Stelios_Golf 6 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 Καλή φάση ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 Καλή φάση ! Καθόλου καλή...χάνουμε πολύ γρήγορα την αξία των αυτοκινήτων μας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 (edited) Καθόλου καλή...χάνουμε πολύ γρήγορα την αξία των αυτοκινήτων μας... Για το σχέδιο λέω. Για την αξία ισχύει αυτό που λες. Edited May 10, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 εγω το περιμενω πως κ πως και ειδικα το 7αρι gti πρεπει να ειναι απλα τρελα και να μην ξεχναμε (για να θυμουνται και οι νεοι )πως τα πιο πετυχημενα και ομορφα μονοτελα ηταν τα μονά MK GO 7 GO ...!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 ενώ το 2 και το 4 ήταν χάλια...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 εγω το περιμενω πως κ πως και ειδικα το 7αρι gti πρεπει να ειναι απλα τρελα και να μην ξεχναμε (για να θυμουνται και οι νεοι )πως τα πιο πετυχημενα και ομορφα μονοτελα ηταν τα μονά MK GO 7 GO ...!!! Απέλαση στον peolinio ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 ενώ το 2 και το 4 ήταν χάλια...... Κανένα Golf δεν ήταν χάλια!!! Απλά τα μονά ήταν 1% πιο τέλεια από τα ήδη τέλεια ζυγά μοντέλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 ........δεν εχεις GOLF δεν εχεις ΤΙΠΟΤΑ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 μιλαμε παντα για την αισθητικη των μοντελων κακα τα ψεματα τα ζυγα golf δεν ηταν τπτ αλλο παρα 1 fecelift στα μονα + κατι ψιλοαλλγες ωστε να δικαιολογειται η παραγωγη τους η οποια εριχνε αρκετα το κοστος διοτι στην ουσια ηταν 1 ιδιο σχεδον αλλα πιο φρεσκο αμαξι Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 μιλαμε παντα για την αισθητικη των μοντελων κακα τα ψεματα τα ζυγα golf δεν ηταν τπτ αλλο παρα 1 fecelift στα μονα + κατι ψιλοαλλγες ωστε να δικαιολογειται η παραγωγη τους η οποια εριχνε αρκετα το κοστος διοτι στην ουσια ηταν 1 ιδιο σχεδον αλλα πιο φρεσκο αμαξι +10000000000000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Αυτό με τα μονά - ζυγά ρε παιδιά από τις πινακίδες το εμπνευστήκατε? Δηλαδή το GOLF 4 που ήταν μία πραγματικά ολική επαναφορά της VW στην ποιότητα και στο ωραίο design ήταν συνέχεια ή facelift του 3!!?? Ή το 2 υπάρχει οποιοσδήποτε φίλος της VW που να μην του άρεσε? Νομίζω ότι υπερβάλετε λίγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η απίστευτη πρεμούρα να πείσουμε θεούς και ανθρώπους οτι ένα νέο μοντέλο δεν αξίζει τίποτα μπροστά στο παλιότερο... Έλεος παιδιά χαρείτε ο καθένας το αυτοκίνητο σας και κάντε συζητήσεις επικοδομοιτικές αφήνωντας στην άκρη τα φτυάρια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Και δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η απίστευτη πρεμούρα να πείσουμε θεούς και ανθρώπους οτι ένα νέο μοντέλο δεν αξίζει τίποτα μπροστά στο παλιότερο... Έλεος παιδιά χαρείτε ο καθένας το αυτοκίνητο σας και κάντε συζητήσεις επικοδομοιτικές αφήνωντας στην άκρη τα φτυάρια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Αυτό με τα μονά - ζυγά ρε παιδιά από τις πινακίδες το εμπνευστήκατε? Δηλαδή το GOLF 4 που ήταν μία πραγματικά ολική επαναφορά της VW στην ποιότητα και στο ωραίο design ήταν συνέχεια ή facelift του 3!!?? Ή το 2 υπάρχει οποιοσδήποτε φίλος της VW που να μην του άρεσε? Νομίζω ότι υπερβάλετε λίγο. Ακριβώς!! μεχρι σημερα τα ζυγα ειναι facelift των μονων. Τωρα αν σου αρεσε καποιο απο αυτα ειναι ασχετο. Το 7 παντως θα ειναι ολικη επεναφορα οπως ηταν καποτε και το 5!! ...και μάλλον παμε πλέον για το 2013. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 αν ειναι ετσι οπως τα λες νικο μαζευω φραγκα απο τωρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Ακριβώς!! μεχρι σημερα τα ζυγα ειναι facelift των μονων. Τωρα αν σου αρεσε καποιο απο αυτα ειναι ασχετο. Το 7 παντως θα ειναι ολικη επεναφορα οπως ηταν καποτε και το 5!! ...