Jump to content
ivatsos

Τελικά Πόσο Καλό Είναι Το Νέο Polo 1.2 Tsi?

Recommended Posts

στάνταρ δεν είναι θέμα φαγώματος, αλλά κάτι άλλο γι' αυτό κ το έχουμε και μερικοί άλλοι εκτός από σένα

Τι άλλο μπορεί να είναι; Θα πάει κανείς να το κοιτάξει;

Να σου πω την αλήθεια μου, το:

και αφού ξαναέλεγξα τα λάστιχα - τα οποία ήθελαν λίγο παραπάνω μπροστά-
το είπα γιατί πάλι παρατήρησα ότι έφευγε ελαφριά προς τα δεξιά αλλά μετά φαινόταν οκ. Πραγματικά δεν ξέρω τι να σου πω. Είναι υπο παρατήρηση κ βλέπουμε! :lol:
Link to comment
Share on other sites

πόσο ακόμα να το κοιτάξω, αφού μου είπαν ότι πράγματι ήθελαν αέρα τα λάστιχα και όλα ok θεωρητικά, στην πράξη όμως από την επόμενη μέρα πάλι το ίδιο: με το τιμόνι σε ακριβώς θέση όρθιου Τ , το αμάξι όταν αναπτύξει ταχύτητα αρχίζει και φεύγει δεξιά, και θέλει διορθώσεις με ελαφριές αριστερές τιμονιές ή τουλάχιστον να το έχω μονίμως ένα τσακ αριστερά (όχι όρθιο Τ δηλαδή). το θέμα είναι ότι δεν το έχω διασταυρώσει και με άλλον στην οδήγηση να μου πει αν έχει θέμα το αμάξι ή έχω πρόβλημα εγώ :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ποσό καλό είναι το νέο Polo 1.2 Tsi;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Είμαι κάτοχος Polo 1.2 Tsi από τα μέσα Αυγούστου.

Από τη 2η μέρα που το οδήγησα σε ανοικτό δρόμο κατάλαβα ότι τραβούσε δεξιά.

Το πήγα την επόμενη μέρα στην αντιπροσωπία και αφού το οδήγησαν και μάλιστα ο αρχιμηχανικός ( και εγώ μέσα ως συνοδηγός) δέχτηκαν ότι τραβάει δεξιά (λίγο είπαν)και ότι θα έλεγχαν την ευθυγράμμιση και μάλιστα μου έκανε το σχόλιο ότι «που να είχες πάρει το Μερσεντές (ένα συγκεκριμένο μοντέλο αλλά δεν συγκράτησα το μοντέλο ) που τραβούσε μόνιμα δεξιά» για να δηλώσει ότι το τράβηγμα που υπήρχε και αισθανόμουν ήταν ελάχιστο.

Στην ευθυγράμμιση βρέθηκε η γωνία Καστερ του δεξιού τροχού φευγάτη , και έκαναν ευθυγράμμιση. Μου είπαν ότι τώρα είναι Ο.Κ. και μου έδωσαν το έντυπο με τις μετρήσεις πριν και μετά την ευθυγράμμιση

Έκανα 2 χιλιόμετρα και επέστρεψα πίσω στην αντιπροσωπία γιατί ακόμα και μετά την ευθυγράμμιση τραβούσε δεξιά , πολύ λιγότερο αλλά τραβούσε.

Ο αρχιμηχανικός είπε ότι οι μετρήσεις της ευθυγράμμισης είναι Ο.Κ. και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το «κλέψουν λίγο αριστερά , εντος των ορίων για να είναι οι μετρήσεις πράσινες ( όταν η γωνία καστερ ήταν φευγάτη η ένδειξη ήταν κόκκινη και μετά την πρώτη ευθυγράμμιση έγινε πράσινη).

Μετά τη δεύτερη ευθυγράμμιση ήταν σαφώς καλύτερα αλλά όχι τέλεια ( στη δεύτερη ευθυγράμμιση δεν μου έδωσαν κανένα έντυπο). Όμως το τιμόνι ήταν στραβό ( το Τ δεν ήταν κατακόρυφο αλλά είχε μια κλίση προς τα αριστερά. Επιστροφή στην αντιπροσωπία για να διορθώσουν το τιμόνι αλλά η απάντηση που δέχτηκα ήταν ότι κατά την ευθυγράμμιση ποτέ δε γίνεται το τιμόνι να είναι ακριβώς στην ευθεία και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο.

