Jump to content
Alkis

Αγορά Νεου Polo 1.2 Tsi

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

Τελευταία κοιτάζω το πόλο σε 1.2 tsi..μπορεί να μου πεί κάποιος άμα αξίζει να το πάρω η όχι? Μου λένε πάρα πολλά άτομα οτι είναι προβληματικό αμάξι και θα ήθελα την γνώμη σας....help!!

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να διαβάσεις την ενότητα "Προβλήματα". Επίσης, κάνε το ίδιο για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν και αποφάσισε τι θα αγοράσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι τα κοιτάω και βλέπω οτι οι πιο πολλοί έχουν προβλήματα...σήμερα σκέφτηκα και για το TDI 1.2 επειδή τα χιλιομετράκια μου τα κάνω και πιστεύω θα με συμφέρει

Link to comment
Share on other sites

Έχω συνάδελφο που έχει το 1.2Tdi και είναι υπέρ ευχαριστημένος. Έχει σε δυο χρόνια 45.000χλμ και δεν του έχει βγάλει τίποτα. Κάνει τα προβλεπόμενα Service κι όταν ταξιδεύει δεν φείδεται ταχύτητας,

Για τα προβλήματα είπα ψέμματα. Του έκλεψαν την κεραία και ήταν η παλιά, η μακρυά.

Για τα 1.2Tsi είναι λογικό να διαβάζεις πολλά προβλήματα αφού το κλαμπ αυτό είναι αφιερωμένο στη συγκεκριμένη μάρκα και η ενότητα Προβλήματα σε συγκεκριμένο σκοπό. Άλλωστε έτσι όπως έχει γίνει η παραγωγική διαδικασία των αυτοκινήτων όλες πλέον οι μάρκες έχουν κάποια προβλήματα.

Προς Θεού μη παρεξηγηθώ. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Λέω πως παντού δύναται να προκύψουν προβλήματα και παντού δύναται προκύψει ουδέν. Αυτό που λέμε "γουρούνι στο σακί".

Link to comment
Share on other sites

Το 1.2Tsi 105Ps που είναι το δικό μου, έχει περίπου τη ροπή ενός ατμοσφαιρικού 1.8, την ιπποδύναμη ενός 1.6 ατμοσφαιρικού αλλά δίνει πιο γρήγορη αίσθηση από 1.6 ατμοσφαιρικό, την κατανάλωση ενός 1.2 ή 1.4 ατμοσφαιρικού (το δικό μου είναι Skoda Roomster με 5-αρι χειροκίνητο κιβώτιο) ανάλογα με το πόδι και τον ήχο από μια ραπτομηχανή Singer όταν είναι στο ρελαντί. Αυτονομία εντός πόλης (μικρή επαρχιακή) περίπου 600 με 700χλμ κι εκτός πόλης (αυστηρά) έχω δει έως 1.120 και επί του πρακτέου βγάζει περί τα 1.000χλμ +- ανάλογα τις συνθήκες αλλά με ταχύτητα 120χ.α.ω στην Εθνική και την Εγνατία. Έχω 55 λίτρα ρεζερβουάρ και δεν είμαι της τρεχάλας. Τελική (δυστυχώς χρειάστηκε να το μάθω) ~190χ.α.ω

Στα 190 χ.α.ω κάπου πάνω από τις 4.800 (δεν έβλεπα κοίταζα να προλάβω να πάω το παιδί στο νοσοκομείο)

Στα 170 χ.α.ω 4.500 στρ

Στα 120 χ.α.ω 2.700 στρ

Στα 100 χ.α.ω.2.400 στρ

Στα 80 χ.α.ω. κάτω από 2.000 στρ

Στα 60 χ.α.ω. κάτω από 1.500στρ

Σε κάθε περίπτωση με 5η στο κιβώτιο. Όσον αφορά στις ανηφόρες τώρα τι να σου πω. Τον Μπράλλο τον κατάπιε για πλάκα, το ίδιο και το Μέτσοβο, το ίδιο και τον ορεινό όγκο της Ροδόπης. Γενικότερα καμία σχέση τόσο με το Octavia MK I 1.6 105Ps αλλά και το Fabia MK I 1.2Htp 64 Ps που είχα. Κανένα μέτρο σύγκρισης τόσο στην απόδοση όσο και στην επαφή με το οδόστρωμα.