και μάλλον παμε πλέον για το 2013. Διαφωνούμε φίλε μου, το 4 ήταν ολική επαναφορά του GOLF όχι το 5. Το 4 ήταν η σειρά που άφησε έτη φωτός πίσω τον (αρκετά σκληρό) ανταγωνισμό. Στο 5 πιστώνεται ότι έγινε επιτυχημένο comeback της έκδοσης GTI και επιστροφή στις ρίζες και την αρχική φιλοσοφία της έκδοσης GTI. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Διαφωνούμε φίλε μου, το 4 ήταν ολική επαναφορά του GOLF όχι το 5. Το 4 ήταν η σειρά που άφησε έτη φωτός πίσω τον (αρκετά σκληρό) ανταγωνισμό. Στο 5 πιστώνεται ότι έγινε επιτυχημένο comeback της έκδοσης GTI και επιστροφή στις ρίζες και την αρχική φιλοσοφία της έκδοσης GTI. Το 4 από τεχνολογικής άποψης (πλαίσιο, ανάρτηση) δεν είχε μεγάλες διαφορές-καινοτομίες από τα προηγούμενα μοντέλα. Το 5 ήταν μια ριζική αλλαγή πιο πολύ μηχανικά. Εμφανισιακά ήταν η μοντέρνα συνέχεια του 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikola78 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Κάποιες σκέψεις και από εμένα... Το αυτοκίνητο αποτελεί μέσο μετακίνησης, αντικείμενο πόθου (για μερικούς), τρόπο προβολής κτλ... όλα αυτά όμως με μία βασική παράμετρο που δεν πρέπει να ξεχνάμε: επιλέγεις αυτοκίνητο με βάση το τι υπάρχει τώρα και όχι με το τι θα βγεί κάποτε (άγνωστο ακόμη) και πως παραμυθιαζόμαστε μεταξύ μας για το πως μπορεί να είναι...εκτός από περίπτωση που αγοράζεις μοντέλο που ξέρεις ότι θα αντικατασταθεί σε 2 μήνες (παρόλο που πολλές φορές συμφέρει οικονομικά) δεν βλέπω άλλο λόγο να μην αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητο που εκείνη την στιγμή κυκλοφορεί...εγώ αγόρασα το golf γιατί έκρινα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για υτό που ήθελα την χρονική περίοδο που έψαχνα αυτοκίνητο...τι να έκανα? να περίμενα το μελλοντικό golf VII γιατί ίσως να είναι καλύτερο?? Τώρα αναφορικά με τις γενιές golf, η αξία της συζήτησης περιορίζεται σε όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν μεταχειρισμένο... Μακάρι τα μοναδικά μελλοντικά μας προβλήματα να ήταν "αν το golf VII (όποτε έρθει) θα είναι καλύτερο από το VI ή συνέχεια του ή θα έχει 7 πόρτες και 3 κινητήρες..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Διαφωνούμε φίλε μου, το 4 ήταν ολική επαναφορά του GOLF όχι το 5. Το 4 ήταν η σειρά που άφησε έτη φωτός πίσω τον (αρκετά σκληρό) ανταγωνισμό. Στο 5 πιστώνεται ότι έγινε επιτυχημένο comeback της έκδοσης GTI και επιστροφή στις ρίζες και την αρχική φιλοσοφία της έκδοσης GTI. Αυτο μάλλον ειναι προσωπική σου άποψη, αυτοι που γνωρίζουν (οχι εγω) θα σου πουν οτι το 4 ηταν ενα αποτυχημένο fl του 3 τεσπα Οι εικόνες τα λένε ολα, ποιο και ποιανού είναι fl!!! 1-2 3-4 5-6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 αμα το ψαξετε λιγο παραπάνω.....θα μάθετε οτι το Golf II δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ Golf I είναι άλλο αμάξι! αλλο πάτωμα άλλα μοτέρ κτλ κτλ και ας μιαζουν εξωτερικά! ελαχιστα έως κανένα εξάρτημα μπαίνει από Golf II σε Golf I η το ανάποδο απο την αλλη ενο εξωτερικά δεν μιαζουν...το Golf III εχει το ιδιο πατομα με το Golf II ιδιες αναρτησεις....ιδιες βασεις μηχανης κτλ κτλ ...για αυτο και το 80 % των εξαρτηματων του Golf III μπαινουν σε Golf III το Golf IV δεν εχει καμια-μα καμια σχεση με το Golf III ....ασχετος αν σας "μιαζουν" εξωτερικα...το Golf IV ειναι απο λευκο χαρτι...σχεδον τιποτα αο Golg IV δεν μπαινει σε Golf III άλλο σασί...άλλα μοτέρ...άλλες αναρτήσεις...κτλ κτλ το Golf V δεν έχει καμία σχέση με το Golf IV ....άλλο αμάξι παντού ενο το Golf VI είναι η συνέχεια του Golf V ....οπως το Golf III με το Golf II για την ιστορία......το καλύτερο Golf που έχει βγει έως τώρα Θεωρείται το GOLF II αυτά από τεχνολογικής άποψης Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 κωστα εισαι λαθος το καλυτερο γκολφ που εχει βγει μεχρι στιγμης ειναι το λεον Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 (edited) Eγώ είμαι ο off topic και όλοι οι υπόλοιποι σωστοί;;; Στην σύντομη παρουσία μου σε αυτό το forum έχεις δει πολλά off topic posts δικά μου; Edited May 11, 2010 by stakyrTSI Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 (edited) Διαφωνούμε φίλε μου, το 4 ήταν ολική επαναφορά του GOLF όχι το 5. Το 4 ήταν η σειρά που άφησε έτη φωτός πίσω τον (αρκετά σκληρό) ανταγωνισμό. Στο 5 πιστώνεται ότι έγινε επιτυχημένο comeback της έκδοσης GTI και επιστροφή στις ρίζες και την αρχική φιλοσοφία της έκδοσης GTI. WHAT?