Τώρα εκτός από το τιμόνι που είναι λίγο πιο αριστερά έχω και ένα μικρό τρέμουλο στο 80km/h και στο 100-110 Km/h. Πήγα έξω σε λαστιχά για να ελέγξει τη ζυγοστάθμιση η οποία ήταν εντάξει και μου είπε ότι μπορεί να είναι θέμα κατασκευής ελαστικών. Το ελάχιστο αυτό τρέμουλο παραμένει.

Επίσης πήγα 3-4 φορές στην αντιπροσωπεία για το γνωστό ήχο πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και μάλιστα σε μια από αυτές τις επισκέψεις έκαναν και αναβάθμιση εγκεφάλου ( με δική μου προτροπή και μετά από ερώτηση που τους έκανα αν τα αυτοκίνητα του Αυγούστου είχαν έρθει με την αναβάθμιση)

Ένα ακόμη σχόλιο και τέλος . Έχω την αίσθηση και θέλω τη δική σας γνώμη ότι το τιμόνι έχει μια κλίση προς τα δεξιά( τι εννοώ , ότι το τιμόνι όπως το βλέπει ο οδηγός , είναι πιο έξω από αριστερά και πιο μέσα από δεξιά δηλαδή η απόσταση του καθίσματος από την αριστερή μεριά του τιμονιού είναι μικρότερη από ότι η απόσταση του καθίσματος από τη δεξιά μεριά του τιμονιού). Δε ξέρω αν είναι αίσθηση μου ή πράγματι υπάρχει και εκεί πρόβλημα.

Για να προλάβω κάποιους να πω το εξής : είχα vw και έχω στην κατοχή μου ακόμα ένα vw Golf V tsi 140hp από τα οποία δεν είχα και δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο. Όμως από το νέο Polo έχω πολλά γιατί ακριβώς είχα μάθει να λειτουργούν όλα καλά και μάλιστα είχα να λέω για το σύστημα διεύθυνσης και τη στιβαρότητα. Που πήγαν όλα αυτά; Μήπως υπάρχει κατασκευαστικό λάθος σε κάποια παρτίδα ( το δικό μου είναι κατασκευασμένο μετά την 22 εβδομάδα του έτους και τα ελαστικά για τα οποία μπορεί να ευθύνεται το τρέμουλο είναι Dunlop) στο σύστημα διεύθυνσης (υποψία χωρίς καμιά απόδειξη στην κολώνα του τιμονιού)

Ευχαριστώ όποιον διάβασε τη μακροσκελή αναφορά μου.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω φίλε μου, αυτό πράγματι είναι ξενέρωμα! Στο δικό μου δεν έχω κάποιο πρόβλημα ευθυγράμμισης, τα λάστιχα που μου έχουν είναι τα bridgestone και στην εθνική που το είχα αφήσει δε μου δημιούργησε την αίσθηση ότι χάνει δεξιά. Μακάρι να στο φτιάξουν όπως και του άλλου φίλου που είχε το ίδιο θέμα με 'σένα γιατί είναι κρίμα να έχεις θέμα με το καλημέρα...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ποσό καλό είναι το νέο Polo 1.2 Tsi;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Είμαι κάτοχος Polo 1.2 Tsi από τα μέσα Αυγούστου.

Από τη 2η μέρα που το οδήγησα σε ανοικτό δρόμο κατάλαβα ότι τραβούσε δεξιά.

Το πήγα την επόμενη μέρα στην αντιπροσωπία και αφού το οδήγησαν και μάλιστα ο αρχιμηχανικός ( και εγώ μέσα ως συνοδηγός) δέχτηκαν ότι τραβάει δεξιά (λίγο είπαν)και ότι θα έλεγχαν την ευθυγράμμιση και μάλιστα μου έκανε το σχόλιο ότι «που να είχες πάρει το Μερσεντές (ένα συγκεκριμένο μοντέλο αλλά δεν συγκράτησα το μοντέλο ) που τραβούσε μόνιμα δεξιά» για να δηλώσει ότι το τράβηγμα που υπήρχε και αισθανόμουν ήταν ελάχιστο.