Παρακαλώ συγχωρήστε με, αλλά αυτά τα βιώματα έχω κι αυτά μπορώ να εκθέσω με σιγουριά. Στο καθαρά μηχανολογικό μέρος θεωρώ ότι τα αυτοκίνητα τα δικά σας Polo, είναι πιο οικονομικά λόγω της 6ης ταχύτητας στα μηχανικά κιβώτια. Τα DSG είναι ίδια.

Το 1.2Tdi 75Ps δεν ξέρω πως είναι αλλά όπως μου είπε έχει τη δύναμη ενός 1.6 ατμοσφαιρικού και την αίσθηση ενός 1.4 ατμοσφαιρικού. Από δε κατανάλωση του βγάζει εκτός πόλης 1.200 με 1.300 χλμ. Από τελική ταχύτητα δεν ξέρω αλλά όπως μου είπε το έχει πάει ουκ ολίγες φορές 160 - 170 χ.α.ω στα ταξίδια.

Το 1.2Tsi 85Ps δεν έχω καμία απολύτως γνώμη ή κι επαφή με το αυτοκίνητο.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Το 1.2Tsi 85Ps δεν έχω καμία απολύτως γνώμη ή κι επαφή με το αυτοκίνητο.

90 Μάλλον εννοείς αδερφέ!! τεράτιες διάφορες με το δικό σου δεν έχει εκτος της τελικής και της αυτονομίας λόγο 45αρίου ντεποζίτου που έχουμε.Και έγω έχω αυτην την εντύπωση πως η 6η θα είναι πιο οικονομική στην έκδοση των 105 ίππων. όσο για τον φίλο πιο πάνω να του πω οτι το diesel θα έχει ακόμα λιγότερα απο όσα προβλήματα έχει το Polo. Το δίκο μου ΠΧ το 90άρι δεν έχει βγάλει καμια παιδκή ασθένεια μέχρι στιγμής. Ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι και στο πως οδηγάς το αυτοκίνητο σου.

Link to comment
Share on other sites

Ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι και στο πως οδηγάς το αυτοκίνητο σου.

Τι σχέση μπορεί να έχει ο τρόπος που οδηγείς ένα αυτοκίνητο, όταν αυτό καίει λάδια με το καλημέρα? ή που χτυπά το DSG?

Edited by redchampion
Link to comment
Share on other sites

90 Μάλλον εννοείς αδερφέ!! τεράτιες διάφορες με το δικό σου δεν έχει εκτος της τελικής και της αυτονομίας λόγο 45αρίου ντεποζίτου που έχουμε.Και έγω έχω αυτην την εντύπωση πως η 6η θα είναι πιο οικονομική στην έκδοση των 105 ίππων. όσο για τον φίλο πιο πάνω να του πω οτι το diesel θα έχει ακόμα λιγότερα απο όσα προβλήματα έχει το Polo. Το δίκο μου ΠΧ το 90άρι δεν έχει βγάλει καμια παιδκή ασθένεια μέχρι στιγμής. Ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι και στο πως οδηγάς το αυτοκίνητο σου.

Ok, απλά στη Skoda έχουμε 63Kw δηλαδή 86Hp. Οπότε για να είμαστε πιο ακριβείς ας χρησιμοποιήσουμε τα Kw. To δικό μου λοιπόν έχει 77Kw.

Όσον αφορά στο τεπόζιτο και τα Fabia 45 λίτρα χωρητικότητα έχουν. Απλά το δικό μου δεν είναι Fabia αλλά Roomster, το οποίο στον υπόλοιπο πλην Ελλάδας κόσμο κυκλοφορεί και στις τρεις εκδοχές 1.2 βενζίνης και 2 εκδοχές πετρελαίου.

