kosigal Posted July 2, 2016 Report Share Posted July 2, 2016 Φίλε skynet γιατί το λες παράξενο ;;;;σκεψου όταν το αμάξι κινείται ο αέρας μπαίνει στο μοτέρ και που πάει;;;; φεύγει πρός τά κάτω .... ακόμα εκεί που μπήκε δεν έχει θερμοκρασίες από μοτέρ και εξάτμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Δεν εχει θερμοκρασιες πανω απο το καπακι της μηχανης? Κανε ενα Loggaρισμα να δεις θερμοκτασια εισαγωγης. Μην πληγωθεις απο το νουμερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Θερμοκρασίες έχει δεν είπα ότι δεν έχει.....και ή μέτρηση πού έκανα είναι θερμοκρασία εισαγωγής ....ο μηχανικός μου πληγώθηκε από την μέτρηση που έκανε ο ίδιος γιατί επέμενε ότι εκεί που μπήκε θα γελάει ο κόσμος και οτι σε καμιά περίπτωση δεν είναι σωστό..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Τι θερμοκρασια εισαγωγης ειχες,με τι εξωτερικη θερμοκρασια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Γιατί με ρωτάς σε πράγματα που έχω πεί πιό πάνω ......59 θερμοκρασία εισαγωγής με αυτό το φίλτρο και 38 θερμοκρασία εξωτερική και με το μαμά καπάκι ή χαμηλότερη 89.....στην ίδια διαδρομή με ίδια χιλιόμετρα με ίδια οδήγηση με ίδιο οδηγό...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 14 λεπτά πριν , kosigal said: Γιατί με ρωτάς σε πράγματα που έχω πεί πιό πάνω ......59 θερμοκρασία εισαγωγής με αυτό το φίλτρο και 38 θερμοκρασία εξωτερική και με το μαμά καπάκι ή χαμηλότερη 89.....στην ίδια διαδρομή με ίδια χιλιόμετρα με ίδια οδήγηση με ίδιο οδηγό...... Ερώτηση ,τo χαμηλότερη 89 το είδες με το συστηματάκι που είχε τραβώντας αέρα από την λαμαρίνα που είναι πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Ναι φίλε μου έτσι όπως είναι από το εργοστάσιο μόνο που είχα αλλάξει το εσωτερικό φίλτρο με bmc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 8 λεπτά πριν , kosigal said: Ναι φίλε μου έτσι όπως είναι από το εργοστάσιο μόνο που είχα αλλάξει το εσωτερικό φίλτρο με bmc Τότε λοιπόν υπήρχε περίπτωση να είχε κολλήσει (το συστηματάκι που είναι για χειμώνα και καλοκαίρι) εκεί, τραβώντας αέρα από εκεί που είναι κανονικά για το χειμώνα, πάνω από την καυτή λαμαρίνα δηλαδή , γι' αυτό και έβλεπες τόσο μεγάλο intake temp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Επειδή δεν πίστευε ο μηχανικός μου κουμπωσαμε ξεκουμπωσαμε 3 φορές το παλιό και το νέο φίλτρο με ίδιες θερμοκρασίες και τις 3 φορές..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 10 λεπτά πριν , kosigal said: Επειδή δεν πίστευε ο μηχανικός μου κουμπωσαμε ξεκουμπωσαμε 3 φορές το παλιό και το νέο φίλτρο με ίδιες θερμοκρασίες και τις 3 φορές..... Δεν με κατάλαβες, το εργοστασικό φιλτροκούτι μπορεί να πάρει κρύο αέρα απ΄έξω για το καλοκαίρι ή ζεστό από τη λαμαρίνα που είναι στην εξάτμιση το χειμώνα, αν έχει κολλήσει στη θέση χειμώνα σίγουρα θα είναι χειρότερα από μια εισαγωγή πεταμένη στο μηχανοστάσιο που στο κάτω κάτω δεν είναι και πάνω στην εξάτμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 Δεν ξέρω αν έχει κολλήσει ή όχι αυτό που ξέρω