Jump to content
playmaker

Ειναι Δυνατον?

Recommended Posts

Υπαρχουν φημες που λενε οτι μπορει να βγει νεα φορολογια για τα αυτοκινητα με τα αλογα!!!!

ειναι δυνατον?αρα μπορουμε πριν καθε ελεγχο να βγαζουμε το προγραμμα:D

Link to comment
Share on other sites

Τα άλογα δεν θα είναι δυναμομετρημένα. Θα είναι αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Μου ακούγεται λογικό και δίκαιο. Και αναχρονιστικό παράλληλα. Έχουμε μείνει στην παλαιολιθική εποχή που τα αυτοκίνητα τα μετρούσαμε με τα κυβικά. Οι γερμανοί - εδώ και πολλά χρόνια - τα φορολογούν σύμφωνα με την ιπποδύναμη. (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36585&view=findpost&p=388347)

Θεωρώ ότι εάν αποφασίσουμε να προχωρήσουμε σε κάποια μεταρρύθμιση θα πρέπει να φορολογήσουμε σύμφωνα με τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι σύμφωνα με την ιπποδύναμη. Μπορεί μια μέρα η VW να επινοήσει ένα τεχνολογικό θαύμα με κινητήρα 7000 κυβικών, με απόδοση 360 άλογα, κατανάλωση 2λίτρα/100km και σχεδόν μηδενικούς ρύπους. Για ποιο λόγο θα πρέπει αυτό το αυτοκίνητο να φορολογηθεί περισσότερο από ένα σαράβαλο που καίει ό,τι να 'ναι;;

Edited by k_t_g
Link to comment
Share on other sites

Τα άλογα δεν θα είναι δυναμομετρημένα. Θα είναι αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Μου ακούγεται λογικό και δίκαιο. Και αναχρονιστικό παράλληλα. Έχουμε μείνει στην παλαιολιθική εποχή που τα αυτοκίνητα τα μετρούσαμε με τα κυβικά. Οι γερμανοί - εδώ και πολλά χρόνια - τα φορολογούν σύμφωνα με την ιπποδύναμη.

πλακα μας κανεις???

οι γερμανοι βγαζουν το μηνα 700 ευρω???

η αγοραζουν το γκολφ 25000 ευρω??

Link to comment
Share on other sites

πλακα μας κανεις???

οι γερμανοι βγαζουν το μηνα 700 ευρω???

η αγοραζουν το γκολφ 25000 ευρω??

Ακριβως!!!!πολυ σωστη επισημανση!

Link to comment
Share on other sites

Το εχω ακουσει και εγω ...οτι συζητιεται οπως και ηξερα για τα 2ε βενζινη πριν 2 μηνες ετσι ακουσα και αυτο απο πολυ καλη πηγη απο το υπουργειο ...

Δυστηχως η ΧΡΗΣΗ ΙΧ ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ αυτο ειναι το δογμα του νεου υπουργου ... με 2Ε βενζινη και τα περιβαντολογικα κομιστρα χρησης ΙΧ που θα ξεκιναν απο τα 50 Ε +την προσαυξηση λογω ιππων +παλαιοτητα ... ...λιανα ...για καποιον που εκανε 10 γεμισματα το χρονο (πχ) και πληρωνε το 2008 [200 για τελη + 500 ευρω για βενζινες + 250 βασικη καλη ασφαλεια] τωρα θα πληρωσει 2Ε βενζινη +για μας πχ 90ε κομιστρα χρησης + 10% αυξηση ασφαλισης....... θα ειμαστε απο το 2008 +650ε ...πειρπου 70% αυξηση στην χρηση αυτοκινητου και ασφαλιση ...αυτο ακουσα αυτο λεω ...

Μακαρι να εινια ψεμα παιδια.....αλλιως ...μηχανακι και ποδηλατο... εχει σπασει ολα τα ρεκορ αυτη η κυβερνηση ...

