isid Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 (edited) Καλημερα σε όλους! Θα ηθελα να μοιραστω ενα προβλημα που παρουσιαστηκε στο GTI V που έχω το οποιο με ανησυχει ιδιαιτερα. Οταν το Turbo παει να γεμισει, κανει διακοπες και δεν ανεβαζει άλλο. Τα κοψιματα αυτα ειναι ομοια με τη λειτουργια του antispin που κοβει τις βενζινες οταν το αυτοκινητο χασει την προσφυση. Εκανα μια επισκεψη στο Παζαροπουλο-Πειραιως και ο εγκεφαλος εδειξε τα ακολουθα errors: 1. Βαλβιδα Turbo 2. Τρομπα βενζινης Ωστοσο ο μηχανικος μου ειπε οτι αυτο μπορει να οφειλεται σε κακης ποιοτητας ή νοθευμενα καυσιμα και προτεινε να κάνω ενα γεμισμα με 100αρα βενζινη και να το δουλεψω για καποια χιλιομετρα. Αυτη τη στιγμη εχω συμπληρωσει ηδη 200 χμ και το προβλημα παραμενει. Θα εκτιμουσα να ακουσω τις αποψεις των μελων σχετικα. Ευχαριστω εκ των προτερων. Edited January 31, 2011 by isid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 σου ειπε το κλασικο λογο τον μηχανικων φταιει η βενζινη!!! το λιγοτερο που μπορουσε να κανει ειναι να αλαξει ενα φιλτρο βενζινης αφου σου λεει για την βενζινη!!!τεσπα απο βενζινη δεν νομιζω να ειναι τρομπα ναι αλλα πρεπει να ασχοληθει ο παιχτης!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isid Posted January 21, 2011 Author Report Share Posted January 21, 2011 Καλημερα, το πηγα παλι σημερα και μου ειπαν οτι συνεχιζει να βγαζει error στην τροφοδοσια καυσιμου. Οποτε το προβλημα ειναι ειτε στην αντλια καυσιμου (euro 255.00) ειτε στην αντλια υψηλης (euro 370.00 !!!). Παρολ' αυτα μου προτειναν να αλλαξω σε πρωτη φαση ενα φιλτρο βενζινης (οπως λεει και ο φιλος παραπανω) μην τυχον εχει κατσει κατι εκει. Αν παλι δε δουλεψει προχωραμε σε αντικατασταση της πρωτης αντλιας. Γιατι νιωθω χαμενος (κανεις δεν ειναι σαφης) και οτι τελικα θα τα ακουμπησω παλι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 καλισπερα.φιλος μου ειχε ιδιο προβλημα και τελικα ηταν τα μπουζι για τσεκαρετο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 (edited) Φιλε μου μην ξεχνας οτι ειναι και αυτοκινητο 6 ετων σχεδον με 84000 χλμ οπως ειπες και με προγραμμα.Φυσιολογικο να σου βγαλει και κατι. Οπως λες δεν ειχες και καθολου προβληματα μεχρι τωρα, οποτε γιατι λες οτι θα τα ακουμπησεις και παλι? Το καλο θα ειναι να βαλεις πρωτα το φιλτρο, αν και πιστευω οτι δεν ειναι εκει το προβλημα, και μετα να προχωρησεις σε αντικατασταση της αντλιας που εχει προβλημα (εκτος και αν εχουν και οι δυο κατι ομως σπανιο να γινει την ιδια στιγμη). Αυτο το λεω ωστε το συνεργειο να ειναι σιγουρο το τι φταιει και να μην σου χρεωσουν πειραματικα μια αντλια που δεν χρειαζεσαι. Δηλαδη να σου αλλαξουν πρωτα μια αντλια που δεν χρειαζεται, να στην χρεωσουν και μετα να σου αλλαξουν και την αλλη χρεωνοντας σε παλι. Κοιταξε το γιατι την εχω παθει με καλοριφερ αυτοκινητου οπου αλλαξαν τα παντα