Jump to content
cjgeorgio

Υδρογονοκίνηση

Recommended Posts

Γεια σας παίδες,

να μαι και πάλι με καινούρια νέα μιας και άνοιξε τελικα το site μου και θα μπορείτε να βρείτε και εκεί πληροφορίες.

Η διεύθυνση είναι www.hhs-eco.gr

Είμαι πάντα στη διάθεση σας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία σας.

Link to comment
Share on other sites

Μιλατε για 700 και 1000Ε ενω αν διαβαζατε και αλλα θεματα θα βλεπατε οτι ειχε γινει ενα γκρουπ μπαει και αυτο το κιτ το πειραμε 4 ατομα με 250Ε.και εγω που εχω 1000cc και ο Πανος(VR6)

Link to comment
Share on other sites

φιλε ειδες διαφορα? και στην καταναλωση και στην δυναμη?

Δεν τα εχουμε βαλει ακομα.και θελει και χρονο για να δεις διαφορα.Παντος θα πουμε τις εντυπωσεις μας.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τόσο καιρό έχουμε κανένα νέο; Αρκετοί περάσανε αλλά δεν δίνουν πολλές πληροφορίες...!!!

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι ότι δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα Γιώργο.

Και γω αρχικά είχα κάποιες ελπιδες, αλλά μετά από λίγο περισσότερο ψάξιμο που έκανα μάλλον δεν έχουν βάση οι ισχυρισμοί και δεν επιβεβαιώνονται οι υποσχέσεις...

Έχω και γω 2 ατομα στη δουλειά που έχουν τοποθετήσει και περιμένω να τα συνδέσουν για να δω χειροπιαστά αποτελέσματα.

Δεν είμαι αισιόδοξος πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Όντως πολλοί περνάνε αλλά δεν δίνουν δεδομένα. Λένε ότι είναι οικονομικά αλλά δεν το προσδιορίζουν ούτε προτιμούν κάπιον μάστορα από τους τόσους που περνάνε. Και με το υγραέριο στην αρχή τα ίδια αλλά με τον καιρό από της εμπειρίες αυτόν που περάσαν πήραμε μια εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Guest PanosVR6

πολυ γκρινια για το τιποτα ρε παιδια,χαλαρωστε λιγο, για να φτασει στα επιπεδα που πρεπει το κιτ υδρογονου πρεπει να κανει καποια χλμ για να ξαναρυθμιστει και να δουμε τα τελικα αποτελεσματα...τοσο καιρο εχω διαβασει μεσα στο forum τα απιστευτα.. μεχρι οτι θα εκραγει ο κινητηρας..ελεος δλδ επειδη σε καποιους δεν αρεσει για οποιοδηποτε λογο το εχουν βγαλει αχρηστο και απατεωνια!ειμαι κατοχος ενος golf 3 vr6 και σας πληροφορω οτι στα πρωτα 500 χλμ εχω αρχισει και βλεπω ηδη διαφορα και σε καταναλωση.. και σε γκαζια..οταν κανω τα υπολοιπα 1500 χλμ το ξαναρυθμισω θα κανω και καποια ακομα και θα πω για τα αποτελεσματα..δλδ αυτο με την ειρωνια και την κοροιδια δεν το εχω καταλαβει τοσο καιρο που βλεπω σε topic που αναφερονται στην υδρογονοκινηση οποιος δεν θελει ας μην το βαλει αλλα να μην ειρωνευεται κιολας...αυτα! και οταν εχω τα πρωτα αποτελεσματα επειδη το αυτοκινητο δεν κινειται και καθημερινα θα τα γραψω σε οποιο θεμα αναφερεται στην υδρογονοκινηση για να τελειωνει το θεμα και να μαζευονται καποιοι..

Link to comment
Share on other sites

πολυ γκρινια για το τιποτα ρε παιδια,χαλαρωστε λιγο, για να φτασει στα επιπεδα που πρεπει το κιτ υδρογονου πρεπει να κανει καποια χλμ για να ξαναρυθμιστει και να δουμε τα τελικα αποτελεσματα...τοσο καιρο εχω διαβασει μεσα στο forum τα απιστευτα.. μεχρι οτι θα εκραγει ο κινητηρας..ελεος δλδ επειδη σε καποιους δεν αρεσει για οποιοδηποτε λογο το εχουν βγαλει αχρηστο και απατεωνια!ειμαι κατοχος ενος golf 3 vr6 και σας πληροφορω οτι στα πρωτα 500 χλμ εχω αρχισει και βλεπω ηδη διαφορα και σε καταναλωση.. και σε γκαζια..οταν κανω τα υπολοιπα 1500 χλμ το ξαναρυθμισω θα κανω και καποια ακομα και θα πω για τα αποτελεσματα..δλδ αυτο με την ειρωνια και την κοροιδια δεν το εχω καταλαβει τοσο καιρο που βλεπω σε topic που αναφερονται στην υδρογονοκινηση οποιος δεν θελει ας μην το βαλει αλλα να μην ειρωνευεται κιολας...αυτα! και οταν εχω τα πρωτα αποτελεσματα επειδη το αυτοκινητο δεν κινειται και καθημερινα θα τα γραψω σε οποιο θεμα αναφερεται στην υδρογονοκινηση για να τελειωνει το θεμα και να μαζευονται καποιοι..

