Jump to content
DubbeR_ChRoniS

ελαφρωμα και ζυγιζμα κινουμενων μερων κινητηρα

Recommended Posts

paidia min dianoithei kaneis na elafrosi strofalo se turbo amaksi tha xasei polla(to dokimasame kai exase to strofarisma sta psila)....elefrosame strofalo kai zigisame se atmosferiko amaksi 16v kai i diafora megali kai aksizi giati den ebgale kenena problima

Link to comment
Share on other sites

:D - κριμα-αδικια,δεν την ειχες "ψαξει" πριν το κανεις ? δεν ειχες μιλησει με καποιο αλλο παιδι ? η κατεργασια στον στροφαλο ως γνωστον ειναι μη αναστρεψιμη,τωρα δεν σου κανω τον εξυπνο ουτε θελω να σε στεναχωρησω μα δεν νομιζω οτι χρειαζοσουν τετοια μετατροπη-αλογα και ροπη μπορουσαν να βγουν και απο αλλου-και παλι λυπαμαι (!)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδες,

καθως εχω κάνει ΟΛΑ τα πειράγματα που αναφέρθηκαν μεχρι τώρα (ον αχι περισσότερα), θα σας πω τισ εμπειριες μου.

1. Το ελάφρωμα βολάν αξίζει για ατμοσφαιρικό κινητηρα. Αν μιλάμε για σαζμάν κλάσεως 02Α, (οχι το 020-..) το βολάν μπορεί να ελαφρωθεί εωσ και 10-15% περίπου, χωρίς επιπτώσεις στην αξιοπιστία του, εφ όσον ο ρεκτιφιατζής ξέρει που να το ελαφρώσει.

(παρενθεση: προτιμάμε να αφαιρούμε υλικό απο την περιφέρεια και όχι απο την μέση για ευνόητους λόγους, αν και στην περίπτωση του 02Α επειδή είναι πραγματικά τέρας το βολάν, κατεβάζουμε λιγο όλη την επιφάνεια και μετά αφαιρούμε περισότερο απο την περιφέρεια.) Εωσ αυτό το ποσοστό δεν θα υπάρχουν προβήματα στο ρελαντί, ενώ η ευστροφία θα αυξηθεί σημαντικά. Το ελαφρωμα εφόσον γίνει σωστά και με μέτρο δεν εχει μειονεκτήματα.

Τα περι ζυγίσματος τώρα...Οταν ελαφρώνουμε το βολάν καλό είναι (οποσδήποτε αναγκαίο για εμένα) να γίνει ζύγισμα βολάν-πλατώ-στροφάλου-μπροστινής τροχαλίας, δηλαδή του στροφάλου μαζί με ότι βιδώνει πάνω του, γιατι δεν ειναι καλό να μην δίνεις σημασία στις ταλαντώσεις εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρει η μακροζωια του μοτερ σου music.gif . Καλό ειναι το ζύγισμα να γίνει σε καλό μηχάνημα υπο την εποπτεία σας, και αν δεν γίνεται αυτό τουλάχιστον ελέγξτε αν ειναι τοποθετημένες ΟΛΕΣ οι βίδες (πλατω,βολαν, τροχαλιας) καθώς και ροδελες-αποστάτες αν υπάρχουν πριν πανε για ζύγισμα (ναι μερικοι βαζουν κανα δυο βιβεσ ισα για να κρατιούνται μεταξύ τουσ τα πράγματα!!!!!) και αν μπορείτε βαλτε νούμερα και στις βίδες για να τισ βιδώσετε στις ίδιες θέσεις. Μην σας φαίνονται υπερβολικά αυτά, θα σας γλυτώσουν απο προβλήματα αργότερα. Καπου διαβασα στο τοπικ για τον ΩΜΕΓΑ, εκει ζυγισα και τα δικά μου και ειναι απο τουσ καλύτερους.

2. Εκκεντροφοροι.

