Chris_dIRE Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Στην κοπέλα μου άρεσε πάντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Φοβερό value for money. Απλά επειδή με ενδιαφέρει, έχει αγοράσει κάποιος το facelift; Είναι τραγικό το τιμόνι του. Δεν σε πληροφορεί σωστά και πετάει μούτρα για πλάκα. Τι κακό είναι αυτό... Μπαίνω κάθε 3 και λίγο με το που βλέπω ποστ μπας και μάθω τίποτα ενδιαφέρον, και τα μόνα που διαβάζω είναι αν αρέσει στον καθένα ή όχι. Κρατήστε την άποψη για την πάρτη σας, κανέναν δε νοιάζει! Αφήστε που γίνεστε κακοί.. Εν προκειμένω, αν έχει κάποιος κάνει κάποια χλμ με το facelift (όχι opc) ας ποστάρει γιατί από ένα test drive στην Αθήνα με 1η-νεκρά-1η δε βγάζεις σωστά συμπεράσματα. Ρωτώ γιατί βιώνοντας με μοντέλο 2008 μπορώ να πώ ότι το τιμόνι του είναι τραγικότατο από όλες τις απόψεις. Ας όψεται ο 1.3 CDTi βέβαια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 7, 2011 Report Share Posted April 7, 2011 Δεν νομίζω να έχουν αλλάξει το τιμόνι στο facelift που κατά κύριο λόγω περιλαμβάνει αισθητικές αλλαγές και το σύστημα start&stop. Τουλάχιστον δεν έχει γραφεί κάτι τέτοιο στα τεστ περιοδικών. Καλό θα ήταν να το ψάξεις στο opelclub. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 21, 2011 Author Report Share Posted April 21, 2011 http://www.autoblog.gr/2011/04/21/opel-corsa-opc-nurburgring-edition/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 http://www.autoblog....rgring-edition/ καναζεσταμενο φαγητο δεν με συγκινουν κατι τετοια ετοιματζιδικα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 22, 2011 Author Report Share Posted April 22, 2011 ... ειναι το ιδιο μοντελο απλα σε special edition. βλεπετε GTI V , GTI V EDITION 30. εχει μπλοκε , brembo , νεα αναρτηση της Bilstein και +18 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 ... ειναι το ιδιο μοντελο απλα σε special edition. βλεπετε GTI V , GTI V EDITION 30. εχει μπλοκε , brembo , νεα αναρτηση της Bilstein και +18 αλογα. το μπλοκε δεν το δα καλο! πολλα λευτα ομως δεν ξερω....και το edition 30 πολλα! αλλ δεν ειχε αλλη τουρμπινα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Ναι Κ04(S3 setup) το ED30 ενω το απλό Κ03 Πάνω από 320 το πρώτο μόνο με πρόγραμμα και το δεύτερο με το ζόρι 290 πρόγραμμα εισαγωγή εξάτμιση i/c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 22, 2011 Report Share Posted April 22, 2011 Ναι Κ04(S3 setup) το ED30 ενω το απλό Κ03 Πάνω από 320 το πρώτο μόνο με πρόγραμμα και το δεύτερο με το ζόρι 290 πρόγραμμα εισαγωγή εξάτμιση i/c αν το corsa ειναι το ιδιο μηχανικα μεγαλη φουσκα...