Jump to content
targas

Unitronic Βελτιωση

Recommended Posts

Έγινε το πρώτο φιλικό ανηγμα με έναν φίλο μου με passat 1.8 tsi dsg με 18άρες ζάντες και το αμάξι είναι τελείως μαμα.

Χωρίς ESP ενεργοποιημένο από 40χλμ και εγώ δευτέρα στο κιβότιο πατήσαμε, τελείωμα δευτέρας με πολύ σπινιάρισμα περίπου μισή μούρι μπροστά τελείωμα τρίτης 1-2 αυτοκίνητα μπροστά και με το που βάζω Τετάρτη η διάφορα ανηγη υπερβολικά και όσο ανεβένουν τα χιλιόμετρα ακόμα ποιο πολύ.

Από σταματημένα δεν έχει διάφορες πηγαίναμε περίπου μαζί πρώτες και μέχρι μέσα δευτερας (μέχρι τότε είχα υπερβολικό σπηνιάρισμα και αλλαγή 1-2 με πολύ προσοχή και όχι απότομα) με το που ψιλοέποιανε πρόσφυση αρχινουσα να ανοίγω. Το αμάξι δείχνει την διάφορα μετά την τρίτη (τότε ψιλόσταματούσε το σπινιάρισμα και έβγαζε την δύναμη στον δρόμο). Όσο και να το κάνουμε είναι πολλά κιλά και δεν είναι και ότι το καλύτερο να το τηρανάω από σταματημένο.

Το Καλό είναι ότι επειδή δεν έχω πολύ ροπί (36,5) το αμάξι ανοίγη χιλιομετρα γρήγορα και γραμμικά.

Ικανοποιητική η μετατροπή και ο φίλος τον βλέπω να ξαναρχηνάει να ψάχνετε για προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, ΜΗΝ το ανοίγεις ΠΟΤΕ το αμάξι σου από στάση φίλε! Μόνο ρολαριστό γιατί η καταπόνηση είναι υπερβολική τόσο για το μοτέρ, όσο και για τον συμπλέκτη, ενώ πρακτικά δεν κερδίζεις και τίποτα καθότι το αυτοκίνητο πολύ απλά μόνο σπινάρει :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, ΜΗΝ το ανοίγεις ΠΟΤΕ το αμάξι σου από στάση φίλε! Μόνο ρολαριστό γιατί η καταπόνηση είναι υπερβολική τόσο για το μοτέρ, όσο και για τον συμπλέκτη, ενώ πρακτικά δεν κερδίζεις και τίποτα καθότι το αυτοκίνητο πολύ απλά μόνο σπινάρει :yahoo:

συμφωνω με σιμο με τα χιλια ετσι ακριβως ειναι τσαμπα το τρως :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Έγινε το πρώτο φιλικό ανηγμα με έναν φίλο μου με passat 1.8 tsi dsg με 18άρες ζάντες και το αμάξι είναι τελείως μαμα.

Και για να ξέρεις, αυτό λέγεται ιεροσυλία! Ακούς εκεί με "μαμά" :whistling::roadrage: :roadrage:

Μια φορά το τόλμησα γιατί μου έκανε "μαγκίτσες" ο Θανασάκης όταν εγώ δεν μπορούσα να το ανοίξω, και ήταν πραγματικά σαν να λήστευες εκκλησία :sword::whistling:

Link to comment
Share on other sites

ok πλήγωσε μας όσο μπορείς. Δεν πειράζει πλέον.

Δεν το είπα για να σε πληγώσω ευαίσθητο αγόρι εσύ, αλλά γιατί ουσιαστικά είναι ολοκληρωτικά άνιση μάχη! Είναι σαν να πηγαίνει ένα 3.6 και να ανοίγει με ένα μαμά δίλιτρο... Κουκουρούκου δηλαδή καταστάσεις

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο,

Μου φαινεται πως θα πηγαινε πανω απο τα 250 αν δεν το εκοβες...

Ομως ακουω αρκετο θορυβο σαν γρυλισμα, αλλα δεν μπορω να καταλαβω αν προερχεται απο την εισαγωγη ή την εξατμιση.

Μπορεις να μας διαφωτισεις λιγο, μια και ειμαι πολεμιος του θορυβου και φοβαμαι οτι αν αλλαξω ολοσωμη εξατμιση θα παψει να ειναι εντελως αθορυβο...

