Katafractos Posted September 10, 2012 Report Share Posted September 10, 2012 (edited) Καλησπέρα, Κατ' αρχήν να ζητήσω συγνώμη αν υπάρχει κάτι ανάλογο αλλά έψαξα σε πρόσφατα θέματα και δεν βρήκα κάτι. Θα σας διηγηθώ αυτό που μου συνέβει σήμερα και θα ήθελα τι γνώμη όσων γνωρίζουν. To Golfάκι μου (mk4 1,4 Generation 2001) έφτασε αισίως τα 147.000 χλμ και ήρθε η ώρα για να κάνει κάποιο service. (άναβε και στις ενδείξεις). Πήγα λοιπόν στο εξουσιοδοτημένο όπου το πάω εδώ και 11 χρόνια και από το οποίο δεν έχω κανένα παράπονο μέχρι σήμερα και μου είπε ότι πέρα από λάδια, φίλτρα, μπουζιά, κτλ, πρέπει να αλλάξω ιμάντες μιας και τους είχαμε αλλάξει στα 60.000χλμ και κανονικά έπρεπε να έχουν αλλαχτεί στα 120.000χλμ. Λόγω κόστους όλων αυτών καθώς και οικονομικής κατάστασης, του εξήγησα ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για να τα κάνω όλα μαζί και τον ρώτησα τι είναι πιο σημαντικό να γίνει. Μου είπε ιμάντες οπωσδήποτε (κόστος 250€). Συμφωνήσαμε να το πάω σήμερα για την αλλαγή και το υπόλοιπο service θα το έκανα σε κολλητό μου, ο οποίος έχει μαγαζί με λάδια, φίλτρα, κτλ, έτσι ώστε να μπορέσω να την παλέψω οικονομικά. Το πρωί λοιπόν πήγα και το άφησα. Μου είπε ότι κανονικά πρέπει να αλλάξουμε και αντλία/τρόμπα νερού. (κόστος 70€). Του είπα ότι δεν τα έχω τα χρήματα και αν πρέπει οπωσδήποτε να γίνει, ας το κάνει και αν είναι εφικτό να την πληρώσω τέλος του μήνα. Μου είπε οκ. Με πήρε λοιπόν το μεσημέρι τηλ ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και πήγα και το πήρα. Τον ρώτησα και για την τρόμπα νερού και μου είπε ότι τελικά δεν την άλλαξε. "Ας την, δεν έχει πρόβλημα". ΟΚ. Πήρα τ' αμάξι και έφυγα για δουλειά. Έχοντας κάνει περίπου 8-9 χλμ κάποια στιγμή ακούω ένα θόρυβο περίπου όπως κάνει μια φτερωτή που βρίσκει κάπου ή όπως έκαναν τα ποδήλατα όταν πιτσιρικάδες τους βάζαμε χαρτάκι με μανταλάκι στις ακτίνες. Επειδή ήμουν σε δρόμο με κίνηση και θόρυβο δεν έδωσα πολύ σημασία και φαντάστηκα ότι προερχόταν από ένα φορτηγό που ήταν δίπλα μου. Κάποια στιγμή όμως που το φορτηγό έστριψε ο θόρυβος δεν έστριψε κι αυτός μαζί του αλλά παρέμεινε μαζί μου. Άρχισα να την ψιλιάζομαι και κάνω αμέσως δεξιά. Ανοίγω το καπό και η μηχανή κοπάναγε σαν τρακτέρ. Σβήνω και τον πέρνω τηλ. "Φέρ' το πίσω να το δούμε μου λέει". "Είσαι σίγουρος;" του λέω, "το αμάξι κοπανάει άσχημα". "Ναι φέρ' το" μου λέει. Δεν προλαβαίνω να κάνω 200 μέτρα για να γυρίσω και το αμάξι σβήνει και φυσικά δεν ξαναπέρνει. Φωνάζω οδική βοήθεια και τον πέρνω τηλ και τον ενημερώνω. Φτάνουμε συνεργείο, βάζουν το αμάξι μέσα και αρχίζουν να το λύνουν. Για να μην πολυλογώ, σε ένα "ράουλο" (συγχωρήστε μου την ορολογία) στο οποίο πίανει ένας από του ιμάντες, είχε σπάσει μία κεντρική βίδα που το βιδώνει στο σώμα της μηχανής με αποτέλεσμα να είναι ουσιαστικά στον αέρα. Όπως καταλαβαίνετε τα σμπαράλιασε όλα μέσα. Βαλβίδες, καπάκια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Δεν ανοίξαν καπάκια και τέτοια για να δούμε ακριβώς την έκταση της ζημιάς γιατί ήταν ήδη πολύ αργά και το αφήσαμε για αύριο το