Jump to content
vband

Εβαλα Σκαστρα Καγκουρομετρο Και Κορνα

Recommended Posts

Καλησπερες,

Μολις εβαλα καγκουρομετρο αλλα δε μου δειχνει υποπιεση και μου παν οτι δε γινεται να δειξει στο TSI 122 (???)

Επισης εβαλα σκαστρα κλειστου τυπου Forge η οποια δε κανει τρελο θορυβο απλα το φυσιμα, πριν χωρις το

φιλτροκουτι εκανε τρελο ηχο

Και εβαλα και μια ιταλικη κορνα FIAMM για να μην αφηνω κανεναν να κοιμηθει !

Αυτα τα νεα μου

Xband

Edited by xband
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερες,

Μολις εβαλα καγκουρομετρο αλλα δε μου δειχνει υποπιεση και μου παν οτι δε γινεται να δειξει στο TSI 122 (???)

Επισης εβαλα σκαστρα κλειστου τυπου Forge η οποια δε κανει τρελο θορυβο απλα το φυσιμα, πριν χωρις το

φιλτροκουτι εκανε τρελο ηχο

Και εβαλα και μια ιταλικη κορνα FIAMM για να μην αφηνω κανεναν να κοιμηθει !

Αυτα τα νεα μου

Xband

Μεγειά !!

Μαλλον overboost θα σου είπαν .... γιατι το 122 Δεν εχει overboost !

Υποπίεση είναι αυτη η πίεση που βλέπεις στο ρελαντί ...

Η συνδεσμολογία πρεέπει να είναι έτσι :

moter.jpg

DSC00445.jpg

DSC00444.jpg

DSC00446.jpg

Εγω πηρα απο αυτο που ειναι πιο δεξια απο αυτο που πηρε ο Μακης.Οπως ειναι τα 3 το Πρωτο απ δεξια.Εχει μερικες διαφορες κατα την αποψη μου πιο πολυ πρακτικες.Βεβαια ο καθενας κανει οτι θελει σε δικο του αυτοκινητο.

Καταρχην το σωληνακι αυτο ειναι πλαστικο και δεν μπορει να λυγισει.Οταν το κοψεις παντα πριν το ταφ (μονοδρομη βαλβιδα για την ακριβεια μετα για να το αλλαξεις θα το αλλαξεις ολο μαζι με το ταφ και το υπολοιπο απο μπροστα κομματι.Ειναι θερμοσυστελλομενο και εαν προσπαθησεις να το βγαλεις η το κοψεις θα σπασει στο ταφ.Αυτο ηταν ενας λογος που ηθελα ιποια στιγμη θελησω το επαναφερω στην αρχικη κατασταση.Ενας αλλος λογος ηταν οτι δεν μου αρεσουν τα πλαστικα ταφακια και φαινοταν φτηνοδουλεια στα ματια μου.Και ηθελα και ενα σωληνακι σιλικονης για να δωσω λιγο χρωμα.Και τελος το σωληνακι που πηρα εγω εχει υποδοχη στις 2 ακρες σαν ολα τα λαστιχενια.Αυτην την κλασσικη οδοντοτη η οποια με ενα δεματκο δεν χαλαρωνει με τιποτα.

Διαλεγεις και περνεις.Εαν παρεις απο εκει που πηρα εγω το σωληνακι βγαινει με απλο τραβηγμα.Εαν για καποιο λογο θελησεις να δοκιμασεις του μακη τοτε εχει 2 υποδοχες να πατησεις σε καθε βυσμα πριν το τραβηξεις.Προσοχη μην το σπασεις και η πολλαπλη κοστιζει αρκετα!!!!

Αντε και καλο μπαρομετρο ;) ;) :D :D

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

εεεεεε!!!!!μου κλεβεις πνευματικα δικαιωματα!!Αυτο ειναι το αμαξι μου!

Φιλε,δειχνει κανονικοτατα.Απλα μαλλον αυτος που το συνδεσε βρηκε ενα σωληνακι και το εβαλε.Το ιδιο ειχαν κανει και σε αλλο μελος του club.Ειναι κατι τσακαλια ηλεκτρολογοι sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Συνδεσε το οπως βλεπεις στις φωτο παραπανω.και θα δουλεψει κανονικοτατα.Αντε με ΄γεια το καγκουρομετρο.

Link to comment
Share on other sites

εεεεεε!!!!!μου κλεβεις πνευματικα δικαιωματα!!Αυτο ειναι το αμαξι μου!

Φιλε,δειχνει κανονικοτατα.Απλα μαλλον αυτος που το συνδεσε βρηκε ενα σωληνακι και το εβαλε.Το ιδιο ειχαν κανει και σε αλλο μελος του club.Ειναι κατι τσακαλια ηλεκτρολογοι sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Συνδεσε το οπως βλεπεις στις φωτο παραπανω.και θα δουλεψει κανονικοτατα.Αντε με ΄γεια το καγκουρομετρο.

αχαχαχαχαχαχα

ότι και να πεις δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα γιατί δείχνω καθαρά ποιος τα έγραψε και ποιανού είναι οι φωτο !! lick.giflick.giflick.gif

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια???

τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια???

τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια???

τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια???

τι ειναι το καγκουρομετρο ρε παιδια???

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μετρας ποσο καγκουρας εισαι :lol:

Αυτα τα ρολογακια που βλεπεις σε κατι Ματιζ στην κολωνα του οδηγου...!