σκεπτόμενοι τι αποτέλεσμα θέλουμε διαλέγουμε και εκκεντροφόρους. Υπερβολικά "μπαμπούλες" εκκεντροφόροι θα χαλάσουν την ποιότητα του ρελαντί (σε εφαρμογές στα

ορια των 300+ μοιρών θα χρειάζεται 2000σ/λ για να δουλεύει!!!) :thumbsup: και θα μετατοπίσουν το οφέλιμο εύρος λειτουργίας προσ τα πάνω. Ενοείται οτι κάτω απο τις 5000-5500 στροφές το μοτερ απλα δεν υπάρχει. Απο κει και πανω ομως... λυσσα κακια fire.giffire.giffire.gif .

Απο 260 εως 280 μοίρες ειναι η χρυσή τομή μεταξύ μιας ελαφράς τραχύτητας του ρελαντί και ενός ψιλοψοφίματος στα χαμηλά (επιμένω "ψιλο"), με θεαματικά κέρδη απο τις 4500 και πάνω.

Οι λιγότερεσ μοίρεσ είναι απλα η χρυσή μετριότητα (δεν αξίζουν).

Στην περίπτωση των 1600 κυβικών, καλό θα ήταν να στείλετε και τον κόφτη στο δι**λο, πχ καπου στις 8200-8500, (ενοείται οτι αλλάζουμε ελατήρια βαλβίδων), αφού λόγω διαδρομής μπορεί το μοτέρ να στροφάρει ψηλά αξιόπιστα, και παράλληλα να αξιοποιήσετε και την δύναμη εκει ψηλα που θα σας δώσουν οι καινούριοι σας εκκεντροφόροι και που μέχρι τώρα ο καταραμενος κόφτης δεν την άφηνε να φανεί.

Τα VW φορανε ΜΟΝΟ SCHRICK εκκεντροφορους, και για κανένα άλλο λόγο απο το οτι η εν λόγω εταιρία ειδικεύεται στα γερμανικα αυτοκινητα και εχει απειρη εμπειρια στα VW. Ρωτήστε και θα σας πουν. Κατι Colombo-Bariani, Kent κτλ απλα μην τα εμπειστευτείτε για το VW σας. Δεν εχουν τιποτα προς θεου, απλα τα Schrick θα βγάλουν μεχρι και το τελευταίο πέταλο απο τα άλογα που μπορεί να παίρνει το μοτερ σας, και είναι αποδεδειγμένα το καλύτερο ταίριασμα. Το μόνο κακό είναι οτι τσούζουν λιγουλάκι (1200-1300 ευρώ για golf 2 gti +400 περίπου ευρώ για τα (32) ελατήρια και (16)ροδελες. Γνώμη μου πάντως οτι αν κάνεις κατι καντο σωστα.

3. Κεφαλή.

εδώ μπορούμε να γράψουμε μια εγκυκλοπαίδεια...επιγραμματικά αναφέρω:

*μεγαλύτερες βαλβιβες. (αν δεν παίρνει μεγαλύτερες μικραίνουμε τις έδρες και βάζουμε βαλβίδες με λεπτότερο στέλεχος ("καλάμι"). ενοείται οτι αλλάζονται και οι οδηγοί.

σε αυτή την δεύτερη περίπτωση καλό θα ήταν να προτιμηθούν βαλβίδες με κάποια περιεκτικότητα σε άλλατα νατρίου για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας.

* χαμήλωμα η πλάνισμα η κατέβασμα καπακιού. το πολυαγαπημένο mod για ανέβασμα της συμπίεσης. προσοχή στις διαδρομές πιστονιών και βαλβιδων. μεγάλα κατεβάσματα οδηγούν σε στενες επαφές 2ου+ τυπου (δηλαδή τουλάχιστον 2 βαλβίδες καρφωμένες )

* μεταλική φλάντζα. όπως και παραπάνω βοηθάει για την αύξηση της συμπίεσης και είναι απαραίτητη αν εχει προηγειθεί το παραπάνω.

