Jump to content
BECKMAN

Ηρθε Η Ωρα Για Intecooler Sto 1.2 Tsi Polo 6R

Recommended Posts

Γεια σας παιδια σημερα εβαλα φιλτροχοανη στο αμαξακι μου και απο αυριο θα αρχησω να βαλω intercooler παιδια γιατι αξιζει παρα πολλα να εχουμε κρυο αερα στο αμαξι μας και θα κερδισω πολλα και αλογακια και ροπη και δεν θα χρειαστει να βαλω το προγραμμα που θα βγαλει η revo γτ συνοπτικα θα ειμαι κοντα στα 140 αλογα με εξατμιση φιλτροχοανη και intercooler παιδια....ευτηχως ειναι ο θειος μου μαστορας και θα μου το βαλει τσαμπα :-))))))

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι τώρα 125 τότε με i/c και εξάτμιση (ολόσωμη) λογικά θα τα φτάσεις με το ζόρι τα 140... Μακάρι να σου βγουν όμως εύκολα... Καμία φώτο από την χοάνη έχουμε?? Πώς την τοποθέτησες στο χώρο της μηχανής?

Link to comment
Share on other sites

Με το ιντερκουλερ δεν κερδιζεις σε καθαρη ιπποδυναμη απλα κερδιζεις σε διαρκεια,δεν κουραζεται δηλαδη στα συνεχομενα πατηματα,και επειδη υπαρχει πιο κρυος αερας μπορει ο προγραμματιστης να παιξει με καυσιμο καλυτερα και να εχεις καλυτερη αποδοση.

βαζοντας απλα το ιντερκουλερ και ενα φιλτρο λογικα θα παρεις το πολυ 10 αλογα,χωρις προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου που το έπλυνα εχθές λέτε να πήρε κανα δυο άλογα; :afro:

χαχαχαχαχαχα :tongue::thumbsup::thumbsu::blink::laugh::bow:

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου τσολια ολα καλα με την φιλτροχοανη θα βγαλω φωτο και θα σας την δειξω εκανε πολυ καλη δουλεια ο θειος μου πιστευω οτι οπου και να πηγαινα δεν θα ασχολιοτανε τοσο....:-)))σφιραει και η τουρμπινα και κανει ξεφισημα και το φιλτρο ολα ειναι τελεια....βαλαμε αλουμινιενιους σωληνεσ και κολαρα σιλικονης και τωρα φτιαχνουμε τα μετρα για το intercooler...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας συνάδελφοι! Είμαι καινούριος στο club και επειδή στην οικογένεια έχουμε το "ξαδέλφι" του Polo (Fabia) με ίδιο μοτέρ, ήθελα να ρωτήσω μιας και μιλάτε για τροποποίηση μέσω τποθετήσεως ntercooler εάν έχει ΚΑΙ ο Τsi το ίδιο σύστημα υδρόψυκτου cooler σαν τον Tsi 1.4 122HP. Πάντως σήμερα το μεσημέρι που βγήκα στην πόλη (Καλαμάτα) με συνέχεια ανμμένο το Α/C (πολλή ζέστη), κατάλαβα ότι το αμάξι δούλευε συνέχεια στη μεγάλη "σκάλα" του βαντιλατέρ. Φυσικά πηγαίνω αργά σε δύσκολες συνθήκες και δεν τουρμπίζω αλλά μου έκανε εντύπωση ότι ο ανεμιστήρας άργησε να σταματήσει ακόμα κι όταν βγήκα εκτός της πόλης χωρίς αναμονές σε φανάρια κ.λπ με ταχύτητες περίπου 65-70Km/h (ακουγόταν μέχρι την καμπίνα!! Σίγουρα δεν έχει την ηχομόνωση του Polo!!). Κρίνοντας από αυτό κι επειδή δοκιμάζουμε το αμάξι ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στις ζέστες, σε περίπτωση που τελικά έχει ΜΟΝΟ υδρόψυκτο oooler turbo πιθανό να μην επαρκεί στα ζόρια;; Εσείς με POLO 1.2Tsi τί βλέπετε αυτές τις μέρες;;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας συνάδελφοι! Είμαι καινούριος στο club και επειδή στην οικογένεια έχουμε το "ξαδέλφι" του Polo (Fabia) με ίδιο μοτέρ, ήθελα να ρωτήσω μιας και μιλάτε για τροποποίηση μέσω τποθετήσεως ntercooler εάν έχει ΚΑΙ ο Τsi το ίδιο σύστημα υδρόψυκτου cooler σαν τον Tsi 1.4 122HP. Πάντως σήμερα το μεσημέρι που βγήκα στην πόλη (Καλαμάτα) με συνέχεια ανμμένο το Α/C (πολλή ζέστη), κατάλαβα ότι το αμάξι δούλευε συνέχεια στη μεγάλη "σκάλα" του βαντιλατέρ. Φυσικά πηγαίνω αργά σε δύσκολες συνθήκες και δεν τουρμπίζω αλλά μου έκανε εντύπωση ότι ο ανεμιστήρας άργησε να σταματήσει ακόμα κι όταν βγήκα εκτός της πόλης χωρίς αναμονές σε φανάρια κ.λπ με ταχύτητες περίπου 65-70Km/h (ακουγόταν μέχρι την καμπίνα!! Σίγουρα δεν έχει την ηχομόνωση του Polo!!). Κρίνοντας από αυτό κι επειδή δοκιμάζουμε το αμάξι ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ στις ζέστες, σε περίπτωση που τελικά έχει ΜΟΝΟ υδρόψυκτο oooler turbo πιθανό να μην επαρκεί στα ζόρια;; Εσείς με POLO 1.2Tsi τί βλέπετε αυτές τις μέρες;;

