Jump to content
grnemo

Σοβαρά Προβλήματα Με Τους Tsi Κινητήρες Της Vw Στη Καδένα Χρονισμού

Recommended Posts

Παιδια εχω μια εντυπωση οτι αυτα περι καδενας και αλλα διαφορα ειναι μουφες οπως εχω ξαναπει το κροταλισμα αυτο ειναι απο τα ωστηρια επειδη ειναι υδραυλικα μεχρι να παρουν λαδι δηλαδη 1 δευτερολεπτο μεχρι να γινει πληρης λιπανση οταν εχει κρυο το κανει, οταν εχει ζεστη το κανει?

Δεν ξέρω ρε,το cupra κάνει ένα κροτάλισμα πάντα στο σασμάν στην πρώτη αν δεν κάνω λάθος.

Λάδια δεν καίει,καδένα δεν έχει βγάλει,και γενικά κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αντωνη δεν αμφιβαλω στα λεγομενα σου ,αλλα προσωπικα την vw την εμπιστευομαι οσο μπορεις να εμπιστευτεις τα λογια ενος ασφαλιστη αυτοκινητων δηλαδη...στα λογια ολοι αριστα στην πραξη ομως μη αξιοπιστος.

Τα tiguan και δεν ξερω εαν παιζει καποιος ιδιαιτερος λογος (Βαρος-κατανομη ροπης) ειχαν αρκετα κρουσματα με καδενα χρονισμου οπως και αρκετα 140αρια ...και δυστηχως προσωπικα ξερω 3 περιπτωσεις ,οι 2 ειναι φιλικα προσωπα και ο 3ος ηταν προισταμενος μου στην δουλεια. Οπου εγινε αντικατασταση αλλα παλ ειχαν τα ιδια και η λυση ηταν αντικατασταση σε ολα ΑΛΛΑ και του γραναζιου του μεταβλητου χρονισμου . Την αιτια δεν την γνωριζω αλλα γνωριζω οτι ΠΑΡΑ πολλα αυτοκινητα εχουν το προβλημα ειδικα στις κρυα εκινηση απλα δεν εχει αναψει ακομα λαμπακι ... Επισης το κρουσμα υπηρξε και υπαρχει στα 1.2TSI ...

Θελω να πω οτι δεν στεκει οτι ειχε φθαρει ενα απο τα μηχανηματα της γραμμης παραγωγης της εταιριας που κατασκευαζε την καδενα ,εδω πριζες -ασφαλειες-επου φτιαχνονται στην Ελλαδα για την siemens και ο ελεγχος που γινεται στην γραμμη παραγωγης ειναι τοσο λεπτομερης οπου τα στανταρ ποιοτητας κρατουνται σε εξαιρετικα υψηλα επιπεδα δεν θα γινεται αυτο σε ενα εργοστασιο στην γερμανια ? Το προβλημα υπηρχε εδω και πολλα χρονια εκτος και αν η vw στοκαρει υλικα σ εκαθε παραγγελια για 5-7 χρονια πραγμα αδυνατο πανω απο ολα οικονομικα . Βαρεθηκα τις δικαιολογιες της Vw εφτιαξαν ενα φοβερο Block εβαλαν εναν εξαιρετικο κομπρεσσορα και συνοδευσαν ολο αυτο το πλαισιο με περιφερειακα κατωτερης ποιοτητας (Σκαστρες,n75,μεταδοση,Ηλεκτομαγνητικη αντλια νερου..) και ο κοσμος εχει απολυτο δικιο που φωναζει και δεν φωναζει μονο εδω στα δικα μας φορουμ φωναζει και στα μεγαλα αγγλικα φορα.

Η ίδια ζημιά σε καδένες, γρανάζια μεταβλητού, έμβολα, κτλ., συμβαίνει σε όλα τα οχήματα εάν ΔΕΝ δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού και εάν τα λάδια είναι κακής ποιότητας ή ταλαιπωρημένα από τα πολλά χιλιόμετρα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος τη φθοράς της καδένας χρονισμού σε όποια βιομηχανία το χρησιμοποιεί στους κινητήρες της, και αυτό είναι γεγονός!

Κανένας κινητήρας δεν είναι τέλειος ούτε αθάνατος! Τις ζημιές που βλέπω από κινητήρες Ford και Renault που έχω την ευθύνη εγγυήσεων όλων των εξουσιοδοτημένων συνεργείων στην Ελλάδα, "δεν υπάρχουν" χιχιχιχιχι. Οπότε εμείς είμαστε τυχεροί!

