Jump to content
kentavrosr

Vw Golf Gti Or Alfa Romeo Giulietta Qv ?

  

2 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Για τους νεότερους.

Πριν μερικά χρόνια που η VW δεν είχε τους τούρμπο κινητήρες και κυκλοφορούσαν τα Γκολφάκια των 45 έως 55 αλόγων στα 1050 και 1400 κ.ε αντίστοιχα, ενώ ακόμα και τα δίλιτρα δεν ξεπερνούσαν τα 115 άλογα, ο μέσος όρος ηλικίας των οδηγών ήταν περί τα 55 με 60 χρόνια.

Τα άκρως συντηρητικά αμαξώματα σε συνδυασμό με τις χαμηλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό ιπποδυνάμεις έκαναν τους νεώτερους να στρέφουν την προσοχή τους αλλού και η καλή ποιότητα κατασκευής, τα δεμένα αμαξώματα, η γερμανική αξιοπιστία κ.λ.π δεν ήταν αρκετή για να τους προσελκύσει.

Ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών Γκολφ έπεσε, όταν η VW εισήγαγε το τούρμπο κυρίως στην έκδοση των 1400 κ.ε με τα 140 και 170 άλογα, σε συνδυασμό με το 2λιτρο gti που ανέβαζε το πρεστίζ της σειράς γενικότερα. Οι "φτηνές" επιδόσεις τράβηξαν την προσοχή των νεότερων οι οποίοι αγόρασαν Γκολφ με δεδομένη και τη σοβαρή έλλειψη αντίστοιχων προτάσεων από τον ανταγωνισμό.

Η εμφάνισή του ποτέ δεν ήταν το δυνατό του χαρτί. Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια είναι ότι αυτή η εμφάνισή του είναι αποδεκτή από όλους χωρίς να απογοητεύει σχεδόν κανένα.

Αντίθετα με τις δημιουργείες της η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ κάθε φορά καταφέρνει να τραβά την προσοχή όλων των φίλων του αυτοκινήτου πάνω της. Πολλοί θα αναφωνήσουν "ΟΥΑΟΥ" τι design είναι αυτό και είναι οι περισσότεροι, ενώ κάποιο άλλοι (πολύ λιγότεροι) θα εκφραστούν με δυσμενή σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

Για τους νεότερους.

Πριν μερικά χρόνια που η VW δεν είχε τους τούρμπο κινητήρες και κυκλοφορούσαν τα Γκολφάκια των 45 έως 55 αλόγων στα 1050 και 1400 κ.ε αντίστοιχα, ενώ ακόμα και τα δίλιτρα δεν ξεπερνούσαν τα 115 άλογα, ο μέσος όρος ηλικίας των οδηγών ήταν περί τα 55 με 60 χρόνια.

Τα άκρως συντηρητικά αμαξώματα σε συνδυασμό με τις χαμηλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό ιπποδυνάμεις έκαναν τους νεώτερους να στρέφουν την προσοχή τους αλλού και η καλή ποιότητα κατασκευής, τα δεμένα αμαξώματα, η γερμανική αξιοπιστία κ.λ.π δεν ήταν αρκετή για να τους προσελκύσει.

Ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών Γκολφ έπεσε, όταν η VW εισήγαγε το τούρμπο κυρίως στην έκδοση των 1400 κ.ε με τα 140 και 170 άλογα, σε συνδυασμό με το 2λιτρο gti που ανέβαζε το πρεστίζ της σειράς γενικότερα. Οι "φτηνές" επιδόσεις τράβηξαν την προσοχή των νεότερων οι οποίοι αγόρασαν Γκολφ με δεδομένη και τη σοβαρή έλλειψη αντίστοιχων προτάσεων από τον ανταγωνισμό.

Η εμφάνισή του ποτέ δεν ήταν το δυνατό του χαρτί. Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια είναι ότι αυτή η εμφάνισή του είναι αποδεκτή από όλους χωρίς να απογοητεύει σχεδόν κανένα.