Link to comment
Share on other sites

και θελεις να μου πεις οτι για την βενζινη ερεπε να στο πει καποιος για να καταλαβεις οτι θα παει 2 ευρω.με 1.7 απο τον φεβρουαριο το καλοκαιρι που παντα ανεβαινει η βενζινη σιγουρο ηταν οτι θα παει 2

φιλικα παντα

(μπορει να μιλαω λιγο επιθετικα αλλα ειναι απο την αγανακτηση με αυτα που μας φορτωνουν καθε μερα

Edited by zil
Link to comment
Share on other sites

πλακα μας κανεις???

Όχι δε σου κάνω πλάκα. Διατυπώνω την άποψή μου. Εάν διαφωνείς, μπορείς ευγενικά να το εκφράσεις, διατυπώνοντας κι εσύ τα επιχειρήματά σου. Εάν δεν μπορείς να ακούς απόψεις διαφορετικές της δικής σου, είσαι σε λάθος forum.

Link to comment
Share on other sites

Και επιστρέφω διευκρινίζοντας τη σκέψη μου.

- Θεωρώ ότι η φορολόγηση των αυτοκινήτων με κριτήριο τα κυβικά ανήκει σε λογικές του 1960.

- Θεωρώ ότι η φορολόγηση των αυτοκινήτων με κριτήριο την ιπποδύναμη είναι αναχρονιστική.

- Θεωρώ ότι το πλέον σωστό κριτήριο για τη φορολόγηση εν έτει 2010 είναι ένας συνδυασμός κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπής ρύπων. Ακριβώς γιατί εκεί πρέπει να είναι ο στόχος μας. Όχι να βγάλουμε λεφτά. Να "τιμωρήσουμε" αυτούς που αγοράζουν τζιπάρες των 5000 κυβικών για να πουλάνε μούρη στο κολωνάκι και αυτούς που κάνουν service μια φορά στα 15 χρόνια με αποτέλεσμα κάθε φορά που βρίσκομαι πίσω από την εξάτμισή τους να παλεύω για την επιβίωσή μου.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα πρέπει να αποσύρουν με κάθε τρόπο τα ρυπογόνα αυτοκίνητα από ταξί μέχρι παλιατζούρα του 1970,1980,1990 και μόλις γίνει τούτο να έρθουνε και να με φορολογήσουνε και να βάλουνε τεκμήριο.

¨Οσον αφορά την βενζίνη με τα 2 ευρώ αν το κάνουνε θα σπάσουνε το ψυχολογικό όριο του 1 ευρώ μπροστά και θα χάσουνε αυτοί αφού 1 στους 3 θα βάζει καύσιμα πλέον (ζήτω το μετρό πάντα χωρίς εισιτήριο) και θα χάσουνε τρελά λεφτά αυτοί και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.Ημίμετρα τύπου 1,992 ευρώ και 1,982 ευρώ μπορεί να υπάρξουν αλλά και αυτά θα αποτελέσουν τροχοπέδη στους , πιστεύω , έξυπνους καταναλωτές και με γενικό μποικοτάζ θα το σκεφτούν τα τζιμάνια που μας κλέβουνε λίγο παραπάνω...

Εννοείται βεβαίως ότι πρέπει όλοι μας να μην ξαναβάλουμε ποτέ ξανά( αλλά ποτέ ξανά όμως) σε αυτές τις τιμές βενζίνη 100 οκτανίων εκτός και αν το <<φυσάει>> κάποιος το χρήμα οπότε πάω πάσο, μπας και πέσουνε λίγο οι τιμές

Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλάμε για φορολόγηση, το μόνο δίκαιο σύστημα είναι με βάση την αξία αγοράς του αυτοκινήτου με λογικούς συντελεστές παλαιότητας. Υποτίθεται ότι ο φορος έχει να κάνει με κάποια αξία, έσοδο, απόσβεση κλπ. Τι σχέση έχουν όλα τα υπόλοιπα?

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλάμε για φορολόγηση, το μόνο δίκαιο σύστημα είναι με βάση την αξία αγοράς του αυτοκινήτου με λογικούς συντελεστές παλαιότητας. Υποτίθεται ότι ο φορος έχει να κάνει με κάποια αξία, έσοδο, απόσβεση κλπ. Τι σχέση έχουν όλα τα υπόλοιπα?

