Jump to content
dimitris91

Scirocco 1.4 Tsi 122Ps

Recommended Posts

Posted

Γειά σας παιδιά! θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση...υπάρχει κάποιο μέλος το οποίο να έχει το scirocco με τα 122 άλογα και να το έχει δυναμομετρήσει μαμάτο?? πόσα άλογα έχει βγάλει και πόσα κιλά ροπής?? Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Posted

125.4 αλογα και 21 κιλα ροπης.

Posted

Φαντάζομαι φίλε diMike διαθέτεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...θα ήθελα επίσης να ρωτήσω πόσα κιλά είναι το αμάξι και αν είναι καλή η αναλογία κιλών-ιπποδύναμης-ροπής...με λίγα λόγια "πάει καλά"?! (Εχω μπει στο 160ρι και πάει πάρα πολύ καλά...)

Posted

Εχω το ιδιο μοτερ οχι το ιδιο αμαξι αλλα πανω κατω ιδια κιλα με το σιροκο ειμαι. Παει παρα πολυ καλα. Φυσικα δν παει σαν ενα 160ρι αλλα δν καιει και σαν ενα 160ρι. Υπολογισε 1400-1450 κιλα (με εσενα μεσα και βενζινες) και κανε τους υπολογισμους σου.

Posted

Μάλιστα! και από κατανάλωση?? πλησιάζει τα χαρτιά?? έχω ένα polo 1.4 16V του 2002 και έχω "ματώσει" στις βενζίνες...βλέπω κάτι 11ρια στην πόλη και τραβάω τα μαλλιά μου!! :S

Posted

Ξεχνα τα 11ρια.. Μεσα στην πολη με κινηση θα φλερταρεις με τα 8-9 λιτρα... με πολυ χλρη οδηγηση χωρις ιδιαιτερη κινηση παλι μεσα στην πολη δες http://www.youtube.com/user/dMkee?feature=mhee#p/u/3/nXSUExNQ5Xw το δικο μου.

Τωρα αν μιλησουμε για ταξιδι αααστο.. με 55 λιτρα αν εισαι μαγκας βγαζεις +-1000χλμ

Posted (edited)

Γκολφακι ε?! Εισαι πιο βαρυς απο το σιροκο τοτε...αρα πιο μεγαλη καταναλωση! Εννοειται πως μιλαμε για χαλαρη οδηγηση! Γκαζια μια φορα στις 15 πλεον! Γενικα εισαι ευχαριστημενος απο το γκολφ? τυχον προβληματα? ή κατι που δεν σου αρεσει στο αυτοκινητο? Επισης!! το δικο μου καθε 4000-4500 km μου αναβει ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιων...και συμπληρωνω!! (Τραγικο κατα την γνωμη μου) Το αντιμετωπιζεις και εσυ με το μοτερ σου?

Edited by dimitris91
Posted

Οχι εδω και 30.000χλμ ποτε δν χρειαστηκε να συμπληρωσω ουτε 1γραμμαριο και το εχω ανεβασει τα αλογα απο 122 στα 155 περιπου απο τα πρωτα του χιλιομετρα. Γενικα πολυ δυνατο μοτερ απο αντοχες και προβληματα μηδαμινα..

Posted

Σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω με τον Mist!Mε αρκετους μηχανικους που δουλεουν σε επισημη αντιπροσωπεια μου εχουν πει οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι 'διαμαντι',εχει στατιστικα τα λιγοτερα προβληματα με τους υπολοιπους της γκαμας vw καθως δεν ειναι ουτε πολυ πιεσμενος για 1.4 ουτε 'ψοφιος'!Σε κερδιζει με τις επιδοσεις του και δεν ειναι ρουφηχτρα στην βενζινη!Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος(μιλω για golf 6 122! :thumbsup2:

Posted (edited)

Ξεχνα τα 11ρια.. Μεσα στην πολη με κινηση θα φλερταρεις με τα 8-9 λιτρα... με πολυ χλρη οδηγηση χωρις ιδιαιτερη κινηση παλι μεσα στην πολη δες http://www.youtube.c...u/3/nXSUExNQ5Xw το δικο μου.

Τωρα αν μιλησουμε για ταξιδι αααστο.. με 55 λιτρα αν εισαι μαγκας βγαζεις +-1000χλμ

ισχιει...μονο που πρεπει να εχεις το cruise control η!! ξυλο στο ποδι!.....εγω το μαξιμουμ εχω βγαλει 810χλμ μη συνεχομενα! εντος πολης ενα 9αρι βλεπω κ εγω..κ μικτο 5,5-6,8

φιλε προσωπικά δεν μου αρεσει η λειτουργια του 160αρι μεχρι τις 3500σαλ..ισος το 122αρι να ειναι και πιο εύστροφο μεχρι εκει...

