Jump to content
Guest maria_Vor

Πέταξε Τα Λάδια.... Σοσ

Recommended Posts

Guest maria_Vor

Παιδιά καλησπέρα δυστυχώς η σημερινή μέρα δεν ήταν και από τις καλύτερες....! Πήρα το αμάξι μου σήμερα και καθώς πήγαινα προς ελευσίνα πάω να βάλω βενζίνη και μου ανάβει ξαφνικά το λαμπάκι λαδιού .

Μία παρένθεση .... το λαμπάκι του λαδιού μου είχε ανάψει κοντά στο πάσχα σε μία δύσκολη διαδρομή που υπάρχει στην Αίγινα αλλά μετά από λίγο έσβησε και δεν ξανάναψε...

Μετά από λίγα μέτρα ενώ κινόμουν ακούω έναν ήχο και μία κάπνα να βγαίνει από το καπό.... έκατσα κατευθείαν δεξιά και ενώ είχε πάρει κλύση το αμάξι έσβησα την μηχανή...

Βγαίνω έξω ανοίγω το καπό και η μηχανή έχει γίνει μέσα στα λάδια έχουν πεταχτεί παντού... (κάτω δεν είχαν πέσει πολλά..... και μέσα στο δοχείο έχει ακόμα λάδια)

Παίρνω τηλέφωνο για οδική βοήθεια... ( και 120 ευρώ για γερανό...!!) και πριν λίγο το έφερα σε ένα συνεργείο στα Κάτω πατήσια...λογικά θα το δει από Δευτέρα...

Η Ειρωνία όλου αυτού είναι πως το αμάξι μου είχε ανάψει INSP για σέρβις και μου είχε πει ο Μ@λ@κ@ς ο μηχανικός (που αν τον δω μπροστά μου όχι μόνο το μαγαζί θα του κλείσω θα τον πατήσω κάτω....) πως το αμάξι από την στιγμή που θα ανάψει η ένδειξη για σέρβις έχεις περιθώριο για 3000 χλμ ώστε να πας να του κάνεις σέρβις.....

Το θέμα είναι πως το αμάξι κάνει λες και δεν έχει καθόλου μπαταρία δεν δίνει καθόλου σήμα... Μου είπαν κάποιοι γνωστοί μου για αντλία λαδιού ή σωληνάκια ή ακόμα και ελατήρια.... Πραγματικά δεν ξέρω πως να αντιδράσω αυτήν την στιγμή και τι να πρωτοπώ...

Όποιος μπορεί σας παρακαλώ ας μου πει.... χίλια συγγνώμη για το τόσο μεγάλο ποστ, δείξτε μου κατανόηση...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

..πως το αμάξι από την στιγμή που θα ανάψει η ένδειξη για σέρβις έχεις περιθώριο για 3000 χλμ ώστε να πας να του κάνεις σέρβις.....

Σε πολύ γενικό πλαίσιο ισχύει.

Αυτοί στον έλεγχο που θα έκαναν στο service μπορεί να έβλεπαν κάτι και να στο έσωζαν μπορεί και όχι. Αυτό καθ'αυτό το πρόβλημα μπορεί και να μην οφείλεται στο οτι δεν το πήγες έγκαιρα.

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα δυστυχώς η σημερινή μέρα δεν ήταν και από τις καλύτερες....! Πήρα το αμάξι μου σήμερα και καθώς πήγαινα προς ελευσίνα πάω να βάλω βενζίνη και μου ανάβει ξαφνικά το λαμπάκι λαδιού .

Μία παρένθεση .... το λαμπάκι του λαδιού μου είχε ανάψει κοντά στο πάσχα σε μία δύσκολη διαδρομή που υπάρχει στην Αίγινα αλλά μετά από λίγο έσβησε και δεν ξανάναψε...

Μετά από λίγα μέτρα ενώ κινόμουν ακούω έναν ήχο και μία κάπνα να βγαίνει από το καπό.... έκατσα κατευθείαν δεξιά και ενώ είχε πάρει κλύση το αμάξι έσβησα την μηχανή...

