souls Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Καλησπερα Εχω μια απορια οσο αφορα τα μπουζι.Απο την στιγμη που βελτιωνουμε των κινητηρα,με προγραμμα - εισαγωγη - εξατμιση το λογικο ειναι να αυξανουμε την θερμοκρασια στον χωρο καυσης του μοτερ,και αυτο γινεται διοτι εχουμε αλλες ζητουμενες πιεσεις απο τον εγκεφαλο ετσι δεν ειναι; Οποτε προσωπικα πιστευω οτι η αλαγη με ψυχροτερα μπουζι ειναι επιτακτικη!Αμα ειναι και ιριδιου ακομα καλητερα,ετσι ωστε να μην εχουμε προβλημα στα υψηλα αβανς που ζηταει το καθε προγραμμα,και στην περιπτωση την δικη μου το revo οπου το εχω με full ρυθμισεις Ποια η δικη σας γνωμη οσο αφορα το θεμα με τα μπουζι; Εχει δοκιμασει καποιος τα ngk iridium,και ποιες ειναι η εντυπωσεις του; Γιαννης Edited February 20, 2011 by souls A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Γιάννη, όπως σου είπα ήδη και εγώ σε ιριδίου πήγα. Για την ιστορία, τα μαμά μπουζί, με τα 9500χλμ... εκ των οποίων τα 1000χλμ φορτωμένα με δοκιμές και το αμάξι να ΜΗΝ δουλεύει σωστά (το θέμα που είχα με την BSH), όταν βγήκαν ήταν ΑΨΟΓΑ! Από τα ιριδίου που έβαλα, για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να πω ότι είδα καμία διαφορά στο δρόμο. Από την άλλη μιλάμε για πολύ φθηνή αλλαγή, καθότι το όλο κόστος είναι το πολύ στα 60-65ευρώ για όλη την τετράδα! Από πλευράς κωδικών, σαν πλατινένια (σαν τα μαμά δλδ) η NGK δίνει τα PFR7S8EG σαν κωδικό ανταλλακτικού. Για ιριδίου σε ίδια θερμότητα με τα εργοστασιακά δίνει τα BKR7EIX, ενώ για 1 βαθμό ψυχρότερα δίνει τα BKR8EIX. Στο δικό μου ΔΕΝ ξέρω ποιά μου φόρεσαν, αλλά μπορώ να ρωτήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Γιάννη, όπως σου είπα ήδη και εγώ σε ιριδίου πήγα. Για την ιστορία, τα μαμά μπουζί, με τα 9500χλμ... εκ των οποίων τα 1000χλμ φορτωμένα με δοκιμές και το αμάξι να ΜΗΝ δουλεύει σωστά (το θέμα που είχα με την BSH), όταν βγήκαν ήταν ΑΨΟΓΑ! Από τα ιριδίου που έβαλα, για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να πω ότι είδα καμία διαφορά στο δρόμο. Από την άλλη μιλάμε για πολύ φθηνή αλλαγή, καθότι το όλο κόστος είναι το πολύ στα 60-65ευρώ για όλη την τετράδα! Από πλευράς κωδικών, σαν πλατινένια (σαν τα μαμά δλδ) η NGK δίνει τα PFR7S8EG σαν κωδικό ανταλλακτικού. Για ιριδίου σε ίδια θερμότητα με τα εργοστασιακά δίνει τα BKR7EIX, ενώ για 1 βαθμό ψυχρότερα δίνει τα BKR8EIX. Στο δικό μου ΔΕΝ ξέρω ποιά μου φόρεσαν, αλλά μπορώ να ρωτήσω. σιμο οντως το κοστος τοσο ειναι 60 ευρω τα ngk που μου εβαλαν τα παιδια ειναι πολυ καλη τιμη και πολυ καλα μπουζι εχω αλλαξει 2 φορες εως τωρα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος .γιαννακο στο και στο π.