*(η)ρωικη εξέλιξη. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ κατι ΄τέτοιο αν ο ρεκτιφιατζής που θα την αναλάβει δεν ειναι τησ ΑΠΟΛΥΤΟΥ εμπιστοσύνης σας η αν δεν εχει φτιάξει αμάξι παρόμοιο με το δικό σας που να ξερετε οτι ειχε θετικό αποτέλεσμα. Συνήθως αρκεί απλά η αφαίρεση ατελειών του καλουπιού και η εξομάλυνση απότομων καμπών του αυλού. Αν δείτε βελτιωμένο καπάκι με αυλούς "καθρέφτες" τότε αυτός που το "βελτίωσε" απλά δεν ξέρει να βελτιώνει καπάκια.

Επίσεις αυλοί ανοιγμένοι κατα 1500% (λεμε τωρα) στο 99% των περιπτώσεων έχουν χειρότερη απόδοση καθώς η ταχύτητα του αέρα πέφτει, με συνέπεια 1. να μην μπορεί να συμπαρασύρει το καύσιμο (ειδικα στις χαμηλές και μεσαίες στροφες), και 2. να μην μπορεί να κάνει καλή σάρωση του θαλάμου (δηλαδη παραμένουν καυσαέρια στο θάλαμο).

Σαζμαν-σχέσεις

Αν είστε απο "τα παιδια των φαναριών", τότε ενα σχεσάτο σαζμάν είναι η απόλυτη μοντιφα για εσάς. Στα μικρά κυβικά ουτως η αλλως, που δεν εχουν δύναμη να "γεμίσουν" ψηλά, το να θυσιάσεις 20-30 χλμ θεωρητικής τελικής (πχ 200χαω σε γκρεμό με ευνοικό άνεμο 30bf) ειναι -κατα τη γνώμη μου- αμελειταίο μπροστά σε ενα διαολεμενο 0-160, σε σύγκριση πάντα με το πώς ήταν πρίν, και επιδώσεις αντίστοιχες ενός αμαξιού με 400+ κυβικα τουλάχιστον μεχρι τα 140-150 χαω. Μια μακρυα πρώτη, σε συνδυασμό με κοντές σχέσεις μετά (1800-2500 rpm drop) υπολογισμένεσ ωστε να παραμένουν οι στροφες στο φασμα της μεγιστης ροπής, κανουν πραγματικά θαύματα. Αν σας ικανοποιεί η ταχύτητα της (κοντής πλέον) τετάρτης, αφήνετε αμαλάχει και την πέμπτη μαμά ετσι για να έχουμε και οικονομία στην εθνική.

Αμαν....πηρα φορα μου φαινεται. Τεσπα, αν και τα 2/3 ειναι off topic, εγραψα κατι για οτι αναφέρθηκε μιασ και μπορουσα να σας τα πώ απο "πρωτο χέρι" αφού τα έχω δει στην πράξη. Κατι εχω ξεχάσει που ήθελα να το γράψω (ναι και αυτο off topic :D:D ). Αν το θυμηθω πριν με mpanαρουν με αυτά που γράφω ( :D:thumbsup::thumbsup: ) θα το ποσταρω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Φιλε N/A Gti εισαι θεος, ευχαριστουμε πολυ!

Link to comment
Share on other sites

καθως εχω κάνει ΟΛΑ τα πειράγματα που αναφέρθηκαν μεχρι τώρα (ον αχι περισσότερα), θα σας πω τισ εμπειριες μου.

