thdrpls Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 1,ολα τα λαδια καλα ειναι αρκει να πληρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη 2, καλο ειναι να βαζεις την ιδια εταιρια λιπαντικων καθε φορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentoglou Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Συμφωνώ απόλυτα με το φίλο thdrpls" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 τελικα παραγγειλα παλι τα μομπιλ..ας δωσω χρονο στο λιπαντικο...μεσα απο συζητησεις παντος που ειχα σε συγκεντρωση tfsiακιδων..μου ειπαν ολοι οτι τα καλυτερα λαδια ειναι τα amsoil..τωρα τι να πω εχω μπερδευτει!!! Καλα κανεις και δινεις χρονο στο λιπαντικο.Οσον αφορα το αν θα σου καψει, οπως ειπε και ο tentoglou μπορει να σου καψει και με το mobil.Αυτο δε σημαινει οτι δεν ειναι καλο λαδι.Πρεπει να ψαχτεις πιο ταιριαζει απο αποψη καψιματος στον κινητηρα σου.Οσο για τα amsoil και το αν ειναι τα καλυτερα κλπ, απλα βαλε τους πινακες κατω και συγκρινε.Ετσι συγκρινονται τα λαδια.Απο κει και περα η καταναλωση του σε καθε κινητηρα ειναι αλλο θεμα.Εμενα προσωπικα μου τσιμπαει ελαχιστα απο αλλαγη σε αλλαγη, τοσο που δε με προβληματιζει καν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentoglou Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Ας λάβουμε υπ όψιν ο κατασκευαστής πάντα δίνει στον κινητήρα του κάποιες ανοχές για απώλεια λιπαντικού, αυτό μπορεί να είναι 1 εως 1,5λιτ από αλλαγή σε αλλαγή αλλά και ανάλογα την κατασκευάστρια εταιρία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Ας λάβουμε υπ όψιν ο κατασκευαστής πάντα δίνει στον κινητήρα του κάποιες ανοχές για απώλεια λιπαντικού, αυτό μπορεί να είναι 1 εως 1,5λιτ από αλλαγή σε αλλαγή αλλά και ανάλογα την κατασκευάστρια εταιρία. Αν ηταν μονο 1.5 λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη (δηλ ανα 15.000 χλμ) τοτε η Vw θα ειχε κανει δωρεαν αντικατασταση κινητηρων σε ουκ ολιγους fsiκηδες.Αλλα οι κατασκευαστες τα ορια τα εχουν φτασει στο Θεο για να ειναι καλλυμενοι και να μην αναγκαζονται να προβαινουν σε αυτη την επιζημια διαδικασια.Το οριο της Vw ειναι 1 λιτρο ανα 1000 χλμ.Σα να λεμε δε χρειαζεται να κανεις ποτε σερβις λαδιων.Ελεος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentoglou Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Όλοι οι κινητήρες της group vw (τσιμπάνε λάδι) στην ουσία δεν καίγεται το λάδι στου νέου τύπου κινητήρες αλλά θα σας φανεί λίγο παράξενο αυτό που θα πω για όσους δεν το γνωρίζουν αλλά εξαερώνετε π.χ 5w-30 long life, στην αρχή η group vw έβαζε στους κινητήρες της 0w-30 και αργότερα επειδή αντιμετώπιζαν και αντιμετωπίζουν πρόβλημα απώλειας λιπαντικού το γύρισαν στο 5w-30 και πάλι όμως το πρόβλημα παραμένει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Εχοντας κάνει 5 αλλαγές λαδιών μέχρι στιγμής, το μόνο λάδι που δεν τσίμπησε το μοτέρ ήταν το yacoil 5w40. Και τα mobil και τα castrol τα τσιμπάει αρκετά, πιο πολύ όμως τα castrol.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentoglou Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) Εχοντας κάνει 5 αλλαγές λαδιών μέχρι στιγμής, το μόνο λάδι που δεν τσίμπησε το μοτέρ ήταν το yacoil 5w40. Και τα mobil και τα castrol τα τσιμπάει αρκετά, πιο πολύ όμως τα castrol.. Κανονικά τα λιπαντικά που πρέπει να χρησιμοποιείς στον κινητήρα σου είναι 5w-30 που είναι χωρίς θεϊκή τέφρα και ψευδάργυρο αυτά του τύπου λιπαντικά είναι βιοδιασπώμενα, έχουν μοριακή ανάπλαση με εστέρες και έλαια PAO, το ότι υπάρχει πρόβλημα στους κινητήρες είναι καθαρά φταίξιμο του κατασκευαστή. Τώρα εάν η λύση είναι στο 5w-40 με επιφύλαξη σου λέω να το συνεχίσεις... Edited June 14, 2010 by tentoglou1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) Φίλος τα 5w40 τα είχα βάλει στα 45.