πρωτα και μετα βρεθηκε οτι τελικα ευθυνοταν το μοτερ, αλλα εγω χρεωθηκα και ολα τα προηγουμενα. Προχωρησε μονο οταν σου εγγυηθουν οτι ξερουν ποια αντλια ευθυνεται η οτι δεν θα σε χρεωσουν για αντλια που δεν ηταν χαλασμενη. Edited January 21, 2011 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 21, 2011 Report Share Posted January 21, 2011 τρομπα ειναι 1000%. πες στον προγραμματιστη σου πρωτα να σου τσεκαρει το προγραμμα,για να σου χαμηλωσει πιεσεις..γιατι μπορει να ειναι στο οριο της η αντλια. αλλιως αλλαξε την αντλια αν δεν γινεται τπτ,ειναι και ακριβη παναθεμα την. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isid Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 Καλημερα, Τελικα σε πρωτη φαση μου αλλαξαν ενα φιλτρο βενζινης μηπως και κατι ειχε κολησει εκει. Αλλα δυστυχως δεν ειδα καμια βελτιεωση. Οποτε θα το παω για αλλαγη τρομπας βενζινης. Το θεμα ειναι ποια απο τις δυο τρομπες θα εχει το προβλημα???? Γιατι και αυτοι δεν μπορουν να διακρινουν. Απλα ειπαν οτι πιο πολλες πιθανοτητες ειναι να εχει προβλημα η τρομπα βενζινης και οχι η υψηλης. Επισης, μου ειπαν 250 ευρω μονο η τρομπα + εργασια. Εχει αλλα ξει κανεις να εχουμε συγκριτικη εικονα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Ισως εχουν δικιο για το ποια εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες να ειναι χαλασμενη αλλα αυτο δεν λεει τιποτα καθοτι αν εσυ βαλεις τα 250+ και μετα δεν ειναι εκει το προβλημα ποιος θα σου δωσει τα λεφτα σου πισω?? Καλο θα ειναι να πας καπου οπου να σου εγγυουνται τι χρειαζεται αλλαγη και οχι πειραματα η αν ειναι να δοκιμασουν να μην χρεωθεις κατι που δεν χρειαζεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isid Posted January 28, 2011 Author Report Share Posted January 28, 2011 Δυστυχως τα νεα ειναι ασχημα. Αφου αντικατασταθηκε το φιλτρο βενζινης χωρις καμια βελτιωση, το αμαξι ανοιχτηκε για ελεγχο τρομπας βενζινης και αντλιας υψηλης πιεσης. Η τρομπα ηταν οκ αλλα το προβλημα εντοπιστηκε στην αντλια. Η αντλια εφαπτεται με τον εκκεντροφορο και ανοιγοκλεινει με την κινηση του. Μεταξυ αντλιας και εκκεντροφορου υπαρχει ενα μεταλλικο "ποτηρακι" (σα δαχτυλιθρα) το οποιο καποια στιγμη λογω μεγαλης πιεσης εσπασε. Το αποτελεσμα .... ο εκκεντροφορος στο σημειο εκεινο γδαρθηκε οποτε χρειαζεται αλλαγη της αντλιας και του εκκεντροφορου !!!! Και αυτο γιατι εφοσον ο εκκεντροφορος εχει γδαρθει σε αυτο το σημειο θα χαλασει και το επομενο ποτηρακι. Επισης, τα κομματια-ρινισματα πρεπει να ειναι καπου μεσα στο θαλαμο του εκκεντροφορου, τα οποια και θα πρεπει να απομακρυνθουν. Επειδη τα παραπανω με αφησαν αφωνο, θα κανω επισκεψη και σε αλλο συνεργειο να ακουσω μια νεα γνωμη. Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας για τα παραπανω και επισης εαν καποιος αλλος εχει αντιμετοπισει κατι αντιστοιχο ασ με ενημερωσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 (edited) Έχει αναφερθεί και στο παρόν forum ότι υπάρχει αυτή η ευαισθησία στο ποτηράκι που λες και καλά είναι να ελέγχεται και προληπτικά πριν πάθεις κάποιος αυτό που έπαθες εσύ. Το παραπάνω ισχύει πολύ περισσότερο για αυτοκίνητα με πρόγραμμα. Πες μας αν εσύ έχεις πρόγραμμα στο αμάξι σου και αν ναι ποιο; Edited January 28, 2011 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 στα 85000 χμ που εχεις δεν αλλαξες ποτε ποτηρακι??και τωρα μονο εκκεντροφορο θα αλλαξεις??πολυ τυχερος εισαι..συνηθως αυτη η βλαβη μπορει να σου στοιχισει και μοτερ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isid Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 στα 85000 χμ που εχεις δεν αλλαξες ποτε ποτηρακι??και τωρα μονο εκκεντροφορο θα αλλαξεις??πολυ τυχερος εισαι..συνηθως αυτη η βλαβη μπορει να σου στοιχισει και μοτερ.. Δηλαδη πρεπει να γνωριζω οτι το αμαξι εχει αστοχια υλικου στην αντλια? Δε θα πρεπε να μου το πει καποιος στο συνεργειο? Ουτως η αλλος τα σκαμε που τα σκαμε στα σερβις. Δεν ειναι κατι το οποιο μπορει ευκολα να διαγνωσει κανεις. Εν τελει, η ζημια θα παει γυρω στα 1000 ευρω. Καθως μαθαινω οτι αυτες οι ζημιες ειναι συχνες στο συγκεκριμενο αμαξι και εαν συνυπολογισω και την αλλαγη κλαπετου εισαγωγης πριν κανα χρονο, καταληγω οτι η αξιοπιστια των γερμανων ειναι τελικα μυθος! Και ποιος αλλος ξερει τι αλλο θα βγαλει στην πορεια. Ειμαι πραγματικα απογοητευμενος απο την ολη φαση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Δεν μας είπες αν φοράς πρόγραμμα ή όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isid Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 Δεν μας είπες αν φοράς πρόγραμμα ή όχι. Φιλε Peris , το αυτοκινιτο εχει το προγραμμα της SP απο παζαροπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Φίλε έχει αναφερθεί ότι τα αμάξια που έχουν πρόγραμμα επειδή το πρόγραμμα ζητάει "υπερωρίες" από την αντλία για να καλύψει τις ανάγκες σε καύσιμο, εμφανίζουν αυξημένη φθορά στο ποτηράκι της αντλίας υψηλής και απαιτείται συχνός έλεγχος και πιθανά και αντικατάσταση στο ποτηράκι για να μην έχει αστοχία με αποτέλεσμα τις βλάβες που ανέφερες.Πολλοί ελέγχουν το ποτηράκι και με μαμά αυτοκίνητα καλού κακού.Για ρώτα εκεί που έβαλες το πρόγραμμα να δεις τι θα σου πουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 τι να του πουν στο προγραμμα οτι δουλευει υπερωριες? δηλαδη ο εκεντροφορος αντι να γυρναει με 1000 στροφες γυρνει με 2000 γιατι εχει βαλει προγραμμα. ε το ακουσαμε και αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 τι να του πουν στο προγραμμα οτι δουλευει υπερωριες? δηλαδη ο εκεντροφορος αντι να γυρναει με 1000 στροφες γυρνει με 2000 γιατι εχει βαλει προγραμμα. ε το ακουσαμε και αυτο. Φίλε μου εκτός από το να το παίζεις ξερόλας γνωρίζεις την αρχή λειτουργίας τουλάχιστον της