Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

Sign in to follow this  
themelis

Golf Gti Dsg Problem!

Recommended Posts

Καλησπερα σας,

Θα ηθελα την βοηθεια σας.

Σημερα το πρωι εντελως ξαφνικα καθως οδηγουσα σταματαω στην διασταυρωση και ενω πηγα να ξανα ξεκινησω το κιβωτιο ηταν στη θεση Drive ηταν σαν να εχω νεκρα ανεβαζε στροφες και δεν κουνιοταν καθολου και στο καντραν αναβοσβηνε το κιβωτιο.Καταβενοντας κατω για να το σπροξω το αυτοκινητο δεν κινιοταν ηταν σαν να εχει ταχυτητα μεσα ειχαν μπλοκαρει οι τροχοι.Το πηγαμε σε συνεργειο το βαλαμε σε διαγνωστικο και εδειξε σφαλμα οτι πρεπει να του κανουμε τις βασικες ρυθμισεις δοκιμασαμε να τις κανουμε αλλα δεν τις δεχοταν ελεγε not aveliable δεν βρηκαμε ακρη!Και τελικα κατεληξα να το παω στην αντιπροσωπια και θα μου δοσουν αυριο απαντηση τι βλαβη εχει.

Παρακαλω πολυ θα ηθελα την γνωμη σας αν γνωριζετε, ποια μπορει να είναι η βλαβη; και αν γνωρίζετε το κοστος της.

Ευχαριστω πολυ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα σας,

Θα ηθελα την βοηθεια σας.

Σημερα το πρωι εντελως ξαφνικα καθως οδηγουσα σταματαω στην διασταυρωση και ενω πηγα να ξανα ξεκινησω το κιβωτιο ηταν στη θεση Drive ηταν σαν να εχω νεκρα ανεβαζε στροφες και δεν κουνιοταν καθολου και στο καντραν αναβοσβηνε το κιβωτιο.Καταβενοντας κατω για να το σπροξω το αυτοκινητο δεν κινιοταν ηταν σαν να εχει ταχυτητα μεσα ειχαν μπλοκαρει οι τροχοι.Το πηγαμε σε συνεργειο το βαλαμε σε διαγνωστικο και εδειξε σφαλμα οτι πρεπει να του κανουμε τις βασικες ρυθμισεις δοκιμασαμε να τις κανουμε αλλα δεν τις δεχοταν ελεγε not aveliable δεν βρηκαμε ακρη!Και τελικα κατεληξα να το παω στην αντιπροσωπια και θα μου δοσουν αυριο απαντηση τι βλαβη εχει.

Παρακαλω πολυ θα ηθελα την γνωμη σας αν γνωριζετε, ποια μπορει να είναι η βλαβη; και αν γνωρίζετε το κοστος της.

Ευχαριστω πολυ!

Δεν αποκλείεται να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος του DSG και σε περίπτωση αντικατάστασης το κόστος θα ξεπεράσει τα 1000 ευρώ.

Επίσης μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με την πίεση λαδιού του κιβωτίου και κατά κάποιο τρόπο να "κολλάει".

Να υποθέσω ότι βρίσκεσαι εκτός εγγύησης?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα τελικα μου ειπαν οτι ειναι το MECHATRONIC και οτι το κοστος ειναι 1800ευρο παραγγελια απο Γερμανια.Το κοστος ειναι μεγαλο εχω τρελαθει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Υπαρχει καποια αλλη λυση?

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για κάτι το οποίο δεν μπορείς να το χαλάσεις εσύ και που δεν έχει όριο ζωής λόγο φθορών ή κακής χρήσης, είναι πολύ περίεργο να μην έχει εγγύηση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα τελικα μου ειπαν οτι ειναι το MECHATRONIC και οτι το κοστος ειναι 1800ευρο παραγγελια απο Γερμανια.Το κοστος ειναι μεγαλο εχω τρελαθει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Υπαρχει καποια αλλη λυση?

