Jump to content
eldaralex

Golf Vi 122 Ή 160?

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, διαβάζω αρκετό καιρό το φόρουμ σας και είναι 1η φορά που ποστάρω. Δεν είμαι ακόμα κάτοχος Golf αλλά πλέον είναι ζήτημα εβδομάδων. Είμαι κάτοχος mazda rx-8 (cosmo) με πολλά καλούδια πάνω του και δυστυχώς αναγκάζομαι να το σκοτώσω (8.000€) για την αγορά λίγο πιο οικογενειακού αυτοκινήτου. Το 1.4 είναι μονόδρομος, απλά θα ήθελα τη γνώμη σας για το τι είναι καλύτερο μεταξύ των 122 και 160PS. Ο ένας λόγος που εγκαταλείπω το δικό μου είναι το οτι θέλω να πάω σε κάτι πιο οικογενειακό όπως είπα, ο 2ος λόγος είναι προφανώς η κατανάλωση. Τι θα με συμβουλεύατε οι κάτοχοι και των 2 εκδόσεων? Η αλήθεια είναι οτι το 122 σίγουρα είναι φθηνότερο (αλλά δεν γνωρίζω διαφορά στην κατανάλωση που έχει με το 160 - μόνο ότι γράφει στα έντυπα της VW) αλλά και το r-line με τα 160 έχει την γλύκα του. Έχω πάρει τιμή για το 122 (22.500€ με DSG) και το r-line (25.000€ περίπου με DSG)

Η δική μου κατανάλωση δεν συγκρίνεται (μιλάμε για 12-13 λίτρα στην καλύτερη των περιπτώσεων), o σκοπός είναι τα λεφτά που σκάω στις βενζίνες να τα δίνω σαν δόση του Golf (κάθε βδομάδα το γεμίζω 94€ και η διαδρομή που κάνω καθημερινές είναι Άγιος Στέφανος-Μαρούσι και πίσω, γύρω στα 35χλμ πήγαινε-έλα από Αττική Οδό).

Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ανυπομονώ για τις συμβουλές σας γιατί μέχρι μέσα Μαΐου πρέπει να έχω κατασταλάξει.

Καλώς σας βρήκα, ελπίζω σύντομα να είμαι και ενεργό μέλος

Link to comment
Share on other sites

φίλε δεν κάνεις λίγο υπομονη ,τέλος του έτους βγαίνει το καινουριο golf -

εάν πρεπει να το κλεισεις άμεσα πρέπει να ψάξεις λιγάκι στο φορουμ ,υπάρχουν πολλά θέματα και για την επιλογη κινητηρα αλλά και για το dsg και τα τυχόν ψιλοπροβλήματα που έχει...

Link to comment
Share on other sites

φίλε δεν κάνεις λίγο υπομονη ,τέλος του έτους βγαίνει το καινουριο golf -

εάν πρεπει να το κλεισεις άμεσα πρέπει να ψάξεις λιγάκι στο φορουμ ,υπάρχουν πολλά θέματα και για την επιλογη κινητηρα αλλά και για το dsg και τα τυχόν ψιλοπροβλήματα που έχει...

Δυστυχώς αν περιμένω μέχρι τέλος του έτους, το rx-8 θα έχει χάσει κι άλλο από την τιμή του και πολύ φοβάμαι μη μου πούνε κανένα 5χίλιαρο και πάρω τα βουνά.

Φαντάσου οτι πριν 2 μήνες μου είχαν πει 9.000€ από VW και τώρα μου λένε 8.000€

Edited by eldaralex
Link to comment
Share on other sites

ωραία πάρε το 122, είναι γρήγορο ,εχει ροπες είναι πιο απλο στην λειτουργία του απο το 160αρι και έχει μικροτερο τέλος λόγω χαμηλότερων ρύπων-

όμως αν έχεις μέσα σου το μικρόβιο της βελτιωσης και θες παραπανω γκαζι πάρε το 160αρι που πολυ ευκολά με ένα προγραμμα πάει 200+

Link to comment
Share on other sites

ωραία πάρε το 122, είναι γρήγορο ,εχει ροπες είναι πιο απλο στην λειτουργία του απο το 160αρι και έχει μικροτερο τέλος λόγω χαμηλότερων ρύπων-

όμως αν έχεις μέσα σου το μικρόβιο της βελτιωσης και θες παραπανω γκαζι πάρε το 160αρι που πολυ ευκολά με ένα προγραμμα πάει 200+

Όχι, βελτίωση ποτέ ξανά, απλά καταλαβαίνεις, η πτώση από τα 231PS του μάζντα φοβάμαι μην είναι απότομη. :)

Με τις καταναλώσεις έχω 1 άγχος. Ισχύουν αυτά περί 6.0-6.5 λίτρα με DSG που δίνει η VW ή παραμύθια?