Βγαίνω έξω ανοίγω το καπό και η μηχανή έχει γίνει μέσα στα λάδια έχουν πεταχτεί παντού... (κάτω δεν είχαν πέσει πολλά..... και μέσα στο δοχείο έχει ακόμα λάδια)

Παίρνω τηλέφωνο για οδική βοήθεια... ( και 120 ευρώ για γερανό...!!) και πριν λίγο το έφερα σε ένα συνεργείο στα Κάτω πατήσια...λογικά θα το δει από Δευτέρα...

Η Ειρωνία όλου αυτού είναι πως το αμάξι μου είχε ανάψει INSP για σέρβις και μου είχε πει ο Μ@λ@κ@ς ο μηχανικός (που αν τον δω μπροστά μου όχι μόνο το μαγαζί θα του κλείσω θα τον πατήσω κάτω....) πως το αμάξι από την στιγμή που θα ανάψει η ένδειξη για σέρβις έχεις περιθώριο για 3000 χλμ ώστε να πας να του κάνεις σέρβις.....

Το θέμα είναι πως το αμάξι κάνει λες και δεν έχει καθόλου μπαταρία δεν δίνει καθόλου σήμα... Μου είπαν κάποιοι γνωστοί μου για αντλία λαδιού ή σωληνάκια ή ακόμα και ελατήρια.... Πραγματικά δεν ξέρω πως να αντιδράσω αυτήν την στιγμή και τι να πρωτοπώ...

Όποιος μπορεί σας παρακαλώ ας μου πει.... χίλια συγγνώμη για το τόσο μεγάλο ποστ, δείξτε μου κατανόηση...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Κρίμα! Πρέπει να είναι αρκετά σοβαρό "χουνέρι". (Το πιθανότερο -αν και στο απεύχομαι- είναι να σου "κόλλησε" το μοτέρ.) Στάθμη λαδιού (δείκτη) κοίταγες ή έκανες πολλά ταξίδια τώρα τελευταία "μάζεψες" πολλά χλμ και το ξέχασες;;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα δυστυχώς η σημερινή μέρα δεν ήταν και από τις καλύτερες....! Πήρα το αμάξι μου σήμερα και καθώς πήγαινα προς ελευσίνα πάω να βάλω βενζίνη και μου ανάβει ξαφνικά το λαμπάκι λαδιού .

Μία παρένθεση .... το λαμπάκι του λαδιού μου είχε ανάψει κοντά στο πάσχα σε μία δύσκολη διαδρομή που υπάρχει στην Αίγινα αλλά μετά από λίγο έσβησε και δεν ξανάναψε...

Μετά από λίγα μέτρα ενώ κινόμουν ακούω έναν ήχο και μία κάπνα να βγαίνει από το καπό.... έκατσα κατευθείαν δεξιά και ενώ είχε πάρει κλύση το αμάξι έσβησα την μηχανή...

Βγαίνω έξω ανοίγω το καπό και η μηχανή έχει γίνει μέσα στα λάδια έχουν πεταχτεί παντού... (κάτω δεν είχαν πέσει πολλά..... και μέσα στο δοχείο έχει ακόμα λάδια)

Παίρνω τηλέφωνο για οδική βοήθεια... ( και 120 ευρώ για γερανό...!!) και πριν λίγο το έφερα σε ένα συνεργείο στα Κάτω πατήσια...λογικά θα το δει από Δευτέρα...

Η Ειρωνία όλου αυτού είναι πως το αμάξι μου είχε ανάψει INSP για σέρβις και μου είχε πει ο Μ@λ@κ@ς ο μηχανικός (που αν τον δω μπροστά μου όχι μόνο το μαγαζί θα του κλείσω θα τον πατήσω κάτω....) πως το αμάξι από την στιγμή που θα ανάψει η ένδειξη για σέρβις έχεις περιθώριο για 3000 χλμ ώστε να πας να του κάνεις σέρβις.....