Παντως παρατηρω οτι κανει το σφυριγμα της τουρμπινας (ή σκαστρας:p στις 3600 με 3800 σαλ οπως κανει και το δικο μου στις 3200 με setting 2 (και τωρα στις 3600 σαλ με setting 3), αλλα κανει κι ενα πιο υψισυχνο σφυριγμα στις 4000!

Απ'οτι παρατηρησα στο δικο μου, το σφυριγμα γενικα ερχεται λιγο πριν τη μεγιστη ροπη του, οποτε το uni βγαζει μεγιστο στις 3800 μεχρι στις 4200 περιπου... Βλεποντας και τη δυναμομετρηση σου επιβεβαιωνομαι!

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Από την εξάτμιση είναι ο θόρυβος.

Το σφύριγμα είναι από την τουρμπίνα.

Αν αλλάξεις όλη την εξάτμιση θα κάνει θόριβο, αλλά μόνο όταν το πατάς.

Το έχω πάει 264 αλλά σε ανοιχτό δρόμο. Στο βίντεο ήμουν σχεδόν φουλαριζμένος με 2 άτομα άρα περίπου 1800 κιλά.

Το άφισα το γκάζι λίγο 3 φορές στο βίντεο λόγο κίνησης (προσπέρασα καμιά 7-8 αμάξια) και στο τέλος έκοψα γιατί θα καρφωνόμουν σε κανέναν μεθυσμένο.

Σε σχέση με μαμά είναι μέρα με την νύχτα, ανεβάζει χιλιόμετρα γρύγορα παρά τα κιλά του (δεν είναι golf,leon).

Από βδομάδα το tuning έχει συνέχεια.... :p

Link to comment
Share on other sites

Από την εξάτμιση είναι ο θόρυβος.

Το σφύριγμα είναι από την τουρμπίνα.

Αν αλλάξεις όλη την εξάτμιση θα κάνει θόριβο, αλλά μόνο όταν το πατάς.

Το έχω πάει 264 αλλά σε ανοιχτό δρόμο. Στο βίντεο ήμουν σχεδόν φουλαριζμένος με 2 άτομα άρα περίπου 1800 κιλά.

Το άφισα το γκάζι λίγο 3 φορές στο βίντεο λόγο κίνησης (προσπέρασα καμιά 7-8 αμάξια) και στο τέλος έκοψα γιατί θα καρφωνόμουν σε κανέναν μεθυσμένο.

Σε σχέση με μαμά είναι μέρα με την νύχτα, ανεβάζει χιλιόμετρα γρύγορα παρά τα κιλά του (δεν είναι golf,leon).

Από βδομάδα το tuning έχει συνέχεια.... :twitch:

:p Κι'αλλο tuning! :thumbsup:

Τι εμεινε να αλλαξεις; :hot:

Link to comment
Share on other sites

Την καρδιά... :thumbsup:

το πρωτο passat cc 1.8 tsi k04 αντε να δουμε τι θα δουμε καλη επιτυχια γιωργη και φανταζομαι μετα οτι θα σταματησεις εκει και δεν θα θελησεις να το κανεις και big turbo ας το ελπισουμε ;)

Link to comment
Share on other sites

Την καρδιά... :thumbsup:

Αν επερνες το διλιτρο απο την αρχη θα ησουν μια χαρα και δεν θα χρειαζοταν να αλλαξεις πολλα...

Παντως μεγαλη τουρμπινα σε μικρο μοτερ δεν ξερω πως θα γεμιζει στα χαμηλα που τα καυσαερια ειναι λιγα. ;)

Μακαρι να βγει τελειο και να το χαρεις οσο γινεται περισσοτερο! :rolleyes:

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Γιωργο,

Μου φαινεται πως θα πηγαινε πανω απο τα 250 αν δεν το εκοβες...

Ομως ακουω αρκετο θορυβο σαν γρυλισμα, αλλα δεν μπορω να καταλαβω αν προερχεται απο την εισαγωγη ή την εξατμιση.

Μπορεις να μας διαφωτισεις λιγο, μια και ειμαι πολεμιος του θορυβου και φοβαμαι οτι αν αλλαξω ολοσωμη εξατμιση θα παψει να ειναι εντελως αθορυβο...

