Jump to content
dimitris z 750

Παραγγελια Polo R Line 1.2

Recommended Posts

Θα παει γυρω στα 17500.κανουν δωρο αυτα που λες αλλα οχι φυσικα τα εργοστασιακα.εγω εβαλα τα εργοστασιακα και μου εκοψε το ποσο απο αυτα που θα εβαζε αυτος.τελικα δεν εβαλα το 310.θα παω για ηχοσυστημα οταν με το καλο ερθει.

 

Πολυ σωστα το ηχοσυστημα δεν αξιζει για τα λεφτα του, και τα 310 τα σκοτωνουν οποτε δεν θα εχεις προβλημα να βρεις . Ωστοσο 17500 ειναι πολλα κατα την αποψη μου..περι ορεξεως βεβαια..Σιγουρα θα σου κανουν καποια εκπτωση αν το "συζητησεις" με τον αντιπροσωπο.. :acute:Εμενα απο 16 μου το μειωσε στα 15 ή 14,900 καλυτερα (χωρις extra βεβαια...) , οποτε ψηστονα λιγο ακομα....

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα το ηχοσυστημα δεν αξιζει για τα λεφτα του, και τα 310 τα σκοτωνουν οποτε δεν θα εχεις προβλημα να βρεις . Ωστοσο 17500 ειναι πολλα κατα την αποψη μου..περι ορεξεως βεβαια..Σιγουρα θα σου κανουν καποια εκπτωση αν το "συζητησεις" με τον αντιπροσωπο.. :acute:Εμενα απο 16 μου το μειωσε στα 15 ή 14,900 καλυτερα (χωρις extra βεβαια...) , οποτε ψηστονα λιγο ακομα....

Φιλε βαζω 6 εξτρα.μου κανει δωρο την αποσυρση.συν για παντα τα σερβις.

Link to comment
Share on other sites

bump

2 βδομαδες το χω τωρα (1400χλμ) ειναι ερωτας το ατιμο...και παει και πολυ πολυ καλα, οτι πρεπει για τους δρομους των Χανιων..

Ανοιξα κ με ενα peugeot 106 1.4 100hp με φιλτροχοανη εξατμιση και λοιπες μοντες και εφαγε ενα λεωφορειο ... πολυ ικανοποιημενος λεμε :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να πω κ εγω κατι για το συγκεκριμενο αυτοκινητο σαν κατοχος του 2 μηνες τωρα, πολυ καλη επιλογη δεν τον μετανιωσα εξωτερικα και στο δρομο το αυτοκινητο τα σπαει θες να το οδηγας συνεχεια, το θεμα που με χαλασε εμενα οταν κοιταζα να το αγορασω ειναι αυτο του εξοπλισμου. Συγκεκριμενα αλλο "r-line" πουλιεται στο εξωτερικο και αλλο στην μπανανια εδω..εξωτερικα ειναι ακριβως ιδιο, εσωτερικα ομως καμια σχεση! Στο εξωτερικο βγαινει με flat bottomed τιμονι σαν του gti, πινακα οργανων του gti, clima, διαφορερικα καθισματα με λογοτυπο r, και αλλο στερεοφωνικο νομιζω το 310. Νομιζω στοιχιζει λιγο παραπανω εξω αλλα φυσικα στο ελλαδισταν επειδη συγκριτικα ολα τα στελνουν πανακριβα σε σχεση με εξω η εδω αντιπροσωπεια μαλλον το αδειασε για να ριξει την τιμη, και αφησε το εσωτερικο του παλιου highline το οποιο και καταργηθηκε σαν εκδοση, εγω βασικα κυριως το τιμονι ηθελα που ειναι πραγματικα απιστευτο σε αισθηση, επισης εγω εως τωρα με τελειους χαλαρους ρυθμους (κ λογω στρωσιματος) δεν εχω καταφερει να πεσω σε καταναλωση μεσα στην πολη κατω απο 8 (μιλαμε με την προυποθεση οτι δεν σηκωνεις πανω απο 2000..) αν κανεις πως πας λιγο κανονικα το 9,5 το εχεις στο χαλαρο..δεν πρεπει να πιστευουμε ουτε κατασκευαστες ουτε περιοδικα τελικα, αυτα απο εμενα παιδια, καλους δρομους να εχουμε..

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ότι είναι διαφορετικό εσωτερικό?

 

Δεν είναι αυτό?

 

Volkswagen-Polo-R-Line-4-590x393.jpg

 

Στερεωφονικό φαίνεται να είναι το RCD 310 με aux αν δεν κάνω λάθος...

