yositosi Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Αφού καθόμασταν με ένα μέλος που έχει το RLine και χαζέυαμε το μοτέρ του (νέο αυτοκίνητο) παρατήρησα τελικά ότι οι διαφορές μεταξύ των παλαιότερων εκδόσεων που φορούσαν τον BZB, και των νεότερων που φοράνε τον CDAA είναι αρκετά εμφανείς. Ως προς το μηχανικό μέρος, μπορούμε να συνοψίσουμε τα εξής -BZB: To μελανό σημείο αυτού του μοτέρ ήταν η έλλειψη του δεύτερου αισθητήρα λάμδα (που έχει ο δίλιτρος CDAA) και η παράλληλη χρήση ενός και μοναδικού ο οποίος μάλιστα είναι narrowband. Από πλευράς VW, ήταν μια προσπάθεια ελέγχου του κόστους (περικοπές), αλλά από πλευράς tuning ήταν ένας πονοκέφαλος. -CDAA: Στην εξέλιξη του BZB, ήρθε ο CDAA, όπου πρακτικά επιτέλους προοστέθηκε όπως και στα δίλιτρα πλεον, και δεύτερος αισθητήρας λάμδα όπου ενώ παράλληλα έγιναν και wideband. Στα λόγια όλα καλά ακούγονται, αλλά με λίγο ψάξιμο παρατηρήσαμε τις εξής διαφορές: 1) Στον CDAA έχει αλλάξει ο MAF σαν κωδικός ανταλλακτικού, και παράλληλα έχει αλλάξει και η πατούρα του στο maf casing του με τα όποια προβλήματα αυτό δημιουργεί στην χρήση μιας aftermarket εισαγωγής αέρα που αντικαθιστά τα πάντα από την τουρμπίνα ως την μετώπη (βλ. Εισαγωγές αέρα για Passat CC 1.8 TSi ) 2) Ο πίαω αωλήνας της εισαγωγής αέρα (πάνω από την τουρμπίνα) έχει αλλαχτεί σαν κωδικός. Οπτικά είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ σαν καλούπια, αλλά και από την αφή και μόνο φαίνεται ότι ο νέος που φοράει ο CDAA είναι από πολύ φθηνότερο πλαστικό (σκληρό, δύσκαμπτο και πιο γυαλιστερό) 2) Ως δια μαγείας, ενώ ο BZB φορούσε τουρμπίνα K03 της Borg Warner Germany, στον CDAΑ φοριέται πλεον τουρμπίνα της Borg Warner China!!! Σαν βάρος και μόνο αν τις πάρει στα χέρια θα δει κάποιος ότι κάτι δεν παει καλά. Συνεχίζοντας το ψαχούλεμα θα δει ότι σημεία που είναι "χυτά μονομπλόκ καλούπια" στην Γερμανική έκδοση, είναι διαιρούμενα και σφηνωτά στην Κινέζικη για επίτευξη χαμηλότερου κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα και η φτερωτή έχει διαφορετικό σχεδιασμό. Φωτό δίπλα δίπλα: 3) Μετά έκπληξης παρατήρησα ότι μέχρι και στην θήκη της μπαταρίας έπεσε κοστολογικό μαχαίρι... Ενώ στα BZB έβαζαν την μπαταρία μέσα στην θερμοπροστατευτική θήκη της, και εν συνεχεία όλο το σετ μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον σαν τα LEON χρησιμοποιούν μόνο την θερμοπροστατευτική θήκη η οποία απλα έχει και κουκούλα/καπάκι! Δηλαδή από αυτό... Πήγαμε εδώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Τελικα ειναι καλο να εχεις BZB η CDAA??? χαχαχαχα.... Και οι δυο εχουν τα θετικα τους και τα αρνητικα τους.... αυτο με τη θηκη μπαταριας, σε πολλα scirocco-golf, η θηκη ειναι η χαρτινη.. Αντιθετα στα scirocco R, golf gti-r, η θηκη ειναι αυτη που δειχνεις στην πανω φωτο.. Τετοια φοραω και εγω.. Eιναι καθαρα πιστυεω, θεμα κοστους.... Τσιπιες με λιγα λογια... Ενα pdf που ειχα στο αρχειο