Στην ευθυγράμμιση βρέθηκε η γωνία Καστερ του δεξιού τροχού φευγάτη , και έκαναν ευθυγράμμιση. Μου είπαν ότι τώρα είναι Ο.Κ. και μου έδωσαν το έντυπο με τις μετρήσεις πριν και μετά την ευθυγράμμιση

Έκανα 2 χιλιόμετρα και επέστρεψα πίσω στην αντιπροσωπία γιατί ακόμα και μετά την ευθυγράμμιση τραβούσε δεξιά , πολύ λιγότερο αλλά τραβούσε.

Ο αρχιμηχανικός είπε ότι οι μετρήσεις της ευθυγράμμισης είναι Ο.Κ. και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το «κλέψουν λίγο αριστερά , εντος των ορίων για να είναι οι μετρήσεις πράσινες ( όταν η γωνία καστερ ήταν φευγάτη η ένδειξη ήταν κόκκινη και μετά την πρώτη ευθυγράμμιση έγινε πράσινη).

Μετά τη δεύτερη ευθυγράμμιση ήταν σαφώς καλύτερα αλλά όχι τέλεια ( στη δεύτερη ευθυγράμμιση δεν μου έδωσαν κανένα έντυπο). Όμως το τιμόνι ήταν στραβό ( το Τ δεν ήταν κατακόρυφο αλλά είχε μια κλίση προς τα αριστερά. Επιστροφή στην αντιπροσωπία για να διορθώσουν το τιμόνι αλλά η απάντηση που δέχτηκα ήταν ότι κατά την ευθυγράμμιση ποτέ δε γίνεται το τιμόνι να είναι ακριβώς στην ευθεία και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο.

Τώρα εκτός από το τιμόνι που είναι λίγο πιο αριστερά έχω και ένα μικρό τρέμουλο στο 80km/h και στο 100-110 Km/h. Πήγα έξω σε λαστιχά για να ελέγξει τη ζυγοστάθμιση η οποία ήταν εντάξει και μου είπε ότι μπορεί να είναι θέμα κατασκευής ελαστικών. Το ελάχιστο αυτό τρέμουλο παραμένει.

Επίσης πήγα 3-4 φορές στην αντιπροσωπεία για το γνωστό ήχο πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού και μάλιστα σε μια από αυτές τις επισκέψεις έκαναν και αναβάθμιση εγκεφάλου ( με δική μου προτροπή και μετά από ερώτηση που τους έκανα αν τα αυτοκίνητα του Αυγούστου είχαν έρθει με την αναβάθμιση)

Ένα ακόμη σχόλιο και τέλος . Έχω την αίσθηση και θέλω τη δική σας γνώμη ότι το τιμόνι έχει μια κλίση προς τα δεξιά( τι εννοώ , ότι το τιμόνι όπως το βλέπει ο οδηγός , είναι πιο έξω από αριστερά και πιο μέσα από δεξιά δηλαδή η απόσταση του καθίσματος από την αριστερή μεριά του τιμονιού είναι μικρότερη από ότι η απόσταση του καθίσματος από τη δεξιά μεριά του τιμονιού). Δε ξέρω αν είναι αίσθηση μου ή πράγματι υπάρχει και εκεί πρόβλημα.

Για να προλάβω κάποιους να πω το εξής : είχα vw και έχω στην κατοχή μου ακόμα ένα vw Golf V tsi 140hp από τα οποία δεν είχα και δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο. Όμως από το νέο Polo έχω πολλά γιατί ακριβώς είχα μάθει να λειτουργούν όλα καλά και μάλιστα είχα να λέω για το σύστημα διεύθυνσης και τη στιβαρότητα. Που πήγαν όλα αυτά; Μήπως υπάρχει κατασκευαστικό λάθος σε κάποια παρτίδα ( το δικό μου είναι κατασκευασμένο μετά την 22 εβδομάδα του έτους και τα ελαστικά για τα οποία μπορεί να ευθύνεται το τρέμουλο είναι Dunlop) στο σύστημα διεύθυνσης (υποψία χωρίς καμιά απόδειξη στην κολώνα του τιμονιού)

Ευχαριστώ όποιον διάβασε τη μακροσκελή αναφορά μου.