αντλίας υψηλής στο γκολφ να μας την εξηγήσεις για να την καταλάβουμε και μεις οι άσχετοι. Ίσως έτσι μπορείς να βοηθήσεις το φίλο μας, διαφορετικά καλύτερα να σωπάσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted February 1, 2011 Report Share Posted February 1, 2011 Δυστυχως τα νεα ειναι ασχημα. Αφου αντικατασταθηκε το φιλτρο βενζινης χωρις καμια βελτιωση, το αμαξι ανοιχτηκε για ελεγχο τρομπας βενζινης και αντλιας υψηλης πιεσης. Η τρομπα ηταν οκ αλλα το προβλημα εντοπιστηκε στην αντλια. Η αντλια εφαπτεται με τον εκκεντροφορο και ανοιγοκλεινει με την κινηση του. Μεταξυ αντλιας και εκκεντροφορου υπαρχει ενα μεταλλικο "ποτηρακι" (σα δαχτυλιθρα) το οποιο καποια στιγμη λογω μεγαλης πιεσης εσπασε. Το αποτελεσμα .... ο εκκεντροφορος στο σημειο εκεινο γδαρθηκε οποτε χρειαζεται αλλαγη της αντλιας και του εκκεντροφορου !!!! Και αυτο γιατι εφοσον ο εκκεντροφορος εχει γδαρθει σε αυτο το σημειο θα χαλασει και το επομενο ποτηρακι. Επισης, τα κομματια-ρινισματα πρεπει να ειναι καπου μεσα στο θαλαμο του εκκεντροφορου, τα οποια και θα πρεπει να απομακρυνθουν. Επειδη τα παραπανω με αφησαν αφωνο, θα κανω επισκεψη και σε αλλο συνεργειο να ακουσω μια νεα γνωμη. Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας για τα παραπανω και επισης εαν καποιος αλλος εχει αντιμετοπισει κατι αντιστοιχο ασ με ενημερωσει. καλο 8α ηταν λοιπον να ελενχουμε συχνα το ποτηρακι για να εχουμε το κεφαλι μας υσηχο εγω προσωπικα το αλλαζω κα8ε 10.000 ειτε ειναι γδαρμενο ειτε οχι...ολα τα tfsi εχουν ενα θεμα με αυτο...αφου ωμος βρηκες το προβλημα ολα καλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isid Posted February 2, 2011 Author Report Share Posted February 2, 2011 Το ζητημα ειναι οτι εφοσον το αυτοκινητο εχει αυτην την ευπαθεια στο συγκεκριμενο ανταλλακτικο το συνεργειο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να ενημερωνει τον ιδιοκτητη. Επισης δε συμφωνω με τον Peris γιατι η υπερωρια της αντλιας ειναι σχετικη αναλογα με το κατα ποσο ο καθενας πιεζει το αυτοκινητο ή οχι. Μπορει το αυτοκινητο να μην εχει προγραμμα αλλα καποιος να το πιεζει πολυ και το αντιστροφο. Θα ειναι βεβαια καλο να ενημερωνει αυτος που βαζει το προγραμμα αλλα σιγουρα δεν ειναι δικη του ευθυνη. Τελικα, το αποτελεσμα ειναι οτι μια ζημια των 1000 ευρω μπορει να αποφευχθει με 20 ευρω. Αλλα τελικα τα συγκεκριμενα συνεργεια (τουλαχιστον αυτα που ειχα εγω συναλλαγες) ειναι μονο για αλλαγες λαδιων! Επισης, το αυτοκινητο ειναι μια εδβομαδα μεσα και βεβαια δεν εχουν διαθεσιμο αυτοκινητο αντικαταστασης για μενα .... Εννοειται πως θα γινει επισημο γραμμα σε Cosmocar και Γερμανια, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 (edited) Αυτοκινητα με προγραμμα απαιτουν ελεγχους που σε ενα εργοστασιακο δεν απαιτουνται.