dimitris91 Posted December 7, 2011 Report Share Posted December 7, 2011 Γειά σας παιδιά! θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση...υπάρχει κάποιο μέλος το οποίο να έχει το scirocco με τα 122 άλογα και να το έχει δυναμομετρήσει μαμάτο?? πόσα άλογα έχει βγάλει και πόσα κιλά ροπής?? Ευχαριστώ προκαταβολικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 125.4 αλογα και 21 κιλα ροπης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 8, 2011 Author Report Share Posted December 8, 2011 Φαντάζομαι φίλε diMike διαθέτεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...θα ήθελα επίσης να ρωτήσω πόσα κιλά είναι το αμάξι και αν είναι καλή η αναλογία κιλών-ιπποδύναμης-ροπής...με λίγα λόγια "πάει καλά"?! (Εχω μπει στο 160ρι και πάει πάρα πολύ καλά...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Εχω το ιδιο μοτερ οχι το ιδιο αμαξι αλλα πανω κατω ιδια κιλα με το σιροκο ειμαι. Παει παρα πολυ καλα. Φυσικα δν παει σαν ενα 160ρι αλλα δν καιει και σαν ενα 160ρι. Υπολογισε 1400-1450 κιλα (με εσενα μεσα και βενζινες) και κανε τους υπολογισμους σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 8, 2011 Author Report Share Posted December 8, 2011 Μάλιστα! και από κατανάλωση?? πλησιάζει τα χαρτιά?? έχω ένα polo 1.4 16V του 2002 και έχω "ματώσει" στις βενζίνες...βλέπω κάτι 11ρια στην πόλη και τραβάω τα μαλλιά μου!! :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Ξεχνα τα 11ρια.. Μεσα στην πολη με κινηση θα φλερταρεις με τα 8-9 λιτρα... με πολυ χλρη οδηγηση χωρις ιδιαιτερη κινηση παλι μεσα στην πολη δες http://www.youtube.com/user/dMkee?feature=mhee#p/u/3/nXSUExNQ5Xw το δικο μου. Τωρα αν μιλησουμε για ταξιδι αααστο.. με 55 λιτρα αν εισαι μαγκας βγαζεις +-1000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 9, 2011 Author Report Share Posted December 9, 2011 (edited) Γκολφακι ε?! Εισαι πιο βαρυς απο το σιροκο τοτε...αρα πιο μεγαλη καταναλωση! Εννοειται πως μιλαμε για χαλαρη οδηγηση! Γκαζια μια φορα στις 15 πλεον! Γενικα εισαι ευχαριστημενος απο το γκολφ? τυχον προβληματα? ή κατι που δεν σου αρεσει στο αυτοκινητο? Επισης!! το δικο μου καθε 4000-4500 km μου αναβει ενδειξη χαμηλης σταθμης λαδιων...και συμπληρωνω!! (Τραγικο κατα την γνωμη μου) Το αντιμετωπιζεις και εσυ με το μοτερ σου? Edited December 9, 2011 by dimitris91 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 Οχι εδω και 30.000χλμ ποτε δν χρειαστηκε να συμπληρωσω ουτε 1γραμμαριο και το εχω ανεβασει τα αλογα απο 122 στα 155 περιπου απο τα πρωτα του χιλιομετρα. Γενικα πολυ δυνατο μοτερ απο αντοχες και προβληματα μηδαμινα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted December 10, 2011 Report Share Posted December 10, 2011 Σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω με τον Mist!Mε αρκετους μηχανικους που δουλεουν σε επισημη αντιπροσωπεια μου εχουν πει οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι 'διαμαντι',εχει στατιστικα τα λιγοτερα προβληματα με τους υπολοιπους της γκαμας vw καθως δεν ειναι ουτε πολυ πιεσμενος για 1.4 ουτε 'ψοφιος'!Σε κερδιζει με τις επιδοσεις του και δεν ειναι ρουφηχτρα στην βενζινη!Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος(μιλω για golf 6 122! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 (edited) Ξεχνα τα 11ρια.. Μεσα στην πολη με κινηση θα φλερταρεις με τα 8-9 λιτρα... με πολυ χλρη οδηγηση χωρις ιδιαιτερη κινηση παλι μεσα στην πολη δες http://www.youtube.c...u/3/nXSUExNQ5Xw το δικο μου. Τωρα αν μιλησουμε για ταξιδι αααστο.. με 55 λιτρα αν εισαι μαγκας βγαζεις +-1000χλμ ισχιει...