Jump to content
antonio cc

Πολαπλασιαζοντας.............

Recommended Posts

Μια βδομαδα πριν , ξημερωμα παρασκευης με θερμοκρασια λιγο πιο κατω απ τους 0 C :cold: κ ενω το πιεζα ελαφρα :roadrage: .........εμφανιζεται μπροστα μου το σηματακι του κινητηρα :sad: .......με τη μουσικη :mp3: λιγο ανεβασμενη δεν ακουσα κανενα θορυβο.Κλεινω το λαλα κ σταματαω σιγα σιγα......ο κινητηρας λειτουργει σα να δουλευει τρακτερ (τρικυλινδρο)....μια μυρωδια καμμενου πλαστικου :bbq: (?) κ το safe mode ....λειτουργει μια χαρα......

Σπιτι σιγα σιγα κ ο υπνος να μη με πιανει :cry: ......φορτωμα στην οδικη κ αντιπ/α στην εισοδο της πολης.

.....Πολλαπλασιαστης!!!!!!!Τον καλυψε η επεκταση :cigar: κ ολα οκ......εδω να πω οτι δεν ειχαν καινουργιο ανταλλακτικο κ μου εβαλαν μτχ εως οτου ερθει το καινουργιο.....μια εργασιμη μετα.

Αυτο μου εκανε εντυπωση........ποσο "δυσκολο" σαν ανταλλακτικο να ναι ενας πολλ/στης για 2lt tsi για να μην υπαρχει stock???

:hmm:

*ιδιαιτερη μνεια στον κ. Yosi ο οποιος εκανε ευστοχη διαγνωση του προβληματος απο τηλεφωνου! :thumbsup2::bow:

**.........μου ξαναειπαν οτι θελω πισω τακακια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....Σαν να μην τ ακουσα ποτε!!!!!!!! :growl:

Link to comment
Share on other sites

Μια βδομαδα πριν , ξημερωμα παρασκευης με θερμοκρασια λιγο πιο κατω απ τους 0 C :cold: κ ενω το πιεζα ελαφρα :roadrage: .........εμφανιζεται μπροστα μου το σηματακι του κινητηρα :sad: .......με τη μουσικη :mp3: λιγο ανεβασμενη δεν ακουσα κανενα θορυβο.Κλεινω το λαλα κ σταματαω σιγα σιγα......ο κινητηρας λειτουργει σα να δουλευει τρακτερ (τρικυλινδρο)....μια μυρωδια καμμενου πλαστικου :bbq: (?) κ το safe mode ....λειτουργει μια χαρα......

Σπιτι σιγα σιγα κ ο υπνος να μη με πιανει :cry: ......φορτωμα στην οδικη κ αντιπ/α στην εισοδο της πολης.

.....Πολλαπλασιαστης!!!!!!!Τον καλυψε η επεκταση :cigar: κ ολα οκ......εδω να πω οτι δεν ειχαν καινουργιο ανταλλακτικο κ μου εβαλαν μτχ εως οτου ερθει το καινουργιο.....μια εργασιμη μετα.

Αυτο μου εκανε εντυπωση........ποσο "δυσκολο" σαν ανταλλακτικο να ναι ενας πολλ/στης για 2lt tsi για να μην υπαρχει stock???

:hmm:

*ιδιαιτερη μνεια στον κ. Yosi ο οποιος εκανε ευστοχη διαγνωση του προβληματος απο τηλεφωνου! :thumbsup2::bow:

**.........μου ξαναειπαν οτι θελω πισω τακακια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....Σαν να μην τ ακουσα ποτε!!!!!!!! :growl:

μπραβο στον κυριο yositosi για τις προβλέψεις του αξιος :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα πολλαπλασιαστές επρεπε να εχουν ενα τσουβαλι, αλλα μαλλον ξέμειναν απο την υπερκατανάλωση τους

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το αντίθετο Νίκο.Έχουν στεγνώσει οι πάντες.......

Μόνο λάδια (και αυτά όχι πάντα) ,φίλτρα,μπουζί κιαι κάτι ψιλά έχουν οι αντιπροσωπείες στην επαρχία.Ότι άλλο χρειαστεί με προκαταβολή και παραγγελία σε 1-2 εργάσιμες από Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το αντίθετο Νίκο.Έχουν στεγνώσει οι πάντες.......

