Dimitris1911 Posted December 15, 2010 Report Share Posted December 15, 2010 Η άποψή μου είναι να πάρεις το 122 αν δεν έχεις οικονομικό προβλημα για την αγορά. Έχω polo του 2008 με τα 80 άλογα και παρόλο που είναι πιο ελαφρύ νοιώθω οτι θέλω κατι παραπάνω. 12 δευτερολεπτα επιταχυνση ας πουμε ειναι καπως αρκετα, ποσο μάλλον σε golf που είναι και πιο βαρύ. Επίσης το κιβώτιο 5 ταχυτήτων για ταξίδι δεν σε ευχαριστεί γιατι αν αποφασισεις να πας με 120-130 αρχιζει και καιει... Αντιθέτως το 122αρι εχει 6 ταχυτητες οπου με 6η, σταθερή ταχυτητα γυρω στα 130 καιει πολυ πιο λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 άνθρωπε μου παρε το 122 αρι να το ευχαριστηθείς το αμάξι! με καταναλωσεις εγω θα σου πω που με 17αρες ζαντες κ ως φοιτητής(δεν μου τρεχουν αλλα τα εξοδα κίνησης τα βγάζω ανετα! ) το ενα ντεπόζιτο μου βγαζει 600χλμ εντος πολης! στο χωριο μου που ειναι 380χλμ πηγενω και εχω μια μπαρα απο τον δεικτη πανω απο το μισο!πιστευω δλδ εκτος πόλης έχει αυτονομία τις τάξεως των 750χλμ!..δεν λες οτι δεν ειναι οικονομικο!οταν πηγενεις με με 130σταθερα! Με διαφώτησες πλήρως! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα χλμ που έγραψες ότι βγάζεις με ένα ντεπόζιτο. Με ενδιαφέρει και πολύ το οικονομικό που αναφέρεις γτ να αγοράσω το golf tsi 122ps είναι πολύ εύκολο για μένα. Το θέμα μετά είναι η συντήρησή του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 ρίξε μια ματία σε αυτά που έγραψα παραπάνω για την κατανάλωση του ίδιου κινητήρα που φορούσε το προηγούμενο πολο...και σκέψου και την διαφορά που έχουν σε βάρος δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικός για να μην πω πως καίει όσο και το 1.4 τσι, ίσως και λίγο περισσότερο κυρίως στα ταξίδια λόγο 5ταχ κιβωτίου αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το θέμα κατανάλωσης νομίζω πρέπει να πας σε 1.2τσι... αν πάλι το θεωρείς κοροιδία κοίτα τα 122 πς... οικονομικό δεν το λες πάντως...αυτό με τα 80 πς και το λεν και τα νούμερα και οι κάτοχοι Κοίταξε φίλε μου αν είναι να το σκεφτώ για 1.2 tsi καλύτερα να πάρω το polo το οποίο είναι σαφέστατα πιο ελαφρύ και του ταιριάζει περισσότερο ο συγκεκριμένος κινητήρας. ¶σε που με πανοραμική ηλιοροφή και bi-xenon μου βγαίνει στα 17.000 euro περίπου, που είναι πολύ καλή τιμή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Με διαφώτησες πλήρως! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα χλμ που έγραψες ότι βγάζεις με ένα ντεπόζιτο. Με ενδιαφέρει και πολύ το οικονομικό που αναφέρεις γτ να αγοράσω το golf tsi 122ps είναι πολύ εύκολο για μένα. Το θέμα μετά είναι η συντήρησή του. ένα πράγμα θα σου πω.. είμαι φοιτητής! και μια χαρά τα έξοδα κίνησης μου βγαίνουνε! απο ασφάλειες πεζουν στα ιδία με τον 1.2 τσι...η μονή διαφορά είναι στα τέλη κυκλοφορίας απο τα παγία έξοδα τα οποία είναι ένα 50 αρι περίπου λιγότερα στο 1,2(αν και θα αλλάξουν σύντομα κ θα πάνε με ρύπους)..