πρωί. Όπως όμως και οι ίδιοι έλεγαν είναι δεδομένο ότι έχει κάνει μεγάλη ζημιά. Φυσικά μου είπαν ότι θα το φτιάξουν με δικό τους κόστος μιας και η υπαιτιότητα είναι δική τους. Πέραν από τη στενοχώρια μου τα ερωτήματα είναι τα εξής: 1) Ο κινητήρας πλέον δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος όποια επισκευή και να γίνει; 2) Μήπως απο εδώ και στο εξής θα αρχίσω να έχω συνεχώς μηχανικά προβλήματα; 3) Πρέπει να προσέξω κάποια ιδιαίτερα σημεία στην επισκευή που θα κάνουν; 4) Θα πρέπει να μπουν παντού καινούργια ανταλακτικά και δεν θα πρέπει να δεχτώ καμία επισκευή υπάρχον τμήματος; 5) Πως θα είμαι σίγουρος ότι τα ανταλακτικά που θα μπουν θα είναι γνήσια και καινούργια; Είναι υποχρεωμένος να μου δείξει τιμολόγιο των ανταλακτικών; 6) Θα πρέπει να απαιτήσω κάποια πράγματα και να μην κάνω πίσω με τίποτα; Συγνώμη αν σας κούρασα. Κάθε γνώμη και βοήθεια δεκτή. Ευχαριστώ Edited September 10, 2012 by Katafractos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted September 10, 2012 Report Share Posted September 10, 2012 (edited) φιλε καλησπερα καθολου κουραστηκο ισα ισα αρκετα κατατοπιστικος και μακαρι να μην σου ειχε συναιβει κατι τετιο. για αρχη θα σου πω μιας και αναφερες την τρομπα νερου οτι αν δεν εχει προβλημα(να χανει νερο ή να κανει θορυβο) δεν υπαρχει λογος να αλαχθει και ας ειναι μεσα στους ιμαντες.(πιθανον βαριοταν να στην αλαξη μετα απο καιρο και ειπε ας "τον πιασω" οσο για το προβλημα σου ναι ειναι οντως κατι το σοβαροτερο θα ελεγα μιας και το μονο σιγουρο ειναι οτι πιστονια-βαλβιδες-καπακι εχουν προβλημα (1 στο εκατομμυριο να φυγει ο ιμαντας και να ΤΥΧΕΙ τις βαλβιδες κλειστες πραγμα απιθανο ως ακατορθοτο) εγω σαν προσωπικη μου γνωμη και αποψη γενικα οτι και αν ειναι αυτο απο 1 πλαστικο μικρο στο αμαξι μεχρι ολο το μοτερ ΟΤΙ ΔΕΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΩΣΤΑ . κατα πασα πιθανοτητα δεν θα εχεις προβλημα με τον επισκευασμενο κινητηρα σου αλλα δεν θα τον επισκευαζα ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ στον ιδιο μηχανικο που αλαζωντας εναν ιμαντα κατεστρεψε μια μηχανη αν εγω ημουν στην θεση σου δεν θα απαιτουσα και πολλα απλος ενα μεταχειρισμενο μοτερ και θα ειχες το κεφαλι σου ισχο..ΑΠΛΑ... απο την αλλη εχω φιλαρακι που του εκοψε ιμαντα στο ιδιο αμαξι σαν το δικο σου και του καρφωσε το μοτερ και ειλικρινα ακομη και σημερα δουλευει "ρολοι" χωρις κανενα μα κανενα προβλημα και διαρροες. αλλα επειμενω σε αντικατασταση μεταχειρισμενου κινητηρα ελπειζω να σε βοηθησα με τη γνωμη μου και ευχομαι να εχεις ενα αισιο τελος. εδω ειμαστε για οπιαδηποτε ερωτηση-απορια εχεις να την λυσουμε. Edited September 10, 2012 by sodimitris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 (edited) κριμα φιλε μου....τι να κανεις ομως...προχωρας.... με το ιδιο αμαξι πριν χρονια... και εμενα μου κοπηκε ο ιμαντας..... το φτιαξαμε και το αμαξι μεχρι που το πουλησα δουλευε ρολο'ι'....και δεν ειναι ανθρωπος που μπορω να το παω χαλαρα το αμαξι... κατι ασχετο αλλα μην βρισουν οι γνωστες...