Antreas. Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 καλημερα σας παιδια. αρχισαν απο νωρις τα προβληματα golf 6 160 manual καποιες φορές το νιώθω οτι ειναι πολυ δυνατο και καποιες αλλες μετα τις 3 χιλιαδες στροφες παει σαν ατμοσφαιρικό. χθες σε καποια φαση παρατήρησα ενα περιεργο ηχο καπου στις 2,5 χιλιαδες στροφες οταν πατουσα αποτομα γκαζι. κατι σας σφύριγμα μετα απο λιγο εξαφανίστηκε ακομα ενα προβλημα που εχω ειναι οταν ειμαι με σταματημένο αυτοκινητο και ξεκινημενη μηχανή η ενδιξη της μεσης καταναλωσης αυξανετε σταδιακα προς τα πανω. καμια ιδεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 -αυτό που λες για την κατανάλωση μου φαίνεται λογικό ,βέβαια η στιγμιαια είναι αυτή που αυξάνεται αμέσως με το που σταματάς αλλά και η μέση εάν είσαι ώρα ανεβαίνει-μήπως βλέπεις την στιγμιαία; -αυτό με το σφύριγμα πάλι μου φαίνεται normal -μετά τις 2500 ανοίγει η τουρμπίνα ,οπότε από εκεί πρέπει να ακούστηκε-εάν ακούσεις προσεκτικα πιστεύω θα το ξανακούσεις -τώρα για το άλλο που λες ,δεν ξέρω -μήπως είναι η ιδέα σου -σε ποιές ταχύτητες στο κάνει ; μετά απο 4-5 πατήματα ,ειδικα σε ζεστό καιρό αρχίσει να πέφτει λίγο η απόδοση με το μαμa ι/c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted December 31, 2010 Author Report Share Posted December 31, 2010 -αυτό που λες για την κατανάλωση μου φαίνεται λογικό ,βέβαια η στιγμιαια είναι αυτή που αυξάνεται αμέσως με το που σταματάς αλλά και η μέση εάν είσαι ώρα ανεβαίνει-μήπως βλέπεις την στιγμιαία; -αυτό με το σφύριγμα πάλι μου φαίνεται normal -μετά τις 2500 ανοίγει η τουρμπίνα ,οπότε από εκεί πρέπει να ακούστηκε-εάν ακούσεις προσεκτικα πιστεύω θα το ξανακούσεις -τώρα για το άλλο που λες ,δεν ξέρω -μήπως είναι η ιδέα σου -σε ποιές ταχύτητες στο κάνει ; μετά απο 4-5 πατήματα ,ειδικα σε ζεστό καιρό αρχίσει να πέφτει λίγο η απόδοση με το μαμa ι/c δεν ξερω ρε παιδια μπορει να ειναι και η ιδεα μου. απλα καποιες φορές το νιώθω πολυ γλήγορο και καποιες αλλες παει ποιο αργα. να αναφέρω οτι το αυτοκίνητο ειναι στο στρώσιμο ακόμα και ετσι πανω απο 3-4 χιλιαδες στροφές δεν το εχω πάει ακόμα. για την κατανάλωση για να καταλάβω είναι λογικό η στιγμιαία κατανάλωση να αυξάνετε οταν το αυτοκίνητο ειναι σταματημένο και ειμαι μεσα με νεκρά ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 έλα βρε φίλε δεν μας είπες ότι είσαι στο στρώσιμο ,είναι νωρίς ακόμα τώρα "ανοίγει " το αυτοκίνητο- συνέχισε ευλαβικά το στρώσιμο όπως σου είπαν στην αντιπροσωπεία- η στιγμιαία κατανάλωση μεταβάλεται συνεχώς -για βάλε όταν ξεκινάς το πρωι ,θα σου γράψει 49,9 /100 και όταν σταματας ανεβαίνει συνεχως ώσπου μετατρέπετται σε l/h - για κοίτα την όμως όταν είσαι με 6η και 100 χλμ ,θα είναι 2-3 λιτρα/100 και αν αφήσεις το γκαζι θα μηδενίσει- μην ανυσηχείς φίλε και κοίτα να χαρείς το αυτοκινητο σου ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted December 31, 2010 Author Report Share Posted December 31, 2010 έλα βρε φίλε δεν μας είπες ότι είσαι στο στρώσιμο ,είναι νωρίς ακόμα τώρα "ανοίγει " το αυτοκίνητο- συνέχισε ευλαβικά το στρώσιμο όπως σου