Jump to content
yositosi

Passat Cc Revo2

Recommended Posts

Την Παρασκευή το πρωί με πήρε και μου το είπε ο Φώτης... αλλά ακόμα δεν αναλύσαμε το οικονομικό! Σάββατο βράδυ σπάστηκα άσχημα γιατί σφίξε ξεσφίξε... με το 2λιτρο δεν ξεκαθάρισε το τοπίο! Πρώτο άνοιγμα, το αμάξι μου δεν υπήρχε. Εκανα βλακεία και το έκανα αλλαγή στις 7000στροφές, αλλά με σχετική άνεση πέρασε το 2λιτρο από δίπλα μου (το πάτησε πρώτος και ίσως για αυτό).

Στο δεύτερο πάτημα στα καπάκια, τον είχα με άνεση (άσχετα που το Αντωνάκι λέει ότι το άφησε το γκάζι, μιας και από την αρχή γέμιζα πολύ δυνατότερα). ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ήταν φορτωμένος και με 100 κιλάκια παραπάνω αυτός!!!!

Πάντως απορώ πως διάφορα "φαντάσματα" αμάξια χωρίς μετρήσεις ισχύος, χωρίς περιφερειακά σωστά (ελεύθερα εννοώ) δηλώνουν κάτι ασύλληπτες τελικές "250 στο φτερό... 265 στο κοντέρ". Η τα δικά μας είναι χαλασμένα, ή το πούπουλο της κότας τα ονομάζουμε "φτερό" πλέον! Δεν ξέρω, τι να πω! Ενα ακόμα επεισόδιο των X-files :thumbsup:

σιμο δηλαδη στο δευτερο ησουν μπροστα ε?καλα ειναι ρε φιλε μια χαρα εισαι τι αλλο θες ?βαλε την κ04 να υσηχασεις :wacko: και να δεις μετα εαν σε βλεποθν τα διλιτρα και πρωτη να πατανε παλι χαμενοι θα ειναι :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Σίμο έχεις φάει κόλλημα ε; Κι εσύ ρε Αντώνη μην τον περνάς και του δημιουργείς κόμπλεξ. Άστον να σε κεράσει κανά τσαγάκι επίτηδες γιατί έτσι όπως το πάει και nitro θα βάλει και θα ξηλώσει τα πίσω καθίσματα!

Πού είναι ο παλιός Σίμος που έλεγε ότι κανείς δεν παίρνει το CC για κόντρες;

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δηλαδή πόσα έχεις δει στο κοντέρ ???

Αρη, πρόσεξε τι γίνεται...

ΠΡΩΤΟΝ, ΟΛΑ ΤΑ CC, ακόμα και μαμά, σπάσιμο ΤΕΤΑΡΤΗΣ βγάζουν 200+ (κάτι ψιλά παραπάνω). Η τελική δεν ορίζεται από την ισχύ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ! Την τετάρτη την σπάει και ένα μαμά μοτέρ, οπότε παει αυτό. Απλά το δικό μου θα την γεμίσει ΠΟΛΥ πιο γρήγορα!

Σε μαμά CC, το ζόρι έρχεται στην 5η σχέση όπου πρακτικά φτάνει μέχρι ενός σημείου, και εκεί κατσικώνεται αν είναι ισιάδι. Η 5η ταχύητα στα 18άρια TSi είναι ΠΟΛΥ μακριά σχέση! Αναφορικά να σου πω ότι σε στοκ αμάξι κατσικώνεται κάπου στις 5500-5600 στροφές και δεν ανεβάζει. Επίσης να σου πω ότι στις 6500 στροφές το αμάξι κινείται με 255χαω! Πρακτικά λοιπόν μιλάμε για 60χαω τελικής από σπάσιμο 4ης σε σπάσιμο 5ης!!!!

Με την ανοιχτή μου εξάτμιση, με την εισαγωγή μου που ρουφάει σαν μουρλή απευθείας από την μετώπη κρύο αέρα, με το επιθετικό μου πρόγραμμα, σε ενημερώνω ότι ανεβάζω ΠΟΛΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ως τα 240, ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ως τα 250, αρκετά άνετα ως τα 255, και μετά τα όποια χιλιόμετρα έρχονται όλο και πιο αργά!!!!