Το θέμα είναι πως το αμάξι κάνει λες και δεν έχει καθόλου μπαταρία δεν δίνει καθόλου σήμα... Μου είπαν κάποιοι γνωστοί μου για αντλία λαδιού ή σωληνάκια ή ακόμα και ελατήρια.... Πραγματικά δεν ξέρω πως να αντιδράσω αυτήν την στιγμή και τι να πρωτοπώ...

Όποιος μπορεί σας παρακαλώ ας μου πει.... χίλια συγγνώμη για το τόσο μεγάλο ποστ, δείξτε μου κατανόηση...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Την πρωτη φορα που αναψε το λαμπακι λαδιου ειδες την σταθμη λαδιου? συμπληρωσες? και αν ναι ποσο?

Edited by ane mkiv
Link to comment
Share on other sites

Το λαμπακι του σερβις δεν παιζει ρολο απλα σε προειδοποιει οτι πρεπει να πας για να το φροντισεις...τωρα για τα λαδια μαλλον το μοτερ θελει αλλαγη..ετσι στη διαδρομη ειχε παθει ενας γνωστος μου με το πολο 6Ν που εχει κ τελικως το αλλαξε!!! κριμα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

Κρίμα! Πρέπει να είναι αρκετά σοβαρό "χουνέρι". (Το πιθανότερο -αν και στο απεύχομαι- είναι να σου "κόλλησε" το μοτέρ.) Στάθμη λαδιού (δείκτη) κοίταγες ή έκανες πολλά ταξίδια τώρα τελευταία "μάζεψες" πολλά χλμ και το ξέχασες;;;

Τα λάδια ήταν στην κανονική στάθμη, όσο για τα χλμ όχι δεν έχω κάνει δεν είχα βγει εκτός αττικής! από τότε που έκανα σέρβις έχει "μαζέψει" γύρω στα 7000 και τώρα το αμάξι είναι στα 101000χλμ....

Την πρωτη φορα που αναψε το λαμπακι λαδιου ειδες την σταθμη λαδιου? συμπληρωσες? και αν ναι ποσο?

Δεν έλειπαν καθόλου λάδια και αυτό ηταν που μου κίνησε την περιέργεια... μάλιστα είχα πάει και τον ρώτησα και μου είπε δεν συμβαίνει κάτι....

Το λαμπακι του σερβις δεν παιζει ρολο απλα σε προειδοποιει οτι πρεπει να πας για να το φροντισεις...τωρα για τα λαδια μαλλον το μοτερ θελει αλλαγη..ετσι στη διαδρομη ειχε παθει ενας γνωστος μου με το πολο 6Ν που εχει κ τελικως το αλλαξε!!! κριμα :thumbsup:

Ναι οκ... μα το αμάξι από ότι κατάλαβα τώρα, πρέπει να είχε πρόβλημα... και αυτός έπρεπε (έστω και να μην ήξερε) να μου πει ότι κάτι δεν πάει καλά... και ας μην έβρισκαν τι πρόβλημα υπάρχει...

Link to comment
Share on other sites

Τα λάδια ήταν στην κανονική στάθμη, όσο για τα χλμ όχι δεν έχω κάνει δεν είχα βγει εκτός αττικής! από τότε που έκανα σέρβις έχει "μαζέψει" γύρω στα 7000 και τώρα το αμάξι είναι στα 101000χλμ....

Δεν έλειπαν καθόλου λάδια και αυτό ηταν που μου κίνησε την περιέργεια... μάλιστα είχα πάει και τον ρώτησα και μου είπε δεν συμβαίνει κάτι....

Ναι οκ... μα το αμάξι από ότι κατάλαβα τώρα, πρέπει να είχε πρόβλημα... και αυτός έπρεπε (έστω και να μην ήξερε) να μου πει ότι κάτι δεν πάει καλά... και ας μην έβρισκαν τι πρόβλημα υπάρχει...

Μαρια δυστοιχως οι μηχανικοί δεν ειναι μάντεις, κανενας δεν θα μπορουσε να προβλεψει "σκασιμο" στο καπάκι του κινητηρα, αλλα και να στο ελεγε θα ελεγες οτι θελει να κατεβασει κινητήρα για να στα παρει.

Ετσι και αλλιως η βλαβη ειναι πολυ σοβαρη και η λυση ειτε πριν είτε μετα αρκετα δαπανηρή.