Αντίθετα με τις δημιουργείες της η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ κάθε φορά καταφέρνει να τραβά την προσοχή όλων των φίλων του αυτοκινήτου πάνω της. Πολλοί θα αναφωνήσουν "ΟΥΑΟΥ" τι design είναι αυτό και είναι οι περισσότεροι, ενώ κάποιο άλλοι (πολύ λιγότεροι) θα εκφραστούν με δυσμενή σχόλια.

πολύ σωστά όλα αυτά, συμφωνώ στα περισσότερα εκτός:

1) Η συντηριτικότητα του golf VI (το 5 δεν μου αρέσει καθόλου) μου αρέσει περισσότερο απο τα ιταλικά (όλα μέσα, lancia/fiat/alfa romeo)

2) Η ιστορία ενός προιόντος είναι και θα πρέπει να είναι αδιάφορη για όλους τους αγοραστές σε όλα τα καναλωτικά προιόντα. Αγοράζουμε με ΛΕΦΤΑ και πρέπει να αποφασίζουμε με το καλύτερο την εκάστοτε περίοδο.

Πολύ σωστό ποστ όμως ανάμεσα στο χαμό.... :)

Link to comment
Share on other sites

ειναι παρα πολυ καλα τα alfa romeo παιδια...παρα πολυ καλα...σας παρακαλω ολοι alfa romeo αγοραστε μην αφησετε κανενα για εμασ δωστε τα Vw σας !ειναι πολυ καλα λεμε τα alfa romeo!σας ευχομαι ολοι να παρετε!

να μηνουν τα σωστα αμαξια σε λιγους και καλους

το παιδι μου να εγραφε εδω μεσα τετοιο ποστ δεν θα τολμουσε να γραψει...μαλλον εχεις μπερδεψει παρα πολυ τα πραγματα σε σχεση με το αυτοκινητο..

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά όλα αυτά, συμφωνώ στα περισσότερα εκτός:

1) Η συντηριτικότητα του golf VI (το 5 δεν μου αρέσει καθόλου) μου αρέσει περισσότερο απο τα ιταλικά (όλα μέσα, lancia/fiat/alfa romeo)

2) Η ιστορία ενός προιόντος είναι και θα πρέπει να είναι αδιάφορη για όλους τους αγοραστές σε όλα τα καναλωτικά προιόντα. Αγοράζουμε με ΛΕΦΤΑ και πρέπει να αποφασίζουμε με το καλύτερο την εκάστοτε περίοδο.

Πολύ σωστό ποστ όμως ανάμεσα στο χαμό.... :)

ετσι φιλε μου στο κατω κατω το τωρα παιρνεις οχι και την ιστορια του πολλες φορες δεν τα συνδεει τιποτα παρα μονο ενα ονομα!ξυπνατε ρεεεεεεεε

Link to comment
Share on other sites

πολύ σωστά όλα αυτά, συμφωνώ στα περισσότερα εκτός:

1) Η συντηριτικότητα του golf VI (το 5 δεν μου αρέσει καθόλου) μου αρέσει περισσότερο απο τα ιταλικά (όλα μέσα, lancia/fiat/alfa romeo)

2) Η ιστορία ενός προιόντος είναι και θα πρέπει να είναι αδιάφορη για όλους τους αγοραστές σε όλα τα καναλωτικά προιόντα. Αγοράζουμε με ΛΕΦΤΑ και πρέπει να αποφασίζουμε με το καλύτερο την εκάστοτε περίοδο.

Πολύ σωστό ποστ όμως ανάμεσα στο χαμό.... :)

1)Ένα συντηρητικό αμάξωμα είναι αμέσως αποδεκτό από όλους και αν το αυτοκίνητο προσφέρει και το υπόλοιπο πακέτο(οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα, χώρους,οικονομία, μεταπώληση κ.λ.π)εύκολα μπαίνει πολύ ψηλά στη λίστα του υποψήφιου αγοραστή. Αυτό ακριβώς είναι το Γκολφ. Ενα αυτοκίνητο που ικανοποιεί με το παραπάνω σε όλους τους τομείς χωρίς να υστερεί σημαντικά σε κάποιον.