Μόνο λάδια (και αυτά όχι πάντα) ,φίλτρα,μπουζί κιαι κάτι ψιλά έχουν οι αντιπροσωπείες στην επαρχία.Ότι άλλο χρειαστεί με προκαταβολή και παραγγελία σε 1-2 εργάσιμες από Αθήνα.

.....μη το λες prof!!!!!!!!......του σιμου την αλλη φορα δεν ειχαν φιλτρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

......ο κινητηρας λειτουργει σα να δουλευει τρακτερ (τρικυλινδρο)....

Αν άκουγες κ την εξάτμιση, θα έλεγες ότι πήρε μπρος Harley Davidson.

Μεγαλείο.Μην το φτιάξεις,αστο έτσι να ψαρώνουν όλοι. :help:

Κατά τ άλλα, δούλευε πολύ ομαλά για τρικύλινδρο.Να το σκεφτούν εκεί στη Γερμανία και για τα δίλιτρα. Οχι μόνο μαγκιές με το Up.

Link to comment
Share on other sites

Αντωνη λυπαμαι που ακουω οτι ησουν κι εσυ θυμα πολλαπλασιαστη...

Επρεπε να βαλεις τους ενισχυμενους της Beru για να τελειωνεις μ'αυτο το θεμα. Τους ιδιους νομιζω παιρνει και το 1.8 TSi χωρις να ειμαι σιγουρος.

Αν καποιος το εχει ψαξει για το 1.8 ας μας πει περισσοτερα. Νομιζω οτι ειναι απο τα ανταλλακτικα που θα μας χρειαστουν στο μελλον (εγγυς ή μακρυνο δεν ξερω)...

Πολυ ζημιαρικο το VW ρε παιδια :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν εχει σχεση αλλα αλλαζοντας τα μπουζι παρατηρησα στο συνεργειο οτι τα μεταλλικα στελεχη των πολλαπλασιαστων ειχαν ενα χρωμα σαν σκουριας η καμμενου.Ρωτησα το μηχανικο και μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο.Δεν ξερω αν εχει σχεση.Εχει δει καποιος τους πολλαπλασιαστες στην αλλαγη των μπουζι?Οπως δεν ξερω αν σχετιζεται με μικρες αρρυθμιες-κομπιασματα στο ρελαντι.Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αντωνη λυπαμαι που ακουω οτι ησουν κι εσυ θυμα πολλαπλασιαστη...

Επρεπε να βαλεις τους ενισχυμενους της Beru για να τελειωνεις μ'αυτο το θεμα.

thanks!

αφου ηταν στην επεκταση δεν το ψαξα περισσοτερο.....για πες γι αυτους να τους ξερουμε.....δωσε link....

Αν άκουγες κ την εξάτμιση, θα έλεγες ότι πήρε μπρος Harley Davidson.

Μεγαλείο.Μην το φτιάξεις,αστο έτσι να ψαρώνουν όλοι. :help:

Κατά τ άλλα, δούλευε πολύ ομαλά για τρικύλινδρο.Να το σκεφτούν εκεί στη Γερμανία και για τα δίλιτρα. Οχι μόνο μαγκιές με το Up.

......ειχα βραχο μαζι μου!!!δε με τρομαζε τπτ!!!!!!! :console:

Δεν ξερω αν εχει σχεση αλλα αλλαζοντας τα μπουζι παρατηρησα στο συνεργειο οτι τα μεταλλικα στελεχη των πολλαπλασιαστων ειχαν ενα χρωμα σαν σκουριας η καμμενου.Ρωτησα το μηχανικο και μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο.Δεν ξερω αν εχει σχεση.Εχει δει καποιος τους πολλαπλασιαστες στην αλλαγη των μπουζι?Οπως δεν ξερω αν σχετιζεται με μικρες αρρυθμιες-κομπιασματα στο ρελαντι.Ευχαριστω

....εκει που το παω ουτε απο μακρια δε μπορεις να δεις το αυτοκ!!!!!!! :growl:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και οι "κόκκινοι" πολλαπλασιαστές απο ότι μου έλεγε ο Τάσος αν θυμάμαι καλά κάποτε που υποτίθεται ότι είναι ενισχυμένοι. Δεν ξέρω αν είναι της BERU αυτοί γιατί ποτέ δεν το έψαξα.