μ και πολυ αργησες που δεν τα εβαλες ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 εμένα συγκεκριμένα απο την revo μου έχουν πει να αποφευγω μπουζι ιριδιίου- εάν θες 1 βαθμο ψυχρότερα και με σίγουρα αποτελέσματα δες τα bosch F5DPOR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 εμένα συγκεκριμένα απο την revo μου έχουν πει να αποφευγω μπουζι ιριδιίου- εάν θες 1 βαθμο ψυχρότερα και με σίγουρα αποτελέσματα δες τα bosch F5DPOR Δημήτρη, και εμένα ο Κωνσταντίνος όταν του είπα ότι τα έβαλα λίγο τσίνισε, αλλά δεν επέμεινε... Σου εξήγησαν για ποιό λόγο δεν τα θέλουν? Οχι τίποτα άλλο, αλλα έμεινα με την απορία και δεν μου εξήγησαν (δεν ρώτησα κιόλας) Και έξω που βλέπω με το κιλό Λεόν φτιαγμένα, και με Revo, NGK φοράνε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 όχι φίλε γιατί εγώ όταν ρώτησα τους είχα πει για τα bosch εάν είναι οκ και μου ειχαν πει δεν υπάρχει πρόβλήμα αρκεί να αποφεύγω τα ιριδίου ,αλλά δεν ρώτησα γιατί εφόσον δεν ήταν στις επιλογές μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 σιμο οντως το κοστος τοσο ειναι 60 ευρω τα ngk που μου εβαλαν τα παιδια ειναι πολυ καλη τιμη και πολυ καλα μπουζι εχω αλλαξει 2 φορες εως τωρα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος .γιαννακο στο και στο π.μ και πολυ αργησες που δεν τα εβαλες ακομα Τασο εσυ εχεις βαλει ιριδιου ψυχροτερα,η ιδιο βαθμο με τα μαμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Τασο εσυ εχεις βαλει ιριδιου ψυχροτερα,η ιδιο βαθμο με τα μαμα? οχι γιαννη ενα βαθμο πιο ψυχρα εβαλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 οχι γιαννη ενα βαθμο πιο ψυχρα εβαλα Mηπως εχεις βαλει αυτα: http://www.saveltrade.gr/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF-%CE%9DGK-BKR8EIX-Iridium-Power-4-%CE%A4%CE%9C%CE%A7/flypage.tpl.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Mηπως εχεις βαλει αυτα: http://www.saveltrade.gr/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF/%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B6%CE%AF-%CE%9DGK-BKR8EIX-Iridium-Power-4-%CE%A4%CE%9C%CE%A7/flypage.tpl.html gianni νομιζω πως ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Απο προσωπικη μου αποψη,σε 20vt μοτερ,τα ngk δεν συνεργαζονταν καλα με τους πολλαπλασιαστες και υπηρχε συχνο καψιμο αυτων. Μετα,εβαλα τα bodch f5dpor και πλεον δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Απο προσωπικη μου αποψη,σε 20vt μοτερ,τα ngk δεν συνεργαζονταν καλα με τους πολλαπλασιαστες και υπηρχε συχνο καψιμο αυτων. Μετα,εβαλα τα bodch f5dpor και πλεον δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα. στα tsi φιλε συνεργαζονται αψογα ευτηχως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Παλι καλα τοτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 20, 2011 Author Report Share Posted February 20, 2011 Εγω θα κανω μια δοκιμη με τα NGK IRIDIUM και θα σας πω τις εντυπωσεις μου.