Jump to content
avenger

Ποσα Ps Ειναι Τελικα Το 1.4 Tsi?

Recommended Posts

TO PASSAT ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ (ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 55000χλμ) ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΘΗΚΕ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ 142PS ΚΑΙ 27,5KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΚΑΙ 120PS ΚΑΙ 24,5KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ. ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΣΤΑ 140PS ΚΑΙ 21,5KG ΡΟΠΗΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?? ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΟΤΙ ΣΕ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ PASSAT TΟΥ ΞΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΟΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡ ΜΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ??

Link to comment
Share on other sites

TO PASSAT ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ. ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ (ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 55000χλμ) ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΘΗΚΕ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ 142PS ΚΑΙ 27,5KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΚΑΙ 120PS ΚΑΙ 24,5KG ΡΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ. ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΣΤΑ 140PS ΚΑΙ 21,5KG ΡΟΠΗΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?? ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΟΤΙ ΣΕ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ PASSAT TΟΥ ΞΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΟΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡ ΜΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ? ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΣ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ??

Δες και την δική μου δυναμομέτρηση έναν χρόνο πριν και με το Passat "μαμά"

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20895&view=findpost&p=280514

Link to comment
Share on other sites

Αν Ισχυει η δυναμομετρηση σου τοτε δεν ισχυει η δικια μου γιατι οπως προειπα οι διαφορες με το εγοστασιακο στο δρομο ειναι μεγαλες. Οποτε θα επανερθω με 2η δυναμομετρηση. B)

Link to comment
Share on other sites

Αν Ισχυει η δυναμομετρηση σου τοτε δεν ισχυει η δικια μου γιατι οπως προειπα οι διαφορες με το εγοστασιακο στο δρομο ειναι μεγαλες. Οποτε θα επανερθω με 2η δυναμομετρηση. :blush:

Έχεις όμως 7 κιλά ροπή περισσότερο...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειτα απο πολυ ψαξιμο σε site εσωτερικου αλλα και εξωτερικου και πολλες δυναμομετρησεις μπορω πλεον να ανακοινοσω με βεβαιοτητα οτι ο 1.4 tsi 122ps αποδιδει 134-136ps στροφαλο 102-105ps τροχο και 22kg στροφαλο 20-20,5 τροχο. Αρα τα 122ps τροχο και τα 24,5kg ροπης τροχο επισης,που απεδωσε το προγραμμα στο δικο μου ειναι αρκουντος ικανοποιητικα. sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειτα απο πολυ ψαξιμο σε site εσωτερικου αλλα και εξωτερικου και πολλες δυναμομετρησεις μπορω πλεον να ανακοινοσω με βεβαιοτητα οτι ο 1.4 tsi 122ps αποδιδει 134-136ps στροφαλο 102-105ps τροχο και 22kg στροφαλο 20-20,5 τροχο. Αρα τα 122ps τροχο και τα 24,5kg ροπης τροχο επισης,που απεδωσε το προγραμμα στο δικο μου ειναι αρκουντος ικανοποιητικα. sillyhorse1rb5.gif

Τζαμπα λεφτα εδωσες στο δυναμομετρο (αν εδωσες), ολα αυτα που αναφερεις ειναι γνωστα.

Link to comment
Share on other sites

Τζαμπα λεφτα εδωσες στο δυναμομετρο (αν εδωσες), ολα αυτα που αναφερεις ειναι γνωστα.