Φίλε μου αυτό ακριβώς είναι -δυστυχώς- ο εγκέφαλος που σου έλεγα πιό πριν.

Το κόστος του απ όσο ξέρω είναι κάπου στο χιλιάρικο χωρίς τα εργατικά.

Αν θες ψάξε και σε άλλη αντιπροσωπεία για τυχόν φθηνότερα εργατικά, 1800 μου φαίνονται πολλά σαν τελικό κόστος.

Προσωπικά θα σου πρότεινα αρχικά να ψαχτείς με τα κεντρικά της VW (ακόμη και με Γερμανία). Παίζει ένα ενδεχόμενο να είναι "γνωστή" βλάβη του DSG και να σου την καλύψουν.

Ψάξτο πάντως κι αν χρειαστεί βάλε τις φωνές.

Edited by Christos4mot

Share this post


Link to post
Share on other sites

ame='tolisgtidsg' date='05 Ιανουάριος 2010 - 16:42:42' timestamp='1262702562' post='358535']

Φίλε μου αυτό ακριβώς είναι -δυστυχώς- ο εγκέφαλος που σου έλεγα πιό πριν.

Το κόστος του απ όσο ξέρω είναι κάπου στο χιλιάρικο χωρίς τα εργατικά.

Αν θες ψάξε και σε άλλη αντιπροσωπεία για τυχόν φθηνότερα εργατικά, 1800 μου φαίνονται πολλά σαν τελικό κόστος.

Προσωπικά θα σου πρότεινα αρχικά να ψαχτείς με τα κεντρικά της VW (ακόμη και με Γερμανία). Παίζει ένα ενδεχόμενο να είναι "γνωστή" βλάβη του DSG και να σου την καλύψουν.

Ψάξτο πάντως κι αν χρειαστεί βάλε τις φωνές.

Μου ειπαν οτι ειναι το mechatronic κοστος 1800 ευρο + 200 ευρο εργασια.Δεν ειναι πολλα τα χρηματα?Και μου ειπαν επισης οτι στειλανε μαιλ στη Γερμανια μηπως μου κανουνε καμια εκπτωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου ειπαν οτι ειναι το mechatronic κοστος 1800 ευρο + 200 ευρο εργασια.Δεν ειναι πολλα τα χρηματα?Και μου ειπαν επισης οτι στειλανε μαιλ στη Γερμανια μηπως μου κανουνε καμια εκπτωση.

Ρίξε μια ματιά εδώ...vwvortex dsg forum

Ασχημα τα πράγματα και γνωστό το πρόβλημα. Οι Αμερικανοί λόγω των καταγγελιών έχουν πετύχει εγγύηση 100.000 μιλίων για το dsg. Τι μοντέλο είναι το αμάξι? Λάδια στα 60.000 χλμ άλλαξες?

Μάλλον θα πρέπει να πιεστεί η VW για να βγει recall και για την Ευρώπη, καθώς και επέκταση εγγύησης.

Edited by jsmirlis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά εδώ...vwvortex dsg forum

Ασχημα τα πράγματα και γνωστό το πρόβλημα. Οι Αμερικανοί λόγω των καταγγελιών έχουν πετύχει εγγύηση 100.000 μιλίων για το dsg. Τι μοντέλο είναι το αμάξι? Λάδια στα 60.000 χλμ άλλαξες?

Μάλλον θα πρέπει να πιεστεί η VW για να βγει recall και για την Ευρώπη, καθώς και επέκταση εγγύησης.

GOLF GTI DSG 06-2006 68740χλμ.

Στα 55000χλμ αλλαξα τα λαδια του dsg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GOLF GTI DSG 06-2006 68740χλμ.

Στα 55000χλμ αλλαξα τα λαδια του dsg.

Τα περισσότερα προβλήματα είχαν αυτοκίνητα του 07-09. Το δικό μου είναι 12-06 χωρίς κάποιο θέμα μέχρι τώρα. Ανησυχώ όμως. Εχεις κάνει καμία βελτίωση?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα οι Γερμανοι δεν καλυπτουν τιποτα!!!!!!!!!!