αλλα γενικα πολλα λευτα για οπελ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 23, 2011 Author Report Share Posted April 23, 2011 (edited) θα βγουν μονο 500 αμαξια. πολλα λευτα και τα vw κανουν. μην λεμε οτι θελουμε πολλα λευτα και τα audi... σε θεμα μοτερ σιγουρα θα υπαρχουν μικροδιαφορες εχει τελειως νεα αναρτιση bilstein και 4pot brembo μαυρα. Edited April 23, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j3r0n1m0 Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 αλλα γενικα πολλα λευτα για οπελ... Διαβαζω 6-7 clubs στο διαδικτυο και τετοια αντιμετωπιση και μισος προς καποιες συγκεκριμενες εταιριες(τυχαιο?δεν νομιζω) μονο εδω μεσα βλεπω..Το θετικο ειναι πως δεν ειναι απο ολους αυτη η συμπεριφορα..Λιγη αντικειμενικοτητα δεν βλαπτει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 H γνώμη μου για το Corsa M.Y 2011 facelift -αν και δεν το έχω οδηγήσει- είναι ότι ακολουθεί τους τυπικούς κανόνες εμπορικής πολιτικής μιας εταιρίας που θέλει να δώσει λίγη παράταση ζωής σε ένα επιτυχημένο μεν μοντέλο που όμως δεν μπορεί να κρύψει πλέον τα χρόνια του. Δεν απευθύνεται στον συνειδητοποιημένο ρεαλιστή υποψήφιο αγοραστή που θα "ξεψαχνίσει" την αγορά και θα βρει σίγουρα πιο φρέσκιες, μοντέρνες λύσεις στη κατηγορία (εκτός κι αν...μισεί το DSG!!)αλλά κακά τα ψέματα στον οpelάκια, που για κάποιο λόγο ΔΕΝ το αγόρασε στην εποχή του (π.χ ΔΕΝ μπορούσε, μάθαινε για το έπος της..."Πιστονομπιελοπελάδας" που μαινόταν την τελευταία 2ετία στην πιάτσα και "έτρεμε" πιθανή ανατίναξη στον Ζ16ER, που πάντα ονειρευόταν να αγοράσει και στο καπάκι βελτιώσει για να κυνηγάει το φιλαράκι του με το V.A.G Revo, κ.ο.κ!). Από κει και πέρα όποιος σήμερα το πάρει και μάλιστα σε κάποια μη σπορ έκδοση σίγουρα δεν θα κάνει και τόσο άσχημα ΑΛΛΑ επειδή πρόκειται όπως είπα για facelift, πρέπει να συμβιβαστεί με τα ίδια σχεδόν σκληρά πλαστικά στο ταμπλώ, τους και πάλι μάλλον θορυβώδεις (αν και ανανεωμένους) κινητήρες, τον βαρετό διάκοσμο πλην ελαχίστων εκδόσεων με διχρωμία καθισμάτων,τα "χτυπήματα" του ημιάκαμτου ΚΑΙ να ΠΑΡΗΓΟΡΗΘΕΙ με την βελτιωμένη κύλιση και το λίγο καλύτερο πάτημα (από ό,τι γράφτηκε στα περιοδικά). Τώρα για την special edition OPC των 210ΗΡ;;Για μένα ποιός να πρωτοπάρει 500 κομμάτια;; Τέλος πάντων πρόκειται για ένα εργοστασιακά βελτιωμένο OPC του οποίου όμως τη "γεύση" ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ με τόσα καλά δείγματα ελληνικών βελτιωμένων που φλερτάρουν πλέον τους 240ΗΡ με την Κ03 κιόλας, ενώ με λίγα παραπάνω χρήματα άμα πας σε Κ04(Hybrid,)είσαι 285-290HP σκάρτα ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ (πλέον). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 18, 2011 Author Report Share Posted June 18, 2011 το αμαξακι ειναι μια χαρα. το μονο που δεν μου αρεσει στα οπελ ειναι η αισθηση απο το σασμαν. στο 1.6 ASTRA GTC που ειχαμε πριν στην οικογενεια και στο CORSA 1.4 που εχουμε τωρα ειναι απεσιο το σασμαν.. λες και ανακατεβεις κατσαρολα δεν ξερω στις αλλες εκδωσεις αν ειναι καλυτερα τα πραγματα στα Turbo GTC ή τα OPC corsa ας πουμε.. σημερα αν αγοραζα και ηξερα πως εχω ενα ποσο στην ακρη για το μελλον opc θα χτυπουσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j3r0n1m0 Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 στο CORSA 1.4 που εχουμε τωρα ειναι απεσιο το σασμαν.. Σαν κατοχος Corsa(οχι opc) μπορω να πω πως ισχυει αυτο που λες,ειναι κατω του μετριου το σασμαν του.