Δεν έχεις άδικο σε αυτό. Ωστόσο, αυτό που φορολογείται είναι η χρήση του ΙΧ και όχι η κτήση. ¶λλωστε η κτήση έχει ήδη φορολογηθεί δύο φορές. Μία στο εισόδημά σου και άλλη μια στον ΦΠΑ & και στον ειδικό φόρο του ΙΧ! Μετά από αυτό, δεν μπορεί να σε φορολογεί ες αεί. Μόνο τη χρήση μπορεί να φορολογήσει. Και η λογική της φορολόγησης της χρήσης σχετίζεται με δύο παράγοντες: (α) τη χρήση του δημόσιου οδικού δικτύου και (β) την επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Link to comment
Share on other sites

Τα άλογα δεν θα είναι δυναμομετρημένα. Θα είναι αυτά που δίνει ο κατασκευαστής.

Μου ακούγεται λογικό και δίκαιο. Και αναχρονιστικό παράλληλα. Έχουμε μείνει στην παλαιολιθική εποχή που τα αυτοκίνητα τα μετρούσαμε με τα κυβικά. Οι γερμανοί - εδώ και πολλά χρόνια - τα φορολογούν σύμφωνα με την ιπποδύναμη.

Θεωρώ ότι εάν αποφασίσουμε να προχωρήσουμε σε κάποια μεταρρύθμιση θα πρέπει να φορολογήσουμε σύμφωνα με τους εκπεμπόμενους ρύπους και όχι σύμφωνα με την ιπποδύναμη. Μπορεί μια μέρα η VW να επινοήσει ένα τεχνολογικό θαύμα με κινητήρα 7000 κυβικών, με απόδοση 360 άλογα, κατανάλωση 2λίτρα/100km και σχεδόν μηδενικούς ρύπους. Για ποιο λόγο θα πρέπει αυτό το αυτοκίνητο να φορολογηθεί περισσότερο από ένα σαράβαλο που καίει ό,τι να 'ναι;;

Οι Γερμανοί φορολογούσαν με τους ίππους για άλλους λόγους. Προσπαθούσαν να κόψουν τους Ιταλούς που τότε ήταν πολύ μπροστά σε επιδόσεις από άποψη κινητήρα..

Νομίζω πως τώρα πια δεν φορολογούν με ίππους.. Δεν είμαι και σίγουρος όμως..

πλακα μας κανεις???

οι γερμανοι βγαζουν το μηνα 700 ευρω???

η αγοραζουν το γκολφ 25000 ευρω??

Επίσης οι Γερμανοί και όλοι οι σοβαροί πολιτισμοί επιτρέπουν το πετρέλαιο στις αστικές περιοχές..

Πρώτα ξεκινάς με αυτό και μετά φορολογείς ίππους και ρίπους..

Όχι να "αναγκάσεις" τους πάντες να πάρουν βενζίνη και turbo κινητήρες με χαμηλό κυβισμό και μετά να τους φορολογέις στο κεφάλι με αύξηση του φόρου της βενζίνης, ρίπων και ίππων..

Δεν έχεις άδικο σε αυτό. Ωστόσο, αυτό που φορολογείται είναι η χρήση του ΙΧ και όχι η κτήση. Άλλωστε η κτήση έχει ήδη φορολογηθεί δύο φορές. Μία στο εισόδημά σου και άλλη μια στον ΦΠΑ & και στον ειδικό φόρο του ΙΧ! Μετά από αυτό, δεν μπορεί να σε φορολογεί ες αεί. Μόνο τη χρήση μπορεί να φορολογήσει. Και η λογική της φορολόγησης της χρήσης σχετίζεται με δύο παράγοντες: (α) τη χρήση του δημόσιου οδικού δικτύου και (β) την επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Χίλιες φορές να είχαμε δρόμους και να πληρώναμε διόδια παρά αυτό το "οδικό δίκτυο".