Edited by xristos/red tornado
Posted

ουτε εμενα μου αρεσει να δουλευει το μοτερ συνεχως υπο πιεση...αλλα το 160ρι συναρπαζει για μενα! οσον αφορα τις βελτιωσεις...? που μπορει να φτασει το μοτερ αξιοπιστα? μπορει να σηκωσει τα 180 οπως το polo GTi?

Posted

για το 160αρι ρωτάς που μπορει να φτασει ; εάν ναι ,μέλος από εδω είναι 290

ένα μεσο βελτιωμενο 160αρι είναι 220-230

Posted

μονο τα 180 μπορει να σηκωσει του GTI? τα διπλα μπορεί!!!

τα περισσοτερα 160αρια που κυκλοφορουν ειναι 220+

Μα το polo gti ιδιο μοτέρ με το 160αρι φοράει με μικρές αλλαγές

Posted

Οχι παιδια, μιλαω για το μοτερ με το απλο τουρμπο στα 122 αλογα...που μπορει να φτασει? και οσον αφορα το 160ρι με το μοτερ του GTi (polo) οι μικροδιαφορες ποιες ειναι ?

Posted

το 122αρι ειναι ιδιο μοτερ με το 160αρι με μικροτερο turbo και χωρις κομπρεσορα! Ενα παιδι εδω μεσα το εχει βελτιωσει παρα πολυ το 122αρι και φτανει πολυ ψηλα μιας και ειναι ιδια οπως σου ειπα....

Ο κινητηρας του polo με το 160αρι ειναι εισαγωγη αλλη εξατμιση, χαρτογραφηση και ΙΣΩΣ μπεκ

Posted

Φίλε αν ψαχνεις τα πολλα άλογα και την τρελη βελτιωση και τα γκαζια παρε ή το 160αρι ή κανα gti να τελειωνεις!Εγω μιλησα πριν για το 122 μαμα το οποιο ειναι αξιοπρεπες στον δρομο και στις ροπες κτλ και χωρις προβληματα οταν δεν το πειραζεις και πολυ!Αν θες αμαξι για κοντρες στα λιμανακια ή δεν ξερω εγω που αλλου παρε κατι αλλο πιο πανω!!! :diablo:Αλλα να ξερεις οτι τα γουστα και τα λουσα πληρωνονται!!! :db:

ΦΙΛΙΚΑ!

Posted

φιλε SPYROS81 χρονια πολα κιολας για την γιορτη σου! ναι οντως τα γουστα πληρονονται αλλα πιστευω οτι τα 125 αλογα ειναι λιγα για τα 1244 κιλα του αυτοκινητου. απο την αλλη δεν θελω να παρω το 160ρι γιατι δεν δουλευει ποτε ατμοσφαιρικα και αυτο με τρομαζει στην αντοχη του...απο την αλλη παλι, στο polo GTi δεν μου αρεσει το "αποκλειστικα DSG7"! Ενας φιλος που εχει το 160ρι εχει αλλαξει 4 φορες πολλαπλασιαστες :unsure: το εχει συναντησει κανεις απο εσας αυτο το προβλημα?

Posted

Ναι οι πολλαπλασιαστες ειναι κλασικο προβλημα σε ολο το group , οτι και να παρεις μπορει να εχεις θεμα με αυτους....Ειτε ειναι 122αρι ειτε 160αρι...

Εχουν βγει πλεον καινουργια μπουζι με μικρότερο διακενο και δεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες. Το 160αρι παρολο που δουλευει ολο υπο πιεση(μικρη) ειναι ΣΚΥΛΙ .Γιατι λεω μικρή πιεση? γιατι τα σωθηκά του αντεχουν σχεδον τα διπλα αλογα.....