Εγώ είμαι πεπεισμένος ότι τα Polo έχουν χαμηλότερη κατανάλωση λόγω 6ης σχέσης.

@Redchampion.

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ο συντάκτης του θέματος αναφέρεται στον 1.2Tsi και τον 1.2Tdi που δεν έχουν το θέμα κατανάλωσης λαδιού, εκτός κι αν θεωρείται κατανάλωση τα ~500ml / 15.000χλμ. Όσο για το DSG αν εννοείς τον ήχο που κάνει σε χαμηλές ταχύτητες και κατά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ναι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση μπορεί να έχει ο τρόπος που οδηγείς ένα αυτοκίνητο, όταν αυτό καίει λάδια με το καλημέρα? ή που χτυπά το DSG?

Το γεγονός ότι χτυπά το dsg δεν αποτελεί πρόβλημα. Είναι φυσιολογικός αυτός ο ήχος...

Link to comment
Share on other sites

Τελικα κατεληξα στο TDI..σκεφτομαι να το παρω και σε ασπρο για να μην πληρωσω και το εξτρα χρωμα επειδη παει +450 (τωρα θα μου πειτε θα δωσεις 15 χιλιαρικα τα 450 σε πειραξαν? :D )αλλα πιστευω σε ασπρο με μαυρη ζαντουλα GTI 17αρα θα ηταν καλο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι το TDI...

Το TDI με 17"?? Δεν ξέρω, υπερβολικό μου φαίνεται,.

Προσωπική άποψη καθαρά, εσύ να κάνεις αυτός που σου αρέσει! :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Με το TSI θα πάρεις ένα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο το οποίο όμως θα σου βγάζει αυτονομία σε πολύ καλή

περίπτωση περί τα 700 km (Τα 1000 δεν υπάρχει περίπτωση, 20.000 km έχω κάνει και το δικό μου max είναι τα 660

με αρκετή προσοχή).

Με το TDI θα πάρεις ένα σαφώς πιο νωχελικό αυτοκίνητο αλλά την διαφορά στην τσέπη θα την δεις στα...πρώτα μέτρα.

Καμία σχέση πλέον τα diesel με τα βενζίνης έτσι όπως έχουν πάει οι τιμές. Αν δεν σε απασχολεί τόσο η ταχύτητα

(που εμένα πλέον δεν με απασχολεί) πάρε το TDI και δεν θα μετανιώσεις.

Για αξιοπιστία: Το αυτοκίνητο μετά από 2 χρόνια κυκλοφορίας έχει πλέον αντιμετωπίσει πολλές από τις παιδικές του ασθένειες.

Link to comment
Share on other sites

σορρυ λίγο offtopic: εγώ πάντως βγάζω max 550km αθήνα ...μέσα σε πόλη λέτε η εκτός?

του πίνω λίγο το αίμα είναι η αλήθεια...γεμίζω κάθε φορα 42λιτρα +3 που έχουν απομεινει...(τα +7 =52λίτρα δεν έχω ανακαλύψει τι παίζει ακόμα)

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση μπορεί να έχει ο τρόπος που οδηγείς ένα αυτοκίνητο, όταν αυτό καίει λάδια με το καλημέρα? ή που χτυπά το DSG?

Δεν νομίζω να είπα πουθένα οτι φταέι ο οδηγός για όλα. Άλλα εδω και τεσσερα χρόνια που είμαι 10 ώρες στους δρόμους και βλέπω κάθε 15 αμάξια τα εφτά να ξεκινάνε με τέρμα γκάζι και συμπλέχτη απο διόδια μου ανεβαζει τα ΔΙΚΑ μου ποσοστά φταιξίματος των οδηγών. Κάπου διάβασα οτι σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ενα σορο ασθένείες. Και πολλές μάλιστε. H VW περισσότερες κάποια άλλη λιγότερες.