Η πρώτη κίνηση που έπρεπε να γίνει από την αντιπροσωπεία αφού το αυτοκίνητο από την αρχή παρουσίαζε το πρόβλημα του τραβήγματος δεξιά να παει το μπροστινό λάστιχο πίσω και να έρθει το πίσω μπροστά από την δεξιά πλευρά.Κακώς λοιπόν χάλασαν την εργοστασιακή ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου.Το πρόβλημα ίσως να ήταν από το ελαστικό.Επίσης, δεν είναι δυνατόν να ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να φέρουν πάλι το τιμόνι ευθεία.Μπορεί να γίνει αλλά απαιτεί χρόνο την ώρα της ευθυγράμμισης και θέλει 1-2 δοκιμαστικές βόλτες και ανέβασμα -κατέβασμα στην ράμπα της ευθυγράμμισης.Να το πας και ν΄απαιτήσεις να στο διορθώσουν.

Link to comment
Share on other sites

...

Μετά τη δεύτερη ευθυγράμμιση ήταν σαφώς καλύτερα αλλά όχι τέλεια ( στη δεύτερη ευθυγράμμιση δεν μου έδωσαν κανένα έντυπο). Όμως το τιμόνι ήταν στραβό ( το Τ δεν ήταν κατακόρυφο αλλά είχε μια κλίση προς τα αριστερά. Επιστροφή στην αντιπροσωπία για να διορθώσουν το τιμόνι αλλά η απάντηση που δέχτηκα ήταν ότι κατά την ευθυγράμμιση ποτέ δε γίνεται το τιμόνι να είναι ακριβώς στην ευθεία και ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο...

Και το δικό μου είχε στραβό τιμόνι και το πήγα στο συνεργείο για να μου το φέρουνε στην ευθεία. Τώρα είναι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχουμε και λέμε: - το τιμόνι έχει πάλι ελαφρύνει, όχι όπως πριν αλλά τεσπα. ¶ντε ξαναμανά να ελέγχουμε λάστιχα μπας και... σε λίγο θα τα ελέγχω καθημερινά wtf?! τρέμουλο κ τράβηγμα δεξιά -σχεδόν- οκ.- μετά από το update ο κινητήρας είναι σαν να κρεμάει κ καίει κ λίγο παραπάνω. Μου είπαν να περάσω να το δουν αλλά δεν έχω προλάβει.- ένα λαστιχακι στην πόρτα του οδηγού δεν είναι καλά βαλμένο - δεν έχει δημιουργηθεί πρόβλημα απλά επειδή ένα ξενέρωμα το έχω φάει αυτη τη στιγμή το αναφέρω κ αυτό :rolleyes: - πριν από λίγο είδα ότι τα φανάρια μπροστά θολώνουν στις άκρες από υγρασία!!! (εξού και το ξενέρωμα!) Το έχει κανείς άλλος αυτό;Αύριο τους παίρνω τηλ πρωι πρωι... :wacko:

Edited by mk2911
Link to comment
Share on other sites

Νεότερα απο το μέτωπο του στραβού τιμονιού/τραβήγματος κλπ: κουστούμι 450 έουρος! διάγνωση ότι το αμάξι δεν πάει ευθεία γιατί θέλουν αλλαγή κάτι θήκες κ εξαρτήματα στον άξονα οι οποίες μπορούν να θεωρηθούν κατασκευαστικό ελάττωμα μόνο αν γίνει επισημανση στα πρώτα 2000-3000 χλμ, καθώς στα 5500 χλμ που ειναι τωρα μπορεί να έχει χτυπηθεί το αμάξι εν στάσει ή να χει πέσει σε λακούβα κλπ. υποψιν η επισημανση είχε γίνει και στα 4000 χλμ και το συμπέρασμα ηταν ξεφουσκωτα λαστιχα, και οπως διαπιστωθηκε δεν εγινε καμια ευθυγραμμιση ή ενδελεχής έλεγχος τότε.

έχετε κανένα σχόλιο ή γνώμη κανένας που να ξέρει ??