2) Η ιστορία ενός αυτοκινήτου και κυρίως ενός κατασκευαστή δεν μπορεί να είναι αδιάφορη για τον αγοραστή. ¨οπως και να το κάνουμε όταν επιλέγεις αυτοκίνητο πάντα υπάρχει συναίσθημα. Δεν είναι το ίδιο με το όταν αγοράζεις πλυντήριο, ψυγείο κουζίνα κ.λ.π.Έστω και υποσυνείδητα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ιστορία της φίρμας και το πρεστίζ που αυτή απέκτησε μέσα στο χρόνο τόσο από τα μοντέλλα που κατασκεύασε, όσο και από τις τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που αυτή πρώτο παρουσίασε, την παρουσία στους αγώνες κ.λ.π.

Το καλύτερο Value for money της κατηγορίας έχουν π.χ. οι κορεάτικες προτάσεις της ΚΙΑ και της ΧΙΟΥΝΤΑΊ, αλλά κανένας πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης δεν θα τα επέλεγε κατά την γνώμη μου, εκτός και αν τα διαθέσιμα χρήματα δεν έφταναν για κάτι παραπάνω. Αλλά και πάλι θα αποτελούσε ένα συμβιβασμό, μία αναγκαία επιλογή βασιζόμενη μόνο στο μυαλό και όχι στην καρδιά.

Ακριβώς εκεί νομίζω ότι ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα της ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ.

Η επιλογή δεν γίνεται με κριτήριο τόσο το μυαλό όσο την καρδιά. Όποιος δεν έχει οδηγήσει και κυρίως δεν έχει ζήσει με μία ΑΛΦΑ δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

σιγα μωρε ενα συνολο απο μεταλλα ειναι!δεν πρεπει να δενεστε με υλικα αγαθα και να ξεχνατε τους ανθρωπους ...τα αυτοκινητα ειναι για να μας υπηρετουν και να κανουμε τι δουλεια μας και να παιρνουμε οποιο θελουμε κ να μη μενουμε σταθεροι σε μαρκες κτλ..οταν φτανεις να λες μια μαρκα εχει ψυχη κτλ ε μαλλο ξεφευγουμε απο καποια ορια!

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

ετσι φιλε μου στο κατω κατω το τωρα παιρνεις οχι και την ιστορια του πολλες φορες δεν τα συνδεει τιποτα παρα μονο ενα ονομα!ξυπνατε ρεεεεεεεε

Φίλε Playmaker. Υπάρχουν ενα σωρό άλλα νήματα να γράψεις. Στο συγκεκριμμένο καλύτερα να το αποφύγεις γιατί γενικά δεν μας λες κάτι σημαντικό. Φαντάζεις κολλυμένος όσν αφορά τις απόψεις σου με το Γκολφ και αυτό γενικά δεν είναι καλό. Οχι μόνο όσον αφορά την αυτοκίνηση αλλά και γενικότερα.

Όλα αυτά σε πολύ φιλικό επίπεδο και χωρίς παρεξήγηση γιατί ο γραπτός λόγος μερικές φορές είναι παρεξηγήσιμος.

Link to comment
Share on other sites

σιγα μωρε ενα συνολο απο μεταλλα ειναι!δεν πρεπει να δενεστε με υλικα αγαθα και να ξεχνατε τους ανθρωπους ...τα αυτοκινητα ειναι για να μας υπηρετουν και να κανουμε τι δουλεια μας και να παιρνουμε οποιο θελουμε κ να μη μενουμε σταθεροι σε μαρκες κτλ..οταν φτανεις να λες μια μαρκα εχει ψυχη κτλ ε μαλλο ξεφευγουμε απο καποια ορια!