απο σέρβις δεν αλλάζει τπτ απολύτως! ιδίας αρχιτεκτονικής είναι και ο 122ρης κ ο 105αρης.. εντός αντιπροσωπίας λιπαντικό σέρβις 140 ευρώ και γενικό σέρβις επιθεώρησης 300-350 ευρώ! τα σερβις ειναι ανα 15000χλμ η χρονο! άσχετα που το αμάξι ερχόταν ρυθμισμένο για πρώτο σέρβις στα 30000χλμ!! (longlife) παντός κοίταξε τις πραγματικές σου ανάγκες που θες να σε ικανοποιοι το αμάξι! πχ. κίνηση στιν πόλη 50%-50%σε ταξίδια και πραξε ανάλογα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 ένα πράγμα θα σου πω.. είμαι φοιτητής! και μια χαρά τα έξοδα κίνησης μου βγαίνουνε! απο ασφάλειες πεζουν στα ιδία με τον 1.2 τσι...η μονή διαφορά είναι στα τέλη κυκλοφορίας απο τα παγία έξοδα τα οποία είναι ένα 50 αρι περίπου λιγότερα στο 1,2(αν και θα αλλάξουν σύντομα κ θα πάνε με ρύπους)..απο σέρβις δεν αλλάζει τπτ απολύτως! ιδίας αρχιτεκτονικής είναι και ο 122ρης κ ο 105αρης.. εντός αντιπροσωπίας λιπαντικό σέρβις 140 ευρώ και γενικό σέρβις επιθεώρησης 300-350 ευρώ! τα σερβις ειναι ανα 15000χλμ η χρονο! άσχετα που το αμάξι ερχόταν ρυθμισμένο για πρώτο σέρβις στα 30000χλμ!! (longlife) παντός κοίταξε τις πραγματικές σου ανάγκες που θες να σε ικανοποιοι το αμάξι! πχ. κίνηση στιν πόλη 50%-50%σε ταξίδια και πραξε ανάλογα! Λογικότατες για τα δεδομένα μου οι τιμές που μου ανέφερες. Οι μετακινήσεις μου μέχρι στιγμής είναι πόλη 70-80 % και ταξίδι 30-20 %. Αρχίζω σιγά σιγά να σκέφτομαι και το polo 1.2 tsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 (edited) ........φιλε τοσα ποστ τωρα σου λενε τα παιδια Μην παρεις το 1.4 με τα 80 πσ αλλα παρε το 1.4 τσι με τα 122.....ρωτας ξανα και ξανα το θεμα καταναλωση........ θα στο θεσω απλα.......υποθετικα αν κανεις 15.000κμ το χρονο...και το tsi σου καψει κατα μεσο ορο 1 λιτρο τα 100κμ παραπανω (οπου συμφωνα με τους πινακες της VW δεν καιει παραπανω....αλλα υποθετικα σου βαζω ενα λιτρο τα 100κμ σε ολεσ τις συνθηκεσ...που αν θες την γνωμη μου το ιδιο καινε..μην σου πω παραπνω το 80αρι αφου θα το πιεζεις συνεχεια για να κινηθεις αξιοπρεπως οποτε θα καταναλωνει!) μηλαμε οτι εαν παρεις το tsi θα σου ερθει στα 15.000κμ 150 λιτρα βενζινη παραπανω τον χρονο δλδ με την τιμη της βενζινης στα 1.550 μας κανει 232.5 ευρω παραπανω βενζινη τον χρονο .....δλδ τον μηνα 19,3 ευρω! εαν λοιπον ο οικονομικος σου προυπολογισμος ΔΕΝ σε βγαζει να πληρωσεις 19.3 ευρω τον μηνα παραπανω σε βενζινη.......τοτε φιλε μου οχι μονο μην παρεις το TSI αλλα μην παρεις αμαξι των 20.000 ευρω γενικα.....γιατι ενα αμαξι εκτος απο βενζινες εχει και αλλα εξοδα! .......καλυτερα δωσε 10.000-13.000 ευρω και παρε ενα 1.000-1.300-1.400 κυβικα αμαξι να εισαι ποιο ανετος γενικοτερα στην ζωη σου......ολα αυτα φιλικα στα λεω μιας και βλεπω οτι εχεις θεμα με τις βενζινεσ και υπολογιζεις ακομα και το ενα λιτρο παραπανω καταναλωση.... Edited December 17, 2010 by Κωστας VR6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit Posted December 17, 2010 Author Report Share Posted December 17, 2010 ........φιλε τοσα ποστ τωρα σου λενε τα παιδια Μην παρεις το 1.4 με τα 80 πσ αλλα παρε το 1.4 τσι με τα 122.....ρωτας ξανα και ξανα το θεμα καταναλωση........ θα στο θεσω απλα.......υποθετικα αν κανεις 15.000κμ το χρονο...και το tsi σου καψει κατα μεσο ορο 1 λιτρο τα 100κμ παραπανω (οπου σημφωνα με τους πινακες της VW δεν καιει παραπανω....