raptis_j Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Σωστα Φανη ετσι ειναι .Oταν μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι μετα απο συννενοηση με τους προγραμματιστες το αυτοκινητο χρηζει αλλαγης ελατηριων βαλβιδων , τους ειπα οκ αλλα αν το ξανακανει δεν θα πληρωσω φραγκο πηρα αρνητικη απαντηση!!Γιατι τοση σιγουρια στα λογια?στα εργα ομως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiSe Posted November 9, 2012 Report Share Posted November 9, 2012 Εγω παντως που ειχα ρεβο με το φοβο του εξωδικου πηρα τα χρηματα μου πισω και πηγα αλλου.... το αμαξι εβγαζε μεχρι και τον 3ο κυλινδρο εκτος λειτουργειας εντελως.... Και ολοι μου λεγανε εχει προβλημα το αμαξι.... κλασσικες παπατζες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Παιδιά Έχω Ανοίξει Ένα Vote Εδώ ----> http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52294#entry497725 Κάντε Ένα Vote Αν Θέλετε Για Να Μαθαίνουν Μέσα Απο Τα Λάθη Τους Οι Βελτιωτές Άσκετα Αν Νομίζουν Ότι Το Δικό Τους Είναι Πάντα Το Καλύτερο Και Ότι Φταίει Το Αμάξι Για Κάτι Το Vote Δεν Είναι Μόνο Για Την Σπασμένη Τουρμπίνα Που Αναγράφω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 15, 2012 Report Share Posted November 15, 2012 Τα νεα ειναι ευχαριστα. Εγινε downgrade σε 9971 ecu και ξαναπεραστικε το revo 98ron.H αποδοση σε χαμηλομεσαιες ανεβηκε αισθητα!!Τα κοψηματα που ειχα στα ψηλα εξαφανιστικαν (τουλαχιστον στα 30χλμ που εγινε δοκιμη).Δεν ξερω αν ειναι κανονας για ολους οσους εχουν το ιδιο προβλημα, γιατι σε πολλες περιπτωσεις μπορει οντως να ειναι μηχανικο, αλλα σε εμενα που εξαντλησα τις πιθανοτητες μηχανικου σφαλματος ηταν καθαρα Εcu version(24m3,9974)Nα ευχαριστησω θερμα τον υπευθηνο στην revo για την πολυτιμη βοηθεια του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted November 15, 2012 Author Report Share Posted November 15, 2012 Ακριβώς την ίδια έκδοση έχω και γω !!!! Άπαραδεκτο Η revo να μην έχει βγάλει Update για την τελευταία Έκδοση!!!! Τόσους μήνες Ένας σκασμος χρήματα σε βενζίνες τοσο κόπος! και όλα αυτά γιατί ;;; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 16, 2012 Report Share Posted November 16, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Τα νεα ειναι ευχαριστα. Εγινε downgrade σε 9971 ecu και ξαναπεραστικε το revo 98ron.H αποδοση σε χαμηλομεσαιες ανεβηκε αισθητα!!Τα κοψηματα που ειχα στα ψηλα εξαφανιστικαν (τουλαχιστον στα 30χλμ που εγινε δοκιμη).Δεν ξερω αν ειναι κανονας για ολους οσους εχουν το ιδιο προβλημα, γιατι σε πολλες περιπτωσεις μπορει οντως να ειναι μηχανικο, αλλα σε εμενα που εξαντλησα τις πιθανοτητες μηχανικου σφαλματος ηταν καθαρα Εcu version(24m3,9974)Nα ευχαριστησω θερμα τον υπευθηνο στην revo για την πολυτιμη βοηθεια του. Τα updates που βγαινουν απο τον κατασκευαστη πρεπει να χρησιμοποιουνται , αφου συνηθως βελτιωνουν την λειτουργια του κινητηρα αλλα , κυριως , την ασφαλεια . Η συγκεκριμενη βλαβη ( Ν276 mechanical malfunction ) εχει σχεση με τη δυνατοτητα παροχης της αντλιας και οχι με την κακη κατασταση της ( ειναι πεταμενα χρηματα