poen Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Καλημερα. golf 5 tsi 122 / 2008 / 68000 χιλιομετρα πριν απο 10 λεπτα πηγα να βαλω μπρος το αμαξι να φυγω και... γυρναω το κλειδι κοιταω την θερμοκρασια εξω 1oC σηματακι παγου εξω τα γνωστα λεω κατσε να περιμενω 1 λεπτο. και λιγα δευτερολεπτα μετα την εκκινηση του μοτερ βγαζει το εξης σφαλμα στο ταμπλο ενα θερμομετρο και μετα απο 1-2 sec "STOP" CHECK COOLANT και προηδοποιητικο ηχο... σβηνω ανοιγω καπο τσεκαρω σταθμη και ειναι οκ. εκει που πρεπει... ξανα εβαλα μπρος τα ιδια... εσβησα περιμενα λιγο.. τα ιδια. Τσεκαρα το manual και λεει οτι υπαρχει περιπτωση να ειναι η ασφαλεια του ανεμιστηρα να τσεκαρω την ασφαλεια του ανεμιστηρα που εχει στην ασφαλειοθηκη του μοτερ η σε αυτη που εχει μεσα στην καμπινα? για αυτη στον χωρο του μοτερ εχει δυο περιπτωσης αναλογα με τη διαμορφωση θα ειναι για τυπο Α "Ανεμιστηρας ψυγειου" F24 , 10 Ampere για τυπο Β θα ειναι "Ανεμιστηρας ψυγειου" F38 , 10 Ampere αλλα εχει και στην καμπινα "Ανεμιστηρας" και εχει 2: 22 (40 Ampere) και 40 (40 Αmpere) λιγο που τσεκαρα στο νετ λενε οτι πολυ το παθανε μερες με πολυ κρυο και ο ενας βαθμος κελσιου με τα ποσοστα υγρασιας 200 μετρα απο τον Πηνειο το κρυο ειναι "ασχημο" επισης λενε οτι μπορει να ειναι ο αισθητηρας μεσα στο δοχειο. καμια ιδεα? τι κανουμε? να αλλαξω τις ασφαλειες για αρχη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 unplug - plug την φισα και το εβαλα μπρος μετα απο λιγες ωρες που εχει βγει ηλιος και ολα ηταν οκ. μαλλον τα ειχε παιξει ο sensor απο το κρυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Και εμένα μου το έχει εμφανίσει αυτό το μήνυμα .. αλλά στην περίπτωσή μου δεν ήταν τόσο απλό το πρόβλημα. Είχα απώλεια υγρού και μετά από αρκετή αναζήτηση βρήκα την διαροή από αυτό το πραγματάκι το οποίο στο Golf 5 σπάει πολύ εύκολα. και μια αναμνηστική φωτογραφία από την επισκευή (ανασκαφή) που είχα κάνει.. για το βρώ και να το αλλάξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 19, 2011 Author Report Share Posted November 19, 2011 (edited) ειχες ομως θεμα με τη στάθμη εσυ Κωστα να φανταστω στην περίπτωση μου αυτο ηταν οκ και εγω με το που τσεκαρα το fault στην οθονη αυτο σκέφτηκα αμεσως. με ενα ψαξιμο σε φορουμ ειδα οτι αυτο που επαθα εγω ειναι συχνο προβλημα στα MK4 TDI και 1-2 φορες το εντόπισα σε MKV GTI οι περισσότεροι λενε οτι το εβγαλε σε μέρες με πολύ κρύο πωρί σε κρύες εκκινήσεις οπως στην περίπτωση μου και στο 80% των περιπτώσεων αντιμετωπίστηκε απλα οπως σε εμενα. Για εγκυκλοπαιδικούς λογους να αναφέρω πως η επόμενη κίνηση ειναι να αδιάσουμε τον δοχειο διαστολής και να βγάλουμε τον αισθητήρα που εχει μέσα και να καθαροιστεί. Edited November 19, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Η επόμενη κίνηση είναι να μην ξαναπάρουμε VW φίλε. Οπως πάει αυτό το αμάξι, φαίνεται ότι αναζητά τρόπο να αυτοκτονήσει και δεν το αφήνουμε να ολοκληρώσει. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Το ιδιο προβλημα σε passat b5 καθε πρωι βαζω μπροστα επι 4 χρονια οταν εχει πολυ κρυο και μου αναβει το λαμπακι με τον προειδοποιητικο ηχο σταθμη ψυκτικου υγρου ενταξει σφαλμα κανενα οποτε δεν ψαχνω καθολου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 @Costas_ : δεν μας λες που είναι αυτο το ταφακι να έχουμε το νου μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 (edited) και μια αναμνηστική φωτογραφία από την επισκευή (ανασκαφή) που είχα κάνει.. για το βρώ και να το αλλάξω Κωστα μηπως εχεις πιο κοντινη φωτο ή αν μπορεις να μας κανεις μια καλυτερη περιγραφη για το που ειναι το ταφακι αυτο γιατι εχω διαρροη και εγω σε εκεινη την πλευρα και ετοιμαζομαι για ολοκληρο διακλαδωτηρα με θερμοστατη....μπας και γλιτωσουμε το 200ευρω, Edited November 20, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 (edited) Κωστα μηπως εχεις πιο κοντινη φωτο ή αν μπορεις να μας κανεις μια καλυτερη περιγραφη για το που ειναι το ταφακι αυτο γιατι εχω διαρροη και εγω σε εκεινη την πλευρα και ετοιμαζομαι για ολοκληρο διακλαδωτηρα με θερμοστατη....