αλλα υποθετικα σου βαζω ενα λιτρο τα 100κμ σε ολεσ τις συνθηκεσ...που αν θες την γνωμη μου το ιδιο καινε..μην σου πω παραπνω το 80αρι αφου θα το πιεζεις συνεχεια για να κινηθεις αξιοπρεπως οποτε θα καταναλωνει!) μηλαμε οτι εαν παρεις το tsi θα σου ερθει στα 15.000κμ 150 λιτρα βενζινη παραπανω τον χρονο δλδ με την τιμη της βενζινης στα 1.550 μας κανει 232.5 ευρω παραπανω βενζινη τον χρονο .....δλδ τον μηνα 19,3 ευρω! εαν λοιπον ο οικονομικος σου προυπολογισμος ΔΕΝ σε βγαζει να πληρωσεις 19.3 ευρω τον μηνα παραπανω σε βενζινη.......τοτε φιλε μου οχι μονο μην παρεις το TSI αλλα μην παρεις αμαξι των 20.000 ευρω γενικα.....γιατι ενα αμαξι εκτος απο βενζινες εχει και αλλα εξοδα! .......καλυτερα δωσε 10.000-13.000 ευρω και παρε ενα 1.000-1.300-1.400 κυβικα αμαξι να εισαι ποιο ανετος γενικοτερα στην ζωη σου......ολα αυτα φιλικα στα λεω μιας και βλεπω οτι εχεις θεμα με τις βενζινεσ και υπολογιζεις ακομα και το ενα λιτρο παραπανω καταναλωση.... Έχεις δίκιο και σε ευχάριστω για την άποψή σου. Μακάρι να είχα περισσότερες γνώμες επί του θέματος και να μην πρήζω και εσάς. Απλά μαζεύω διάφορες απόψεις και προσπαθώ να κάνω την καλύτερη επιλογή, πράμα το οποίο θέλει ο καθένας για τον εαυτό του. Ακούω διάφορα πράματα από άτομα τα οποία δεν έχουν την παραμικρή ιδία πάνω στην αυτοκίνηση και γι' αυτό το λόγω παρέθεσα αυτό το πρόβλημά μου στο forum, για να ακούσω και τα άτομα που είναι γνώστες του αντικειμένου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 πολυ καλα εκανες και ποσταρες για αυτο ειναι τα φορουμ dont worry! δεν πριζεις κανεναν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 polo 1.2 tsi... εγω 17000ευρω δεν θα τα εδινα με καμιά παναγία απ την στιγμή που δεν έχει κ κάτι το "ιδιαίτερο"σαν αμαξι(βλ.πισω αναρτηση "ημιακαμπτος") τα 19500 του πολο gti θα τα έδινα ευχαρίστως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 ...γιατι το Gti δεν εχει πισω ημιακαμπτο? ? ?η τα παραπανω ps σε κανουν να τον ξεχνας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit Posted January 2, 2011 Author Report Share Posted January 2, 2011 εγω 17000ευρω δεν θα τα εδινα με καμιά παναγία απ την στιγμή που δεν έχει κ κάτι το "ιδιαίτερο"σαν αμαξι(βλ.πισω αναρτηση "ημιακαμπτος") τα 19500 του πολο gti θα τα έδινα ευχαρίστως! xexe... με όλο το θάρρος αλλά δεν θα πάρω το αμάξι για να μπαίνω τρένο στις στροφές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 δε θελει σκεψη... το 122αρι.. δεν εχουν διαφορα στη καταναλωση.. μη σε μπερδευει το οτι εχει περισσοτερα αλογα.. δε καιει περισσοτερο εαν δε το σκιζεις... παρε ενα αμαξι να το χαρεις.. υπαρχει μια χρηση τομη... τα 80 αλογα δεν ειναι για το αμαξωμα του golf ... εχω οδηγησει ενα vw beetle με αλογα καπου εκει.. παιζει να ειχε και τον ιδιο κινητηρα... σε φαναρι για να επιταχυνω ελιωνα 1η -2α και το αμαξι δεν κουνιοταν..(ασε που μ***ς και το κινητηρα οδηγωντας σε τοσο υψηλες στροφες).... με το 80αρι αν βρεθεις σε μια μεγαλη ανηφορα με 5 ατομα μεσα και χρειαστει να σταματησεις.. το μονο που εχεις να κανεις για να ξεκινησεις ειναι το σταυρο σου και καμια προσευχη...