Παντως παρατηρω οτι κανει το σφυριγμα της τουρμπινας (ή σκαστρας;) στις 3600 με 3800 σαλ οπως κανει και το δικο μου στις 3200 με setting 2 (και τωρα στις 3600 σαλ με setting 3), αλλα κανει κι ενα πιο υψισυχνο σφυριγμα στις 4000!

Απ'οτι παρατηρησα στο δικο μου, το σφυριγμα γενικα ερχεται λιγο πριν τη μεγιστη ροπη του, οποτε το uni βγαζει μεγιστο στις 3800 μεχρι στις 4200 περιπου... Βλεποντας και τη δυναμομετρηση σου επιβεβαιωνομαι!

Τα σφυρίγματα είναι από την τουρμπίνα (ουσιαστικά αεροδυναμικοί θόρυβοι από την τοποθέτηση της σκάστρας). Από ότι βλέπεις στις αλλαγές και μόνο ακούγονται όπου και αλλάζει η ροικότητα (το σταμάτα/ξεκίνα το προκαλεί). Εμμέσως πλην σαφώς αναπόφευκτο και το μόνο που μπορείς να καταφέρεις είναι απλά να το περιορίσεις έχοντας μια καλά σχεδιασμένη εισαγωγή Βασίλη :p

Εχε κατά νού, μιας και το παρατήρησα και εγώ στο δικό μου, πως το κινητό το ρημάδι όταν γράφει πάντα βγάζει πιο έντονους θορύβους και το όλο γρύλισμα που ακούγεται είναι από το μοτέρ!! (η εξάτμιση του Γιώργου δεν ακούγεται παρα πολύ).

Αν επερνες το διλιτρο απο την αρχη θα ησουν μια χαρα και δεν θα χρειαζοταν να αλλαξεις πολλα...

Παντως μεγαλη τουρμπινα σε μικρο μοτερ δεν ξερω πως θα γεμιζει στα χαμηλα που τα καυσαερια ειναι λιγα. :rolleyes:

Μακαρι να βγει τελειο και να το χαρεις οσο γινεται περισσοτερο! :whistling:

Και R36 τσιλικαδούρα με ελάχιστα χιλιόμετρα έπαιρνε έτσι που παει και θα το είχε και 4motion :thumbsup:

Οπως και να'χει, αφού το πήρες απόφαση Γιώργο, μακάρι όλα να πάνε καλά και να έχεις το επιθυμητο σου αποτέλεσμα ώστε να το χαίρεσαι το αμάξι σου! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

το πρωτο passat cc 1.8 tsi k04 αντε να δουμε τι θα δουμε καλη επιτυχια γιωργη και φανταζομαι μετα οτι θα σταματησεις εκει και δεν θα θελησεις να το κανεις και big turbo ας το ελπισουμε :rolleyes:

Σχεδόν όλα πάνω είναι Σίμο. Ένας συμπλέκτης η τουρμπίνα με της μετατροπές και τέλος το πρόγραμα.

Κάτι μου λέει ότι πρέπει να ανοιχτή καινούργιο θέμα.

Αν επερνες το διλιτρο απο την αρχη θα ησουν μια χαρα και δεν θα χρειαζοταν να αλλαξεις πολλα...

Παντως μεγαλη τουρμπινα σε μικρο μοτερ δεν ξερω πως θα γεμιζει στα χαμηλα που τα καυσαερια ειναι λιγα. :thumbsup:

Μακαρι να βγει τελειο και να το χαρεις οσο γινεται περισσοτερο! ;)

Ελλάδα μέχρι 1800cc και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Link to comment
Share on other sites

Ελλάδα μέχρι 1800cc και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Μην παίρνεις και όρκο επ'αυτού Γιώργο!! Κάνε τα μαθηματικά λίγο καλύτερα και θα δεις ότι βλέπεις την μισή εικόνα! Αν και εφόσον καλύπτεις τα τεκμήρια φυσικά όλα τα παραπανίσια έξοδα ενός δίλιτρου ή 3.6 τα πληρώνεις και με το παραπάνω σε πιο τακτικές συντηρήσεις, και σε πιο πρόωρες φθορές φίλε μου σε ένα 18άρι!