Εχεις πραγματι κανει ολα αυτα που ανεφερες;

Εαν κρινω απο τον τροπο που τα ανελυσες.... μαλλον, αλλα δε θελω να πιστεψω οτι υπαρχει ανθρωπος που εχει δωσει τοσα χρηματα και εχει περασει τοσο χρονο (-ια) στα συνεργεια. ;):cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

τα χρήματα δεν είναι τόσο εξωφρενικά όσο φαντάζεστε. Αναλογιστείτε ότι υπάρχουν άτομα που δίνουν 30.000ε για V gti, άρα τα 7-8000e δε φαντάζουν και τόσο εξωπραγματικά. (κάπου τόσο δε σου πήγε μόνο τo μοτέρ n/a; εκεί γύρω το υπολογίζω). Από εκεί και περα όποιος γουστάρει και είναι αυτό που λέμε "σκληροπυρηνικός", φροντίζει να φτιάξει το αυτοκίνητο όπως επιλέξει ο ίδιος και όχι όπως του προτείνει η mtm, μπουλέκος ή ο μαστρομήτσος.

Edited by bit
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

παιδια το παληκαρι εχει Golf 2 ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΟ! ! ASTA NA PAN! ! ! worthy.gif

μπραβο ρε φιλε! και εγω ελαφρωμα και ζυγισμα εκανα! και εβαλαν

διαφορετικα χρωματα στις βιδες ετσι ωστε να ξερουμε που παει

η καθε μια! ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω για τα καλα σας λογια. :blush:

Τωρα σχετικα με αυτα που ρωτησατε:

Το μοτερ μονο μου πηγε 3,500 ευρω, αλλα ηταν total rebuilt και εξηγω: ρεκτιφιε στα 2 λιτρα, καινουρια πιστονια Karl Schmidt ειδικης κατεργασιας(ειναι κατι κοντουλια και παναλαφρα), μπιελες απο G60, στροφαλο απο τριαρι 2λιτρο, εκκεντροφοροι schrick 276 μοιρες, ελατηρια και τα συναφη, καινουριεσ βαλβιδες, (οι εξαγωγης με αλλατα νατριου) μεταλικη φλαντζα, συμπιεση καπου στο 12/1, καινουριες τρομπες νερου-λαδιων, ρυθμιζομενα γραναζια εκκεντροφορων, ανταπτορασ για ψυγειο λαδιου-αερος(το τελευταιο δωρο του ρεκτιφιατζη απο το παλιο δικο του golf)

Επιπλέον αυτών, εχουμε 900 ευρώ τετραπετάλουδο TWM 45mm, και εγκέφαλο Εmerald απο Αγγλία 850 ευρω. (καταργηθηκαν ολα τα μαμα ηλεκτρικα και το Κ-Jetronic)

Σαζμάν φοραω το 02Α του passat-golf3 ktl με υδραυλικο συμπλεκτη (320 ευρω σαμαν+30 ευρω το τρομπακι)), του οποιου αλλαχτηκε το κορωνοπινιο για να μακρυνει (300 ευρω περιπου απο αμερικη) βεβαια το σαζμαν τωρα ειναι ακομα χειροτερο machinegun.gifmachinegun.gif απο οτι ηταν πριν αφου ενω η πρωτη και η δευτερα εγιναν οπωσ ηθελα, οι οιπολοιπεσ μακρυναν υπερβολικα πολυ οποτε και ψαχνομαι για να φτιαξω τισ τρεισ τελευταιες σχεσεις (ενδεικτικα σας λεω τριτη 180χαω, τεταρτη 240χαω, πεμπτη 270χαω) :wacko: Τα νουμερα αυτα τα ειδα πανω στο δυναμομετρο του Δημητριαδη, στο δρομο εχω πιασει μεχρι 250 (απο κει και πανω πολυυυ δυσκολα).

Οσο για συνεργεια, δεν εχω δωσει ουτε φραγκο, αφου το φτιαχνω μονοσ μου στο γκαραζ μου. Αν το εφτιαχνα σε συνεργειο βεβαια θα τελειωνα πολυ γρηγοροτερα (και πολυ ακριβοτερα) αλλα πρωτον ειναι το χομπυ μου και μου αρεσει να το κανω βιδες, και δευτερον μονο ετσι ειμαι σιγουρος για το τι εχει γινει και τι οχι.