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 το αμαξακι ειναι μια χαρα. το μονο που δεν μου αρεσει στα οπελ ειναι η αισθηση απο το σασμαν. στο 1.6 ASTRA GTC που ειχαμε πριν στην οικογενεια και στο CORSA 1.4 που εχουμε τωρα ειναι απεσιο το σασμαν.. λες και ανακατεβεις κατσαρολα δεν ξερω στις αλλες εκδωσεις αν ειναι καλυτερα τα πραγματα στα Turbo GTC ή τα OPC corsa ας πουμε.. σημερα αν αγοραζα και ηξερα πως εχω ενα ποσο στην ακρη για το μελλον opc θα χτυπουσα Εγώ που έχω Astra H 1.6T και FABIA 1.2Tsi ΔΕΝ μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου! Ωραίος, γρήγορος και ακριβής σε συνήθεις συνθήκες ο επιλογέας του Τsi αλλά δ ε ν έχει τη στιβαρότητα και τη σιγουριά του Μ32 (Z16LET). Εντάξει δεν έχει την απόλυτη ακρίβεια του V.A.Gίτικου, είναι λίγο πιο σκληρός αλλά όταν βάζεις ταχύτητα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (ιδίως σκληρή χρήση) σου δίνει την αίσθηση ότι δεν θα σε "προδώσει" ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ (ήδη "καταπίνει" εδώ και καιρό 35άρια Κg.m) και δεν χάνεις αλλαγή, αρκεί να ξέρεις ότι δεν σχεδιάστηκε για να βάζεις ταχύτητες "με το ένα δαχτυλάκι"! Αντίθετα του ΤSI είναι για πιο "βολτάτες" καταστάσεις, υπερβολικά χαλαρός και το σκέφτεσαι να κάνεις "αντρικιές" αλλαγές.(Άσε που παρά τη μαλακότητά του σκαλώνει κάποιες φορές, ειδικά η τρίτη, ενώ η πρώτη ορισμένες φορές ΔΕΝ μπαίνει με τίποτα!) Παρόλα αυτά όμως δεν θα πω ότι είναι "ψεύτικος", "φλώρικος" αφού σε γενικές γραμμές αλλάζει πολύ στρωτά και στην πόλη είναι άνετος. Ας μη τα ισοπεδώνουμε λοιπόν όλα αφού υπάρχουν και "αστικοί μύθοι"! Π.χ και γιαπωνέζικα αμάξια είχα κάποτε(που θεωρούνταν πρότυπα ακρίβειας στο σανζμάν) αλλά ήρθαν στιγμές που με ξενέρωσαν! Του ΟPEL ΠΟΤΕ!!! (άλλα κουσούρια έχει αλλά το σανζμάν μη το "βαράτε"! Φιλικά πάντα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 (edited) Εγώ που έχω Astra H 1.6T και FABIA 1.2Tsi ΔΕΝ μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου! Ωραίος, γρήγορος και ακριβής σε συνήθεις συνθήκες ο επιλογέας του Τsi αλλά δ ε ν έχει τη στιβαρότητα και τη σιγουριά του Μ32 (Z16LET). Εντάξει δεν έχει την απόλυτη ακρίβεια του V.A.Gίτικου, είναι λίγο πιο σκληρός αλλά όταν βάζεις ταχύτητα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (ιδίως σκληρή χρήση) σου δίνει την αίσθηση ότι δεν θα σε "προδώσει" ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ (ήδη "καταπίνει" εδώ και καιρό 35άρια Κg.m) και δεν χάνεις αλλαγή, αρκεί να ξέρεις ότι δεν σχεδιάστηκε για να βάζεις ταχύτητες "με το ένα δαχτυλάκι"! Αντίθετα του ΤSI είναι για πιο "βολτάτες" καταστάσεις, υπερβολικά χαλαρός και το σκέφτεσαι να κάνεις "αντρικιές" αλλαγές.