Φίλε εγώ πάνω απο την 2 σκάλα δεν το έχω το A/C μετά απο λίγο μια χαρά δροσιά έχει, πρίν σκεφτείς το cooler σκέψου της μεμβράνες θα έχεις σίγουρα μικρότερη κατανάλωση απο το A/C, εγώ μάλλον θα το κάνο

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε εγώ πάνω απο την 2 σκάλα δεν το έχω το A/C μετά απο λίγο μια χαρά δροσιά έχει, πρίν σκεφτείς το cooler σκέψου της μεμβράνες θα έχεις σίγουρα μικρότερη κατανάλωση απο το A/C, εγώ μάλλον θα το κάνο

Μάλλον έχεις δίκιο γιατί είχα μέσα την 5χρονη κόρη μου και για να μην ζεσταίνεται είχα διαρκώς το Α/C στην 3η ταχύτητα, ενώ δεν έχω γκαράζ και η καμπίνα ήταν κόλαση ζέστης!!! Έχω ακούσει ότι το Α/C γενικά ταλαιπωρεί τους turbo το καλοκαίρι αλλά συνήθως αυτό ισχύει όταν έχουν frontmount I/C.Προφανώς γιατί "κρύβει" το ψυγείο νερού που το καλοκαίρι είναι ζωτικής σημασίας για τους κινητήρες γενικά. Γι' αυτό ρώτησα τί είδους oooler φοράει ο 1.2Tsi. Μεμβράνες ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΟΣ! Μάλιστα αυτήν την εποχή η 3Μ έχει έκπτωση -60€ αλλά δεν ξέρω πόσο κατάλληλη είναι η μάρκα για Ελλάδα και η συζήτηση γι' αυτές μας βγάζει οff topic!!

Link to comment
Share on other sites

Το climatronic εχει μεγαλυτερο ψυγειο a/c σε σχεση με το climatic. Ετσι μπορει να δουλευει σε μικροτερη σκαλα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω που ρωτησα και για χειροποιητο αλλα και για ετοιμο i/c η απαντηση ηταν αρνητικη γιατι το polaki μας εχει υδροψυκτο και οχι αεροψυκτο i/c το οποιο βρισκεται μεσα στην εισαγωγη μαλιστα.Το ιδιο ξερω οτι ισχυει και για τα 1,4 tsi 122.Επισης φιλε μου οτα βαλεισ το i/c θα ηθελα να μας postareis μερικες φωτο το κινητηρα,εχω περιεργεια να δω εαν παραμενει το εργοστασιακο i/c στην θεση του.Δηλαδη τι κανατε?Το ταπωσατε την τρυπα που θα υπαρχει σιγουρα στην εισαγωγη η το συνδεσατε παραλληλα? Οποιος εχει βρει κατι στο εξωτερικο η οπουδηποτε ας βοηθησει γιατι νομιζω οτι πολλοι τρωγονται με το θεμα αυτο οπως και με το θεμα της σκαστρας.

Link to comment
Share on other sites

μολις βαλαμε το intercooler στο αμαξι μου και τωρα περιμενουμε της σωληνωσεις να βαλουμε διαμετρο το intercooler εχει 45 εκατοστα και υψος 15 παιδια μια χαρα δουλεια θα κανει :-)))η φιλτροχοανη ειναι ετοιμη δουλευει τελεια και ακουγεται υπεροχα πιστευω ειναι η καλητερη δουλεια που εχει γινει απο μαστορα παιδια εχουμε βαλει αλουμινιενα σωληνα γωνιες και εχουμε βαλει και ενα κολαρο σιλικονης forge και ενα μανιταρι που μου δωσε ο θειος μου...και μετα θα βαλουμε ενα μανιταρι hks :-)))

Link to comment
Share on other sites

Ωραια φιλε!!