 

http://news.topmotors.com/2012/04/volkswagen-polo-r-line-price-announced

 

"Inside, the vehicle includes sport seats with Kyalami cloth
upholstery and an R Line logo on the headrests, a leather-trimmed
steering wheel also with the R Line logo and aluminium capped pedals,
while the roof lining is finished in black cloth.


Standard equipment is confirmed to include RCD 310 radio and CD
player with six speakers and multi-device interface with iPod support,
Climatic semi-automatic air conditioning, a multifunction trip computer,
electric windows – including rear windows on the five-door models –
height adjustable front seats, a split/folding rear-seat backrest,
electrically operated and heated door mirrors, illuminated vanity
mirrors, front and rear reading lights, a tyre pressure monitor and
remote central locking."

 

Αν πάντως είναι πολλές οι διαφορές εγώ ίσως δοκίμαζα ένα e-mail στο support έξω.

 

 

Όσο για την κατανάλωση, βασικά ίσως είναι ακόμα νωρίς, αλλά πιστεύω ότι με προσεκτική οδήγηση θα δεις καλύτερα νούμερα. Για να καταλάβεις εγώ με το Polo 1.4 85hp (2010) που είναι και χειρότερο, βλέπω από 4.5-5.5 (Εθνική Οδό) ως 6-6.5 Αττική Οδό και μέσα στην πόλη σε περιοχές που δεν έχουν πολύ κίνηση (π.χ. Ηλιούπολη, Άλιμος) 5.5-6.5 ενώ σε extreme κίνηση ή π.χ. σε περιοχές σαν Παγκράτι peak hour βλέπω το 7.5-8.

 

Βέβαια οδηγάω αρκετά ήρεμα (όχι αργά αλλά χωρίς ανεβοκατεβάσματα) και πλέον έχω μάθει και το αυτοκίνητο (στην αρχή ήταν χειρότερες οι καταναλώσεις).

Edited by AvatarX
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ότι είναι διαφορετικό εσωτερικό?

 

Δεν είναι αυτό?

 

Volkswagen-Polo-R-Line-4-590x393.jpg

 

Στερεωφονικό φαίνεται να είναι το RCD 310 με aux αν δεν κάνω λάθος...

 

http://news.topmotors.com/2012/04/volkswagen-polo-r-line-price-announced

 

"Inside, the vehicle includes sport seats with Kyalami cloth

upholstery and an R Line logo on the headrests, a leather-trimmed

steering wheel also with the R Line logo and aluminium capped pedals,

while the roof lining is finished in black cloth.

Standard equipment is confirmed to include RCD 310 radio and CD

player with six speakers and multi-device interface with iPod support,

Climatic semi-automatic air conditioning, a multifunction trip computer,

electric windows – including rear windows on the five-door models –

height adjustable front seats, a split/folding rear-seat backrest,

electrically operated and heated door mirrors, illuminated vanity

mirrors, front and rear reading lights, a tyre pressure monitor and

remote central locking."

 

Αν πάντως είναι πολλές οι διαφορές εγώ ίσως δοκίμαζα ένα e-mail στο support έξω.

 

 

Όσο για την κατανάλωση, βασικά ίσως είναι ακόμα νωρίς, αλλά πιστεύω ότι με προσεκτική οδήγηση θα δεις καλύτερα νούμερα. Για να καταλάβεις εγώ με το Polo 1.4 85hp (2010) που είναι και χειρότερο, βλέπω από 4.5-5.5 (Εθνική Οδό) ως 6-6.5 Αττική Οδό και μέσα στην πόλη σε περιοχές που δεν έχουν πολύ κίνηση (π.χ. Ηλιούπολη, Άλιμος) 5.5-6.5 ενώ σε extreme κίνηση ή π.χ. σε περιοχές σαν Παγκράτι peak hour βλέπω το 7.5-8.

 

Βέβαια οδηγάω αρκετά ήρεμα (όχι αργά αλλά χωρίς ανεβοκατεβάσματα) και πλέον έχω μάθει και το αυτοκίνητο (στην αρχή ήταν χειρότερες οι καταναλώσεις).

Πολυ θα ηθελα να ειναι αυτο το εσωτερικο αλλα δυστυχος οχι, λειπουν ολα αυτα που ανεφερα, ειναι μεν καλυτερο απο τις φτηνοτερες εκδοσεις με δεματινο τιμονι με χειριστηρια επιλογεα και χειροφρενο συν καποια νικελ που ισως δεν υπαρχουν στις κατωτερες (εχει τον εξοπλισμο του παλιου Highline) αλλα οχι φιλε μου αυτο το εσωτερικο που βλεπεις στην φωτο μονο αν το παρεις απο το εξωτερικο υπαρχει δυστυχως

Τι εννοείς ότι είναι διαφορετικό εσωτερικό?

