yositosi Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 P.S. Ό Σίμος είχε πολύ βάρος στο πορτ μαγκάζ όταν τα μετρήσαμε, ξέχασα να το πω την άλλη φορά. Σίμο τι είχες μέσα εκεί βρε τζαναμπέτικο;;; Ουτε 20 κιλά δεν είναι ρε συ η κούτα... και αν μπει μπροστά δηλαδή τι θα γίνει το αμάξι? Yo bro? Θα ρίξει μούρη στο δρόμο, και θα ανυψώσει κώλο σαν Tuareg??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 .......και τα 20 κιλα κανουν την διαφορα, περνουν τα πρωτα τζογα απο τα ελατηρια.. . Στο δικο μου παντως δεν ειχα τιποτα... μονο τα πατακια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Εσένα δηλαδή ο καημός σου είναι να μας πεις ότι "το Rline είναι το πιο στημένο"? Watch my tailpipes son... watch them closely... FOR THE FIRST FEW SECONDS :ass: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 ΕΛΕΟΣ βρε με τα δαχτυλα!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Και με του Γιώργου τα ίδια... Βγάλαμε και την κούτα, και πάλι τα ίδια! Αντώνη, καθαρά από περιέργεια να δούμε τα δικά μας μεταξύ τους, που είναι και με μια εβδομάδα διαφορά στην παραγωγή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Εσένα δηλαδή ο καημός σου είναι να μας πεις ότι "το Rline είναι το πιο στημένο"? Watch my tailpipes son... watch them closely... FOR THE FIRST FEW SECONDS :ass: ...εε σαν r-line πρεπει να εχει και ενα στησιμο.. :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 3, 2011 Report Share Posted May 3, 2011 Και με του Γιώργου τα ίδια... Βγάλαμε και την κούτα, και πάλι τα ίδια! Αντώνη, καθαρά από περιέργεια να δούμε τα δικά μας μεταξύ τους, που είναι και με μια εβδομάδα διαφορά στην παραγωγή ......η 18αρα παιζει ρολο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 ......η 18αρα παιζει ρολο? ΚΑΝΕΝΑΝ! Η συνολική διάμετρος είναι ίδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Παιδιά, δεν θα βγάλετε άκρη μετρώντας δάχτυλα. Το κάναμε μια φορά σε μια παλιότερη μάζωξη και όλα ήταν μεταξύ τους διαφορετικά χωρίς καμία λογική. Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συγκεκριμένη μέτρηση που ποτέ δεν θα έχετε ασφαλές αποτέλεσμα. Ενδεικτικά μόνο λέω: Κλίση εδάφους, ανάγλυφο εδάφους, υψόμετρο, βάρος αυτοκινήτου (π.χ. DSG, DCC και λοιπά εξτρά), βάρος καυσίμου, βάρος αποσκευών, δεμένο χειρόφρενο ή όχι, φθορά πέλματος, κατάσταση ελατηρίων (σχετική με τα διανυθέντα χιλιόμετρα και τον τρόπο οδήγησης), πάχος δαχτύλων κλπ. Επειδή λοιπόν ποτέ δεν θα καταφέρετε μέτρηση διαφορετικών αυτοκινήτων με ολόιδιες συνθήκες (εκτός αν έχετε κανένα μέσο στη NASA) καλύτερα να το αφήσετε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Συμφωνώ Γιώργο, απλα τα είδαμε στο άσχετο, δίπλα δίπλα... και μας έκανε εντύπωση (τα ελατήρια μου δεν είναι δουλεμένα, δεν έχω κανέναν τρελό εξοπλισμό, όλοι με χειρόφρενο, κτλ κτλ κτλ). Πάντως σίγουρα άκρη δεν βγαίνει, και παραμένουμε στο ότι η VW έχει 4 διαφορετικά σετ ελατηρίων διαθέσιμα για το CC! Κοινώς με το καλημέρα διαφορά προκύπτει. Το μόνο σίγουρο είναι να δούμε τι χρώματα έχουν οι κουκίδες στο ελατήριο του καθενός (με την ανάλογη σειρά χρωμάτων) για να επιβεβαιώσουμε ότι φοράμε διαφορετικούς κωδικούς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 ΚΑΝΕΝΑΝ! Η συνολική διάμετρος είναι ίδια το ξεχασα!!!! Παιδιά, δεν θα βγάλετε άκρη μετρώντας δάχτυλα. Το κάναμε μια φορά σε μια παλιότερη μάζωξη και όλα ήταν μεταξύ τους διαφορετικά χωρίς καμία λογική. Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συγκεκριμένη μέτρηση που ποτέ δεν θα έχετε ασφαλές αποτέλεσμα. Ενδεικτικά μόνο λέω: Κλίση εδάφους, ανάγλυφο εδάφους, υψόμετρο, βάρος αυτοκινήτου (π.