Σ'αυτό θα συμφωνήσω απερίφραστα. Αλλά εδώ γράφουμε για αυτοκίνητα.Δεν έχουν ψυχή με την έννοια που το λες, αλλά οι περισσότεροι από μας (αν όχι όλοι) έχουν άλλη σχέση με το αυτοκίνητό τους απ'ότι με το ψυγείο τους. Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Σ'αυτό θα συμφωνήσω απερίφραστα. Αλλά εδώ γράφουμε για αυτοκίνητα.Δεν έχουν ψυχή με την έννοια που το λες, αλλά οι περισσότεροι από μας (αν όχι όλοι) έχουν άλλη σχέση με το αυτοκίνητό τους απ'ότι με το ψυγείο τους. Φιλικά πάντα.

ναι δεν ειναι ψυγειο αλλα δεν ειναι και η κοπελα σου :)

μπα αληθεια αν καποια στιγμη παρω αλλο αυτοκινητο μπορει να ειναι οποιαδηποτε μαρκα αρκει να μου αρεσει το συγκεκριμενο δημιουργημα της!και νομιζω ειναι καλο να μη βλεπουμε μονο τη μαρκα αλλα τα αυτοκινητα σαν μοντελα μιας και μοντελο απο μοντελο εχει τεραστια διαφορα!

αλλα σημερα ολα ειναι φθηνες μηχανες κερδους(service κτλ) και απλα αλλαζουν σταμπες οπως στα μπλουζακια για να πιασουν ολο το κοινο!

Link to comment
Share on other sites

δεν τρελαθηκα ακομη ρε φιλε μην ανησυχεις οσες μ______ς κι αν εχω διαβασει κατα καιρους thumbsdown.gif

τεσπα..δεν σου κανω επιθεση μην το παιρνεις προσωπικα αλλα ανοιξε τα ματια σου και κοιτα και κατι αλλο εκτος απο το γκολφ.δεν ειναι το καλυτερο αυτοκινητο πιστεψε με.τωρα αν αυτο θελεις και επιμενεις να πιστευεις μαζι σου μεγαλε!

Συγνώμη φίλε μου δεν γνώριζα πως είσαι φανατικός με τα alfa romeo και θα έσκαγες ειρωνία με το παραμικρό και μην πεταχτεί κανένα παλικάρι να μου πει έτσι είναι ο φίλος από εδώ μην τον παρεξηγείς γιατί αν μιλάγαμε όλοι κατά αυτόν τον τρόπο θα είχε κλείσει το φόρουμ, προσπάθησε να χαμηλώσεις λίγο τους τόνους και να προσέχεις τι γράφεις και σε ποιόν. Εγώ φίλε μου πήρα ένα αυτοκίνητο με 21.000 ευρώ το οποίο έχει 89.500 χιλιόμετρα και μου έχει βγει χαρτί και με ικανοποιεί και σε ταξίδια και σε βόλτες και σε μόστρα και στα θέλω μου γενικότερα. ΔΕΝ είμαι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ γκολφάκιας ούτε θα κάτσω να τσακοθώ για λαμαρίνες, απλά έγραψα μια ρεαλιστική και αληθινή πρόταση σύμφωνα με αυτά που ζω και βλέπω εγώ. Εννοείται οτι υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα από αυτό και πίστεψε με αν δεν είχαμε προβλήματα με βενζίνες και τέλη δεν θα ήμουν εδώ τώρα να συζητάμε για τα γκολφ και τα άλφα ρομέο.

Link to comment
Share on other sites

1)Ένα συντηρητικό αμάξωμα είναι αμέσως αποδεκτό από όλους και αν το αυτοκίνητο προσφέρει και το υπόλοιπο πακέτο(οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα, χώρους,οικονομία, μεταπώληση κ.λ.π)εύκολα μπαίνει πολύ ψηλά στη λίστα του υποψήφιου αγοραστή. Αυτό ακριβώς είναι το Γκολφ. Ενα αυτοκίνητο που ικανοποιεί με το παραπάνω σε όλους τους τομείς χωρίς να υστερεί σημαντικά σε κάποιον.