Το μονο που μενει ειναι να παω να φτιαξω προγραμμα μπασ και αποδωσει αυτα που πρεπει, γιατι και αυτο το εφτιαξα μονοσ μου (νταξει ψεμα, παντρεψα ενα χαρτη αναφλεξης απο golf 2 με ενα χαρτη καυσιμου απο Lotus elise turbo, απο τους ετοιμουσ χαρτεσ που ηρθαν μαζι με τον εγκεφαλο) Φυσικα το αμαξι δουλευει αλλα δεν εχει και τη μεγιστηη δυνατη αποδοση.

Υ.Γ. το golfακι ειναι λυμενο παλι (το σαλονι τωρα, και περναω καινουριες μονωσεις, πισοχαρτα, κετσεδες κτλ, φτιαχνω τις πλεξουδες, και ειμαι στο ψαξιμο για να βαλω ταμπλο απο golf3. (ετοιμαζω και φρενα 288μμ )

Και τελικα απο αποδοση? προ εγκεφαλου και τετραπεταλουδου, (σχεδον αριθμιστοι εκκεντροφοροι και Κ -Jetronic να δινει οτι καυσιμο ηθελε αυτο) εβγαλε 154 αλογα και 24,κατι χιλιογραμμομετρα ροπη στον τροχο. Ο Δημητριαδης μου ειπε οτι ειμαι ανωμαλος :D:D και οτι αυτη η κλιμακωση στο σαζμαν απλα το πεθαινει (ειπαμε θα φτιαξω σχεσεις), και οτι οι εκκεντροφοροι θελουν επιγοντως ρυθμιση (τα νουμερα ειναι κουλα), τελοςπαντων αλοιθωρησε και με εδιωξε κακην κακως.

Κοντρες σωστες: (με 4πεταλουδο και εγκεφαλο) (με γνωστους/φιλους συνενοημενοι και με ιδανικες συνθηκες)

με Ηοnda S2000 : (2 ατομα και στα δυο) στα 120 1+1/2 καροτσα μπροστα, στα 180 1 φτερο, με το που εβαλα τεταρτη αρχισε να μου φευγει (το κολοεξαρι ειδεσ τι κανει?)

(τρεισ φορεσ το ιδιο αποτελεσμα με μικροδιαφορες)

με Μasserati 244 με μοτερ απο Ghibli στη βουτα και τις δυο φορες πρωτος στη γεφυρα με 1 φτερο διαφορα.

Τυχαια κοντρα με αγνωστο στην παραλιακη (στο φαναρι του "κουταλα") με Ιbiza Cupra (2 ατομα αυτοι ενα εγω) στα 180 τρεις καροτσες μπροστα οποτε και εκοψα. (δεν ξερω αν ηταν οντως κουπρα)

Link to comment
Share on other sites

A!!! Θυμήθηκα τι ηθελα να πω χτες. :D

*Πεταλούδες -Ελευθερα Φιλτρα- Φιλτροκούτια.

Τα βάζω όλα μαζι καθώς υπάγονται στους ιδιους κανονες. Το αποτέλεσμα που ζητάμε ειναι περισότερος αέρας στο χώρο καύσης. Αυτός ο περισσότερος αέρας όμως για να παράγει έργο θα χρειαστεί και περισσότερο καύσιμο. Μια μικρή αλλαγή στην πεταλούδα, 1-1,5χιλ (το πολυ 2) μεγαλύτερη διάμετρος, θα αποδώσει καθός ο εγκέφαλος εχει κάποια περιθώρια διόρθωσης του μείγματος (να το εμπλουτισει τωρα που θα ειναι πιο φτωχο λογω περισσότερου αερα) Παραπάνω αύξηση της διατομής απλά θα δημιουργήσει κάποια σημεία που το μείγμα θα είναι φτωχό (δηλ χειρότερα απο πριν) και κάποια σημεία που το μείγμα θα ιδιο η και λιγο καλύτερο (λογο ποσότητας οχι ποιότητας) απο πριν. Μετριο αποτέλεσμα.