Στα παραπάνω συνυπολόγισε ότι φοράω 17άρα ζάντα η οποία ευνοείται για τελικιάσματα έναντι των μεγαλυτέρων, με ΜΟΝΑΔΙΚΟ ερωτηματικό το πόσο επιρρεάζει στην τελική το αυξημένο βάρους του Conti-seal!

Σίμο έχεις φάει κόλλημα ε; Κι εσύ ρε Αντώνη μην τον περνάς και του δημιουργείς κόμπλεξ. Άστον να σε κεράσει κανά τσαγάκι επίτηδες γιατί έτσι όπως το πάει και nitro θα βάλει και θα ξηλώσει τα πίσω καθίσματα!

Πού είναι ο παλιός Σίμος που έλεγε ότι κανείς δεν παίρνει το CC για κόντρες;

Μπα Γιώργο μου, απλα παίζουμε... Το θεωρώ ιεροσυλία να μπλέκουμε την φούτσα με την βούρτσα!!! Αλλο το 1.8, άλλο το 2λιτρο, και άλλο το 3.6! Το παν δεν είναι ένα άνοιγμα. Απλά απόρρησα ως προς το γιατί ήταν "χαμένο" το αμάξι μου στο πρώτο πάτημα που κάναμε...

Για την ιστορία, όποτε πηγαίνουμε στον Δημήτρη (baira) και πιανουμε Εγνατία οδό χωρίς κίνηση τα πλακώνουμε (συν το ότι είχαμε αργήσει)

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή το πρωί με πήρε και μου το είπε ο Φώτης... αλλά ακόμα δεν αναλύσαμε το οικονομικό! Σάββατο βράδυ σπάστηκα άσχημα γιατί σφίξε ξεσφίξε... με το 2λιτρο δεν ξεκαθάρισε το τοπίο! Πρώτο άνοιγμα, το αμάξι μου δεν υπήρχε. Εκανα βλακεία και το έκανα αλλαγή στις 7000στροφές, αλλά με σχετική άνεση πέρασε το 2λιτρο από δίπλα μου (το πάτησε πρώτος και ίσως για αυτό).

Στο δεύτερο πάτημα στα καπάκια, τον είχα με άνεση (άσχετα που το Αντωνάκι λέει ότι το άφησε το γκάζι, μιας και από την αρχή γέμιζα πολύ δυνατότερα). ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ήταν φορτωμένος και με 100 κιλάκια παραπάνω αυτός!!!!

Πάντως απορώ πως διάφορα "φαντάσματα" αμάξια χωρίς μετρήσεις ισχύος, χωρίς περιφερειακά σωστά (ελεύθερα εννοώ) δηλώνουν κάτι ασύλληπτες τελικές "250 στο φτερό... 265 στο κοντέρ". Η τα δικά μας είναι χαλασμένα, ή το πούπουλο της κότας τα ονομάζουμε "φτερό" πλέον! Δεν ξέρω, τι να πω! Ενα ακόμα επεισόδιο των X-files :startle:

Σημείωση Τασούλη, για να καταλάβεις τον προβληματισμό μου, αφότου φτάσαμε στον προορισμό μας, ο συμπλέκτης μου ΕΛΑΦΡΑ μύριζε!!!! :growl:

πειδη ο κυριος yiosi ειναι ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ να πω οτι:

1. εγω ειχα +3 ατομα,αυτος κανενα.

2. στο πρωτο πολυ απλα με εβλεπε να φευγω (ας τις βλακειες......ξεκινησε πρωτος κλπ κλπ....)

3. στο 2ο αφησα το γκαζι κε. yiosi,ημουν στη μεσαια κ συ αριστερα κ στα 500m μπροστα ειχα αυτοκινητο κ μεσα 3 γυναικες να με κραζουν αλλωστε ξερεις οτι δε μπορεις να με περασεις τοσο γρηγορα.......