το Golf 5 gt εχει ιμαντα ή καδενα??? Edited September 11, 2012 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted September 11, 2012 Author Report Share Posted September 11, 2012 (edited) Ευχαριστώ. Ξεκινάω σε λίγο να πάω από κει να δω το μέγεθος της ζημιάς. Edited September 11, 2012 by Katafractos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 κριμα φιλε μου....τι να κανεις ομως...προχωρας.... με το ιδιο αμαξι πριν χρονια... και εμενα μου κοπηκε ο ιμαντας..... το φτιαξαμε και το αμαξι μεχρι που το πουλησα δουλευε ρολο'ι'....και δεν ειναι ανθρωπος που μπορω να το παω χαλαρα το αμαξι... κατι ασχετο αλλα μην βρισουν οι γνωστες...το Golf 5 gt εχει ιμαντα ή καδενα??? έχει καδενα Ευχαριστώ. Ξεκινάω σε λίγο να πάω από κει να δω το μέγεθος της ζημιάς. καλό κουράγιο φίλε μου εάν το φτιάξει σωστά και σου βάλει καινούρια και όχι μεταχειρισμένα ανταλλακτικά δεν θα έχεις πρόβλημα. φυσικά ο ίδιος μάστορας δεν κατάφερε να αλλάξει σωστά έναν ιμάντα θα φτιάξει όλο τον κινητήρα. απέτησε να είσαι εκεί όταν θα ανοιχτεί ο κινητήρας πάρτον φωτογραφίες και για κάθε ανταλλακτικό που θα μπαίνει πάνω να το βλέπεις πρώτα ότι είναι καινούριο και μετά να το βάζει πάνω αυτά από εμένα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Κατά πάσα πιθανότητα τέντωσε τον ιμάντα παραπάνω απ'οτι έπρεπε και για αυτό είχες αυτό το αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 (edited) Εάν στο φτιάξει με καινούργια ανταλλακτικά όχι απλά δε θα έχεις πρόβλημα εάν κάνει σωστά τη δουλειά του, αλλά θα έχεις και ένα σχεδόν καινούργιο μοτέρ. Το πιο πιθανό είναι όμως να χρησιμοποιήσει μεταχειρισμένα. Γι'αυτό πρέπει να βρεις ένα τρόπο να σου εγγυηθεί για ότι σου βάλει πάνω. Μην του αφήσεις απλά το αμάξι και πας να το πάρεις έτοιμο, Μάθε ή και αν μπορείς έλεγξε προσωπικά τι ανταλλακτικά θα χρησιμοποιηθούν. Κρίμα Πάντως. Σε καταλαβαίνω το έχω περάσει και εγώ, με δικό μου σφάλμα βέβαια και τελικά άλλαξα ολόκληρο μοτέρ. Sent from my XT910 using Tapatalk 2 Edited September 11, 2012 by archon_rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted September 11, 2012 Author Report Share Posted September 11, 2012 Λοιπόν. Το αμάξι απ' ότι μου είπε έχει χτυπήσει μόνο βαλβίδες. Ούτε πιστόνια, ούτε καπάκι, ούτε κάτι άλλο. Το είχε λύσει και μου τα έδειξε. Τι βαλβίδες τις είδα όντως ότι έχουν στραβώσει. Τώρα στα υπόλοιπα δεν είδα κάτι που να φαίνεται προβληματικό ή χτυπημένο, αλλά δεν είμαι της δουλειάς, ούτε έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο ώστε να μπορώ να καταλάβω και να είμαι σίγουρος 100%. Θα ξεκίναγε να πάει το καπάκι στον τόρνο για λείανση, φρέζες και τοποθέτηση καινούργιες βαλβίδες. Δεν ξέρω τι είναι η παραπάνω διαδικασία και αν είναι η στάνταρ, αλλά απ' ότι μίλησα και με κάποιον γνωστό μου ανέφερε ότι έτσι γίνεται. Δεν έχω και την ευχέρεια να είμαι συνέχεια εκεί γιατί δεν μπορώ να λείψω κι από τη δουλειά. Ελπίζω να γίνει το αμάξι σωστό και να μην έχω προβλήματα. Σκέφτομαι να του ζητήσω ένα είδος εγγύησης καλής λειτουργίας για κανα χρόνο ή δύο. Είναι οκ αυτό ή δεν υπάρχει και θα γελάνε και τα