Το ίδιο ισχύει και για τα φίλτρα. ΟΣΟ ελεύθερο φίλτρο και αν βάλουμε, η παροχή εξαρτάται απο τη διατομή του στενότερου μέρους του συστήματος εισαγωγής (δειτε "πνιχτες" στα φιλτροκούτια) και αν φύγουμε απο κει αυτη η διατομή μπορεί να είναι η πεταλούδα, ή η βαλβίδα εισαγωγής ή και η ίδια πολλαπλή εισαγωγής. Αν θυμάμαι καλα (και παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος) η παροχή ειναι ορθώς ανάλογη με την ταχύτητα του υγρού η αερίου επι το εμβαδό του αγωγού (απλοποιημενο), και αφού μπορούμε να θεωρήσουμε την ταχύτητα (αναρόφησης) σταθερή για δεδομένες στροφες λειτουργίας τοτε η παροχή εξαρτάται απο την διατομή (πολύ απλοποιημένη ανάλυση).

Αλλαγές με μέτρο και μελέτη θα φέρουν καλά αποτελέσματα εδώ, αλλα προσοχή στισ παγίδεσ που ανέφερα στη ροικη εξέλιξη στο προηγούμενο ποστ.

Για μεγαλύτερες εισαγωγές χρειαζόμαστε και πρόγραμμα (περισσότερο καύσιμο )για να δούμε καλά αποτελέσματα. Προτημίστε ενα πρόγραμμα "tailored" στο δυναμόμετρο και όχι κάποιο "one size fit all" γιατι μόνο το πρώτο θα συμπεριλάβει ολες τισ ιδιαιτερότητες του κινητήρα σας.

Συνήθως μας μπερδεύει ο ήχος του φίλτρου και νομίζουμε οτι πάει πολύ καλύτερα ενώ στην πραγματικότητα εχει πολύ περισσότερο θόρυβο και ΄λιγο καλύτερες επιδόσεις. Εξαρτάται βέβαια και απο την περίπτωση. Δοκιμές "πριν-μετά" σε μια γνωστή απόσταση (η ακομα καλυτερα στο δυναμόμετρο) θα μασ δίξουν πιο αξιόπιστα αποτελέσματα απο αυτό που "αισθανόμαστε".

*Εξατμίσεις

Υπόψιν οτι το να φτιάξουμε την εισαγωγή υπαγορεύει οτι θα φτιάξουμε και την εξαγωγή για να έχουμε τα μέγιστα αποτελέσματα. Ενα καλό χταπόδι 4-1 (για ροπή ψηλά) η 4-2-1 (για μια ισσοροπημένη κατανομη στο μεγαλύτερο μέρος του φάσματος) φερνει καταπληκτικά αποτελέσματα εφόσον είναι φτιαγμένο σωστά. Η όλη μαγεία στο χταπόδι είναι ο συντονισμός των κυμάτων των αερίων της εξαγωγής ετσι ώστε τα καυσαερια να δημιουργούν (σε ενα φασμα στροφών) υποπίεση ακριβώς εξω απο τη βαλβίδα εξαγωγής ετσι ωστε μόλις ανοίξει, να τραβήξει αυτη η υποπίεση τα καυσαέρια απο το θάλαμο (και μαζι με αυτα μερος του φρέσκου αέρα προς το θάλαμο) χωρίς να δυσκολευτεί ο εισερχόμενος αέρας να διώξει τα καυσαέρια -> να χάσει ενέργεια -> να εχουμε λιγότερη πλήρωση (pulse tunning).

Θα ανεβάσω το απόγευμα τον τύπο βάσει του οποίου φτιαχνεται ενα χταπόδι. Θα δείτε οτι είναι ΠΟΛΥ πιο πολύπλοκο απο το " φορας 45χιλ? θα βαλουμε μια 55αρα και θα παρεις 1500 αλογα και 196,2 χιλιογραμμομετρα ροπη απο το ρελαντι. withstupid.gif

Link to comment
Share on other sites

μπιελες απο G60

γιατί;

εκκεντροφοροι schrick 276 μοιρες

για καθημερινή χρήση του προτείνεις; Ξέρω ότι από εκεί και πάνω ξεκόβεις το αμάξι για πέρα από πίστα.

