alekos-tsi Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 (edited) καλησπερα παιδια και χρονια πολλα... λοιπον εχουμε και λεμε.αποφασιζω παρασκευη βραδυ να φυγω απο κορωπι να παω στο χωριο μου(κοντα στην καλαματα), δηλαδη περιπου 3 ωρες δρομο. οποτε και το πρωι αρχιζω να κοιταω το αμαξι για αερα στα λαστιχα,λαδια,ψυκτικο κτλ... ολα οκ εκτος απο τα λαδια που η σταθμη ηταν στην μεση και λιγο πιο κατω. ευτυχως βρηκα μια ΒΡ με Castrol λαδια και πηρα ενα castrol edge sport 0-30w για να συμπληρωσω... εριξα περιπου 250ml και η σταθμη ανεβηκε στην πανω γραμμη του δεικτη λαδιου. μετα απο ταξιδι πηγαινε-ελα η σταθμη ειναι μια χαρα αλλα τα λαδια καταμαυρα. και θελω να σας ρωτησω αν ειναι λογικο στα 5000χλμ να εχω αυτη την καταναλωση λαδιου και αυτη την μαυριλα?? επισης λεω να κανω μια αλλαγη λαδιων τωρα στα 7500χλμ...τι αλλο θα πρεπει να αλλαξω? ***και κατι αλλο που δεν το εχω δει καπου γραμμενο....το i/c στο golf 6 που βρισκεται?? tnx Edited December 27, 2009 by alekos-tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakiasGTI Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Μην ανυσηχεις...το λαδι παντα μαυριζει...αλλα κανε μια αλλαγη λαδιων στα 7500.(+φ.λαδιου προερετικα αν θες !!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Δεν είναι πρόβλημα να είναι μαύρα τα λάδια. Πίσσα να μην είναι ... Τώρα επειδή δεν λές ποιο tsi έχεις -ή δεν το βλέπω εγω- θα σου πω οτι αν έχεις αυτό με τα 160ps είναι ενα σχετικα μικρό μπροστα, ενώ αυτό με τα 122 δεν έχει καθόλου i/c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Οτι αναφερεις ειναι φισιολογικο, μετα τα 5000 δεν θα σου καιει καθολου λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 ευχαριστω για τις απαντησεις... λεω να κανω αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου στα 7500χλμ και ελπιζω μετα να μην καει σταγονα... οσο αναφορα το i/c, γινεται τουρμπο αμαξι να μην εχει i/c?? (εχω το 122,το λεω στην υπογραφη μου) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 [όνομα quote = "Ayrton." timestamp date = '27 Δεκ. 2009 - 13:48:54 'post = '1261914534' = '357027 '] Μην ανυσηχεις ... το λαδι παντα μαυριζει ... αλλα κανε μια αλλαγη λαδιων στα 7500. (+ Φ.λαδιου προερετικα αν θες!) [/ quote] Με την αλλαγή λαδιού είναι απαραίτητη και η αλλαγή φίλτρου. Αλλιώς μολύνεται το νέο λάδι με αυτό που παραμένει μέσα στο φίλτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 μιας και θα αλλαξω λαδια θα αλλαξω και φιλτρο... οσο αναφορα το i/c κανεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Φυσικά και υπάρχει intercooler στον 122αρι!!!Γίνεται ρε παιδιά χωρίς intercooler Ορίστε και ένα link από γνώστες στο αντικείμενο tsi 122 intercooler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 Φυσικά και υπάρχει intercooler στον 122αρι!!!Γίνεται ρε παιδιά χωρίς intercooler Ορίστε και ένα link από γνώστες στο αντικείμενο tsi 122 intercooler επειδη δεν ξερω και πολλα....απο τι καταλαβα το i/c ειναι ουσιαστικα ενα ψυγειο μπροστα στην μουρη,μαζι με το ψυγειο του κινητηρα και του a/c.??? επειδη λεει οτι ειναι υδροψυκτο... σωστα καταλαβα? καμια βοηθεια απο καποιον που ξερει...(alexator) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 (edited) το i/c του 122 ειναι υδροψυκτο και βρισκεται πισω απο το μοτερ σε μορφη φετων.δες την εικονα πως ειναι και που ακριβως βρισκεται. http://www.worldcarfans.com/10705294254/new-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail/lowphotos#2 Edited December 27, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 27, 2009 Author Report Share Posted December 27, 2009 το i/c του 122 ειναι υδροψυκτο και βρισκεται πισω απο το μοτερ σε μορφη φετων.