Jump to content
DubbeR_ChRoniS

ελαφρωμα και ζυγιζμα κινουμενων μερων κινητηρα

Recommended Posts

Χρόνη υπολόγιζε στα 3000++ στην καλύτερη, και με ΜΕΓΑΛΗ τύχη τα ~140 (άν υποθέσουμε ότι είσαι 105 μαμά......Όλα αυτά με τις "μέγιστες" προυποθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το Βολάν έχει συγκεκριμένο βάρος και για να αντισταθμίζει κάποιες δυνάμεις που προκύπτουν απο την περιστροφή του στροφάλου,κραδασμούς κλπ. Δέν είναι κάλο για τη μακροζωία του κινητήρα ένα ελαφρωμένο βολάν.Κατα πάσα πιθανότητα θα παρουσιάσει φθορές στα έδρανα-βάσεις του στροφάλου,που σημαίνει άλλο μοτέρ!

Το κέρδος σε επιδόσεις είναι οτι θα στροφάρει πολύ πιο εύκολα η μηχανή, και σε ανηφόρες θα κολώνει πιό γρήγορα όμως..

Κάποιος μηχανικός να μας δώσει τη γνώμη του??

Το βαρος δεν παρουσιαζει φθορες.

Ισα ισα που αν ελαφρωσεις θα εχεις λιγοτερες καταπονησεις.

Αυτο που δημιουργει φθορες ειναι το λαθος ζυγισμα.

Edited by GOLF IVt
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Χρόνη...

Για κόστος δεν ξέρω να σου πώ... Αυτό που μπορώ να πώ είναι τα εξής...

ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ 100% ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (Τεράστιο άν αυτό!!!!)

Αν αποφύγεις τους ιδιαίτερα άγριους εκκεντροφόρους (που θα βλαστημήσεις την ώρα και τη στιγμή που τους έβαλες, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με τα ελαφρώματα) και βάλεις απλά έναν ποιοτικό mild ή fast road...

¶ν η ροϊκή γίνει όπως πρέπει...

¶ν όλα ζυγιστούν έτσι όπως πρέπει...

¶ν βάλεις ωραίο χταποδάκι και ελεύθερη εξάτμιση για τη δουλειά σου...

¶ν μπεί ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα...

Στο 1600άρι σου μοτέρ με τα μαμά 120 άλογα (σιγά μην ήταν 105 το BCB)

Προβλέπονται άλογα 140-160... Παρακάτω κάτι δεν έχει γίνει σωστά, παραπάνω δεν σε κόβω...

Επίσης, και επειδή τα άλογα δεν είναι το πάν...

Με τα ελαφρώματα το μοτέρ θα ανεβάζει λυσσασμένα στροφές, ιδιαίτερα 1ες-2ες-3ες...

Με την ροϊκή και τους εκκεντροφόρους το αμάξι θα βαράει για την πλάκα 7000-7500 και βάλε, θα σου ανάβει δηλαδή το powerband αρκετά ψηλά, έως πολύ... (δεν θυμάμαι πόσο είναι μαμά βέβαια)

Θα πέσει μάλλον κάπως η ροπή στις χαμηλές, και ΜΑΛΛΟΝ θα ανέβει ή θα μείνει σταθερή μεσαίες, σίγουρα θα ανέβει στις ψηλές...

Και όπως θα τα κάνεις όλα αυτά, βάλε και κανα σκληρούτσικο ελατηριάκι στις βαλβίδες για να στροφάρεις πιό άνετος και ωραίος όσο πάει, ανέβασε και κανα κόφτη...

Αν όλα αυτά δεν γίνουν σωστά, απο την άλλη:

Το μοτέρ θα σπάσει απο κραδασμούς

Το μοτέρ δεν θα πάει βήμα απο λάθος πρόγραμμα

Το μοτέρ θα χάσει τον πάτο του χαμηλομεσαίες και μπορεί και ψηλές αν η ροϊκή δεν γίνει όπως πρέπει

Το μοτέρ δεν θα κρατάει ρελαντί με τίποτα απο υπερβολικά άγριους εκκεντροφόρους σε συνδυασμό με το ελαφρύ βολάν

και άλλα τέτοια...

Αξίζει τα χρήματα? Τρέχα γύρευε... Αν όλα αυτά γίνουν ωραία, θα γαζώνει. ¶γρια! Θα το φχαριστηθείς τρελλά, άν τώρα παίζεις με ότι νάναι, μετά θα παίζεις στα ίσα με πολύ δυνατά αυτοκίνητα... Απο κεί και πέρα, εσύ ξέρεις...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είπες Quasar ''ένα ποιοτικό mild ή fast road εκεντροφόρο'' μου έκανε..κλίκ να το πώ? :xmas: Λέτε το 1.4άρι μου να πάρει κανα μουλάρι απάνω του??