να ξαναβαλουμε μια ιδια καινουρια ) . Με το παλαιοτερο λογισμικο , που "μπαλωνει" το προβλημα ( αφου δεν αναβαθμιζουμε μηχανικα την αντλια ) , απλα δεν φαινεται το προβλημα , το οποιο ομως υποβοσκει ( αρκει ενα τσεκαρισμα στο καναλι 140 ) . Αποψη μου ειναι να ρυθμιζεται το μοτερ μεχρι τη δυνατοτητα του μηχανολογικου συνολου και οχι αναιρωντας τις δικλειδες ασφαλειας με διαφορετικο ή τροποποιημενο λογισμικο . Εινια σιγουρα ασφαλεστερο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 (edited) Τα updates που βγαινουν απο τον κατασκευαστη πρεπει να χρησιμοποιουνται , αφου συνηθως βελτιωνουν την λειτουργια του κινητηρα αλλα , κυριως , την ασφαλεια . Η συγκεκριμενη βλαβη ( Ν276 mechanical malfunction ) εχει σχεση με τη δυνατοτητα παροχης της αντλιας και οχι με την κακη κατασταση της ( ειναι πεταμενα χρηματα να ξαναβαλουμε μια ιδια καινουρια ) . Με το παλαιοτερο λογισμικο , που "μπαλωνει" το προβλημα ( αφου δεν αναβαθμιζουμε μηχανικα την αντλια ) , απλα δεν φαινεται το προβλημα , το οποιο ομως υποβοσκει ( αρκει ενα τσεκαρισμα στο καναλι 140 ) . Αποψη μου ειναι να ρυθμιζεται το μοτερ μεχρι τη δυνατοτητα του μηχανολογικου συνολου και οχι αναιρωντας τις δικλειδες ασφαλειας με διαφορετικο ή τροποποιημενο λογισμικο . Εινια σιγουρα ασφαλεστερο . Τα updates του κατασκευαστη, αν ειναι για θεμα ασφαλειας του κινητηρα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ H NA EΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ τους κατοχους γραπτως!!Αν καποιος δεν κανει service στην αντιπροσωπεια και δεν του κανουν updates βαζει σε κινδυνο το αυτοκινητο του? .Τα περρισοτερα updates που εχει βγαλει εχουν να κανουν με την μειωση της καταναλωσης =μειωση της υποδυναμης πολλες φορες και σιγουρα με καποιες βελτιωσεις.Αλλωστε τα τελευταια χρονια διαφημιζει πολυ την μειωμενη καταναλωση στα μοντελα της. Edited November 18, 2012 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 χαχχα γιαννη οσο ανοιγεις τα ματια τοσο θα τους τρελαινεις.....λολ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 .Τα περρισοτερα updates που εχει βγαλει εχουν να κανουν με την μειωση της καταναλωσης =μειωση της υποδυναμης πολλες φορες και σιγουρα με καποιες βελτιωσεις. Στο 99% των περιπτωσεων αναβαθμισης λογισμικου , μετα το update παρατηρειται : - μειωση επιδοσεων - αυξηση καταναλωσης Αυτο , ταυτοχρονα , σημαινει αυξηση αξιοπιστιας , που ειναι και ο λογος που γινονται , αφου ο κατασκευαστης δεν θελει να πληρωνει ζημιες ( εγγυηση ) ουτε να δυσφημειται ( κακη αξιοπιστια ) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Στο 99% των περιπτωσεων αναβαθμισης λογισμικου , μετα το update παρατηρειται : - μειωση επιδοσεων - αυξηση καταναλωσης Αυτο , ταυτοχρονα , σημαινει αυξηση αξιοπιστιας , που ειναι και ο λογος που γινονται , αφου ο κατασκευαστης δεν θελει να πληρωνει ζημιες ( εγγυηση ) ουτε να δυσφημειται ( κακη αξιοπιστια ) . Nαι ισχυει.Αλλα καποιος που δεν θελει να πηγαινει αντιπροσωπεια να κανει service και δεν εχει τα update της ecu τι γινεται ? Παιζει με την φωτια?