πλακάκια; Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Λοιπόν. Το αμάξι απ' ότι μου είπε έχει χτυπήσει μόνο βαλβίδες. Ούτε πιστόνια, ούτε καπάκι, ούτε κάτι άλλο. Το είχε λύσει και μου τα έδειξε. Τι βαλβίδες τις είδα όντως ότι έχουν στραβώσει. Τώρα στα υπόλοιπα δεν είδα κάτι που να φαίνεται προβληματικό ή χτυπημένο, αλλά δεν είμαι της δουλειάς, ούτε έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο ώστε να μπορώ να καταλάβω και να είμαι σίγουρος 100%. Θα ξεκίναγε να πάει το καπάκι στον τόρνο για λείανση, φρέζες και τοποθέτηση καινούργιες βαλβίδες. Δεν ξέρω τι είναι η παραπάνω διαδικασία και αν είναι η στάνταρ, αλλά απ' ότι μίλησα και με κάποιον γνωστό μου ανέφερε ότι έτσι γίνεται. Δεν έχω και την ευχέρεια να είμαι συνέχεια εκεί γιατί δεν μπορώ να λείψω κι από τη δουλειά. Ελπίζω να γίνει το αμάξι σωστό και να μην έχω προβλήματα. Σκέφτομαι να του ζητήσω ένα είδος εγγύησης καλής λειτουργίας για κανα χρόνο ή δύο. Είναι οκ αυτό ή δεν υπάρχει και θα γελάνε και τα πλακάκια; Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. είναι υποχρεωμένοι να δίνουν για κάθε εργασία 6 μήνες αλλά εδώ στο ελλαδισταν άστα να πάνε εύχομαι να γίνει καλύτερο από πριν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Λοιπόν. Το αμάξι απ' ότι μου είπε έχει χτυπήσει μόνο βαλβίδες. Ούτε πιστόνια, ούτε καπάκι, ούτε κάτι άλλο. Το είχε λύσει και μου τα έδειξε. Τι βαλβίδες τις είδα όντως ότι έχουν στραβώσει. Τώρα στα υπόλοιπα δεν είδα κάτι που να φαίνεται προβληματικό ή χτυπημένο, αλλά δεν είμαι της δουλειάς, ούτε έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο ώστε να μπορώ να καταλάβω και να είμαι σίγουρος 100%. Θα ξεκίναγε να πάει το καπάκι στον τόρνο για λείανση, φρέζες και τοποθέτηση καινούργιες βαλβίδες. Δεν ξέρω τι είναι η παραπάνω διαδικασία και αν είναι η στάνταρ, αλλά απ' ότι μίλησα και με κάποιον γνωστό μου ανέφερε ότι έτσι γίνεται. Δεν έχω και την ευχέρεια να είμαι συνέχεια εκεί γιατί δεν μπορώ να λείψω κι από τη δουλειά. Ελπίζω να γίνει το αμάξι σωστό και να μην έχω προβλήματα. Σκέφτομαι να του ζητήσω ένα είδος εγγύησης καλής λειτουργίας για κανα χρόνο ή δύο. Είναι οκ αυτό ή δεν υπάρχει και θα γελάνε και τα πλακάκια; Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Ένα τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτή μάλλον θα σε διαφωτίσει. Εύχομαι γρήγορα και καλά ξεμπερδέματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted September 11, 2012 Report Share Posted September 11, 2012 Μια χαρά θα είσαι φίλε μην ανησυχείς. Πάντως μπορείς να δεις πολύ εύκολα εάν κάποια βαλβίδα έχει χτυπήσει σε κάποιο πιστόνι γιατί το σημάδι θα είναι πολύ εμφανές επάνω στο μαυρισμένο πιστόνι. Αν τα πιστόνια δεν έχουν κανένα ύποπτο σημάδι τότε θα είσαι κομπλέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 φιλε περαστικα σου μην ανησυχεις δεν θα εχεις προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted September 13, 2012 Author Report Share Posted September 13, 2012 (edited) Σήμερα το πρωί το πήρα. Μέχρι στιγμής δείχνει οκ. Δεν παρατήρησα κάποια αλλαγή