αν χρειαστει να κανεις προσπεραση φορτηγο δεν υπαρχει ελπιδα ξεχνα το.. ειδικα αν εισαι φορτωμενος .. αν δε σε νοιαζει η διαφορα στην τιμη αγορας παρε το 122αρι... βενζινη μη σκεφτεσαι καινε το ιδιο ακριβως... δες το επομενο ---> ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ 80 ΠΙΚΡΑ!!!!! φιλικα παντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xplicit Posted January 3, 2011 Author Report Share Posted January 3, 2011 δε θελει σκεψη... το 122αρι.. δεν εχουν διαφορα στη καταναλωση.. μη σε μπερδευει το οτι εχει περισσοτερα αλογα.. δε καιει περισσοτερο εαν δε το σκιζεις... παρε ενα αμαξι να το χαρεις.. υπαρχει μια χρηση τομη... τα 80 αλογα δεν ειναι για το αμαξωμα του golf ... εχω οδηγησει ενα vw beetle με αλογα καπου εκει.. παιζει να ειχε και τον ιδιο κινητηρα... σε φαναρι για να επιταχυνω ελιωνα 1η -2α και το αμαξι δεν κουνιοταν..(ασε που μ***ς και το κινητηρα οδηγωντας σε τοσο υψηλες στροφες).... με το 80αρι αν βρεθεις σε μια μεγαλη ανηφορα με 5 ατομα μεσα και χρειαστει να σταματησεις.. το μονο που εχεις να κανεις για να ξεκινησεις ειναι το σταυρο σου και καμια προσευχη...αν χρειαστει να κανεις προσπεραση φορτηγο δεν υπαρχει ελπιδα ξεχνα το.. ειδικα αν εισαι φορτωμενος .. αν δε σε νοιαζει η διαφορα στην τιμη αγορας παρε το 122αρι... βενζινη μη σκεφτεσαι καινε το ιδιο ακριβως... δες το επομενο ---> ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ 80 ΠΙΚΡΑ!!!!! φιλικα παντα thx man!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) 80 αλογααααα!!!!!! στο γκολφ το 5? ελα βρε πλουσιεεεεε σε υπομονη!!!!εγω δοκιμασα το 1.4 στα 75 αλογα και επειδη ημουν φτωχος ανθρωπος σε υπομονη τι να κανω...λυσιαξα και με την παροδο των ετων ελεγα πως να βαλω κανα αλογο παραπανω??στογκολφ το 4...που ηταν πολυ βαρυ με εκεινο το κινητηρα...εκανα διαιτα στην αρχη μηπως και αλλαξει κατι,εβγαλα την ρεζερβα,ξηλωσα το φιλτρο αερος...τιποτα νεκρο αυτο....δυσκολα στις μερες μας να περασει απτην γειτονια κανας αγγελος και να μου το μεταμορφωσει σε θηριο,ετσι αναγκαστηκα να παρω τη κατασταση στα χερια μου...επειδη σε βλεπω να αλλαζεις μετα απο 2-3 χρονια ολα τα παντα για να παρει κανα αλογο ,οπου δεν προκειται κιολας..παρτο με τουρμπο και 122. :bow: .δεν θα το μετανιωσεις ποτε μα ποτε!!!φιλικα και ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!!! Edited January 3, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 βασικα μη το κανεις.. εχει πολυ βαρια καροτσα το golf για 80 ατμοσφαιρικα αλογα. παρε η το 1.4 122 αλογα ή το 1.2 105 αλογα. το 1.2 με eco drive θα εχει μικροτερη καταναλωση απο το 1.4 με τα 80 που λες να παρεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Φίλε μου εγώ δε θα σου πω τι να πάρεις,δε θα αναφερθώ σε μετρήσεις εργοστασιακές, ούτε τι μπορεί να του κάνεις άμα βαρεθείς τα 80 άλογα, καθώς ό,τι και να πάρεις θα το βαρεθείς μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα. Θα σου πω ομως την εμπειρία που έχω καθώς ζω με το συγκεκριμένο κινητήρα καθημερινά εδώ και ένα χρόνο καθώς είναι το εταιρικό μου αμάξι. Κάνοντας λοιπόν 25.000χλμ σε 10 μήνες με την πιο απλή έκδοση μπορώ να σου τα εξής. Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι πολύ περισσότερο απο 80 άλογα. Η κατανάλωση μέσα στη πόλη με ένα ρεζερβουαρ είναι 600 χλμ και πάνω το χειμώνα και 500 και πάνω με α/κ το καλοκαίρι. Λόγω αντικειμένου μια φορά το μήνα επισκεπτομαι τη Θεσσαλία. Στο ταξίδι λοπόν αυτό έχω χτυπήσει και πάνω απο 900 χλμ αυτονομία με μ.ο. 120 χλμ και ομολογώ ότι έχω εντυπωσιαστεί καθώς τα νούμερα είναι απίστευτα!! Πρόσεξε τώρα: τους τελευταίους 2 μήνες έχω αλλάξει έκδοση αυτοκινήτου και έχω αυτή που φοράει 205 λάστιχο(τα παλιό φορουσε 195) πάντα όμως με τον ίδιο κινητήρα. Η απίστευτη αυτονομία φίλε έχει πάει περίπατο καθώς στη πόλη 500 με βία (με α/κ δε ξέρω ακόμα) και στο ταξίδι 650-700. Συγκριτικά να σου πώ οτι το γκολφ 5 1.4 80 με το γκολφ 6 1.4 80 είναι μέρα με τη νύχτα, μιλάω με προσωπική εμπειρία και σε καθημερινή οδήγηση, τόσο στην εσωτερική διακόσμηση όσο και στη συμπεριφορά+επιδόσεις(π.χ. ο λεβιές στο 6 δε παίζεται) οπότε μην λαμβάνεις υπόψιν σου γνώμες που αναφέρονται σε εμπειρία απο 1.4 4άρι ή 5άρι. Θέλω επίσης να σου πω οτι και προσπεράσεις κάνει, τα 120 τα έχει γλυκά και αθόρυβα, και οταν πιάσεις 160-180 θα τα κρατήσει και δεν θα σε προβληματήσει στο ελάχιστο. Από εκεί και πέρα είναι το τι θες,πόσα έχεις και τι πραγματικά χρειάζεσαι. Ελπίζω να βοήθησα, Γιώργος Edited January 3, 2011 by Giorgos79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 Σε γενικες γραμμες καλα τα λες αλλα οπως και να το κανουμε ενα φορτωμενο ατμοσφαιρικο 80αρι δεν εχει καμμια επαφη ακομα και με το 1.2 φορτωμενο tsi με τα 105 αλογα, ουτε και σε θεμα οικονομιας καυσιμου. Αν εισαι μονος σου οι διαφορες ειναι μικροτερες. Το 80αρι ειναι απλα η πιο οικονομικη επιλογη απο θεμα κοστους αποκτησης και αυτο παιζει ρολο εκτος απο τους περιορισμενους ιδιωτικους προυπολογισμους και στις εταιρικες αγορες οπου το συνολικο κοστος ειναι σαφως χαμηλοτερο καθοτι σε τετοιες περιπτωσεις η καθε εταιρια δεν δινει ιδιαιτερο βαρος στις επιδοσεις του αυτοκινητου που αγοραζει παρα κυριως στο κοστος κτησης του. Οσο για το 'μερα με νυχτα' στη διαφορα του 5αριου απο το 6αρι θα διαφωνησω καθοτι εκτος απο το εσωτερικο που οπως πραγματι λες εχει ενα καλυτερο και πιο μοντερνο διακοσμο (στα οργανα και χειριστηρια, αν και προσωπικα δεν μου αρεσει το κοντρολ των παραθυρων να ειναι τοσο ψηλα) ολα τα αλλα ειναι ακριβως ιδια με το 5αρι (πλαισιο, φρενα, αναρτησεις κλπ) χωρια οτι ακομα πιστευω οτι το 6αρι εξωτερικα ειναι συντηριτικοτερο του 5αριου και λιγο πολυ απροσωπο. Τελος παντων εγω παντως αν ειχα περιορισμενο προυπολογισμο θα προσπαθουσα να παω τουλαχιστον στο 1.2 tsi και οχι στο ατμοσφαιρικο 1.4 to οποιο και τεχνολογικα ειναι ξεπερασμενο αλλα και απο θεμα μεταπωλησης θα ειναι σε πολυ χειροτερη μοιρα αν ερθει η ωρα. Η εξοικονομηση απο τελη/ασφαλεια/καταναλωση αλλα και το αβανταζ των καλυτερων επιδοσεων πολυ γρηγορα θα εξαλειψουν την οποια διαφορα που θα χρειαστει να δωσεις παραπανω σε σχεση με τον 1.4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhs Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 