Τώρα για τις οξειδώσεις... Σύμφωνα με το ΕΛΣΑ, κατα την αλλαγή μπουζί πρέπει να περνάνε και μια αγώγιμη παστα στους πολλαπλασιαστές (γνήσιο αναλώσιμο VW) που ελαχιστοποιεί τις απώλειες ρεύματος, αλλα και μονώνει). Δυστυχώς όμως κανείς δεν το βάζει ;)

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι δεν μπορεί μαι εταιρεία σαν την VW να λύσει το πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές? Από το 2003 που πήρα το πρώτο μου αμάξι (polo 9n) μέχρι και σήμερα μένουν αυτοκίνητα από αυτό το πρόβλημα. Είναι ξεφτίλα αυτό το πράγμα.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο τα 9n, και γενικά οι ατμόσφαιρες εκείνης της εποχής όπου το πρόβλημα ήταν πραγματικά τραγικό. Στα σημερινά μοντέλα, το πρόβλημα δεν είναι τόσο επιδημικό...

Οπως και να το κάνουμε, εφόσον δουλεύει με ρεύματα, ένα εξάρτημα είναι αναμενόμενο να έχει και μια δεδομένη φθορά ;)

Link to comment
Share on other sites

Αλλο τα 9n, και γενικά οι ατμόσφαιρες εκείνης της εποχής όπου το πρόβλημα ήταν πραγματικά τραγικό. Στα σημερινά μοντέλα, το πρόβλημα δεν είναι τόσο επιδημικό...

Οπως και να το κάνουμε, εφόσον δουλεύει με ρεύματα, ένα εξάρτημα είναι αναμενόμενο να έχει και μια δεδομένη φθορά ;)

Σύμφωνώ μαζί σου αλλά βλέπεις ότι μέχρι και σήμερα και στα νεότερα μοντέλα συμβαίνει. Όχι τόσο συχνά όπως λες αλλά συμβαίνει και αυτό είναι ένα πράγμα που με στεναχωρεί.

Link to comment
Share on other sites

thanks!

αφου ηταν στην επεκταση δεν το ψαξα περισσοτερο.....για πες γι αυτους να τους ξερουμε.....δωσε link....

Για δες αυτο:

http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1010&category_id=97&option=com_virtuemart&Itemid=1

Δινει αντιστοιχια κωδικου VW 07K905715F, δεν ξερω αν σου κανει, μπορεις να δεις στα χαρτια που σου εδωσαν στην αντιπροσωπια αν αναφερει τον κωδικο ανταλλακτικου.

Πιθανον να κανει και για το 1,8 TSi...

Γνωριζει καποιος;

Link to comment
Share on other sites

Για δες αυτο:

http://www.saveltrad...uemart&Itemid=1

Δινει αντιστοιχια κωδικου VW 07K905715F, δεν ξερω αν σου κανει, μπορεις να δεις στα χαρτια που σου εδωσαν στην αντιπροσωπια αν αναφερει τον κωδικο ανταλλακτικου.

Πιθανον να κανει και για το 1,8 TSi...

Γνωριζει καποιος;

βασιλη αυτους εχω και εγω αλλα τους πηρα γνησιους οχι της beru και κανει και για τα 1.8 tsi .οσο για τους κοκκινους ναι σιμο εγω στο ειχα πει ειναι πιο ενυσχημενοι απο ολους τους αλλους και εχουν καλυτερη αποδοση ειναι παραπλησιοι με αυτους που δειχνει ο βασιλης και με αυτους που εχω εγω απο εκει και περα ειτε οι κοκκινοι μπουν ειτε οι f το ιδιο πραγμα ειναι και οι δυο τους φορουν τα audi r8 audi b8 s4 -s6 και παει λεγοντας οριστε οι κοκκινοι http://www.ecstuning.com/Audi-C6_S6--V10_5.2L/Engine/Ignition/ES281014/ και οι μαυροι που τους εχω εγω(του βασιλη)τους βαζουν παλι τα ιδια αμαξια http://www.ecstuning.com/Audi-C6_S6--V10_5.2L/Engine/Ignition/ES260102/
Link to comment
Share on other sites

.....σημερα εγινε κ η αλλαγη με καινουργιο......(δε μπορεσα να παω χθες)

......στον 3ο κυλινδρο ηταν ο καμμενος.....σιμο δεν εβαλε καμια παστα τωρα..

Link to comment
Share on other sites

ούτε λίγο σάλιο? χαχαχαχαχ Ετσι στεγνά???

τπτ!!!....χρακ χρουκ!!!!!!!.....τον ρωτησα ποσο εχει......κανα 50αρι-60αρι να κοιταξουμε , μου ειπε.....δεν επεμεινα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.