Πρεπει να πληρωσω 1800.ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ!

Το αμαξι φοραει v-flow εισαγωγη/downpipe 76.1mm/hjs καταλυτη 200cpsi/giac stage 2. 268hp 39nm.

Ενα χρονο το εχω ετσι πολυ ευχαριστημενος χωρις κανενα προβλημα.

Edited by tolisgtidsg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα οι Γερμανοι δεν καλυπτουν τιποτα!!!!!!!!!!

Πρεπει να πληρωσω 1800.ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ!

Το αμαξι φοραει v-flow εισαγωγη/downpipe 76.1mm/hjs καταλυτη 200cpsi/giac stage 2. 268hp 39nm.

Ενα χρονο το εχω ετσι πολυ ευχαριστημενος χωρις κανενα προβλημα.

Δεν γράφεις κανένα γραμματάκι κατά Γερμανία μεριά (εσύ προσωπικά)? Δεν κάνεις ένα κόπο να πας και κοσμοκάρ? Το πρόβλημα το γνωρίζουν και δεν πιστεύω να έχει σχέση με τις βελτιώσεις σου. Αν διάβασες το vortex, στην Αμερική έχει γίνει χαμός. Επίσης υπήρχαν περιπτώσεις που μετά την αλλαγή του mechatronic το πρόβλημα (flash of death) δεν λύθηκε...

Edited by jsmirlis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν γράφεις κανένα γραμματάκι κατά Γερμανία μεριά (εσύ προσωπικά)? Δεν κάνεις ένα κόπο να πας και κοσμοκάρ? Το πρόβλημα το γνωρίζουν και δεν πιστεύω να έχει σχέση με τις βελτιώσεις σου. Αν διάβασες το vortex, στην Αμερική έχει γίνει χαμός. Επίσης υπήρχαν περιπτώσεις που μετά την αλλαγή του mechatronic το πρόβλημα (flash of death) δεν λύθηκε...

Ακριβώς. Το πρόβλημα πλέον είναι γνωστό στην VW και θα πρεπε να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση.

Κυνήγησέ το επικοινωνώντας με Kosmokar και Γερμανία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαι έξω πάντως τα ίδια περίπου χρεώνουν : DSG Replacement Cost: Price was 1899.63 + Vat . That's still an ouch price ... και οι Γερμανοί κάνουν τους Κινέζους.

Γνώμη μου : φτιάξτο (270hp & 40 kg ???) αλλά ρώτα τι εγγύηση θα σου δώσουν σε km και σε χρονική διάρκια, γιατί ίσως ξαναχαλάσει... :)

Edited by Ringo106R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα οι Γερμανοι δεν καλυπτουν τιποτα!!!!!!!!!!

Πρεπει να πληρωσω 1800.ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ!

Το αμαξι φοραει v-flow εισαγωγη/downpipe 76.1mm/hjs καταλυτη 200cpsi/giac stage 2. 268hp 39nm.

Ενα χρονο το εχω ετσι πολυ ευχαριστημενος χωρις κανενα προβλημα.

Συνδέσαν τη βλάβη με το πρόγραμμα αύξησης ισχύος -ροπής ή ούτε καν γνωρίζουν την ύπαρξή του?.

Υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, δηλαδή η βλάβη στο DSG να οφείλεται την αύξηση της ροπής πάνω από τα όρια του κατασκευαστή?

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνδέσαν τη βλάβη με το πρόγραμμα αύξησης ισχύος -ροπής ή ούτε καν γνωρίζουν την ύπαρξή του?.

Υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, δηλαδή η βλάβη στο DSG να οφείλεται την αύξηση της ροπής πάνω από τα όρια του κατασκευαστή?

Απ'ό,τι έχω καταλάβει το dsg6 αντέχει πολύ υψηλότερη ροπή ακόμα και από τη βελτίωση του φίλου Τόλη. Ειδικά το πρόβλημα έτσι όπως το περιγράφει οφείλεται σε ένα @@##$@!! σένσορα θερμοκρασίας, ο οποίος διαβάζει λάθος θερμοκρασίες λαδιού και δίνει εντολή στο κιβώτιο να σταματήσει για προστασία. Αν θυμάμαι καλά φλασαρίσματα του dsg στην Αμερική μπορούν να βγάλουν off τον προβληματικό αισθητήρα χωρίς αλλαγή του εγκεφάλου με όποιο ρίσκο συνεπάγεται αυτό. Κοντολογίς, αν δεν το δει μηχανικός που να ξέρει... βράστα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πο ρε φιλε πακετο...

ο Kirra να τα βλεπει αυτα που λεει το dsg αγιο...

τεσπα ελπιζω να λυθει με λιγοτερα λευτα το προβλημα...

σκεψου να στο κανε αυτο σε καμια εθνικη?παλι καλα....

Share this post


Link to post
Share on other sites

πο ρε φιλε πακετο...

ο Kirra να τα βλεπει αυτα που λεει το dsg αγιο...

τεσπα ελπιζω να λυθει με λιγοτερα λευτα το προβλημα...

σκεψου να στο κανε αυτο σε καμια εθνικη?παλι καλα....

Εσύ έλειπες από το τόπικ... thumbsup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

πο ρε φιλε πακετο...

ο Kirra να τα βλεπει αυτα που λεει το dsg αγιο...

τεσπα ελπιζω να λυθει με λιγοτερα λευτα το προβλημα...

σκεψου να στο κανε αυτο σε καμια εθνικη?παλι καλα....

Που εισαι φιλε σε ειχα χασει παλι.

Το διαβασα το θεμα χθες και ειπα οπου ναναι θα εμφανιστεις και νασου.

Ε ενταξει υπαρχουν και στα dsg προβληματα, αλλοιμονο. Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι συχνα και αν υπαρχει κατι

επαναλαμβανομενο να υπαρχει αναληψη ευθυνης απο την εταιρια που εδω φαινεται να μην γινεται.

Το προβλημα ειναι παντως οτι το παιδι δεν εχει αυτοκινητο και δεν μπορει να περιμενει το παρε δωσε με την vw μηπως και υπαρξει εστω και μερικη καλυψη, αν και αρνηθηκαν. Πρεπει ομως να το συνεχισει γιατι κατι τετοιο συμαβινει και

στην Αμερικη και οσο ναναι δεν δικαιολογειται με τοσο λιγα χλμ.

Βεβαια τα 40 κιλα ροπης και 270 αλογα εχουν κανει τη δουλεια τους αλλα αν δεν εχει βρεθει απο την αντιπροσωπεια

ασ το πολεμησει.Ισως αν παει και αλλου οπως εχει ειπωθει να γινει κατι καλυτερο.

Για ζημια στο mechatronic εχω ακουσει και εδω αλλα ηταν μεσα σε εγγυηση.

Ευτυχως εχω αλλα 3 χρονια εγγυηση.

Playmaker με το δικο σου προβλημα στο δισκο τι εγινε? Δεν μας ενημερωσες.

Edited by KIRRA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Που εισαι φιλε σε ειχα χασει παλι.

Το διαβασα το θεμα χθες και ειπα οπου ναναι θα εμφανιστεις και νασου.

Ε ενταξει υπαρχουν και στα dsg προβληματα, αλλοιμονο. Το θεμα ειναι οτι δεν ειναι συχνα και αν υπαρχει κατι

επαναλαμβανομενο να υπαρχει αναληψη ευθυνης απο την εταιρια που εδω φαινεται να μην γινεται.

Το προβλημα ειναι παντως οτι το παιδι δεν εχει αυτοκινητο και δεν μπορει να περιμενει το παρε δωσε με την vw μηπως και υπαρξει εστω και μερικη καλυψη, αν και αρνηθηκαν. Πρεπει ομως να το συνεχισει γιατι κατι τετοιο συμαβινει και

στην Αμερικη και οσο ναναι δεν δικαιολογειται με τοσο λιγα χλμ.