Και για να μην δουλευόμαστε μεταξύ μας, ΟΤΙ και να τα κάνουμε, ΑΛΛΟ το 1.8, άλλο το Δίλιτρο, και ΑΛΛΟ πράγμα το 3.6! Μην μπλέκουμε την φούτσα με την βούρτσα :thumbsup:

Σχεδόν όλα πάνω είναι Σίμο. Ένας συμπλέκτης η τουρμπίνα με της μετατροπές και τέλος το πρόγραμα.

Κάτι μου λέει ότι πρέπει να ανοιχτή καινούργιο θέμα.

Maybe yes... maybe not Mister :thumbsup::blush:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Μην παίρνεις και όρκο επ'αυτού Γιώργο!! Κάνε τα μαθηματικά λίγο καλύτερα και θα δεις ότι βλέπεις την μισή εικόνα! Αν και εφόσον καλύπτεις τα τεκμήρια φυσικά όλα τα παραπανίσια έξοδα ενός δίλιτρου ή 3.6 τα πληρώνεις και με το παραπάνω σε πιο τακτικές συντηρήσεις, και σε πιο πρόωρες φθορές φίλε μου σε ένα 18άρι!

Και για να μην δουλευόμαστε μεταξύ μας, ΟΤΙ και να τα κάνουμε, ΑΛΛΟ το 1.8, άλλο το Δίλιτρο, και ΑΛΛΟ πράγμα το 3.6! Μην μπλέκουμε την φούτσα με την βούρτσα :thumbsup:

Maybe yes... maybe not Mister :thumbsup::thumbsup:

Άμα δεν είχα πρόβλημα με το τεκμίριο θα έπερνα κανένα m3,SL350,cls350,350z.

Κάτι τέτοιο. :whistling:

Αλλά όπως ξέρεις φίλε μου είμαι και εγώ ένας τυρανισμένος άνθρωπος :blush:

Link to comment
Share on other sites

Άμα δεν είχα πρόβλημα με το τεκμίριο θα έπερνα κανένα m3,SL350,cls350,350z.

Κάτι τέτοιο. :thumbsup:

Αλλά όπως ξέρεις φίλε μου είμαι και εγώ ένας τυρανισμένος άνθρωπος :blush:

παιδες τα πολλα λογια ειναι φτωχεια με το καλο να το κανεις γιωργο για να δουμε τι μπορει να κανει ενα passat cc 1.8 tsi k04 ισως μετα ακουλουθησουν κυαλοι πισω απο σενα και να ανερεθουν ολα αυτα που λεμε εμεις :thumbsup: και κατι αλλο ο καθε κυβισμος εχει τη χαρη του αυτο μην το ξεχναμε ολα καλα ειναι αλλα μην τα ισοπεδονουμε κιολας

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

παιδες τα πολλα λογια ειναι φτωχεια με το καλο να το κανεις γιωργο για να δουμε τι μπορει να κανει ενα passat cc 1.8 tsi k04 ισως μετα ακουλουθησουν κυαλοι πισω απο σενα και να ανερεθουν ολα αυτα που λεμε εμεις :blush: και κατι αλλο ο καθε κυβισμος εχει τη χαρη του αυτο μην το ξεχναμε ολα καλα ειναι αλλα μην τα ισοπεδονουμε κιολας

Ακριβώς όπως τα λες Τασούλη... Μόνο επί του πρακτικού θα μπορέσουν να μας λυθούν οι απορίες, και εφόσον βρέθηκε ο Γιώργος διατεθιμένος να το κάνει το "πείραμα" θα μπορέσουμε να μάθουμε και με δεδομένα αν τα λόγια είναι πραγματικότητα ή αν κρύβονται "αλλά" από πίσω :thumbsup:

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε όλοι είναι να ευχηθούμε με το καλό :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις.

Θα ακολουθήσουν και άλλοι μόλις φύγουν οι φοβήες που υπάρχουν.

Δεν ήμαστε ευκολόπιστοι σαν λαός. :blush:

Τάσο καινούργια τουρμπίνα πόσο κοστίζει μια καλή τιμή. Κοιτάμε για καινούργια.