Βέβεια όλα αυτα είναι βάση το βλέπει ο καθένας απο την μερία του.ΠΧ ενας μηχανικός το βλέπει σύμφωνα με την δικια του εμπειρία (Ποιότητα μηχανης χρόνος ζωης μοτερ μπλα μπλα μπλα μπλα. Απλα θεωρώ πως αρκέτοι (οχι οι περισσότεροι) τα ξεπατίζουν τα αυτοκίνητα τους. Και είναι λογικό αυτος ο παραγάγοντας να αυξάνει τις πιθανότητες του μεγέθους της βλάβης ενω νεο

Τελικα κατεληξα στο TDI..σκεφτομαι να το παρω και σε ασπρο για να μην πληρωσω και το εξτρα χρωμα επειδη παει +450 (τωρα θα μου πειτε θα δωσεις 15 χιλιαρικα τα 450 σε πειραξαν? :D )αλλα πιστευω σε ασπρο με μαυρη ζαντουλα GTI 17αρα θα ηταν καλο!
γένητου κινητήρου-αυτοκινήτου.

δεν θα έχει επίπτωση στην απόδοση αυτό?

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το 1.2 tsi αξιζει!

Εχω κανει γυρω στα 55400χλμ και ειμαι γενικα ευχαριστημενος. Το μοτερ ειναι οντως απιστευτο για 1200 και

δοξασι ο θεος δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα (φτου φτου)!!

Οσον αφορα την καταναλωση ειναι ικανοποιητικοτατη με 6,5L-7L/100km στην εθνικη με 120km/h και 4,5L/100km μεσα στην ευβοια που το χρησιμοποιω με 80km/h.

Εαν φυσικα το πατησεις παραπανω καιει απο 8-12L μεικτη καταναλωση.

Οσον αφορα τη σταθεροτητα, επειδη το τρεχω, τολμω να πω οτι δεν με εχει απογοητευσει ποτε! Πολυ καλο πατημα στο δρομο, και στις μεγαλες ταχυτητες (εως 195km/h) ειναι ωραια η συμπεριφορα του.

Tα μονα κακα που εχει, ειναι

1) Ενα τριξιμο που μου εκανε πισω απο το ντουλαπακι του συνοδιγου το οποιο το ελυσα στην αντιπροσωπεια.

2) Ενα ελαφρυ τριξιμο στα παραθυρα στο κατεβασμα το οποιο δεν νομιζω να λυθει ποτε αν και δεν με πολυενοχλει.

3) Το κοστος μικρου και μεγαλου service στην αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

1) Για μενα μηνα σχολεισαι με vw

2)Παρε diesel τελευταιας γενιας...και θα μας ευγνομωνεις καια πο δυναμη και απο καταναλωση.

3) Υπαρχουν παρα πολλες προσφορες πλεον στα diesel και μπορεις να βρεις εξαιρετικα πακετακια σε πολλες εταιριες.

4)Εαν θες σονυ και καλα vag group κοιτα σε seat ειναι μακραν τα ποιο τιμια στην τιμη τους και τα παντα πανω ειναι vag group

Αποτελει προσωπικη αποψη . Συμβουλη

Link to comment
Share on other sites

Να παρω αμαξι η θα χρεωκοπησουμε και θα γυρισουμε στην δραχμη :PPP

εγω αυτη τη περιοδο δεν θα δινα λεφτα...περιμενε λιγο να κατασταλαξουμε σαν χωρα τι θελουμε και που παμε και μετα βλεπεις τι κανεις...

Link to comment
Share on other sites

Να παρω αμαξι η θα χρεωκοπησουμε και θα γυρισουμε στην δραχμη :PPP

Εαν σου περισσεύουν, αγόρασέ το. Αν όχι, κάτσε εκεί που κάθεσαι και θα είσαι μιά χαρά! Είναι πολύ απλά τα πράγματα, γιατί τα κάνεις δύσκολα?

Link to comment
Share on other sites

Τελικα παιδια παρειγγειλα το skoda fabia σε πετραιλεο...θα δωσω τα μισα λεφτα προκαταβολη και τα υπολοιπα δωσεις...ελπιζω να εγκριθει το δανειο!θα σας ενημερωσω!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.