Αν οντως ηταν τοσο σημαντικες οι αναβαθμισεις θα ειδοποιουσαν τους κατοχους η θα κανανε ανακληση.Απλα πιστευω πως αυτες βγηκανε να διορθωσουν καταστασεις ειδικα για τους απλους κατοχους.Παντως εμενα με την 9974 σε stock κατασταση ειχε ποιο χαμηλη καταναλωση απο 9971 stock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted November 19, 2012 Author Report Share Posted November 19, 2012 Nαι ισχυει.Αλλα καποιος που δεν θελει να πηγαινει αντιπροσωπεια να κανει service και δεν εχει τα update της ecu τι γινεται ? Παιζει με την φωτια?Αν οντως ηταν τοσο σημαντικες οι αναβαθμισεις θα ειδοποιουσαν τους κατοχους η θα κανανε ανακληση.Απλα πιστευω πως αυτες βγηκανε να διορθωσουν καταστασεις ειδικα για τους απλους κατοχους.Παντως εμενα με την 9974 σε stock κατασταση ειχε ποιο χαμηλη καταναλωση απο 9971 stock. Συν ότι η 9974 είναι Πολυ πιο Ευαισθητη στα misfires Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 ρε παιδια να κανω κ εγω μια ερωτηση με προγραμμα overload-performance αν κανω update τι γινετε με το προγραμμα διαγραφετε?νομιζω πως κατι τετοιο ειχε υποθει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 19, 2012 Report Share Posted November 19, 2012 Nαι θα διαγραφει και θα πρεπει να πας στον προγραμματιστη σου να το ξανα προγραμματισει με κινδυνο να εχεις προβληαματα οποτε το αφηνω ως εχει ευχαριστω πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Φιλε jim75 γνωρισα κ άλλη περιπτωση σαν τη δικη σου!Σου ειχα πει σε πμ.οτι ξερω δυο αμαξια που εβαλαν revo σε αντιπροσωπεια κ ειχαν προβληματα κοψίματα-λαμπακια κτλ Δεν το είχα γραψει στο φορουμ επειδη δεν τους ειχα γνωρισει και ήταν λογια απο γνωστος-γνωστου κτλ κτλ Προχτες γνωρισα το ενα παλικαρι (του ειπα να γινει κ μελος στο φορουμ) Κοκκινο golf 5 εβαλε revo στην αντιπροσωπεια της vw στη Κορινθο,είχε τα γνωστα θεματακια,πήγε στα κεντρικα της cargate δεν του ελυσαν το προβλημα,κ του επεστρεψαν τα χρηματα του πίσω!Στη συνεχεια εβαλε προγραμμα στο Μαραβελια και εβγαλε μονο με προγραμμα 207άλογα, το revo συμφωνα με τα λεγομενα του ήταν πολυ πολυ πιο δυνατο! (εγω εχω τις επιφυλαξεις μου με τα νουμερα στο δυναμομετρο,αλλα αυτο είναι άλλο θεμα!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 (edited) Φιλε jim75 γνωρισα κ άλλη περιπτωση σαν τη δικη σου!Σου ειχα πει σε πμ.οτι ξερω δυο αμαξια που εβαλαν revo σε αντιπροσωπεια κ ειχαν προβληματα κοψίματα-λαμπακια κτλ Δεν το είχα γραψει στο φορουμ επειδη δεν τους ειχα γνωρισει και ήταν λογια απο γνωστος-γνωστου κτλ κτλ Προχτες γνωρισα το ενα παλικαρι (του ειπα να γινει κ μελος στο φορουμ) Κοκκινο golf 5 εβαλε revo στην αντιπροσωπεια της vw στη Κορινθο,είχε τα γνωστα θεματακια,πήγε στα κεντρικα της cargate δεν του ελυσαν το προβλημα,κ του επεστρεψαν τα χρηματα του πίσω!Στη συνεχεια εβαλε προγραμμα στο Μαραβελια και εβγαλε μονο με προγραμμα 207άλογα, το revo συμφωνα με τα λεγομενα του ήταν πολυ πολυ πιο δυνατο! (εγω εχω τις επιφυλαξεις μου με τα νουμερα στο δυναμομετρο,αλλα αυτο είναι άλλο θεμα!) Φανη εγω καταλαβα οτι αρπαζει απο πιο χαμηλα.