Βεβαια τα 40 κιλα ροπης και 270 αλογα εχουν κανει τη δουλεια τους αλλα αν δεν εχει βρεθει απο την αντιπροσωπεια

ασ το πολεμησει.Ισως αν παει και αλλου οπως εχει ειπωθει να γινει κατι καλυτερο.

Για ζημια στο mechatronic εχω ακουσει και εδω αλλα ηταν μεσα σε εγγυηση.

Ευτυχως εχω αλλα 3 χρονια εγγυηση.

Playmaker με το δικο σου προβλημα στο δισκο τι εγινε? Δεν μας ενημερωσες.

ποιος δεν εχει προβληματα?θα βαλω νεο δισκο καλυτερο μολις τα φτυσει εντελως ο δικος μου...(550 ευρο βεβαια...)

τεσπα αρα μηπως το dsg δεν αντεχει τοση ροπη για πολυ καιρο και τελικα δεν ειναι για βελτιωσεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

αρα μηπως το dsg δεν αντεχει τοση ροπη για πολυ καιρο και τελικα δεν ειναι για βελτιωσεις?

Σιγουρα οτι πουσαρουμε του μειωνουμε αναλογικα και την διαρκεια ζωης του η καλης λειτουργιας του.

Αυτο ισχυει για ολα και οσο πιο πολυ τα ανεβαζουμε απο τις εργοστασιακες τιμες τοσο πιο πολυ ρισκαρουμε.

Βεβαια παιζει ρολο και η χρηση πρωτιστως αλλα αρκετες φορες και το οτι μπορει να υπαρχει και κατασκευαστικη αστοχια.

Οπως και να εχει ειναι να μην σου τυχει γιατι στην περιπτωση του παιδιου αυτο κοστιζει σε πρωτη φαση ενα διχιλιαρο και συγχρονως σου μπαινουν ιδεες (κακες) για το τι μπορει να ακολουθησει.

Καθε καινοτομα ειδικα εφαρμογη οπως το dsg οταν ξεπερνουμε τα ορια της και εφοσον δεν υπαρχουν ακομα αρκετα στατιστικα για την αντοχη της εχει δυστυχως και το αναλογο κοστος.

Εδω συμβαινει σε μαμα αυτοκινητα.

Οπως ειπα ειναι να μην σου τυχει εκτος εγγυησης, γι'αυτο καλα ξεμπερδεματα στον Τολη (αν λενε ετσι το παιδι) και ας ειναι το τελευταιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια ευχαριστω για το ενδιαφερον σας!

Δεν υπαρχει καμια καλυψη στην Ευρωπη για το dsg δυστηχως!

Στην Αμερικη δινουν 160χλμ εγγυηση και στην Ιαπονια και στην κορεα!

Το κοστος ειναι 1890 mechatronic 150 λαδια dsg 20 φιλτρο + εργασια.

Αμα παθει ζημια το σασμαν (μακρια απο μας) ειναι 6800 και 4800 αμα στειλεις το χαλασμενο.

Τελικα η τελικη τιμη που μου κανανε για ολα ειναι 1700 (mechatronic λαδια φιλτρο εργασια).

Το ανταλακτικο κανει δυο εβδομαδες να ερθει!

Οσο για το dsg αντεχει μεχρι 40 κιλα απο την μανα του μετα κοβεται ηλεκτρονικα.Τον δικο μου δεν τον ειχα φλασαρει ητανε μαμα!

Πληροφοριακα μετα υπαρχει και το φλασαρισμα στον εγκεφαλο του dsg:

1 Για γρηγοροτερες αλαγες!

2 Για κ04 set up 4500rpm launch control!

3 Βγαινει ο περιοριστεις ροπης και σου παει στα 50 κιλα.

Το Mechatronic δεν καιγεται απο την ροπη!Δεν ειναι γραναζι που πιεζετε και μπορει να σπασει η να το κουρεψεις ουτε δισκο πλατο να πατιναρει η να σπασει!

