Jump to content
isid

Ποτηρακι Εκκεντροφόρου Σε Golf Gti V

Recommended Posts

Καλημερα σε όλους!

Θα ηθελα να μοιραστω ενα προβλημα που παρουσιαστηκε στο GTI V που έχω το οποιο με ανησυχει ιδιαιτερα.

Οταν το Turbo παει να γεμισει, κανει διακοπες και δεν ανεβαζει άλλο. Τα κοψιματα αυτα ειναι ομοια με τη λειτουργια του antispin που κοβει τις βενζινες οταν το αυτοκινητο χασει την προσφυση.

Εκανα μια επισκεψη στο Παζαροπουλο-Πειραιως και ο εγκεφαλος εδειξε τα ακολουθα errors:

1. Βαλβιδα Turbo

2. Τρομπα βενζινης

Ωστοσο ο μηχανικος μου ειπε οτι αυτο μπορει να οφειλεται σε κακης ποιοτητας ή νοθευμενα καυσιμα και προτεινε να κάνω ενα γεμισμα με 100αρα βενζινη και να το δουλεψω για καποια χιλιομετρα.

Αυτη τη στιγμη εχω συμπληρωσει ηδη 200 χμ και το προβλημα παραμενει.

Θα εκτιμουσα να ακουσω τις αποψεις των μελων σχετικα.

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Edited by isid
Link to comment
Share on other sites

σου ειπε το κλασικο λογο τον μηχανικων φταιει η βενζινη!!!

το λιγοτερο που μπορουσε να κανει ειναι να αλαξει ενα φιλτρο βενζινης

αφου σου λεει για την βενζινη!!!τεσπα απο βενζινη δεν νομιζω να ειναι

τρομπα ναι αλλα πρεπει να ασχοληθει ο παιχτης!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

το πηγα παλι σημερα και μου ειπαν οτι συνεχιζει να βγαζει error στην τροφοδοσια καυσιμου.

Οποτε το προβλημα ειναι ειτε στην αντλια καυσιμου (euro 255.00) ειτε στην αντλια υψηλης (euro 370.00 !!!).

Παρολ' αυτα μου προτειναν να αλλαξω σε πρωτη φαση ενα φιλτρο βενζινης (οπως λεει και ο φιλος παραπανω) μην τυχον εχει κατσει κατι εκει.

Αν παλι δε δουλεψει προχωραμε σε αντικατασταση της πρωτης αντλιας.

Γιατι νιωθω χαμενος (κανεις δεν ειναι σαφης) και οτι τελικα θα τα ακουμπησω παλι????

Link to comment
Share on other sites

καλισπερα.φιλος μου ειχε ιδιο προβλημα και τελικα ηταν τα μπουζι για τσεκαρετο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μην ξεχνας οτι ειναι και αυτοκινητο 6 ετων σχεδον με 84000 χλμ οπως ειπες και με προγραμμα.Φυσιολογικο να σου βγαλει και κατι. Οπως λες δεν ειχες και καθολου προβληματα μεχρι τωρα, οποτε γιατι λες οτι θα τα ακουμπησεις και παλι?

Το καλο θα ειναι να βαλεις πρωτα το φιλτρο, αν και πιστευω οτι δεν ειναι εκει το προβλημα, και μετα να προχωρησεις σε αντικατασταση της αντλιας που εχει προβλημα (εκτος και αν εχουν και οι δυο κατι ομως σπανιο να γινει την ιδια στιγμη). Αυτο το λεω ωστε το συνεργειο να ειναι σιγουρο το τι φταιει και να μην σου χρεωσουν πειραματικα μια αντλια που δεν χρειαζεσαι. Δηλαδη να σου αλλαξουν πρωτα μια αντλια που δεν χρειαζεται, να στην χρεωσουν και μετα να σου αλλαξουν και την αλλη χρεωνοντας σε παλι. Κοιταξε το γιατι την εχω παθει με καλοριφερ αυτοκινητου οπου αλλαξαν τα παντα πρωτα και μετα βρεθηκε οτι τελικα ευθυνοταν το μοτερ, αλλα εγω χρεωθηκα και ολα τα προηγουμενα.

Προχωρησε μονο οταν σου εγγυηθουν οτι ξερουν ποια αντλια ευθυνεται η οτι δεν θα σε χρεωσουν για αντλια που δεν ηταν χαλασμενη.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

τρομπα ειναι 1000%. πες στον προγραμματιστη σου πρωτα να σου τσεκαρει το προγραμμα,για να σου χαμηλωσει πιεσεις..γιατι μπορει να ειναι στο οριο της η αντλια. αλλιως αλλαξε την αντλια αν δεν γινεται τπτ,ειναι και ακριβη παναθεμα την. :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

Τελικα σε πρωτη φαση μου αλλαξαν ενα φιλτρο βενζινης μηπως και κατι ειχε κολησει εκει.

