Jump to content
pit696

Golf 7 σε 2 χρόνια?

Recommended Posts

http://carscoop.blog...h-cylinder.html

O Νεος 1.4 ...με απενεργοποιηση κυλινδρων και μπεκ στον κυλινδρο και στην πολλαπλη ωστε να πει αντιο στο προβλημα με τις επικαθησεις που αυτο-αθτοκτονει τους κινητηρες του group...θα φορεθει και στο νεο golf μαλλον twincharged τα εφαγε τα ψωμακια του ...και πινει και καπνιζει και ισως δημιουργησε αρκετα προβληματα ...(δειτε polo gti)

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

The current Mk6 is of course not much more than a heavily facelifted Mk5

http://www.topgear.com/uk/car-news/new-volkswagen-golf-gti-mark-7-2012-01-30

μετα την πτωση των πωλησεων του 6 σε σχεση με το 5 και ειδικα του GTI, καταλαβαν πως το GTΙ oφειλει να διαφερει σε σχεση με τα υπολοιπα μοντελα. οποτε παλι θα εχει διαφορες και σχεδιαστικες σε σχεση με το απλο μοντελο. αλλωστε ενας λογος επιτυχιας του GTI 5 ηταν και οτι διεφερε και ξεχωριζε. αναμενουμε να δουμε τι καλο θα μας φερει το 7αρι. μεχρι τωρα το 5αρι ηταν το καλυτερο ever GTI που ειχε βγει. ελπιζουμε το 7αρι να ειναι ακομα καλυτερο. μεχρι τωρα το 2αρι και το 5αρι εχουν αφησει εποχη. το 6αρι ηταν ενα αποτυχημενο facelift και μπορει σε μερικα θεματα να ηταν το ιδιο η και λιγο καλυτερο αλλα σχεδιαστικα εχασε πολυ με συνεπεια να εχει πουλησει το 20% του 5.

Link to comment
Share on other sites

επειδη ημουν κατοχος golf v gti και ειμαι κατοχος golf vi gti επιβεβαιωνω το παραπανω,ειναι απλα ενα facelift του 5αριου βελτιωμενο στα σημεια.Η αληθεια να λεγετε..σιγουρα οι 6αριδες θα θελανε να εχουν ενα all new αυτοκινητο σε σχεση με τον προκατοχο..αλλα η πραγματικοτητα ειναι πως ειναι μια βελτιωμενη εκδοση..τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο..οι 7αριδες θα εχουν νεο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

το 6αρι ηταν ενα αποτυχημενο facelift και μπορει σε μερικα θεματα να ηταν το ιδιο η και λιγο καλυτερο αλλα σχεδιαστικα εχασε πολυ με συνεπεια να εχει πουλησει το 20% του 5.

επειδή είσαι εκτός τόπου και χρόνου και παραπληροφορείς....

http://auto2day-gr.blogspot.com/2012/01/to-vw-golf-2011.html

http://auto2day-gr.blogspot.com/2012/03/vw-1-2-golf-polo.html

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/291571/ta-modela-me-tis-megaluteres-poliseis-stin-europi-to-2011/

Το golf 5 ήταν πρώτο στην Ευρώπη δύο χρονιές 2004 και 2008 και έμεινε στην παραγωγή 6 χρόνια και κάτι μήνες το golf 6 όσα χρόνια είναι στην παραγωγή είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη (3 χρονιές σερί, κάτι σπάνιο που το έπαιξαν και οι ειδήσεις), ενώ και το πρώτο τρίμηνο του 2012 είναι νούμερο 1..... με 2ο και πάλι το polo....

όσον αφορά το σχόλιο ότι η vw δεν έχει βγάλει ποτέ δύο επιτυχημένα μοντέλα στη σειρά είναι απλώς αστείο και διαψεύδεται από τους αριθμούς....

