kostas_the Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Γεια σας,σκεφτομαι να βγαλω τον καταλυτη.Εχω βγαλει τον προκαταλυτη και ειδα μεγαλη διαφορα.Να το κανω η οχι.Βεβαια στο μελλον θα βαλω εναν ελευθερο..αλλα μεχρι τοτε να τον βγαλω?Φοραω 63.5 ολοκληρη εξατμηση.Αν τον εχει βγαλει κανεις ας μου πει εντυπωσεις. Ευχαριστω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Προτεινω να μην τον βγαλεις.... Αντικατεστησε τον στο μελλον απλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 Προκαταλυτη ποιο λες?? το μεσαιο καζανακι?? παραπανω θορυβο εχεις τωρα?? Εγω σου λεω να το βγαλεις να μας πεις εντυπωσεις.!! Στο λεω αυτο γιατι σε λιγο καιρο θα παραγκειλω downpipe χωρις καταλυτη και θα ρισκαρω μηπως μου αναβουν λαμπακια, αν και ο εξατμισας μου, μου ειπε οτι δεν θα αναβουν.... Karaman εχω την εντυπωση οτι εχεις προγραμμα.. Λογικα σ εσενα δεν θα αναβει διοτι φτιαχνεται απο το προγραμμα.... Τωρα για τους normal μαλλον ειναι αναποφευκτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 φίλε μην τον βγάλεις ,είναι πολύ βλαβερό και για εσένα και για τους άλλους ,κάνε υπομονή μέχρι να βάλεις έναν 100αρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 13, 2010 Author Report Share Posted September 13, 2010 Εγω εχω βαλει ολοκληρη την εξατμιση 63,5 και down pipe και δεν μου αναβε κανενα λαμπακι.Ο προκαταλυτης ειναι κολλητα με τον καταλυτη,οταν τον εβγαλα εκανε ενα κλικ παραπανω θορυβο και εκανε και διαφορα στο γκαζι,βεβαια μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα αλλα κατα τα αλλα δουλευει πολυ πιο ανετα.Ενας φιλος με ενα Octavia ειχε βγαλει τα παντα και ηταν με ενα καζανακι τελικο...και μου ειπε κανει πολυ δουλεια.Και το σκεφτομαι.Οτι ειναι βλαβερο ειναι σιγουρα...αλλα και μερικα αλογακια παραπανω... Θα το σκεφτω και αν το κανω θα σας ενημερωσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 (edited) Ρε παιδιά σκεφτείτε τι καυσαέρια θα βγάζει και την μόλυνση θα κάνει. Αυτά θα τα αναπνέετε εσείς οι ίδιοι και όλοι οι άλλοι γύρο σας. Βάλτε ένα καταλύτη πιο ελεύθερο. Edited September 14, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 (edited) Eγω που εχω 20vt φοραω 70αρα απο downpipe χωρις καταλυτη με μεσαιο και τελικο...Εχει ωραιο θορυβο ειδικα οταν φουσκωνει η τουρμπινα και σκασιματα επισης!Περα απο αυτο ξερω οτι στα 4αρια και γενικα στα group vag το λαμπακι το γλυτωνετε με εναν ανταπτορα και δεν αναβει τιποτα! Edited September 14, 2010 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 14, 2010 Author Report Share Posted September 14, 2010 Μαλλον θα το κανω και θα δω τι παιζει..αν κανει πολυ διαφορα στον θορυβο θα βαλω εναν καταλυτη γιατι και τωρα στο ταξιδι δεν πολυπαλευεται.Θα σας πω τι και πως και τι γινεται με τα λαμπακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 18, 2010 Author Report Share Posted September 18, 2010 Τελικα σημερα το πρωι εβγαλα τον καταλυτη απ το αμαξι...καθως τον εβγαζε ο μαστορας σκεφτομουν ποσο πολυ διαφορα θα κανει στον θορυβο...αλλα οταν το εβαλα εμπρος...κυριλε!Ουτε θορυβος ουτε τπτ!!!Οπως και πριν!Αφου την εκανα απ τον εξατμισα και περιμενα να ανεβασει λιγο θερμοκρασια το αμαξι...παταω μια πρωτη ισα ισα να σηκωσει πιεση και εκει ηταν η διαφορα!!Λες και ξαφνικα εξαφανιζεται το τελευταιο καζανι...