Guest CLakis Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 (edited) Αργό δεν είναι γιατί είναι το δικό μου αλλά τέλοσπάντων.. Golf III CL 1.4 60 ps Και το πιο γρήγορο.. Golf V 1.6 FSI 115ps Y.Γ. : Δεν έχω οδηγήσει κι άλλα . Το επόμενο θα είναι Golf VI,δεν χαλάω το έθιμο Edited June 25, 2007 by CLakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Το ποιο αργο : fiat ciquecento 1.0L , δεν παει βημα! και το ποιο γρηγορο : audi s3 γυρω στα 300ps, αυτο παει κατι παραπανω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 το πιο αργο matiz 800αρι νομιζω στην Παρο οταν πηγα διακοπες και το νοικιασα...τριτη 110 κοφτης...δευτερα 75...τα θυμαμαι γιατι δεν ειχε στροφομετρο οποτε το τεσταρα...τεταρτη δε κοφταρισα γιατι δε προλαβαινα το πιο γρηγορο που εχω οδηγησει Ζ4 βελτιωμενη 3.0L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kantzelis Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 ferrari f 430...porsche carrera s...bmw m3...audi s3...honda civic type r...honda s2000...mercedes cls 500...mazda rx-8...bmw 645...bmw 530...golf r 32...c 230 kompressor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vkoumoul Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 ΓΡΗΓΟΡΑ: ALPHA GT 2200cc του 2004 BMW 525 TOY 92 (170HP) CHEROKEE 3.7L RENEGADE (210HP) TOY ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ TOLEDO 1800cc (118hp) του 91 ΑΡΓΑ:ΕΟS 1.6 115HP(ΔΙΚΟ ΜΟΥ) LADA NIVA 1700cc bmw 316 TOY 92 (100HP) THS ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ TOYOTA COROLA 1.4 TOY 79 TOYOTA STARLET 1000cc TOY 84 TOY ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥΟΤΑ ΥΑRIS 1000cc TOY ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ MERCEDES ΦΟΡΤΗΓΟ 310 (100ΗP) TOY 92 TOYOTA COROLA 1.4 (98HP) TOY 2003 OPEL ASTRA GT 1.4 (81HP) TOY 93 OPEL CORSA 1.4 (90HP) TOY 2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 EDIT: παρα λιγο να ξεχασω τα ηρωικα rommel του ΠΝ που ισα ισα προλαβα Φίλε μου αφού ξέρεις τα rommel γιά φαντάσου ένα τέτοιο ρημαδάκι που έσπασε μοτέρ και το μόνο που κατάφερε να του ταιριάξει ο μηχανικός της αεροπορίας ήταν 1.6 απο golf ..... Όταν βγήκα με αυτό στη μεσογείων έριξα κολώνα απο εκκίνηση σε piaggio typhoon 125cc και ο τύπος χάζεψε και μου είπε να ξανανοίξουμε, αποτέλεσμα; Του έκανα το ίδιο σκηνικό 4 φορές και μετά του είπα τί μοτέρ φόραγε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 ρε παιδια δοκιμαστες αυτοκινητων ειστε?...εσεις πρεπει να ειστε οι πιο ευτυχισμενοι//////ακου φερραρι... εγω παρελλειψα να πω οτι το πολακι του phantom προβλεπεται μεγαλυτερη εμπειρια και απο 430! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Δέ μιλάω για το πολάκι μου όμως, για το rommel που οδηγούσα στην αεροπορία μίλησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G.P. Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Δέ μιλάω για το πολάκι μου όμως, για το rommel που οδηγούσα στην αεροπορία μίλησα. Tετοια ειχαμε και εμεις στην Π.Α. επισης στη μοναδα ειχαμε μια σεβρολετα ετσι την λεγαμε 3000cc V6 πισωκουνα με καραφλα λαστιχα εκει να δεις πανηγυρι οταν εβρεχε...