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα ξέρω, μηχανικά μέρη, εγγύηση 2 ΧΡΟΝΙΑ! Κ Α Θ Ι Κ Ι Α αντιπροσωπείες! Πάντα να σε βγάλουν ότι εσύ φταις για να μη σε βάλουν μέσα στην εγγύηση. Απείλησε με καταγγελία, αλλιώς θα πληρώσεις κανονικά για δική τους αστοχία στον εγκέφαλο, που προφανώς έχει πίτουρα αντί για νευρώνες!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Νεότερα απο το μέτωπο του στραβού τιμονιού/τραβήγματος κλπ: κουστούμι 450 έουρος! διάγνωση ότι το αμάξι δεν πάει ευθεία γιατί θέλουν αλλαγή κάτι θήκες κ εξαρτήματα στον άξονα οι οποίες μπορούν να θεωρηθούν κατασκευαστικό ελάττωμα μόνο αν γίνει επισημανση στα πρώτα 2000-3000 χλμ, καθώς στα 5500 χλμ που ειναι τωρα μπορεί να έχει χτυπηθεί το αμάξι εν στάσει ή να χει πέσει σε λακούβα κλπ. υποψιν η επισημανση είχε γίνει και στα 4000 χλμ και το συμπέρασμα ηταν ξεφουσκωτα λαστιχα, και οπως διαπιστωθηκε δεν εγινε καμια ευθυγραμμιση ή ενδελεχής έλεγχος τότε.

έχετε κανένα σχόλιο ή γνώμη κανένας που να ξέρει ??

Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες;

Με ενδιαφέρει πολύ το τι άλλαξαν και για ποιο λόγο και σε ποια αντιπροσωπία γιατί Με ενδιαφέρει πολύ το τι άλλαξαν και για ποιο λόγο και σε ποια αντιπροσωπία γιατί έχω και εγώ παρόμοια προβλήματα.

Συνέχεια προβλημάτων……….

Η ηλεκτρική υποβοήθηση σταμάτησε να λειτουργεί ( ευτυχώς εν στάση, άναψε κίτρινο λαμπάκι τιμονιού στο καντράν και το τιμόνι μετατράπηκε σε μηχανικό). Έσβησα τον κινητήρα και τον έβαλα πάλι σε λειτουργία και όλα ήταν Ο.Κ. το πήγα στην αντιπροσωπεία στην οποία είδαν τη βλάβη στον υπολογιστή και τους ξαναείπα τα προβλήματα που είχα με ευθυγράμμιση ,στραβό τιμόνι και τρέμουλο.

Είχαν το αυτοκίνητο δυο ολόκληρες εβδομάδες μέσα και άλλαξαν ένα καλώδιο γείωσης της μπαταριάς γιατί όπως είπαν δεν έκανε καλή επαφή και άλλαξαν προληπτικά το ηλεκτρομηχανικό μοτέρ του τιμονιού που βρίσκεται σχεδόν κάτω από την μπαταρία.

Επίσης έκαναν ξανά ευθυγράμμιση (για 3η φορά ήταν εκτός ορίων η γωνία καστερ του δεξιού τροχού ) και ζυγοστάθμιση.

Όσο αναφορά το λαμπάκι για το τιμόνι δεν μου ξανά άναψε οπότε υποθέτω θα είναι Ο.Κ. ( ο χρόνος θα δείξει) και το αυτοκίνητο πηγαίνει καλύτερα μετά την ευθυγράμμιση και την ζυγοστάθμιση ( παρόλο που δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με το σύστημα διεύθυνσης , από την εμπειρία μου σε αυτοκίνητα του ομίλου θεωρώ ότι κάτι μα κάτι δε πάει καλά αλλά δε ξέρω τι ).

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ στο ότι με το σύστημα διευθυνσης κάτι μα κάτι δεν πάει καλά μα δεν ξέρουμε τι!

προσπάθησα κ με γνωστό μου στην αντιπροσωπεια να συννενοηθει με τον προισταμενο του συνεργειου μηπως γλυτωσω τίποτα, αύριο θα δείξει όμως. τι να πω, ωραίο έλεγχο κάνανε την πρώτη φορά - η ευθεία συνεχισε να ναι αγνωστη λέξη. εγώ επεσήμανα το πρόβλημα στα 4000 χλμ και τότε δεν έγινε ουσιαστικός έλεγχος και επίλυση, και στα 5500 χλμ και ενω

σημάδια από επαφή δεν υπάρχουν ούτε στις ζάντες ούτε από κάτω όπως παραδέχτηκαν, με προετοιμασαν για 500άκι..

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ στο ότι με το σύστημα διευθυνσης κάτι μα κάτι δεν πάει καλά μα δεν ξέρουμε τι!