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.. και τέλος παντων δεν είπα οτι αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα με το μοτέρ μου, μου τσιμπάει 0.5λτ κάπου στα 12.000-15.000 που το θεωρώ λογικό.. Edited June 14, 2010 by Mist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tentoglou Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) Φίλος τα 5w40 τα είχα βάλει στα 45.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.. και τέλος παντων δεν είπα οτι αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα με το μοτέρ μου, μου τσιμπάει 0.5λτ κάπου στα 12.000-15.000 που το θεωρώ λογικό.. Άρα δε σε τσιμπάει λάδι το μοτέρ σου, είσαι μέσα στα πλαίσια του κατασκευαστή. Αυτό κατάλαβα εγώ τουλάχιστον με τα λεγόμενα σου που αναφέρεις "τσιμπάει αρκετά με τα castrol και τα mobil", συγκριτικά από μάρκα σε μάρκα ναι". Edited June 14, 2010 by tentoglou1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Καλα κανεις και δινεις χρονο στο λιπαντικο.Οσον αφορα το αν θα σου καψει, οπως ειπε και ο tentoglou μπορει να σου καψει και με το mobil.Αυτο δε σημαινει οτι δεν ειναι καλο λαδι.Πρεπει να ψαχτεις πιο ταιριαζει απο αποψη καψιματος στον κινητηρα σου.Οσο για τα amsoil και το αν ειναι τα καλυτερα κλπ, απλα βαλε τους πινακες κατω και συγκρινε.Ετσι συγκρινονται τα λαδια.Απο κει και περα η καταναλωση του σε καθε κινητηρα ειναι αλλο θεμα.Εμενα προσωπικα μου τσιμπαει ελαχιστα απο αλλαγη σε αλλαγη, τοσο που δε με προβληματιζει καν. οχι φιλε δεν καταλαβες..εδω και 80000χμ που βαζω castrol edge..δεν εχει τσιμπισει σταγονα..αλλαγη καθε 8000-10000χμ..με την προηγουμενη αλλαγη το γυρισα σε mobil..και εκαψε...ξαναεβαλα ομως τα ιδια για να δω αν θα ξανακαψει μηπως θελει χρονο δλδ για να το συνηθησει το μοτερ.αν ξανακαψει θα ξαναγυρισω παλι στα castrol και δεν προκειτε να πειραματιστω ξανα.ουτος η αλλος και τα 2 ειναι πολυ καλα λαδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 οχι φιλε δεν καταλαβες..εδω και 80000χμ που βαζω castrol edge..δεν εχει τσιμπισει σταγονα..αλλαγη καθε 8000-10000χμ..με την προηγουμενη αλλαγη το γυρισα σε mobil..και εκαψε...ξαναεβαλα ομως τα ιδια για να δω αν θα ξανακαψει μηπως θελει χρονο δλδ για να το συνηθησει το μοτερ.αν ξανακαψει θα ξαναγυρισω παλι στα castrol και δεν προκειτε να πειραματιστω ξανα.ουτος η αλλος και τα 2 ειναι πολυ καλα λαδια. οταν δεν καιει και δεν βλεπεις κατι κακο γιατι πειραματιζεσαι?σας τρωει ο κ@λος σας μου φαινεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) οταν δεν καιει και δεν βλεπεις κατι κακο γιατι πειραματιζεσαι?σας τρωει ο κ@λος σας μου φαινεται για τον απλο λογο οτι αν ειχες catch can και εβλεπες τι σκατουρα βγαζει το castrol που αυτα τα καταλοιπα επικαθοντε στις βαλβιδες και τι το μομπιλ θα ησουν και εσυ ενας απ αυτους που θα ηθελαν να το αλλαξουν πληροφοριακα το μομπιλ ειναι το πιο καθαρο οσο αναφορα τους ατμους λαδιου που εχω δοκιμασει..και αυτο με κανει να πιστευω οτι ειναι σιγουρα καλυτερο απο το καστρολ..τεσπα..ο λογος για το ΑΝ θα ξαναγυρισω στα castrol ειναι μονο η καταναλωση..οχι δλδ οτι το μομπιλ καιει αρκουδες..νομιζω 350-400 γραμμαρια στα 6000χμ με χρηση race δεν ειναι πολλα και αν στρωσει τοτε σιγουρα δεν το ξαναλαζω.. Edited June 14, 2010 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) για τον απλο λογο οτι αν ειχες catch can και εβλεπες τι σκατουρα βγαζει το castrol που αυτα τα καταλοιπα επικαθοντε στις βαλβιδες και τι το μομπιλ θα ησουν και εσυ ενας απ αυτους που θα ηθελαν να το αλλαξουν πληροφοριακα το μομπιλ ειναι το πιο καθαρο οσο αναφορα τους ατμους λαδιου που εχω δοκιμασει..και αυτο με κανει να πιστευω οτι ειναι σιγουρα καλυτερο απο το καστρολ..τεσπα..ο λογος για το ΑΝ θα ξαναγυρισω στα castrol ειναι μονο η καταναλωση..