Δηλαδη ενω πριν επρεπε να φτασει στις 4300+ τωρα με το που μπαινει το turbo δινει!Δεν ειμαι σιγουρος οτι βγαζει παραπανω αλογα,αλλα πως τα βγαζει!ποιο γραμμικα σιγουρα και φυσικα χωρις λαμπακια!! Υ.Γ Ισως στα ψηλα να χανει λιγο σε σχεση με την 9974,αλλα μπορει να ειναι η ιδεα μου λογω ποιο ομοιομορφης αποδοσης.Σε πιεσεις δεν αλλαξε κατι 1 με 1,1 σταθερη και 1,45 με 1,50 over.Επισης η καταναλωση ανεβηκε λιγακι σε μικτο κυκλο. Edited November 29, 2012 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 Φανη εγω καταλαβα οτι αρπαζει απο πιο χαμηλα.Δηλαδη ενω πριν επρεπε να φτασει στις 4300+ τωρα με το που μπαινει το turbo δινει!Δεν ειμαι σιγουρος οτι βγαζει παραπανω αλογα,αλλα πως τα βγαζει!ποιο γραμμικα σιγουρα και φυσικα χωρις λαμπακια!! Υ.Γ Ισως στα ψηλα να χανει λιγο σε σχεση με την 9974,αλλα μπορει να ειναι η ιδεα μου λογω ποιο ομοιομορφης αποδοσης.Σε πιεσεις δεν αλλαξε κατι 1 με 1,1 σταθερη και 1,45 με 1,50 over.Επισης η καταναλωση ανεβηκε λιγακι σε μικτο κυκλο. Χμμμ...!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ναι εεε????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 Φανη εγω καταλαβα οτι αρπαζει απο πιο χαμηλα.Δηλαδη ενω πριν επρεπε να φτασει στις 4300+ τωρα με το που μπαινει το turbo δινει!Δεν ειμαι σιγουρος οτι βγαζει παραπανω αλογα,αλλα πως τα βγαζει!ποιο γραμμικα σιγουρα και φυσικα χωρις λαμπακια!! Υ.Γ Ισως στα ψηλα να χανει λιγο σε σχεση με την 9974,αλλα μπορει να ειναι η ιδεα μου λογω ποιο ομοιομορφης αποδοσης.Σε πιεσεις δεν αλλαξε κατι 1 με 1,1 σταθερη και 1,45 με 1,50 over.Επισης η καταναλωση ανεβηκε λιγακι σε μικτο κυκλο. +100000 έτσι ακριβώς είναι Δημητρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 +100000 έτσι ακριβώς είναι Δημητρη Tελικα τι εγινε με το δικο σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 Tελικα τι εγινε με το δικο σου? Μάλλον δεν είμαι τοσο τυχερός αλλα ακόμα δεν ξέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Ενημέρωση Νο2 και βάλε Τελικά έκανα downgrade! Ξανά πέρασα το προγραμμα της Revo ! Εξαφανίστηκαν σχεδόν όλα τα misfires αλλα τα κοψιματα κάνουν πάλι το παρόν τους το κακό είναι ότι δεν το κάνει πάντα ! Ειλικρινα δεν ξέρω τι να πιστέψω και ποιον να πιστέψω ! Πάντως ακόμα πιστεύω ότι το όλο ζήτημα έχει έρθει απο το προγραμμα μιας που σε μια πρόχειρη έρευνα στο Internet διάβασα τα απίστευτα προβλήματα που έχουν αρκετοί κάτοχοι TSI & REVO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted December 5, 2012 Report Share Posted December 5, 2012 Συγνωμη εγω εβαλα Revo σημερα και ειμαι μεχρι στιγμης καταευτυχισμενος που μετα απο APR και unitronic επιτελους ολα δουλεψαν ρολοι. Η ερωτηση μου ειναι η εξης.Το αμαξι ειναι αγορασμενο 11/2011 και ο κωδικος κινητηρα ειναι 9660 και δεν μου εκαναν κανενα Update στην Καρεντα οταν πηγα τον Ιουλιο εσας πως εχετ κωδικους 9971 9974.Δεν ειναι Golf VI ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkaragiannis Posted December 5, 2012 Author Report Share Posted December 5, 2012 Εγω έχω vw jetta o Jim75 έχει golf ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...