Παντως προσωπικα πιστευω πως κατι κομπιασματα που εχω,μπορει να ειναι και απο τα μπουζι λογω υψηλου αβανς που εχει το προγραμμα,οποτε και θα σας πω το αν κανουν δουλεια τελικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Για ιριδίου σε ίδια θερμότητα με τα εργοστασιακά δίνει τα BKR7EIX, ενώ για 1 βαθμό ψυχρότερα δίνει τα BKR8EIX. Στο δικό μου ΔΕΝ ξέρω ποιά μου φόρεσαν, αλλά μπορώ να ρωτήσω. Σιμο καλησπερα Σημερα ενω ημουν ετοιμος να αγορασω τα NGK BKR8EIX,o πωλητης μου ειπε πως ο συγκεκριμενος τυπος δεν ειναι 1βαθμο ψυχροτερα και δεν κανουν για τον 1.8 tsi Mιας και το εχεις ψαξει το θεμα και το πιστευω πως δεν λες μπαρουφες,αλλα μπαρουφες μου λεει ο συγκεκριμενος πωλητης ,ετσι για το γαμωτο ειμαστε 100% σιγουροι οτι ειναι σωστος αυτος ο τυπος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Σιμο καλησπερα Σημερα ενω ημουν ετοιμος να αγορασω τα NGK BKR8EIX,o πωλητης μου ειπε πως ο συγκεκριμενος τυπος δεν ειναι 1βαθμο ψυχροτερα και δεν κανουν για τον 1.8 tsi Mιας και το εχεις ψαξει το θεμα και το πιστευω πως δεν λες μπαρουφες,αλλα μπαρουφες μου λεει ο συγκεκριμενος πωλητης ,ετσι για το γαμωτο ειμαστε 100% σιγουροι οτι ειναι σωστος αυτος ο τυπος? Γιάννη, σε σελίδα καταστήματος το είδα ρε φίλε... Μην σου πω βλακεία!!! Το ποιά μου φόρεσαν, δεν το είδα καθότι απλα πήγα, τα είχαν, μου τα έβαλαν. Στη σελίδα της NGK σαν replacement δίνει μόνο τα πλατινένια. Αλλά και σε όλα τα φορουμ που έχω δει, αυτούς τους 2 κωδικούς δίνει και για το δικό μας αλλά και για τον CAWB (δίλιτρος TSi των CC/Scirocco) ο οποίος με τη σειρά του στο ΕΤΚΑ έχει ίδιο κωδικό ανταλλακτικού με τον 1.8! Δεν έχω μπροστά μου κουτάκι να δω, οπότε μην σε πάρω στο λαιμό μου! Πάντως, βλεπω ολοένα και περισσότερα φόρουμ όπου όλοι λένε stick with the OEM... Προβληματίζομαι μήπως έχουν δίκιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 Γιάννη, σε σελίδα καταστήματος το είδα ρε φίλε... Μην σου πω βλακεία!!! Το ποιά μου φόρεσαν, δεν το είδα καθότι απλα πήγα, τα είχαν, μου τα έβαλαν. Στη σελίδα της NGK σαν replacement δίνει μόνο τα πλατινένια. Αλλά και σε όλα τα φορουμ που έχω δει, αυτούς τους 2 κωδικούς δίνει και για το δικό μας αλλά και για τον CAWB (δίλιτρος TSi των CC/Scirocco) ο οποίος με τη σειρά του στο ΕΤΚΑ έχει ίδιο κωδικό ανταλλακτικού με τον 1.8! Δεν έχω μπροστά μου κουτάκι να δω, οπότε μην σε πάρω στο λαιμό μου! Πάντως, βλεπω ολοένα και περισσότερα φόρουμ όπου όλοι λένε stick with the OEM... Προβληματίζομαι μήπως έχουν δίκιο λοιπον παιδια τα ngk iridium για τα δικα μας με ενα βαθμο ψυχροτερα ειναι τα μπουζι με κωδικο NGK IRIDIUM BKR7EIX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 28, 2011 Author Report Share Posted February 28, 2011 (edited) λοιπον παιδια τα ngk iridium για τα δικα μας με ενα βαθμο ψυχροτερα ειναι τα μπουζι με κωδικο NGK IRIDIUM BKR7EIX +1000 Heat Range Recommendations: NGK BKR6EIX - stock NGK BKR7EIX - chipped NGK BKR8EIX - big turbo NGK BKR9EIX - high boost, race fuel Edited February 28, 2011 by souls A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 1, 2011 Report Share Posted March 1, 2011 Αρα λογικά και εγώ την σειρά 7 πρέπει να φοράω! Μπράβο Γιάννη, που τελικά την έβγαλες την άκρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tonipower Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 Παιδια καλησπέρα σε passat 1.8 tsi bzb 2009 μοντέλο τι μπουζί ιριδίου μπορώ να βάλω χωρίς να έχω