Jump to content
theonik

Γιατί Να Πάρω Polo Και Όχι Ibiza Φίλοι Μου?

Recommended Posts

Kάποια ποστ πιο πίσω είχα βάλει τιμές κι εξοπλισμό απο Ibiza κι απο Polo. Στα λεφτά του 1.2 tsi στην έκδοση highline αγοράζεις Ibiza FR με αρκετά πληρεστερο εξοπλισμό απ'ότι το Polo.

Link to comment
Share on other sites

Kάποια ποστ πιο πίσω είχα βάλει τιμές κι εξοπλισμό απο Ibiza κι απο Polo. Στα λεφτά του 1.2 tsi στην έκδοση highline αγοράζεις Ibiza FR με αρκετά πληρεστερο εξοπλισμό απ'ότι το Polo.

και η διαφορα που κερδιζεις απο το ιμπιζα ειναι πανω απο χιλιαρικο αποτι ειδα (για 1.2TSI μιλαω) συν πλουσιοτερος εξοπλισμος σε σχεση με το πολο, που απο οσα αναφερεις ειναι μεγαλη η διαφορα και εκει.

δεν βρισκω τον λογο παντως σε αυτην την μονομαχια και αν αρεσει σε καποιον το ιμπιζα να παρει το πολο εναντι του FR. μονο την περιπτωση που πραγματικα δεν χρειαζεται τη δυναμη του FR και ειναι ικανοποιημενος με τον μικρο TSI. σπορ ειναι, και πιο διακριτικο απο το κουπρα ειναι, πενταθυρο βγαινει, πλουσιο εξοπλισμο εχεις, δυναμη εχεις, στανταρ dsg το οποιο η vw χρεωνει 1,5 χιλιαρικο εχεις, τι αλλο να ζητησεις στην κατηγορια και με λιγο παραπανω απο 16 χιλιαρικα;

Link to comment
Share on other sites

ok sorry ούτε και γω γνωρίζω τον εξοπλισμό του seat αναφέρομαι κυρίως στο μοντέλο που είδα εγώ πριν 1 χρόνο που δεν ήταν καν tsi... το ibiza είναι πολύ ωραίο σε εμφάνιση αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να πάρω ένα αυτοκίνητο με τέτοια σκληρά πλαστικά για μένα μέσα σε ποιότητα τα μόνα που μπορούν να με ικανοποιήσουν είναι το corsa και μετά fiat-fiesta...

Link to comment
Share on other sites

ok sorry ούτε και γω γνωρίζω τον εξοπλισμό του seat αναφέρομαι κυρίως στο μοντέλο που είδα εγώ πριν 1 χρόνο που δεν ήταν καν tsi... το ibiza είναι πολύ ωραίο σε εμφάνιση αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να πάρω ένα αυτοκίνητο με τέτοια σκληρά πλαστικά για μένα μέσα σε ποιότητα τα μόνα που μπορούν να με ικανοποιήσουν είναι το corsa και μετά fiat-fiesta...

Spider, εννοειται οτι ειναι και οι προσωπικες επιλογες και τα γουστα του καθενος, αυτο ειναι το πρωτο.

Αν μιλησουμε τωρα για μαχη 1.2TSI παντως εγω στο polo θα κατεληγα. Αν επιθυμουσα το συγκεκριμενο μοτερ. Για τον εναν η τον αλλον λογο τελοσπαντων. Στην αντιπαραθεση με το FR ομως το μονο που μενει τελικα υπερ του polo μαλλον ειναι η καλυτερη ποιοτητα εσωτερικα και οχι πολλα περισσοτερα.

Τωρα για το εσωτερικο δε θα συμφωνησω τοσο, γιατι δεν ειναι τοσο κακο ουτε σε εμφανιση ουτε σε ποιοτητα και σε συναρμογη το εσωτερικο του ibiza. Το βρισκω ανωτερο του fiesta και στα ιδια περιπου επιπεδα με τα corsa και punto (αν μιλαμε για αυτο του punto evo φυσικα και του corsa μετα το facelift γιατι απο του grande punto και του corsa προ facelift ειναι ανωτερο αυτο του ιμπιζα)

Link to comment
Share on other sites

ενταξει απλα ειστε κολλημενοι ρε παιδια ορισμενοι απο εσας, τι να κανουμε. και πως να κουβεντιασεις μετα;

δεν κουβεντιαζουμε μονο προσωπικα για μας και τις επιλογες μας, γενικα μιλαμε. ασχετο που εχω ιμπιζα, και εγω αν κοιτουσα στην κατηγορια που μιλαμε δε θα πηγαινα αλλου εκτος απο το πολακι TSI. ακομα και το ιμπιζα στις απλες εκδοσεις, δε μου λεει κατι και δεν μου αρεσει κ τοσο (ειδικα το πενταθυρο που αλλαζει και σχεδιαστικα).