2) Η ιστορία ενός αυτοκινήτου και κυρίως ενός κατασκευαστή δεν μπορεί να είναι αδιάφορη για τον αγοραστή. ¨οπως και να το κάνουμε όταν επιλέγεις αυτοκίνητο πάντα υπάρχει συναίσθημα. Δεν είναι το ίδιο με το όταν αγοράζεις πλυντήριο, ψυγείο κουζίνα κ.λ.π.Έστω και υποσυνείδητα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ιστορία της φίρμας και το πρεστίζ που αυτή απέκτησε μέσα στο χρόνο τόσο από τα μοντέλλα που κατασκεύασε, όσο και από τις τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που αυτή πρώτο παρουσίασε, την παρουσία στους αγώνες κ.λ.π.

Το καλύτερο Value for money της κατηγορίας έχουν π.χ. οι κορεάτικες προτάσεις της ΚΙΑ και της ΧΙΟΥΝΤΑΊ, αλλά κανένας πραγματικός λάτρης της αυτοκίνησης δεν θα τα επέλεγε κατά την γνώμη μου, εκτός και αν τα διαθέσιμα χρήματα δεν έφταναν για κάτι παραπάνω. Αλλά και πάλι θα αποτελούσε ένα συμβιβασμό, μία αναγκαία επιλογή βασιζόμενη μόνο στο μυαλό και όχι στην καρδιά.

Ακριβώς εκεί νομίζω ότι ξεχωρίζουν τα αυτοκίνητα της ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ.

Η επιλογή δεν γίνεται με κριτήριο τόσο το μυαλό όσο την καρδιά. Όποιος δεν έχει οδηγήσει και κυρίως δεν έχει ζήσει με μία ΑΛΦΑ δεν μπορεί να το καταλάβει αυτό.

1) Διαφωνώ. Το Volvo C30 εξωτερικά για παράδειγμα μου αρέσει λιγότερο απο το golf. Εσωτερικά όμως είναι κουκλί. Τα ιταλικά απο την άλλη δεν μου αρέσουν τα περισσότερα καθόλου μα καθόλου εσωτερικά και εξωτερικά τα βρίσκω αδιάφορα. Γούστα είναι αυτά! Προσωπικά η εμφάνιση (είτε γκόμενα, είτε αυτοκίνητο, είτε προσωπική) έρχεται δεύτερη και τρίτη.

2) Ένα αμάξι πάντα παραμένει ένα αμάξι. Άντε να γίνει και φέρετρο! Τα λεφτά για να τα βγάλεις χάνεις χρόνο απο τη ζωή σου. Καλύτερα να αγοράσεις ένα ΚΙΑ αν σου φτάνει και να ΖΗΣΕΙΣ παρά αν δουλέψεις παραπάνω για να αγοράσεις μία Alfa/VW. Είναι υλικό και ο σκοπός του είναι να μας κάνει τη ζωή μας ευκολότερη. Δυστηχώς ζούμε σε μία περίοδο που νομίζουμε ότι τα υλικά φέρνουν τη χαρά και την ευτυχία. Σε αυτό ελπίζω η κρίση να μας βοηθήσει να δούμε τι χάνουμε.

ΥΓ. Το Golf το αγόρασα με κριτήρια

value/money

κινητήρα

χώρους

ασφάλεια

μεταπωλητική αξία

ποιότητα κύλησης

(τυχαία αναφορά)

Edited by teodor_ch
Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει εννοείται και λάθος να κατάλαβα απλά επειδή είμαστε πολλά νέα παιδιά εδώ μέσα δεν είναι σωστό να φανατιζόμαστε με όλα τα πράγματα που έχουμε στη ζωή μας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει εννοείται και λάθος να κατάλαβα απλά επειδή είμαστε πολλά νέα παιδιά εδώ μέσα δεν είναι σωστό να φανατιζόμαστε με όλα τα πράγματα που έχουμε στη ζωή μας.