Ε, εντάξει, δεν είναι και εντελώς τζάμπα! Όταν παίρνεις κάτι, θέλεις να διαπιστώσεις και αν είναι όπως σου τα λέγανε και όχι πράσινα άλογα! :)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειτα απο πολυ ψαξιμο σε site εσωτερικου αλλα και εξωτερικου και πολλες δυναμομετρησεις μπορω πλεον να ανακοινοσω με βεβαιοτητα οτι ο 1.4 tsi 122ps αποδιδει 134-136ps στροφαλο 102-105ps τροχο και 22kg στροφαλο 20-20,5 τροχο. Αρα τα 122ps τροχο και τα 24,5kg ροπης τροχο επισης,που απεδωσε το προγραμμα στο δικο μου ειναι αρκουντος ικανοποιητικα. sillyhorse1rb5.gif

Τι να σου πω...μάλλον εμένα μου τα φούσκωσε αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να το κάνει μιας και του είχα πει ότι το αυτοκίνητο είναι "μαμα"...

Αν μου δοθεί η ευκαιρία θα παω και στου Φωτεινέλη...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το 1.6 fsi πόσα βγάζει τροχό 90; Τόσες πολλές απώλειες έχει; Ως τώρα θεωρούσα ότι τα 122+- ήταν τροχό γι'αυτό και το χρησιμοποιούσε η εταιρεία. Τέλος πάντων, φαντάζομαι ότι το panda μου θα βγάζει καμιά 20αριά sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το 1.6 fsi πόσα βγάζει τροχό 90; Τόσες πολλές απώλειες έχει; Ως τώρα θεωρούσα ότι τα 122+- ήταν τροχό γι'αυτό και το χρησιμοποιούσε η εταιρεία. Τέλος πάντων, φαντάζομαι ότι το panda μου θα βγάζει καμιά 20αριά sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

VW Touran 1.6 FSi :

Η ισχύς ανεβαίνει στους 115 ίππους/5.800 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 15,8 χλγμ. αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ. αντί για

τις 4.400 σ.α.λ. Παρά, όμως, το γεγονός ότι το σύγχρονο μηχανικό σύνολο έχει κορυφαία

απόδοση (μάλιστα, στο δυναμόμετρο έδειξε 119 ίππους), το μεγάλο βάρος του αμαξώματος δεν

αφήνει να ξεπεράσουν το μέσο όρο οι επιδόσεις, οι οποίες τοποθετούνται κάπου ανάμεσα σε

αυτές των Zafira 1.6 και Scenic 1.6.

@Αύγουστος 2003 , 4 Τροχοί

VW GOLF 1.6 FSi 3d Sportline :

Στο δυναμόμετρο:

Όπως και στο Touran, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, ο 1.600άρης FSi κινητήρας

ξεπέρασε τις ανακοινώσεις του κατασκευαστή. Mε απόδοση 110,5 ίππους στον τροχό (τιμή η

οποία προσαυξάνεται, εάν συνυπολογιστούν και οι 11,4 ίπποι των απωλειών) και 14,7

χλγμ./ροπής, ικανοποιεί απόλυτα με τα δυναμικά του αποθέματα. Bλέπουμε και από το σχετικό

διάγραμμα τον απόλυτα ομαλό τρόπο με τον οποίο αποδίδεται η ισχύς, αλλά και την επίπεδη

καμπύλη της ροπής, η οποία διατηρείται πάνω από τα 13 χλγμ. μέσα σε ένα ευρύ φάσμα

στροφών, από τις 2.200 μέχρι τις 6.000 σ.α.λ.

@Δεκέμβριος 2003 , 4 Τροχοί

VW Passat 1.6 FSI :

Δύο «ταχυτήτων»...