Δεν ειναι υποχρεωμενη καμια αντιπροσωπεια να σε ενημερωσει για τα "αδυνατα σημεια" του αυτοκινητου σου που πρεπει να ελεγχεις τακτικα οταν εχεις βαλει προγραμμα.Η εταιρεια του προγραμματος θα επρεπε να σε εχει ενημερωσει. Edited February 2, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Το ζητημα ειναι οτι εφοσον το αυτοκινητο εχει αυτην την ευπαθεια στο συγκεκριμενο ανταλλακτικο το συνεργειο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να ενημερωνει τον ιδιοκτητη. Επισης δε συμφωνω με τον Peris γιατι η υπερωρια της αντλιας ειναι σχετικη αναλογα με το κατα ποσο ο καθενας πιεζει το αυτοκινητο ή οχι. Μπορει το αυτοκινητο να μην εχει προγραμμα αλλα καποιος να το πιεζει πολυ και το αντιστροφο. Θα ειναι βεβαια καλο να ενημερωνει αυτος που βαζει το προγραμμα αλλα σιγουρα δεν ειναι δικη του ευθυνη. Τελικα, το αποτελεσμα ειναι οτι μια ζημια των 1000 ευρω μπορει να αποφευχθει με 20 ευρω. Αλλα τελικα τα συγκεκριμενα συνεργεια (τουλαχιστον αυτα που ειχα εγω συναλλαγες) ειναι μονο για αλλαγες λαδιων! Επισης, το αυτοκινητο ειναι μια εδβομαδα μεσα και βεβαια δεν εχουν διαθεσιμο αυτοκινητο αντικαταστασης για μενα .... Εννοειται πως θα γινει επισημο γραμμα σε Cosmocar και Γερμανια, Φίλε μου όταν κάποιος φοράει πρόγραμμα στο αυτοκίνητο τρεις είναι οι βασικοί παράμετροι που αλλάζουν. Η πίεση της τουρμπίνας, το αβάνς και η παροχή καυσίμου. Το πρόγραμμα είναι αυτό που ζητάει επιπλέον παροχή καυσίμου και η τρόμπα το δίνει.Το πρόβλημα εστιάζεται στις μεσαίες στροφές όπου συνήθως τα after market προγράμματα δουλεύουν με αυξημένη πίεση την τουρμίνα και ζητάνε επιπλέον καύσιμο ενω οι εμβολισμοί από το έκκεντρο πάνω στην αντλία είναι σχετικά λίγοι με αποτέλεσμα για να ανταποκριθεί σε αυτά που ζητάει το πρόγραμμα η αντλία να δουλεύει στο φουλ. Μάλιστα πολλές φορές μην μπορώντας να ανταποκριθεί η αντλία στη απαίτηση του προγράμματος για βενζίνη, παρατηρούνται και τα λεγόμενα κοψίματα μικρότερα ή μεγαλύτερα ανάλογα με το πρόγραμμα. Αυτό προφανώς επιβαρύνει την αντλία γενικά και το ευαίσθητο σημείο της (το έκκεντρο ) ειδικότερα. Οι αντιπροσωπείες είναι οι τελευταίες που φταίνε στο θέμα γύρω από το έκκεντρο. Αν αυτό έπρεπε να ελέγχεται και να αντικαθίσταταιστα πλαίσια της τακτικής συντήρησης, αυτό έπρεπε να το είχε περιλάβει η μαμά VW στο τακτικό service. Τώρα όσον αφορά την αντλία του 5αριού ατύτή μάλλον ήταν οριακά επαρκής για το αυτοκίνητο και γι'αυτό η ίδια η vw την αναβάθμισε εκ' βάθρων στο 6άρι.Απλά στα αυτοκίνητα με πρόγραμμα επειδή "καταπονείται" περισσότερο βγάζει και την ευαισθησία της ποιο εύκολα και συνήθως οι προγραμματιστές προειδοποιούν τους πελάτες τους για τακτικό έλεγχο και πιθανή αντικατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klyr Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 Tο ποτηράκι της αντλίας υψηλής αλλαζετε και στα tsi εαν στα ποσα περιπου χλμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...