SCIROCCO_GTX16V Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Γεια σας και πάλι φίλοι Μια μικρή αναφορά σε ένα από τα πολλά αυτοκίνητα που μου αρέσουν από τη δεκαετία του 80.... AUDI Coupe Quattro 20V Τι να πεις για τις όμορφες γραμμές? Για τα φουσκωτά φτερά? Για τον κινητήρα? Η τέλος για την τετρακινηση και τα πρωταθληματα? Χωρίς να έχω κάτι έναντι των καινούριων Audi, αυτό είναι το Audi που θα έβαζα ΑΝΕΤΑ στη συλλογή μου (αν είχα ) Όποιος έχει εικόνες ας τις μοιραστεί μαζί μας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Την πρωτη φωτο ναι! H 2η ειναι πολυ Bling-Bling....lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted November 15, 2005 Author Report Share Posted November 15, 2005 Την πρωτη φωτο ναι! H 2η ειναι πολυ Bling-Bling....lol χαχαχα..... σε παω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasP Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 bling bling.... αλλα απο κατω ο κινητηρας βρυχαται!!!!! πολυ ομορφο αμαξι εξωτερικα,αλλα μιας και ειμαι λιγο κυριλε,μ'αρεσει απο coupe πιο πολυ το S2 που αντικατεστησε αυτο. Σημερα αν βρει κανεις ενα s2 μπορει με σχετικα λιγα εξοδα να κανει ενα project που θα φτασει τον κινητηρα 450 αλογα ευκολα... Στην αγγλια που ειναι πολυ συχνα σαν αυτοκινητα ειναι κοινη πρακτικη πια.Αντι να αγοραζουν RS2 παιρνουν S2 στο 1/3 της τιμης του RS2 και με τα υπολοιπα χρηματα(και αρκετα λιγοτερα) κανουν τις μετατροπες(τουρμπο,μπιελες,πιστονια,ecu κλπ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 ενα μαυρο για μενα παρακαλω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF IVt Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 bling bling.... αλλα απο κατω ο κινητηρας βρυχαται!!!!! πολυ ομορφο αμαξι εξωτερικα,αλλα μιας και ειμαι λιγο κυριλε,μ'αρεσει απο coupe πιο πολυ το S2 που αντικατεστησε αυτο.Σημερα αν βρει κανεις ενα s2 μπορει με σχετικα λιγα εξοδα να κανει ενα project που θα φτασει τον κινητηρα 450 αλογα ευκολα... Στην αγγλια που ειναι πολυ συχνα σαν αυτοκινητα ειναι κοινη πρακτικη πια.Αντι να αγοραζουν RS2 παιρνουν S2 στο 1/3 της τιμης του RS2 και με τα υπολοιπα χρηματα(και αρκετα λιγοτερα) κανουν τις μετατροπες(τουρμπο,μπιελες,πιστονια,ecu κλπ...) Aυτο κοστισε λιγο παραπανω αλλα αξιζει ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VasP Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 Enzo vs Sport quattro... γιααα δειτε και αυτο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos3155 Posted May 9, 2010 Report Share Posted May 9, 2010 filarakia gia sas..poli kali i anafora sto sport quattro....exo k ego ena audi 80 me ta moutra tou cope pou einai sti foto...etoimazomai na to kjano project. car...idi tou exo kanei polles anavathmiseis..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 filarakia gia sas..poli kali i anafora sto sport quattro....exo k ego ena audi 80 me ta moutra tou cope pou einai sti foto...etoimazomai na to kjano project. car...idi tou exo kanei polles anavathmiseis..... ΟΟοοοps! Εσύ δικός μου είσαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNL Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 (edited) AUDI QUATTRO – Η ιστορία... Το AUDI QUATTRO παρουσιάστηκε το 1980 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1991. Σ'αυτή την διάρκεια κατασκευάστηκαν 11.452 οχήματα. Ήταν γνωστό και ως UR-QUATTRO (UR στα γερμανικά σημαίνει original). Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που φορούσε το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης της AUDI το QUATTRO και το πρώτο αυτοκίνητο που συνδύασε την τετρακίνηση με turbo κινητήρα. Το κινούσαν 3 κινητήρες: •Αρχικά ο κινητήρας (κωδικός WR) είχε κυβισμό 2144 cc, 10 βαλβίδες και απέδιδε 200 ίππους και 285 nm ροπής στις 3500 σ.α.λ. •Αργότερα ο κινητήρας (κωδικός MB) απέκτησε κυβισμό 2226 cc, είχε 10 βαλβίδες και απέδιδε 200 ίππους όπως ο προηγούμενος, αλλά απέδιδε τη μέγιστη ροπή σε χαμηλότερες στροφές. •Το 1989 ο κινητήρας των 2226 cc απέκτησε 20 βαλβίδες (κωδικός RR) και απέδιδε 220 ίππους. Ανάλογα με τον κωδικό κινητήρα τα AUDI QUATTRO ή UR-QUATTRO ονομάζονταν και: •WR QUATTRO •MB QUATTRO •RR ή 20v QUATTRO Το AUDI QUATTRO στα MOTORSPORT Το AUDI QUATTRO ξεκίνησε την κυριαρχία του στα ράλυ το 1980 και το Janner Rally στην Αυστρία. Το 1981 η Michèle Mouton έγινε η πρώτη γυναίκα η οποία κέρδισε ράλυ. To 1983 ο Hannu Mikkola κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών και το 1984 ο Stig Blomqvist και οι δύο με το AUDI QUATTRO, ενώ η AUDI κέρδισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 1982 και το 1984. Το 1984 παρουσιάστηκε το AUDI SPORT QUATTRO με ιπποδύναμη 306 ίππους. Στα τέλη του 1984 παρουσιάστηκε το AUDI QUATTRO S1 με ιπποδύναμη 500 ίππους και μέχρι το 1986 όπου η AUDI αποχώρησε από το WRC, κυριάρχησε στους αγώνες. Το 1985 η Michele Mouton με το AUDI QUATTRO S1 έκανε νέο ρεκόρ στην ανάβαση Pikes Peak στο Colorado των Ηνωμένων Πολιτειών με χρόνο 11:25.39. Το 1986 ο Booby Unser με το AUDI QUATTRO S1 έκανε νέο ρεκόρ στην ανάβαση Pikes Peak με χρόνο 11:09.22. Το 1987 ο Walter Röhrl με το AUDI QUATTRO S1 έκανε νέο ρεκόρ στην ανάβαση Pikes Peak με χρόνο 10:47.85. Φωτογραφίες και video Edited October 3, 2010 by JOHNL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...