μονο που πρεπει να εχεις το cruise control η!! ξυλο στο ποδι!.....εγω το μαξιμουμ εχω βγαλει 810χλμ μη συνεχομενα! εντος πολης ενα 9αρι βλεπω κ εγω..κ μικτο 5,5-6,8 φιλε προσωπικά δεν μου αρεσει η λειτουργια του 160αρι μεχρι τις 3500σαλ..ισος το 122αρι να ειναι και πιο εύστροφο μεχρι εκει... Edited December 11, 2011 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 11, 2011 Author Report Share Posted December 11, 2011 ουτε εμενα μου αρεσει να δουλευει το μοτερ συνεχως υπο πιεση...αλλα το 160ρι συναρπαζει για μενα! οσον αφορα τις βελτιωσεις...? που μπορει να φτασει το μοτερ αξιοπιστα? μπορει να σηκωσει τα 180 οπως το polo GTi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 για το 160αρι ρωτάς που μπορει να φτασει ; εάν ναι ,μέλος από εδω είναι 290 ένα μεσο βελτιωμενο 160αρι είναι 220-230 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 11, 2011 Report Share Posted December 11, 2011 μονο τα 180 μπορει να σηκωσει του GTI? τα διπλα μπορεί!!! τα περισσοτερα 160αρια που κυκλοφορουν ειναι 220+ Μα το polo gti ιδιο μοτέρ με το 160αρι φοράει με μικρές αλλαγές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 12, 2011 Author Report Share Posted December 12, 2011 Οχι παιδια, μιλαω για το μοτερ με το απλο τουρμπο στα 122 αλογα...που μπορει να φτασει? και οσον αφορα το 160ρι με το μοτερ του GTi (polo) οι μικροδιαφορες ποιες ειναι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 το 122αρι ειναι ιδιο μοτερ με το 160αρι με μικροτερο turbo και χωρις κομπρεσορα! Ενα παιδι εδω μεσα το εχει βελτιωσει παρα πολυ το 122αρι και φτανει πολυ ψηλα μιας και ειναι ιδια οπως σου ειπα.... Ο κινητηρας του polo με το 160αρι ειναι εισαγωγη αλλη εξατμιση, χαρτογραφηση και ΙΣΩΣ μπεκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted December 12, 2011 Report Share Posted December 12, 2011 Φίλε αν ψαχνεις τα πολλα άλογα και την τρελη βελτιωση και τα γκαζια παρε ή το 160αρι ή κανα gti να τελειωνεις!Εγω μιλησα πριν για το 122 μαμα το οποιο ειναι αξιοπρεπες στον δρομο και στις ροπες κτλ και χωρις προβληματα οταν δεν το πειραζεις και πολυ!Αν θες αμαξι για κοντρες στα λιμανακια ή δεν ξερω εγω που αλλου παρε κατι αλλο πιο πανω!!! Αλλα να ξερεις οτι τα γουστα και τα λουσα πληρωνονται!!! ΦΙΛΙΚΑ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 φιλε SPYROS81 χρονια πολα κιολας για την γιορτη σου! ναι οντως τα γουστα πληρονονται αλλα πιστευω οτι τα 125 αλογα ειναι λιγα για τα 1244 κιλα του αυτοκινητου. απο την αλλη δεν θελω να παρω το 160ρι γιατι δεν δουλευει ποτε ατμοσφαιρικα και αυτο με τρομαζει στην αντοχη του...απο την αλλη παλι, στο polo GTi δεν μου αρεσει το "αποκλειστικα DSG7"! Ενας φιλος που εχει το 160ρι εχει αλλαξει 4 φορες πολλαπλασιαστες το εχει συναντησει κανεις απο εσας αυτο το προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Ναι οι πολλαπλασιαστες ειναι κλασικο προβλημα σε ολο το group , οτι και να παρεις μπορει να εχεις θεμα με αυτους....Ειτε ειναι 122αρι ειτε 160αρι... Εχουν βγει πλεον καινουργια μπουζι με μικρότερο διακενο και δεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες. Το 160αρι παρολο που δουλευει ολο υπο πιεση(μικρη) ειναι ΣΚΥΛΙ .Γιατι λεω μικρή πιεση? γιατι τα σωθηκά του αντεχουν σχεδον τα διπλα αλογα..... Παρε οτι σου αρεσει και μην σκεφτεσε για προβληματα γιατι οτι και να κοιταξουμε υπαρχει περιπτωση να βγαλει προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 (edited) φιλε SPYROS81 χρονια πολα κιολας για την γιορτη σου! ναι οντως τα γουστα πληρονονται αλλα πιστευω οτι τα 125 αλογα ειναι λιγα για τα 1244 κιλα του αυτοκινητου. απο την αλλη δεν θελω να παρω το 160ρι γιατι δεν δουλευει ποτε ατμοσφαιρικα και αυτο με τρομαζει στην αντοχη του...