ομως πρεπει να κοιταξεις και τις αλλες περιπτωσεις που στον αλλο απλα μπορει να μην αρεσει το πολο, να το βρισκει ξενερωτο, συντηρητικο η ασχημο. μπορει να του αρεσει το φιεστα η καποιο αλλο τελοσπαντων, μπορει να θελει κατι πιο δυνατο οπως το πουντο εβο η κατι πιο αξιοπιστο οπως το γιαρις, η γενικα κατι πιο φτηνο να κανει την δουλεια του απλα και ομορφα. ακομα και ενα ποσο οπως 1-1,5+ χιλιαρικο στην κατηγορια που αναφερομαστε και την εποχη που ζουμε ειναι σημαντικο και ο αλλος δεν κοιταει πρωτα να εχει το κορυφαιο πλαστικο στα χερια του αλλα την τσεπη του πιο γεματη και ετσι συμβιβαζεται και με ενα επιπεδο κατω.

Εγώ απλά συμφώνησα με τον φίλο, θεωρώ ότι στη κατηγορια supermini το polo είναι το δεύτερο καλύτερο μετά το A1 και μετά ακολουθούν ibiza και corsa. Αλλα αυτά είναι υποκειμενικά, ο καθένας αγοράζει αυτό που μπορεί και του αρέσει :thumbsup:

Υ.Γ. Δεν χρειάζονται χαρακτηρισμοί την γνώμη μας λέμε όλοι..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά συμφώνησα με τον φίλο, θεωρώ ότι στη κατηγορια supermini το polo είναι το δεύτερο καλύτερο μετά το A1 και μετά ακολουθούν ibiza και corsa. Αλλα αυτά είναι υποκειμενικά, ο καθένας αγοράζει αυτό που μπορεί και του αρέσει :thumbsup:

Υ.Γ. Δεν χρειάζονται χαρακτηρισμοί την γνώμη μας λέμε όλοι..

εννοειται δεν ειπαμε να μην πει καποιος την γνωμη του η να συμφωνησει με τον αλλον απλα κουβεντα κανουμε το ειπαμε απο την αρχη αυτο. και για τους χαρακτηρισμους τωρα αν εννοεις το κολλημενοι δεν το θεωρω κακο λιγο πολυ ολοι μας ημαστε με καποια πραγματα κολλημενοι. τωρα αν το θεωρεις κακο το παιρνω πισω φυσικα αν και δεν ηταν προσωπικα σε σενα ηταν περισσοτερο γενικo.

τωρα για το θεμα μας αυτο που εγω ξερω ειναι οτι το καλυτερο αμαξι ειναι διαφορετικο για τον καθενα μας. οσο και να μιλαμε εδω περα ακρη δε θα βγει για αυτον ακριβως τον λογο.

ας πουμε εσυ βαζεις πρωτο το Α1 το οποιο εγω θα εβαζα πολυ χαμηλοτερα. καταρχας δε μου αρεσει εμφανισιακα (ειδικοτερα στο πισω μερος αναφερομαι), το εσωτερικο του ειναι ενα επιπεδο κατω του πολο τουλαχιστον εμφανισιακα, το μοτερ ακομα και αυτο ειναι με μειωμενη αποδοση (85 αλογα) και κοστιζει ενα σκασμο λεφτα, τα πληρωνεις τα 4 δαχτυλιδια χρυσα :whistling: το μονο θετικο που βρισκω ειναι η επιλογη για τον μικρο 1.4 TSI το οποιο θεωρω ιδανικη λυση για την κατηγορια και μονο σε αυτο το εβαλαν. αλλα και παλι τι να το κανεις οταν με το ιδιο ποσο παιρνεις κατι πολυ καλυτερο;

Link to comment
Share on other sites

εννοειται δεν ειπαμε να μην πει καποιος την γνωμη του η να συμφωνησει με τον αλλον απλα κουβεντα κανουμε το ειπαμε απο την αρχη αυτο. και για τους χαρακτηρισμους τωρα αν εννοεις το κολλημενοι δεν το θεωρω κακο λιγο πολυ ολοι μας ημαστε με καποια πραγματα κολλημενοι. τωρα αν το θεωρεις κακο το παιρνω πισω φυσικα αν και δεν ηταν προσωπικα σε σενα ηταν περισσοτερο γενικo.