Ο φιλος εβαλε ενα τετοιο ρολογακι(οχι στην κολωνα θελω να πιστευω) για να βλεπει τα BAR της

τουρμπινας. Το τουρμπομετρο γνωστο και ως καγκουρομετρο. :drinks:

Φωτο περιμενουμεεεε!!!!

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μετρας ποσο καγκουρας εισαι :D

Αυτα τα ρολογακια που βλεπεις σε κατι Ματιζ στην κολωνα του οδηγου...!

Ο φιλος εβαλε ενα τετοιο ρολογακι(οχι στην κολωνα θελω να πιστευω) για να βλεπει τα BAR της

τουρμπινας. Το τουρμπομετρο γνωστο και ως καγκουρομετρο. :)

Φωτο περιμενουμεεεε!!!!

ρε παιδια ερωτηση ο φιλος μας αναφερει πως εβαλε σε μοτερ tsi 122 σκαστρα κλειστου τυπου forge αφου δεν εχει βγαλει για αυτο το μοτερ σκαστρα η forge παρα μονο το spacer(ανταπτορα) πως γινεται να την εβαλε ?

Link to comment
Share on other sites

τον ανταπτορα εβαλε :vava:

τελος αν δεν βλεπεις υποπιεση σου εκαναν πατατα.

η σωστη συνδεσμολογια ειναι αυτη που λεει ο ΚΤΜ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν οτι δε γινεται να δω υποπιεση στο 122............!

Πηραν πιεση απο το σωληνακι διπλα στο φιλτρο αναμεσα στη τουρμπινα

Τον ανταπτορα της forge εβαλα και πανω του κουμπωσα το εργοστασιακο

Edited by xband
Link to comment
Share on other sites

Μου ειπαν οτι δε γινεται να δω υποπιεση στο 122............!

Πηραν πιεση απο το σωληνακι διπλα στο φιλτρο αναμεσα στη τουρμπινα

Τον ανταπτορα της forge εβαλα και πανω του κουμπωσα το εργοστασιακο

Καλημέρα ,

Υποπίεση μπορείς να δεις , overboost δεν μπορείς να δεις στο 122 .

Για την συνδεσμολογία καλύτερα βαλε τις παραπάνω φωτογραφίες στο κινητό σου και έλεγξε την συνδεσμολογία γιατί σίγουρα κάποια πατάτα σου έκαναν και θα σε συμβούλευα να την διορθώσεις για να βλέπεις τα σωστά "δεδομένα" του κινητήρα σου ...

Φιλικά,

Speedy

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ,

Υποπίεση μπορείς να δεις , overboost δεν μπορείς να δεις στο 122 .

Για την συνδεσμολογία καλύτερα βαλε τις παραπάνω φωτογραφίες στο κινητό σου και έλεγξε την συνδεσμολογία γιατί σίγουρα κάποια πατάτα σου έκαναν και θα σε συμβούλευα να την διορθώσεις για να βλέπεις τα σωστά "δεδομένα" του κινητήρα σου ...

Φιλικά,

Speedy

Σε καμμια περιπτωση δεν εχω τοσα σωληνακια, ενα εχω που παιρνει διπλα στη τουρμπινα και παει μεσα !!!

Ξερεις κανενα συνεργειο να το κανει καλα γιατι μονος μου το φοβαμαι να πειραματιστω

Εδωσα 270 για το μπαρομετρο και 120 για το spacer της forge......................

...............................

Link to comment
Share on other sites

120 για το spacer?????? :) Μπορουσες να παρεις ενα μεταχ. με 50.. δεν χαλανε αυτα.

Κανε εκτυπωση την φωτο με την συνδεσμολογια και πανε πεστου να στο κανει ετσι!(αν καταλαβει)

Οτι δεν ξερουν λενε οτι δεν γινεται???????

Link to comment
Share on other sites

............. και 120 για το spacer της forge.....

120 για το spacer?????? :) Μπορουσες να παρεις ενα μεταχ. με 50.. δεν χαλανε αυτα.

δες εδω....

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=39124

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό της αγγελίας έχει 2 κουμπόματα και κάνει μόνο για tsi-140,GT,tsi-160 και γενικά για turbo/compressor. Για τα 122αρια είναι διαφορετικό το spacer και έχει 3 κουμπόματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό της αγγελίας έχει 2 κουμπόματα και κάνει μόνο για tsi-140,GT,tsi-160 και γενικά για turbo/compressor. Για τα 122αρια είναι διαφορετικό το spacer και έχει 3 κουμπόματα.

χμ.

σαν να εχεις δικιο..... :clapping::rolleyes:

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον θα σας βγαλω φωτογραφιες με τη συνδεση, σε καμμια περιπτωση δεν ειναι τοσο περιπλοκη οπως του πρωτου φιλου.

Εχω και μια απορια, το καγκουρομετρο ειναι μαρκας Shadow Pro

Εχει 2 ενδεικτικα LED, ενα WARNING και ενα PEAK

Με το πατημα ενος κουμπιου το Peak αναβει και τοτε η βελονα παει στο 1.5

Το warning αναβει οταν καμμια φορα ξεπερασω το 1 bar, εχει καποιος ιδεα αν αυτο το peak

ρυθμιζεται καπως ? Το manual δε λεει τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.