geo.petin Posted August 2, 2011 Report Share Posted August 2, 2011 (edited) γιατι νομιζω οτι μια gt3 4.0 ατμοσφαιρα κοντραρει σχεδον στα ισα το τουρμπο και πιστα πολυ καλυτερη! Ναι αλλά...den ine toooooso politismeni! "Φωνάζει" πολύ! Είναι όπως όταν πριν 4-5 χρόνια έκαναν συγκριτικό τέστ μεταξύ των Civic Type-R EP3 200HP και Golf V GTI 200HP. Και έγραφαν τότε κάποιοι "ρομαντικοί" δημοσιογράφοι: <<Τί τα θες τα turbo τις σκάστρες τα intercoolers και τις υπερκαταναλώσεις, αρκεί να ανεβάζεις 8.000+rpm και να "πορώνεσαι" από τον ήχο του V-tec!,πηγαίνοντας αέρα>>. <<Και οι επιδόσεις παραπλήσιες!>>, προσέθεταν με τρελή χαρά! Αν όμως αφήσουμε τις επιδόσεις και τα κρατήματα που είχε το Type-R (και φυσικά έχει η GT3 RS 4.0),που εδώ που τα λέμε τις ρεπρίζ των turbo ΔΕΝ τις έχουν, αν πας ένα μεγάλο ταξίδι και με τα δύο σε δύσκολες διαδρομές προσπαθώντας να κρατήσεις ίδιους υψηλούς ρυθμούς με το υπερτροφοδοτούμενο ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ , τότε θα δεις το λόγο ύπαρξης της τουρμπίνας (με τα όσα ΚΑΤΑ βεβαίως έχει, γιατί και γω είμαι ΥΠΕΡ ενός δυνατου ατμοσφαιρικού αλλά παντου υπάρχει το τίμημα: θόρυβος, λιγότερος "πολιτισμός" και σίγουρα υπό συνθήκες περισσότερη "τσίτα" σε βάρος του ατμοσφαιρικού που ρυθμίστηκε "άγρια" για να "πιάσει" το turbo)Εκτός βέβαια άμα μιλάμε για 3,5λιτρα και 4λιτρα δυνατά ατμοσφαιρικά! Εκεί πάω πάσσο και σας...χαρίζω τις τουρμπίνες! Αλλά ένα 3,8λιτρο turbo,με χαμηλή πίεση είναι πάλι καλύτερο! Από κει και πέρα βέβαια το ακραιφνώς sport αμάξι με τη μέγιστη αξιοπιστία στη σκληρή χρήση είναι το ατμοσφαιρικό... Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το Polo 6N 1.4 16V 100HP που είχα το 1998, στα 120Km/h είχε ήδη 4.000rpm, μπορεί να "σκότωνε" για την εποχή αλλά το τωρινό 1.200άρι Fabia Turbo που έχω, στις ίδιες στροφές ταξιδεύει με 160Κm/h, εντελώς αθόρυβα και είναι και πιο γρήγορο! Διαλέγεις και παίρνεις! Τώρα για πίστα ή στροφιλίκια; Νομίζω με 4 Bilstein θα στρίβει με το ίδιο καθαρόαιμο στυλ του παλιού καλού μικρού GTI Polo 16V.. Edited August 3, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Toυ 2007-2008, δηλαδή το προτελευταίο facelift. Εχουμε αποφασίσει να το κρατήσουμε ως συλλεκτικό, είναι άψογο Ανέστη, ούτε γρατζουνιά δεν έχει. Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Ότι δεν έχουμε μας λείπει, εγώ αυτό ξέρω.. ..προφανώς όποιος πάει από τούρμπο σε ατμόσφαιρα & πίσω κίνηση θα χαίρεται τα στροφιλίκια αλλά θα έχει στερητικό σύνδρομο από το τούρμπο... ...τα έχει όλα ένα Porsche 911 Turbo (και τούρμπο & πίσω κίνηση και τα πάντα!) αλλά είναι κομματάκι ακριβό.. Τα 996 και 997 turbo ειναι τετρακινητα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει. .... (στο άπειρο!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted August 3, 2011 Report Share Posted August 3, 2011 Ναι αλλά...den ine toooooso politismeni! "Φωνάζει" πολύ! Είναι όπως όταν πριν 4-5 χρόνια έκαναν συγκριτικό τέστ μεταξύ των Civic Type-R EP3 200HP και Golf V GTI 200HP. Και έγραφαν τότε κάποιοι "ρομαντικοί" δημοσιογράφοι: <<Τί τα θες τα turbo τις σκάστρες τα intercoolers και τις υπερκαταναλώσεις, αρκεί να ανεβάζεις 8.000+rpm και να "πορώνεσαι" από τον ήχο του V-tec!,πηγαίνοντας αέρα>>. <<Και οι επιδόσεις παραπλήσιες!