Τετάρτη το αμάξι μπαίνει μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Την τσεκαριζμένη μτχ δεν είναι να την φοβόμαστε αν ξέρουμε το ιστορικό της. ;;;

Link to comment
Share on other sites

Tι εννοείς "να ξέρεις το ιστορικό της" βρε Γιώργο μου??? Δηλαδή ήσουν από πανω της? Μπορείς να δεις αν έχει παρει ο άξονας της "μπόσικα" αλλά μέχρι εκεί!

Ούτως ή άλλως, και τσίλικη τουρμπίνα μπορεί να αστοχήσει και να πει το ποίημα!

Link to comment
Share on other sites

Την τσεκαριζμένη μτχ δεν είναι να την φοβόμαστε αν ξέρουμε το ιστορικό της. ;;;

κοιτε γιωργη εαν ειναι ακουραστη η τουρμπινα δεν υπαρχει λογος να την φοβασε εαν ειναι ομως λιγο καμενη απο πλακωματα εκει να την φοβασαι εγω θα σου προτεινω και κατι ακομα το οποιο το εχουμε συζητηση και με τον σιμο μιας και αυτος μου το ειπε σαν ιδεα γιατι δεν μου ειχε κοψει εμενα και δεν πηγε καν το μυαλο μου στην κ04 της apr ,γιωργη δεστε λιγο για την κ04 που βγαζει η apr βγαινει και αυτη καπου ιδια λεφτα με την μαμα την κ04 απλως στην κ04 apr μπορει να μπει η σκαστρα επανω της και ετσι δεν χρειαζεται να την φερεις μπροστα την σκαστρα και να δινεις λεφτα για το κιτακι αυτο αρα θα γινει και πιο διακριτικο και δεν θα κανει και μπαμ οτι ειναι και κ04 και ξες γιατι το λεω αυτο σε περιπτωση που το πας για service δεν θα καταλαβουν και πολλα το τι γινεται ετσι πιστευω εγω αρα δεν θα σε πρηξουν και με την εγγυση :blush: ετσι θελω να πιστευω

Link to comment
Share on other sites

κοιτε γιωργη εαν ειναι ακουραστη η τουρμπινα δεν υπαρχει λογος να την φοβασε εαν ειναι ομως λιγο καμενη απο πλακωματα εκει να την φοβασαι εγω θα σου προτεινω και κατι ακομα το οποιο το εχουμε συζητηση και με τον σιμο μιας και αυτος μου το ειπε σαν ιδεα γιατι δεν μου ειχε κοψει εμενα και δεν πηγε καν το μυαλο μου στην κ04 της apr ,γιωργη δεστε λιγο για την κ04 που βγαζει η apr βγαινει και αυτη καπου ιδια λεφτα με την μαμα την κ04 απλως στην κ04 apr μπορει να μπει η σκαστρα επανω της και ετσι δεν χρειαζεται να την φερεις μπροστα την σκαστρα και να δινεις λεφτα για το κιτακι αυτο αρα θα γινει και πιο διακριτικο και δεν θα κανει και μπαμ οτι ειναι και κ04 και ξες γιατι το λεω αυτο σε περιπτωση που το πας για service δεν θα καταλαβουν και πολλα το τι γινεται ετσι πιστευω εγω αρα δεν θα σε πρηξουν και με την εγγυση :thumbsup: ετσι θελω να πιστευω

Τάσο, μεταξύ μας τώρα... και Stage2 δεν το περνάς από αντιπροσωπεία ρε φίλε, εκτός και αν θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια! Αν τώρα θέλει κάποιος να κάνει τα στραβά τα μάτια, αναλογικά με το πόσο κοστίζει το ανταλλακτικό, ρίχνεις ένα "φακελάκι" και κάνεις τη δουλειά σου (σε όλα τα δίκτυα αυτό παίζει).

Ερωτηματικό βάζω για τις περιπτώσεις επέκτασης εγγύησης όπου δεν ξέρω τι καπνό φουμάρει ο "πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής" όπως επίσης και δεν ξέρω πως τις βγάζουν τις εγγυήσεις μέσω επέκτασης.

Για το θέμα της APR, θα με βρεις σύμφωνο, καθότι δεν την "κόβει" ανθρώπινο χέρι που μπορεί να έχει αποκλίσεις, αλλά ρομπότ το οποίο πολύ απλά κάνει κινήσεις ακριβείας προγραμματισμένες από πριν :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.