Link to comment
Share on other sites

ισχύει χαλαρά ,σκέψου ότι εγω με 160αρι manual, πρόγραμμα και φουλ περιφερεαιακα έχω δει σε πολυ χαλαρη οδηγηση 4,9 (όχι στιγμιαια)

IMAG0358.jpg

αλλά έχω δει και 14 σε σκίσιμο για πάνω απο μισαωρο σε εθνικη με υψηλες ταχυτητες ....

έχει σημασία ο τρόπος που οδηγεις ,το 122 σε νορμαλ ρυθμους το έχει το νουμερο που λέει η vw -

Link to comment
Share on other sites

ισχύει χαλαρά ,σκέψου ότι εγω με 160αρι manual, πρόγραμμα και φουλ περιφερεαιακα έχω δει σε πολυ χαλαρη οδηγηση 4,9 (όχι στιγμιαια)

IMAG0358.jpg

αλλά έχω δει και 14 σε σκίσιμο για πάνω απο μισαωρο σε εθνικη με υψηλες ταχυτητες ....

έχει σημασία ο τρόπος που οδηγεις ,το 122 σε νορμαλ ρυθμους το έχει το νουμερο που λέει η vw -

Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη, έχεις βοηθήσει πολύ. Περιμένω και από άλλους σχόλια.

Δεν κρύβω δυστυχώς τις ορέξεις μου για το πακέτο r-line αλλά αν σε κατανάλωση δεν συμφέρει το 160 τότε το 122 είναι μονόδρομος μάλλον. Γενικά όπως είπα και στην αρχή, η χρήση που κάνω είναι καθημερινές 35 χλμ από Εθνική και Αττική οδό και δεν το πολυπατάω, άντε να πάω και 140 το πολύ που λέει ο λόγος. Γενικά σε χαλαρούς ρυθμούς χωρίς να το σκίζω

Link to comment
Share on other sites

Το 122 εχει 'διαμαντι' κινητηρα,απο τους καλυτερους που εχει βγαλει η vw(συμφωνα με αρκετους μηχανικους που εχω συζητησει).Δεν ειναι τοσο πιεσμενος και ειναι πολυ αξιοπρεπης σε θεμα ροπης και ταχυτητας και με χαμηλη καταναλωση βενζινης για τις επιδοσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Φιλε eldaralex ειμαι κατοχος ενος 6ριου 122.

Η χρηση που το θελεις το αμαξι ειναι καθαρα για να παρεις το 122αρι. Τωρα απο εκδοσεις δν ξερω τι παιζει οταν το πηρα εγω ειχα παρει την "full extra" highline... Αξιζε!

Εγω αν ξαναεπερνα γκολφ (δν θα ξαναεπερνα) θα επερνα ΑΝ οχι το gti το ακριβως κατω δλδ το 160...! Η διαφορα του 160 με του 122 πρεπει να παιζει στα 1-2 λιτρα μεσα στην πολη και εκτος πρεπει να ειναι σχεδον ιδια. Απο θεμα βελτιωσης το 160ρι ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ!

Το DSG δν ξερω αν αξιζει... <--- δν επρεπε να το πω αυτο :D

Tωρα τελευταια (μαλλον λογο "νοθευσης" δν ξερω) εχει ανεβει η καταναλωση μου κατα 1-1.5 λιτρα :blink:

Link to comment
Share on other sites

Επισης ριξε μια ματια εδω http://www.vwclub.gr...howtopic=30663. Ειναι το ιδιο θεμα,ειχε συζητηθει αρκετα παλιοτερα)

Edited by SPYROS81
Link to comment
Share on other sites

Το 1.4 TSI 122αρι και 160αρι είναι από τα καλύτερα μοτέρ της VW .ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ... Τα μοτέρ ειναι ολόιδια μόνο που το 160αρι εχει κομπρέσσορα και turbo . ενω το 122αρι μόνο turbo (μικρότερο).Κατα τα αλλα ειναι ιδια .

Το DSG ειναι φοβερό ! Αξίζει το κάθε ευρώ με το μόνο μειονέκτημα οτι εχεις αλλο ενα ηλεκτρονικό εγκεφαλο που μπορεί να βγάλει βλάβη + τον περιορισμό στο tuning ...