δες την εικονα πως ειναι και που ακριβως βρισκεται. http://www.worldcarfans.com/10705294254/new-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail/lowphotos#2 μπραβο πολυ κατατοπειστικη η φωτο... αλλα αυτο ρε παιδια που ειναι εκει πισω,λιγο βλακεια δεν ειναι?εγω ξερω οτι πρεπει να ειναι μπροστα να ψυχεται...τωρα θα μου πειτε ειναι υδροψυκτο αλλα και παλι μπροστα θα ταν καλυτερα πιστευω. τεσπα κατι θα ξεραν στην vw παραπανω... απο τι καταλαβαινω δεν γινεται να μπει αλλο i/c μεγαλυτερο μπροστα,ετσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Φίλε alekos-tsi δεν είμαι γνώστης απλάν κι εγώ ψάχνω στο internet πληροφορίες!!!Όσο για το αν μπαίνει μεγαλύτερο intercooler την απορία σου θα την λύσεις στο link που έβαλα παραπάνω και για να σε βγάλω από την κούραση δεν μπαίνει. Πάντως ποτε δεν ξέρεις μπορεί κάποια εταιρία να ασχοληθεί και να βγάλει κάτι στο μέλλον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Τελικά υπάρχει.. Είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία απο περιέργεια και μου είχαν πει οτι δεν έχει. Οτι να'ναι.. Αλλα εκει δυσκολα αλλαζει με κατι καλύτερο. Δεν είναι αέρος-αέρος, αλλά αέρος-νερού. Μαλλον πας για costume λυση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Τελικά υπάρχει.. Είχα ρωτήσει στην αντιπροσωπεία απο περιέργεια και μου είχαν πει οτι δεν έχει. Οτι να'ναι.. Αλλα εκει δυσκολα αλλαζει με κατι καλύτερο. Δεν είναι αέρος-αέρος, αλλά αέρος-νερού. Μαλλον πας για costume λυση.. στις αντιπρωσοπιες λενε οτι νανε εμενα μου ελεγαν οτι το gt εχει 2 turbo και οτι για να αλαξω τη μασκα απο gt sport σε gti πρεπει να αλαξω φτερα προφυλακτηρα μετοπη ++++ το 122 εχει ic σαντουιτς. λαδιου και νερου το ενα πισω απο το αλλο εχει αναφερθει σε πολλα τοπικ. στο γνωστο θεμα 122 θα τα δειτε ολα τα εχουμε πει πολλες φορες.. αλαγη ic στο 122αρακι μας ειναι αρκετα δυσκολο λογο του οτι ειναι εγγαρσιο και ειναι νερου. costum χειροποιητη λυση δεν ειναι δωκιμασμενη και ισως ξεφευγει οικονομικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thessalonikios4 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 καλησπερα παιδια και χρονια πολλα... λοιπον εχουμε και λεμε.αποφασιζω παρασκευη βραδυ να φυγω απο κορωπι να παω στο χωριο μου(κοντα στην καλαματα), δηλαδη περιπου 3 ωρες δρομο. οποτε και το πρωι αρχιζω να κοιταω το αμαξι για αερα στα λαστιχα,λαδια,ψυκτικο κτλ... ολα οκ εκτος απο τα λαδια που η σταθμη ηταν στην μεση και λιγο πιο κατω. ευτυχως βρηκα μια ΒΡ με Castrol λαδια και πηρα ενα castrol edge sport 0-30w για να συμπληρωσω... εριξα περιπου 250ml και η σταθμη ανεβηκε στην πανω γραμμη του δεικτη λαδιου. μετα απο ταξιδι πηγαινε-ελα η σταθμη ειναι μια χαρα αλλα τα λαδια καταμαυρα. και θελω να σας ρωτησω αν ειναι λογικο στα 5000χλμ να εχω αυτη την καταναλωση λαδιου και αυτη την μαυριλα?? επισης λεω να κανω μια αλλαγη λαδιων τωρα στα 7500χλμ...τι αλλο θα πρεπει να αλλαξω? ***και κατι αλλο που δεν το εχω δει καπου γραμμενο....το i/c στο golf 6 που βρισκεται?? tnx Συγνωμη φιλε μου, αλλα γιατι εβαλες 0-30 κ οχι 5-30??? (Ερωτηση) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 28, 2009 Author Report Share Posted December 28, 2009 τωρα που το λες,το manual τι λεει 0-30 ή 5-30?? νομιζω 5-30 ε? τωρα μολις το καταλαβα τι βλακεια εκανα...εχω κανα προβλημα με τα 0-30?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 τωρα που το λες,το manual τι λεει 0-30 ή 5-30?? νομιζω 5-30 ε? τωρα μολις το καταλαβα τι βλακεια εκανα...εχω κανα προβλημα με τα 0-30?? 