μπραβο!αυτο ακριβος εννοουσα..με αυτο που σου εγραψα οταν ειπες πως δεν τιθετε θεμα συγκρισης και το καλυτερο ειναι το γκολφ ουτε το αλφα ρομεο εννοειτε ειναι το καλυτερο.αργησαμε αλλα βγαλαμε ακρη.

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

1) Διαφωνώ. Το Volvo C30 εξωτερικά για παράδειγμα μου αρέσει λιγότερο απο το golf. Εσωτερικά όμως είναι κουκλί. Τα ιταλικά απο την άλλη δεν μου αρέσουν τα περισσότερα καθόλου μα καθόλου εσωτερικά και εξωτερικά τα βρίσκω αδιάφορα. Γούστα είναι αυτά! Προσωπικά η εμφάνιση (είτε γκόμενα, είτε αυτοκίνητο, είτε προσωπική) έρχεται δεύτερη και τρίτη.

2) Ένα αμάξι πάντα παραμένει ένα αμάξι. ¶ντε να γίνει και φέρετρο! Τα λεφτά για να τα βγάλεις χάνεις χρόνο απο τη ζωή σου. Καλύτερα να αγοράσεις ένα ΚΙΑ αν σου φτάνει και να ΖΗΣΕΙΣ παρά αν δουλέψεις παραπάνω για να αγοράσεις μία Alfa/VW. Είναι υλικό και ο σκοπός του είναι να μας κάνει τη ζωή μας ευκολότερη. Δυστηχώς ζούμε σε μία περίοδο που νομίζουμε ότι τα υλικά φέρνουν τη χαρά και την ευτυχία. Σε αυτό ελπίζω η κρίση να μας βοηθήσει να δούμε τι χάνουμε.

ΥΓ. Το Golf το αγόρασα με κριτήρια

value/money

κινητήρα

χώρους

ασφάλεια

μεταπωλητική αξία

ποιότητα κύλησης

(τυχαία αναφορά)

Βλέπω ότι στα κριτήριά σου δεν περιλαμβάνεται η οδηγική ευχαρίστηση που σε μένα τουλάχιστον έρχεται πρώτη και με διαφορά.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που χαίρεσαι να οδηγείς όπως η Alfa Romeo ή το Gοlf GTI, οπως και άλλα που προτιμάς να είσαι επιβάτης παρά ο οδηγός. Τόσο βαρετά είναι.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

Για τους νεότερους.

Πριν μερικά χρόνια που η VW δεν είχε τους τούρμπο κινητήρες και κυκλοφορούσαν τα Γκολφάκια των 45 έως 55 αλόγων στα 1050 και 1400 κ.ε αντίστοιχα, ενώ ακόμα και τα δίλιτρα δεν ξεπερνούσαν τα 115 άλογα, ο μέσος όρος ηλικίας των οδηγών ήταν περί τα 55 με 60 χρόνια.

Τα άκρως συντηρητικά αμαξώματα σε συνδυασμό με τις χαμηλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό ιπποδυνάμεις έκαναν τους νεώτερους να στρέφουν την προσοχή τους αλλού και η καλή ποιότητα κατασκευής, τα δεμένα αμαξώματα, η γερμανική αξιοπιστία κ.λ.π δεν ήταν αρκετή για να τους προσελκύσει.

Ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών Γκολφ έπεσε, όταν η VW εισήγαγε το τούρμπο κυρίως στην έκδοση των 1400 κ.ε με τα 140 και 170 άλογα, σε συνδυασμό με το 2λιτρο gti που ανέβαζε το πρεστίζ της σειράς γενικότερα. Οι "φτηνές" επιδόσεις τράβηξαν την προσοχή των νεότερων οι οποίοι αγόρασαν Γκολφ με δεδομένη και τη σοβαρή έλλειψη αντίστοιχων προτάσεων από τον ανταγωνισμό.