δεν περιγραφω αλλο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Σήμερα πήρα βόλτα ένα 406 coupe 3.0 V6 Λίγο παλιό θα μου πήτε και λίγο αργό θα υποθέσετε αφού το εργοστασιακό έχει 207 άλογα αλλά το συγκεκριμένο έχει περίπου 400+ ατμοσφαιρικά άλογα με κόφτη κοντά στις 8.500 και με ροπή που μπορεί να κουνίσει πλανήτη, μπλοκέ διαφορικό μπροστά με μάκρημα στο τελικό γρανάζι για να μπορεί να ξεκινήσει και να μή τρώει τα λάστιχα κάθε μέρα! 0-100 μιάμιση καρότσα σε kayman s, 100-200 για πλάκα, τελική άγνωστη αλλά κάπου κοντά στα 320 ίσως και λίγο παραπάνω. Το αμάξι είναι φαρδύτερο κατά 5 πόντους από το μαμά όχι με απλές προθύκες στις ζάντες αλλά με custom ψαλίδια και ημιαξώνια από το αγωνιστικό τμήμα της PEUGEOT με full widebody kit χωρίς καγκουριές και ένα τελικό εξάτμησης που μπορεί άνετα να φιλοξενίσει ένα ευμεγέθες γατί. Αν έχει κάποιος την τύχη να το δεί στον δρόμο μή κάνετε κόντρα γιατί θα πέσει πολύ κλάμα. Το αμάξι είναι απλά πανέμορφο και κατάμαυρο με 19" ζάντες.Θα το γνωρίσετε και από τις γαλλικές πινακίδες Παιδιά έπαθα την πλάκα μου. Το παιδί είναι τεχνικός σύμβουλος τις PEUGEOT στην Γαλλία και έχει κάνει τρελή δουλειά με το αμάξι του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 ferrari f 430...porsche carrera s...bmw m3...audi s3...honda civic type r...honda s2000...mercedes cls 500...mazda rx-8...bmw 645...bmw 530...golf r 32...c 230 kompressor... gran turismo 2 "the real driving simulator" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest galvert Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Φίλε μου αφού ξέρεις τα rommel γιά φαντάσου ένα τέτοιο ρημαδάκι που έσπασε μοτέρ και το μόνο που κατάφερε να του ταιριάξει ο μηχανικός της αεροπορίας ήταν 1.6 απο golf .....Όταν βγήκα με αυτό στη μεσογείων έριξα κολώνα απο εκκίνηση σε piaggio typhoon 125cc και ο τύπος χάζεψε και μου είπε να ξανανοίξουμε, αποτέλεσμα; Του έκανα το ίδιο σκηνικό 4 φορές και μετά του είπα τί μοτέρ φόραγε... χαχαχαχα επικα αμαξακια! εγω ομως τρελη φαση με τα εν λογο που θυμαμαι ειναι να κανουμε κοντρες 2 rommel στον παλασκα. τα ποδια μου τρεμαν ολη μερα μετα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Σήμερα πήρα βόλτα ένα 406 coupe 3.0 V6Λίγο παλιό θα μου πήτε και λίγο αργό θα υποθέσετε αφού το εργοστασιακό έχει 207 άλογα αλλά το συγκεκριμένο έχει περίπου 400+ ατμοσφαιρικά άλογα με κόφτη κοντά στις 8.500 και με ροπή που μπορεί να κουνίσει πλανήτη, μπλοκέ διαφορικό μπροστά με μάκρημα στο τελικό γρανάζι για να μπορεί να ξεκινήσει και να μή τρώει τα λάστιχα κάθε μέρα! 0-100 μιάμιση καρότσα σε kayman s, 100-200 για πλάκα, τελική άγνωστη αλλά κάπου κοντά στα 320 ίσως και λίγο παραπάνω. Το αμάξι είναι φαρδύτερο κατά 5 πόντους από το μαμά όχι με απλές προθύκες στις ζάντες αλλά με custom ψαλίδια και ημιαξώνια από το αγωνιστικό τμήμα της PEUGEOT με full widebody kit χωρίς καγκουριές και ένα τελικό εξάτμησης που μπορεί άνετα να φιλοξενίσει ένα ευμεγέθες γατί. Αν έχει κάποιος την τύχη να το δεί στον δρόμο μή κάνετε κόντρα γιατί θα πέσει πολύ κλάμα. Το αμάξι είναι απλά πανέμορφο και κατάμαυρο με 19" ζάντες.Θα το γνωρίσετε και από τις γαλλικές πινακίδες Παιδιά έπαθα την πλάκα μου. Το παιδί είναι τεχνικός σύμβουλος τις PEUGEOT στην Γαλλία και έχει κάνει τρελή δουλειά με το αμάξι του. Θελω φωτο ΤΩΡΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 πρόσφατα μπήκα μέσα σε ΤΤ(180ps),Ζ4 και μου φάνηκαν πολύ άβολα. δεν θα ταπαιρνα με τπτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 πρόσφατα μπήκα μέσα σε ΤΤ(180ps),Ζ4 και μου φάνηκαν πολύ άβολα. δεν θα ταπαιρνα με τπτ "Κλείνεσαι" πολύ μέσα σε τέτοια αμάξια..