Για να μη πολυλογώ οποιαδήποτε ζημιά εμφανιστεί σε οχήματα μιας τόσο μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η VW τότε κάνει μεγάλο ντόρο. Όπως το "γκάζι που κόλλαγε" σε εκατομμύρια Toyota που έγινε χαμός αλλά για λίγο!

Θα δεχτω οτι βγηκαν καποιες καδενες ελλατωματικες.Αντε και καποιες θα κοπουν.Τα λαδια που αλλαζεις τακτικα τι διορθωνει το προβλημα? την σφιγγει?Μαλλον σε δουλευει.

ΕΣυ εχεις δει καμια ανακληση απο vw? ή δεν εχει καννενα προβλημα σε καννενα κινητηρα?

το οτι εγω πρεπει να δωσω 1000€ ποιος θα μου τα βρει? οι ''μονιμοι εχθροι''? η σοβαρη εταιρια? η γραμμη παραγωγης??

Με στοιχειώδη γνώση μηχανολογίας, είναι γνωστό ότι εάν ένα μηχανικό μέρος κινητήρα ΔΕΝ λιπαίνεται σωστά, τότε φθείρεται γρηγορότερα! Σε απάντηση της πρώτης σου απορίας: αλλάζοντας συχνότερα από το προβλεπόμενο (και λάθος χιλιομετρικό όριο κατά τη γνώμη πολλών) λάδια μακραίνεις την διάρκεια ζωής ΟΛΩΝ των μηχανικών μερών του κινητήρα αφού λιπαίνονται με λάδι καλύτερης ποιότητας για περισσότερο διάστημα! Η καδένα έχει κάποια μικρό-χιλιοστά ανοχή στη συναρμογή της τα οποία εάν είναι μεγαλύτερα τότε από τους κραδασμούς μεγαλώνουν (δηλαδή φθείρεται). Εσύ αλλάζοντας λάδια συχνότερα βοηθάς στην επιβράδυνση της μη προβλεπόμενης φθοράς.

Σε απάντηση της δεύτερης απορίας σου: ΔΕΝ υπάρχει καμία ανάκληση ακόμα από το Group VAG, και εάν σου πούνε να πληρώσεις λεφτά για τέτοια επισκευή τότε σε πιάσανε κότσο... Πολλά μηχανικά μέρη έχουν παραπάνω εγγύηση από τα 2 χρόνια και εάν δεν καλύπτονται πλήρως τότε ισχύει το λεγόμενο Kulanz που συμμετέχει ο πελάτης στο κόστος επισκευής κατά ένα ποσοστό.

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια και μου παν πως υπαρχει ανακληση και πως τα περισσοτερα εχουν φτιαχτει,επισης η ανακληση αφορα πιο πολλα 1.4 tsi και πολυ λιγα 1.2 tsi.O θορυβος κατα την εκκινηση οφειλεται τις περισσοτερες φορες στα υδραυλικα ωστηρια οπως αναφερθηκε πιο πανω,αλλα το προβλημα προερχεται απο την αντλια λαδιου(χαμηλη πιεση).

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια και μου παν πως υπαρχει ανακληση και πως τα περισσοτερα εχουν φτιαχτει,επισης η ανακληση αφορα πιο πολλα 1.4 tsi και πολυ λιγα 1.2 tsi.O θορυβος κατα την εκκινηση οφειλεται τις περισσοτερες φορες στα υδραυλικα ωστηρια οπως αναφερθηκε πιο πανω,αλλα το προβλημα προερχεται απο την αντλια λαδιου(χαμηλη πιεση).

δηλαδη θα μας τα ανακαλεσουν?

Link to comment
Share on other sites

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50849&pid=497005&st=20entry497005

σαυτο το τοπικ εχω ανεβασει ενα βιντεο με το πως ακουγεται ο δικο μου μπρικι..εσεις που εχετε το προβλημα σας κανει τον ιδιο ηχο?

Link to comment
Share on other sites

Επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια και μου παν πως υπαρχει ανακληση και πως τα περισσοτερα εχουν φτιαχτει,επισης η ανακληση αφορα πιο πολλα 1.4 tsi και πολυ λιγα 1.2 tsi.O θορυβος κατα την εκκινηση οφειλεται τις περισσοτερες φορες στα υδραυλικα ωστηρια οπως αναφερθηκε πιο πανω,αλλα το προβλημα προερχεται απο την αντλια λαδιου(χαμηλη πιεση).