..... Tην ίδια στιγμή, ο ήδη «πολυφορεμένος» FSI της VW αποδίδει, ακριβώς στον ίδιο ρυθμό περιστροφής, 115 ίππους, όσους πλέον και ο αντίστοιχος σε κυλινδρισμό κινητήρας του Laguna. Kαι αυτό, χάρη σε επιμέρους βελτιώσεις που υπέστη το γνώριμο από το πρόσφατο παρελθόν σύνολο της Renault, το οποίο, σημειωτέον, μαζί με το αντίστοιχο του Avensis, που, με τη σειρά του, αποδίδει 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Aντίστοιχη, βέβαια, λύση, αν και λιγότερο προβεβλημένη από τον ίδιο το Γερμανό κατασκευαστή, υιοθετεί και ο 16βάλβιδος κινητήρας του Passat, ο οποίος, μάλιστα, είναι ο μόνος με το τεχνολογικό -και όχι μόνο- highlight του συστήματος άμεσου ψεκασμού της καυσίμου.Aπό τη μεριά του, ο παραδοσιακά τραχύς στη λειτουργία του FSI κινητήρας του Passat δείχνει και είναι, τελικά, στην πράξη «ζωντανός» και αρκούντως ακμαίος σε όλο το εύρος της περιστροφής του, χάρη στην πάγια, όσο και σοφή, κατά την άποψή μας πάντα, επιλογή των μηχανικών της γερμανικής εταιρείας να τον συνδυάσουν μ’ ένα πολύ κοντό σε διάταξη κιβώτιο ταχυτήτων (σ.σ.: πιο κοντό ακόμα και από εκείνο των Golf/Golf Plus!). Kαι, για του λόγου το αληθές, αξίζει εδώ να σημειώσουμε ότι, με 3η σχέση στο καθ’ όλα σαφές 6τάχυτο κιβώτιο του γερμανικού μοντέλου, το «μικρό» σε κυβισμό Passat (σ.σ.: διαθέσιμη είναι και η δυνατότερη έκδοση των 2.000 κ.εκ. με τους 150 ίππους, με μακρύτερο, ασφαλώς, κιβώτιο) δεν καταφέρνει να αγγίξει τα 110 χλμ./ώρα! Tο τίμημα της επιλογής αυτής, βέβαια, είναι ο αυξημένος θόρυβος από τον κινητήρα, που, με τον τρόπο αυτό, αναγκάζεται να λειτουργεί πιο «ψηλά». Σε επίπεδο επιδόσεων, τώρα, χάρη στο επιτυχημένο πρακτικά αυτό... τρικ των Γερμανών, το Passat, παρά και το μεγαλύτερο βάρος του αμαξώματός του (βλ. 1.403 κιλά, έναντι 1.340,5 για το Mondeo, 1.309,5 για το Avensis και 1.379,5 για το Laguna), μπορεί να κοιτά στα μάτια το ισχυρότερο και πιο «ροπάτο» Mondeo, αποκλειστικά, όμως, στις τυποποιημένες μας ρεπρίζ. Aπό εκεί και πέρα, στις επιταχύνσεις από στάση, η πρόταση της Ford εξακολουθεί να έχει το επάνω χέρι, σε σχέση, βέβαια, και με τους υπόλοιπους δύο πρωταγωνιστές της συγκριτικής μας δοκιμής. Eνδεικτικά, αναφέρουμε πως το Passat χρειάζεται 11,5 και 33,2 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και 0-1.000 μ., αντίστοιχα, όταν, την ίδια στιγμή, το Mondeo απαιτεί μόλις 10,0 και 31,5 δλ. Aπό εκεί και πέρα, στην αντιπαράθεση ανάμεσα στα Avensis και Laguna (σ.σ.: το τελευταίο διαθέτει, πλέον, ελαφρώς πιο κοντή κλιμάκωση κιβωτίου σε σχέση με τον προκάτοχό του), ξεκάθαρος νικητής στις επιταχύνσεις αναδεικνύεται το ιαπωνικό σεντάν (11,5 και 33,2 δλ., έναντι 13,0 και 34,4 δλ.) με την ισορροπία να... αποκαθίσταται κατά κάποιον τρόπο στις επιταχύνσεις εν κινήσει με 3η και 5η σχέση, όπου τα δύο μοντέλα αποδεικνύονται πρακτικά ισοδύναμα.