Παλιότερα σε παπί Ηonda έγιναν τα εξής: Ελάφρωμα στροφάλου,άνοιγμα βαλβίδων, τρίτο στάδιο εκεντροφόροι,καρμπιρατέρ,ρεκτιφιέ για αύξηση κυβισμού,κυλιδροπίστονα αλουμινίου,ρύθμιση απο έναν εκ των καλύτερων μαστόρων της βορείου Ελλάδος.

Το μηχανάκι το άνοιγες και πέτουσε κώλο σαν πίστας μηχανή και έκοβε καινούριες αλυσίδες! worthy.gif

Και φυσικά την ίδια βελτίωση θα έχει και ένα GOLF εάν του κάνεις κάτι ανάλογο.

Ο επίλογος είναι οτι το παπί μετά ένα χρόνο πήγαινε χειρότερα κι απο όταν ήταν μανίσιο,και η κατάσταση ήταν μή αναστρέψιμη ;-) Και είναι φυσικό αυτό γιατί ο ένας μάστορας έκανε μια εβδομάδα για να το βελτιώσει,και ο κατασκευαστής το μελετούσε χρόνια!

Πάντως το παπάκι που έπιανε 160+ δικάβαλο την εποχή που τα άλλα πάλευαν να περάσουν τα 100km/h το θυμούνται ακόμα! :D:D

Edited by moytro
Link to comment
Share on other sites

Φίλε N4N Xronis, εγω θα σου λεγα να το κάνεις, οσο για το βολάν έχει ενα aftermarket 700€. Νά ξέρεις οτι μετά το βολάν δεν χρειάζεται να βάλεις προγραμμα .

be ready. ετοιμάζω μια ανάλυση για σφόνδυλο ακρως ενημερωτική

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

ΑΝ μπει after market βολαν πρεπει να ζυγιστει και ο στροφαλος οπωσδηποτε?

Δεν καταλαβα γιατι να ελαφρωσεις βολαν ρε?Τι θελεις να κανεις?Βαλε ενα τετραφτερο δισκο να μπαινουν ποιο γρηγορα η ταχυτητες και να εχει ποιο καλο ξεκινημα το αυτοκινητο....βεβαια ολα αυτα κυριως τα κανουν αυτοι που τουρμπιζουν Χρονη!!!!!

Τωρα αναλογα σε τι σταδιο βρισκεσαι ρε φιλε.....!!!!!????

Θα πω ενα ονομα για συνεργειο πανω εκει θεσ/κη πρεπει να λεγεται Beslidis μου φαινεται και εχω ακουσει καλα λογια,τρεχει και σε αγωνες!!!!αυτα.

Montoya.

Edited by Montoya
Link to comment
Share on other sites

ας μιλησουμε υποθετικα.

ΑΝ γινει ελαφρωμα βολαν,ζυγιστει ο στροφαλος, ροικη εξελιξη, εκκεντροφορους, χταποδι και καταλητης,βαρελακι BMC το μεγαλο και ολα αυτα να µπαντρευτουνµ με ενα costum προγραμμα τι αποτελεσμα θα εχουμε?απο τα 105 που υποτιθετε πως ειμαι τωρα?

και φυσικα για τι κοστος μιλαμε?

ΜΜΜΜΜ!!! Βλεπω Χρονη μου σε εχει πιασει φαγουρα στα μαλακα σου μορια και εσενα εεε? Ξεχνα το. Δεν αξιζει με την καμια. Βρε πως αλλαζουν οι καιροι? Θυμασαι οταν εγω ψαχνομουν για εκκεντροφορους τι μου ελεγες? Εγω δεν ανοιγω καπακι με τιποτα, ελεγες. Και μεταξυ μας καλα ελεγες. Αν θες λιγο παραπανω γκαζι ενα καλο πρωτο σταδιο θα σε ικανοποιησει. Αν θες τρελλα γκαζια ξεχνα το 1.6!Το turbo ειναι η λυση.
Link to comment
Share on other sites

ΜΜΜΜΜ!!! Βλεπω Χρονη μου σε εχει πιασει φαγουρα στα μαλακα σου μορια και εσενα εεε? Ξεχνα το. Δεν αξιζει με την καμια. Βρε πως αλλαζουν οι καιροι? Θυμασαι οταν εγω ψαχνομουν για εκκεντροφορους τι μου ελεγες? Εγω δεν ανοιγω καπακι με τιποτα, ελεγες. Και μεταξυ μας καλα ελεγες. Αν θες λιγο παραπανω γκαζι ενα καλο πρωτο σταδιο θα σε ικανοποιησει. Αν θες τρελλα γκαζια ξεχνα το 1.6!Το turbo ειναι η λυση.