Την Παρασκευή που επικοινώνησα με αντιπροσωπεία και εγώ μου είπαν ότι δεν έχει βγει ακόμα ανάκληση για καδένα!

Εάν είχε βγει θα λαμβάναμε είτε γράμμα, είτε τηλέφωνο! Τώρα αν είναι επισκευή του προβλήματος με την επίσκεψη του οχήματος σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αυτό δεν είναι ανάκληση αλλά "επισκευή κατά την επίσκεψη του πελάτη σε συνεργείο"...

Το ότι είχα δίκιο για την αντλία λαδιού μου το είχε επιβεβαιώσει και συνάδελφος στο εξουσιοδοτημένο που επικοινώνησα!

Αναμένουμε νεότερα από όποιον μάθει για τυχόν ανάκληση, αλλά να ζητήσετε τον κωδικό της!!!

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=50849&pid=497005&st=20entry497005 σαυτο το τοπικ εχω ανεβασει ενα βιντεο με το πως ακουγεται ο δικο μου μπρικι..εσεις που εχετε το προβλημα σας κανει τον ιδιο ηχο?

Ο ήχος που έχω ακούσει από κάποια tsi με πρόβλημα στην καδένα δεν μοιάζει με αυτόν που ανέβασες.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια σοβαρα περιμενετε να σας παρει η καθε αντιπροσωπεια τηλεφωνο ? Εδω δεν ειναι ευρωπη ....Και οσοι θυμουνται για την 24s4 ανακληση χρειαστηκαν 6 ωρες και 5 τηλεφωνα για να καταφερω να την κανω στο μανδυλα οταν επεμενε ο τεχνικος συμβουλος οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και κανενα θεμα... Οποιος παει και κανει ας μας πει τον αριθμο ανακλησης και σιγα σιγα θα ενημερωθει ο κοσμος και μετα οι αντιπροσωπειες...παντα ετσι γινοταν ...και αν δεν υπηρχαν τα φορουμ....ποιος ξερει....

Link to comment
Share on other sites

ta6ape

Μιας και σε βλεπω γνωστη της μηχανολογιας,Απαντησε μου σε παρακαλω γιατι σε εμενα πηδηξε δοντι η καδενα .ΔΕΝ ακουγεται τιποτα δεν βαραει τιποτα.εχει 50000 χλμ. 2006 μοντελο.ΑΝ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΟΤΑΝ Η ΚΑΔΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Αν μπορεις να μου κανεις και την εξυπηρετηση να κανονισεις στην αντιπροσωπεια για (αν και δεν με πιασανε κατσο,γιατι δεν μπηκα καν στον κοπο να επικοινωνησω) το προβλημα μου?μηπως και ειμαι σε καμια ανακληση γιατι ρε φιλε με 50000 να κατεβασω μισο κινητηρα κατω παει πολυ.Στην προκειμενη δε τον Μαιο ειναι και η τελευταια δοση(δεν το ειχα παρει καινουργιο) και τωρα καλουμε να δωσω αλλα ποσα??

* οσο για αυτα που σου λενε για αντλια λαδιου.Πολλοι εδω μεσα αλλαξανε καδενα και δεν εχουν προβλημα.Αρα δεν πονυρευεσαι οτι κατι αλλο τρεχει??

Edited by vasili
Link to comment
Share on other sites

Παιδια την τεταρτη το πρωι πηρα τηλεφωνο στην ΚΟSMOCAR και μου λενε πως συμφωνα με τον αριθμο πλαισιου μου δεν υπαρχει καμια καινουρια ανακληση.Επειτα ρωταω αν γενικα υπαρχει ανακληση για την καδενα για αλλα 1.2 tsi και μου λεει οχι.Μετα περνω τηλεφωνο σε αντιπροσωπεια στη θεσσαλονικη και μου λεει ο συμβουλος πως υπαρχει ανακληση για λιγα αυτοκινητα και πως τα περισσοτερα απο αυτα εχουν φτιαχτει.Του λεω για τον ηχο στην εκκινηση και μου λεει φερτο να το ακουσουμε και να να στειλουμε ερωτηση προς το εργοστασιο.