Αν σου πει για αλλαγή κινητηρα να εισαι πολυ προσεκτική σε αυτο που θα επιλέξεις.

..και ρωτα μας

κσλη τυχη ευχομαι να ξεμπερδεψεις ευκολα και να μην ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα.

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Βαλτου πανω κανα μοτερ της προκοπης τωρα να τρελενει γειτονιες :tongue: αλλα δεν χανεις κ τπτ να το εβαζες σε εναν εγκεφαλο το αμαξι σου μπορει να μαθεις τι φταιει η τι εφταιξε! τι να πω αλλο δεν ξερωωωωωω...παρε ενα πολο 6Ν2 καλυτερα :thumbsup::bow:

Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

Μαρια κατα μεγαλο ποσοστο τα λαδια που φυγανε ειναι απο το υδραυλικο τιμονι...αν μυριζουν σαν ψαριλα, ελενξε την σταθμη στο υδραυλικο σου τιμονι, εχω παθει παρομοιο περιστατικο με το 16αρι μου παλια, κινουμενος πανω στην εθνικη μου κανανε σινιαλο οτι το αμαξι καπνιζε απο πισω ντουμανια.!! κοιταξα απο τον καθρευτη και απο πισω εβγαζε ενα ντουμανι ουρα, ειχα κανει στην ακρη και ειχα ανοιξει το καπο και η μηχανη ηταν τιγκα στα λαδια, μετα απο ψαξιμο επιτοπου απο που μπορει να ειναι αυτα τα λαδια κατεληξα οτι ηταν απο το υδραυλικο τιμονι...

εμενα η περηπτωση μου ηταν η εξης, κατω χαμηλα απο την εξαγωγη πολλαπλης και πισω απο τον ανεμηστηρα του κινητηρα εχει ενα χοντρο κολαρο απο το υδραυλικο τιμονι, αυτο ακουμπουσε στον ανεμηστηρα του ψυγειου και αφου δουλευα το κλιμα το εφαγε και πεταξε ολα τα λαδια απο το υδραυλικο, αλλα η μηχανη μου επερνε μπρος κανονικα μετα αλλα δεν ειχα υδραυλικο τιμονι, θελω να πιστευω οτι εχεις παθει το ιδιο, αλλα και αν οχι και ειναι λαδια του κινητηρα σου αν με το που ειδες τον καπνο το εσβησες η μηχανη σου δεν θα εχει παθει τιποτα...

απτην αλλη αν σου αναψει το λαμπακι του σερβισ και δεν το κανεις σερβις απο την στιγμη που το μοτερ σου εχει λαδια δεν παθαινει τιποτα μεσα σε 3000κμ αλλα ουτε μεσα σε 30000κμ αν συμπληρωνεις λαδια...

το λαμπακι των λαδιων αναβει κιτρινο αν χασει 1 λιτρο λαδι και μετα κοκκινο αν χασει και αλλο ή δεν ανεβαζει πιεση η τρομπα λαδιου, τοτε αν σου αναψε κοκκινο λαμπακι και τα λαδια σου ηταν σωστα τοτε κατα πασα πιθανοτητα πας για τα χειροτερα μιας και μαλλον η αντλια σου τα εφτυσε, και περπατοντας το εγινε η ζημια που πιθανον αν τα λαδια ειναι της μηχανης καπου εχει σπασει το μπλοκ και πεταξε λαδια...

αλλα ολα αυτα ειναι υποθεσεις, μακαρι να μην ειναι τιποτα σοβαρο...

Μακάρι να πάνε όλα καλά τι άλλο να πω! Περιμένω μέχρι αύριο το πρωί! δεν περναέι η ώρα.... Όσο για το τιμόνι δεν σκλήρυνε καθόλου... και μένα αυτά τα λάδια ήταν πίσω απο το βεντιλατέρ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε.... 'Εχω σπάσει το κεφάλι μου...