προσπάθησα κ με γνωστό μου στην αντιπροσωπεια να συννενοηθει με τον προισταμενο του συνεργειου μηπως γλυτωσω τίποτα, αύριο θα δείξει όμως. τι να πω, ωραίο έλεγχο κάνανε την πρώτη φορά - η ευθεία συνεχισε να ναι αγνωστη λέξη. εγώ επεσήμανα το πρόβλημα στα 4000 χλμ και τότε δεν έγινε ουσιαστικός έλεγχος και επίλυση, και στα 5500 χλμ και ενω

σημάδια από επαφή δεν υπάρχουν ούτε στις ζάντες ούτε από κάτω όπως παραδέχτηκαν, με προετοιμασαν για 500άκι..

Να μην πληρώσεις ΤΙΠΟΤΑ !

Δύο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

Προσφέρεται σε όλα τα καινούργια μοντέλα για τα μηχανικά και τα ηλεκτρικά μέρη, χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό.

Παράλληλα όλες οι εργασίες καθώς επίσης και όλα τα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ VW που τοποθετούνται σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία του δικτύου της Kosmocar καλύπτονται από δύο χρόνια εγγύηση.

Τα αυτοκίνητα VW, χάρη στο πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, συνοδεύονται από εγγύηση δώδεκα ετών για διάτρηση από σκουριά και τριών ετών για ελαττώματα χρώματος.

http://www.volkswagen.gr/gr/el/service/Volkswagen_Warranties.html

Πάρε κι ενα τηλ στην 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης Kosmocar στα 2109945554 και 2109960007 και ρώτησε τους !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

απ' ό,τι καταλάβα υπαρχει μια πολιτική στην εγγύηση που θεωρεί κατασκευαστικό πρόβλημα μια ζημιά, μόνο μέχρι ορισμένα χλμ., καθώς μετά απο αυτά τα χλμ αποδίδεται σε ζημιά λόγω χρήσης. μου είπαν είναι θέμα της cosmocar αν συμφωνήσει σε υπαγωγή στην εγγύηση (μάλλον δε θα συμφωνήσει)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ στο ότι με το σύστημα διευθυνσης κάτι μα κάτι δεν πάει καλά μα δεν ξέρουμε τι!

προσπάθησα κ με γνωστό μου στην αντιπροσωπεια να συννενοηθει με τον προισταμενο του συνεργειου μηπως γλυτωσω τίποτα, αύριο θα δείξει όμως. τι να πω, ωραίο έλεγχο κάνανε την πρώτη φορά - η ευθεία συνεχισε να ναι αγνωστη λέξη. εγώ επεσήμανα το πρόβλημα στα 4000 χλμ και τότε δεν έγινε ουσιαστικός έλεγχος και επίλυση, και στα 5500 χλμ και ενω

σημάδια από επαφή δεν υπάρχουν ούτε στις ζάντες ούτε από κάτω όπως παραδέχτηκαν, με προετοιμασαν για 500άκι..

Διάβασε το συμφωνητικό αγοράς γιατί λέει ότι έχει εγγύηση για την ευθυγράμμιση το πρώτο εξάμηνο μόνο . Εγώ έκανα στο πρώτο δίμηνο 3 φορές ευθυγράμμιση και ακόμα και τώρα δε μπορώ να πω ότι μου αρέσει η αίσθηση του στην ευθεία . εγώ πηρά την Kosmocar τηλέφωνο και διαμαρτυρήθηκα έντονα ζητώντας αντικατάσταση αυτοκινήτου και μου απάντησαν μετά από δυο εβδομάδες όταν το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και πληρεί τις προδιαγραφές του εργοστασίου με συνέπεια να μη χρήζει αντικατάσταση. Τους είπα ότι με το παραμικρό που θα συμβεί ότι θα τους στείλω εξώδικο με αίτημα αντικατάσταση αυτοκινήτου.

Για αυτό το λόγο θα ήθελα να με ενημερώσεις με ην εξέλιξη του δικού σου προβλήματος μήπως βρω και εγώ καμία άκρη .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Πάρε τηλέφωνο Kosmocar και κάνε μια διαμαρτυρία με έντονο ύφος αναφέροντας όλα τα προβλήματα του αυτοκινήτου από την πρώτη μέρα που το πήρες. Θα δεις διαφορετική αντιμετώπιση από την αντιπροσωπία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.