μου, που δειχνει τις διαφορες αναμεσα σε BYT-BZB μοτερ.. Εχει πολλες πληροφοριες και για τα δυο μοτερ... http://www.mediafire.com/?v46nwg6q3q2ytbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Ενα pdf που ειχα στο αρχειο μου, που δειχνει τις διαφορες αναμεσα σε BYT-BZB μοτερ.. Εχει πολλες πληροφοριες και για τα δυο μοτερ... http://www.mediafire.com/?v46nwg6q3q2ytbo Μπράβο ρε Νϊκο!!! Αυτό το αρχείο το είχα κάποτε, και είχα κάνει άνω κάτω τον υπολογιστή μου να το ξαναβρώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 σιμο να σε διορθωσω στο θεμα μπαταριας μιας κι εμενα ειναι το καινουργιο μοτερ και το αμαξι δεν ειναι ουτε χρονων εχει και το πλαστικο εξωτερικα και την θερμοπροστατευτική θήκη εσωτερικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 σιμο να σε διορθωσω στο θεμα μπαταριας μιας κι εμενα ειναι το καινουργιο μοτερ και το αμαξι δεν ειναι ουτε χρονων εχει και το πλαστικο εξωτερικα και την θερμοπροστατευτική θήκη εσωτερικα To ξέρω Παντελή, το είχα προσέξει στις φωτό σου! Πλέον το άλλαξαν όμως οι τσιφούτηδες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelisn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 To ξέρω Παντελή, το είχα προσέξει στις φωτό σου! Πλέον το άλλαξαν όμως οι τσιφούτηδες! ποτε προλαβαν τα λαμογια ρεεεεεεεεε αχαχαχαχαχχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Αφού καθόμασταν με ένα μέλος που έχει το RLine και χαζέυαμε το μοτέρ του (νέο αυτοκίνητο) παρατήρησα τελικά ότι οι διαφορές μεταξύ των παλαιότερων εκδόσεων που φορούσαν τον BZB, και των νεότερων που φοράνε τον CDAA είναι αρκετά εμφανείς. Ως προς το μηχανικό μέρος, μπορούμε να συνοψίσουμε τα εξής -BZB: To μελανό σημείο αυτού του μοτέρ ήταν η έλλειψη του δεύτερου αισθητήρα λάμδα (που έχει ο δίλιτρος CDAA) και η παράλληλη χρήση ενός και μοναδικού ο οποίος μάλιστα είναι narrowband. Από πλευράς VW, ήταν μια προσπάθεια ελέγχου του κόστους (περικοπές), αλλά από πλευράς tuning ήταν ένας πονοκέφαλος. -CDAA: Στην εξέλιξη του BZB, ήρθε ο CDAA, όπου πρακτικά επιτέλους προοστέθηκε όπως και στα δίλιτρα πλεον, και δεύτερος αισθητήρας λάμδα όπου ενώ παράλληλα έγιναν και wideband. Στα λόγια όλα καλά ακούγονται, αλλά με λίγο ψάξιμο παρατηρήσαμε τις εξής διαφορές: 1) Στον CDAA έχει αλλάξει ο MAF σαν κωδικός ανταλλακτικού, και παράλληλα έχει αλλάξει και η πατούρα του στο maf casing του με τα όποια προβλήματα αυτό δημιουργεί στην χρήση μιας aftermarket εισαγωγής αέρα που αντικαθιστά τα πάντα από την τουρμπίνα ως την μετώπη (βλ. Εισαγωγές αέρα για Passat CC 1.8 TSi ) 2) Ο πίαω αωλήνας της εισαγωγής αέρα (πάνω από την τουρμπίνα) έχει αλλαχτεί σαν κωδικός. Οπτικά είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ σαν καλούπια, αλλά και από την αφή και μόνο φαίνεται ότι ο νέος που φοράει ο CDAA είναι από πολύ φθηνότερο πλαστικό (σκληρό, δύσκαμπτο και πιο γυαλιστερό) 2) Ως δια μαγείας, ενώ ο BZB φορούσε