Αλλα δυστυχως δεν ειδα καμια βελτιεωση.

Οποτε θα το παω για αλλαγη τρομπας βενζινης. Το θεμα ειναι ποια απο τις δυο τρομπες θα εχει το προβλημα???? Γιατι και αυτοι δεν μπορουν να διακρινουν. Απλα ειπαν οτι πιο πολλες πιθανοτητες ειναι να εχει προβλημα η τρομπα βενζινης και οχι η υψηλης.

Επισης, μου ειπαν 250 ευρω μονο η τρομπα + εργασια. Εχει αλλα ξει κανεις να εχουμε συγκριτικη εικονα?

Link to comment
Share on other sites

Ισως εχουν δικιο για το ποια εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες να ειναι χαλασμενη αλλα αυτο δεν λεει τιποτα καθοτι αν εσυ βαλεις τα 250+ και μετα δεν ειναι εκει το προβλημα ποιος θα σου δωσει τα λεφτα σου πισω?? Καλο θα ειναι να πας καπου οπου να σου εγγυουνται τι χρειαζεται αλλαγη και οχι πειραματα η αν ειναι να δοκιμασουν να μην χρεωθεις κατι που δεν χρειαζεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως τα νεα ειναι ασχημα.

Αφου αντικατασταθηκε το φιλτρο βενζινης χωρις καμια βελτιωση, το αμαξι ανοιχτηκε για ελεγχο τρομπας βενζινης και αντλιας υψηλης πιεσης. Η τρομπα ηταν οκ αλλα το προβλημα εντοπιστηκε στην αντλια. Η αντλια εφαπτεται με τον εκκεντροφορο και ανοιγοκλεινει με την κινηση του. Μεταξυ αντλιας και εκκεντροφορου υπαρχει ενα μεταλλικο "ποτηρακι" (σα δαχτυλιθρα) το οποιο καποια στιγμη λογω μεγαλης πιεσης εσπασε. Το αποτελεσμα .... ο εκκεντροφορος στο σημειο εκεινο γδαρθηκε οποτε χρειαζεται αλλαγη της αντλιας και του εκκεντροφορου !!!! Και αυτο γιατι εφοσον ο εκκεντροφορος εχει γδαρθει σε αυτο το σημειο θα χαλασει και το επομενο ποτηρακι.

Επισης, τα κομματια-ρινισματα πρεπει να ειναι καπου μεσα στο θαλαμο του εκκεντροφορου, τα οποια και θα πρεπει να απομακρυνθουν.

Επειδη τα παραπανω με αφησαν αφωνο, θα κανω επισκεψη και σε αλλο συνεργειο να ακουσω μια νεα γνωμη.

Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας για τα παραπανω και επισης εαν καποιος αλλος εχει αντιμετοπισει κατι αντιστοιχο ασ με ενημερωσει.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί και στο παρόν forum ότι υπάρχει αυτή η ευαισθησία στο ποτηράκι που λες και καλά είναι να ελέγχεται και προληπτικά πριν πάθεις κάποιος αυτό που έπαθες εσύ. Το παραπάνω ισχύει πολύ περισσότερο για αυτοκίνητα με πρόγραμμα.

Πες μας αν εσύ έχεις πρόγραμμα στο αμάξι σου και αν ναι ποιο;

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

στα 85000 χμ που εχεις δεν αλλαξες ποτε ποτηρακι??και τωρα μονο εκκεντροφορο θα αλλαξεις??πολυ τυχερος εισαι..συνηθως αυτη η βλαβη μπορει να σου στοιχισει και μοτερ..

Link to comment
Share on other sites

στα 85000 χμ που εχεις δεν αλλαξες ποτε ποτηρακι??και τωρα μονο εκκεντροφορο θα αλλαξεις??πολυ τυχερος εισαι..συνηθως αυτη η βλαβη μπορει να σου στοιχισει και μοτερ..

Δηλαδη πρεπει να γνωριζω οτι το αμαξι εχει αστοχια υλικου στην αντλια? Δε θα πρεπε να μου το πει καποιος στο συνεργειο?

Ουτως η αλλος τα σκαμε που τα σκαμε στα σερβις. Δεν ειναι κατι το οποιο μπορει ευκολα να διαγνωσει κανεις.

Εν τελει, η ζημια θα παει γυρω στα 1000 ευρω.