τωρα για το θεμα μας αυτο που εγω ξερω ειναι οτι το καλυτερο αμαξι ειναι διαφορετικο για τον καθενα μας. οσο και να μιλαμε εδω περα ακρη δε θα βγει για αυτον ακριβως τον λογο.

ας πουμε εσυ βαζεις πρωτο το Α1 το οποιο εγω θα εβαζα πολυ χαμηλοτερα. καταρχας δε μου αρεσει εμφανισιακα (ειδικοτερα στο πισω μερος αναφερομαι), το εσωτερικο του ειναι ενα επιπεδο κατω του πολο τουλαχιστον εμφανισιακα, το μοτερ ακομα και αυτο ειναι με μειωμενη αποδοση (85 αλογα) και κοστιζει ενα σκασμο λεφτα, τα πληρωνεις τα 4 δαχτυλιδια χρυσα :thumbsup: το μονο θετικο που βρισκω ειναι η επιλογη για τον μικρο 1.4 TSI το οποιο θεωρω ιδανικη λυση για την κατηγορια και μονο σε αυτο το εβαλαν. αλλα και παλι τι να το κανεις οταν με το ιδιο ποσο παιρνεις κατι πολυ καλυτερο;

ΟΚ. Κοίτα ούτε εμένα μου αρέσει σαν εμφάνιση/απόδοση αλλά θεωρείτε το καλύτερο απο πλευράς υλικών-μεταπώλησης στην κατηγορία. Θα βγάλουν και S1 με 185 άλογα απένταντι σε gti και coupra

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε μπλέξει λίγο νομίζω τις έννοιες "καλύτερο αμάξι" , "ομορφότερο αμάξι"και "ποιοτικότερο αμάξι".

Και τα 4 αυτοκίνητα Polo , Ibiza , Fabia , A1 έχουν το ίδιο πάτωμα , το ίδιο μοτέρ , τα ίδια ηλεκτρικά,τα ίδια φρένα και πάει λέγοντας. Αρα ο όρος ποιοτικότερο ορίζει πλέον ελάχιστα πράγματα όπως ταμπλό και ταπετσαρίες. Με τόσες λίγες διαφορές δεν μπορούμε να μιλάμε οτι το ένα είναι μακράν καλύτερο του άλλου. Το brand name πληρώνουμε στην ουσία.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ. Κοίτα ούτε εμένα μου αρέσει σαν εμφάνιση/απόδοση αλλά θεωρείτε το καλύτερο απο πλευράς υλικών-μεταπώλησης στην κατηγορία. Θα βγάλουν και S1 με 185 άλογα απένταντι σε gti και coupra

ενταξει απλα εγω θεωρω ως καλυτερο ας πουμε το πιο value for money και οχι να πληρωσω 20 χιλιαρικα για να παρω audi 85 αλογα. δηλαδη τι μου προσφερει περισσοτερο ενα αμαξι στην καλυτερη τιμη. το A1 δε θεωρω οτι σου προσφερει κατι παραπανω απο τα υπολοιπα περαν του ονοματος και της μεταπωλητικης (η οποια δε με ενδιαφερει προσωπικα καθολου).

θα βγαλει αναλογο του κουπρα και του gti αλλα αποτι εχω διαβασει θα το ονομαζουν απλα ως 1.4 TSI. το S1 το αφηνουν για αργοτερα με δυνατοτερο μοτερ και ισως τετρακινηση. ετσι ακουγεται τουλαχιστον, αλλα αν με 20 χιλιαρικα παιρνεις το 85αρι φαντασου ποσο θα κοστιζει το συγκεκριμενο..

Εχουμε μπλέξει λίγο νομίζω τις έννοιες "καλύτερο αμάξι" , "ομορφότερο αμάξι"και "ποιοτικότερο αμάξι".

Και τα 4 αυτοκίνητα Polo , Ibiza , Fabia , A1 έχουν το ίδιο πάτωμα , το ίδιο μοτέρ , τα ίδια ηλεκτρικά,τα ίδια φρένα και πάει λέγοντας. Αρα ο όρος ποιοτικότερο ορίζει πλέον ελάχιστα πράγματα όπως ταμπλό και ταπετσαρίες. Με τόσες λίγες διαφορές δεν μπορούμε να μιλάμε οτι το ένα είναι μακράν καλύτερο του άλλου. Το brand name πληρώνουμε στην ουσία.