απο την αλλη παλι, στο polo GTi δεν μου αρεσει το "αποκλειστικα DSG7"! Ενας φιλος που εχει το 160ρι εχει αλλαξει 4 φορες πολλαπλασιαστες το εχει συναντησει κανεις απο εσας αυτο το προβλημα? Ευχαριστω πολυ φιλε να εισαι καλα!Στο θεμα μας πιστευω οτι ενα Test Drive σε 122ari ισως σε επειθε οτι δεν ειναι τοσο 'λιγα' για αυτο το αμαξωμα!(Ισως να το εχεις κανει ηδη και οντως να μην εμεινες ευχαριστημενος οποτε παω πασο)Τωρα για τους πολλαπλασιαστες δεν ξερω να απαντησω αν ειναι αντιπροσωπευτικο το προβλημα ή οχι.Απλα αυτο που γνωριζω ειναι οτι τα 160 αρια φαινονται να εχουν πιο πολλα 'θεματακια' σε σχεση με το 122. Edited December 13, 2011 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 Ναι αυτο διαβαζω και εγω...η αληθεια ειναι οτι εχω οδηγησει ενα 160ρι και με εντυπωσιασε το γεγονος οτι δεν χρειαζοταν να κανω "κατεβασμα" για να κανω προσπεραση ή απλη επιταχυνση! γι'αυτο σκεφτομαι οτι ισως ειναι λιγα τα 122...αλλα επειδη το test drive ειναι αυτο που δινει καταλητικη αποψη στον καθε οδηγο και τις απαιτησεις του, μαλλον πρεπει να οδηγησω και το 122ρι! Ναι οι πολλαπλασιαστες ειναι κλασικο προβλημα σε ολο το group , οτι και να παρεις μπορει να εχεις θεμα με αυτους....Ειτε ειναι 122αρι ειτε 160αρι... Εχουν βγει πλεον καινουργια μπουζι με μικρότερο διακενο και δεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες. Το 160αρι παρολο που δουλευει ολο υπο πιεση(μικρη) ειναι ΣΚΥΛΙ .Γιατι λεω μικρή πιεση? γιατι τα σωθηκά του αντεχουν σχεδον τα διπλα αλογα..... Παρε οτι σου αρεσει και μην σκεφτεσε για προβληματα γιατι οτι και να κοιταξουμε υπαρχει περιπτωση να βγαλει προβλημα τωρα που ανεφερες τα σωθηκα...ξερουμε αν τα πιστονια του 160 ειναι σφυριλατα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Ναι αυτο διαβαζω και εγω...η αληθεια ειναι οτι εχω οδηγησει ενα 160ρι και με εντυπωσιασε το γεγονος οτι δεν χρειαζοταν να κανω "κατεβασμα" για να κανω προσπεραση ή απλη επιταχυνση! γι'αυτο σκεφτομαι οτι ισως ειναι λιγα τα 122...αλλα επειδη το test drive ειναι αυτο που δινει καταλητικη αποψη στον καθε οδηγο και τις απαιτησεις του, μαλλον πρεπει να οδηγησω και το 122ρι! τωρα που ανεφερες τα σωθηκα...ξερουμε αν τα πιστονια του 160 ειναι σφυριλατα??? Όχι αλλά είναι εξαιρετικά ανθεκτικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 Το 1400ρι μοτερ που φοραει το scirocco και το polo GTI, ειναι αυτο που εχω και εγω? εχει υποστει αλλαγες? Η ειναι ενα εξολοκληρου καινουργιο 1400 με τουρμπο κομπρεσορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 τι μοτερ φορας εσυ? Ειναι ολοκαινουργιος ο κινητηρας . Σκεψου οτι το μπλοκ του εχει ιδικο κραμα μεταλλου με γραφίτη, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris91 Posted December 17, 2011 Author Report Share Posted December 17, 2011 "Φοραω" το 1400 16V 100Ps του 2002. Ποιες οι διαφορες με τον σημερινο 1400 της VW?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Έχει αλλάξει τελείως ο τρόπος και η ποιότητα κατασκευής... Ο σημερινός 1400 εχει πιο στιβαρή κατασκευή και τα μηχανικά του μέρη είναι πιο ανθεκτικά μιας και τον ίδιο φοράνε και τα 122 και τα 160. Επίσης νομίζω χωρις να είμαι σίγουρος ότι χωρίς τουρμπίνα βγάζει γύρω στα 80-90 άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...