4.δε θα με περασεις βρε ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :whistling:

Link to comment
Share on other sites

πειδη ο κυριος yiosi ειναι ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ να πω οτι:

1. εγω ειχα +3 ατομα,αυτος κανενα.

2. στο πρωτο πολυ απλα με εβλεπε να φευγω (ας τις βλακειες......ξεκινησε πρωτος κλπ κλπ....)

3. στο 2ο αφησα το γκαζι κε. yiosi,ημουν στη μεσαια κ συ αριστερα κ στα 500m μπροστα ειχα αυτοκινητο κ μεσα 3 γυναικες να με κραζουν αλλωστε ξερεις οτι δε μπορεις να με περασεις τοσο γρηγορα.......

4.δε θα με περασεις βρε ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :whistling:

Είσαι ΓΕΛΟΙΟΣ μικρέ και ανόητε χιμπατζή! :roadrage:

1. Είπα ότι είχες 100 κιλά παραπάνω γκιούμι! (κάνε τις προσθαφαιρέσεις, και το ότι εγώ ήμουν φουλαρισμένος, συν τα κιλάκια μου ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ!!!) και θα δεις ότι το συνυπολόγισα!

2. Ναι το είπα ότι στο πρώτο απλα σε έβλεπα... και απλα είπα τι γινόταν μέσα στο δικό μου!

3. Εχεις μεγάλη πλακα τελικά!!! Πότε πατήσαμε, πότε το άφησες το γκάζι... Εκτός και αν το UBER-2λιτρο κουβάδι σου όταν το αφήνεις το γκάζι αργά αργά χάνει ταχύτητα!! Καλά σε λέω vlakakos.gr :startle:

4. Ο Δημήτρης είπε να πάμε κάπου... Εβρεχε το βράδυ, οπότε δεν έλεγε (συν ότι είχες την κομπανία μαζί σου). Οποτε θέλεις, πάμε αν μη τι άλλο να μας λυθεί η απορία.

Εεεεε Αντώνη, εεεε? :growl:

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, καθαρά για την ιστορία ένα 3.6 με τα ατμοσφαιρικά του 300 άλογα τελειώνει στα 267χαω πραγματικής τελικής που είναι στρόγγυλα στα 280 κοντερίσια!

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Είσαι ΓΕΛΟΙΟΣ μικρέ και ανόητε χιμπατζή! :roadrage:

1. Είπα ότι είχες 100 κιλά παραπάνω γκιούμι! (κάνε τις προσθαφαιρέσεις, και το ότι εγώ ήμουν φουλαρισμένος, συν τα κιλάκια μου ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ!!!) και θα δεις ότι το συνυπολόγισα!

2. Ναι το είπα ότι στο πρώτο απλα σε έβλεπα... και απλα είπα τι γινόταν μέσα στο δικό μου!

3. Εχεις μεγάλη πλακα τελικά!!! Πότε πατήσαμε, πότε το άφησες το γκάζι... Εκτός και αν το UBER-2λιτρο κουβάδι σου όταν το αφήνεις το γκάζι αργά αργά χάνει ταχύτητα!! Καλά σε λέω vlakakos.gr :whistling:

4. Ο Δημήτρης είπε να πάμε κάπου... Εβρεχε το βράδυ, οπότε δεν έλεγε (συν ότι είχες την κομπανία μαζί σου). Οποτε θέλεις, πάμε αν μη τι άλλο να μας λυθεί η απορία.

Εεεεε Αντώνη, εεεε? :roadrage:

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας, καθαρά για την ιστορία ένα 3.6 με τα ατμοσφαιρικά του 300 άλογα τελειώνει στα 267χαω πραγματικής τελικής που είναι στρόγγυλα στα 280 κοντερίσια!

1.συγχαρητηρια....οι τρεις γυναικες που ειχα μεσα ειναι απο 33 κ κατι κιλα η καθε μια....