Link to comment
Share on other sites

επειδή είσαι εκτός τόπου και χρόνου και παραπληροφορείς....

http://auto2day-gr.b...-golf-2011.html

http://auto2day-gr.b...-golf-polo.html

http://www.newsbeast...europi-to-2011/

Το golf 5 ήταν πρώτο στην Ευρώπη δύο χρονιές 2004 και 2008 και έμεινε στην παραγωγή 6 χρόνια και κάτι μήνες το golf 6 όσα χρόνια είναι στην παραγωγή είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη (3 χρονιές σερί, κάτι σπάνιο που το έπαιξαν και οι ειδήσεις), ενώ και το πρώτο τρίμηνο του 2012 είναι νούμερο 1..... με 2ο και πάλι το polo....

όσον αφορά το σχόλιο ότι η vw δεν έχει βγάλει ποτέ δύο επιτυχημένα μοντέλα στη σειρά είναι απλώς αστείο και διαψεύδεται από τους αριθμούς....

ξεκολα, μιλαω για το GTI και οχι για το golf και επισης μιαλω σε απολυτα νουμερα. πολυ απλα δες στο δρομο ποσα 5αρια βλεπεις και ποσα 6αρια. μιλαμε παντα για GTI! αυτο ειπα, το νεο GTI επειδη δεν ξεχωριζε σε κατι, δεν πουλησε.

Link to comment
Share on other sites

ξεκολα, μιλαω για το GTI και οχι για το golf και επισης μιαλω σε απολυτα νουμερα. πολυ απλα δες στο δρομο ποσα 5αρια βλεπεις και ποσα 6αρια. μιλαμε παντα για GTI! αυτο ειπα, το νεο GTI επειδη δεν ξεχωριζε σε κατι, δεν πουλησε.

Μηπως ομως,λεω εγω τωρα, δεν πουλησε τοσο πολυ το 6 αρι gti λογω οικονομικης κρισης που εξαπλωνεται σε ολη την ευρωπη?? :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ομως,λεω εγω τωρα, δεν πουλησε τοσο πολυ το 6 αρι gti λογω οικονομικης κρισης που εξαπλωνεται σε ολη την ευρωπη?? :sorry:

+100000000 τεκμήρια - ασφάλειστρα - τέλη - βενζίνη - εκτακτή εισφορά λόγω δίλιτρου κτλ κτλ κτλ.... Δεν μπορείς να συγκρίνεις την Ελλάδα με την υπόλοιπη Ευρώπη.... Τα αυτοκίνητα πάνω από 1800 κυβικά με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι τελειωμένη ιστορία για την χώρα μας....

Edited by Hommer
Link to comment
Share on other sites

Ποια 1800 ?....Το μεγαλο κοματι της αγορας αφορα πλεον τα 1-1.3 diesel και Βενζινη εως 1400...! Οι αγορες ποδηλατων ξεπερασαν καθε προσδοκια....Ξερω αρκετους φιλους μου που κινουνται με ποδηλατο... ...αλλα οταν σε οικογενεια με 3 παιδακια το εισοδημα απο 3.500χιλ το μηνα (2 εργαζομενοι) πεφτει στα 1200 ...(1 εργαζομενος -1 ανεργος) ..η βενζινη ειναι για τα Σ/Κ

Link to comment
Share on other sites

Ποια 1800 ?....Το μεγαλο κοματι της αγορας αφορα πλεον τα 1-1.3 diesel και Βενζινη εως 1400...! Οι αγορες ποδηλατων ξεπερασαν καθε προσδοκια....Ξερω αρκετους φιλους μου που κινουνται με ποδηλατο... ...αλλα οταν σε οικογενεια με 3 παιδακια το εισοδημα απο 3.500χιλ το μηνα (2 εργαζομενοι) πεφτει στα 1200 ...(1 εργαζομενος -1 ανεργος) ..η βενζινη ειναι για τα Σ/Κ

συμφωνω το βλεπω καθημερινα για να μη πω οτι κ εγω το σκεφτομαι να παω σε diesel λυση κ να αφησω το TSI