- τι εγινε λεει?δες λιγο τις πωλησεις κ τον ανταγωνισμο οπως λες γιατι η ελευση του TSI ηταν αυτη που εφερε τα πανω κατω τεχνολογικα κ σαν παρουσια οι γραμμες του 5 ηταν ριξηκελευθες για την σειρα GOLF OFF TOPIC - please forgive me Edited May 11, 2010 by mourh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 (edited) WHAT?- τι εγινε λεει?δες λιγο τις πωλησεις κ τον ανταγωνισμο οπως λες γιατι η ελευση του TSI ηταν αυτη που εφερε τα πανω κατω τεχνολογικα κ σαν παρουσια οι γραμμες του 5 ηταν ριξηκελευθες για την σειρα GOLF OFF TOPIC - please forgive me Στο 5 η εξέλιξη ήταν η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (το 4 υπερτερούσε σε όλα τα σημεία έναντι του ανταγωνισμού ήταν ο βασιλιάς της κατηγορίας, αλλά υστερούσε στις αναρτήσεις σε σχέση με το Focus). Στο 2ο μισό της καριέρας του 5 η 2η σημαντική εξέλιξη ήταν οι κινητήρες TSI, αρχής γενομένης με το GT. Ανά σειρά οι διαφορές ήταν οι εξής : GOLF II : μεγαλύτερο από το Ι με καλύτερους χώρους, 4κίνητη έκδοση. Στο διάστημα που κυκλοφόρησε συγκέντρωσε αναρίθμητους τίτλους και διακρίσεις σε συγκριτικές δοκιμές περιοδικών και λοιπών φορέων, κάνοντας πολλούς να μιλούν για την πιο επιτυχημένη γενιά όλων των εποχών. GOLF III : ασφαλέστερο, δημιούργησε μεγάλη απόσταση στην παθητική ασφάλεια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το 1ο με αερόσακους οδηγού - συνοδηγού. GOLF IV : το πρώτο με πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, εφοδιαζόταν με αερόσακους οδηγού, συνοδηγού και πλευρικούς, είχε αποσπάσει 4 αστέρια στα crashtest και η ποιότητα του για πρώτη φορά συγκρινόταν με τα αντίστοιχα AUDI. Ο turbo κινητήρας των 1.781cc με 20 βαλβίδες έχει κερδίσει με το σπαθί του τη φήμη ενός από τους πιο αξιόπιστους και βελτιώσιμους κινητήρες όλων των εποχών.Το R32 ήταν τετρακίνητο (πολύδισκος συμπλέκτης HALDEX), ενώ ήταν το πρώτο VW το οποίο εφοδιάστηκε με το επαναστατικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. GOLF V : Το 2003 παρουσιάστηκε το VW GOLF V με καινοτομίες όπως η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, τον άμεσο ψεκασμό (στρωματοποιημένη έκχυση καυσίμου) (FSI Fuel Stratified Injection)), το επαναστατικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG σε σχεδόν όλα τα μοντέλα και φυσικά τους κινητήρες TSI. GOLF VI : Το VW GOLF VI παρουσιάστηκε το 2009. Οι κινητήρες που το κινούν είναι: 1,4 (80 ίπποι) – 1,4 TSI (turbo 122 ίπποι) - 1,4 TSI (turbo & compressor 160 ίπποι) – 2,0 TSI (GTI 210 ίπποι) – 2,0 TSI (R 270 ίπποι). Οι καινοτομίες της νέας γενιάς ήταν το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC που προχωράει ένα βήμα πιο πέρα την ήδη καλή οδική συμπεριφορά. Edited May 11, 2010 by ACE2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 (edited) Eγώ είμαι ο off topic και όλοι οι υπόλοιποι σωστοί;;; Στην σύντομη παρουσία μου σε αυτό το forum έχεις δει πολλά off topic posts δικά μου; Από τη στιγμή που το θέμα μας είναι Golf 7 σε 2 χρόνια? κι εμείς μιλάμε για το ποιο Golf είναι το καλύτερο είμαστε ΟΛΟΙ off-topic! Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για το αν το 1 είναι καλύτερο απο το 2 ή απο το 3 ή απο το 4 ή απο το 5 ή απο το 6............ Όλα είναι-ήταν καλά στην την εποχή τους! Τέλος! Δεν είναι δυνατόν να μην μοιάζουν τα Golf μεταξύ γενεών! Το ένα συνεχίζει το άλλο! Η μαμά VW θέλει να είναι αναγνωρίσιμο το Golf στους παλαιούς κατόχους και μοντέρνο στους καινούριους golfάκιδες! Edited May 11, 2010 by ta6ape Link to comment Share on other sites More sharing options...