jtheogr Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Πήγα σήμερα και μου άλλαξαν την Ν249 αλλά επέμεναν οτι η Ν75 δεν θέλει αλλαγή γιατί δεν την βγάζει βλάβη το διαγνωστικό μετά απο αυτό δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη και άνοιξα να δώ αν όντως έχει αλλαχθεί η Ν249 παρατήρησα ότι ήταν καινούργια και οι βίδες πειραγμένες αλλά δεν ξέρω αν μου έβαλαν την βελτιωμένη ή την ίδια σε καινούργια,, δυστυχώς part number δεν φαινόταν αλλά είχε έναν κωδικό επάνω ο οποίος ήταν 266 09 13 γνωρίζεται αν αυτή είναι η καινούργια ? Μήπως έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο στην Αθήνα (νότια) να πάω να αλλάξω την Ν75 ή τουλάχιστον να την αγοράσω και θα την αλλάξω μόνος μου ? Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Πήγα σήμερα και μου άλλαξαν την Ν249 αλλά επέμεναν οτι η Ν75 δεν θέλει αλλαγή γιατί δεν την βγάζει βλάβη το διαγνωστικό μετά απο αυτό δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη και άνοιξα να δώ αν όντως έχει αλλαχθεί η Ν249 παρατήρησα ότι ήταν καινούργια και οι βίδες πειραγμένες αλλά δεν ξέρω αν μου έβαλαν την βελτιωμένη ή την ίδια σε καινούργια,, δυστυχώς part number δεν φαινόταν αλλά είχε έναν κωδικό επάνω ο οποίος ήταν 266 09 13 γνωρίζεται αν αυτή είναι η καινούργια ? Μήπως έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο στην Αθήνα (νότια) να πάω να αλλάξω την Ν75 ή τουλάχιστον να την αγοράσω και θα την αλλάξω μόνος μου ? Ευχαριστώ. Να πας εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34096&pid=367810&st=0entry367810 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pedias Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και λίγο καιρό έχω παρατηρήσει και εγώ ένα έντονο κόψιμο γύρω στις 3500 στροφές κυρίως όταν είμαι με τέρμα γκάζι. Το θέμα είναι ότι αυτό είναι σύντομο και μετά συνεχίζει να ανεβάζει χωρίς ιδιαίτερη πτώση της απόδοσης. Είμαι κ εγώ για Ν75? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Καλησπέρα παιδιά. Εδώ και λίγο καιρό έχω παρατηρήσει και εγώ ένα έντονο κόψιμο γύρω στις 3500 στροφές κυρίως όταν είμαι με τέρμα γκάζι. Το θέμα είναι ότι αυτό είναι σύντομο και μετά συνεχίζει να ανεβάζει χωρίς ιδιαίτερη πτώση της απόδοσης. Είμαι κ εγώ για Ν75? ΝΑΙ αντε καλορίζικος και εσυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christakos_tsi Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) Στο καθιερωμένο scan βρήκα τα παρακάτω λαθη που δεν γίνονται reset. Μάλλον παω για βαλβίδα τούρμπο και canbus ? τι γίνετε ξέρει κάποιος? 1ον ΛΑΘΟΣ Address 01: Engine Labels: None Part No SW: 03C 906 032 E HW: 03C 906 032 Component: MED17.5.1 G 9777 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 008801 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction P2261 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 22043 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 12:04:47 Freeze Frame: RPM: 1346 /min Load: 31.8 % Speed: 14.0 km/h Temperature: 84.0°C Temperature: 27.