(Άσε που παρά τη μαλακότητά του σκαλώνει κάποιες φορές, ειδικά η τρίτη, ενώ η πρώτη ορισμένες φορές ΔΕΝ μπαίνει με τίποτα!) Παρόλα αυτά όμως δεν θα πω ότι είναι "ψεύτικος", "φλώρικος" αφού σε γενικές γραμμές αλλάζει πολύ στρωτά και στην πόλη είναι άνετος. Ας μη τα ισοπεδώνουμε λοιπόν όλα αφού υπάρχουν και "αστικοί μύθοι"! Π.χ και γιαπωνέζικα αμάξια είχα κάποτε(που θεωρούνταν πρότυπα ακρίβειας στο σανζμάν) αλλά ήρθαν στιγμές που με ξενέρωσαν! Του ΟPEL ΠΟΤΕ!!! (άλλα κουσούρια έχει αλλά το σανζμάν μη το "βαράτε"! Φιλικά πάντα) αμα αλαξεις βαλβολινες πχ redline mt90 μεταμορφωνεται ο vag. Με του Opel τη παιζει σαυτη την αλαγη? Edited June 18, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 αμα αλαξεις βαλβολινες πχ redline mt90 μεταμορφωνεται ο vag. Με του Opel τη παιζει σαυτη την αλαγη? Καλή ιδέα αλλά και πάλι δεν έχω παράπονο από το σανζμάν του Tsi. Απλά δεν μπορώ να καταλήγω σε διαπιστώσεια για οποιοδήποτε αμάξι του στυλ: "είναι χάλια"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 το αμαξακι ειναι μια χαρα. το μονο που δεν μου αρεσει στα οπελ ειναι η αισθηση απο το σασμαν. στο 1.6 ASTRA GTC που ειχαμε πριν στην οικογενεια και στο CORSA 1.4 που εχουμε τωρα ειναι απεσιο το σασμαν.. λες και ανακατεβεις κατσαρολα δεν ξερω στις αλλες εκδωσεις αν ειναι καλυτερα τα πραγματα στα Turbo GTC ή τα OPC corsa ας πουμε.. σημερα αν αγοραζα και ηξερα πως εχω ενα ποσο στην ακρη για το μελλον opc θα χτυπουσα Έτσι είναι. Η κλιμάκωσή του είναι μια χαρά, η αίσθηση του επιλογέα δε τραγική. Φοβερά λαστιχένια με ανακρίβεια στο κούμπωμα. Συγκρίνοντάς τη με το Golf III είναι χάλια. Αναφέρομαι σε Corsa D 1.4. Ένα άλλο μείον είναι η αίσθηση του τιμονιού. Δε λέω, ακριβής είναι, αλλά δε σε πληροφορεί για το τι γίνεται στο δρόμο (συγκρινόμενο πάντα με το γκολφ μιας και τα ζω και τα 2). Για τα λεφτά τους, τα Opel είναι super. Αν διόρθωσε τιμόνι και σασμάν λιγάκι η Opel, και προχωρήσει σε αυτόματα τύπου dsg, τότε πάει η VW μια για πάντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Διαφωνω πληρως για το θεμα του σασμαν!Εχω του φιλου μου opc ως 1ο σταδιο οδηγηση οπως και του φιλου twoface και μπορω να πω πως οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι και συμπεριφερετε αψογα ο λεβιες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 (edited) αυτο το αντρικιου που λεει ο φιλος απο πανω γινεται με μια αλλη βαλβολινη δεν ξερω κατα ποσο γιατι δεν εχω οδηγηση το αμαξι του ουτε καποιο αστρα turbo..