χ. DSG, DCC και λοιπά εξτρά), βάρος καυσίμου, βάρος αποσκευών, δεμένο χειρόφρενο ή όχι, φθορά πέλματος, κατάσταση ελατηρίων (σχετική με τα διανυθέντα χιλιόμετρα και τον τρόπο οδήγησης), πάχος δαχτύλων κλπ. Επειδή λοιπόν ποτέ δεν θα καταφέρετε μέτρηση διαφορετικών αυτοκινήτων με ολόιδιες συνθήκες (εκτός αν έχετε κανένα μέσο στη NASA) καλύτερα να το αφήσετε. το θυμαμαι κ ειναι ετσι!καμια ακρη αν δεν συμφωνουν οοολα τα παραπανω..... Συμφωνώ Γιώργο, απλα τα είδαμε στο άσχετο, δίπλα δίπλα... και μας έκανε εντύπωση (τα ελατήρια μου δεν είναι δουλεμένα, δεν έχω κανέναν τρελό εξοπλισμό, όλοι με χειρόφρενο, κτλ κτλ κτλ). Πάντως σίγουρα άκρη δεν βγαίνει, και παραμένουμε στο ότι η VW έχει 4 διαφορετικά σετ ελατηρίων διαθέσιμα για το CC! Κοινώς με το καλημέρα διαφορά προκύπτει. Το μόνο σίγουρο είναι να δούμε τι χρώματα έχουν οι κουκίδες στο ελατήριο του καθενός (με την ανάλογη σειρά χρωμάτων) για να επιβεβαιώσουμε ότι φοράμε διαφορετικούς κωδικούς .....θα τις βρουμε τις κουκιδες μετα απο τοσο καιρο?!...μαλλον μεσω αρ.πλαισιου θα γινει δουλεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 .....θα τις βρουμε τις κουκιδες μετα απο τοσο καιρο?!...μαλλον μεσω αρ.πλαισιου θα γινει δουλεια... Σιγά ρε φίλε την αντίκα! Βαμένες βούλες είναι (μεγάλες) επάνω στα ελατήρια (σε κάθε σπείρωμα μια, 3 σε σύνολο διαφορετικού χρώματος η κάθε μία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Σιγά ρε φίλε την αντίκα! Βαμένες βούλες είναι (μεγάλες) επάνω στα ελατήρια (σε κάθε σπείρωμα μια, 3 σε σύνολο διαφορετικού χρώματος η κάθε μία) ....θα σε βαλω να σκυψεις εσυ τοτε!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 ....θα σε βαλω να σκυψεις εσυ τοτε!!!!!!!!! Και παλι δεν φτάνεις δίμετρο αγόρι Πέρα από την πλακα, νομίζω ότι στα πισω ελατήρια φαίνεται εύκολα ο χρωματισμός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 (edited) Σιμο ολα τα ελατηρια (εμπρος και πισω) εχουν τον ιδιο κωδικο; Τις βαμενες βουλες τις βλεπω στον εμπρος θολο και βρισκονται ολες στην ιδια σπειρα (στο δικο μου). Τα χρωματα ειναι (απο αριστερα προς τα δεξια): πορτοκαλι, μπλε, κιτρινο και κιτρινο. Για τα πισω δεν μπορω να πω επειδη πρεπει να μπω απο κατω (πραγμα οχι και πολυ ευκολο για την ηλικια μου...) Edited May 4, 2011 by vg1912 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Σιμο ολα τα ελατηρια (εμπρος και πισω) εχουν τον ιδιο κωδικο; Τις βαμενες βουλες τις βλεπω στον εμπρος θολο και βρισκονται ολες στην ιδια σπειρα (στο δικο μου). Τα χρωματα ειναι (απο αριστερα προς τα δεξια): πορτοκαλι, μπλε, κιτρινο και κιτρινο. Για τα πισω δεν μπορω να πω επειδη πρεπει να μπω απο κατω (πραγμα οχι και πολυ ευκολο για την ηλικια μου...) Θα δω στο ΕΤΚΑ πως τα υποδηλώνει και θα σου πω με 100% σιγουριά το απόγευμα Βασίλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Μάγκες να έχετε υπόψιν σας ότι τα ελατήρια αλλάζουν σε ίδιο πλαίσιο με τον ίδιο κινητήρα όταν έχεις διαφορά στον εξοπλισμό,π.χ ηλιοροφή ή dsg,17άρες ή 18άρες ζάντες κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Μάγκες να έχετε υπόψιν σας ότι τα ελατήρια αλλάζουν σε ίδιο πλαίσιο με τον ίδιο κινητήρα όταν έχεις διαφορά στον εξοπλισμό,π.χ ηλιοροφή ή dsg,17άρες ή 18άρες ζάντες κτλ. ....λογικο λογω βαρους.