2.ειμαι 30 κιλα + απο σενα για αρχη τουλαχιστον.My link

3.σε τηλ επικοινωνια πριν λιγο,ατομο απο το αυτοκ μου σου επιβεβαιωσε οτι αφησα το γκαζι..... κ τι ηθελες να κανω? να παρω μαζι μου το αυτοκ μπροστα μου ή να αρχισω τα δεξια αριστερα μες τη βροχα στα 200+ με τα "καινουρια" μου λαστιχα?!

4. οποτε θες ειμαι στη διαθεση σου μικρε μου καγκουρε...... :startle: ...... :growl: .....ΗΛΙΘΙΕ.

Link to comment
Share on other sites

καγκουρε...... :whistling: ...... :startle: .....ΗΛΙΘΙΕ.

ΚΑΓΚΑΡΕ το λένε!!! χαχαχα... Εντελώς οφ τοπικ για άλλη μια φορά!! (ελπίζω μόνο να μην μου ντυθείς νταρθ βέιντερ και αρχίσεις τα μαγικά τύπου "κόλλησε ο κλιματισμός... είχα ανοιχτά φώτα... χάλασε ο συμπλέκτης αλλα μετά επανήλθε... κτλ κτλ κτλ" γιατί θα πεσεις πολύ στα μάτια μου τότε! :growl:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΓΚΑΡΕ το λένε!!! χαχαχα... Εντελώς οφ τοπικ για άλλη μια φορά!! (ελπίζω μόνο να μην μου ντυθείς νταρθ βέιντερ και αρχίσεις τα μαγικά τύπου "κόλλησε ο κλιματισμός... είχα ανοιχτά φώτα... χάλασε ο συμπλέκτης αλλα μετά επανήλθε... κτλ κτλ κτλ" γιατί θα πεσεις πολύ στα μάτια μου τότε! :whistling:

My link

δεν αρχισα εγω το off topic....εσυ ησουν ανακριβης......

........εγω τετοιες μ@λ@κιες δε λεω :startle:

Link to comment
Share on other sites

Και μετά από αυτή την παρένθεση, να επιστρέψουμε στο ουσιαστικό θέμα που είναι αυτό της Κ04...

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, θα ήθελα μερικές απόψεις ως προς το όλο θέμα, και πρακτικά αν έχει κανείς ιδέα τι σετάρισμα θα μπορούσε να είναι ξεκούραστο για το μοτέρ και κυρίως για τη μετάδοση (ειδικά ως προς τις καμπύλες ροπής)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Αρη, δεν είμαι 100% σίγουρος ακόμα. Ναι φαγουριάζομαι, αλλά ναι θέλω να ξέρω και τι θα περιμένω μετά να βγάλει!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις ...

Τα δυο πράγματα που με εξιτάρουν είναι α) η ταχύτητα και β) οι ωραίες γυναίκες.

Έχω μάθει λοιπόν να κάνω πάντα συσχετίσεις του ενός πάθους μου με το άλλο.

Όσο πιο ωραία η γκόμενα, τόσο πιο μεγάλο το κόστος συντήρησης αναλογικά με τον χρόνο που βρίσκεσαι ΜΕΣΑ της ...

Αν όπου "ωραία γυναίκα" βάλεις "γρήγορο αυτοκίνητο" πάιρνεις την απάντηση για την ερώτηση σου σχετικά με το τι θα σου βγάλει μετά ...

Εσύ θα κρίνεις πόσο γλυκός είναι ο χρόνος που βρίσκεσαι ΜΕΣΑ σε σχέση με το κόστος συντήρησης ...

Καλές Αποφάσεις !!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτή την ισορροπία σκέφτομαι Αρη... Θα το συζητήσω και με τα παιδιά και θα δούμε τι θα κάνουμε, και αν θα κάνουμε

Link to comment
Share on other sites

κάντο ! απλά όπου μπορείς να βάλεις καινούργια πράγματα καλό είναι να τα βάζεις καινούργια ...