τουρμπίνα K03 της Borg Warner Germany, στον CDAΑ φοριέται πλεον τουρμπίνα της Borg Warner China!!! Σαν βάρος και μόνο αν τις πάρει στα χέρια θα δει κάποιος ότι κάτι δεν παει καλά. Συνεχίζοντας το ψαχούλεμα θα δει ότι σημεία που είναι "χυτά μονομπλόκ καλούπια" στην Γερμανική έκδοση, είναι διαιρούμενα και σφηνωτά στην Κινέζικη για επίτευξη χαμηλότερου κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα και η φτερωτή έχει διαφορετικό σχεδιασμό. Φωτό δίπλα δίπλα: 3) Μετά έκπληξης παρατήρησα ότι μέχρι και στην θήκη της μπαταρίας έπεσε κοστολογικό μαχαίρι... Ενώ στα BZB έβαζαν την μπαταρία μέσα στην θερμοπροστατευτική θήκη της, και εν συνεχεία όλο το σετ μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον σαν τα LEON χρησιμοποιούν μόνο την θερμοπροστατευτική θήκη η οποία απλα έχει και κουκούλα/καπάκι! Δηλαδή από αυτό... Πήγαμε εδώ... σiμο ξεχασες κατι πολυ σημαντικο εχουν βαλει και πολυ καλη ενυσχημενη αντλια υψηλης η οποια αντεχει παρα πολλα και δεν καταλαβενει τιποτα πλεον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 4, 2011 Author Report Share Posted February 4, 2011 Οχι Τασο μου, αυτό το θέμα το είχαν τα παλαιότερα TFSi, και όχι από τον BYT και μετά! Ο κωδικός ανταλλακτικού για την αντλία υψηλής παραμένει κοινός στα BZB και CDAA και είναι ο 06H 127 025M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 Οχι Τασο μου, αυτό το θέμα το είχαν τα παλαιότερα TFSi, και όχι από τον BYT και μετά! Ο κωδικός ανταλλακτικού για την αντλία υψηλής παραμένει κοινός στα BZB και CDAA και είναι ο 06H 127 025M ρωτα τον κωστα σιμο να δεις τι θα σου πει ο κωστας οταν εκανε το δικο του κ04 εβγαλε την μαμα αντλια και εβαλ απο μοτερ cda και τον ρωτησα και μου ειπε οτι απο το cda ειναι πιο ενυσχημενες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 4, 2011 Author Report Share Posted February 4, 2011 Σαν κωδικό ανταλλακτικού στο CC τουλάχιστον, το ΕΤΚΑ δίνει σε όλα τα BZB και CDAA αυτό που σου είπα. Του Κώστα είναι πιο παλιό το Leon, οπότε παίζει μέχρι ενός σημείου να χρησιμοποιούσαν άλλο εξάρτημα, και μετά να το άλλαξαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 Σαν κωδικό ανταλλακτικού στο CC τουλάχιστον, το ΕΤΚΑ δίνει σε όλα τα BZB και CDAA αυτό που σου είπα. Του Κώστα είναι πιο παλιό το Leon, οπότε παίζει μέχρι ενός σημείου να χρησιμοποιούσαν άλλο εξάρτημα, και μετά να το άλλαξαν του κωστα το μοτερ ειναι bzb σιμο να ξες γιαυτο στο λεω οτι το ψαξα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 4, 2011 Author Report Share Posted February 4, 2011 του κωστα το μοτερ ειναι bzb σιμο να ξες γιαυτο στο λεω οτι το ψαξα Μην επιμένεις σου λέωωω χαχαχα Το ξέρω ρε συ ότι είναι BZB, απλα στα Λεόν επειδή έβγαιναν από παλιότερα έχουν αλλαχτεί πολλές φορές οι εν λόγω κωδικοί. Στα Passat CC, μια και καλή βγήκαν με τον τελευταίο κωδικό τόσο τα BZB, όσο και τα τελευταία CDAA. Για την ακρίβεια ενώ το CC έβγαινε με BZB, ο υπόλοιπος όμιλος φόρουσε τα CDAA Ορίστε για να καταλάβεις τι μπαχαλο επικρατούσε με τα ΒΖΒ στην αρχή (όπως του Κώστα)tmp.