Αυτα. Τωρα βγαλτε τα συμπερασματα σας.

ta6ape Μιας και σε βλεπω γνωστη της μηχανολογιας,Απαντησε μου σε παρακαλω γιατι σε εμενα πηδηξε δοντι η καδενα .ΔΕΝ ακουγεται τιποτα δεν βαραει τιποτα.εχει 50000 χλμ. 2006 μοντελο.ΑΝ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΟΤΑΝ Η ΚΑΔΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Αν μπορεις να μου κανεις και την εξυπηρετηση να κανονισεις στην αντιπροσωπεια για (αν και δεν με πιασανε κατσο,γιατι δεν μπηκα καν στον κοπο να επικοινωνησω) το προβλημα μου?μηπως και ειμαι σε καμια ανακληση γιατι ρε φιλε με 50000 να κατεβασω μισο κινητηρα κατω παει πολυ.Στην προκειμενη δε τον Μαιο ειναι και η τελευταια δοση(δεν το ειχα παρει καινουργιο) και τωρα καλουμε να δωσω αλλα ποσα?? * οσο για αυτα που σου λενε για αντλια λαδιου.Πολλοι εδω μεσα αλλαξανε καδενα και δεν εχουν προβλημα.Αρα δεν πονυρευεσαι οτι κατι αλλο τρεχει??

Αυτο με την αντλια ισχυει και οχι μονο στους tsi αλλα και σε αλλους του group .

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πήρα κοσμοκαρ και με βάσει τον αριθμό πλαισίου μου δεν χρειάζεται αντικατάσταση καδένας. Τουλάχιστον έτσι είπαν.

Το παρέλαβα Οκτώβριο του 2011..

Edited by PoLo***
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πριν από ένα μήνα περίπου έκανα service και στην αντιπροσωπεία όταν έδωσε το πλαίσιο μου είχε βγει στην οθόνη μόνο η οδηγία 24w6 που είναι για τη γνωστή βαλβίδα του turbo.

Προχθές που τηλεφώνησα πάλι μου είπε ότι άλλαξε σε ένα Octavia 1.2Tsi και ότι αν ήταν και το δικό μου μέσα θα φαινόταν από το πλαίσιο,

Σε ξένο φόρουμ πάντως ο κωδικός που αναφέρεται στην αλλαγή της καδένας χρονισμού είναι 15D9.

Επίσης ο ήχος που κάνει η καδένα χρονισμού μοιάζει περισσότερο με κινητήρα Diesel κι όχι με το θόρυβο που ακούγεται στο βίντεο του φίλου σε αυτό το θέμα. Πάντως αν ο θόρυβος είναι μόνο κατά τη διάρκεια του cold start ίσως μπορεί να διορθωθεί με την αλλαγή τεντωτήρα.

Ελπίζω να μη μου κάτσει καμία τέτοια ιστορία γιατί σε δυο μήνες βγαίνω από την εγγύηση και δυστυχώς τα οικονομικά είναι μαύρα, σαν το θησαυροφυλάκιο της τράπεζας της Ελλάδος.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

ta6ape Μιας και σε βλεπω γνωστη της μηχανολογιας,Απαντησε μου σε παρακαλω γιατι σε εμενα πηδηξε δοντι η καδενα .ΔΕΝ ακουγεται τιποτα δεν βαραει τιποτα.εχει 50000 χλμ. 2006 μοντελο.ΑΝ ΔΕΝ ΛΙΠΑΙΝΟΤΑΝ Η ΚΑΔΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Αν μπορεις να μου κανεις και την εξυπηρετηση να κανονισεις στην αντιπροσωπεια για (αν και δεν με πιασανε κατσο,γιατι δεν μπηκα καν στον κοπο να επικοινωνησω) το προβλημα μου?μηπως και ειμαι σε καμια ανακληση γιατι ρε φιλε με 50000 να κατεβασω μισο κινητηρα κατω παει πολυ.Στην προκειμενη δε τον Μαιο ειναι και η τελευταια δοση(δεν το ειχα παρει καινουργιο) και τωρα καλουμε να δωσω αλλα ποσα?? * οσο για αυτα που σου λενε για αντλια λαδιου.Πολλοι εδω μεσα αλλαξανε καδενα και δεν εχουν προβλημα.Αρα δεν πονυρευεσαι οτι κατι αλλο τρεχει??