καινουριεσ βαλβιδες, (οι εξαγωγης με αλλατα νατριου)

έβαλες μεγαλύτερες; Πόσο;

εγκέφαλο Εmerald απο Αγγλία 850 ευρω

φθηνός!!!

Σαζμάν φοραω το 02Α του passat-golf3 ktl με υδραυλικο συμπλεκτη (320 ευρω σαμαν+30 ευρω το τρομπακι))

κωδικό έχεις;

, του οποιου αλλαχτηκε το κορωνοπινιο για να μακρυνει (300 ευρω περιπου απο αμερικη) βεβαια το σαζμαν τωρα ειναι ακομα χειροτερο machinegun.gifmachinegun.gif απο οτι ηταν πριν αφου ενω η πρωτη και η δευτερα εγιναν οπωσ ηθελα, οι οιπολοιπεσ μακρυναν υπερβολικα πολυ οποτε και ψαχνομαι για να φτιαξω τισ τρεισ τελευταιες σχεσεις (ενδεικτικα σας λεω τριτη 180χαω, τεταρτη 240χαω, πεμπτη 270χαω) :wacko: Τα νουμερα αυτα τα ειδα πανω στο δυναμομετρο του Δημητριαδη, στο δρομο εχω πιασει μεχρι 250 (απο κει και πανω πολυυυ δυσκολα).

περιμένουμε ενημέρωση για $$$

Φυσικα το αμαξι δουλευει αλλα δεν εχει και τη μεγιστηη δυνατη αποδοση.

προσοχή μη λιώσεις τπτ από φτωχά μόνο

Υ.Γ. το golfακι ειναι λυμενο παλι (το σαλονι τωρα, και περναω καινουριες μονωσεις, πισοχαρτα, κετσεδες κτλ, φτιαχνω τις πλεξουδες, και ειμαι στο ψαξιμο για να βαλω ταμπλο απο golf3. (ετοιμαζω και φρενα 288μμ )

ενημέρωση και για τα μονωτικά που σκέφτεσαι να βάλεις!

Link to comment
Share on other sites

λοιπον, εχουμε και λεμε:

*μπιελες απο g60 γιατι αντεχουν σε πιο πολλα ζορια απο τις μαμα τοσο του 1,8 οσο και του 2,0, και ειναι η ενδιαμεση λυση απο τις μαμα και τις aftermarket σφυριλατες. και πιστεψτε με, με συμπιεση γυρω στο 12/1 εχει ζορια. (Aσε που νομιζω οτι ειναι σφυριλατες αυτες του G60)

*οι Schrick 276 ειναι οτι πιο νορμαλ extreme μπορεις να βαλεις χωρις να θυσιασεις ποιοτητα ρελαντι και ολο το low end torque. Νταξει, απο τις 4500 και κατω δεν ειναι και πολυ προθυμο, αλλα απο κει και πανω χαρες και πανηγυρια!!! Ουτως η αλλως για περισσοτερες μοίρες αναγκαστικα πας σε μηχανικα ωστηρια και θες πατεντα στις βαλβιδες (πιο μακρυα καλαμια-ταιριασμα απο κατι αλλο) οπωτε πας μακρυα. Ρελαντι κραταει -με ολο το συφερτο που φοραει πανω- 1000 στροφες χωρις αυξομειωσεις (κανει ομως γλυκουλια σκασιματακια)

*Βαλβιδες μεγαλυτερες δεν μπαινουν στο 1,8 16v του mk2, βαλαμε ιδια διαμετρο με μικροτερο καλαμι και μικρυναμε τις εδρες σε συνδιασμο με ψαγμενο για την περιπτωση 3 angle job.

*κωδικο σαζμαν το βραδακι μολισ γυρισω σπιτι.