Αυτό θυμάμαι που μου έλεγε και μένα όταν έλεγα για 2ο στάδιο...

Για να είμαι ειλικρινής δέν περίμενα να ακούσω απο το Χρόνη, τέτοιου "πειράγματος" βελτίωση. new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Εγω προτεινω να παρεις καμια βολτα οταν σου ερχονται οι ορεξεις του φιλου σου του Mike, και να σου φευγουν οι ορεξεις...Τοτε θα εισαι οκ πιστευω.... Τι λες κι εσυ...? <_<:):D

Link to comment
Share on other sites

να υποθεσω πως ειναι πολυ μανουρα για να βγει το βολαν?

Πρεπει να βγει το σασμαν για να φτιαξεις βολαν φιλε!!!Εγω που ειχα ρωτησει καποια φορα μου λεει 100ευρω ανεβα-κατεβα το σασμαν και κανενα 120-150 να ελαφρωσεις βολαν παμε στα 250 εκει.....θελει δουλεια και λεφτα ρε!!!!Εγω σου εγραψα ενα καλο τεχνιτη!!δεν ξερω τι ακριβως εχεις κανει στο αμαξι σου....αλλα για να κανεις 2ο σταδιο και να αξιζει υπολογιζε κοντα στα 1000ευρω(εκκεντροφορους,ροικη,φλαντζα,δισκο τετραφτερο,βολαν κλπ κλπ...)

Μοntoya.

Link to comment
Share on other sites

τα ωφελη απο το κραματωμενο βολαν ειναι πολλαπλα. Καταρχην θα δεις τρελο στροφαρισμα, εχει κανει ο ξεδερφος σε ενα Nissan Micra Challenge Αγωνιστικο, σκάβει τις τρεις πρωτεσ ταχυτητεσ σ εχρονο dt, επιπλεον το μοτερ δουλευει πιο ξεκουραστα,το βλεπεις και στην καταναλωση εαν δεν πειραξεις εκκεντρα και ροικες και συμπιεσεις, ειναι τρελα, εγω το εχω βαλει σκοπο.Αχ αυτα τα αμαξια new_iloveyou.gif:D

Link to comment
Share on other sites

Χρόνηηηηηηηη.......

Και βολάν να αλλάξεις, και βολάν να ελαφρώσεις τον ΝΙΚΟ ΔΕΝ τον περνάς με τίποτα......χα χα χα χα χα χα

Στην θέση σου θα τον ρώταγα που έβαλε πρόγραμμα και τι αλλο μπορείς να κάνεις με λίγα χρήματα ........ ανεβαίνω πάνω να σε περιποιηθώ χα χα χα χα χα

Link to comment
Share on other sites

ολα καλα με τις τρεις πρωτες σχεσεις.

μετα ομως τι γινετε? 4η και 5η?

εχει ιδεα κανεις ποσο εχει ενα aftermarket?

Φιλε χρονη βασικα ρωτα για Short Shift Β&Μ ti timh exei?kai genika ama theleis gia 4h ,5h πρεπει να κατεβασεις σασμαν για να βαλεις αλλα γραναζια μεσα και να κοντινεις σασμαν!!Εγω το εχω κοντινει αφου βεβαια ειχα σπασει το μαμα σασμαν και μετα πανω στην ανακατασκευη το κοντινα!!!!! :D:D:D καλη φαση βεβαια και παλι κοστιζει ρε!!!!!!

Για να μην λεμε ψεματα και κοροιδευομαστε ετσι για να κανεις μια σωστη δουλεια πρεπει να βαλεις το χερι βαθια μεσα στην τσεπη και να σταξης χρημα αλλιως η δουλεια θα γινει μαπα!!!!Αποψη μου!

Montoya.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδες δεν ειπα πως θελω να κοντινω τις σχεσεις.ρωταω αν η διαφορα στο στροφαρισμα εξακολουθει να υπαρχει και στις 2 "μεγαλες" σχεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th
Θα σας απογοητεύσω αλλά δεν είναι απλά τα πράγματα με το ελάφρωμα του βολάν.... Κάποιος είπε πώς μειώνετε η κατανάλωση...ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ...κάποιος δεν σας είπε πως χάνεις σε ροπή (κανα κιλάκι) και σιγούρα αν το ελαφρώσεις πολύ τότε θα είναι χειρότερα από πρίν....

επιτελους και ενας σε αυτο το topic που λεει κατι 100% σωστο.

οποτε αντι να ελαφρωσεις το βολαν δεν ελαφρωνεις το αμαξι και πιο απλο και πιο οικονομικο και πιο αποδοτικο. worthy.gif:D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.