Μακάρη να έχεις καλά αποτελέσματα και να κανεις μια παρουσίαση να δούμε τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά από αυτούς που βάλανε κανένα νέο???

Εχουν βγει κάτι καινούρια που παράγουν και καλά καθαρό υδρογόνο και δεν θέλουν εκγεφάλους και άλλα παρελκόμενα.

Πιο πάνω υπόσχονται στάνταρ 40 % οικονομία , άλλοι έχουν βάλει είδη και λένε για στάνταρ 40% (σε Polo GTI 6R το παρακάτω) :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32038&hl=%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%8C%CE%BD%CE%BF&st=3400

Άλλοι λένε ότι είναι απάτη....

Τελικά ποιον να πιστέψουμε ???

Link to comment
Share on other sites

παιδες

μην πιστευεται τα παντα.

το κοστος για μετατροπη σε υδρογονο ειναι μεγαλο και δεν ωφελει σε καμια περπτωση την δικια σας τσεπη.

ελεος πια.ειναι δυνατον με ενα λιτρο-5λιτρα νερο να γλυτωνεις καυσιμο?θα βγαλεις δηλαδη ποσα200 γραμ.υδρογονο?

τι ειναι πυρινικη ενεργεια?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βρήκα τροπο και το αμάξι μου δεν καίει σχεδόν τίποτα.

Δεν κάνω χλμ λόγο δουλειάς και ξεχναω να πάω βενζινάδικο..:)

Link to comment
Share on other sites

Είσαι τυχερός φίλε όπως και εμένα που η δουλειά μου είναι 3 χιλ. από το σπίτι και είμαι καλά από θέμα βενζίνης. Δυστυχώς όμως δεν είναι το ίδιο για όλους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

θέλω να παραθέσω τη συζήτηση μου με τον κο Θεοφράστου σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν γρήγορα και εύκολά για το σύστημά μας

http://www.hhs-eco.gr/?page_id=503

Το θέμα της οξείδωσης απο την χρήση του υδροξυλίου είναι κάτι που έχει συζητηθεί πολύ και απο πολλούς. Η μόνη αιτία που μπορώ να φανταστώ είναι η εισρόφηση ηλεκτρολυτικού διαλύματος στον κινητήρα λόγω προχειρότητας κατασκευής του συστήματος ή λάθος εγκατάστασης.

Αυτό είναι κάτι που δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να συμβεί με το σύστημα της εταιρίας μας γιατί τόσο απο άποψη κατασκευής όσο και απο θέμα ασφάλειας για την αποφυγή οποιασδήποτε πιθανότητας εισρόφησης η διαφορά είναι τεράστια.

Τέλος η εξοικονόμηση καυσίμου με την χρήση καθαρού υδρογόνου και χωρίς την προσθήκη παράλληλου εγκεφάλου είναι τόσο αποδοτική που γίνεται αντιληπτή και απο τον υπολογιστή ταξιδίου στα περισσότερα αυτοκίνητα που το έχουμε εγκαταστήσει.

Αυτά τα συστήματα δουλεύουν πραγματικά και δεν μιλάω μόνο για το σύστημα της εταιρίας μου αλλά γενικά για την τεχνολογία της υδρογονοκίνησης.

Αρκεί αυτός που το πουλάει να ξέρει πραγματικά τι κάνει και πως δουλεύει αυτό που πουλάει, να την κατέχει την τεχνολογία της υδρογονοκίνησης σε βάθος και οχι απλά απο οτι έχει πάρει το αυτί του και επίσης αυτός που θέλει να το δοκιμάσει να μπορεί να καταλάβει την διαφορά ανάμεσα στην καύση του καθαρού υδρογόνου και την ενίσχυση του ήδη χρησιμοποιούμενου καυσίμου με την προσθήκη καθαρού υδρογόνου.