@Ιούνιος 2005 , 4 Τροχοί

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Κατι ακομα το οποιο ενισχυει την ερευνα μου ειναι το εξης:Passat Fsi 0-100 11,5 Passat Tsi 10,5 0-160 Fsi 29 Tsi 27,5. Στις μετρησεις απο σταση ρολο παιζει η ιπποδυναμη. Οι Διαφορες εδω ειναι μικρες και εχουν να κανουν κυριως με "εξυπνες" κινησεις των γερμανων (λεγε με συστημα μεταδοσης γενικα). Αρα η ιπποδυναμη τροχου ειναι περιπου ισσοδυναμη στα 2 μοντελα.(105-110ps). Το μυστικο της κυριας διαφορας τους ειναι η ροπη fsi 14 tsi 20.5. 6,5kg ειναι χαοτικα. Κατα 1-1,5kg να βελτιωθει ενας κινητηρας νιωθεις την διαφορα. Ετσι λοιπον το tsi ειναι σε αισθηση αλλα και πραγματικα πολυ πιο γρηγορο εν κινησει. Τετοια ειναι η διαφορα της ροπης που αν τα 2 μοντελα πατησουν απο 5η και 3000-3500 στροφες (για μια προσπεραση πχ) το fsi για να ακολουθησει πρεπει να κατεβασει ισως και 2 σχεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με νέα δυναμομέτρηση Σαββάτου στο δυναμόμετρο του Φωτεινέλη ...

Passat "μαμά" 1.4 TSI με 34.500 χλμ

dynopassat.jpg

dynopassat.th.jpg

Edited by JKalimer
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη διαφορά οι δυο σου δυναμομετρήσεις, η μία τροχό 125 και η τωρινή 102!!!!

Τα ΜΑΗΑ δεν μετράνε τροχό... Μην το λαμβάνεις υπόψην σου το 102...

Link to comment
Share on other sites

ΟΠΟΤΕ Eχουμε και λεμε: 1ον η δεν ισχυει η δυναμομετρηση μου και ειμαι αρκετα παραπανω (δεν υπαρχει δυστηχως 2ο δυναμομετρο στα μερη μου thumbsdown.gif ) η εχουμε μονο 10Ps διαφορα(στροφαλο) και το συμαντικο ρολο τελικα παιζει η πολυ μεγαλη διαφορα ροπης(περιπου 6kg).Παντως να ξανασημειωσω οτι σε ανοιγμα με το εργοστασιακο passat του γαμπρου οι διαφορες ηταν πολυ μεγαλες. Χαρακτηριστικα στα 160 ηταν περιπου 3-4 αυτοκινητα πισω. Δεν συζηταμε για ρεπριζ και με μια σχεση πανω του εφευγα. Τι να πω μακαρι οι μαμα κινητηρες να δινουν αυτα τα αλογα καθως ετσι επιβαιβεωνονται και οι υποψιες μου για τα 150-155(στροφαλο) για το δικο μου :p Παντως αλλη μια δυναμομετρηση που επιβεβαιωνει την ερευνα μου, οπως λεω και στην αρχη του post παιζουν μεταξυ 134-136 στροφαλο και 102-105 τροχο :)

Edited by poisoneddagger
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο μενα,

μια ερωτησηση μπορει να μου πει καποιος τι πιεση δουλευει μαμα το

TSI 122ps και ποσο ανεβαινει με προγραμμα ?

Ευχαριστω εκ των προτερων !

Link to comment
Share on other sites

Πιο δυανμόμετρο προτείνετε για Αθήνα?Θέλω ρεαλιστικά νούμερα...

Το MAHA είναι καλό?Από τιμές?

Katana η θα πας στα ΣΠΑΤΑ (δεν εχω τηλ και τα λοιπα) η θα πας στο UNLIMITED EXELIXIS (10χλμ Αθηνών Λαμίας στον παράδρομο)

210 2801218 http://www.unlimited-exelixis.gr/dyno.html

εγω πηγα στο 2ερο. απο τιμες πανω κατω τα ιδια κανα 50αρι πιστευω στα Σπατα ειναι λιγο ποιο αυστηρο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.