στη λειτουργία και στον ήχο του κινητήρα. Τώρα για το αν ανέβασε συμπίεση και πάει καλύτερα όπως μου είπαν κάποιοι φίλοι ότι πιθανόν θα συμβεί, δυστυχώς δεν μπόρεσα να το διαπιστώσω στη διαδρομή προς τη δουλειά και με την εθνική να έχει κίνηση. Τον ρώτησα αν πρέπει να προσέξω κάτι και αν χρειάζεται στρώσιμο και μου είπε ότι δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο. Ελπίζω να είναι οκ. Ο καιρός θα δείξει. Έγραψε και τις εργασίες στο βιβλίο service που έχουμε και μου είπε ότι μου δίνει εγγύηση. Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις, τις ευχές και την ανταπόκριση. Edited September 13, 2012 by Katafractos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Σιδεροκέφαλος!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Μπράβο ρε φίλε...!!! Να το χαίρεσαι! και καλά χιλιόμετρα. Προληπτικά σε 2000 περίπου χιλιόμετρα απο την επισκευή μπορείς να του το πας να ελέγξει μήπως θέλει λίγο σφίξιμο το καπάκι. Επίσης μπορεί μέχρι να στρωθεί λίγο τα πρωινά να είναι σκληρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Μπράβο φίλε, καλορίζικο, τώρα έχεις και ξεκάπνιστο καθαρό καπάκι. Καλά χιλιόμετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted September 13, 2012 Author Report Share Posted September 13, 2012 Ευχαριστώ παιδιά. Να είστε καλά. Όταν βρω χρόνο θα ανεβάσω και φώτο από το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouleman Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 (edited) . Edited March 26, 2013 by Rouleman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Μπράβο φίλε, καλορίζικο ασε που λογικα θα πηγαινει και καλυτερα λογου καπακιου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted September 14, 2012 Author Report Share Posted September 14, 2012 Πράγματι. 2η μέρα σήμερα και έπειτα από παραπάνω διαδρομές και χλμ το αυτοκίνητο δείχνει ότι πηγαίνει καλύτερα και η αίσθηση καθώς και ο ήχος του κινητήρα είναι ανανεωμένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Ωραιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 μπραβο ποτέ ξανά προβλήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Καλά χιλιόμετρα πλέον με το τουτού σου! ΥΓ.Θα ξαναπάς στο ίδιο συνεργείο για κάποια εργασία στο μέλλον? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted September 27, 2012 Author Report Share Posted September 27, 2012 Καλά χιλιόμετρα πλέον με το τουτού σου! ΥΓ.Θα ξαναπάς στο ίδιο συνεργείο για κάποια εργασία στο μέλλον? Κοίτα, το έχω υπό σκέψη. 10 χρόνια το πηγαίνω εκεί χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς κανένα παράπονο μέχρι τώρα. Ήταν άψογοι μέχρι τώρα στη δουλειά τους και γνώστες του αντικειμένου. Μάλιστα σε κάθε νέο μοντέλο ξέρω ότι πήγαιναν και για εκπαίδευση τη VW. Από τη μία θέλω να πιστεύω ότι ήταν απλά μια κακιά στιγμή απροσεξίας αλλά από την άλλη πράγματι το σκέφτομαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted October 20, 2012 Author Report Share Posted October 20, 2012 Να το λοιπόν και το εργαλείο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...