dimitris.k Posted October 30, 2010 Report Share Posted October 30, 2010 παιδια ειμαι κανουργιος οποτε αμα εχω κανει κατι λαθος στην δημοσιευση μου το λετε......λοιπον πριν δυο μερες με καλεσαν απο την αντιπροσωπια και μου ειπαν να περασω απο εκει να μου κανουν μια αναβαθμιση στον κινητηρα για χαμηλοτερη καταναλωση, οταν εφυγα απο την αντιπροσωπια εχοντας κανει την αναβαθμιση παρατηρησα οτι το scirocco (160) μου δεν ηταν το ιδιο ..ειχε προβλημα στις χαμηλες στροφες δεν σηκωνε με τιποτα τα χιλιομετρα και ουτε εκανε το πεταγμα που εκανε το αυτοκινητο γυρω στις 2500 χιλιαδες στοφες ανοιγε γραμμικα τελειως!!! ενω στις ψιλες στροφες ολα κανονικα !! μηπως εχει τυχει σε κανεναν και μπορει να με βοηθησει? ευχαριστω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Φίλε καλώςήρθες Υπάρχουν και άλλοι που έχουν παρατηρήσει το ίδιο με εσένα με scirocco , με Tiguan αλλά και με golf- Γενικότερα υπάρχει μια τέτοια φήμη- Επίσης σε περιοδικό Autobuild του περασμένου μήνα που έκανε αναφορά στις ανακλήσεις όλων των εταιριών στην vw έκανε λόγο για ανάκληση λογισμικού σε Tiguan το οποίο έριχνε την ιπποδύναμη. Δεν έχεις παρα να κάνεις μία δυανμομέτρηση ... ή να βάλεις ένα πρόγραμματάκι και να δεις διαφορά αλλά προς τα πάνω αυτήν την φορά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris.k Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 φιλε με καταλαβες.....αυριο βαζω προγραμμα revo ....αλλα φοβαμαι μηπως και με το προγραμμα εχω παλι το ιδιο προβλημα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 παιδια ειμαι κανουργιος οποτε αμα εχω κανει κατι λαθος στην δημοσιευση μου το λετε......λοιπον πριν δυο μερες με καλεσαν απο την αντιπροσωπια και μου ειπαν να περασω απο εκει να μου κανουν μια αναβαθμιση στον κινητηρα για χαμηλοτερη καταναλωση, οταν εφυγα απο την αντιπροσωπια εχοντας κανει την αναβαθμιση παρατηρησα οτι το scirocco (160) μου δεν ηταν το ιδιο ..ειχε προβλημα στις χαμηλες στροφες δεν σηκωνε με τιποτα τα χιλιομετρα και ουτε εκανε το πεταγμα που εκανε το αυτοκινητο γυρω στις 2500 χιλιαδες στοφες ανοιγε γραμμικα τελειως!!! ενω στις ψιλες στροφες ολα κανονικα !! μηπως εχει τυχει σε κανεναν και μπορει να με βοηθησει? ευχαριστω... Μια σημαντικη διαφορα του updated software ( 5859 ) ειναι ο στοχος ροπης στις χαμηλες σαλ . Αυτο κανει το αυτοκινητο πιο υποτονικο χαμηλα , ωστοσο προστατευει περισσοτερο το μοτερ . απο τη στιγμη που θα αντικατααστησεις το προγραμμα σου , ουσιαστικα δεν παιζει ρολο απο ποιο software ξεκινας , αφου τα settings αλλαζουν εκ νεου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Μια σημαντικη διαφορα του updated software ( 5859 ) ειναι ο στοχος ροπης στις χαμηλες σαλ . Αυτο κανει το αυτοκινητο πιο υποτονικο χαμηλα , ωστοσο προστατευει περισσοτερο το μοτερ . απο τη στιγμη που θα αντικατααστησεις το προγραμμα σου , ουσιαστικα δεν παιζει ρολο απο ποιο software ξεκινας , αφου τα settings αλλαζουν εκ νεου . αυτό ακριβώς ! με το καλό φίλε dimitris ,θα δεις άλλο αυτοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris.k Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 μακαρι... θα γραψω τα αποτελεσματα αυριο ....ελπιζω να εντυπωσιαστω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 2, 2010 Report Share Posted November 2, 2010 (edited) Το ίδιο ισχύει και σε 'μας με το Polo TSI που κάναμε την αναβάθμιση για το πρόβλημα του ρελαντί! Στα χαμηλά το έχουν κάνει πιο γραμμικό, όμως το αυτοκίνητο έχει χάσει τα μπαμ που είχε δυστυχώς. Edited November 2, 2010 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris.k Posted November 2, 2010 Author Report Share Posted November 2, 2010 εγω δεν ειχα αποφασισει αν θα βαλω προγραμμα ή οχι αλλα μετα απο αυτη την μα..