βάλε κι ένα avcr(Boost Controller) με 3 διαφορετικά προγράμματα και θα είσαι άρχοντας ! :thumbsup:

Apex'i Super AVC-R Boost Controller Installation

Link to comment
Share on other sites

κάντο ! απλά όπου μπορείς να βάλεις καινούργια πράγματα καλό είναι να τα βάζεις καινούργια ...

βάλε κι ένα avcr(Boost Controller) με 3 διαφορετικά προγράμματα και θα είσαι άρχοντας ! :thumbsup2:

Apex'i Super AVC-R Boost Controller Installation

Κάπου κατά τη 12η φωτό της εγκατάστασης άρχισα να δακρύζω και μόνο στη σκέψη... κάπου κατά τη 15η φωτό πλεον δεν έβλεπα από τα κλάματα χαχαχα!!! Αν το δικό μου λυθεί έτσι, τίποτα δεν θα μείνει που να μην τρίζει μετά!! :growl:

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις ...

Τα δυο πράγματα που με εξιτάρουν είναι α) η ταχύτητα και β) οι ωραίες γυναίκες.

Έχω μάθει λοιπόν να κάνω πάντα συσχετίσεις του ενός πάθους μου με το άλλο.

Όσο πιο ωραία η γκόμενα, τόσο πιο μεγάλο το κόστος συντήρησης αναλογικά με τον χρόνο που βρίσκεσαι ΜΕΣΑ της ...

Αν όπου "ωραία γυναίκα" βάλεις "γρήγορο αυτοκίνητο" πάιρνεις την απάντηση για την ερώτηση σου σχετικά με το τι θα σου βγάλει μετά ...

Εσύ θα κρίνεις πόσο γλυκός είναι ο χρόνος που βρίσκεσαι ΜΕΣΑ σε σχέση με το κόστος συντήρησης ...

Καλές Αποφάσεις !!!!

:growl::thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, και αφού μου έσπασαν τα νεύρα τα ΕΛΤΑ... ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΜΑΤΖΑΦΛΕΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :rolleyes::whistling::)

dsc00313ed.jpg

Setting 0 για στοκ, 1 για 95άρα, 2 για 98άρα, 3 για ξεζούμισμα όπου και είναι τώρα, και ρύθμιση αντικλεπτικού που κλειδώνει την ECU σε περίπτωση που το αφήσουμε το αμάξι παρκαρισμένο κάπου "επίφοβα" ή που φύγουμε για καιρό και μείνει κάπου παρατημένο!

Μικροσκοπικές διαστάσεις (σαν ένα κινητό τηλέφωνο) και πλεον είμαστε τζετ! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, και αφού μου έσπασαν τα νεύρα τα ΕΛΤΑ... ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΜΑΤΖΑΦΛΕΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :rolleyes::sorcerer::whistling:

dsc00313ed.jpg

Setting 0 για στοκ, 1 για 95άρα, 2 για 98άρα, 3 για ξεζούμισμα όπου και είναι τώρα, και ρύθμιση αντικλεπτικού που κλειδώνει την ECU σε περίπτωση που το αφήσουμε το αμάξι παρκαρισμένο κάπου "επίφοβα" ή που φύγουμε για καιρό και μείνει κάπου παρατημένο!

Μικροσκοπικές διαστάσεις (σαν ένα κινητό τηλέφωνο) και πλεον είμαστε τζετ! :sorcerer:

Μεγειές Σίμο.

Πολύ σωστό εργαλείο το ματζαφλέρι που παρέλαβες.:whistle:

Link to comment
Share on other sites

βρε υοσι τι τελικες εχεις δη εσυ στο πασσατ σου??

quote

Πάντως απορώ πως διάφορα "φαντάσματα" αμάξια χωρίς μετρήσεις ισχύος, χωρίς περιφερειακά σωστά (ελεύθερα εννοώ) δηλώνουν κάτι ασύλληπτες τελικές "250 στο φτερό... 265 στο κοντέρ". Η τα δικά μας είναι χαλασμένα, ή το πούπουλο της κότας τα ονομάζουμε "φτερό" πλέον! Δεν ξέρω, τι να πω! Ενα ακόμα επεισόδιο των X-files :sorcerer:

unquote

παντως δεν ξερω για φαντασματα,το δικο μου εχει και παρουσιαση εδω μεσα...θεικο σχολιο ακομη γελαω:rolleyes:

γιατι το 265 που γραφεις στη σελιδα 7 ειναι μαλλον αυτο που λεω εγω σε αλλο θεμα??παντως για να το κλεισω, εγω το εχω τσεκαρει το κοντερ μου και κλεβει 4 κλμ,μου δειχνει 4 κλμ παραπανω απο οτι παει..και με gps αλλα και με

τα ρανταρ της επιφανειας που χρησιμοποιει η αστυνομια αλλα και με τις καμερες...αρα οπως ειχα πει και στο αλλο 261 χωρις να τελιωσει ο δρομος αλλα ουτε και η δυναμη του,το θεμα μου ηταν που σταματησα μην παρω το μοτερ ολο στο χερι...

τωρα διαβαζω για 300 και αναρωτιεμαι....αν εγω εχω προβλημα

που ειναι και λιγοτερα αλλα και αυτοματο ενα ποιο δυνατο σαν το δικο σου ξεκιναει κανονικα η χαζευει τρελα? αφηνεις κατω πρωτη,δευτερα,και λιγο απο τριτη σιγουρα ε πλεον???

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

βρε υοσι τι τελικες εχεις δη εσυ στο πασσατ σου??γιατι το 265 που γραφεις στο 7 ειναι μαλλον αυτο που λεω εγω σε αλλο θεμα??παντως για να το κλεισω, εγω το εχω τσεκαρει το κοντερ μου και κλεβει 4 κλμ,μου δειχνει 4 κλμ παραπανω απο οτι παει..και με gps αλλα και με

τα ρανταρ της επιφανειας που χρησιμοποιει η αστυνομια αλλα και με τις καμερες...αρα οπως ειχα πει και στο αλλο 261 χωρις να τελιωσει ο δρομος αλλα ουτε και η δυναμη του,το θεμα μου ηταν που σταματησα μην παρω το μοτερ ολο στο χερι...τωρα διαβαζω για 300 και αναρωτιεμαι....αν εγω εχω προβλημα

που ειναι και λιγοτερα αλλα και αυτοματο ενα ποιο δυνατο σαν το δικο σου ξεκιναει κανονικα η χαζευει τρελα? αφηνεις κατω πρωτη,δευτερα,και λιγο απο τριτη σιγουρα ε πλεον???

Πολύ γενικό αυτό το "τελική" κατά την προσωπική μου άποψη. Μέχρι εκεί το έχω πατήσει, αλλά ρεαλιστικά το αμάξι ανοίγει μουρλαμένο ως τα 200... δυνατά ως τα 230-240, ροικά ως τα 250-255 και μετά είναι η μαστίχα που την τραβάς. Ναι μεν έχει να δώσει, ΑΛΛΑ...

Τώρα για τα "τρελά νούμερα" και εγώ τα έχω διαβάσει από διάφορους! Το να περιμένουμε ούριο άνεμο, γκρεμό και να δείξει σε ένα σημείο ένα peak νούμερο δεν το θεωρώ τελική!

Για τις αποκλίσεις που αναφέρεις, δεν το έχω ψάξει τόσο αλλά έχω την πεποίθηση ότι η "ψαλίδα" είναι μεγαλύτερη :rolleyes:

Για εκκινήσεις και σπινιαρίσματα, πρακτικά και την τρίτη all the way ως ψηλά την σπινιάρει το αμάξι (και σκάσιμο με 3η από 2000-2500 στροφές θα την σπινάρει) αλλά και παλι δεν ξέρω το κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι μέτρο αναφοράς ή σύγκρισης (το αναφέρω καθότι π.χ. ένα revo δίνει τρελή ροπή στα χαμηλά οπότε λογικό να σπινάρει).