Καθως μαθαινω οτι αυτες οι ζημιες ειναι συχνες στο συγκεκριμενο αμαξι και εαν συνυπολογισω και την αλλαγη κλαπετου εισαγωγης πριν κανα χρονο, καταληγω οτι η αξιοπιστια των γερμανων ειναι τελικα μυθος! Και ποιος αλλος ξερει τι αλλο θα βγαλει στην πορεια. Ειμαι πραγματικα απογοητευμενος απο την ολη φαση!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχει αναφερθεί ότι τα αμάξια που έχουν πρόγραμμα επειδή το πρόγραμμα ζητάει "υπερωρίες" από την αντλία για να καλύψει τις ανάγκες σε καύσιμο, εμφανίζουν αυξημένη φθορά στο ποτηράκι της αντλίας υψηλής και απαιτείται συχνός έλεγχος και πιθανά και αντικατάσταση στο ποτηράκι για να μην έχει αστοχία με αποτέλεσμα τις βλάβες που ανέφερες.Πολλοί ελέγχουν το ποτηράκι και με μαμά αυτοκίνητα καλού κακού.Για ρώτα εκεί που έβαλες το πρόγραμμα να δεις τι θα σου πουν.

Link to comment
Share on other sites

τι να του πουν στο προγραμμα οτι δουλευει υπερωριες?

δηλαδη ο εκεντροφορος αντι να γυρναει με 1000 στροφες γυρνει με 2000 γιατι εχει βαλει προγραμμα.

ε το ακουσαμε και αυτο.

Φίλε μου εκτός από το να το παίζεις ξερόλας γνωρίζεις την αρχή λειτουργίας τουλάχιστον της αντλίας υψηλής στο γκολφ να μας την εξηγήσεις για να την καταλάβουμε και μεις οι άσχετοι.

Ίσως έτσι μπορείς να βοηθήσεις το φίλο μας, διαφορετικά καλύτερα να σωπάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως τα νεα ειναι ασχημα.

Αφου αντικατασταθηκε το φιλτρο βενζινης χωρις καμια βελτιωση, το αμαξι ανοιχτηκε για ελεγχο τρομπας βενζινης και αντλιας υψηλης πιεσης. Η τρομπα ηταν οκ αλλα το προβλημα εντοπιστηκε στην αντλια. Η αντλια εφαπτεται με τον εκκεντροφορο και ανοιγοκλεινει με την κινηση του. Μεταξυ αντλιας και εκκεντροφορου υπαρχει ενα μεταλλικο "ποτηρακι" (σα δαχτυλιθρα) το οποιο καποια στιγμη λογω μεγαλης πιεσης εσπασε. Το αποτελεσμα .... ο εκκεντροφορος στο σημειο εκεινο γδαρθηκε οποτε χρειαζεται αλλαγη της αντλιας και του εκκεντροφορου !!!! Και αυτο γιατι εφοσον ο εκκεντροφορος εχει γδαρθει σε αυτο το σημειο θα χαλασει και το επομενο ποτηρακι.

Επισης, τα κομματια-ρινισματα πρεπει να ειναι καπου μεσα στο θαλαμο του εκκεντροφορου, τα οποια και θα πρεπει να απομακρυνθουν.

Επειδη τα παραπανω με αφησαν αφωνο, θα κανω επισκεψη και σε αλλο συνεργειο να ακουσω μια νεα γνωμη.

Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας για τα παραπανω και επισης εαν καποιος αλλος εχει αντιμετοπισει κατι αντιστοιχο ασ με ενημερωσει.

καλο 8α ηταν λοιπον να ελενχουμε συχνα το ποτηρακι για να εχουμε το κεφαλι μας υσηχο εγω προσωπικα το αλλαζω κα8ε 10.000 ειτε ειναι γδαρμενο ειτε οχι...ολα τα tfsi εχουν ενα θεμα με αυτο...αφου ωμος βρηκες το προβλημα ολα καλα...

Link to comment
Share on other sites

Το ζητημα ειναι οτι εφοσον το αυτοκινητο εχει αυτην την ευπαθεια στο συγκεκριμενο ανταλλακτικο το συνεργειο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να ενημερωνει τον ιδιοκτητη. Επισης δε συμφωνω με τον Peris γιατι η υπερωρια της αντλιας ειναι σχετικη αναλογα με το κατα ποσο ο καθενας πιεζει το αυτοκινητο ή οχι. Μπορει το αυτοκινητο να μην εχει προγραμμα αλλα καποιος να το πιεζει πολυ και το αντιστροφο. Θα ειναι βεβαια καλο να ενημερωνει αυτος που βαζει το προγραμμα αλλα σιγουρα δεν ειναι δικη του ευθυνη.

