vband Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 (edited) Καλησπερες, Μολις εβαλα καγκουρομετρο αλλα δε μου δειχνει υποπιεση και μου παν οτι δε γινεται να δειξει στο TSI 122 (???) Επισης εβαλα σκαστρα κλειστου τυπου Forge η οποια δε κανει τρελο θορυβο απλα το φυσιμα, πριν χωρις το φιλτροκουτι εκανε τρελο ηχο Και εβαλα και μια ιταλικη κορνα FIAMM για να μην αφηνω κανεναν να κοιμηθει ! Αυτα τα νεα μου Xband Edited October 12, 2010 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...εχεις τρελα...ακου καγκουρομετρο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 (edited) Καλησπερες, Μολις εβαλα καγκουρομετρο αλλα δε μου δειχνει υποπιεση και μου παν οτι δε γινεται να δειξει στο TSI 122 (???) Επισης εβαλα σκαστρα κλειστου τυπου Forge η οποια δε κανει τρελο θορυβο απλα το φυσιμα, πριν χωρις το φιλτροκουτι εκανε τρελο ηχο Και εβαλα και μια ιταλικη κορνα FIAMM για να μην αφηνω κανεναν να κοιμηθει ! Αυτα τα νεα μου Xband Μεγειά !! Μαλλον overboost θα σου είπαν .... γιατι το 122 Δεν εχει overboost ! Υποπίεση είναι αυτη η πίεση που βλέπεις στο ρελαντί ... Η συνδεσμολογία πρεέπει να είναι έτσι : Εγω πηρα απο αυτο που ειναι πιο δεξια απο αυτο που πηρε ο Μακης.Οπως ειναι τα 3 το Πρωτο απ δεξια.Εχει μερικες διαφορες κατα την αποψη μου πιο πολυ πρακτικες.Βεβαια ο καθενας κανει οτι θελει σε δικο του αυτοκινητο. Καταρχην το σωληνακι αυτο ειναι πλαστικο και δεν μπορει να λυγισει.Οταν το κοψεις παντα πριν το ταφ (μονοδρομη βαλβιδα για την ακριβεια μετα για να το αλλαξεις θα το αλλαξεις ολο μαζι με το ταφ και το υπολοιπο απο μπροστα κομματι.Ειναι θερμοσυστελλομενο και εαν προσπαθησεις να το βγαλεις η το κοψεις θα σπασει στο ταφ.Αυτο ηταν ενας λογος που ηθελα ιποια στιγμη θελησω το επαναφερω στην αρχικη κατασταση.Ενας αλλος λογος ηταν οτι δεν μου αρεσουν τα πλαστικα ταφακια και φαινοταν φτηνοδουλεια στα ματια μου.Και ηθελα και ενα σωληνακι σιλικονης για να δωσω λιγο χρωμα.Και τελος το σωληνακι που πηρα εγω εχει υποδοχη στις 2 ακρες σαν ολα τα λαστιχενια.Αυτην την κλασσικη οδοντοτη η οποια με ενα δεματκο δεν χαλαρωνει με τιποτα. Διαλεγεις και περνεις.Εαν παρεις απο εκει που πηρα εγω το σωληνακι βγαινει με απλο τραβηγμα.Εαν για καποιο λογο θελησεις να δοκιμασεις του μακη τοτε εχει 2 υποδοχες να πατησεις σε καθε βυσμα πριν το τραβηξεις.Προσοχη μην το σπασεις και η πολλαπλη κοστιζει αρκετα!!!! Αντε και καλο μπαρομετρο ;) :D Edited October 12, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 εεεεεε!!!!!μου κλεβεις πνευματικα δικαιωματα!!Αυτο ειναι το αμαξι μου! Φιλε,δειχνει κανονικοτατα.Απλα μαλλον αυτος που το συνδεσε βρηκε ενα σωληνακι και το εβαλε.Το ιδιο ειχαν κανει και σε αλλο μελος του club.Ειναι κατι τσακαλια ηλεκτρολογοι Συνδεσε το οπως βλεπεις στις φωτο παραπανω.και θα δουλεψει κανονικοτατα.Αντε με ΄γεια το καγκουρομετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 εεεεεε!!!!!μου κλεβεις πνευματικα δικαιωματα!!Αυτο ειναι το αμαξι μου! Φιλε,δειχνει κανονικοτατα.Απλα μαλλον αυτος που το συνδεσε βρηκε ενα σωληνακι και το εβαλε.Το ιδιο ειχαν κανει και σε αλλο μελος του club.Ειναι κατι τσακαλια ηλεκτρολογοι Συνδεσε το οπως βλεπεις στις φωτο παραπανω.και θα δουλεψει κανονικοτατα.Αντε με ΄γεια το καγκουρομετρο. αχαχαχαχαχαχα ότι και να πεις δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα γιατί δείχνω καθαρά ποιος τα έγραψε και ποιανού είναι οι φωτο !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisgolfgti Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια??? τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια??? τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια??? τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια??? τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 (edited) Αυτο που μετρας ποσο καγκουρας εισαι Αυτα τα ρολογακια που βλεπεις σε κατι Ματιζ στην κολωνα του οδηγου...! Ο φιλος εβαλε ενα τετοιο ρολογακι(οχι στην κολωνα θελω να πιστευω) για να βλεπει τα BAR της τουρμπινας. Το τουρμπομετρο γνωστο και ως καγκουρομετρο. Φωτο περιμενουμεεεε!!!! Edited October 12, 2010 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Αυτο που μετρας ποσο καγκουρας εισαι