πολυ γεματος θορυβος!!!Μου αρεσε πολυ!!!Αλλα απο αποψη δυναμης...πολυ λιγο!Τελικα μηπως χρειαζεται ο καταλυτης για να εχει παραπανω back pressure?Την αλλη ή την παραλλη βδομαδα θα βαλω καταλυτη ελευθερας ροης!Μολις τον βαλω θα σας ενημερωσω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 18, 2010 Author Report Share Posted September 18, 2010 Οντως ο 2ος ειναι πριν τον καταλυτη!Τωρα ειναι ο ενας πισω απ τον αλλον!Μαλλον πρεπει να ηταν πανω στον προκαταλυτη...αλλα τωρα που το σκεφτομαι ειχε μια θεση για τον λαμδα στην ενωση καταλυτη προκαταλυτη.Μπορει να μετραει ενας πριν τον προκαταλυτη και ενας πανω στον προκαταλυτη και ο καταλυτης να ειναι απλα για να μην μολυνεις την ατμοσφαιρα!Δεν ξερω...παντος λαμπακι αναψε και μου ειπε ο εξατμισας οτι οταν βγαινει ο καταλυτης αναβουν αυτα!Τι να πω δεν ξερω!Οταν θα βαλω τον καταλυτη θα παω να το σβησω και να δω αν θα μου ξανα αναψει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Μένα decat file το αμάξι δεν θα έχει πρόβλημα και θα κερδίσει ψηλά ακόμα και από 100άρη καταλύτη. Πές στον εξατμισά να βάλει ανταπτορα. Αν δεν ξέρει πήγαινε σέναν με εμπειρία. Gialatzis ή Dance of Horses. Edited September 19, 2010 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Στον Γιαλαντζη εκανα την εξατμιση και εκει εβγαλα και τον καταλυτη..απλα μου ειπε επειδη δεν θα μεινει πολυ καιρο ετσι οταν θα βαλω αλλον καταλυτη θα το κανουμε!Αλλα ακομα δεν εχω αποφασισει που να το κανω προγραμμα!Ζητανε και τρελλα λεφτα ρε γμτ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted September 23, 2010 Report Share Posted September 23, 2010 (edited) Εχοντας ασχοληθει αρκετουτσικα με την βελτιωση σε αλλο μοτερ, θα ηθελα να σου προτεινω να ΜΗΝ βγαλεις τον πισω καταλυτη. Το κερδος θα ειναι ελαχιστο εως μηδενικο. Οι προκαταλυτες κανουν παντα την μεγαλη διαφορα στην αποδοση και μειωνουν το backpressure στις τουρμπινες αφηνοντας τες να στροφαρουν αισθητα πιο γρηγορα. Ετσι η φτερωτη της τουρμπινας επιτυγχανει την επιθυμιτη ταχυτητα γρηγοροτερα και με μικροτερο ζορι. Οι αφαιρεση των πισω καταλυτων , μονο βρωμα και θορυβο θα σου δωσουν...ισως να σε βοηθησουν στα "πολυ ψηλα" 5500σαλ+ στις υψηλες ταχυτητες 5η-6η ...αλλα αξιζει τον κοπο για τον θορυβο και την βρωμα? Edited September 23, 2010 by Panosz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 (edited) Εχοντας ασχοληθει αρκετουτσικα με την βελτιωση σε αλλο μοτερ, θα ηθελα να σου προτεινω να ΜΗΝ βγαλεις τον πισω καταλυτη. Το κερδος θα ειναι ελαχιστο εως μηδενικο. Οι προκαταλυτες κανουν παντα την μεγαλη διαφορα στην αποδοση και μειωνουν το backpressure στις τουρμπινες αφηνοντας τες να στροφαρουν αισθητα πιο γρηγορα. Ετσι η φτερωτη της τουρμπινας επιτυγχανει την επιθυμιτη ταχυτητα γρηγοροτερα και με μικροτερο ζορι. Οι αφαιρεση των πισω καταλυτων , μονο βρωμα και θορυβο θα σου δωσουν...ισως να σε βοηθησουν στα "πολυ ψηλα" 5500σαλ+ στις υψηλες ταχυτητες 5η-6η ...αλλα αξιζει τον κοπο για τον θορυβο και την βρωμα? Κανεις λαθος...Εγω σε δυναμομετρηση μου decat 70αρα εβγαλα τα αλογα πιο ψηλα σε στροφες και η ροπη μου κραταει πιο ψηλα και δεν ψωφαει νωρις...Μιλαμε για 20vt!