ετσι ακριβως ειναι. απλα θεωρω οτι ακομα και στα σημεια που υπαρχουν διαφορες, αυτες δεν ειναι τοσο μεγαλες οσο θεωρουν καποιοι. δηλαδη ουτε το Α1 με το πολο, ουτε με το ιμπιζα αντιστοιχα ουτε και το φαμπια ειναι χαοτικες οι διαφορες στα σημεια που υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει απλα εγω θεωρω ως καλυτερο ας πουμε το πιο value for money και οχι να πληρωσω 20 χιλιαρικα για να παρω audi 85 αλογα. δηλαδη τι μου προσφερει περισσοτερο ενα αμαξι στην καλυτερη τιμη. το A1 δε θεωρω οτι σου προσφερει κατι παραπανω απο τα υπολοιπα περαν του ονοματος και της μεταπωλητικης (η οποια δε με ενδιαφερει προσωπικα καθολου).

θα βγαλει αναλογο του κουπρα και του gti αλλα αποτι εχω διαβασει θα το ονομαζουν απλα ως 1.4 TSI. το S1 το αφηνουν για αργοτερα με δυνατοτερο μοτερ και ισως τετρακινηση. ετσι ακουγεται τουλαχιστον, αλλα αν με 20 χιλιαρικα παιρνεις το 85αρι φαντασου ποσο θα κοστιζει το συγκεκριμενο..

ετσι ακριβως ειναι. απλα θεωρω οτι ακομα και στα σημεια που υπαρχουν διαφορες, αυτες δεν ειναι τοσο μεγαλες οσο θεωρουν καποιοι. δηλαδη ουτε το Α1 με το πολο, ουτε με το ιμπιζα αντιστοιχα ουτε και το φαμπια ειναι χαοτικες οι διαφορες στα σημεια που υπαρχουν.

Το Α1 ήθελα να πάρω μέχρι που είδα το GTI...κατά την γνώμη μου το Α1 υστερεί σε ομορφιά...Αν είναι κάτι που με ώθησε προσ τα εκεί είναι τα κυκλάκια....Η τιμή του όμως σε σχέση με αυτά που προσφέρει απλά με έκανε να γελάσω και να αλλάξω γν'ωμη χωρίς δεύτερη σκ'εψη. Κακά τα ψέμματα ένα audi είναι το κάτι παραπάνω είτε σε Α1 είτε σε Α3 κτλ. κτλ.....Πιστευω ότι η διαφορά του με τον ανταγωνισμό είναι ένα skαλί πάνω από την διαφορά Ibiza/fabia...αλλά γνώμη μου δεν αξίζει τον κόπο...πολλά λεφτά ακόμα και για audi.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέροντα όσα λέτε παίδες. Πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις...

Πέρα από την μεταπωλητική αξία και πλαστικά μέσα πάντως εγώ δεν μπορώ να φανταστώ κάτι στο οποίο να είναι υποδεέστερο το ibiza τη στιγμή που όλα

τα εξαρτήματα μέσα είναι του ομίλου.

Και μη μου πείτε ότι το polo είναι υπόδειγμα αξιοπιστίας με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα?

Απλά είναι πιο νοστιμούλι το τιμημένο... :rolleyes:

Αυτο που λες ειναι ατοπο λιγο γιατι αυτα που εχεις διαβασει ειναι απο αυτους που ειχαν καποιο προβλημα μονο.. οχι απο ολους τους υπολοιπους που ειναι κ περισσοτεροι γιατι αλλιως δεν θα ειχε ψηφιστει και Car of the Year το 2010 δεν εχουν κανενα προβλημα κ δουλευουν ολα ρολοι...οταν ψαχνεις να παρεις λοιπον αμαξι κ ψαχνεις τι βλαβες εχει παρουσιασει τοτε πιστεψε με κ Ferrari να ηθελες κ Lamborghini ψαχνοντας στα αντιστοιχα forum ειμαι συγουρος θα εβρισκες κατι...