 

Δεν είναι αυτό?

 

Volkswagen-Polo-R-Line-4-590x393.jpg

 

Στερεωφονικό φαίνεται να είναι το RCD 310 με aux αν δεν κάνω λάθος...

 

http://news.topmotors.com/2012/04/volkswagen-polo-r-line-price-announced

 

"Inside, the vehicle includes sport seats with Kyalami cloth

upholstery and an R Line logo on the headrests, a leather-trimmed

steering wheel also with the R Line logo and aluminium capped pedals,

while the roof lining is finished in black cloth.

Standard equipment is confirmed to include RCD 310 radio and CD

player with six speakers and multi-device interface with iPod support,

Climatic semi-automatic air conditioning, a multifunction trip computer,

electric windows – including rear windows on the five-door models –

height adjustable front seats, a split/folding rear-seat backrest,

electrically operated and heated door mirrors, illuminated vanity

mirrors, front and rear reading lights, a tyre pressure monitor and

remote central locking."

 

Αν πάντως είναι πολλές οι διαφορές εγώ ίσως δοκίμαζα ένα e-mail στο support έξω.

 

 

Όσο για την κατανάλωση, βασικά ίσως είναι ακόμα νωρίς, αλλά πιστεύω ότι με προσεκτική οδήγηση θα δεις καλύτερα νούμερα. Για να καταλάβεις εγώ με το Polo 1.4 85hp (2010) που είναι και χειρότερο, βλέπω από 4.5-5.5 (Εθνική Οδό) ως 6-6.5 Αττική Οδό και μέσα στην πόλη σε περιοχές που δεν έχουν πολύ κίνηση (π.χ. Ηλιούπολη, Άλιμος) 5.5-6.5 ενώ σε extreme κίνηση ή π.χ. σε περιοχές σαν Παγκράτι peak hour βλέπω το 7.5-8.

 

Βέβαια οδηγάω αρκετά ήρεμα (όχι αργά αλλά χωρίς ανεβοκατεβάσματα) και πλέον έχω μάθει και το αυτοκίνητο (στην αρχή ήταν χειρότερες οι καταναλώσεις).

Δεν ξερω τι να πω και εγω περιμενα πολυ καλυτερα νουμερα, ισως ειναι νωρις οπως λες και πρεπει λιγο ο κινητηρας να στρωσει αλλα μια απογοητευση την εχω, αντε σε πολυ κατηφορικους δρομους να εχω βγαλει μεχρι 7,5 παρακατω με τιποτα, σκεφτομαι κ εγω να το ψαξω καταρχην με την εδω αντιπροσωπεια που το πηρα, απλα δινω λιγο χρονο ακομη, αλλα παιδια με το 1.2 105 μπορουν να δωσουν νουμερα?

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ότι είναι διαφορετικό εσωτερικό?

 

Δεν είναι αυτό?

 

Volkswagen-Polo-R-Line-4-590x393.jpg

 

Στερεωφονικό φαίνεται να είναι το RCD 310 με aux αν δεν κάνω λάθος...

 

http://news.topmotors.com/2012/04/volkswagen-polo-r-line-price-announced

 

"Inside, the vehicle includes sport seats with Kyalami cloth

upholstery and an R Line logo on the headrests, a leather-trimmed

steering wheel also with the R Line logo and aluminium capped pedals,

while the roof lining is finished in black cloth.

Standard equipment is confirmed to include RCD 310 radio and CD

player with six speakers and multi-device interface with iPod support,

Climatic semi-automatic air conditioning, a multifunction trip computer,

electric windows – including rear windows on the five-door models –

height adjustable front seats, a split/folding rear-seat backrest,

electrically operated and heated door mirrors, illuminated vanity

mirrors, front and rear reading lights, a tyre pressure monitor and

remote central locking."

 

Αν πάντως είναι πολλές οι διαφορές εγώ ίσως δοκίμαζα ένα e-mail στο support έξω.

 

 

Όσο για την κατανάλωση, βασικά ίσως είναι ακόμα νωρίς, αλλά πιστεύω ότι με προσεκτική οδήγηση θα δεις καλύτερα νούμερα. Για να καταλάβεις εγώ με το Polo 1.4 85hp (2010) που είναι και χειρότερο, βλέπω από 4.5-5.5 (Εθνική Οδό) ως 6-6.5 Αττική Οδό και μέσα στην πόλη σε περιοχές που δεν έχουν πολύ κίνηση (π.χ. Ηλιούπολη, Άλιμος) 5.5-6.5 ενώ σε extreme κίνηση ή π.χ. σε περιοχές σαν Παγκράτι peak hour βλέπω το 7.5-8.