Παρε οτι σου αρεσει και μην σκεφτεσε για προβληματα γιατι οτι και να κοιταξουμε υπαρχει περιπτωση να βγαλει προβλημα

Posted (edited)

φιλε SPYROS81 χρονια πολα κιολας για την γιορτη σου! ναι οντως τα γουστα πληρονονται αλλα πιστευω οτι τα 125 αλογα ειναι λιγα για τα 1244 κιλα του αυτοκινητου. απο την αλλη δεν θελω να παρω το 160ρι γιατι δεν δουλευει ποτε ατμοσφαιρικα και αυτο με τρομαζει στην αντοχη του...απο την αλλη παλι, στο polo GTi δεν μου αρεσει το "αποκλειστικα DSG7"! Ενας φιλος που εχει το 160ρι εχει αλλαξει 4 φορες πολλαπλασιαστες :unsure: το εχει συναντησει κανεις απο εσας αυτο το προβλημα?

Ευχαριστω πολυ φιλε να εισαι καλα!Στο θεμα μας πιστευω οτι ενα Test Drive σε 122ari ισως σε επειθε οτι δεν ειναι τοσο 'λιγα' για αυτο το αμαξωμα!(Ισως να το εχεις κανει ηδη και οντως να μην εμεινες ευχαριστημενος οποτε παω πασο)Τωρα για τους πολλαπλασιαστες δεν ξερω να απαντησω αν ειναι αντιπροσωπευτικο το προβλημα ή οχι.Απλα αυτο που γνωριζω ειναι οτι τα 160 αρια φαινονται να εχουν πιο πολλα 'θεματακια' σε σχεση με το 122.

Edited by SPYROS81
Posted

Ναι αυτο διαβαζω και εγω...η αληθεια ειναι οτι εχω οδηγησει ενα 160ρι και με εντυπωσιασε το γεγονος οτι δεν χρειαζοταν να κανω "κατεβασμα" για να κανω προσπεραση ή απλη επιταχυνση! γι'αυτο σκεφτομαι οτι ισως ειναι λιγα τα 122...αλλα επειδη το test drive ειναι αυτο που δινει καταλητικη αποψη στον καθε οδηγο και τις απαιτησεις του, μαλλον πρεπει να οδηγησω και το 122ρι!

Ναι οι πολλαπλασιαστες ειναι κλασικο προβλημα σε ολο το group , οτι και να παρεις μπορει να εχεις θεμα με αυτους....Ειτε ειναι 122αρι ειτε 160αρι...

Εχουν βγει πλεον καινουργια μπουζι με μικρότερο διακενο και δεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες. Το 160αρι παρολο που δουλευει ολο υπο πιεση(μικρη) ειναι ΣΚΥΛΙ .Γιατι λεω μικρή πιεση? γιατι τα σωθηκά του αντεχουν σχεδον τα διπλα αλογα.....

Παρε οτι σου αρεσει και μην σκεφτεσε για προβληματα γιατι οτι και να κοιταξουμε υπαρχει περιπτωση να βγαλει προβλημα

τωρα που ανεφερες τα σωθηκα...ξερουμε αν τα πιστονια του 160 ειναι σφυριλατα???
Posted

Ναι αυτο διαβαζω και εγω...η αληθεια ειναι οτι εχω οδηγησει ενα 160ρι και με εντυπωσιασε το γεγονος οτι δεν χρειαζοταν να κανω "κατεβασμα" για να κανω προσπεραση ή απλη επιταχυνση! γι'αυτο σκεφτομαι οτι ισως ειναι λιγα τα 122...αλλα επειδη το test drive ειναι αυτο που δινει καταλητικη αποψη στον καθε οδηγο και τις απαιτησεις του, μαλλον πρεπει να οδηγησω και το 122ρι!

τωρα που ανεφερες τα σωθηκα...ξερουμε αν τα πιστονια του 160 ειναι σφυριλατα???

Όχι αλλά είναι εξαιρετικά ανθεκτικά!

Posted

Το 1400ρι μοτερ που φοραει το scirocco και το polo GTI, ειναι αυτο που εχω και εγω? εχει υποστει αλλαγες? Η ειναι ενα εξολοκληρου καινουργιο 1400 με τουρμπο κομπρεσορα?

Posted

τι μοτερ φορας εσυ?

Ειναι ολοκαινουργιος ο κινητηρας . Σκεψου οτι το μπλοκ του εχει ιδικο κραμα μεταλλου με γραφίτη,

Posted

Έχει αλλάξει τελείως ο τρόπος και η ποιότητα κατασκευής... Ο σημερινός 1400 εχει πιο στιβαρή κατασκευή και τα μηχανικά του μέρη είναι πιο ανθεκτικά μιας και τον ίδιο φοράνε και τα 122 και τα 160. Επίσης νομίζω χωρις να είμαι σίγουρος ότι χωρίς τουρμπίνα βγάζει γύρω στα 80-90 άλογα.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.