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο λοιπον ενας βασικος λογος που δεν βλεπουμε πολλα 6 αρια gti στον δρομο ειναι και τα τεκμηρια,φοροι,χαρατσια κτλ!Δεν ειναι πιστευω κριτιριο οτι δεν αρεσε για αυτο δεν πουλησε,να σκεφτομαστε και πιο μακρια...Οταν με το καλο βγει το νεο 7 αρι (περασαν και τα 3 χρονακια που ειναι ανοιχτο το topic :crazy: ) τα gti του θα τα βλεπουμε στα περιοδικα ή σε αυτους που το φυσαν το χρημα αν δεν αλλαξει κατι δραματικα στην χωρα μας...

Link to comment
Share on other sites

Δείτε μόνο στο car πόσα 6άρια GTI πολούνται, σε τι τιμή, σε τι κατάσταση και πόσα χλμ.

Το golf gti 6 βγήκε στην αγορά την χειρότερη περίοδο ίσως για όλη την Ευρώπη, ειδικά για την Ελλάδα μας, που να πουλήσει όπως το 5αρι GTI όταν έχεις δυσβάσταχτα τέλη κυκλοφορίας,τεκμήρια,φόρους πολυτελείας,έκτακτες εισφορές και αποκορύφομα την βενζίνη. Καμία σχέση με το οτι είναι ή οχι χειρότερο απο το 5αρι GTI, μη λέτε οτι θέλετε.

Link to comment
Share on other sites

http://www.topspeed.com/cars/volkswagen/2013-volkswagen-golf-vii-gti-ar125102.html

παραδεχονται πως το golf vi δεν τραβηξε και γιαυτο αναγκαστηκαν να το αλλαξουν οσο ποιο γρηγορα μπορουσαν. παντως βλεπω πως πανε να κανουν το ιδιο λαθος. να μην διαφερει πολυ στην μπροστινη μασκα το απλο golf απο το GTI και αυτο ειναι λαθος. το πενταρι πουλησε πολυ και λογω της διαφορετικης μασκας

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα πιστευω ειναι το 7 να ειναι φρεσκο σχεδιαστικα και να μην ειναι σαν facelift του 6.Αρχιζει και βαριεται ο κοσμος να βλεπει τα ιδια και τα ιδια σχεδιαστικα(με μονες εξαιρεσεις Golf V,Eos,Passat CC,Scirocco)απο την VW και πρεπει εκει στην Γερμανια στο σχεδιαστικο τους τμημα να το καταλαβουν γιατι αρχιζουν και κουραζουν τα ματια μας.Πολυ φοβαμαι παντως οτι εν τελη θα ειναι σαν Facelift του 6,αφου σου λεει βγηκε πρωτο σε πωλησεις και το 6 στην Ευρωπη ας συνεχισουμε την συνταγη του χωρις ριζοσπαστικες γραμμες.Μακαρι να βγω ψευτης αλλα απο εδω μεσα οι 8/10 αυτο περιμενουμε.Τουλαχιστον σιγουρα θα εχει νεα πλατφορμα,κατι ειναι και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

αααχχχχχ....μακαρι να ειχα παρει γκολφ πιο παλια για να ειχα προλαβει το πιο παλιο μοντελο που ηταν το κατι αλλοοοοοοο....αχχχχχχχχ

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα δεν εχετε καταλαβει κατι ...γενικα οι γερμανικες μαρκες θελουν σταθερα μοτιβα..δηλαδη απο μακρια αυτο να λες ειναι golf audi bmw κτλ...γιαυτο ειναι και επιτυχημενες....πολλοι απο εμας δεν μπορουμε να το κατανοησουμε αυτο ...το κατανοουν ομως οι ερευνες του και τα ταμεια τους ! Και μαλλον εχουν απολυτο δικιο

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να μην εχουν σταθερο μοτιβο και στις ζημιες γιατι ολα τα νεα μοντελα ειναι πατος απο αξιοπιστια.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι να μην εχουν σταθερο μοτιβο και στις ζημιες γιατι ολα τα νεα μοντελα ειναι πατος απο αξιοπιστια.