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.970 V Readiness: 0000 0000 2ον ΛΑΘΟΣ Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.LBL Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951 Component: J533__Gateway H04 0021 Coding: 3D3F034007000002 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Reset counter: 107 Mileage: 22038 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 19:22:04 Πω πω Νικόλα, συμπάσχουμε !!! Και τα δυο τα έχω και εγώ. Για το δεύτερο, μήπως έχεις Kit Xenon ή ράδιο-cd aftermarket ?? Εμένα αυτό το σφάλμα ξεφύτρωσε μετά τις αναβαθμίσεις που έκανα στα παραπάνω ! Edited February 19, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Πω πω Νικόλα, συμπάσχουμε !!! Και τα δυο τα έχω και εγώ. Για το δεύτερο, μήπως έχεις Kit Xenon ή ράδιο-cd aftermarket ?? Εμένα αυτό το σφάλμα ξεφύτρωσε μετά τις αναβαθμίσεις που έκανα στα παραπάνω ! Δεν συμπάσχουμε μονο οι δυο μας αλλα ολοι οι κατωχοι TSI ανα τον πλανητη!!!! Πας για τις βαλβιδες, αλλαζεις και τις δυο με την μια Ναι το Witson (Radio CD) εβγαζε αυτο το λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Ειμαι σε εγγύηση αλλιώς δεν θα με απασχολουσε αλλα εχω σπαστεί πολύ με το θέμα της μπαταρίας. Φϊλε μου κι εγώ golf gt του 2006 έχω και φοράει το αυτοκίνητο 45αρα όντως. Και σε εμενα έκανε εντύπωση και κοιταξα και σε δύο φίλους που έχουμε ίδια αυτοκίνητα και όντως φορούν 45αρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Φϊλε μου κι εγώ golf gt του 2006 έχω και φοράει το αυτοκίνητο 45αρα όντως. Και σε εμενα έκανε εντύπωση και κοιταξα και σε δύο φίλους που έχουμε ίδια αυτοκίνητα και όντως φορούν 45αρα Εμ τους μαρανε το κοστος...τι θα εβαζαν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jtheogr Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 Τελικά όντως 45αρα φοράει το τσέκαρα αλλά είναι δυνατόν εδώ τα smart φοράνε 55ρες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Για να επανελθω στο θεμα της Ν249, σημερα εγινε η αντικατασταση της καθοτι σε προηγουμενο σερβις λαδιων ειχαμε δει σφαλμα στο διαγνωστικο.Η νεα απ'οτι μου ειπαν ειναι βελτιωμενη.Παντως οι διαφορες οπτικα ειναι εμφανεις.Να και οι φωτογραφιες.Αυτη με το κοκκινο βελακι ειναι η παλια και με το πρασινο η νεα.Η αλλαγη καλυφθηκε απο την εγγυηση.Εχω κανει επεκταση. Edited February 23, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 (edited) Ποια ειναι η καινουργια κ ποια η παλια? Οταν το παλικαρι εβαζε την καινουργια σκαστρα την οποια δεν προλαβα να δω πως ειναι ειχε στην ακρη την παλια που εμοιαζε σαν την δεξια.Ο αρχιμηχανικος μπροστα μου τον ρωτησε αν μου βαζει την πιο καινουργια και το παιδι ειπε ναι.Απλα δεν ξερω πως ειναι και αν διαφερει αρκετα με την δεξια. Edited March 25, 2010 by GIANNIS_KAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 η καινουρια ειναι η δεξια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antreasGT Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 (edited) Πήγα σήμερα και μου άλλαξαν την Ν249 αλλά επέμεναν οτι η Ν75 δεν θέλει αλλαγή γιατί δεν την βγάζει βλάβη το διαγνωστικό μετά απο αυτό δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη ακριβως τα ιδια λενε και σε μενα,και ετσι ακριβως νιωθω κι εγω...ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ...το πηγα μεσα γιατι εβγαλε check engine και το πορισμα ηταν σκαστρα και αντλια νερου,την οποια σημειωτεων δεν θελανε να την καλυψουνε με την επεκταση...μετα απο τσακωμο,ενταση και φωνες μου ειπανε οτι θα μου κανανε 50% εκπτωση και αφου ακουσανε και 2η δοση απο καντηλια εν τελει την περασανε... πισω στο θεμα μας,δεν εχω παρατηρησει καποιο κοψιμο που λετε για την Ν75?να την αλλαξω προληπτικα ή δεν ειναι απολυτο οτι θα εχει ή οτι εχει ηδη προβλημα? edit,το σημαντικοτερο ηταν οτι μολις τον ρωτησα τον εξυπνοπουλο τον συμβουλο αν θα μου βαλουν την καινουρια ή την παλια σκαστρα,αφου με στραβωκοιταξε μου ειπε να μην διαβαζω πολυ ιντερνετ καθως δεν υπαρχει παλια και καινουρια... μην ρωτατε,καρεντα βουλιαγμενης... Edited March 25, 2010 by GolfMKV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Ποια ειναι η καινουργια κ ποια η παλια? Οταν το παλικαρι εβαζε την καινουργια σκαστρα την οποια δεν προλαβα να δω πως ειναι ειχε στην ακρη την παλια που εμοιαζε σαν την δεξια.Ο αρχιμηχανικος μπροστα μου τον ρωτησε αν μου βαζει την πιο καινουργια και το παιδι ειπε ναι.Απλα δεν ξερω πως ειναι και αν διαφερει αρκετα με την δεξια. Κανε κλικ πανω στη φωτογραφια να μεγενθυνθει και θα δεις και τα βελακια που αναφερω.Με το κοκκινο ειναι η παλια και με το πρασινο η καινουρια.Δηλαδη η καινουρια ειναι η δεξια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gktsi26 Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Μαγκες και εγω εχω ενα gt 175ps , μεσα με 3 χρονια και 30.000χλμ εχω αλλαξει μεσω εγγυησης πρωτα την Ν75. Με το που τελειωσε η εγγυηση αλλαξα: μαγνητικο συμπλεκτη υπερπληρωτη, αυλους εισαγωγης-κλαπετα. Και να φανταστειτε οτι δεν το πιεζα το αυτοκινητο,και το κρυωνα για ενα δεκαλεπτο και το ζεστενα για ενα δεκαλεπτο. Αυτη ειναι η VW και η Καρεντα Αργυρουπολης, μακρια απο αυτους ειναι ασχετοι τελειως. Συνολο επισκευων; 1500 ευρω και τα δυο.!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Φωναζω απο το 2007 οταν πρωτοπηρα το πρωτο 140αρι μου tsi. ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ 2 ΧΡΟΝΩΝ. Το αυτοκινητο καλο χρυσο αλλα εχει τοσα πραγματα πανω του που μπορει να βγαλουν ζημια και τα 300-400 ευρω της αγορας της εγγυησης θα βγουνε ανετα με μια-δυο ζημιες.Εξ'αλλου μεσα απο αυτο το φορουμ ευκολα βλεπεις οτι ζημιες βγαζει, εξαρταται μονο απο το ποτε θα βγουν. Και το λεω εγω που μεχρι στιγμης δεν ειχα κανενα προβλημα με το αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Μαγκες και εγω εχω ενα gt 175ps , μεσα με 3 χρονια και 30.000χλμ εχω αλλαξει μεσω εγγυησης πρωτα την Ν75. Με το που τελειωσε η εγγυηση αλλαξα: μαγνητικο συμπλεκτη υπερπληρωτη, αυλους εισαγωγης-κλαπετα. Και να φανταστειτε οτι δεν το πιεζα το αυτοκινητο,και το κρυωνα για ενα δεκαλεπτο και το ζεστενα για ενα δεκαλεπτο. Αυτη ειναι η VW και η Καρεντα Αργυρουπολης, μακρια απο αυτους ειναι ασχετοι τελειως. Συνολο επισκευων; 1500 ευρω και τα δυο.!!!!! Με 10+10=20' πας στην κορινθο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Με 10+10=20' πας στην κορινθο +1. Καταστρέφεις την μηχανή όταν το αφήνεις τόση ώρα στο ρελαντί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Μαγκες και εγω εχω ενα gt 175ps , μεσα με 3 χρονια και 30.000χλμ εχω αλλαξει μεσω εγγυησης πρωτα την Ν75. Με το που τελειωσε η εγγυηση αλλαξα: μαγνητικο συμπλεκτη υπερπληρωτη, αυλους εισαγωγης-κλαπετα. Και να φανταστειτε οτι δεν το πιεζα το αυτοκινητο,και το κρυωνα για ενα δεκαλεπτο και το ζεστενα για ενα δεκαλεπτο. Αυτη ειναι η VW και η Καρεντα Αργυρουπολης, μακρια απο αυτους ειναι ασχετοι τελειως. Συνολο επισκευων; 1500 ευρω και τα δυο.!!!!! Φιλε μου ποιος σου ειπε να το κρατας τοση ωρα στο ρελαντι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 (edited) Παιδια καλως η κακος...σκαστρα και N75 καλο ειναι να αλλαζετε μια στα 2 χρονια.. και προβλημα μα μην βγαζει πεφτει η αποδοση τους... Μικρο κοστος και αν εχεις ανθρωπο σε αντιπροσωπεια...στην κανουν δωρεαν την αλλαγη ... Επισης...κατι αλλο απο συμπλεκτη και αισθηση πως πατε ?... Edited June 12, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas tsi 140 ps sportli. Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Καλησπέρα, πρώτα απ' όλα καλως σας βρίσκω. Είμαι νέο μέλος. Εχω το VW golf 1.4 140PS του 2006 (β') μοντέλο. Mου παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στον κινητήρα (μου μπουκώνει πάνω απ' τις 3000 rpm. Πήγα για έλεγχο και μου είπαν οτι είναι η αντλία υψηλής πίεσης βενζίνης. Μου είπαν ότι αυτό το πρόβλημα παρουσιαζεται συχνά γενικώς. Παρήγκηλα το ανταλλακτικό που κοστίζει 344 ευρώ. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν βιάστηκα που το παρήγκηλα ή μήπως φταίει κάτι άλλο??? Επίσης σας έχει παρουσιαστεί εσάς αυτό το πρόβλημα ή έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο ??? Ευχαριστώ εκ' των προτέρων !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 αντλία υψηλής πίεσης βενζίνης ??? Μήπως έχουν "υψηλή πίεση για έσοδα" και στο είπαν αυτό? Πάρε και μια δεύτερη γνώμη καλύτερα .. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 (edited) Συμφωνώ με τον Κώστα! Προσωπικά το ακούω πρώτη φορά. Έχω το ίδιο αμάξι αλλά του 2007. Anyway, ακύρωσε την παραγγελία ή πάγωσε τη! Άλλαξε την βαλβίδα μεταγωγής (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιά είναι) ή Ν249 ή Ν75. Μάλλον η πρώτη αλλά δεν είμαι σίγουρος. Αν δεν φτιάξει το βλέπουμε. Περίεργο πάντως το μπούκωμα Πάνω από 3.000 rpm. Μπουζί, φίλτρο βενζίνης κ φίλτρο αέρα έχεις αλλάξει πρόσφατα; Edited November 20, 2010 by Tsilis_Corfu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas tsi 140 ps sportli. Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 μπουζί δν εχω αλλάξει ακόμα γιατι έχω 114.000 χιλ. και μου είπαν στις 120.000 να τα αλλάξω. φίλτρο κλπ τα έχω αλλάξει. όσο για την N249 απ' ότι διάβασα και εγώ στο forum εχθές μου φαίνεται πολύ πιθανο να φταίει κι αυτό. Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντησή σας. Θα ενημερώσω για το πρόβλημα απο δευτέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 Καταρχην καλωσορισες στην παρεα μας!!Αν θελεις,κανε μια παρουσιαση στη Γνωριμια Νεων Μελων. Σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπιζεις,καλο θα ηταν να παρεις και μια δευτερη γνωμη.Νιωθεις το αμαξι να σου κανει κοψιματα ή απλα δεν παει μετα τις 3000? Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...