τωρα αυτο που δεν μπορω να δεχτω ειναι για την ποιοτιτα κυλισης που λες κ για την ηχομονωση...βαση λογικης δεν υπαρχει περιπτωση η μαμα εταιρια VW να αφηνε την θυγατερα Seat να εφτιαχνε καλυτερο αμαξακι με μικροτερη αξια θα ηταν σα να επαιρνε τα χερακια της κ να εβγαζε τα ματακια της...το οτι εισαι μουσικος δεν νομιζω οτι σε βοηθαει κ πολυ ουτε στο να κτλβς τη ποιοτητα κυλισης αλλα ουτε κ την ηχομονωση (εξηγησα το γιατι δεν παιζει να ισχυουν αυτα στην προηγουμενη προταση....)για το ηχοσυστημα αντε πες να το δεχτω...

Link to comment
Share on other sites

Η μαμά εταιρία κοιτάει πόσα περισσότερα αυτοκίνητα θα πουλήσει και όχι άμα θα πουλήσει 10εκ Golf παραπάνω απο Leon παραδείγματος χάριν. Με λίγα λόγια κοιτάει την αποθήκη της , αφαιρεί-προσθέτει αμπαλάρει και πλασάρει αυτοκίνητα για όλα τα γούστα και όλα τα πορτοφόλια.

btw το προηγούμενο Leon ήταν σε όλα του καλύτερο αυτοκίνητο απο το Golf 4. Aκόμα και στα πλαστικά.

Υ.Γ Το οτι ψηφίστηκε car of the year δεν έχει καμία σχέση με την αξιοπιστία του. Δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου το ψήφισαν ακόμα πριν καλά καλά κυκλοφορήσει στην αγορά. Ο αληθινός κριτής είναι ο αγοραστής. Αυτός δίνει τα χρήματα και αυτος το οδηγεί για να ξέρει άμα και πόσο ζημιάρικο είναι το κάθε αυτοκίνητο. Αμα κοιτάξεις πόσες φορές έχει βγάλει το group της Fiat car of the year θα εκπλαγείς.Ολοι όμως ξέρουμε τα θέματα αξιοπιστίας των ιταλικών αυτοκινήτων.

Link to comment
Share on other sites

Η μαμά εταιρία κοιτάει πόσα περισσότερα αυτοκίνητα θα πουλήσει και όχι άμα θα πουλήσει 10εκ Golf παραπάνω απο Leon παραδείγματος χάριν. Με λίγα λόγια κοιτάει την αποθήκη της , αφαιρεί-προσθέτει αμπαλάρει και πλασάρει αυτοκίνητα για όλα τα γούστα και όλα τα πορτοφόλια.

btw το προηγούμενο Leon ήταν σε όλα του καλύτερο αυτοκίνητο απο το Golf 4. Aκόμα και στα πλαστικά.

Υ.Γ Το οτι ψηφίστηκε car of the year δεν έχει καμία σχέση με την αξιοπιστία του. Δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου το ψήφισαν ακόμα πριν καλά καλά κυκλοφορήσει στην αγορά. Ο αληθινός κριτής είναι ο αγοραστής. Αυτός δίνει τα χρήματα και αυτος το οδηγεί για να ξέρει άμα και πόσο ζημιάρικο είναι το κάθε αυτοκίνητο. Αμα κοιτάξεις πόσες φορές έχει βγάλει το group της Fiat car of the year θα εκπλαγείς.Ολοι όμως ξέρουμε τα θέματα αξιοπιστίας των ιταλικών αυτοκινήτων.

Οχι μονο συμφωνω με τον Overhauled (εχεις pm εδω και πολυυυ καιρο) αλλα εχω να προσθεσω οτι αυτοι που το εβγαλαν ως car of the year πολυ πιθανον να μην το εκαναν και 100% εντιμα! εννοω μπορει να εβαλε και η vw (και τα συμφεροντα) το χερακι της...

και για να προλαβω αυτους που θα με πουν γραφικο ή ελληναρα καχυποπτο, πειτε μου ενα περιοδικο ή εστω ενα αρθρο που αναφερεται στο παλιο καυτο προβλημα του 1.2 TSI (προβλημα στο ρελαντι) και στο τωρινο καυτο προβλημα του 1.4 TSI (καψιμο λαδιων)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι μεμπτό στην ψηφοφορία αλλά όπως και να χει το οτι ανακηρύχθηκε αυτοκίνητο της χρονιάς δεν ήταν αυτό που με συγκίνησε ωστέ να το αγοράσω. Ούτε αυτό , ούτε τα προηγούμενα μου αυτοκίνητα. Δεν το έχω μετανιώσει αλλά επουδενί δεν το θεωρώ ανώτερο του Ibiza. Ομορφότερο ναι , καλύτερο όχι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.