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 Μην επιμένεις σου λέωωω χαχαχα Το ξέρω ρε συ ότι είναι BZB, απλα στα Λεόν επειδή έβγαιναν από παλιότερα έχουν αλλαχτεί πολλές φορές οι εν λόγω κωδικοί. Στα Passat CC, μια και καλή βγήκαν με τον τελευταίο κωδικό τόσο τα BZB, όσο και τα τελευταία CDAA. Για την ακρίβεια ενώ το CC έβγαινε με BZB, ο υπόλοιπος όμιλος φόρουσε τα CDAA Ορίστε για να καταλάβεις τι μπαχαλο επικρατούσε με τα ΒΖΒ στην αρχή (όπως του Κώστα)tmp.pdf τοτε ισως να ισχυει αυτο που λες απλως επειδη το εψαξα και εγω τοτε για μενα που εγω ειχα ΒΥΤ για να δω εαν εχουν διαφορες μεταξυ τους ειδα οτι οντως εχουν και οτι απο το καινουργιο το cda ειναι πιο καλη και πιο ενυσχημενη γιαυτο στο λεω και ρωτησα και τον κωστα και μου ειπε το ιδιο και αυτος τωρα εαν βγαλανε bzb με καινουργια αντλια που λες εσυ δεν το γνωριζω αυτο και γιατυο δεν θα επιμενω αλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_15 Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Ο αδερφός μου έχει το Passat με CDAA κινητήρα ,άρα έχει κινέζικη τουρμπίνα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 19, 2011 Report Share Posted February 19, 2011 Ο αδερφός μου έχει το Passat με CDAA κινητήρα ,άρα έχει κινέζικη τουρμπίνα ? κατα πασα πιθανοτητα ναι φιλε μου εχει την κινεζικη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 19, 2011 Author Report Share Posted February 19, 2011 Ο αδερφός μου έχει το Passat με CDAA κινητήρα ,άρα έχει κινέζικη τουρμπίνα ? Οπως σου είπε και ο Τάσος, τα CDAA φοράνε Borg Warner China έκδοση της Κ03. Ισως να γλύτωσαν κάποια πρώτα, αλλα το θεωρώ απίθανο καθότι στα Passat ο CDAA φορέθηκε τουλάχιστον 6 μήνες αφότου τον φορούσαν άλλα αυτοκίνητα του ομίλου (Leon/Altea/Octavia) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 3, 2011 Author Report Share Posted May 3, 2011 (edited) UPDATE: Τα βρήκα, από την βιβλιογραφία της AUDI (ssp 436) οι επίσημες αλλαγές που έχουν γίνει μηχανικά MKB: BZB Start Of Production: 06/2007 End OfProduction: 06/2008 EU IV Αλλαγές στο εξελικτικό στάδιο 0: -Εξαέρωση κάρτερ (crankcase breather) MKB: CDAA Start Of Production: 05/2008 End Of Production: – / – EU V Αλλαγές στο εξελικτικό στάδιο 1: -μειωμένη διάμετρος του κυρίως ρουλεμάν από 58 σε 52χιλ -τροποποιημένο πιστόνι -αναθεωρημένα ελατήρια πιστονιών -διάφορες λειάνσεις -ελεγχόμενη αντλία λαδιού -vacuum pump από Ixetic -Εγκατάσταση τροφοδοσίας καυσίμου (fuel supply line) -Ράβδος ελέγχου αναλογίας υπερσυμπιεστή EA113 Σημείωση: EA113 είναι ο κορμός των 20VT, αλλά και των TFSi, κοινώς είναι το σχόλιο που κάνατε για την w/g, και έχει ρύθμιση από TFSi K03 Edited May 3, 2011 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgethess Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Αφού