οχι δλδ οτι το μομπιλ καιει αρκουδες..νομιζω 350-400 γραμμαρια στα 6000χμ με χρηση race δεν ειναι πολλα και αν στρωσει τοτε σιγουρα δεν το ξαναλαζω.. εγω που δεν εχω καν...το Mobil θα ναι πιο καθαρο προς τη μηχανη μου?μηπως αυτα τα καταλοιπα ειναι προστασια κινητηρα? Edited June 14, 2010 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 εγω που δεν εχω καν...το Mobil θα ναι πιο καθαρο προς τη μηχανη μου?μηπως αυτα τα καταλοιπα ειναι προστασια κινητηρα? αυτα τα καταλοιπα ειναι οι αφετιρια για να αποκτησεις στενη σχεση με τον μηχανικο σου αφου αργα η γρηγορα θα χρειαστουν αλλαγη οι βαλβιδες σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 μεχρι τωρα εχω κανει 26000χλμ.συνολικα εχω συμπληρωσει 1 λιτρο λαδι.θεωρω την καταναλωση ακρως φυσιολογικη για τα χλμ,τον τροπο οδηγησης και τις συνθηκες οδηγησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 καλησπερα....τελικα κατι καλυτερο απο τα castrol εχουμε? mobil??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 καλησπερα....τελικα κατι καλυτερο απο τα castrol εχουμε? mobil??? τα mobil ειναι καλυτερα.μαρτυς μου τα τεχνικα τους στοιχεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 εσυ Joop Ομως συμπληρωνεις πολυ με xastrol Οχι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 (edited) οχι φιλε δεν καταλαβες..εδω και 80000χμ που βαζω castrol edge..δεν εχει τσιμπισει σταγονα..αλλαγη καθε 8000-10000χμ..με την προηγουμενη αλλαγη το γυρισα σε mobil..και εκαψε...ξαναεβαλα ομως τα ιδια για να δω αν θα ξανακαψει μηπως θελει χρονο δλδ για να το συνηθησει το μοτερ.αν ξανακαψει θα ξαναγυρισω παλι στα castrol και δεν προκειτε να πειραματιστω ξανα.ουτος η αλλος και τα 2 ειναι πολυ καλα λαδια. Εγω παντως στη θεση σου θα προτιμουσα ενα καλο λαδι που μου το καταναλωνει σε φυσιολογικα επιπεδα παρα καποιο υποδεεστερο που δεν το καιει ομως.Και αν σου καιει πολυ απο το mobil, τουλαχιστον πηγαινε σε αλλο οχι σε castrol. Edited June 14, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 εσυ Joop Ομως συμπληρωνεις πολυ με xastrol Οχι! αν ειναι καθε σχεδον 30000χλμ να καταναλωνει 1 λιτρο λαδι τοτε μακαρι να το κανει και να συμπληρωνω.εγω θελω να τσιμπαει λαδακι!κανει δουλεια το λιπαντικο!ειδικοτερα αυτη η καταναλωση ειναι κατ'εμε ιδανικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thdrpls Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 1,ολα τα λαδια καλα ειναι αρκει να πληρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη 2, καλο ειναι να βαζεις την ιδια εταιρια λιπαντικων καθε φορα και να ειναι και επωνυμα τα λαδια ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 γιατι τετοια μαχη με τα castrol? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 αν ειναι καθε σχεδον 30000χλμ να καταναλωνει 1 λιτρο λαδι τοτε μακαρι να το κανει και να συμπληρωνω.εγω θελω να τσιμπαει λαδακι!κανει δουλεια το λιπαντικο!ειδικοτερα αυτη η καταναλωση ειναι κατ'εμε ιδανικη. "Μοτέρ που πίνει δεν σπάει" έλεγαν οι παλιοί μηχανικοί! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 γιατι τετοια μαχη με τα castrol? που την ειδες την μαχη;το castrol ειναι πολυ καλο λιπαντικο και το εχουμε αναφερει πολλακις.το mobil ειναι καλυτερο.προσωπικα προτιμο το καλυτερο απο το πολυ καλο,που ειναι το κακο σε αυτο;αλλοι προτιμουν και δικαιωμα τους ειναι,το castrol γιατι το θεωρουν/πιστευουν οτι ειναι καλυτερο για τον κινητηρα τους.αντικειμενικα ομως και ασχετα με τις δικες μας ταπεινες αποψεις,οι 2 εταιριες με βαση τα χαραχτηριστικα που δινουν για τα 2 αυτα λιπαντικα δειχνουν το mobil καλυτερο.εμεις φταιμε αν ειναι ετσι τα πραγματα;ας μου φερει καποιος καλυτερο 5/30 να αλλαξω και να μην ξαναβαλω mobil.υπαρχει ομως;οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...