 

Βέβαια οδηγάω αρκετά ήρεμα (όχι αργά αλλά χωρίς ανεβοκατεβάσματα) και πλέον έχω μάθει και το αυτοκίνητο (στην αρχή ήταν χειρότερες οι καταναλώσεις).

 

Μία διόρθωση...στην εικόνα δεν είναι το RCD 310 αλλά το RNS 310...Το R-line στον standard εξοπλισμό έχει απ ότι βλέπω στο κείμενο που παρέθεσες  το RCD 310...

Link to comment
Share on other sites

Μία διόρθωση...στην εικόνα δεν είναι το RCD 310 αλλά το RNS 310...Το R-line στον standard εξοπλισμό έχει απ ότι βλέπω στο κείμενο που παρέθεσες  το RCD 310...

Οχι γραφω αυτα που λειπουν σε σε σχεση με το εξωτερικο, δεν εχει το 310 αλλα το rcd 210 που ειναι ψιλοαπαραδεκτο εμφανισιακα και σαν δυνατοτητες χωρις να σημαινει οτι δεν βγαζει καλο ηχο, και του λειπουν και δυο ηχεια πισω γιατι εχει μονο μπροστα, ταμπλο εκανα λαθος και στο εξωτερικο το ιδιο εχει οχι αυτο του gti αλλα και οι υπολοιπες διαφορες ειναια αρκετα σημαντικες και φτανουν για να ξενερωσεις λιγο

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω μια φωτογραφία από το εσωτερικό θα βοηθούσε πολύ :) .Πάντως αν του λείπουν όντως όλα αυτα,έτσι εξηγείται η διαφορά των 220 ευρώ της τιμής του rline από αυτή που είχε μέχρι πριν λίγο καιρό το highline.......

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω μια φωτογραφία από το εσωτερικό θα βοηθούσε πολύ :) .Πάντως αν του λείπουν όντως όλα αυτα,έτσι εξηγείται η διαφορά των 220 ευρώ της τιμής του rline από αυτή που είχε μέχρι πριν λίγο καιρό το highline.......

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/usedcars/usedcars/car_inside.php?carid=518

Αυτο ειναι το εσωτερικο που φαινεται στο link με την μονη διαφορα οτι εχει και χειριστηρια στο τιμονι

Link to comment
Share on other sites

Αυτες τις μερες σκοπευω να παραγγειλω το πολο το r line.εχω παρει διαφορες προσφορες αλλα θα καταληξω σε μια που μου κανουν και δωρο εκτος απο συναγ.μετα και αισθητηρες παρκαρισματος και τα σερβις για παντα.και εργασια και ανταλλακτικα,ακουγεται ενδιαφερον.θα μου το δωσουνε γραπτος αυτο.θα το παρω τριθυρο σε λευκο,απο εξτρα θα του βαλω την ηλιοροφη,το κλιματρονικ το πακετο light and sight kai ta βι-χενον.βασικα ακομα αμφιταλαντευομαι με το tdi παλι με τα ιδια εξτρα.αλλα αμα ειναι να γλιτωνω τα σερβις ειναι μια αποσβεση και αυτο.το ιδανικο για μενα θα ηταν να εβγαινε r line σε tdi.ποια ειναι η καταναλωση του 1.2 tsi μεσα στην πολη??

 φιλε μου καλησπερα,σκεφτομαι να το παρω σε 5πορτο και θα ηθελα να σε ρωτησω η ηλιοροφη ποσο κοστιζει?

Link to comment
Share on other sites

 φιλε μου καλησπερα,σκεφτομαι να το παρω σε 5πορτο και θα ηθελα να σε ρωτησω η ηλιοροφη ποσο κοστιζει?

800 φίλε μου

Link to comment
Share on other sites

800 φίλε μου

αδερφε σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση,επειδη τωρα το εψαξα,μηπως θα μπορουσες να μου πεις και για το “Climatronic” τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά από το δικό μου, νομίζω 260.

ενταξει και 300 να ναι δεν ειναι ακρηβο,δηλαδη κανα 1100 να υπολογιζω..σε ευχαρηστω πολυ&μαλλον θα σε ξαναενοχλησω :good:  :good:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς το δέχτηκες φίλε μου :thumbsu: :thumbsu: :thumbsu: Να το χαρείς το Polaki σου :goodjob: !!! Καλά και πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! :thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.