>>, προσέθεταν με τρελή χαρά! Αν όμως αφήσουμε τις επιδόσεις και τα κρατήματα που είχε το Type-R (και φυσικά έχει η GT3 RS 4.0),που εδώ που τα λέμε τις ρεπρίζ των turbo ΔΕΝ τις έχουν, αν πας ένα μεγάλο ταξίδι και με τα δύο σε δύσκολες διαδρομές προσπαθώντας να κρατήσεις ίδιους υψηλούς ρυθμούς με το υπερτροφοδοτούμενο ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ , τότε θα δεις το λόγο ύπαρξης της τουρμπίνας (με τα όσα ΚΑΤΑ βεβαίως έχει, γιατί και γω είμαι ΥΠΕΡ ενός δυνατου ατμοσφαιρικού αλλά παντου υπάρχει το τίμημα: θόρυβος, λιγότερος "πολιτισμός" και σίγουρα υπό συνθήκες περισσότερη "τσίτα" σε βάρος του ατμοσφαιρικού που ρυθμίστηκε "άγρια" για να "πιάσει" το turbo)Εκτός βέβαια άμα μιλάμε για 3,5λιτρα και 4λιτρα δυνατά ατμοσφαιρικά! Εκεί πάω πάσσο και σας...χαρίζω τις τουρμπίνες! Αλλά ένα 3,8λιτρο turbo,με χαμηλή πίεση είναι πάλι καλύτερο! Από κει και πέρα βέβαια το ακραιφνώς sport αμάξι με τη μέγιστη αξιοπιστία στη σκληρή χρήση είναι το ατμοσφαιρικό... Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το Polo 6N 1.4 16V 100HP που είχα το 1998, στα 120Km/h είχε ήδη 4.000rpm, μπορεί να "σκότωνε" για την εποχή αλλά το τωρινό 1.200άρι Fabia Turbo που έχω, στις ίδιες στροφές ταξιδεύει με 160Κm/h, εντελώς αθόρυβα και είναι και πιο γρήγορο! Διαλέγεις και παίρνεις! Τώρα για πίστα ή στροφιλίκια; Νομίζω με 4 Bilstein θα στρίβει με το ίδιο καθαρόαιμο στυλ του παλιού καλού μικρού GTI Polo 16V.. για δες χρονους σε πιστα το ενα ειναι καθαροαιμο αγωνηστικο και το αλλο μην πω γιατι,και ειμαι fun τον τουρμπο!αλλα για ρωτα στο le mans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 (edited) Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει. οτι ποιο real ακουσα τον τελυταιο καιρο...που θα βρουμε ομως ενα καλο και ατρακαριστο??δινω ανταλαγη το C55 AMG για ενα αριστο σ2κ. Edited August 4, 2011 by Fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 για δες χρονους σε πιστα το ενα ειναι καθαροαιμο αγωνηστικο και το αλλο μην πω γιατι,και ειμαι fun τον τουρμπο!αλλα για ρωτα στο le mans Αν εννοείς μόνο πίστα συμφωνώ...All around όμως είναι ένα αυτοκίνητο που υπολείπεται αρκετά σε ροπή σε σχέση με την turbo. Με απόλυτα κριτήρια είναι "Θεός" (GT3 RS) αλλά στο ταξίδι θα είναι πιο κουραστική σε σχέση με την turbo. Ουσιαστικά ο όρος GT (Grand Tourismo), ταιριάζει πιο πολύ στη turbo αν το καλοσκεφτείς Πάντως ΔΕΝ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΥΧΑΙΑ η Porsche! To καθένα κάνει την ανάλογη δουλειά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 Ο πληθυσμός των S2000 χωρίζεται σε δύο κομμάτια... σε αυτά που έχουν τρακάρει και σε αυτά που έχουν τρακάρει πολύ. Το δικό σας ειναι συλλεκτικό χεχε. Το αμαξι αυτό για να το οδηγήσεις θελει 4 χέρια και οποιαδήποτε αλλαγή στην γεωμετρία μπορεί να αποβεί μοιραία. Τώρα το όλο θέμα μου φαίνεται ψιλο άκυρο. Αν ο τύπος θέλει την γνωμη μας ας γραφτεί στο forum ας κάνει ενα post και ας ρωτήσει. Xαχα, νομίζω ότι μιλάς σωστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 4, 2011 Report Share Posted August 4, 2011 να δει και κανα cayman S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 να δει και κανα cayman S Kαι κανα... 458 Italia! Ρε σεις έχει βάλει όριο στο budget του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 μπορει να βρει cayman s με 40Κ αν δεν εχει θεμα με τα κυβικα κομπλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...