5W-30 πρέπει να βάζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 28, 2009 Author Report Share Posted December 28, 2009 ενταξει πανω στην ολη ανακατοσουρα που επρεπε να φυγω για ταξιδι,πηρα τα 0-30 αλλα μονο για 250ml συμπληρωμα. δεν εχω καποιο προβλημα ετσι? ετσι κι αλλιως σε 1000-1500χλμ θα κανω αλλαγη λαδιων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 (edited) ενταξει πανω στην ολη ανακατοσουρα που επρεπε να φυγω για ταξιδι, πηρα τα 0-30 αλλα μονο για συμπληρωμα 250ml. δεν εχω καποιο προβλημα ετσι? ετσι κι αλλιως σε 1000-1500χλμ θα κανω αλλαγη λαδιων. Κανονικά δεν πρέπει να αναμειγνύονται λιπαντικά διαφορετικά μεταξύ τους ακόμα και ιδίων προδιαγραφών, πόσο μάλλον και διαφορετικής ρευστότητας. Το εγχειρίδιο λέει προδιαγραφή VW 504 που υπάρχει σε ρευστότητα 5-30W. Άρα αυτό που πρέπει να προσέχεις είναι να καλύπτει την προδιαγραφή VW504 και είσαι ο.κ. Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα τα λάδια με τα σωστά VW 504 και μάλιστα σε LongLife. Edited December 28, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 28, 2009 Author Report Share Posted December 28, 2009 λοιπον λοιπον κατεβηκα στο αμαξι και εφερα πανω το μπουκαλι με το λαδι. λεει castrol edge sport "for high performance engines" 0w-40 και καλυπτει προδιαγραφες vw 502 00/503 01/505 00. ειναι αυτο εδω--> Castrol EDGE SPORT SAE 0W-40 απο τι καταλαβα τωρα στην αλλαγη λαδιων θα πρεπει να παρω αυτο ε?-->Castrol EDGE SAE 5W-30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 εβαλες ιξωδες αλλης προδιαγραφης αλλα εφοσον θα τα αλλαξεις συντομα μην ανυσηχεις για ζημια.η 504.00 ειναι LL προδιαγραφη.βαλε ενα 5/30 και εισαι ο.κ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted December 28, 2009 Author Report Share Posted December 28, 2009 εβαλες ιξωδες αλλης προδιαγραφης αλλα εφοσον θα τα αλλαξεις συντομα μην ανυσηχεις για ζημια.η 504.00 ειναι LL προδιαγραφη.βαλε ενα 5/30 και εισαι ο.κ δηλαδη αν τα αφηνα για παραπανω χλμ. θα ειχα προβλημα? νομιζα οτι ολα τα λαδια ειναι περιπου ιδια,οποτε δεν θα ειχα προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 επειδη ειναι μικρη η ποσοτητα που εβαλες ζημια δεν μπορει να γινει τουλαχιστον μεχρι το επομενο λιπαντικο service.η οποιαδηποτε ζημια που τυχον προκυψει θα εχει να κανει με τους καταλυτες του αυτοκινητου σου,υψηλοτερη εκπομπη ρυπων και οχι με την λειτουργια του μοτερ.επειδη το μοτερ το δικο σου απαιτει λιπαντικο mid saps ωστε να προστατευεται ο καταλυτης και να εχει χαμηλη εκπομπη ρυπων συμφωνα με την νορμα EURO 4 ή 5 κατι που το λιπαντικο με την 502.00 προδιαγραφη δεν την καλυπτει.να μην το ζαλιζω ομως αλλο το θεμα,εχε κατα νου οτι ολα τα λαδια δεν ειναι ιδια ή σχεδον ιδια.γι'αυτο αλλωστε υπαρχουν και οι προδιαγραφες των κατασκευαστων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Είναι λάθος να συμπληρώνεις με άλλη πυκνότητα στα λάδια.Η ποσότητα είναι μικρή αλλά σκέψου το εξής: Έχεις ένα σύνολο από μταλλικά μέρη,ελάσματα έμβολα κτλ κτλ που ήδη έχουν περαστεί με το σωστό ιξώδες για αρκετό καιρό.¨Ερχεσε εσύ και αραιώνεις το μείγμα.Αυτό δεν είναι καλό.Στους ανθρώπους αυτό προκαλεί ανακοπές και εμφράγματα (συγνώμη για το μακάβριο) Προτεινόμενη λύσις: ¶αααααααμεση αλλαγη λαδιών PS: Αυτά τα emoticons στο forum είναι απίστευταααααααα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Είναι λάθος να συμπληρώνεις με άλλη πυκνότητα στα λάδια.Η ποσότητα είναι μικρή αλλά σκέψου το εξής: Έχεις ένα σύνολο από μταλλικά μέρη,ελάσματα έμβολα κτλ κτλ που ήδη έχουν περαστεί με το σωστό ιξώδες για αρκετό καιρό.¨Ερχεσε εσύ και αραιώνεις το μείγμα.Αυτό δεν είναι καλό.Στους ανθρώπους αυτό προκαλεί ανακοπές και εμφράγματα (συγνώμη για το μακάβριο) Προτεινόμενη λύσις: ¶αααααααμεση αλλαγη λαδιών PS: Αυτά τα emoticons στο forum είναι απίστευταααααααα 250ml προσθεσε ο ανθρωπος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...