Τελικα, το αποτελεσμα ειναι οτι μια ζημια των 1000 ευρω μπορει να αποφευχθει με 20 ευρω. Αλλα τελικα τα συγκεκριμενα συνεργεια (τουλαχιστον αυτα που ειχα εγω συναλλαγες) ειναι μονο για αλλαγες λαδιων! Επισης, το αυτοκινητο ειναι μια εδβομαδα μεσα και βεβαια δεν εχουν διαθεσιμο αυτοκινητο αντικαταστασης για μενα ....

Εννοειται πως θα γινει επισημο γραμμα σε Cosmocar και Γερμανια,

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκινητα με προγραμμα απαιτουν ελεγχους που σε ενα εργοστασιακο δεν απαιτουνται.Δεν ειναι υποχρεωμενη καμια αντιπροσωπεια να σε ενημερωσει για τα "αδυνατα σημεια" του αυτοκινητου σου που πρεπει να ελεγχεις τακτικα οταν εχεις βαλει προγραμμα.Η εταιρεια του προγραμματος θα επρεπε να σε εχει ενημερωσει.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Το ζητημα ειναι οτι εφοσον το αυτοκινητο εχει αυτην την ευπαθεια στο συγκεκριμενο ανταλλακτικο το συνεργειο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να ενημερωνει τον ιδιοκτητη. Επισης δε συμφωνω με τον Peris γιατι η υπερωρια της αντλιας ειναι σχετικη αναλογα με το κατα ποσο ο καθενας πιεζει το αυτοκινητο ή οχι. Μπορει το αυτοκινητο να μην εχει προγραμμα αλλα καποιος να το πιεζει πολυ και το αντιστροφο. Θα ειναι βεβαια καλο να ενημερωνει αυτος που βαζει το προγραμμα αλλα σιγουρα δεν ειναι δικη του ευθυνη.

Τελικα, το αποτελεσμα ειναι οτι μια ζημια των 1000 ευρω μπορει να αποφευχθει με 20 ευρω. Αλλα τελικα τα συγκεκριμενα συνεργεια (τουλαχιστον αυτα που ειχα εγω συναλλαγες) ειναι μονο για αλλαγες λαδιων! Επισης, το αυτοκινητο ειναι μια εδβομαδα μεσα και βεβαια δεν εχουν διαθεσιμο αυτοκινητο αντικαταστασης για μενα ....

Εννοειται πως θα γινει επισημο γραμμα σε Cosmocar και Γερμανια,

Φίλε μου όταν κάποιος φοράει πρόγραμμα στο αυτοκίνητο τρεις είναι οι βασικοί παράμετροι που αλλάζουν. Η πίεση της τουρμπίνας, το αβάνς και η παροχή καυσίμου. Το πρόγραμμα είναι αυτό που ζητάει επιπλέον παροχή καυσίμου και η τρόμπα το δίνει.Το πρόβλημα εστιάζεται στις μεσαίες στροφές όπου συνήθως τα after market προγράμματα δουλεύουν με αυξημένη πίεση την τουρμίνα και ζητάνε επιπλέον καύσιμο ενω οι εμβολισμοί από το έκκεντρο πάνω στην αντλία είναι σχετικά λίγοι με αποτέλεσμα για να ανταποκριθεί σε αυτά που ζητάει το πρόγραμμα η αντλία να δουλεύει στο φουλ. Μάλιστα πολλές φορές μην μπορώντας να ανταποκριθεί η αντλία στη απαίτηση του προγράμματος για βενζίνη, παρατηρούνται και τα λεγόμενα κοψίματα μικρότερα ή μεγαλύτερα ανάλογα με το πρόγραμμα. Αυτό προφανώς επιβαρύνει την αντλία γενικά και το ευαίσθητο σημείο της (το έκκεντρο ) ειδικότερα.

Οι αντιπροσωπείες είναι οι τελευταίες που φταίνε στο θέμα γύρω από το έκκεντρο. Αν αυτό έπρεπε να ελέγχεται και να αντικαθίσταταιστα πλαίσια της τακτικής συντήρησης, αυτό έπρεπε να το είχε περιλάβει η μαμά VW στο τακτικό service.

Τώρα όσον αφορά την αντλία του 5αριού ατύτή μάλλον ήταν οριακά επαρκής για το αυτοκίνητο και γι'αυτό η ίδια η vw την αναβάθμισε εκ' βάθρων στο 6άρι.Απλά στα αυτοκίνητα με πρόγραμμα επειδή "καταπονείται" περισσότερο βγάζει και την ευαισθησία της ποιο εύκολα και συνήθως οι προγραμματιστές προειδοποιούν τους πελάτες τους για τακτικό έλεγχο και πιθανή αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Tο ποτηράκι της αντλίας υψηλής αλλαζετε και στα tsi εαν στα ποσα περιπου χλμ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.