Tatas Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Καλησπερα.. έχω ενα polo 1.2 tdi bluemotion 6r Πριν περιπου ενα μιση μηνα μου αναψε ενδειξη θερμοκρασιας, συμπληρωσα περιπου 1 ποτηρι νερο στο ψυγειο και συνεχισα την πορεια μου με σκοπο να δω που θα παει.. εκ τοτε δεν ειχα προβλημα.. εκανα περιπου 5000 χιλιομετρα, ζοριζοντας το κιολας αρκετες φορες. μεχρι που σημερα παλι η ιδια ενδειξη.. συμπληρωσα παλι 1 ποτηρι νερο και συνεχισα.. Απο που μπορει να χανει τοσο λιγο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Είναι ένα ανταλλακτικάκι διακλαδωτήρας τύπου Τ κάπου μέσα (μη με ρωτήσεις που ακριβώς) και ίσως από εκεί, αλλιώς μπορεί κάποιο σωληνάκι σου να είναι ραγισμένο. Αν είσαι τυχερός κι έχεις δικό σου πάρκιγκ, ίσως δεις από που στάζει, ή θα δεις υπολλείματα στο χώρο του κινητήρα. Αλλά συνέχεια νερό; Δεν πρέπει να βάλεις και λίγο G12++ Βασικά γιατί δεν το πας από αντιπροσωπεία; Είσαι εκτός εγγύησης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted November 28, 2012 Author Report Share Posted November 28, 2012 θα παω αυριο το πρωι να το κοιταξω στην αντιπροσωπεια... methana απο οτι εχο διαβασει αλλοι λενε 50-50 g12 και νερο .. σιγουρα οταν εχασα νερο δεν ειχα g12 μαζι μου.. αναγκαστικα νερο..Θα παω αυριο αντιπροσωπει να δουμε τι θα μου πουν.... ελπιζω να μην μου βγει κανα 100αρικο δωρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 (edited) Η αναλογία νομίζω είναι 60(g12)-40(απιονισμένο!!νερό).Εγγύηση δεν έχεις?Γιατί γράφεις για 5.000km.Αν έχεις,τσάμπα θα τη βγάλεις .Εμένα το 1.2 tsi μετά από 7.500 km είχε κατέβει ελάχιστα κάτω από το min και μου το συμπλήρωσαν μέχρι το max,τον περασμένο Μάιο.Το έλεγχα συνέχεια όλο το καλοκαίρι και μέχρι το Σεπτέμβρη ήταν κολλημένο στο max.Αρχές Οκτώβρη το ξανατσεκάρω και ήταν ακριβώς στη μέση του min-max και εκεί ήταν και προχθές που το ξανατσέκαρα.Ο τρόπος οδήγησής μου είναι ο ίδιος,δηλαδή δεν το πίεσα ή τίποτα αλλά ''ξόδεψε'' κάμποσο παραφλού μέσα σε 3 εβδομάδες και ενώ η θερμοκρασία περιβάλλοντος είχε πέσει (wtf?).Πραγματικά άκρη δεν μπορώ να βγάλω.......... Edited November 28, 2012 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 φιλε τατα ποτε νερο μεσα στο ψυγειο φιλε θα διαβρωσεις το κινητηρα σου και μετα θα λες μα τι εγινε φιλε..παντα θα βαζεις g12 φιλε τπτ αλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted November 28, 2012 Author Report Share Posted November 28, 2012 πριν 5000 χιλιομετρα εγινε το σκηνικο παλι και ξαναεχασε απο τοτε.... εγγυση δεν εχω..beckman το ξερω αλλα 9 το βραδυ σε ενα χωριο στα συνορα.. μονο νερο μπορουσα να βρω και ουτε βρυσης.. βικος μπουκαλακι Για ουτε 300 ml που συμπληρωσα δεν εγινε τπτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 τι εννοειται g12? δεν ειναι το κοινο παραφλου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted November 28, 2012 Author Report Share Posted November 28, 2012 oxi spyro.. einai sigkekrimenou typou kai pikonthtas paraflou gia to vag... tora an diavaseis sta forum einai apo ayta pou oi apopseis diistante... h vw leei mono G12. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 TO g12 σπυρο ειναι για τα αμαξια μας φιλε μου ειναι κοκκινο μεσα στο μπουκαλι το πρασινο δεν κανει για τα δικα μας φιλε μου...παιδια μονο g12 να βαζετε στο αμαξι τπτ μα τπτ αλλο παιδια ..ολα τα υπολοιπα που λενε ειναι βλακιες αν βαλετε και νερο μεσα μετα απο καιρο το ψυγειο σας θα εχει γεμισει αλατα πανω χορια οτι θα σας διαβρωσει και το κινητηρα σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 (edited) Ρε παιδιά είστε σίγουροι για το G12; Σας το λέω γιατί G12 έπαιρνε το παλιό μου Octavia και το παλιό μου Fabia. Τα καινούρια αυτοκίνητα με Tsi κινητήρες δεν παίρνουν G12 αλλά G12++ (διαβάζεται ως Τζι δώδεκα πλας πλας). Εγώ τέτοιο αγόρασα από την αντιπροσωπεία και τέτοιο γράφει το βιβλιο κατόχου μου. Μη σας ξεγελάει η ένδειξη G12 στο δοχείο διαστολής του υγρού. Είναι ακόμη μια αβλεψία του κατασκευαστή.