Jump to content
eliasj

Golf - Κιβώτιο DSG [Γενική Συζήτηση - Προβλήματα - Λύσεις]

Recommended Posts

Σε ποιο συνεργείο είπαμε πως έγινε η δουλειά;
Στην karenta αλλα στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου (passat cc dsg7) είχα αλλάξει τα ίδια πράγματα εντός εγγύησης χωρις κανένα προβλημα (στο ίδιο συνεργειο)
Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα είχα βλάβη του Dsg7 (Golf 6 , 122hp , Μάρτιος 2010 23000km). Συγκεκριμένα: Μόνιμα αναμένο ένα πορτοκαλί λαμπάκι στο καντράν , αναβόσβηνε η ένδειξη R, D, S..όποια και αν επέλεγα. Ο κινητήρας λειτουργούσε κανονικά όμως το κιβώτιο αρνιόταν να λειτουργήσει. Είχα επέκταση εγγύησης .

Μετά 18! μέρες στο συνεργείο της αντιπροσωπείας , πήρα το αυτοκίνητο επισκευασμένο (πριν ένα μήνα, Σεπτέμβριος 2012).

Μου είπαν ότι άλλαξαν ολόκληρο το σασμάν.

Από τότε έχω διανύσει 600km.Όλα φαίνονται καλά εκτός του ότι μετά την επισκευή έχω εντονότερο το πρόβλημα του ήχου στις ανωμαλίες. Τώρα το ακούω και σε ποιο υψηλές ταχύτητες.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω : πώς μπορώ να βεβαιωθώ πως πράγματι έχω νέο σασμάν, και όχι ένα παλιό επισκευασμένο;

Ευχαριστώ

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Yποτίθεται πως όταν έκανα και εγώ αλλαγή DSG7 μου είπαν πως μόνο ανακατασκευής μπορούν να δικαιολογήσουν

στα πλαίσια της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Αναδημοσιεύω το παρόν μήνυμά μου από άλλο σημείο του forum, γιατί είναι σχετικό:

Θα ήθελα πιθανές πληροφορίες και αντίστοιχη εμπειρία για προβλήματα σε DSG7. Έχω ένα VW Passat TSI Bluemotion DSG7 2011 με λίγο λιγότερα από 20.000 χλμ., (για λίγο ακόμη εντός διετούς εγγύησης, το έχω 21 μήνες) που μου παρουσιάζει προβλήματα:

1. Συνεχής κροταλισμός κατά την πορεία του αυτοκινήτου -που η εταιρεία επιμένει ότι είναι φυσιολογικός και τον κάνει το DSG. Θυμίζει παλιά αυτοκίνητα που τρίζουν ή έχουν πρόβλημα με την εξάτμιση...

2. Δυσκολία στην αλλαγή των ταχυτήτων (κυρίως 1ης-3ης σχέσης). Προβληματική μετάβαση από τη μία στην άλλη με θόρυβο, απότομα ξαφνικά τινάγματα σε χαμηλή ταχύτητα, που δίνουν την αίσθηση να χάνεται ελαφρώς η ευστάθεια και νομίζεις ότι δεν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αίσθηση αναπήδησης σε ελαφρώς ανωφερές οδόστρωμα.

3. Διαρκή προβλήματα με το Start & Stop -συχνά πυκνά δε λειτουργεί και κάποιες λίγες από τις πολλές φορές που δε λειτουργεί θυμάται να βγάλει μήνυμα λάθους στην οθόνη… Γνωρίζω ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος, για να ενεργοποιηθεί, και δεν απαιτώ να λειτουργήσει στο πρώτο φανάρι που σταματώ…

4. Άναψε και πάλι η λυχνία του κινητήρα (engine check). Την πρώτη φορά στους εννιά μήνες και τώρα στους είκοσι ένα. Κάποιες μέρες χωρίς αυτοκίνητο -δύο την πρώτη μεγάλη φορά και τέσσερεις τη δεύτερη, γιατί μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο. Χειροκίνητο αυτοκίνητο αντικατάστασης θα βρισκόταν, αυτόματο όμως όχι. Όταν η εταιρεία δεν καλύπτει τους πελάτες της για προβλήματα που προκαλούν δικά της ελαττωματικά προϊόντα, θα μείωνε τη δυσαρέσκεια αν εξασφάλιζε ένα αυτόματο αυτοκίνητο, εφόσον εμπορεύεται πολλά από αυτά. Ως υπεύθυνος της εταιρείας θα παρείχα ενοικιασμένο αυτόματο αυτοκίνητο, για να περιόριζα τη δυσαρέσκεια αγανακτισμένων πελατών και να ξανακέρδιζα την εμπιστοσύνη τους -το ζήτησα από την εταιρεία, αλλά το αίτημά μου δεν ικανοποιήθηκε. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη διαφήμιση για μια εταιρεία να έχει ικανοποιημένους πελάτες, που θα πουν θετικά σχόλια και θα αυξήσουν τις πωλήσεις σου. Θα γίνουν και πάλι επισκευές σε φισάκια καλωδίωσης και αναβαθμίσεις…