Δεν μας το είπες ότι το πήρες μεταχειρισμένο το αμάξι σου! Δεν ξέρουμε τι χρήση είχε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη!!!

Και το πιο αξιόπιστο αμάξι να είχες πάρει μεταχειρισμένο ΔΕΝ μπορείς να μιλάς για αξιοπιστία!!! Είναι μέγα λάθος!!!

Όσον αφορά τον ήχο που δεν άκουγες, ή κάποια άλλη ένδειξη, δεν είσαι ο μόνος που μπορεί να μην το πρόσεξες! Εδώ είχα πελάτες στη Ford όπου του βάραγε ο κινητήρας από τον μεταβλητό χρονισμό και δεν πήρε χαμπάρι, που εκεί σε κρύο κάνει σαν να βαράς με σφυριά μια λαμαρίνα!

Δόντι πήδηξε η καδένα σου από τον τεντωτήρα, έτσι συμβαίνει κατά 99% σε τέτοιες περιπτώσεις!

Αν διάβαζες σωστά τα λεγόμενά μου και τα λεγόμενα άλλων θα καταλάβαινες ότι όταν λέμε για λίπανση της καδένας μιλάμε κατά το COLD START!!! ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ δεν λιπαίνεται σωστά ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ = ΧΑΛΑΕΙ

Όταν παίρνει κανείς καινούριο αμάξι γνωρίζει όταν θα άκουσε-αισθανθεί κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο. Σε μεταχειρισμένο έχει άλλη αντιμετώπιση κανείς στο αμάξι του! Και που ξέρεις αν ο προηγούμενος είχε βάλει πρόγραμμα από κάποιον επιτήδειο που του υποσχόταν 230 και "πράσινα" άλογα???

Καταλάβετέ το ότι τα αυτοκίνητα αφού φτιάχνονται από ανθρώπους θα έχουν ατέλειες, είτε κατα-λάθος είτε επίτηδες !!! Και στο κάτω κάτω αν ήταν όλα τέλεια δεν θα έμπαινε στον κόπο ο Ευρωπαίος να το αλλάξει στην πενταετία (το πολύ)!!!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Δεν μας το είπες ότι το πήρες μεταχειρισμένο το αμάξι σου! Δεν ξέρουμε τι χρήση είχε από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη!!!

Και το πιο αξιόπιστο αμάξι να είχες πάρει μεταχειρισμένο ΔΕΝ μπορείς να μιλάς για αξιοπιστία!!! Είναι μέγα λάθος!!!

Όσον αφορά τον ήχο που δεν άκουγες, ή κάποια άλλη ένδειξη, δεν είσαι ο μόνος που μπορεί να μην το πρόσεξες! Εδώ είχα πελάτες στη Ford όπου του βάραγε ο κινητήρας από τον μεταβλητό χρονισμό και δεν πήρε χαμπάρι, που εκεί σε κρύο κάνει σαν να βαράς με σφυριά μια λαμαρίνα!

Δόντι πήδηξε η καδένα σου από τον τεντωτήρα, έτσι συμβαίνει κατά 99% σε τέτοιες περιπτώσεις!

Αν διάβαζες σωστά τα λεγόμενά μου και τα λεγόμενα άλλων θα καταλάβαινες ότι όταν λέμε για λίπανση της καδένας μιλάμε κατά το COLD START!!! ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ δεν λιπαίνεται σωστά ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ = ΧΑΛΑΕΙ

Όταν παίρνει κανείς καινούριο αμάξι γνωρίζει όταν θα άκουσε-αισθανθεί κάτι διαφορετικό από το συνηθισμένο. Σε μεταχειρισμένο έχει άλλη αντιμετώπιση κανείς στο αμάξι του! Και που ξέρεις αν ο προηγούμενος είχε βάλει πρόγραμμα από κάποιον επιτήδειο που του υποσχόταν 230 και "πράσινα" άλογα???

Καταλάβετέ το ότι τα αυτοκίνητα αφού φτιάχνονται από ανθρώπους θα έχουν ατέλειες, είτε κατα-λάθος είτε επίτηδες !!! Και στο κάτω κάτω αν ήταν όλα τέλεια δεν θα έμπαινε στον κόπο ο Ευρωπαίος να το αλλάξει στην πενταετία (το πολύ)!!!