Ειναι εγφεφαλος μια ηλεκτρονικη συσκευη δεχεται και δινει εντολες δεν δεχεται πιεση!

Δυστηχως οσο τελια οδικη απολαυση εχει το dsg τοσο βαθια βαζεις την τσεπη αν παθει κατι.

Ζητω συγνωμη για το μεγαλο topic.

Αποστολος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα παιδια ευχαριστω για το ενδιαφερον σας!

Δεν υπαρχει καμια καλυψη στην Ευρωπη για το dsg δυστηχως!

Στην Αμερικη δινουν 160χλμ εγγυηση και στην Ιαπονια και στην κορεα!

Το κοστος ειναι 1890 mechatronic 150 λαδια dsg 20 φιλτρο + εργασια.

Αμα παθει ζημια το σασμαν (μακρια απο μας) ειναι 6800 και 4800 αμα στειλεις το χαλασμενο.

Τελικα η τελικη τιμη που μου κανανε για ολα ειναι 1700 (mechatronic λαδια φιλτρο εργασια).

Το ανταλακτικο κανει δυο εβδομαδες να ερθει!

Οσο για το dsg αντεχει μεχρι 40 κιλα απο την μανα του μετα κοβεται ηλεκτρονικα.Τον δικο μου δεν τον ειχα φλασαρει ητανε μαμα!

Πληροφοριακα μετα υπαρχει και το φλασαρισμα στον εγκεφαλο του dsg:

1 Για γρηγοροτερες αλαγες!

2 Για κ04 set up 4500rpm launch control!

3 Βγαινει ο περιοριστεις ροπης και σου παει στα 50 κιλα.

Το Mechatronic δεν καιγεται απο την ροπη!Δεν ειναι γραναζι που πιεζετε και μπορει να σπασει η να το κουρεψεις ουτε δισκο πλατο να πατιναρει η να σπασει!

Ειναι εγφεφαλος μια ηλεκτρονικη συσκευη δεχεται και δινει εντολες δεν δεχεται πιεση!

Δυστηχως οσο τελια οδικη απολαυση εχει το dsg τοσο βαθια βαζεις την τσεπη αν παθει κατι.

Ζητω συγνωμη για το μεγαλο topic.

Αποστολος

Φίλε μου αν δεν είχες κάνει αναβάθμιση ισχύος - ροπής θα μπορούσες να διεκδικήσεις να στο καλύψει η εγγύηση χρησιμοποιόντας και το προηγούμενο των εγγυήσεων που αναγκάστηκε να δωσει η VW σε Αμερική, Κορέα κ.λ.π.

Τώρα όσον αφορά αυτό που λές ότι το mechatronic δεν καίγεται από την ροπή, δεν θα το έλεγα με απόλυτη βεβαιότητα, μιας και η ροπή "διαβάζεται"από το mechtronic σαν ηλεκτρική τάση και όλα αυτά είναι τόσο πολύπλοκα και αλληλένδετα που τίποτα δεν αποκλείεται.

Edited by PERIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου αν δεν είχες κάνει αναβάθμιση ισχύος - ροπής θα μπορούσες να διεκδικήσεις να στο καλύψει η εγγύηση χρησιμοποιόντας και το προηγούμενο των εγγυήσεων που αναγκάστηκε να δωσει η VW σε Αμερική, Κορέα κ.λ.π.

Τώρα όσον αφορά αυτό που λές ότι το mechatronic δεν καίγεται από την ροπή, δεν θα το έλεγα με απόλυτη βεβαιότητα, μιας και η ροπή "διαβάζεται"από το mechtronic σαν ηλεκτρική τάση και όλα αυτά είναι τόσο πολύπλοκα και αλληλένδετα που τίποτα δεν αποκλείεται.

Δεν το ξερουνε οτι ειναι βελτιωμενο!

Δεν καλυπτουν στειλαμε και mail Γερμανια.

Και ειδα και την απαντηση με τα ματια μου

Edited by Speedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...