5. Αύριο τι;

6. Σκέφτομαι να μπω σε νομική διαδικασία για αντικατάσταση με καινούργιο -αν και έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στην αξιοπιστία της εταιρείας και θα επιθυμούσα επιστροφή των χρημάτων (αναστροφή πώλησης)… Ο λόγος είναι ότι ενώ διάβασα (εκ των υστέρων, ψάχνοντας να βρω πληροφορίες) πως είχε πολλά προβλήματα το DSG6, τελικά η βελτιωμένη και πολυδιαφημισμένη έκδοση του DSG7, διαπίστωσα εκ πείρας ότι επίσης έχει πολλαπλά προβλήματα.

7. Με ενημέρωσαν ότι θα μου αλλάξουν τον πολύδισκο και επίσης κάτι φισάκια στην καλωδίωση -είναι ακόμη στο συνεργείο. Είκοσι ένα μήνες που οδηγώ το αυτοκίνητο αισθάνομαι ότι δεν πηγαίνει καλά -απλώς τελευταία τα προβλήματα ήταν πολλά και μαζεμένα…

Έχω διαβάσει για πάρα πολλά προβλήματα με το DSG7 παγκοσμίως (Κίνα, Αμερική, Γαλλία, Σαουδική Αραβία, Ινδία, Λίβανο…), για επεκτάσεις της εγγύησης, για ανακλήσεις μοντέλων και πολύ προβληματισμό… Θα ήθελα τη γνώμη, τις συμβουλές και πιθανές αντίστοιχες ή άλλες εμπειρίες!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια.κ εμενα στην αντιπροσωπεια μου ειπανε πως χρειαζεται αλλαγη στον πολυδισκο του dsg αλλα εγω δεν καταλαβα κατι.τρεμουλα κλπ.το πουδισκο που θα βαλουν ειναι ανακατασκευασμενο? ξερετε?καπου ειχα διαβασει οτι ειναι πιο ανθεκτικα πλεον αυτα που βγαινουν ειμαι στην επεκταση εγγυησης

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το Σαββατο ενω πηγαινα αεροδρομιο και εχω το κιβωτιο στο D με 90 χλμ και 7η κανω ενα κατεβασμα σε 6η με τα paddles στο τιμονι και μετα κολλησε ουτε ανεβαζε ουτε κατεβαζε απο τα paddles μονο χειροκινητα.

Σταματησαν να δουλευουν τα paddles.Παρκαρα και εσβησα.Μετα που εφυγα ολα δουλευαν τελεια μεχρι σημερα.Τι αραγε να εγινε?Κολλησε?το εχει παθει κανεις αλλος?

Link to comment
Share on other sites

Από τον λεβιε δοκιμασες να αλλαξεις? Τα κουμπια για το rcd που εχεις πανω στο τιμονι δουλευαν?

Αν δεν αλλαζε ουτε απο τον λεβιε τοτε ηταν θεμα κιβωτιου αν δεν αλλαζε απλα απο τα αυτακια ηταν θεμα τιμονιου και των ηλεκτρικών μερών του

Link to comment
Share on other sites

Από τον λεβιε δοκιμασες να αλλαξεις? Τα κουμπια για το rcd που εχεις πανω στο τιμονι δουλευαν?

Αν δεν αλλαζε ουτε απο τον λεβιε τοτε ηταν θεμα κιβωτιου αν δεν αλλαζε απλα απο τα αυτακια ηταν θεμα τιμονιου και των ηλεκτρικών μερών του

χειροκινητα δουλευε μονο τα αυτακια δεν δουλευαν.Τωρα δουλευουν ολα κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Καλή φάση αν και με την τιμη αυτή δεν ξέρω αν συμφέρει. Με 618€ αγορα και κανά 200€ εργατικά=818.Με 850€ κανεις την δουλειά στην αντιπροσωπεία

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

ιδια με τα εργοστασιακά ειναι!