καθόμασταν με ένα μέλος που έχει το RLine και χαζέυαμε το μοτέρ του (νέο αυτοκίνητο) παρατήρησα τελικά ότι οι διαφορές μεταξύ των παλαιότερων εκδόσεων που φορούσαν τον BZB, και των νεότερων που φοράνε τον CDAA είναι αρκετά εμφανείς. Ως προς το μηχανικό μέρος, μπορούμε να συνοψίσουμε τα εξής -BZB: To μελανό σημείο αυτού του μοτέρ ήταν η έλλειψη του δεύτερου αισθητήρα λάμδα (που έχει ο δίλιτρος CDAA) και η παράλληλη χρήση ενός και μοναδικού ο οποίος μάλιστα είναι narrowband. Από πλευράς VW, ήταν μια προσπάθεια ελέγχου του κόστους (περικοπές), αλλά από πλευράς tuning ήταν ένας πονοκέφαλος. -CDAA: Στην εξέλιξη του BZB, ήρθε ο CDAA, όπου πρακτικά επιτέλους προοστέθηκε όπως και στα δίλιτρα πλεον, και δεύτερος αισθητήρας λάμδα όπου ενώ παράλληλα έγιναν και wideband. Στα λόγια όλα καλά ακούγονται, αλλά με λίγο ψάξιμο παρατηρήσαμε τις εξής διαφορές: 1) Στον CDAA έχει αλλάξει ο MAF σαν κωδικός ανταλλακτικού, και παράλληλα έχει αλλάξει και η πατούρα του στο maf casing του με τα όποια προβλήματα αυτό δημιουργεί στην χρήση μιας aftermarket εισαγωγής αέρα που αντικαθιστά τα πάντα από την τουρμπίνα ως την μετώπη (βλ. Εισαγωγές αέρα για Passat CC 1.8 TSi ) 2) Ο πίαω αωλήνας της εισαγωγής αέρα (πάνω από την τουρμπίνα) έχει αλλαχτεί σαν κωδικός. Οπτικά είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ σαν καλούπια, αλλά και από την αφή και μόνο φαίνεται ότι ο νέος που φοράει ο CDAA είναι από πολύ φθηνότερο πλαστικό (σκληρό, δύσκαμπτο και πιο γυαλιστερό) 2) Ως δια μαγείας, ενώ ο BZB φορούσε τουρμπίνα K03 της Borg Warner Germany, στον CDAΑ φοριέται πλεον τουρμπίνα της Borg Warner China!!! Σαν βάρος και μόνο αν τις πάρει στα χέρια θα δει κάποιος ότι κάτι δεν παει καλά. Συνεχίζοντας το ψαχούλεμα θα δει ότι σημεία που είναι "χυτά μονομπλόκ καλούπια" στην Γερμανική έκδοση, είναι διαιρούμενα και σφηνωτά στην Κινέζικη για επίτευξη χαμηλότερου κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα και η φτερωτή έχει διαφορετικό σχεδιασμό. Φωτό δίπλα δίπλα: 3) Μετά έκπληξης παρατήρησα ότι μέχρι και στην θήκη της μπαταρίας έπεσε κοστολογικό μαχαίρι... Ενώ στα BZB έβαζαν την μπαταρία μέσα στην θερμοπροστατευτική θήκη της, και εν συνεχεία όλο το σετ μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον σαν τα LEON χρησιμοποιούν μόνο την θερμοπροστατευτική θήκη η οποία απλα έχει και κουκούλα/καπάκι! Δηλαδή από αυτό... Πήγαμε εδώ... Το δικο μου ειναι cda και εχει θερμοπροστατευτικη θηκη και εινα "κλεισμενη" (μπαταρια) σε πλαστικο κουτι..μηπως αυτο ισχυει μονο για τα λεον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 Το δικο μου ειναι cda και εχει θερμοπροστατευτικη θηκη και εινα "κλεισμενη" (μπαταρια) σε πλαστικο κουτι..