Link to comment
Share on other sites

παντως δεν ξερω για φαντασματα,το δικο μου εχει και παρουσιαση εδω μεσα...θεικο σχολιο ακομη γελαω:rolleyes:

Επειδή τώρα είδα ότι το έκανες "edit", και επειδή για τον όρο "φαντάσματα" κάποιος μπορεί εύκολα να τσιμπηθεί... σου αναφέρω ότι έχει να κάνει με CC!

Εχουν "δηλωθεί" κάτι ασύλληπτες τελικές με Stage1 σκέτα (χωρίς περιφερειακά), αλλά και άλλα διάφορα μαγικά. Αλλο το να πιασει σε κάποια φάση, με υπομονή (και προφανώς κλίση οδοστρώματος) μια ταχύτητα και άλλο να βγάινουμε περίτρανα και να την δηλώνουμε :whistling:

Πόσο δε όταν ο δύσμοιρος κάτοχος π.χ. ενός R36 ίσα που το βλέπει να τελειώνει το κοντέρ των 280χαω! Θα απογοητευτεί και θα νομίζει ότι τον κορόιδεψαν κιόλας :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, και αφού μου έσπασαν τα νεύρα τα ΕΛΤΑ... ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΜΑΤΖΑΦΛΕΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :rolleyes::sorcerer::whistling:

Setting 0 για στοκ, 1 για 95άρα, 2 για 98άρα, 3 για ξεζούμισμα όπου και είναι τώρα, και ρύθμιση αντικλεπτικού που κλειδώνει την ECU σε περίπτωση που το αφήσουμε το αμάξι παρκαρισμένο κάπου "επίφοβα" ή που φύγουμε για καιρό και μείνει κάπου παρατημένο!

Μικροσκοπικές διαστάσεις (σαν ένα κινητό τηλέφωνο) και πλεον είμαστε τζετ! :sorcerer:

Συγχαρητήρια Σίμο ! πολύ καλή κίνηση, που θα δώσει και περισσότερη μακροζωία στον κινητήρα σου και περισσότερα λεφτά στη τζέπη σου μακροπρόθεσμα = απόσβεση...

Φυσικά σε στοκ ρύθμιση θα σου φανεί πολύ χρήσιμο για τις καθημερινές σου μετακινήσεις.

ΥΓ: Αν εκεί που γυρνάς απο τη δουλειά αμέριμνος, εμφανισθεί ξαφνικα στον καθρέφτη ο Αντώνης, πόσος είναι ο χρόνος εναλλαγής των ρυθμίσεων;;; :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια Σίμο ! πολύ καλή κίνηση, που θα δώσει και περισσότερη μακροζωία στον κινητήρα σου και περισσότερα λεφτά στη τζέπη σου μακροπρόθεσμα = απόσβεση...

Φυσικά σε στοκ ρύθμιση θα σου φανεί πολύ χρήσιμο για τις καθημερινές σου μετακινήσεις.

ΥΓ: Αν εκεί που γυρνάς απο τη δουλειά αμέριμνος, εμφανισθεί ξαφνικα στον καθρέφτη ο Αντώνης, πόσος είναι ο χρόνος εναλλαγής των ρυθμίσεων;;; :rolleyes:

1. Στοκ ρυθμίσεις σημαίνει πρακτικά "μαμά". Αυτό είναι είτε για να το πουλήσεις το αμάξι αφού τα ξηλώσεις όλα και τα δώσεις πόδι, είτε για να "κρυφτείς" από καμία αντιπροσωπεία. Λειτουργικά θεωρώ ότι το αμάξι θα έιναι ΠΟΛΥ άδειο καθότι δεν θα έχει πιέσεις για να "γεμίσει" τόσο το I/C όσο και την εξάτμιση (κοινώς τα lags του αιώνα).

2. Ρεαλιστικά, με ένα setting1 το αμάξι παλι θα είναι δυνατό, και θα μπορώ να το ρολάρω με μια Vpower απλή χωρίς τον παραμικρό φόβο

3. Τζίφος η εναλλαγή. Δεν γίνεται εν-κινήσει (νομίζω πως ούτε και στου Αντώνη το APR που τα αλλάζει από το cruise control γίνεται)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.