Τα μονα aftermarket ειναι της INA Engineering που δεν εχει βγει ακομα!

Γιαννη ποσταρε τα Link εδω για να τα εχουμε υποψη μας.

Link to comment
Share on other sites

xa αν το λεει .δεν ξερεις οτι μονο το 6 δεν εχει θεμα και εισαι και κατοχος..για παρε 7 να τρελαθεις... 29 σελιδες προβληματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει link

Είναι Αμερικανικη εταιρία που εξελίσει διαφορα πράγματα για Group VAG, πριν δυο χρόνια αποφάσισε να ασχοληθεί με 1,4tsi & DSG7 και άρχισε να εξελήσει διπλό συμπλέκτη για DSG7 που να αντέχει πάνω απο 35κιλά ροπής . Το όλο πράγμα γίνεται με αργούς ρυθμούς διότι στην αμερική δεν κυκλοφορεί DSG7 οπότε όλα γίνονται εξ αποστάσεως .

Πάντως είχε στείλει για δοκιμή εναν διπλό συμπλέκτη σε γνωστό Θεσσαλονικιοτικο βελτιωτή που μπήκε σε Ibiza Cupra DSG7 Hybrid 260 αλογα 35 κιλά ροπής( γαζώνει)

Δεν ξέρουμε αν ποτέ θα βγεί στο εμπόριο ....Εγω που ειχα επικοινωνήσει μαζί τους για να τους βοηθήσω για μερικά κλασικά προβλήματα που βγάζει το DSG7 μου ελεγαν οτι θα βγει συντομα και θα βγει συντομα ...

Όλα αυτά τα διαβασα μεσω ξενων φορουμ

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον σημερα πηρα το Vag-com και μου εβγαλε τα εξης

Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb

Part No SW: 5K0 953 507 AH HW: 5K0 953 549 B

Component: Lenks.Modul 008 0080

Revision: -------- Serial number: 90422KID000EV

Coding: 1892140000

Shop #: WSC 01357 011 00200

ASAM Dataset: EV_SMLSNGKUDS A05001

ROD: EV_SMLSNGKUDS_VW36.rod

VCID: 76E32140C9CC09A80B0

Multifunction steering wheel control module:

Subsystem 1 - Part No SW: 3C8 959 537 D HW: 3C8 959 537 D

Component: E221__MFL-TK6 H06 0022

Serial number: 30000000000000372859

Coding: E30000

1 Fault Found:

365080 - Controls in Steering Wheel

U108E 00 [008] - No Communications

Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 5

Reset counter: 123

Mileage: 21735 km

Date: 2013.14.23

Time: 11:41:37

Τωρα εδω και 1700 χιλιομετρα δεν το εχει ξανακανει αλλα θα παω να τους ρωτησω ετσι προληπτικα.

Link to comment
Share on other sites

κατι παίζει με το πολυλειτουργικο τιμόνι δεν έχεις θέμα με το DSG λογικά θα πρέπει να αλλάξεις αυτάκια και κουμπιά για το rcd το έχει πάθει φίλος σε Cupra και νόμιζε ηταν σασμαν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είμαι κάτοχος Golf Tsi 122HP μοντέλο 2009 χωρίς επέκταση εγγύησης.

Πριν μερικούς μήνες άλλαξα το mechatronic μιας και μου έμεινε το DSG στο χέρι. Ευτυχώς το κόστος του ανταλλακτικού καλύφθηκε από την αντιπροσωπεία (μάλλον λόγω των συχνών αναφορών για τέτοια προβλήματα).

 

Χθες σε τακτικό έλεγχο, μου ανέφεραν ότι θέλει αλλαγή ο πολύδισκος (έχω σκορτσάρισμα κατά την εκκίνηση μόνο).

Σε αμάξι 3,5 ετών και με 45.000 χλμ το θεωρώ κρίμα.

Έχει ακολουθήσει κανείς κάποια διαδικασία επικοινωνίας με Γερμανία για διαμαρτυρία η άλλο τρόπο ώστε να ζητήσω κάλυψη αυτής της δαπάνης;

Σε άλλες χώρες άκουσα ότι έγιναν προληπτικές ανακλήσεις...

Edited by tasanton
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.