μπας και γλιτωσουμε το 200ευρω, Ευχαρίστως να βοηθήσω, Είχα διαροή, αλλά δεν μπορούσα να εντοπίσω από πού!! Ετσι ξεκίνησα από το διάγραμμα κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού στον κινητήρα για να βρώ τις διαδρομές. Είναι το παρακάτω διάγραμμα: Αφού το μελέτησα καλά, έψαξα τον κινητήρα για να δω όλες τις διαδρομές. Μετά άνοιξα το δοχείο νερού και έκανα ότι λέει το manual του κατασκευαστή. Εβαλα 1 psi αέρα για υπάρξει πίεση και να φανεί η διαρροή. Παρακολούθησα την κατάσταση για 1-2 λεπτά και με την βοήθεια του φακού βρήκα αυτό: Εαν παρατηρήσεις καλά την παραπάνω φωτογραφία, φαίνεται η διαρροή πορτοκαλί υγρού από το υγρό ψύξης. Ομως ενω ήταν βρεγμένο το κολάρο, στην πραγματικότητα η διαρροή ήταν ακριβώς από πάνω και από την διακλάδωση τριών γραμμών. Ετσι ενώ ξεγελάει αρχικά η συνολική εικόνα, αντικατέστησα το σταυρουδάκι με ένα καινούριο και αφού τα καθάρισα όλα, διορθώθηκε η ζημιά. Κόστος : 5 ευρώ Οποιος θέλει να διαβάσει το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για διάγνωση διαρροών και τρόπο επισκευής, μπορώ να του στείλω το σχετικό manual (Cooling system components) για να κάνει την προσπάθεια σωστά. Κώστας Edited November 20, 2011 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 (edited) Ευχαρίστως να βοηθήσω, Είχα διαροή, αλλά δεν μπορούσα να εντοπίσω από πού!! Mπραβο Κωστα!! Σε ευχαριστω! Και εγω δεν μπορω να την εντοπισω και εντελως προχειρα εκρινα (μαζι και ο μηχανικος) οτι ειναι ο κεντρικος διακλαδωτης με τον θερμοστατη... Εννοεις οτι χανει απο το μικρο ταφακι που το εχω κυκλωσει με κιτρινο ε? Μηπως σου ειναι ευκολος ο κωδικος του? Edited November 20, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 Ναι αυτό είναι. Το ανταλλακτικό είναι πάμφθηνο και δεν είναι ανάγκη να είναι της VW. Τα γενικά συνεργεία χρησιμοποιούν aftermarket που είναι πιο γερά και πιο φθηνά. Εαν τους πας την φωτογραφία που έχω παραπάνω θα στο δώσουν τζάμπα. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 Ναι αυτό είναι. Το ανταλλακτικό είναι πάμφθηνο και δεν είναι ανάγκη να είναι της VW. Τα γενικά συνεργεία χρησιμοποιούν aftermarket που είναι πιο γερά και πιο φθηνά. Εαν τους πας την φωτογραφία που έχω παραπάνω θα στο δώσουν τζάμπα. Κώστας Πολυ ωραια, μενει μονο να το εξακριβωσω(ισως και με κανα καθρεφτακι) οτι απο κει συγκεκριμενα εχω διαρροη! Ευχαριστω ξανα! Ηλιας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε και την ίδια περίπτωση, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι μπορείς και μόνος σου να κάνεις μια πρώτη διερεύνηση και να βρείς εαν είναι κάποια απλή βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα απώλεια 200-300 γρ. υγρού και ο αισθητήρας προκάλεσε μήνυμα και ένδειξη στο κατράν. Δεν είχα τον χρόνο να περιμένω να πάω στο συνεργείο και επειδή αρχικά η σκέψη μου πήγε στο χειρότερο ενδεχόμενο, είπα να το ψάξω λίγο. Η 'ανακάλυψη' με έκανε να ησυχάσω και η αντικατάσταση ήταν 5 λεπτά υπόθεση. Κώστας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted November 20, 2011 Report Share Posted November 20, 2011 Καλημέρα, να επιβεβαιώσω κι εγώ ότι το Octavia 1.6 '02 που είχα μου έκανε ακριβώς το ίδιο, δηλαδή λαμπάκι κόκκινο και ήχο. Έσβησα άναψα το αυτοκίνητο και ήταν Οκ. Βέβαια και τις δυο φορές είχε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ειδικά τη δεύτερη φορά είχε μείον. Θυμάμαι πως τότε αφού έσβησα το αυτοκίνητο, ξεβίδωσα το καπάκι από το δοεχείο διαστολής και αμέσως μετά το βίδωσα. Έπειτα έθεσα το αυτοκίνητο σε λειτουργία και ήταν εντάξει. Τι να πεις;!;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy_TSI Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε και την ίδια περίπτωση, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι μπορείς και μόνος σου να κάνεις μια πρώτη διερεύνηση και να βρείς εαν είναι κάποια απλή βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα απώλεια 200-300 γρ. υγρού και ο αισθητήρας προκάλεσε μήνυμα και ένδειξη στο κατράν. Δεν είχα τον χρόνο να περιμένω να πάω στο συνεργείο και επειδή αρχικά η σκέψη μου πήγε στο χειρότερο ενδεχόμενο, είπα να το ψάξω λίγο. Η 'ανακάλυψη' με έκανε να ησυχάσω και η αντικατάσταση ήταν 5 λεπτά υπόθεση. Κώστας Πολύ κατατοπιστικό το post σου Κωστα. Στο τελευταίο service πριν 1 μήνα διπιστώθηκε οπτικά και στο δικό μου ότι έχω μια μικρή διαρροή περίπου στο ίδιο σημείο. Πριν το παω δεν είχε βγει κανένα μήνυμα ενώ η στάθμη ήταν κοντά στο min. Μου προσθέσανε λίγο G12, μου σφίξανε τα κολάρα που υπάρχουν εκεί γύρω και φυσικά το παρακολουθώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε και την ίδια περίπτωση, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι μπορείς και μόνος σου να κάνεις μια πρώτη διερεύνηση και να βρείς εαν είναι κάποια απλή βλάβη. Στην δική μου περίπτωση είχα απώλεια 200-300 γρ. υγρού και ο αισθητήρας προκάλεσε μήνυμα και ένδειξη στο κατράν. Δεν είχα τον χρόνο να περιμένω να πάω στο συνεργείο και επειδή αρχικά η σκέψη μου πήγε στο χειρότερο ενδεχόμενο, είπα να το ψάξω λίγο. Η 'ανακάλυψη' με έκανε να ησυχάσω και η αντικατάσταση ήταν 5 λεπτά υπόθεση. Κώστας Δυστυχως σημερα που το εψαξα σε μενα χανει αναμεσα απο τον κορμο και τον πλαστικο κεντρικο διακλαδωτη. Οποτε παει ολο μαζι σετ... Το παρακολουθω μπας και σταματησει απο μονο του καθως πηρε λιγο σφιξιμο και το βλεπω στην πορεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Ναι αυτό είναι. Το ανταλλακτικό είναι πάμφθηνο και δεν είναι ανάγκη να είναι της VW. Τα γενικά συνεργεία χρησιμοποιούν aftermarket που είναι πιο γερά και πιο φθηνά. Εαν τους πας την φωτογραφία που έχω παραπάνω θα στο δώσουν τζάμπα. Κώστας φιλε οταν τελειωσεις κανε μια ωραια ενοτητα στο HOW TO's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 (edited) φιλε οταν τελειωσεις κανε μια ωραια ενοτητα στο HOW TO's Δεν νομίζω ότι θα προσφέρει κάτι. Το κύκλωμα ψύξης δεν είναι για να ανακατεύεσαι. Απαιτεί ειδικές γνώσεις, εργαλεία και εμπηρεία που δεν έχει ο μέσος ερασιτέχνης/κάτοχος. Κώστας Edited November 21, 2011 by COSTAS_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 νομιζω πως καλο ειναι να το κανεις να υπαρχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 Οποιος θέλει να διαβάσει το εγχειρίδιο του κατασκευαστή για διάγνωση διαρροών και τρόπο επισκευής, μπορώ να του στείλω το σχετικό manual (Cooling system components) για να κάνει την προσπάθεια σωστά. Αν σου ειναι ευκολο, θα μπορουσα να εχω το αρχειο??? Μαλλον εχω μια μικρη διαρροη στο σημειο που ενωνονται το ψυγειο λαδιου με τις σωληνωσεις. Σε ευχαριστω εκ των προτερων!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Αυτο το πλαστικο που δειχνεις ειναι ιδιας ποιοτητας με την παλια n75 και μπορει να σπασει πολυ ευκολα ακομα μετα απο καιρο ...σπαει "στεγνα" οπως λεμε .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Αν σου ειναι ευκολο, θα μπορουσα να εχω το αρχειο??? Μαλλον εχω μια μικρη διαρροη στο σημειο που ενωνονται το ψυγειο λαδιου με τις σωληνωσεις. Σε ευχαριστω εκ των προτερων!!! Ορίστε : https://rapidshare.com/files/4057300660/Cooling_system_components.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 ρε παιδα το ψυκτικο υγρο θελει πολε αλλαγη?και γιατι?δεν εχουμε τοσο κρυο αθηνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 H VW λέει ποτέ αλλά εγώ πιστεύω καλό είναι να το αλλάζουμε. http://www.fuchslubricants.com/index.php?calling=prodchoose⊂= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted May 26, 2012 Report Share Posted May 26, 2012 Ορίστε : https://rapidshare.c..._components.pdf Ευχαριστω πολυ Κωστα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...