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να πάνε όλα καλά τι άλλο να πω! Περιμένω μέχρι αύριο το πρωί! δεν περναέι η ώρα.... Όσο για το τιμόνι δεν σκλήρυνε καθόλου... και μένα αυτά τα λάδια ήταν πίσω απο το βεντιλατέρ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε.... 'Εχω σπάσει το κεφάλι μου...

Mη τρελαίνεσαι πάντως, έτσι κι αλλιώς όταν ένα μοτέρ περνάει τα 100.000Km όλα πια είναι πιθανά! Μπορεί και να συμφέρει επισκευή αλλά να ξέρεις ότι κι αν ακόμα δεν "κόλλησε" το μοτέρ (καταστροφή μπλοκ) και έχουν αλλοιωθεί θερμοκρασιακά ζωτικά του μέρη, μπορεί μεν να φαίνεται εκ πρώτης όψεως ότι συμφέρει οικονομικά η επισκευή του, όμως το αμάξι θα έχει αρκετά μειωμένη απόδοση μετά σε σχέση με πριν και θα πρέπει να το σκεφτείς ναν αξίζει να ρίξεις λεφτά σε ένα κακά τα ψέματα "ετοιμοθάνατο" μοτέρ! Μαρία να το σταθμίσεις αυτό! Καλό βράδυ και υπομονή...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

να ρωτησω η ταπα λαδιου (που συμπληρωνεις το λαδι) ηταν κανονικα στην θεση της βιδωμενη??

ναι όλα κανονικά.... αυτό που σχετικά λείπει( αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι η αιτία) είναι το παραφλού... Είναι αρκετά κάτω από το Μινιμουμ ...

Ενώ πριν 2 βδομάδες που το είχα κοιτάξει ήταν λίγο πιο κάτω απο το μαξιμουμ....

Mη τρελαίνεσαι πάντως, έτσι κι αλλιώς όταν ένα μοτέρ περνάει τα 100.000Km όλα πια είναι πιθανά! Μπορεί και να συμφέρει επισκευή αλλά να ξέρεις ότι κι αν ακόμα δεν "κόλλησε" το μοτέρ (καταστροφή μπλοκ) και έχουν αλλοιωθεί θερμοκρασιακά ζωτικά του μέρη, ακόμα κι αν συμφέρει οικονομικά η επισκευή του, το αμάξι θα έχει αρκετά μειωμένη απόδοση μετά και θα πρέπει να το σκεφτείς ναν αξίζει να ρίξεις λεφτά σε ένα κακά τα ψέματα "ετοιμοθάνατο" μοτέρ! Μαρία να το σταθμίσεις αυτό! Καλό βράδυ και υπομονή...

Ευχαριστώ ρε συ... και εγώ έτσι σκέφτομαι , ότι και να είναι , είναι δύσκολη για μένα απόφαση να το φτιάξω.... γιατί θα βγουν και άλλα στην φόρα....

Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

Σκ@τ@ μπήκε ο μήνας.... κολλημένη μηχανή, και πιστεύω πως δεν αξίζει να βάλω ούτε καινούρια....

Link to comment
Share on other sites

μπα μη το λες!το αμαξι τη κυβικα ειναι?

το αμάξι φίλε μου είναι 1400cc αλλά ούτε κι εγώ πιστεύω ότι θα άξιζε αλλαγή...

Link to comment
Share on other sites

γιατι?απο οτι θυμαμε οταν ειχα ενα golf 4 me 1800 ευρω το εκανα 1.8 τ

σε περιπτωση που θες να βαλεις 1,4 με κανα χιλιαρικο δεν καθαριζεις?φανταζομαι οτι θα εχει χαμιλη τιμη διοτι δεν θα εχει και ιδιετερη ζητηση!

Link to comment
Share on other sites

Guest maria_Vor

γιατι?απο οτι θυμαμε οταν ειχα ενα golf 4 me 1800 ευρω το εκανα 1.8 τ

σε περιπτωση που θες να βαλεις 1,4 με κανα χιλιαρικο δεν καθαριζεις?φανταζομαι οτι θα εχει χαμιλη τιμη διοτι δεν θα εχει και ιδιετερη ζητηση!