Εγώ εχω 160αρι DSG 7000χμ σε 5 μήνες(Οχι γκολφ) ΦΟΒΕΡΟ ... Καταναλώσεις ειμαι παντα κατω απο το 7.8 με ταχύτητες 120-130 . Με 100-110 και αυγό στο γκάζι ειμαι στα 6.5-7. Σιγουρα μπορείς χαλαρα και πιο κάτω σε καταναλωση απλα που και που σε αυτα τα χιλιομετρα εστω και για λιγο δεν κρατιεμαι και ανοιγω λιγο ...

Golf R-Line 160αρι DSG ήταν και αυτό στο δίλημα που ειχα οταν ηταν να παρω το Rocco !

Πάντως Αγιο Στέφανο Μαρούσι θα καις λίγα...

Link to comment
Share on other sites

- @spyros81: Σπύρο ευχαριστώ για τις πληροφορίες και για το link

- @diMake: Σίγουρα το 122 σε κατανάλωση συμφέρει, εκ των πραγμάτων δηλαδή, βέβαια βλέπω οτι με το DSG οι διαφορές μικραίνουν και λες κι εσύ θετικά πράγματα για το 160άρι, μου βάζεις φυτιλιές :)

- @the_winner: Κι εγώ για Rocco πήγαινα φίλε μου για να μην ξεφύγω τόσο από το αμάξι που έχω, αλλά οι συνθήκες αλλάζουν (ευτυχώς δηλαδή) και προστάζουν οικογενειακό χαχα. Αν είναι πάντως έτσι οι καταναλώσεις δεν με χαλάει καθόλου το 160άρι εφόσον όπως είπα, κινούμαι μόνο σε ανοιχτούς δρόμους και καθόλου κέντρο.

Παιδιά ευχαριστώ πολύ που βοηθάτε, μου κάνατε ιδανικό καλωσόρισμα με τη βοήθεια σας. Αν έχετε να προσθέσετε κάποια επιπλέον πληροφορία, είναι σαφώς καλοδεχούμενη.

Σας παραθέτω και το link της αγγελίας που είχα βάλει να κλάψετε μαζί μου, αμάξι 36.000€, να πωλείται τώρα για ψίχουλα, κλαψ

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1172621/

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν το πήζεις στην κίνηση πάρε 160! Οι διαφορές σε ανοιχτό δρόμο είναι πολύ μικρές σε σχέση με το 122 + οτι έχεις το έξτρα γκάζι αν και όποτε το θελήσεις.

+1 για το dsg. Θέλει μια περίοδο προσαρμογής αλλά μολις το μάθεις θα το αγαπήσεις :p Το 7άρι όμως δεν είναι και ότι καλύτερο για βελτίωση...

Έκανες κανένα test drive με dsg; (οτι μοντέλο και να ναι, οχι απαραίτητα golf)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου μαν,

Πάρε το 160 manual και δεν θα το μετανιώσεις. Εθνικές θα χτυπάς ένα τακ λιγότερο από το 122αρι σε κατανάλωση λόγω δύναμης.

Link to comment
Share on other sites

- @and64: Nαι, σε ανοιχτό δρόμο κινούμαι. Είχα οδηγήσει το scirocco με το DSG και για μένα προσωπικά είναι μονόδρομος, έχω οδηγήσει και άλλα αυτόματα κατά καιρούς, αλλά το DSG δεν παίζεται απλά!

- @Μist: Φίλε Mist, όπως είπα και παραπάνω, θέλω οπωσδήποτε DSG, το έχω αγαπήσει.

Α και σόρρυ που έχω αμελήσει να το γράψω τόση ώρα. Η βελτίωση μηχανικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, το αμάξι θέλω να το πάρω όπως είναι από τη μάνα του και να το διατηρήσω έτσι. Τώρα, εαν κάποιο φίλτρο αέρα του κάνει καλό στο να αναπνέει καλύτερα το αμάξι, δεν θα πω και όχι, αλλά όχι υπερβολές... τις έκανα με το mazda, δεν το ξανακάνω αυτό το λάθος

Link to comment
Share on other sites

- @and64: Nαι, σε ανοιχτό δρόμο κινούμαι. Είχα οδηγήσει το scirocco με το DSG και για μένα προσωπικά είναι μονόδρομος, έχω οδηγήσει και άλλα αυτόματα κατά καιρούς, αλλά το DSG δεν παίζεται απλά!