είναι ότι το αμάξι έχει πάρει αρκετά τα πάνω του..... αν έχει κολλήσει το τσεκ δεν θα το έβγαζε;;;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 1 ώρα πριν , kosigal said: Δεν ξέρω αν έχει κολλήσει ή όχι αυτό που ξέρω είναι ότι το αμάξι έχει πάρει αρκετά τα πάνω του..... αν έχει κολλήσει το τσεκ δεν θα το έβγαζε;;;;;;; Όχι αυτό δεν το βγάζει στο τσεκ, είναι μια μηχανική, απλή, ανεξάρτητη κατασκευή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted July 3, 2016 Report Share Posted July 3, 2016 2 hours ago , Vassilis63 said: Δεν με κατάλαβες, το εργοστασικό φιλτροκούτι μπορεί να πάρει κρύο αέρα απ΄έξω για το καλοκαίρι ή ζεστό από τη λαμαρίνα που είναι στην εξάτμιση το χειμώνα, αν έχει κολλήσει στη θέση χειμώνα σίγουρα θα είναι χειρότερα από μια εισαγωγή πεταμένη στο μηχανοστάσιο που στο κάτω κάτω δεν είναι και πάνω στην εξάτμιση. +1 Μεσα στο κολαρο εχει ενα κλαπε το οποιο το κινει ενας θερμοστατης και αναλογα την θερμοκρασια του αερα, τραβαει για αρχη απο την εξατμιση, και οταν ζεσταθει ο θερμοστατης τραβαει απο την μετωπη, λογικα χαλασε και τραβουσε συνεχεια πανω απο την εξαγωγη θερμο αερα αλλιως δεν εξηγητε ατμοσφαιρικο αμαξι με 90 βαθμους εισαγωγη. kosigal μεσα στο μαμα κολαρο που παει προς το φιλτροκουτι υπαρχει ενα κλαπε, ξυλωσε ωστε να περνει αερα μονο απο την μετωπη, την παροχη που παει προς την εξαγωγη ταπωσε την με ενα καπακι απο μπουκαλι λαδιων, συγγεκριμενα το καπακι απο τα castrol τεροιαζει κουτι!! και αν θες ξαναμετρα θερμοκρασια, λογικα θα παρεις ποιο κρυο αερα απο την μετωπη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 Και αν το αφήσω έτσι με αυτό το φίλτρο θα έχω θέμα;;;; αφού πάει πολύ καλά..δεν βλέπω τόν λόγο να ξανά βάλω το μαμά καπάκι να κλείσω τρύπες κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 16 λεπτά πριν , kosigal said: Και αν το αφήσω έτσι με αυτό το φίλτρο θα έχω θέμα;;;; αφού πάει πολύ καλά..δεν βλέπω τόν λόγο να ξανά βάλω το μαμά καπάκι να κλείσω τρύπες κτλ Αν με 38C εξωτερική είσαι ευχαριστημένος ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο να έχει εισαγωγή .......59C , άστο έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 44 λεπτά πριν , Vassilis63 said: Αν με 38C εξωτερική είσαι ευχαριστημένος ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο να έχει εισαγωγή .......59C , άστο έτσι. +1 είσαι 20 βαθμούς πάνω από την εξωτερική θερμοκρασία. Είναι καλή διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6n2 Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 Βγαλτα ολα πανω απτιν πεταλουδα!!βαλε ενα μικρο σιτακι.και αστο ετσι με οτι θερμοκρασια και αν εχεις!