εχουμε δει παντως οτι τα νεα golf Πονανε στο θεμα σασμαν ακομα και τα dsg εχουν ουκ ολιγα προβληματα,μπορει η Opel να ειναι καλυτερη σαυτο το σημειο απλα καπιοι αυτο το χαλαρο στις ταχυτητες που λες το παιρνουν και σαν +(οχι κοντρακιδες) επισης το χειμωνα δεν δυσκολευει ενω ενα αμαξι που παιρνει με πολλες στροφες πιο σιγουρα κτλ τις ταχυτητες λογικα δεν θελει αρκετο ζεσταμα το χειμωνα? Edited June 18, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Αντικειμενικά πάντα το σασμάν στα opel στις γρήγορες κατηγορίες ( turbo ) είναι καλύτερο απο το ξερό κιβώτιο των TSi - Gti. Όσο για τις βαλβολίνες στα opel η καλύτερη λύση είναι το μαμά λάδι. Μετά απο 70.000 χιλιόμετρα άλλαξα και ξανά έβαλα τα μαμά λάδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 αυτο το αντρικιου που λεει ο φιλος απο πανω γινεται με μια αλλη βαλβολινη δεν ξερω κατα ποσο γιατι δεν εχω οδηγηση το αμαξι του ουτε καποιο αστρα turbo..εχουμε δει παντως οτι τα νεα golf Πονανε στο θεμα σασμαν ακομα και τα dsg εχουν ουκ ολιγα προβληματα,μπορει η Opel να ειναι καλυτερη σαυτο το σημειο απλα καπιοι αυτο το χαλαρο στις ταχυτητες που λες το παιρνουν και σαν +(οχι κοντρακιδες) επισης το χειμωνα δεν δυσκολευει ενω ενα αμαξι που παιρνει με πολλες στροφες πιο σιγουρα κτλ τις ταχυτητες λογικα δεν θελει αρκετο ζεσταμα το χειμωνα? Γενικά συμφωνώ αλλά για τα προβλήματα με τα Golf είναι και θέμα τύχης αλλά και μεταχείρισης! Δεν εννοώ ότι όσοι οδηγούν Golf με προβλήματα στο σανζμάν δεν ξέρουν να οδηγούν αλλά πιθανόν να θέλουν π.χ ακριβέστερο χειρισμό κατά την αλλαγή γιατί π.χ μπορεί τα διάκενα των εσωτερικών φουρκετών σανζμάν στα V.A.G να είναι μικρότερα επειδή είναι σαφέστερα από Opel κι έτσι στην "ανύποπτη" μεταχείριση (π.χ χειμώνας) να υπάρχουν φθορές στα κόμπλερ/ συγχρονιζέ! Γενικά όταν εγώ τουλάχιστον ξεκινάω το αμάξι, μέχρι να "δουλέψουν" οι βαλβολίνες κάνω πολύ "κρατημένες" αλλαγές, ενώ η σύζυγός μου πριν της εξηγήσω έριχνε τις ταχύτηες όπως τύχει! Ε!, μετά φταίει η V.A.G η P.S.A κ.ο.κ. Καμιά φορά τα προηγμένα αυτοκίνητα θέλουν και "προηγμένη"(έξυπνη) μεταχείριση! Βέβαια υπάρχουν κλασικά και οι οδηγοί "σπάστες" που μετά το παίζουν ανύποπτοι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 Παιδια δεν βλεπετε τι εγραφα τοση ωρα;; Δεν ειπα για τα 1.6T ουτε για OPC ASTRA , CORSA Ειπα απο την εμπειρια μου για astra gtc ΟΧΙ τουρμπο και για το corsa. ΔΕΝ μιλαω για τα "σπορ" μοντελα! Πεσατε να με φατε. Ειμαι γενικα πολυ ανοιχτος και καθολου κολλημενος με τα vag και φαινεται πιστευω. Οπως λεει και ο φιλος koukouroukou σωστη κλιμακωση αλλα χαλια αισθηση το 1.4 corsa και το ιδιο για εμενα το 1.6 astra προηγουμενης γενιας (ατμοσφαιρικο παντα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 Κι αυτά (ατμοσφαιρικά) παρόμοια (στιβαρή) αίσθηση έχουν! Έλα, δεν σε "τρώμε" , την άποψή σου λές και τη σεβόμαστε, απλά υπάρχει και αντίλογος για την "κουβεντούλα" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 twoface γιατι μαμα λαδια?δοκιμασε συνθετικη βαλβολινη η ρωτα καποιον με opel Που εβαλε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...