Φίλε μου εγώ δε θα σου πω τι να πάρεις,δε θα αναφερθώ σε μετρήσεις εργοστασιακές, ούτε τι μπορεί να του κάνεις άμα βαρεθείς τα 80 άλογα, καθώς ό,τι και να πάρεις θα το βαρεθείς μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα. Θα σου πω ομως την εμπειρία που έχω καθώς ζω με το συγκεκριμένο κινητήρα καθημερινά εδώ και ένα χρόνο καθώς είναι το εταιρικό μου αμάξι. Κάνοντας λοιπόν 25.000χλμ σε 10 μήνες με την πιο απλή έκδοση μπορώ να σου τα εξής. Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι πολύ περισσότερο απο 80 άλογα. Η κατανάλωση μέσα στη πόλη με ένα ρεζερβουαρ είναι 600 χλμ και πάνω το χειμώνα και 500 και πάνω με α/κ το καλοκαίρι. Λόγω αντικειμένου μια φορά το μήνα επισκεπτομαι τη Θεσσαλία. Στο ταξίδι λοπόν αυτό έχω χτυπήσει και πάνω απο 900 χλμ αυτονομία με μ.ο. 120 χλμ και ομολογώ ότι έχω εντυπωσιαστεί καθώς τα νούμερα είναι απίστευτα!! Πρόσεξε τώρα: τους τελευταίους 2 μήνες έχω αλλάξει έκδοση αυτοκινήτου και έχω αυτή που φοράει 205 λάστιχο(τα παλιό φορουσε 195) πάντα όμως με τον ίδιο κινητήρα. Η απίστευτη αυτονομία φίλε έχει πάει περίπατο καθώς στη πόλη 500 με βία (με α/κ δε ξέρω ακόμα) και στο ταξίδι 650-700. Συγκριτικά να σου πώ οτι το γκολφ 5 1.4 80 με το γκολφ 6 1.4 80 είναι μέρα με τη νύχτα, μιλάω με προσωπική εμπειρία και σε καθημερινή οδήγηση, τόσο στην εσωτερική διακόσμηση όσο και στη συμπεριφορά+επιδόσεις(π.χ. ο λεβιές στο 6 δε παίζεται) οπότε μην λαμβάνεις υπόψιν σου γνώμες που αναφέρονται σε εμπειρία απο 1.4 4άρι ή 5άρι. Θέλω επίσης να σου πω οτι και προσπεράσεις κάνει, τα 120 τα έχει γλυκά και αθόρυβα, και οταν πιάσεις 160-180 θα τα κρατήσει και δεν θα σε προβληματήσει στο ελάχιστο. Από εκεί και πέρα είναι το τι θες,πόσα έχεις και τι πραγματικά χρειάζεσαι. Ελπίζω να βοήθησα, Γιώργος εχοντας το αμαξι που σκεφτεσαι να αγορασεις, θα συμφωνησω με το κειμενο του φιλου. το αμαξι ειναι μια χαρα αν το θες απλα για να μετακινεισαι(εξαιρεση οταν ειναι με a/c και πανω απο 4 ατομα φορτωμενο). απ την αλλη, αν θες κοντρες και γενικα τρεξιματα καλο ειναι να σκεφτεις για κατι αλλο και μαλιστα παραπανω κι απ το 122αρι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 (edited) εχοντας το αμαξι που σκεφτεσαι να αγορασεις, θα συμφωνησω με το κειμενο του φιλου. το αμαξι ειναι μια χαρα αν το θες απλα για να μετακινεισαι(εξαιρεση οταν ειναι με a/c και πανω απο 4 ατομα φορτωμενο). απ την αλλη, αν θες κοντρες και γενικα τρεξιματα καλο ειναι να σκεφτεις για κατι αλλο και μαλιστα παραπανω κι απ το 122αρι.. γιατι δλδ το 122 ειναι για κοντρες??? ή το 1.2 105 αλογα ειναι για κοντρες??? δεν ειναι ετσι... απλα με το 122 και με 4 ατομα μεσα και φορτομενος και με A/C στην εθνικη σε ταξιδι κανεις προσπεραση χωρις φοβο. το 1.4 122 ισως εχει παραπανω καταναλωση απο το 1.4 και ισως η τιμη για τον φιλο μας παει παραπανω απο οτι θελει. η χρυση τομη για αυτα που ζητα ετσι οπως το βλεπω εγω ειναι καπου στη μεση 1.2 105ps. και ροπουλα θα εχει και ταξιδι ανετος θα κανει και καταναλωση μικρη και απο ολα! αυτα. Edited January 5, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...