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 4, 2011 Report Share Posted May 4, 2011 Τα χρωματα ειναι (απο αριστερα προς τα δεξια): πορτοκαλι, μπλε, κιτρινο και κιτρινο. Ιnstallation range 10 Λέει. Τίποτα άλλο. Κατάληξη ανταλλακτικού σε Ν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, πόσοι ενδιαφέρονται (πραγματικά) για ελατηριάκια Eibach? Αν μη τι άλλο, μην παμε σαν τα "μοσχάρια" ένας ένας, αλλά να το δούμε να την κάνουμε την δουλειά μαζί αν μας βολεύει. Ρεαλιστικά πάντως, δεν το κόβω να παίζει και τίποτα φοβερό από ποσοτικό καθότι και η αρχική τιμή δεν είναι και καμία τεράστια (κάπου περί τα 230 ευρώ λέμε με υλικά, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση). Αν είναι να τα βάλουμε κάτω, και ο καθένας να ρωτήσει όπου έχει κονέ, και να συγκρίνουμε τι παίζει στην πιάτσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bairas Posted May 5, 2011 Report Share Posted May 5, 2011 Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, πόσοι ενδιαφέρονται (πραγματικά) για ελατηριάκια Eibach? Αν μη τι άλλο, μην παμε σαν τα "μοσχάρια" ένας ένας, αλλά να το δούμε να την κάνουμε την δουλειά μαζί αν μας βολεύει. Ρεαλιστικά πάντως, δεν το κόβω να παίζει και τίποτα φοβερό από ποσοτικό καθότι και η αρχική τιμή δεν είναι και καμία τεράστια (κάπου περί τα 230 ευρώ λέμε με υλικά, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση). Αν είναι να τα βάλουμε κάτω, και ο καθένας να ρωτήσει όπου έχει κονέ, και να συγκρίνουμε τι παίζει στην πιάτσα ΕΓΩ!!!! ΕΓΩ!!!! Δεν θελω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, πόσοι ενδιαφέρονται (πραγματικά) για ελατηριάκια Eibach? Αν μη τι άλλο, μην παμε σαν τα "μοσχάρια" ένας ένας, αλλά να το δούμε να την κάνουμε την δουλειά μαζί αν μας βολεύει. Ρεαλιστικά πάντως, δεν το κόβω να παίζει και τίποτα φοβερό από ποσοτικό καθότι και η αρχική τιμή δεν είναι και καμία τεράστια (κάπου περί τα 230 ευρώ λέμε με υλικά, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση). Αν είναι να τα βάλουμε κάτω, και ο καθένας να ρωτήσει όπου έχει κονέ, και να συγκρίνουμε τι παίζει στην πιάτσα Να θυμηθεις κι εμενα για τα ελατηρια (μονο αγορα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Βασίλη, κάνε ρε φίλε και μια κρούση σε εσένα μεριά για να δεις γιατί κάτι με κάνει να πιστεύω ότι έτσι μόνο τζερεμέδες θα πληρώσεις! Αν κάποιος σου πουλήσει μόνο θα θέλει να βγάλει το Χ κέρδος του. Αν κάποιος άλλος σου τα περάσει και το ευθυγραμμίσει μετά θα θέλει επίσης το μίνιμουμ Χ κέρδος του. Ενώ αν σου τα κάνει όλα μαζί μπορεί να τα συμπιέσει τα δύο κέρδη μεταξύ τους. Για εμένα δεν είναι κόπος και να ρωτήσω αλλά και να σου τα πάρω! (μετά τις τουρμπίνες θα κουβαλάω και ελατήρια στο πορτ μπαγκάζ μου :hyper: ). Απλα για να μην βρεθείς "χαμένος" στο τέλος σου το λέω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Σίμο το θέμα "τοποθέτηση ελατηρίων" είναι το πιο σημαντικό.Εγώ πάντως δεν θα τα έβαζα στον οποιονδήποτε έμπορο που κάνει και τοποθετήσεις.Π.χ ξέρω κάποιον ο οποίος έχει πολύ καλές τιμές αλλά τα μαστόρια του είναι ταλιμπάν και δεν τους εμπιστεύομαι.Θα τα αγόραζα για παράδειγμα από τον εδώ αντιπρόσωπο και μετά θα πήγαινα στον δικό μου για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.100άρικο περίπου ζητάει και είναι γκουρού σ΄αυτό το θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 6, 2011 Report Share Posted May 6, 2011 Σίμο το θέμα "τοποθέτηση ελατηρίων" είναι το πιο σημαντικό.Εγώ πάντως δεν θα τα έβαζα στον οποιονδήποτε έμπορο που κάνει και τοποθετήσεις.Π.χ ξέρω κάποιον ο οποίος έχει πολύ καλές τιμές αλλά τα μαστόρια του είναι ταλιμπάν και δεν τους εμπιστεύομαι.Θα τα αγόραζα για παράδειγμα από τον εδώ αντιπρόσωπο και μετά θα πήγαινα στον δικό μου για τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.100άρικο περίπου ζητάει και είναι γκουρού σ΄αυτό το θέμα. Και επειδή συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου, απευθύνθηκα στον Νίκο, και μου πρότεινε τον δικό του! Σας κάλυψα κύριε καθηγητά? Θεωρώ ότι σας πρόλαβα αυτή τη φορά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...