Η εμφάνισή του ποτέ δεν ήταν το δυνατό του χαρτί. Το μεγάλο πλεονέκτημα βέβαια είναι ότι αυτή η εμφάνισή του είναι αποδεκτή από όλους χωρίς να απογοητεύει σχεδόν κανένα.

Αντίθετα με τις δημιουργείες της η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ κάθε φορά καταφέρνει να τραβά την προσοχή όλων των φίλων του αυτοκινήτου πάνω της. Πολλοί θα αναφωνήσουν "ΟΥΑΟΥ" τι design είναι αυτό και είναι οι περισσότεροι, ενώ κάποιο άλλοι (πολύ λιγότεροι) θα εκφραστούν με δυσμενή σχόλια.

φιλε μου ξεχνας τις εκδoσεις Gti ΟΛΩΝ των Golf που εχουν γραψει χρυση ιστορια! τα Golf δεν ηταν μονο 55 και 65 πσ.......και αν εδω ελλαδα λογο φορολογιας δεν τα εβλεπες τα Gti στο "εξωτερικο" γινοταν χαμος!

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω ότι στα κριτήριά σου δεν περιλαμβάνεται η οδηγική ευχαρίστηση που σε μένα τουλάχιστον έρχεται πρώτη και με διαφορά.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που χαίρεσαι να οδηγείς όπως η Alfa Romeo ή το Gοlf GTI, οπως και άλλα που προτιμάς να είσαι επιβάτης παρά ο οδηγός. Τόσο βαρετά είναι.

Εννοείται!

Το αμάξι το πήρα απο ανάγκη και όχι για πολυτέλεια.

Αν ήθελα οδηγική ευχαρίστηση θα έπαιρνα κανένα mini cooper S ή καμία bmw.

Χαίρομαι που είναι τόσο ήρεμο το ταξίδι μου (οδιγική ευχαρίστηση δεν είναι και αυτό?).

Ποιός αγοράζει golf για την οδηγική ευχαρίστηση (με την δική σου έννοια)?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απλο πριν πας οδηγικη συμπεριφορα κοιτας ασφαλεια βλαβες κτλ τι να τη κανεισ την οδηγικη συμπεριφορα αν την εχεις μια στο τοσο?η απο την πολυ συμπεριφορα χασεις το κεφαλι σου?και που θα τη δεις τη συμπεριφορα στη πολη που ζουν οι περισσοτεροι?εκει ολα το ιδιο πανε πανω κατω!ασε που πρεπει να το παντρευτεις...και τουλαχιστον στο γαμο υπαρχει διαζυγιο..στην αλφα υπαρχει το τη πεταω για ανακυκλωση...η τη ''σφαζω''

ενω το golf μπορει να ναι και ο ερωτας σου μπορει μια να το χεις καποια στιγμη μπορεις και οχι δεν σε δεσμευει..

και πιο μουρατο απο golf δεν ειναι καμια alfa...το golf εχει δημιουργησει τρομερο ονομα και μουρη +αισθηση ασφαλειας...ολοι ολες το θεωρουν οτι καλυτερο και ισορροπημενο(απο καθημερινα αμαξια)!θα ενθουσιαστουν με μια καινουργια alfa αλλα ξερουν οτι το αμαξι das auto ειναι το golf και αυτο ειναι μεγαλη αληθεια και με παραξενεψε οταν το καταλαβα!πραγμα που πηγαινει και σε μια παρομοια προσωπικοτητα μιας και οι επιλογες μας συνηθως χαρακτηριζουν και εμας τους ιδιους!για εναν που επιλεγει αλφα και συνηθως δεν φευγει ποτε απο αυτην και γιατι δεν μπορει να τη πουλησει μπορουμε να πουμε οτι του αρεσει η ευχαριστηση του και μονο και ισως θυσιαζει αλλες πλευρεσ της ζωης οπως η ασφαλεια του ειναι ανθρωπος τον ακρων κτλ...υποθεσεις παντα...