Όχι ότι θα με χάλαγαν όμως, πιστεύω συνηθίζεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 προσφατα εχω οδηγησει μια Μ5 φτιαγμενη με 670 αλογα και ενα nisaan 100nx ασημι skyline look 410αλογα τροχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 προσφατα εχω οδηγησει μια Μ5 φτιαγμενη με 670 αλογα και ενα nisaan 100nx ασημι skyline look 410αλογα τροχο (δεν πιστευω να ετρεχες θα σε δωσω στην τροχαια...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 το bmw το εσκισα κανονικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 (edited) Γρήγορα: Honda CRX VTi (160-180HP νομίζω) Audi S3 (225HP) Seat Ibiza FR Revo (205HP) Mitsubishi Lancer Evo MR (275 HP διστυχώς συνοδηγός) και φυσικά το TSI μου Αργά: Ουυυυυυυυυυυυυ... ατελείωτη λίστα Edited September 10, 2007 by arkoudos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATRIX GOLFIV Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 δεν ξερω αν ηταν το πιο γρηγορο,,,αλλα μου ειχε κανει φοβερη εντυπωση,,,,,,,,, pegeuot rallye 185 ps...................... απιστευτη επιταχυνση ,,,που σοκαριστικα,,,,ειδακα στις πρωτες ταχυτητες,,,,καμια σχεση με καθε gti που εχω οδηγησει,,,,,,,,, επισης ενα τουρμπατο opel astra μοντελο 02 απο τον Δαρα,,αγνωστων ps.......ο συναδελφος μου ειπε οτι ειναι γυρω στα 185,,,,,,,,, οσο για το πιο αργο,,,,το αγροτικο του παππου μου,,,,,,,ΤΟΥΟΤΑ LITESTOUD μοντελο νομιζω 73,,,,,,,,,,,,,,και ακομα δουλευει σαν σκυλι,,,,,,ΑΘΑΝΑΤΕ ΙΑΠΩΝΑ.....αυτα βλεπω και τους παραδεχομαι,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias16v Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 εγω εχω οδηγησει απο γρηγορα golf gti v subaru legacy outback bmw z4 3.0 και απο αργα suzuki alto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted October 20, 2007 Report Share Posted October 20, 2007 Απο γρηγορα εχω οδηγησει το αυτοκινητο του πρωην αφεντικου μου AUDI A8 400 ή 420ps και ενα AUDI A4 DTM S3,AUDI TT,GOLF GTI Αργα POLO 1,Nissan cherry,Matiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted October 22, 2007 Report Share Posted October 22, 2007 Από γρήγορα έχω οδηγήσει: RX8 Cosmo (230 PS - το παλιό του πατέρα) Stilo 1.6 turbo (227 PS - το παλιό το δικό μου - που πατούσε το RX8 ) Passat 2.0T (200 PS - το νυν το δικό μου) CLS 350 (272 PS - το νυν του πατέρα - που πατάει το Passat ) και δεν ξέρω αν πιάνεται, το αγωνιστικό του Lancaster University στο θεσμό Formula Student (2002 - ήμουν ο πρώτος οδηγός) με spaceframe σασί, 200 κιλά βάρος, YZF R1 600cc μηχανή, σειριακό 6τάχυτο σασμάν, 0-100χλμ 3,4sec!! Από πιο αργά: Huyndai Atos Prime! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 εγώ τα ποιό γρήγορα που έχω οδηγήση είναι : 1. Golf GTi 1.8T 150PS STAGE 2 Revo 230 μπορεί και παραπάνω δεν θυμάμε 2. Audi S3 2.0 TFSi 265PS (Test Drive) 3. BMW M3 E39 343PS - Οικογενιακου φίλου 4. Porsche 911 997 S 355PS (συνοδηγός στον γιατρό θείο μου) <----- Τα λογια είναι περιτα! Tα ποιο αργά : 1. Matiz 2. Atos Prime 3. Lupo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 και δεν ξέρω αν πιάνεται, το αγωνιστικό του Lancaster University στο θεσμό Formula Student (2002 - ήμουν ο πρώτος οδηγός) με spaceframe σασί, 200 κιλά βάρος, YZF R1 600cc μηχανή, σειριακό 6τάχυτο σασμάν, 0-100χλμ 3,4sec!! Ποιές χρονιές ήσουν στο Lancs ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...