Σε αντιμετωπιζω τελειως φιλικα.Αλλα μην αρχιζουμε τις παπα....ιες των αντιπροσωποιων και τα σχετικα.Το αμαξι το εχω εγω 4 χρονια και δουλευει ρολοι.Προγραμμα του εβαλα εγω και ΝΑΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΣΕ απο ααυτο μιας και ειναι 3 χρονια πανω.

Σε βλπεω πολεμιο δεν ξερω και εγω ποιανου,αντιπροσωπειας,εργοστασιου,συνεργειου? και καλα κανεις.Τουλαχιστον να λεμε ομως τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη.

Επειδη διαβασα προσεκτικα το τι εγραψες (και στο παραθετω :Η ίδια ζημιά σε καδένες, γρανάζια μεταβλητού, έμβολα, κτλ., συμβαίνει σε όλα τα οχήματα εάν ΔΕΝ δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού και εάν τα λάδια είναι κακής ποιότητας ή ταλαιπωρημένα από τα πολλά χιλιόμετρα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος τη φθοράς της καδένας χρονισμού σε όποια βιομηχανία το χρησιμοποιεί στους κινητήρες της, και αυτό είναι γεγονός!).ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΞΟΦΛΑΩ ΣΤΙΣ 24 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΕ 50000 ΚΜ. ΘΕΛΕΙ ΞΥΛΩΜΑ Ο ΜΙΣΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.δεν φταιει ουτε τα λαδια που βαζω,ουτε οι βενζινες,ουτε ο προηγουμενος ιδιοκτητης.

Παραδεξου τα προφανεστατα.

Link to comment
Share on other sites

Σε αντιμετωπιζω τελειως φιλικα.Αλλα μην αρχιζουμε τις παπα....ιες των αντιπροσωποιων και τα σχετικα.Το αμαξι το εχω εγω 4 χρονια και δουλευει ρολοι.Προγραμμα του εβαλα εγω και ΝΑΙ ΔΕΝ ΧΑΛΑΣΕ απο ααυτο μιας και ειναι 3 χρονια πανω.

Σε βλπεω πολεμιο δεν ξερω και εγω ποιανου,αντιπροσωπειας,εργοστασιου,συνεργειου? και καλα κανεις.Τουλαχιστον να λεμε ομως τα συκα συκα και την σκαφη σκαφη.

Επειδη διαβασα προσεκτικα το τι εγραψες (και στο παραθετω :Η ίδια ζημιά σε καδένες, γρανάζια μεταβλητού, έμβολα, κτλ., συμβαίνει σε όλα τα οχήματα εάν ΔΕΝ δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού και εάν τα λάδια είναι κακής ποιότητας ή ταλαιπωρημένα από τα πολλά χιλιόμετρα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος τη φθοράς της καδένας χρονισμού σε όποια βιομηχανία το χρησιμοποιεί στους κινητήρες της, και αυτό είναι γεγονός!).ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΞΟΦΛΑΩ ΣΤΙΣ 24 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΜΕ 50000 ΚΜ. ΘΕΛΕΙ ΞΥΛΩΜΑ Ο ΜΙΣΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.δεν φταιει ουτε τα λαδια που βαζω,ουτε οι βενζινες,ουτε ο προηγουμενος ιδιοκτητης.

Παραδεξου τα προφανεστατα.

Και εγώ φιλικά αντιμετωπίζω όποιον συναναστρέφομαι!

Δεν υποστηρίζω κανένα συνεργείο!!! Δούλεψα σε αρκετά συνεργεία ως τεχνικός σύμβουλος και έχω μαζέψει αρκετή εμπειρία (η περισσότερη αρνητική) καθώς δεν καθόμουν στο γραφείο μου μόνο, γι' αυτό και δεν δουλεύω πια σε συνεργεία...

Απλά ήθελα να τονίσω την τάση που έχουμε να γενικεύουμε τη ζημιά που παθαίνουμε και να το φανερώνουμε ότι θα συμβεί σε όλα τα όμοια αμάξια! Κάτι τέτοιο δεν είναι σωστό! Οι εμπειρίες λίγων δεν βγάζουν κανόνα για τους πολλούς!

Αυτά που έγραψα είναι τα συνηθισμένα προβλήματα και η σύνηθες αιτίες που τα προκαλούν, μέσα από "βάση δεδομένων" και εμπειριών όχι μόνο από τη VW!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.