- @Μist: Φίλε Mist, όπως είπα και παραπάνω, θέλω οπωσδήποτε DSG, το έχω αγαπήσει.

Α και σόρρυ που έχω αμελήσει να το γράψω τόση ώρα. Η βελτίωση μηχανικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, το αμάξι θέλω να το πάρω όπως είναι από τη μάνα του και να το διατηρήσω έτσι. Τώρα, εαν κάποιο φίλτρο αέρα του κάνει καλό στο να αναπνέει καλύτερα το αμάξι, δεν θα πω και όχι, αλλά όχι υπερβολές... τις έκανα με το mazda, δεν το ξανακάνω αυτό το λάθος

Είναι ερωτεύσιμο το άτιμο το dsg, το ξέρω και γω απο πρώτο χέρι :p

Οταν λέμε βελτίωση δεν είναι απαραίτητο να πας σε κάτι ιδιαίτερα extreme. Οι twincharger πάνε 200+ με φίλτρο-πρόγραμα, στο 6αρι golf μάλιστα με αρκετά περισσότερη ροπή απ΄οτι στο 5αρι, από την οποία ροπή όμως σε βάθος χρόνου μπορεί να την ακούσει το κιβώτιο αφου είναι ξηρού τύπου και δεν έχει τις ίδιες αντοχές με το dsg6...

Βέβαια κυκλοφορούν αρκετά αυτοκίνητα με πρόγραμα (και όχι μονο) οπότε ο χρόνος θα δείξει!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Γενικά βάζετε 95άρα βενζίνη ή προτιμάτε 100άρα. Ψιλοάσχετο αλλά καλό θα ήταν να το ξέρω και αυτό μελλοντικά

Εγώ σε golf v 140 95αρα σε γενικές γραμμές αν και το καλοκαίρι σε ταξίδια κλπ είναι μάλλον καλύτερα με 100αρα...

Link to comment
Share on other sites

ισχύει χαλαρά ,σκέψου ότι εγω με 160αρι manual, πρόγραμμα και φουλ περιφερεαιακα έχω δει σε πολυ χαλαρη οδηγηση 4,9 (όχι στιγμιαια)

IMAG0358.jpg

αλλά έχω δει και 14 σε σκίσιμο για πάνω απο μισαωρο σε εθνικη με υψηλες ταχυτητες ....

έχει σημασία ο τρόπος που οδηγεις ,το 122 σε νορμαλ ρυθμους το έχει το νουμερο που λέει η vw -

φίλε μου dimiv, εγώ που έχω το rline dsg7 160hp δεν έχω δει ποτέ την μέση κατανάλωση να κατεβαίνει κάτω από το 10(εντός πόλης) και 6.9(εκτός πόλης). Μου λες σε παρακαλώ πως έγινε το 4,9?

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται τις διαδρομές που κάνεις και το βάρος του ποδιού σου

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον αποπάνω, κι εγώ (122) με ταχύτητες 80-90 βλέπω περίπου 5lt. Με ταχύτητες 120βάλε, πάει πάνω από 6,5 (εξαρτάται και από το δρόμο).

Φίλε Mist, η σκέψη ότι στις ίδιες ταχύτητες το 160 θα καίει λιγότερα λόγω δύναμης δε στέκει. Η ιπποδύναμη είναι ανάλογη της κατανάλωσης καυσίμου, με γκάζι πχ. στο 30% θα αποδίδουν ΣΧΕΔΟΝ τα ίδια άλογα (πχ 60), εφόσον μιλάμε για ίδιας αναλογίας μίγμα (φτωχό ή πλούσιο). Διαφορές ίσως να υπάρχουν (0,1-0,2) αλλά νομίζω υπέρ του 122.