θέματα ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 30, 2015 Report Share Posted January 30, 2015 Μια δοκιμασμένη λύση είναι ταDenso iridium tough VK22. Ακριβούτσικα αλλά μέχρι τώρα δεν μου έχουν κάνει κανένα χαζό (ούτε τα NGK ιριδίου που φορούσα πριν βέβαια μου έκαναν το παραμικρό για να ακριβολογούμε, απλά δεν θυμάμαι καν τον κωδικό που μου είχαν βάλει) Πάντως έχε κατα νου ότι καμία ουσιαστική διαφορά με τα ιριδίου δεν θα δεις, και αν το αμάξι το κάνεις χιλιόμετρα ίσως να ειναι και λίγο πεταμένα λεφτά γιατί η διάρκεια ζωής τους είναι μικρότερη από ότι των εργοστασιακών/πλατίνας. Ούτως ή άλλως, και το πρόγραμμα σου με βάση τα εργοστασιακά μπουζί έχει σεταριστεί) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 31, 2015 Report Share Posted January 31, 2015 (edited) τα ngk ιριδιου εχουν κωδικο BKR7EIX IRIDIUM και ειναι ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα μαμα .εαν δεν εχεις προγραμμα και τα σχετικα πανε βαλε τα μαμα ,εαν ομως το εχεις πειραγμενο π,χ οπως το εχει ο yositosi τοτε ναι να βαλεις τα ιριδιου . παντως σαν μπουζι τα ngk bkr7eix τα φοραω εδω και 5 χρονια και ειμαι υπερευχαριστημενος ειναι πολυ καλο μπουζι και το συνιστω αφοβα. τωρα εαν πεις να βαλεις μαμα μπουζι πανε βαλε τα ngk pfr7s8eg διπλης πλατινας η πανε βαλε τα bosch τα fr5 kpp 332 s που ειναι και αυτα διπλης πλατινας αλλα ειναι ενα βαθμο πιο ψυχρα ,απλα αυτα προτινει η bosch για τα 1.8tsi γι αυτο στα προτεινω . Edited January 31, 2015 by tasossline t 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 επειδή είμαι εν'οψει σερβις να ρωτησω και εγω..... κατ'αρχης το αμαξι είναι του 2009 αλλα εχω μονο 30.000χλμ και το σκέφτομαι ακομη αν πρεπει να αλλξω μπουζι καθως δεν νοιώθω το παραμικρο πρόβλημα. Αλλα εστω ότι τα αλλαζω... είμαι εντελως μαμα και σε επικοινωνια που ειχα με την αντιπροσωπεια μου ειπαν για μπουζι κοσοτυς περιπου 80€... θεωρω ως συνηθως ότι κανουν πλακα... Αρα ρωτώ: 1. είναι απαραιτητο να αλλαξω μπουζι η με παιρνει να τα αφήσω για την επομενη αλλαγη? 2. τι μπουζι πρεπει να βαλω καθως δεν εχω καμια ιδιαιτερη απαιτηση περα από τις μαμα επιδοσεις? τι φοραει το αμαξι ιριδίου η πλατινας? υπαρχει λογος να αλλαξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted June 3, 2015 Report Share Posted June 3, 2015 1. Ναι κάνουν τρελή πλάκα τα άτομα... ως συνήθως! (και όμως υπάρχουν αδιάφοροι που πάνε και τα σκάνε υπερτιμολογημένα τέτοια αναλώσιμα γιατί βαριούνται να ψάξουν τα ΙΔΙΑ ανταλλακτικά στην αγορά!) 2. Νομίζω ότι στα 60000 χλμ λέει η VW αλλαγή μπουζί (δεν θυμάμαι για χρονικό), αλλά με το καθισιό που τρώει δεν θεωρώ ότι θα ήταν κακό να τα αλλάξεις. 3. ΠΛΑΤΙΝΑΣ είναι τα μαμά, και πήγαινε σε κάτι αντίστοιχο (Bosch / NGK / )... κωδικοί FR 5 KPP 332 S / PFR7S8EG από ότι βλέπω αντίστοιχα (τσέκαρε με ένα google και εσύ), και φυσικά κόστος σχεδόν στο 40% από ότι σου είπαν!!! Σημείωση... αν θυμάμαι καλά τα μαμά είναι της Bosch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...