είπαν στην αντιπροσωπεία- η στιγμιαία κατανάλωση μεταβάλεται συνεχώς -για βάλε όταν ξεκινάς το πρωι ,θα σου γράψει 49,9 /100 και όταν σταματας ανεβαίνει συνεχως ώσπου μετατρέπετται σε l/h - για κοίτα την όμως όταν είσαι με 6η και 100 χλμ ,θα είναι 2-3 λιτρα/100 και αν αφήσεις το γκαζι θα μηδενίσει- μην ανυσηχείς φίλε και κοίτα να χαρείς το αυτοκινητο σου ! αυτο που κανει με την κατανάλωση ειναι οπως είπες αυξάνετε μεχρι να διξει l/h αλλα οταν γινει αυτο εχω την εντύπωση οτι συνεχίζει να μετράει στα ψιλα γιατι μπορει να ειμαι σταματημένος σε κόκκινο για παραδειγμα και απο 8.1 μεχρι να ανάψει πράσινο ειναι στα 8.3. αυτο είναι φυσιολογικό ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 κοίτα όταν γυρναει στα l/h πάλι μετράει ,εσύ εκείνη την στιγμη πάτα να σου δείξει την μέση και θα δεις ότι δεν αλλά ζει -τώρα εάν είσαι πολύ ώρα σταματημένος μπορεί να σου δείξει και η μέση απο 8,1 σε 8,3 - μην ασχολείσαι τόσο πολύ με την στιγμιαία ,είναι χρ΄σηιμη εάν θες να δεις σε ποιες στροφες έχεις την καλύτερη αναλογία απόδοσης κατανάλωσης -πχ με 2αρα στις 5000 στροφες μπορεις να δεις και 25-30λιτρα ανα 100- ενώ με 6η και 3000 στροφες 5-6 λιτρα τελικά εάν ανυσηχεις ότι για κάποιο λόγο καιέι παραπάνω κανε την κλασικη μετρηση-γέμισέ και δες για ποσα χλμ σε έβγαλε και βγάλε το μέσο όρο- για ε΄μενα μην ασχολείσαι ,είναι και στο στρώσιμο όπως είπε όπου εάν δεν κάνω λάθος όταν το αυτοκίνητιο είναι καινούριο τσιμπάει λιγο παραπανω βενζίνη (όπως και λάδι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 για την κατανάλωση για να καταλάβω είναι λογικό η στιγμιαία κατανάλωση να αυξάνετε οταν το αυτοκίνητο ειναι σταματημένο και ειμαι μεσα με νεκρά ? Φιλε μου λογικο δεν ειναι εφοσον το αυτοκινητο λειτουργει και καιει βενζινη σταματημενο, ενω τα χιλιομετρα δεν ανεβαινουν, να αυξανεται και η μεση καταναλωση ανα 100 χλμ? Το παραξενο θα ηταν να μην αυξανοταν! Θα ειχαμε λυσει το ενεργειακο μας προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 Εμενα αυτα που περιγραφεις μου θυμιζουν πολυ την περιπτωση μου οπου πολλες φορες στην αρχη στα πρωτα 1500 χιλιομετρα πηγαινε σαν ατμοσφαιρικο ...και αλλοτε κανονικα...Και φυσικα εφταιγε η Βαλβιδα Ν75 η οποια δεν εβγαζε κανενα σφαλμα στο διαγνωστικο και την αλλαξα με δικο μου κοστος και ως δια μαγειας...το αμαξι εραβε. Απο την αρχη που το παρελαβα ηταν ετσι . Εαν ενοεις τα λογια που λες τοτε ειναι σιγουρα n75. Αυτο το αυτοκινητο εαν παει σαν ατμοσφαιρικο...να ξερεις οτι καποιο προβληματακι θα υπαρχει. Επισης να το σεβεσαι τα πρωτα 2-3 χιλ χιλιομετρα .. Επισης το σφυριγμα που ακους εαν ειναι στιγμιαιο (μισο δευτερολεπτο και λιγοτερο) τοτε ειναι το γνωστο "προβλημα" της σκουριασμενης κουνιας...οποτε και το αφηνεις ως εχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 (edited) Το σφυριγμα σε συνδυασμο με το οτι πηγαινει σαν ατμοσφαιρικο ειναι αυτο : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=20810 Ποια τουρμπινα;Αυτη μονο με ανοιχτα παραθυρα ακουγεται.Σε μενα φιλαρακι αυτο λυθηκε με αλλαγη της Ν75.