πολλά like! Αν και νέος κάτοχος Golf 6 (βέβαια είμαι στο Group χρόνια τώρα οικογενειακώς - Α4, Α4S, Polo), βαρέθηκα να μπαίνω στο αμάξι και να οδηγώ με τρόμο μήπως μου εμφανίσει νέο πρόβλημα (μετά από το σοβαρό πρόβλημα με συμπλέκτη που μου εμφάνισε). Δεν είναι λογικό να φοβάσαι να οδηγείς και να έχεις το αυτί σου τεντωμένο για κανένα νέο δυσάρεστο ήχο..

Πολύ φοβάμαι (από την εμπειρία μου σε Polo με χιλιάδες προβλήματα μέχρι να με τρακάρουν και να πάει για πέταμα) πως και οι επόμενες γενιές δεν θα είναι όσο αξιόπιστες θέλουμε να είναι .

Link to comment
Share on other sites

συγγνωμη φιλοι μου αλλα οταν ερχοναται τα τελη ? οταν εχεις 160 αλογα στο ποδι σου και πηγαινεις ανετα ταξιδι με 7λιτρα/100?οταν εχεις την ροπη ενος διομισαλιτρου ατμοσφαιρικου? οταν εχεις τεκμηριο τετοιο? οταν εχεις απο την καλυτερη η και την καλυτερη ασφαλεια και ποιοτητα κυληση?.....μην βιαστητε να πειτε οτι μιλαω εκτου ασφαλους...πριν 2 βδομαδες αλλαξα αντλια....αλλα για τα προβληματα ΟΛΟΙ μας το ξεραμε!

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι φιλε μου ολοι να ειχαν την αποψη σου...οπως το πες ολοι ξεραμε...και εγω ηξερα...απλα ειναι τραγικο να υπαρχουνα τομα και να λενε οτι δεν πασχει το Group απο αξιοπιστια αυτο ειναι που πολλους απο εμας μας νευριαζει καπως ...Για ολα τα αλλα ειναι οπως τα ειπες κορυφαια ποιοτητα -αποδοση-κυλιση-ασφαλεια ολα ειναι εξαιρετικα εκτος απο τον τομεα της αξιοπιστιας αν και πιστευω μια διαφορετικη προσεγγιση απο την kosmocar θα ειχε λυσει πολλα θεματα σε συγκριση εαν βρισκομασταν γερμανια οπου εκει υπαρχει αλλη λογικη και αλλο aftersale support γιατι ο ευχαριστημενςο πελατης θα φερει αλλους 2 ενω ο δυσαρεστημενος θα διωξει 10...Γιατι δεν ξερω για εσας αλλα εγω ξερω 4 ατομα οπου μετα απο περιηγηση στο forum ...αλλαξαν σχεδια και πηραν αυτοκινητο αλλης εταιριας οχι γιατι δεν ειχαν τα 25 χιλ αλλα γιατι επαθαν σοκ με τα θεματα αξιοπιστιας. Και αυτο που ειπε ο Alexserres ...ωρες ωρες δεν το οδηγας οπως θα ηθελες...ξερεις οτι ποναει .

Link to comment
Share on other sites

http://www.topgear.com/uk/car-news/new-volkswagen-golf-gti-mark-7-2012-01-30/

"The current Mk6 is of course not much more than a heavily facelifted Mk5. But the Mk7 is all-new, sitting on an entirely fresh and highly configurable VW Group platform called MQB."

για οσους ακομα δεν εχουν αποφασισει. παντως εχω αρχισει να σκεφτομαι την αλλαγη του 5 με το 7 σε 1-2 χρονια, αν και το 5αρι με 125χιλ χιλιομετρα δεν εχει κανενα προβλημα και απολαμβανω καθε λεπτο μαζι του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.