Περιμενουμε φωτογραφιες και εντυπωσεις με το που κουμπωσει το ιντερκουλερ πανω.

Την καλυτερη περιοδο το εβαλες,τωρα που αρχιζουν οι ζεστες :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

μολις βαλαμε το intercooler στο αμαξι μου και τωρα περιμενουμε της σωληνωσεις να βαλουμε διαμετρο το intercooler εχει 45 εκατοστα και υψος 15 παιδια μια χαρα δουλεια θα κανει :-)))η φιλτροχοανη ειναι ετοιμη δουλευει τελεια και ακουγεται υπεροχα πιστευω ειναι η καλητερη δουλεια που εχει γινει απο μαστορα παιδια εχουμε βαλει αλουμινιενα σωληνα γωνιες και εχουμε βαλει και ενα κολαρο σιλικονης forge και ενα μανιταρι που μου δωσε ο θειος μου...και μετα θα βαλουμε ενα μανιταρι hks :-)))

ΩΡΑΙΑ! Αν μπορείς κανε topic με φώτο στα βελτιωμένα αυτοκίνητα, αλλα με την εγγύηση το έψαξες?

Link to comment
Share on other sites

Ωραια φιλε!!

Περιμενουμε φωτογραφιες και εντυπωσεις με το που κουμπωσει το ιντερκουλερ πανω.

Την καλυτερη περιοδο το εβαλες,τωρα που αρχιζουν οι ζεστες :thumbsup:

Nai φιλε μου ευτηχως δεν θα μου κοστισει αρκετα μονο τις σωληνεσ και τα κολαρα θα πληρωσω φιλαρακι μου...πιστευω σε διο βδομαδες το πολυ να εχουνε μπει και οι σωληνες τωρα μονο το intercooler εχω επανω :-)))

ΩΡΑΙΑ! Αν μπορείς κανε topic με φώτο στα βελτιωμένα αυτοκίνητα, αλλα με την εγγύηση το έψαξες?

nai φιλαρακι μου δεν την χανω δεν πειραζω το μοτερ απλα κανω μια εισαγωγη για πιο κρυο αερα boy δεν προκειται ποτε να παθει ζημια σου δινω εγω και ο θειος μου οτι πιστοποιιηση υπαρχει μονο καλο του κανεις με το intercooler αλλαζει ολη η λειτουργεια του αερα φιλαρακι

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εισαι 105 αλογα τωρα ισως βαρια να εισαι 110. 125 λιγουλακι δυσκολο.

Με αυτα που θες να βαλεις αντε να παρεις 5-6 αλογα και +1/2 καταναλωση. Γνωμη μου παντα ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Nai φιλε μου ευτηχως δεν θα μου κοστισει αρκετα μονο τις σωληνεσ και τα κολαρα θα πληρωσω φιλαρακι μου...πιστευω σε διο βδομαδες το πολυ να εχουνε μπει και οι σωληνες τωρα μονο το intercooler εχω επανω :-)))

nai φιλαρακι μου δεν την χανω δεν πειραζω το μοτερ απλα κανω μια εισαγωγη για πιο κρυο αερα boy δεν προκειται ποτε να παθει ζημια σου δινω εγω και ο θειος μου οτι πιστοποιιηση υπαρχει μονο καλο του κανεις με το intercooler αλλαζει ολη η λειτουργεια του αερα φιλαρακι

Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον το εγχείρημα και μου φαίνεται ότι μετά το αμάξι σου αποκτά καλές βάσεις για μια πολύ ικανοποιητική απόδοση όταν μπει πρόγραμμα, χωρίς βέβαια να ξέρω τους στόχους σου.Καλά αποτελέσματα!!! Όχι βέβαια ότι αν μείνει χωρίς επαναπρογραμματισμό θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλά υποπτεύομαι ότι μπορεί και να "λαγκάρει" λίγο με την εργοστασιακή πίεση!!(Αλήθεια πόσο να "φυσάει" τώρα με την μικρή ΙΗΙ;;; Πιστεύω όχι πάνω από 0,6-0,7bar overboost και το πολύ 0,5 στις μεσαίες προς ψηλές). Φυσικά όποιος γνωρίζει ας με διορθώσει, απλά μιλάω απο την ταπεινή μου πείρα ως αίσθηση που αποκομίζω όταν του "δίνω"!! Πάντως για τη μέγιστη ιπποδύναμη που έκανε λόγο πριν λίγο ο συν/φος Dimake,εγώ που ρώτησα τις προάλλες τον Κρίτωνα μου είπε -χωρίς να ξέρω πώς το υπολογίζει- ότι το μοτεράκι αυτό πρέπει να βγάζει περί τα 114-116 πραγματικά ΗΡ.Εγώ πάντως που έχω το Fabia 1.2Tsi όταν κάποια στιγμή το "άνοιξα", θυμήθηκα πώς "άνοιγε" μια Corolla 1.6V-ti βελτιωμένη στα 120ΗΡ που είχα πρόσφατα (με το μοτέρ των 110ΗΡ stock)και είδα ότι στις ψηλές στροφές (καλά στις χαμηλές δε συζητάμε: κάσα ο Ιάπωνας!)ο 1.2Τsi με δεδομένο ότι η πίεση του turbo"πέφτει" με τη συντηρητική χαρτογράφηση ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΕΥΡΟ από ένα έτσι κι αλλιώς πολύ μεγαλύτερο μοτέρ. Έτσι πιστεύω ότι ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 110ΗΡ με 100άρα βενζίνη! Τώρα με 95άρα δέ ξέρω τί γίνεται...Συγνώμη για το λίγο off topic αλλά το έκανα γιατί η τοποθέτηση μεγαλύτερου/καλύτερου Ι/C έχει σχέση ΚΑΙ με τη μεγαλύτερη απόδοση του μοτέρ

Link to comment
Share on other sites

φιλε stolh θα βαλω αυριο φωτογραφιες να δεις :-))))

φιλε μου g.pet.vf34 h τουρμπινα δουλευει στο 0,6 με 0,7 piesh ναι ειναι καλο το intercooler κανει την σημαντικοτερη δουλεια στο αμαξακι το αμαξι ειναι διναμομετρημενο στα 122 αλογα οπως και τις προαλλες πριν την φιλτροχοανη και το intercooler που ανοιξα με ενα suzuki swift sport 1600 125 aλογα ημουνα πολυ μπροστα του φιλαρακι τωρα το επομενο βημα μετα το intercooler ειναι να βαλω μια σκαστρα hks και να βαλω εναν αγραφο εγκεφαλο και να το ριθμιση ενας φιλος μου στα 145 αλογα εχουμε σκοπο να το παμε με πιεση τουρμπινα 0,9 φιλαρακια..τωρα πιστευω ολα να πανε και καλα μιας και βρηκα και δουλεια πολυ καλη :-))))

Link to comment
Share on other sites

βγάααααλεεεεεε.... βγάαααααλεεεεεεεεεεεε....

λοιπον φιλε καλοφορετα ολα αλλα εχω να μια απορια το ιντερκουλερ το εβαλες παραληλα συνδεμενο με το μαμα που ειναι υδροψυκτο ετσι ?η κανω καποιο λαθος ?οσο ρε παιδια για τα αλογα το πιστευω οτι εχει 125 αφου και μαμα να ειναι σε ολες τις δυναμομετρησεις που εχουν κανει περιοδικα το εχουν βγαλει ολοι πανω απο 120 αλογα με 20,4 κιλα ροπης αρα τα 125 τα εχει εαν βαλεις τωρα το ic θα δεις κυαλη διαφορα αλλα οχι αμαν και τι απλως αυτο που ειπε ο φιλος κωνσταντινος δεν θα λαχανιαζει ευκολα σε πολλα πατηματα και απλως επειδη θα μπανει πιο κρυος αερας στο μοτερ μπορει να κερδισεις και αλλα 5 αλογα μαξ αλλα και αυτο σχετικο ειναι παλι .τα εβαλες ολα ωραια και καλα δεν εβαλες ομως τα πιο σημαντικα εξαμτμηση και προγραμμα που με αυτα βλεπεις την τρελη διαφορα βεβαια με συνδιασμο με αυτα που εβαλες το αμαξι απλα θα σκοτωνει πιστευω τα 140 να τα πιασεις .αντε καλη επιτυχια και καλη συνεχεια :D

Link to comment
Share on other sites

O μόνος τρόπος να συνδεθεί είναι παράλληλα. Προς το παρόν ίσως δει κάποιο λαγκάρισμα. Ιππους δεν βλέπεις με ic. Απλά δεν τους χάνεις με αλλεπάλληλα πατήματα που η θερμοκρασία του αέρα πιάνει ταβάνι. Καλό θα ήταν να logάρει με Vag com πριν και μετά για να δούμε τις διαφορές στη θερμοκρασία.

Κάποιο παλικάρι είχε ποστάρει παλιότερα μια φωτογραφία απο ένα 1200άρι με fmic αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο τόπικ ήταν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.