Να γνωριζειςοτι δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο οποτε κοιτα μη σου πουν καμια τετοια βλακεια στο συνεργειο. Edited January 1, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted January 4, 2011 Author Report Share Posted January 4, 2011 ευχαριστώ παιδιά από βδομάδα θα το πάρω για την 1η αλλαγή λαδιού και θα το αναφέρω να δω τι θα μου πουν. στο μεταξύ υπάρχει κάποιο πρόβλημα να το κυκλοφορώ μέχρι τότε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 οχι δεν θα εχεις προβλημα. πιεσε τους να σου αλλαξουν την n75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 Φίλε ανδρεα ποσα χιλιομετρα εχεις στο αυτοκινητο???Αν θυμαμαι καλα παρελαβες 14 Δεκεμβριου το αμαξι??Ποτε να προλαβει να βγαλει n75 και να το πας για σερβις στα λαδια που γραφεις?(ρωταω γιατι μου φαινεται πολυ περιεργο εκτος αν μιλας για αλλο golf που τυχον εχεις) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 5, 2011 Report Share Posted January 5, 2011 Φίλε ανδρεα ποσα χιλιομετρα εχεις στο αυτοκινητο???Αν θυμαμαι καλα παρελαβες 14 Δεκεμβριου το αμαξι??Ποτε να προλαβει να βγαλει n75 και να το πας για σερβις στα λαδια που γραφεις?(ρωταω γιατι μου φαινεται πολυ περιεργο εκτος αν μιλας για αλλο golf που τυχον εχεις) Αυτο δε σημαινει οτι δεν εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο.Δεν αναμενεται τοσο νωρις να εμφανισει προβλημα η Ν75 αλλα να που ετυχε.Μπορει να ειναι και κατι αλλο αλλα σιγουρα καποιο προβλημα υπαρχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted January 5, 2011 Author Report Share Posted January 5, 2011 φιλε καλα καταλαβες το αυτοκίνητο εχει σχεδον 2000 km αλλα θα το πάρω για αλλαγή λαδιού περιπου στις 2500 και θα τους το αναφερω εκει. εχω και ενα ήχο που ειναι σαν σκουριασμενη κουνια αλλα εμενα το κανει κατω απο 2000 στροφες οταν πατήσω απότομα το γκαζι. αυτο εχει να κανει κατι με μειωμένη αποδοση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 6, 2011 Report Share Posted January 6, 2011 φιλε καλα καταλαβες το αυτοκίνητο εχει σχεδον 2000 km αλλα θα το πάρω για αλλαγή λαδιού περιπου στις 2500 και θα τους το αναφερω εκει. εχω και ενα ήχο που ειναι σαν σκουριασμενη κουνια αλλα εμενα το κανει κατω απο 2000 στροφες οταν πατήσω απότομα το γκαζι. αυτο εχει να κανει κατι με μειωμένη αποδοση ? O ηχος αυτος εμφανιζεται στις χαμηλες στροφες κι εξαφανιζεταικαπου πανω απο τις 3000 αν θυμαμαι καλα.Δεν ειναι απαραιτητο να συνοδευεται απο μειωμενη αποδοση.Στη δικη μου περιπτωση αρχικα εμφανισε τον ηχο και μετα απο λιγο καιρο συνδυαστηκε με μικρη πτωση αποδοσης στις 3500 στροφες οπου ανοιγει η τουρμπινα.Με αλλαγη της Ν75 ολα καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Καλημέρα παιδιά κ καλή χρονιά να έχουμε. Έκανα το service των 30000 κ πηγαίνοντας βόλτα με το μηχανικό, άκουσε κ ο ίδιος ότι είχα αυτό το μεταλλικό ήχο της τρόμπας νερού... Μου είπε ότι παλιότερα την αλλάζανε μέσα στην εγγύηση αλλά πάλι το ίδιο ήχο έκανε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Τώρα υποτίθεται ότι τους ήρθε οδηγία εδώ κ 2 μήνες να μην την αλλάζουνε γιατί δεν έχει κανένα πρόβλημα (μου είπε ότι