σιγουρα θα εχει χαμηλη τιμη μα ποσα χλμ? δεν αξιζει πιστευω γιατι το αμαξι ειναι 10ετιας και οσο να ειναι δεν βρισκεις ευκολα με λιγα χλμ μηχανη... εκτος αν παρεις απο κανενα πιο καινουριο και μετα επονται και αλλες αλλαγες... αρα? παει ακριβα....

Edited by maria_Vor
Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θα εχει χαμηλη τιμη μα ποσα χλμ? δεν αξιζει πιστευω γιατι το αμαξι ειναι 10ετιας και οσο να ειναι δεν βρισκεις ευκολα με λιγα χλμ μηχανη... εκτος αν παρεις απο κανενα πιο καινουριο και μετα επονται και αλλες αλλαγες... αρα? παει ακριβα....

Όλα μαζί θα βγουν πάνω από 1500 σίγουρα, μαζί με τα περαστικά φυσικά. Μιλάμε για ολόκληρο μοτερ. Είτε 1.4 ή 1.6. Αν ψάξεις εξω από ebay θα βρεις εξωφρενικά χαμηλές τιμες (με 1300 ευρώ παίρνεις 2.8 v6) αλλά δυστυχώς δεν ξέρεις τι θα σου στείλουν. Αν αποφασίσεις να δώσεις τα χρήματα για να επισκευαστεί και δεν πας για 1.8Τ συζήτησε με το μηχανικό σου για μοτέρ 1.6. Θα σου βγεί περίπου στα ίδια χρήματα, δεν χρειάζεται να το δηλώσεις ποτέ και πουθενά καθώς είναι ολόιδιο με το 1.4 και βάζεις το παλιό σου καπάκι με τον κωδικό μηχανής (ε δε νομίζω ποτέ κανείς να κοιτάξει τον ανάγλυφο κωδικό, είναι αρκετά δύσκολος σε πρόσβαση). Εγώ δουλεύω έτσι τα τελευταία 60.000 χλμ και αν εξαιρέσεις κάποια θεματάκια που είχα με διάφορους αισθητήρες (οι οποίοι δεν είχαν σχέση με την νεα μηχανή, αλλά απλά ήταν η ώρα τους - είμαι στα 220000χλμ), όλα είναι μια χαρά μεχρι στιγμής. Ούτε εγκέφαλο δεν έχω αλλάξει.

Πάντως αν έχεις το μικρόβιο της ταχύτητας και αντέχεις οικονομικά ένα μοτέρ 1.8 τουλάχιστον 150 ίππων για καθημερινή χρήση, κάνε υπομονή, μάζεψε όσα επιπλέον χρήματα μπορείς και φόρεσε τον 1.8 με κλειστά μάτια.

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα θα εχει χαμηλη τιμη μα ποσα χλμ? δεν αξιζει πιστευω γιατι το αμαξι ειναι 10ετιας και οσο να ειναι δεν βρισκεις ευκολα με λιγα χλμ μηχανη... εκτος αν παρεις απο κανενα πιο καινουριο και μετα επονται και αλλες αλλαγες... αρα? παει ακριβα....

ο λόγος που κόλλησε τελικά ποιος είναι τι σου είπαν?

Link to comment
Share on other sites

Μαρία για ψάξε λίγο και θα βρεις κάτι πιο οικονομικό από το να πάρεις ολόκληρο αμάξι!

Λίγο που κοίταξα βρήκα:

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/467686/

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/1225925/

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/1114296/

Βέβαια δεν ψωνίζουμε κινητήρα από το ίντερνετ... αλλά τα έβαλα για να πάρεις μια ιδέα από κόστος κινητήρα χωρίς εργατικά! Αλλά να ξέρεις ότι αν πάρεις έναν κινητήρα ίδιο με τον δικό σου τότε τα εργατικά δεν θα είναι τρομακτικά, αφού ουσιαστικά θα βγάλουμε τον "καμένο" και θα βάλουμε τον "νέο"...

Βρες τον τριψήφιο αριθμό κινητήρα σου για να σε βοηθήσουμε και να μπορούμε να ψάξουμε καλύτερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.