αφου εκρι δεν βγαζεις ετσι κιαλιος αποτι βλεπω εδω μεσα τουλαχιστον να εχει ηχο Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Δηλαδη συζηταμε το οτι ειναι φυσιολογικο και καλο,να εχεις 20 βαθμους πανω,απο την εξωτερικη θερμοκρασια? Δηλαδη αν εξω εχει θερμοκρασια ιανουαριου,για σενα θα ναι παντα ιουλιος. Μαλιστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Καλά ρε παιδιά δηλαδή εσείς τι θερμοκρασίες έχετε;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 Το οτι πάει καλύτερα αυτό δεν το κουβέντιασαμε γιατί ;;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Εγω συγκεκριμενα λογκαρισμα στο ολυμπιακο χωριο προχθες βραδυ,με 27 εξωτερικη,ειχα 36 εισερχομενη. Με ενα απλο φιλτρο των 45€,μεσα στο μαμα φιλτροκουτι μα φερνει αερα απο κατω. Το οτι παει καλυτερα το αμαξι σου,ειναι βαση δυναμομετρησης,η στο αυτι σου/αισθηση σου? Γιατι και εγω οταν εβαλα τελικό εξατμισης νομιζα οτι πηρε 25 αλογα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Και γω περίπου +9 πάνω από το περιβάλλον στο τέλος του πατήματος π.χ. σε πάτημα 60-210. Εγώ βγήκα και λόγκαρα πριν 2 βδομάδες με εξωτερική 26 είχα εισερχόμενη 35. Το χειμώνα που είχα λογκάρει και πάλι με εξωτερική 6 είχα 15, αυτό το λογκάρισμα το έχω ποστάρει στην παρουσίαση του αυτοκινήτου σε πινακάκι αν σε ενδιαφέρει. Αυτό που λέει ο Passatoukos ότι η βελτίωση στον ήχο μπορεί να σε κάνει να νομίζεις ότι πήρες, ισχύει απολύτως. Αν θες πραγματικά να δεις αν και πόσο πήρες (ή έχασες) πήγαινε και μέτρα το στο ίδιο δυναμόμετρο, την ίδια μέρα, μία με την εργοστασιακή και μία με την δική σου όπως την έχεις τώρα στην πολύ ασυνήθιστη αυτή θέση... ή μην κάνεις τίποτα, αν εσύ είσαι ευχαριστημένος να τραβάς αέρα πάνω από το καπάκι, enjoy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosigal Posted July 6, 2016 Report Share Posted July 6, 2016 Παιδιά νομίζω είναι άσκοπο να δώσω 100 ευρώ για δυναμομετρο για να δω αν πήρα ή έχασα 3-4 άλογα .... μένω ότι το αμάξι έγινε ένα κλικ πιο νευρικό....σε καμιά περίπτωση δεν το νιώθω μόνο .....είναι πραγματικότητα ακόμα και σε ανηφορικό σημείο που παλιά με τρίτη κρεμαγε και αναγκαστικά εβαζα δευτέρα τώρα πάω με τρίτη άνετα .... έχω αλλάξει πολλά αμάξια δεν είμαι κάποιος άσχετος ....να σας κάνω μία άλλη ερώτηση( ο αέρας από που μπαίνει και που πάει) ;;;;δεν καταλαβαίνω τέτοια άρνηση αφού δεν το έχει δοκιμάσει κάποιος πως μπορεί να έχει γνώμη σε αυτό..... περιμένω απαντήσεις σε αυτό που Ρώτησα γιατί το θέμα θέλει κουβέντα .... πρός θεού δεν θέλω να μαλωσω με κανέναν απλά να δούμε ποιός έχει δίκιο..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 7, 2016 Report Share Posted July 7, 2016 Καλημερα φιλε μου. Το θεμα δεν ειναι που παει ο αέρας,εαν μενει μεσα,εαν φευγει,εαν τον ρουφας,η οχι. Το θεμα ειναι οτι τραβας,με 20 βαθμους παραπανω θερμοκρασια. Ειναι μεγαλη αποκλιση,προσπαθησε να φερεις την εισαγωγη,εστω δοκιμαστικα κοντα στην μετώπη,η βαζωντας την μεσα στπ φιλτροκουτι χωρις πανω καπακι,ωστε φερνει αερα μεσα.Και ξαναμετρα να δεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros_K Posted July 7, 2016 Report Share Posted July 7, 2016 Θα συμφωνήσω και εγώ με τους από πάνω. Θα δεις μεγάλη διαφορά αν τραβάς 20 βαθμούς κάτω. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Αν όμως είσαι εσύ ικανοποιημενος τότε την αφήνεις εκεί και χαίρεσαι το αμάξι σου!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...