πατώντας το γκάζι απλά γλυστράει ο ιμάντας ή κάτι τέτοιο κ γι'αυτό ακούγεται ετσι). Τί συμβαίνει; Τα φώτα σας παρακαλώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Καλημέρα παιδιά κ καλή χρονιά να έχουμε. Έκανα το service των 30000 κ πηγαίνοντας βόλτα με το μηχανικό, άκουσε κ ο ίδιος ότι είχα αυτό το μεταλλικό ήχο της τρόμπας νερού... Μου είπε ότι παλιότερα την αλλάζανε μέσα στην εγγύηση αλλά πάλι το ίδιο ήχο έκανε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Τώρα υποτίθεται ότι τους ήρθε οδηγία εδώ κ 2 μήνες να μην την αλλάζουνε γιατί δεν έχει κανένα πρόβλημα (μου είπε ότι πατώντας το γκάζι απλά γλυστράει ο ιμάντας ή κάτι τέτοιο κ γι'αυτό ακούγεται ετσι). Τί συμβαίνει; Τα φώτα σας παρακαλώ! Δεν ειναι απαραιτητα η τρομπα.Παρακολουθησε το οσο περναει ο καιρος και ειδικα δωσε βαση κατα την πληρη επιταχυνση αν κοντα στις 3000 με 3500 αισθανεσαι καποιο κοψιμο στην αποδοση.Αν αντιληφθεις κατι τετοιο αλλαξε Ν75 και θα εισαι οκ.Προς το παρον περα απο το θορυβο δεν υπαρχει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Δεν ειναι απαραιτητα η τρομπα.Παρακολουθησε το οσο περναει ο καιρος και ειδικα δωσε βαση κατα την πληρη επιταχυνση αν κοντα στις 3000 με 3500 αισθανεσαι καποιο κοψιμο στην αποδοση.Αν αντιληφθεις κατι τετοιο αλλαξε Ν75 και θα εισαι οκ.Προς το παρον περα απο το θορυβο δεν υπαρχει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο. Καλημέρα φίλε κ σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ν75 άλλαξα στις 12000 κ δεν είναι ο ίδιος ήχος... Καλά κόψιμο στην απόδοση έχω εννοείται όπως κ μικρή αύξηση κατανάλωσης στα χαμηλά(μετά το update...). Ο ήχος είναι κοντά στις 2500 κ ακούγεται κ με λίγο γκάζι. Τον έχω ακούσει κ σε βιντεάκια στο youtube, αν προλάβω θα το ψάξω κ θα ποστάρω το βιντεάκι σήμερα. Σκέφτομαι να πάρω κ τηλ στην καρέντα ή σε κάποια άλλη αντιπροσωπία μπας κ μου το αλλάξουν γιατί δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα την αντιπροσωπία που πήγα, λόγω ευκολίας το πήγα εκεί (120 ευρώ σύνολο για εργατικά στο service αν είναι δυνατόν!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 (edited) Καλημέρα, Πήγα στο Ρώρρη τελικά κ μου άλλαξε: αντλία νερού (τώρα πλέον ακούγεται πιο "ηλεκτρικός" ήχος πατώντας απότομα στις 2500-3000), σετ συμπλέκτη. Για το τελευταίο μου είπαν ότι είχαν χαλαρώσει τα χτένια στο δίσκο κ το φτιάξανε. Μου έκανε εντύπωση όμως που μου είπε ότι δεν χρειάζεται στρώσιμο.Αν άλλαξαν δισκοπλατό,ρουλεμάν δεν πρέπει να προσέχω πώς βάζω ταχύτητες για κάποια χιλιόμετρα; Αυτά αν μου τύχουν ξανά όταν ξεκινήσει η επέκταση(αν κάνω) περνάνε στην εγγύηση; Edited February 25, 2011 by Gmis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted June 21, 2011 Report Share Posted June 21, 2011 Καλημέρα, έχει παρατηρήσει κάποιος σας θόρυβο από το μοτεράκι στο air-condition όταν δουλεύει στο φουλ; Ακούγεται πίσω από τον κεντρικό αεραγωγό. Το έχει παρατηρήσει κ φίλος στο λεον 1,8tsi του. Είναι πρόβλημα;Αξίζει να το πάω αντιπροσωπία;Έχω εγγύηση μέχρι τον Οκτώβριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...