μηπως αυτο ισχυει μονο για τα λεον? Leon/CC και νομίζω και στα Octavia πλέον. Εσένα είναι λίγο περίεργη περίπτωση λόγω "scout"/"4κίνησης". Σου το λέω γιατί όταν έκανα διάφορες αντιπαραβολές ανταλλακτικών μεταξύ Leon/CC/Octavia στο ΕΤΚΑ, πάντα όταν έφτανα στο Skoda, μου είχε περισσότερες επιλογές κωδικών ενώ σε πολλά έλεγε "perform visual check before ordering" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgethess Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Leon/CC και νομίζω και στα Octavia πλέον. Εσένα είναι λίγο περίεργη περίπτωση λόγω "scout"/"4κίνησης". Σου το λέω γιατί όταν έκανα διάφορες αντιπαραβολές ανταλλακτικών μεταξύ Leon/CC/Octavia στο ΕΤΚΑ, πάντα όταν έφτανα στο Skoda, μου είχε περισσότερες επιλογές κωδικών ενώ σε πολλά έλεγε "perform visual check before ordering" Το δικο μου το πηρα τον 02/10 και κατασκευεις ειναι 12/09 εκτος και αν παιζει κατι λογω 4κινησης οπως ειπες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 Το δικο μου το πηρα τον 02/10 και κατασκευεις ειναι 12/09 εκτος και αν παιζει κατι λογω 4κινησης οπως ειπες. Στο τέλος έπεφταν "ξεστοκαρίσματα" από ανταλλακτικά που είχαν μαζεμένα. Για να καταλάβεις στα CC ξεστόκαραν ΒΖΒ μοτέρ, για 1 χρόνο αφού είχε σταματήσει η παραγωγή του εν λόγω κινητήρα επίσημα! Διόλου απίθανο να έπεσες σε περίπτωση όπου "πάντρεψαν" εξαρτήματα που τους περίσσευαν και για αυτό να έχεις και την θήκη. Στο CC από όσο γνωρίζω οι παραγωγές 2010 γύρισαν στο "υφασμάτινο" κέλυφος μπαταρίας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgethess Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Στο τέλος έπεφταν "ξεστοκαρίσματα" από ανταλλακτικά που είχαν μαζεμένα. Για να καταλάβεις στα CC ξεστόκαραν ΒΖΒ μοτέρ, για 1 χρόνο αφού είχε σταματήσει η παραγωγή του εν λόγω κινητήρα επίσημα! Διόλου απίθανο να έπεσες σε περίπτωση όπου "πάντρεψαν" εξαρτήματα που τους περίσσευαν και για αυτό να έχεις και την θήκη. Στο CC από όσο γνωρίζω οι παραγωγές 2010 γύρισαν στο "υφασμάτινο" κέλυφος μπαταρίας Μαλλον ετσι θα εγινε, οπως και να εχει μου βγηκε σε καλο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akollias Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Εχετε ακουσει για ανακλήσεις αυτοκινητων με μοτερ CDAA!!!??? Κατι πηρε το αυτι μου σε audi για αισθητηρα μεταβλητου χρονισμου. Εχετε ακουσει τιποτα οι κατοχοι passat ή cc?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 6, 2011 Author Report Share Posted May 6, 2011 (edited) Εχετε ακουσει για ανακλήσεις αυτοκινητων με μοτερ CDAA!!!??? Κατι πηρε το αυτι μου σε audi για αισθητηρα μεταβλητου χρονισμου. Εχετε ακουσει τιποτα οι κατοχοι passat ή cc?? Δανεισμένο από: http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?f=38&t=8690 replacing camshaft adjuster λένε. Καλύτερα οι ενδιαφερόμενοι να αποτανθούν στο επίσημο δίκτυο! Edited May 6, 2011 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 7, 2011 Report Share Posted May 7, 2011 Ο τεντωτήρας της καδένας αλλάζεται. Έχω CDA σε tt και τον άλλαξα στα πλαίσια της ανακλησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...