κια με την αναβαθμιση δεν το σκεφτηκα καν.........το αμαξι μου δεν πηγαινε καθολου λες και ειχα ατμοσφαιρικο ελεος....καλα τωρα πεταει ελπιζω να μην μου βγαλει βεβαια προβλημα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DENNIS THE KID Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 αν και πρωτο ποστ εδω περα μιας και γενικα δν εχω πολυ χρονο λογω δουλειας μου φαινεται οτι μπορεις να επαναφερεις τον εγκεφαλο στο προηγουμενο προγραμμα.αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.παντως να ξερεισ οτι σε ολες τις εταιριες ετσι ειναι..μετα απο update δλδ το αμαξι ριχνει αποδοσεις για θεματα ρυπων και αλλα τετοια τα οποια προφανως σε ξενερωσαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris.k Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 πηγα και ρωτησα φιλε αν γινεται να αφαιρεσουν την αναβαθμιση ....αλλα μου ειπαν οτι ειναι υποχρεωτικη απο το εργοστασιο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 πηγα και ρωτησα φιλε αν γινεται να αφαιρεσουν την αναβαθμιση ....αλλα μου ειπαν οτι ειναι υποχρεωτικη απο το εργοστασιο!!! το ιδιο ξεκινησε απ'το 5αρι-gt-tsi,update που εριχνε τη δυναμη του κομπρεσορα,μου φαινεται περιεργο που συνεχιζεται και στα 6αρια μετα απ'τη προηγουμενη τους εμπειρια.ακουσα το ιδιο και για bravo t-jet kai opel astra.μηπως τελικα το 1ο setup λειτουργει οσο κρατουν τα τεστ απ'τον ειδικο τυπο;λεω τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 (edited) Εγω ρε παιδια εκανα την αναβαθμιση περισυ και γνωριζα για αυτο το θεμα αλλα παρολα αυτα την εκανα διοτι αν αρνιομουν δεν ηξερα τι μπορει να συνεβαινε με το θεμα της εγγυησης σε περιπτωση μελλοντικου προβληματος.Παντως ακουγα απο πολλους για γραμμικοτητα κλπ αλλα σε μενα το νευρο του αυτοκινητου δεν εφυγε.Ακομα με δευτερα πατωντας το γκαζι στο πατημα με κολλαει στο καθισμα και εχει νευρο.Χαμηλα μονο εχω καταλαβει μια μικρη διστακτικοτητα σε σχεση με πριν αλλα οχι κατι που να ειναι εντονο και να με ενοχλει.Εχω το 5αρι 140 Edited November 12, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Ρε παιδια sorry κιολας αλλα εχω δυο παρατηρησεις να κανω 1.Το θεωρω εντελως κουφο να καθομαστε να μιλαμε για μια αναβαθμιση η οποια γινεται για να πεσει η αποδοση του κινητηρα (?) και η οποια δεν εγινε απο την Vw για το καλο του κινητηρα μακροχρονια... 2.Αν οι γερμανοι ειναι τοσο βλακες και εμεις οι ελληνες το μονο που καταλαβαμε ειναι το μπαμ του κινητηρα που χαθηκε το θεωρω κουφο να καθομαστε να βαζουμε προγραμμα για να ξαναβρει το αυτοκινητο χαρακτηριστικα που ειχε πριν την αναβαθμιση...Σιγουρα για καποιο σκοπο γινεται το Update και αν δεν εχεις σκοπο να βαλεις προγραμμα ετσι κι αλλιως ψαξε γιατι επεσε η αποδοση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris.k Posted November 27, 2010 Author Report Share Posted November 27, 2010 φιλε kpol οταν εχεις δωσεις 27.000 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο και το εχεις κανει test drive και εχεις δει πως παει το αυτοκινητο και σε ενδιαφερει αρκετα η αποδοση του ....δεν μπορει να ερχεται μετα η εταιρια και να σου κανει αναβαθμιση και να σου ριχνει την αποδοση!!! στο δικο μου αυτοκινητο ηταν αρκετα αισθητη η διαφορα για να καταλαβεις κατεβαζα μεχρι και ταχυτητα ορισμενες φορες γιατι θα εσβηνε κατι που δεν το εκανε παλια σε καμια περιπτωση.....και ναι το προγραμμα το σκεφτομουν καιρο αλλα οταν ειδα αυτο το αποτελεσμα μετα την αναβαθμιση δεν μπρουσα να κανω αλλιως εξαλλου πηγα και ρωτησα στην αντιπροσωπια και το μονο που ειπαν ειναι οτι ειναι υποχρεωτικο και οτι εχουν ερθει και αλλοι και κανουν παραπονα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...