*για τη μονωση τωρα. φυλλο πισσας (3Μ) για τις μεγαλες ισιεσ επιφανειες, σπρεϊ πισσας (εννοω αυτο που ειναι δοχειο πισσα του λιτρου και εχει ειδικο μπιστολι με αερα απο κομπρεσσερ-οχι τα ετοιμα can που βγαζουνε κατι σαν μπογια) για τισ δυσκολες κουρμπες, και απο πανω ενα υλικο σαν αυτο που λεμε "αυγουλιερα" αλλα ισιο και απο τις δυο επιφανειες μαυρο και πιο σκληρο. νομιζω το λενε ΑRMAFLEX. Aυτα για το firewall και τα πατωματα. Στις πορτες δεν ξερω τι θα κανω ακομα, σιγουρα πισσοφυλλο και δεν ξερω για παραπανω. Μολις βγαλω τισ ταπετσαριες θα δω. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

το σπρέι θα το ρίξεις μόνο στην εξωτερική επιφάνεια του πατώματος ή και από μέσα;

Link to comment
Share on other sites

@ bit :1, και απο μεσα. εχει και απο μαμα αλλα θα συμπληρωσω σε καποια σημεια που δεν εχει.

2, ο κωδικος του σαζμαν ειναι 02Α 301107 (ο μεσα στο καβουκι), 3ΑGC05070 (Eξωτερικα στην πανω μερια)

Και τωρα η συνταγη για χταποδακι ξυδατο που σας υποσχεθηκα:

Μ1=μηκος πρωτευοντα σωληνα

Μ2=μηκος δευτερευοντα σωληνα

Μ3=αθροισμα Μ1+Μ2 (μετραει απο την εδρα της βαλβιδας εξαγωγης)

(σε περιπτωση 4-1 εχουμε μονο Μ3)

Δ1=διαμετρος πρωτευοντα

Δ2=διαμετρος δευτερευοντα

Δ3=διαμετρος τελικου σωληνα

(οι διαμετροι υπολογισμου ειναι εσωτερικες)

Μ3= 13.000 * ε / rpm * 6

οπου "ε" ειναι η διαρκεια της εξαγωγής σε μοίρες απο τη στιγμή που ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και μεχρι το ανω νεκρο σημειο, και rpm ειναι oi στροφες που θελουμε να συντονισουμε το χταποδι μας, ωστε να μασ δωσει μεγιστα οφελη.

Για το "ε" τωρα, αν δειτε τα στοιχεια των εκκεντροφορων σας, θα ειναι καπως ετσι 28-68-68-28. το τριτο νουμερο ειναι που ανοιγει η βαλβιδα εξαγωγης πριν το κατω νεκρο σημειο. Αρα το "ε" θα ειναι 180° συν το τριτο νουμερο των στοιχειων των εκκ/ρων σας

ε=180° + 68° (για την ανωτερω περιπτωση)

Δ1=2,1* ριζα του (ογκος κυλινδρου * 2 ) / ( Μ3 * 3,14) (ογκος σε κ.εκ.)

Δ2= 0,93 * ριζα του ( Δ1² * 2 )

Δ3= 2,1 * ριζα του (συνολικος κυβισμος ) / ( Μ3 * 3,14) ( κυβισμος παλι σε κ.εκ)

Στα συστήματα 4-2-1 το Μ1 ειναι παντα γυρω στα 38 εκατοστα, αρα

Μ2 = Μ3 - 38

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ :DB):thumbsup:

Edited by N/A Gti
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

από ένα κίτρινο βιβλιαράκι τα ψάρεψες τα στοιχεία αυτά;

Link to comment
Share on other sites

ελπιζω να δουλευεις στην porsche με αυτες τις γνωσεις που εχεις...γραψε και καμια διευθυνση να ξερουμε να περναμε να ριχνεις κανα βλεφαρο και στα δικα μας ,γιατι ολο ασχετοι τα κοιτανε..εσυ πραγματικα εχεις μερακι...μπραβο βρε n/a gti...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.