Αυτα τα ρολογακια που βλεπεις σε κατι Ματιζ στην κολωνα του οδηγου...! Ο φιλος εβαλε ενα τετοιο ρολογακι(οχι στην κολωνα θελω να πιστευω) για να βλεπει τα BAR της τουρμπινας. Το τουρμπομετρο γνωστο και ως καγκουρομετρο. Φωτο περιμενουμεεεε!!!! ρε παιδια ερωτηση ο φιλος μας αναφερει πως εβαλε σε μοτερ tsi 122 σκαστρα κλειστου τυπου forge αφου δεν εχει βγαλει για αυτο το μοτερ σκαστρα η forge παρα μονο το spacer(ανταπτορα) πως γινεται να την εβαλε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Μαλλον εβαλε την κλασσικη σχαστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 τον ανταπτορα εβαλε τελος αν δεν βλεπεις υποπιεση σου εκαναν πατατα. η σωστη συνδεσμολογια ειναι αυτη που λεει ο ΚΤΜ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted October 14, 2010 Author Report Share Posted October 14, 2010 (edited) Μου ειπαν οτι δε γινεται να δω υποπιεση στο 122............! Πηραν πιεση απο το σωληνακι διπλα στο φιλτρο αναμεσα στη τουρμπινα Τον ανταπτορα της forge εβαλα και πανω του κουμπωσα το εργοστασιακο Edited October 14, 2010 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Μου ειπαν οτι δε γινεται να δω υποπιεση στο 122............! Πηραν πιεση απο το σωληνακι διπλα στο φιλτρο αναμεσα στη τουρμπινα Τον ανταπτορα της forge εβαλα και πανω του κουμπωσα το εργοστασιακο Καλημέρα , Υποπίεση μπορείς να δεις , overboost δεν μπορείς να δεις στο 122 . Για την συνδεσμολογία καλύτερα βαλε τις παραπάνω φωτογραφίες στο κινητό σου και έλεγξε την συνδεσμολογία γιατί σίγουρα κάποια πατάτα σου έκαναν και θα σε συμβούλευα να την διορθώσεις για να βλέπεις τα σωστά "δεδομένα" του κινητήρα σου ... Φιλικά, Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted October 14, 2010 Author Report Share Posted October 14, 2010 Καλημέρα , Υποπίεση μπορείς να δεις , overboost δεν μπορείς να δεις στο 122 . Για την συνδεσμολογία καλύτερα βαλε τις παραπάνω φωτογραφίες στο κινητό σου και έλεγξε την συνδεσμολογία γιατί σίγουρα κάποια πατάτα σου έκαναν και θα σε συμβούλευα να την διορθώσεις για να βλέπεις τα σωστά "δεδομένα" του κινητήρα σου ... Φιλικά, Speedy Σε καμμια περιπτωση δεν εχω τοσα σωληνακια, ενα εχω που παιρνει διπλα στη τουρμπινα και παει μεσα !!! Ξερεις κανενα συνεργειο να το κανει καλα γιατι μονος μου το φοβαμαι να πειραματιστω Εδωσα 270 για το μπαρομετρο και 120 για το spacer της forge...................... ............................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 120 για το spacer?????? Μπορουσες να παρεις ενα μεταχ. με 50.. δεν χαλανε αυτα. Κανε εκτυπωση την φωτο με την συνδεσμολογια και πανε πεστου να στο κανει ετσι!(αν καταλαβει) Οτι δεν ξερουν λενε οτι δεν γινεται??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 ............. και 120 για το spacer της forge..... 120 για το spacer?????? Μπορουσες να παρεις ενα μεταχ. με 50.. δεν χαλανε αυτα. δες εδω.... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=39124 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 δες εδω.... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=39124 Ναι αυτό της αγγελίας έχει 2 κουμπόματα και κάνει μόνο για tsi-140,GT,tsi-160 και γενικά για turbo/compressor. Για τα 122αρια είναι διαφορετικό το spacer και έχει 3 κουμπόματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 (edited) Ναι αυτό της αγγελίας έχει 2 κουμπόματα και κάνει μόνο για tsi-140,GT,tsi-160 και γενικά για turbo/compressor. Για τα 122αρια είναι διαφορετικό το spacer και έχει 3 κουμπόματα. χμ. σαν να εχεις δικιο..... Edited October 16, 2010 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted October 23, 2010 Author Report Share Posted October 23, 2010 Λοιπον θα σας βγαλω φωτογραφιες με τη συνδεση, σε καμμια περιπτωση δεν ειναι τοσο περιπλοκη οπως του πρωτου φιλου. Εχω και μια απορια, το καγκουρομετρο ειναι μαρκας Shadow Pro Εχει 2 ενδεικτικα LED, ενα WARNING και ενα PEAK Με το πατημα ενος κουμπιου το Peak αναβει και τοτε η βελονα παει στο 1.5 Το warning αναβει οταν καμμια φορα ξεπερασω το 1 bar, εχει καποιος ιδεα αν αυτο το peak ρυθμιζεται καπως ? Το manual δε λεει τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...