Τότε θα είναι πιο εύκολο να καταλάβει οτι δεν μιλάμε απλά για τους νόμους της θερμοδυναμικής που όλο και περισσότεροι αναφέρουν τον τελευταίο καιρό γιατί ακούγονται περισσότερο επιστημονικά καταρτισμένοι ή γνώστες αλλά για την πραγματική αύξηση ταχύτητας καύσης και αύξηση απόδοσης.

Είμαι πάντα στη διάθεση οποιουδήποτε θέλει και έχει όρεξη να μάθει για την λειτουργία των συγκεκριμένων συστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

kroko για εξήγησε μας τη θέση σου απέναντι στα παρακάτω:

=====

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ

  1. Η ποσότητα του παραγόμενου υδρογόνου στις εμπορευόμενες συσκευές ηλεκρόλυσης είναι ασήμαντη
  2. Η παραγωγή αρκετού υδρογόνου είναι αδύνατη πάνω στο αυτοκίνητο. Δεν φθάνει το διαθέσιμο ρεύμα και ούτε θα συνέφερε η κατανάλωση ενέργειας για την παραγωγή υδρογόνου.

ΠΩΣ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ

Όπως εξηγείτε παρακάτω, η παραγωγή αερίου υδρογόνου (Η2) με ηλεκτρόλυση είναι : 0,00062 gr/min/A ή 0,0076 lt/min/A

Το ρεύμα I= 1 Ampere = 1 Cb/s, οπότε σε 1min = 60 sec περνάει φορτίο Q= 1A x 60s = 60 Cb = 60 / (1,602 x {10στην-19} Cb/e-) = 3,74 x 10στην20 e-

Στην ηλεκτρόλυση 2 ηλεκτρόνια (e-) δίνουν 1 μόριο Η2 (1 H+ και 1 e- δίνει άτομο Η). Επομένως με 1 Α σε 1 min παίρνεις 1,87 x {10στην20} μόρια Η2, και επειδή 6,022 x 10στην23 μόρια είναι 1 mole, έχουμε:

0,00031 moles H2 ανά min ανά 1Α

Αυτό αντιστοιχεί σε παραγόμενη μάζα υδρογόνου 0,00031 mole/A/min x 2gr/mole = 0,00062 gr /min/A υδρογόνο

Ο όγκος του H2 σε πίεση 1 Ατμόσφαιρα σε 25 βαθμούς Κελσίου, θα είναι 0,00031 mole x 24,47 lt/mole = 0,0076 lt/min/A

ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ

Υποθέτουμε ότι ένα αυτοκίνητο καταναλώνει 7,2 lt/100km και κινείται με 100 km/h. Δηλαδή σε 1min θα καταναλώνει 7,2 lt/60 =0,12 lt βενζίνη, και αφού η πυκνότητα βενζίνης είναι περίπου 0,75 kgr/lt θα έχουμε μάζα βενζίνης 0,09kg = 90 gr.

Επομένως, αναλογία μάζας Υδρογόνο/Βενζίνη ανά 1 Α ηλεκτρόλυσης θα είναι: 0,00062 / 90 = 0,0007 %

ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ

Αν καίμε 90 gr/min βενζίνη, για στοιχειομετρικό μίγμα θέλουμε 90 x 14,7 = 1323 gr/ min αέρα.

1 mole αέρα = 29 gr, επομένως θέλουμε (1323/29) mole/min αέρα = 45,6 mole/min αέρα = (45,6 x 24,47) lt/min = 1116 lt/min αέρα σε 25C και 1Atm.

H αναλογία όγκου Υδρογόνο/Αέρας ανά 1 Α ηλεκτρόλυσης θα είναι: 0,0076 / 1116 = 0,0007 %

ΠΟΣΟ ΡΕΥΜΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΤΟ 1% ;

Θα πρέπει να αυξηθεί το ρεύμα από 1 Α σε 1/0,0007 = 1.428 Α (Αμπέρ) !

ΜΗΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ ;

Ας υποθέσουμε ότι ένα αυτοκίνητο πάει «σημειωτόν» στην πόλη, κινείται με 10 km/h και καταναλώνει 7,2 lt/100km.

Σε 1min θα καταναλώνει 0,72/60 lt = 0,012 lt βενζίνη που αντιστοιχεί σε 9 gr βενζίνη, δηλαδή 10 φορές λιγότερη από το προηγούμενο παράδειγμα.

Οι παραπάνω αναλογίες μάζας Υδρογόνου/Βενζίνη και όγκου Υδρογόνου/Αέρα θα βελτιωθούν κατά 10 και θα γίνουν 0,007 %. Δηλαδή παραμένουν εξαιρετικά μικρές αναλογίες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η μείωση της κατανάλωσης με τις ηλεκτρολυτικές γεννήτριες υδρογόνου είναι Παραμύθι – μην γίνει κανείς θύμα !