Αλλωστε το 4αρι δεν εχει προκαταλυτη... Edited September 24, 2010 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 24, 2010 Author Report Share Posted September 24, 2010 Εγβ τον εβγαλα την δευτερα αλλα επειδη σημερα τελειωσα με το ιντερκουλερ και ακομα δεν εχω καθαρη αποψη θα κανω μια βολτιτσα τωρα το βραδακι και θα σας πω!Το 4αρι εχει προκαταλυτη..ειναι κολλημενος πανω στον καταλυτη!Αφου τον ειχα βγαλει οταν εκανα την εξατμιση!Αλλα απο βδομαδα θα παω να βαλω εναν 200αρι γιατι ιντως πολυ βρωμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 Εγβ τον εβγαλα την δευτερα αλλα επειδη σημερα τελειωσα με το ιντερκουλερ και ακομα δεν εχω καθαρη αποψη θα κανω μια βολτιτσα τωρα το βραδακι και θα σας πω!Το 4αρι εχει προκαταλυτη..ειναι κολλημενος πανω στον καταλυτη!Αφου τον ειχα βγαλει οταν εκανα την εξατμιση!Αλλα απο βδομαδα θα παω να βαλω εναν 200αρι γιατι ιντως πολυ βρωμα! A αυτος ειναι ο προκαταλυτης?Συνιθως μπαινει πολθ πιο πριν συνιθως στο η στο downpipe ή λιγο μετα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 24, 2010 Author Report Share Posted September 24, 2010 Τελικα δεν μου αρεσε χωρις καταλυτη..πολυ αδειασε το αμαξι,δουλευει πολυ κουφια!Μαλλον αυριο το πρωι βλεπω να παω να τον βαζ τον 200αρι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisgolfgti Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 Γεια σας,σκεφτομαι να βγαλω τον καταλυτη.Εχω βγαλει τον προκαταλυτη και ειδα μεγαλη διαφορα.Να το κανω η οχι.Βεβαια στο μελλον θα βαλω εναν ελευθερο..αλλα μεχρι τοτε να τον βγαλω?Φοραω 63.5 ολοκληρη εξατμηση.Αν τον εχει βγαλει κανεις ας μου πει εντυπωσεις. Ευχαριστω!!! εγω εχω απο down pipe k πισω σωληνα σκετη μεχρι το τελικο του. φ85 σωληνα αλλα οχι μαμα.. πανω στρην σωληνα σου βαζεις 2 ανταπτορες κ βιδωνεις κ τους 2 αισ8ητητρες,, οποτε κανενα λαμπακι κ ολα μια χαρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 Τελικα χθες το πρωι πηγα και εβαλα ελευθερο καταλυτη 200αρι euro4-5.Αν και εβρεχε οταν επεστρεφα και δεν μπορεσα να πατησω να δω την διαφορα το αμαξι πηρε πολλα χαλημα..ακουει αμεσως..ειναι πιο προθυμο!Ενω πριν δουλευε πολυ κουφια,δεν μου αρεσε χωρις καταλυτη.Βεβαια τωρα απο αμαξι σε αμαξι μπορει να εχει διαφορα!Τωρα πρεπει να τον μετρησω κιολας!Κ οτε μυρωδια ουτε τπτ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Πολυ καλα εκανες φιλε μου...καλυτερο απο ολες τις αποψεις , να το χαιρεσαι. (ακομη και στα turbo-μοτερ, μια μικρη υποπιεση απο τους καταλυτες -εστω και ελευθερους- χρειαζεται) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
telis+georgia Posted September 16, 2012 Report Share Posted September 16, 2012 παιδια μια ερωτηση,φοραω καταλυτη daytona,τον εβαλα περσυ το μετρησα και τα καυσαερια ηταν κομπλε.τωρα που το ξαναμετρησα μετα απο ενα χρονο ειχε παλι καυσαερια.λετε να χαλασε παλι;ακουω οχι κ τοσο καλα λογια για τους συγκεκριμενους καταλυτες,γιατι αν ηταν κατι μηχανικα και εκανε ζημια οταν τον αλλαξα δεν θα επρεπε να ειχε την ιδια στιγμη καυσαερια;την ιδια στιγμη δεν ειχε,τωρα ομως εχει παλι.παιδια sos αν μπορειτε να βοηθησετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
telis+georgia Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 royleman τελικα το μετρησες για καυσαερια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 Δεν προλαβα φιλε, μαλλον τεταρτη ή πεμπτη θα παω γιατι παω γ@@@@@ς στην δουλεια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...