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει πολλες φορες Χαλκιδα Σερρες με καταναλωση κατω απο 6 ... απλα...πηγαινα με 90-100 και 6η ...τοσο απλα μια χαρα γινεται . και με 5.8 εχω κανει πολλες φορες θεσσαλονικη -Σερρες Αυτο που θα σου ελεγα εγω ειναι να κοιταξεις για κανα diesel κακα τα ψεματα και οι αυταπατες... οικογενεια θα εχεις και τα εξοδα θα ειναι μεγαλα ...και φαντασου οτι με γρηγορη οδηγηση δεν προκειται να ξεπερασεις τα 6 λιτρα στο diesel ... εκει που η βενζινη θα θελει 10-11 .Εαν δεν σε ενδιαφερει αυτη η λυση η γνωμη μου ειναι στο 160 ! οπου σε εθνικους δρομους θα μπορεις να κινεισαι αξιοπρεπως με 6-7 λιτρα (120-130) ...αλλα μεσα στην πολη ποναει και πινει ..9-10 ανετα. Επισης απο θεμα αξιοπιστιας ...για τα αλογα του και τις επιδοσεις του μπορει να χαρακτηριστει αξιοπιστο αλλα μεχρι εκει. Την λυση του μεταχειρισμενου την ειδες ? Παιζουν πολλα με λιγα χιλιομετρα και τιμες επισης χαμηλες. Επισης για να ειμαι ξεκαθαρος μετα απο εμπειρια με Vw αλλα και αλλων...θα κοιτουσα προς Volvo v40 1.6D ...Εξαιρετικη γεωμετρια πλαισιου,τεχνολογικες καινοτομιες,γενικα απο τα αυτοκινητα που κρυβουν σοβαρη και λεπτομερη σχεδιασμο απο πισω . Μη με φατε !

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει πολλες φορες Χαλκιδα Σερρες με καταναλωση κατω απο 6 ... απλα...πηγαινα με 90-100 και 6η ...τοσο απλα μια χαρα γινεται . και με 5.8 εχω κανει πολλες φορες θεσσαλονικη -Σερρες Αυτο που θα σου ελεγα εγω ειναι να κοιταξεις για κανα diesel κακα τα ψεματα και οι αυταπατες... οικογενεια θα εχεις και τα εξοδα θα ειναι μεγαλα ...και φαντασου οτι με γρηγορη οδηγηση δεν προκειται να ξεπερασεις τα 6 λιτρα στο diesel ... εκει που η βενζινη θα θελει 10-11 .Εαν δεν σε ενδιαφερει αυτη η λυση η γνωμη μου ειναι στο 160 ! οπου σε εθνικους δρομους θα μπορεις να κινεισαι αξιοπρεπως με 6-7 λιτρα (120-130) ...αλλα μεσα στην πολη ποναει και πινει ..9-10 ανετα. Επισης απο θεμα αξιοπιστιας ...για τα αλογα του και τις επιδοσεις του μπορει να χαρακτηριστει αξιοπιστο αλλα μεχρι εκει. Την λυση του μεταχειρισμενου την ειδες ? Παιζουν πολλα με λιγα χιλιομετρα και τιμες επισης χαμηλες.

Δυστυχώς αν θέλω να έχω τα καλούδια του r-line σε diesel μοντέλο, ανεβαίνει πολύ το budget. Χώρια που 2 φίλοι μου που έχουν diesel (golf+scirocco) τους έβαλαν νοθευμένο πετρέλαιο και τους πήγε γύρω στο 800άρι το ανταλλακτικό, οπότε δεν θέλω να μπλέξω με τέτοια.

Ευτυχώς κινούμαι μόνο σε εθνική+αττική οδό και καθόλου πόλη οπότε τα 6-7 λίτρα δεν με χαλάνε καθόλου (όπως είπα με το μάζντα καίω 12-13 λίτρα με πολύ χαλαρή οδήγηση, άστα).

Δεν σκέφτομαι για μεταχειρισμένο γιατί μόνο στη VW πέτυχα καλή ανταλλαγή για το μάζντα. Και όσο να'ναι, το καινούργιο είναι καινούργιο :)

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου ειχα το 5αρι gti και τωρα 6ari gti..οδηγουσα 2 χρονια το ρχ8 με 192 ιππους και πραγματικα καταναλωνε οσο και τα 2 γτι να κανουν την ιδια διαδρομη...σιγουρα απο τις βενζινες θα βγαλεις την δοση!εσυ κι ολας που πας σε 14αρι!η λογικη λεει οτι η χρηση που θες να κανεις ,θα εισαι ικανοποιημενος με το 122αρι που ειναι τιμια επιλογη!ομως απο τα 231 στα 122 ισως περασει απο το μυαλο σου οτι εκανες λαθος επιλογη!οποτε καλυετρα ενα 160αρι r line.σαν εξτρα σου προτεινω να βαλεις οροφη ξενον και 5θυρο αν το θελεις οικογενιακο.για το dsg αν ητανε 6ταχυτο υγρου τυπου σαν το 5αρι θα σου ελεγα βαλ'το αλλα για το 7αρι ξηρου κραταω επιφυλαξεις.καλη επιλογη!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.