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω αυτά που παραθέτεις τα οποία μάλλον απο κάπου τα αντέγραψες θα ήθελα κάποιες διευκρινίσεις...

Δεν φθάνει το διαθέσιμο ρεύμα και ούτε θα συνέφερε η κατανάλωση ενέργειας για την παραγωγή υδρογόνου.

η παραγωγή αερίου υδρογόνου (Η2) με ηλεκτρόλυση είναι : 0,00062 gr/min/A ή 0,0076 lt/min/A

Το ρεύμα I= 1 Ampere = 1 Cb/s, οπότε σε 1min = 60 sec περνάει φορτίο Q= 1A x 60s = 60 Cb = 60 / (1,602 x {10στην-19} Cb/e-) = 3,74 x 10στην20 e-

Καταρχήν γιατί περιορίζεσαι στο 1 αmpere? Εδώ ακόμη και το λαμπάκι θέσεως στο ένα φανάρι καταναλώνει 5Α και ας μην μιλήσουμε καν για τις ποσότητες ρεύματος που παράγει το δυναμό απο κάποιες στροφές και πάνω.

Δεύτερον. Δεν υπάρχει έκφραση gr/min/A ή lt/min/A. Δεν στέκει φυσικά εκτός και αν συμφωνήσουμε να λέμε ότι πχ καίμε 7 lt/km/hr που ισχύει αν και μονο αν πηγαινουμε με 100 km.

Οι παραπάνω υπολογισμοί στέκουν αλλά είναι σαν να προσπαθείς να καταρίψεις κατι που ισχύει μιας σε καμία περίπτωση δεν θα έχει το σύστημα υλεκτρόλυσης κατανάλωση της τάξεως του 1Α αλλά πολύ παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και 10 ή 20 Α να γίνει το ρεύμα όμως, τα υπολογιζόμενα ποσοστά παραμένουν ασήμαντα.

Όσο για τις εκφράσεις μονάδων μπορεί να μην είναι αποδεκτές με αυστηρά κριτήρια, αλλά κάπως έτσι θα εκφράσεις ένα μέγεθος που εξαρτάται γραμμικά από δύο άλλα. Εναλλακτικά θα μπορούσε κανείς να τις αλλάξει σε gr/(min*A) ή lt/(min*A).

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ απλά μετά απο ένα σημείο δυσκολεύει το θέμα γιατί δεν μιλάμε με τα ποσοστά υδρογόνου αλλά μπαίνει στο παιχνίδι η χημεία και πρέπει να βγάλεις πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν αυτά τα moles στην αντίδραση (στην καύση δλδ) σε συνδυασμό με την βενζίνη.

Άλλωστε αν ήταν τόσο εύκολο θα είχε δοκιμαστεί χρόνια τώρα... Μην ξεχνάμε ότι παρά τις όποιες βελτιώσεις στα υλικά στην κατασκευή κλπ η φυσική και η τεχνολογία των βενζινοκινητήρων είναι η ίδια εδώ και δεκαετίες...

Link to comment
Share on other sites

Ας αφήσουμε τα πολλά λόγια...

Ποιο αμάξι tsi-tfsi θα είναι το πειραματόζωο;

Να δούμε και στην πράξη τι γίνεται. Αν και το ποιο σωστό θα ήταν ο kroko να έβαζε σε ένα αμάξι tsi demo-car για να διαφημίσει το προϊόν του και να μας φύγουν οι απορίες.

Εγώ πάντος εθοντικά δίνω το δικό μου....:)

Link to comment
Share on other sites

Ας αφήσουμε τα πολλά λόγια...

Ποιο αμάξι tsi-tfsi θα είναι το πειραματόζωο;

Να δούμε και στην πράξη τι γίνεται. Αν και το ποιο σωστό θα ήταν ο kroko να έβαζε σε ένα αμάξι tsi demo-car για να διαφημίσει το προϊόν του και να μας φύγουν οι απορίες.

Εγώ πάντος εθοντικά δίνω το δικό μου.... :)

Καλώς τον Μπρους Γουίλις ...

Εσύ βέβαια είσαι ακόμα καλύτερος.

Γιατί ο Μπρους Γουίλις στο Αρμαγεδών είπε "φέρτε μου τον πύραυλο και θα θυσιάσω την ζωή μου".

Εσύ λες "έχω τον πύραυλο, βάζω κι εμένα σε κίνδυνο, φερ'τε μου την βόμβα να τελειώνουμε" !!!!

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.