Όσο για την επιβάρυνση του περιβάλλοντος είπα και πάνω ότι ας επιτρέψουν το πετρέλαιο που έχει λιγότερους ρίπους στο περιβάλλον και μετά ας φορολογίσουν την επιβάρυνση αυτού

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

Οι Γερμανοί φορολογούσαν με τους ίππους για άλλους λόγους. Προσπαθούσαν να κόψουν τους Ιταλούς που τότε ήταν πολύ μπροστά σε επιδόσεις από άποψη κινητήρα..

Νομίζω πως τώρα πια δεν φορολογούν με ίππους.. Δεν είμαι και σίγουρος όμως..

Επίσης οι Γερμανοί και όλοι οι σοβαροί πολιτισμοί επιτρέπουν το πετρέλαιο στις αστικές περιοχές..

Πρώτα ξεκινάς με αυτό και μετά φορολογείς ίππους και ρίπους..

Όχι να "αναγκάσεις" τους πάντες να πάρουν βενζίνη και turbo κινητήρες με χαμηλό κυβισμό και μετά να τους φορολογέις στο κεφάλι με αύξηση του φόρου της βενζίνης, ρίπων και ίππων..

Χίλιες φορές να είχαμε δρόμους και να πληρώναμε διόδια παρά αυτό το "οδικό δίκτυο".

Όσο για την επιβάρυνση του περιβάλλοντος είπα και πάνω ότι ας επιτρέψουν το πετρέλαιο που έχει λιγότερους ρίπους στο περιβάλλον και μετά ας φορολογίσουν την επιβάρυνση αυτού

+1

Link to comment
Share on other sites

Οι Γερμανοί φορολογούν με τα κυβικά!!!

Αυτό είναι το νόημα του downsizing που κάνουν! :nea:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτό

http://www.toytowngermany.com/forum/index.php?showtopic=83556&view=findpost&p=1142148

η φορολογία των Γερμανών στα αυτοκίνητα προκύπτει από έναν συνδυασμό εκπομπής ρύπων, κυβικών του αυτοκινήτου και ύπαρξης (ή μη) κάποιου είδους καταλύτη για τα πετρελαιοκίνητα.

Συνδυάζουν λοιπόν ρύπους με κυβικά και κατανάλωση. Όχι ιπποδύναμη. Γράψτε λάθος. Sorry για την παραπληροφόρηση.

Link to comment
Share on other sites

Το εχω ακουσει και εγω ...οτι συζητιεται οπως και ηξερα για τα 2ε βενζινη πριν 2 μηνες ετσι ακουσα και αυτο απο πολυ καλη πηγη απο το υπουργειο ...

Δυστηχως η ΧΡΗΣΗ ΙΧ ΘΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ αυτο ειναι το δογμα του νεου υπουργου ... με 2Ε βενζινη και τα περιβαντολογικα κομιστρα χρησης ΙΧ που θα ξεκιναν απο τα 50 Ε +την προσαυξηση λογω ιππων +παλαιοτητα ... ...λιανα ...για καποιον που εκανε 10 γεμισματα το χρονο (πχ) και πληρωνε το 2008 [200 για τελη + 500 ευρω για βενζινες + 250 βασικη καλη ασφαλεια] τωρα θα πληρωσει 2Ε βενζινη +για μας πχ 90ε κομιστρα χρησης + 10% αυξηση ασφαλισης....... θα ειμαστε απο το 2008 +650ε ...πειρπου 70% αυξηση στην χρηση αυτοκινητου και ασφαλιση ...αυτο ακουσα αυτο λεω ...

Μακαρι να εινια ψεμα παιδια.....αλλιως ...μηχανακι και ποδηλατο... εχει σπασει ολα τα ρεκορ αυτη η κυβερνηση ...

Διαβασα και εγω ενα αρθρο που λεει οτι σκεφτονται να βγαλουν τα τελη κυκλοφοριας και να φορολογησουν επιπλεον την βενζινη και να παει στα 2 ευρω.Οποτε για να καταλαβω αν γινει αυτο τωρα που το πετρελαιο ειναι σε σχετικα χαμηλα επιπεδα αν ανεβει ποσο θα παει η βενζινη?