Αν δείτε στο ψυκτικό υγρό στο βιβλίο κατόχου λογικά θα γράφει τύπο ψυκτικού υγρού TL-VW774 G, ή G13 που μάλλον είναι το G12++Τα υγρά αυτά είναι τα εξής :G12 δεν ξέρω τον κωδικό του.G12 + (διαβαζεται πλας) με κωδικό TL-VW774 FG12 ++ (διαβάζεται πλας πλας) TL-VW774 G.Το δύσκολο είναι να τα ξεχωρίσεις από το χρώμα αφού όλα είναι αποχρώσεις του βυσσινί - ροζ. Κι από όσο θυμάμαι και με κάθε επιφύλαξη τα G12 και G12++ δεν είναι συμβατά μεταξύ τους, ενώ τα G12 και G12+ είναι. Όμως για αυτό δεν καθόλου σλιγουρος.Ορίστε και μια φωτό από το βιβλίο. Σας υπενθυμίζω ότι είναι από Skoda Roomster 1.2 Tsi. Δεν πειράζει που είναι το Αγγλικό και στα Ελληνικά το ίδιο γράφει.Κι εδώ το μπουκάλι Edited November 29, 2012 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted December 8, 2012 Report Share Posted December 8, 2012 Αργησα να δω το τόπικ. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε και σε μένα. Μου άλλαξαν αντλία νέρου γιατί έχανε. Δυστυχώς κι εγώ αναγκάστηκα να βάλω νερό της βρύσης , ούτε καν απιονισμένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted December 11, 2012 Author Report Share Posted December 11, 2012 Overhauled στα ποσα χιλιομετρα σου εβγαλε το προβλημα με την αντλια.. και εγω τελικα το ιδιο θεμα ειχα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted December 13, 2012 Report Share Posted December 13, 2012 Overhauled στα ποσα χιλιομετρα σου εβγαλε το προβλημα με την αντλια.. και εγω τελικα το ιδιο θεμα ειχα... Στα 30Κ. Το είχα πάει για το τακτικό του service και παρατήρησαν οτι υπήρχαν ίχνοι αντιψυκτικού κάπου κάτω απο το μοτέρ προς την μεριά του προφυλακτήρα. Η αλλαγή κόστισε νομίζω 30 ευρώ μιας και το ανταλλακτικό είχε έκπτωση απο την ίδια την VW κοντά στο 70%. Πιο πριν βέβαια είχα αναγκαστεί 2-3 φορές να συμπληρώσω νερά μιας και άναβε η ένδειξη στο καντράν (μόνο σε κατηφόρες ή ανηφόρες μιας και ο αισθητήρας στο παγούρι έμενε εκτεθιμένος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 (edited) . Edited May 7, 2014 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted December 15, 2012 Author Report Share Posted December 15, 2012 εμενα τουλαχιστον αλλαχτηκε στα 90000χλμ.. η αληθεια ειναι μαριε οτι πλεον δεν θεωρω αξιοπιστο αυτοκινητο που θελω να το παρω για να κανω 1000κμ σερι και να μην ειμαι σιγουρος αν θα γυρισω! 4ο προβλημα που με βαζει συνεργειο... καλη συνεχεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 Σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει διαρροές δικαιολογείται η κατανάλωση αντιψυκτικού με κάποιο τρόπο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted December 18, 2012 Report Share Posted December 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolaoss Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Καλησπέρα , θα σας γράψω και εγώ το πόνο μου. Είμαι και εγώ κάτοχος του polo tsi 6R , 1 χρόνο και 2 μήνες περίπου, έχοντας κάνει 18.600χ.λ.μ.Σε αυτό το χρονικό διάστημα αναγκάστηκα να κάνω συμπλήρωση απονιονισμένου νερού 3 φορές , καθώς έβλεπα την ένδειξη στο δοχείο, από το Max που βρισκόταν περίπου, έφτανε στο Min , πράγμα περίεργο το οποίο δεν δικαιολογήται ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ,μιας και είναι κλειστό κύκλωμα πόσο μάλλον σε νέο αμάξι. Έτσι προχθές αναγκάστηκα και το πήγα στο Service , να δουν τι συμβαίνει. Τελικά έγινε αλλαγή του ψυγείου πολλαπλής εισαγωγής αέρα ( ΟΧΙ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ) καθώς από εκεί έχανε το νερό μου είπε. Ευτυχώς που είμαι ακόμα στην εγγύηση και έγινε δωρεάν..!!! Πάει και αυτό.........!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...