πραγματικα ευχομαι σε καποιους να παρουν αλφα και να πανε να γραφουν στο alfisti η οπου θελουν...οχι να παθιαζονται σενα αλλο forum...και να λενε το ενα και το αλλο οταν οι ιδιοι στη κρισιμη επιλογη στη επιλογη που τσουζει στο χρημα ΔΕΝ πηραν αλφα αρα οτι λενε το βρισκω φλιαρια!παρτε και μετα μιλατε(δεν σημαινει οτι καποιος που δεν εχει δεν μπορει να εχει αποψη αλλα μιλαμε για ιδιες τιμες με golf αρα για ανταγωνιστικα μοντελα που καποιος που εχει το ενα θα μπορουσε να χε παρει και το αλλο)...και εγω μπορω να εχω ferrari Και να λεω ολα τα αμαξια καλα και χρυσα...το κ@λο μου τον εχω βολεμενο ομως!

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα μαζι σου σε ολα.Την alfa romeo δεν την εμπιστευετε κανεις,αλλωστε φαινεται και απο τις πωλησεις που εχουν τα μοντελα της.Απο εξω ολοι ωραια τα λεμε,αλλα οταν ειναι να σκασουμε τα φραγκα φευγουν....και τα συναισθηματα και ολα.Εγω προσωπικα ουτε που να μου την χαριζουν δεν την θελω,ποσος κιωλας οταν καποιος πρεπει να δαπανησει 20.000+,δεν παω να παρω ενα audi καλυτερα.. 8)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια σας το ξαναλεω....δεν ειναι τυχαια το πιο αξιοπιστο μικρο εως τωρα η MITO!

ρε Τασουλη θα μας τρελανεις και εσυ..οτι και να πεις αδερφε εδω μεσα δεν σε ακουει κανενας...εχουν μεινει στην αρχαια εποχη..τωρα ομως που ειμαστε και εμεις ιδιοκτητες των πιο ζιμιαρικων αυτοκινητων καποιοι συνεχιζουν να αργολογουν με το κατορθομα της vw ευχομαι σε κανεναν να μην περασει αυτα που περναω εγω και ποσα αλλα παιδια απο προβληματα..η προβλεψη μου παντος ειναι οτι η vw θα αφησει μεγαλη ιστορια με προβληματα και μετα απο μερικα χρονια θα ειναι οπως τωρα η αλφα..ενω εχει φτιαξει ολοι την θεωρουν ζιμιαρα..ετσι και vw καποτε θα φτιαξει αλλα θα παρει τα @@ μου.

Link to comment
Share on other sites

ρε Τασουλη θα μας τρελανεις και εσυ..οτι και να πεις αδερφε εδω μεσα δεν σε ακουει κανενας...εχουν μεινει στην αρχαια εποχη..τωρα ομως που ειμαστε και εμεις ιδιοκτητες των πιο ζιμιαρικων αυτοκινητων καποιοι συνεχιζουν να αργολογουν με το κατορθομα της vw ευχομαι σε κανεναν να μην περασει αυτα που περναω εγω και ποσα αλλα παιδια απο προβληματα..η προβλεψη μου παντος ειναι οτι η vw θα αφησει μεγαλη ιστορια με προβληματα και μετα απο μερικα χρονια θα ειναι οπως τωρα η αλφα..ενω εχει φτιαξει ολοι την θεωρουν ζιμιαρα..ετσι και vw καποτε θα φτιαξει αλλα θα παρει τα @@ μου.

Απ το λιγο που ξερω τι συνεβη στο αμαξι σου....μπορω να πω οτι εισαι απ τους λιγους αντικειμενικους καθαρα!!!

Οποιος δεν ειναι.....δεν ειναι κακο....οπως το παρει κανεις....εμεις θα λεμε παντα ΝΑΙ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.