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα και εγω ενα αρθρο που λεει οτι σκεφτονται να βγαλουν τα τελη κυκλοφοριας και να φορολογησουν επιπλεον την βενζινη και να παει στα 2 ευρω.Οποτε για να καταλαβω αν γινει αυτο τωρα που το πετρελαιο ειναι σε σχετικα χαμηλα επιπεδα αν ανεβει ποσο θα παει η βενζινη?

Εάν τελικά υλοποιηθεί αυτή η σκέψη - εφ' όσον δεν έχουμε χρεοκοπήσει μέχρι τότε - θα είναι η χαριστική βολή στην οικονομία μας. οι τιμές των καυσίμων σχετίζονται άμεσα με τις τιμές των αγαθών. Δεν είναι οι βενζίνες των ΙΧ μας που θα μας λείψουν. Αλλού θα μας πονέσει...
Link to comment
Share on other sites

έτσι όπως το βλέπω εγώ, η φορολόγηση θα έπρεπε να είναι όπως παντού.Δλδ βάση της τιμής Κτήσης.Τι πιο απλό κ δίκαιο.Κ από εκεί κ πέρα, αν θέλουν, ας βάλουν κ ένα "πράσινο" συντελεστή έκπτωσης ή επιβάρυνσης ανάλογα με το αν εκπέμπει λίγους ή πολλούς ρύπους αντίστοιχα.Δλδ ένα υβριδικό που κοστίζει 25.000 να έχει χαμηλότερη φορολόγηση από ένα που έχει 25.000 αλλά εκπέμπει 4 πλάσιους ρύπους

Link to comment
Share on other sites

Μην το μπερδεύετε. Η φορολόγηση επί της τιμής απόκτησης του αντικειμένου γίνεται κατά την αγορά του. Δηλαδή: Τιμή = (εργαστασιακή αξία + κέρδος εμπόρου + ΦΠΑ + Ειδικός φόρος ΙΧ + Φόρος πολυτελείας). Δεν μπορεί να αγοράζεις κάτι και να σε φορολογεί μια ζωή επειδή τότε που το πήρες ήταν ακριβό ή φθηνό. Δεν έχει λογική. Είναι παράλογο και παράνομο.

Αυτό που φορολογείται αργότερα είναι η χρήση του οχήματος, η εκμετάλλευση του δημόσιου οδικού δικτύου, η επιβάρυνση του περιβάλλοντος κ.ο.κ. Γι' αυτό λέγονται και τέλη κυκλοφορίας. Αν δεν το κυκλοφορείς το αυτοκίνητο, έχεις το δικαίωμα να μην τα πληρώσεις!

¶ρα, ακόμη και ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας με βάση την εργοστασιακή αξία (η οποία μπορεί να μεταβάλλεται συνεχώς) θα μπορούσε να θεωρηθεί άδικη.

Link to comment
Share on other sites

Εάν τελικά υλοποιηθεί αυτή η σκέψη - εφ' όσον δεν έχουμε χρεοκοπήσει μέχρι τότε - θα είναι η χαριστική βολή στην οικονομία μας. οι τιμές των καυσίμων σχετίζονται άμεσα με τις τιμές των αγαθών. Δεν είναι οι βενζίνες των ΙΧ μας που θα μας λείψουν. Αλλού θα μας πονέσει...

τώρα μιλάμε σωστά :thumbsup: Όταν θα χρεοκοπήσουμε να δω τι μέτρα θα βγάλουν ..... όσο για τα μέτρα ...κάντε υπομονή μέχρι να χρεοκοπήσουμε και να δούμε "άσπρη μέρα" :p

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

το επιασες το νοημα φιλτατε...

:p Εάν τώρα σου κάνουν έκπτωση και καμιά 10 έξτρα δώρα , μετά την πτώχευση θα σου κάνουν μέχρι και ....... για να πάρεις αυτοκίνητο από αυτούς ! Τι λέτε ?

Link to comment
Share on other sites

το εχω ξαναπει..σημερα ψαχνουμε για φθηνη βενζινη..απο σεπτεμβριο θα ψαχνουμε γαι φθηνο νερο..οποιος καταλαβε καταλαβε..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.