Black Widow Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Καλα ολα αυτα ρε συ Λατου αλλα οι αποριες μου παραμενουν..Και εγω τωρα με το προγραμματακι abt και τα συναφη ειμαι σχεδον full stage 2 και το αυτοκινητακι ραβει στο δρομο ομως απλα ρωταω κατα ποσο ειναι μεγαλες οι διαφορες σε σχεση με ενα stage 3 της apr..Οσο για το r που αναφερεις ειναι σουπερ το αυτοκινητακι αλλα ειναι πολλα τα λεφτα..Αξιζει??? Αν το βγάλουν στα 50.000 όπως λένε, για μένα θα είναι ξεφτίλες του κερατά, όταν στη Γερμανία έχει αρχική τα 32-33, και στην αγγλία τα 32.500... Οσο για τα υπόλοιπα, μπορώ να σου πω πως πάνω σε δυναμόμετρο, η Carbonio μου έδειξε 7 άλογα διαφορά. Πριν και μετά την τοποθέτηση, και ίδια θερμοκρασία περιβάλλοντος, συν το φόρτωμα που έφαγε το αμάξι από 2 προηγούμενα runs (προθέρμανσης και αξιολόγησης) στο δυναμόμετρο... Και για το Stage.... Σαν τα Stage του προσωπικού στο Δημόσιο είναι κι αυτά! Στάζ' (του ταβάν')... Η REVo στην Ελλάδα, βάζει Stg2+ με την προοπτική πως θα αλλάξεις κάτι και να μην ξανατρέχεις τσάμπα. Στην Αγγλία όμως, δε σου βάζουν Stg2+, παρά μόνο αν τους πεις πως έχεις αντλία και μπεκ, ή αν έχεις πρόθεση να βάλεις, οπότε και πάλι υπογράφεις πως δεν θα τους αναγνωρίσεις καμία ευθύνη σε δυσλειτουργία... Ετσι σκέφτεται ο κόσμος Πάντως για την APR δε θα πω κουβέντα, γιατί τα προϊόντα της δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκαν καλά. Οχι σε μένα... Στην αγορά γενικότερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 (edited) Το Stage III της εταιρείας μας δεν έρχεται με το carbonio που εχεις δει για TFSI αλλα έχει έναν άλλο carbon σωλήνα ο οποίος καταλήγει σε φιλτροχωάνη πίσω από το φανάρι (οπως η AEM) To kit περιλαμβάνει Τουρμπο Gt2871r Πολλαπλή εξαγωγής από ινκονελ Downturn απο ινκονελ Downpipe Carbonio εισαγωγή Maf Cace 3" Αγελάδες Σωληνώσεις intercooler Intercooler Μπεκ APR Τρόμπα υψηλής πίεσης APR Τρομπα ρεζερβουαρ Μπουζί Φλάτζες Βιδες Βάσεις Σωληνακια λαδιου-νερου κλπ κλπ κλπ εξτρα Πρόγραμμα με τρεις επιλογες προγραμματων μέσα από το εργοστασιακό Cruise Control Economy 95 98 Race Valet Η απόδοση του κιτ είναι περίπου 390 άλογα για κλειστό μοτερ. Απο εκει και πάνω είναι υποχρεωτική η αλλαγη μπιελών. Σε σύντομο χρονικό διάστημα έρχεται και το STAGE IV για ιπποδύναμη που θα ξεπερνάει τα 450άλογα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα με το εν λόγω κιτ που έχουν κάνει πάνω από 50,000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα στην ΕΛΛΑΔΑ. Οτι αλλο θέλετε εδώ είμαι Edited October 30, 2009 by kostas@aprgreece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Το Stage III της εταιρείας μας δεν έρχεται με το carbonio που εχεις δει για TFSI αλλα έχει έναν άλλο carbon σωλήνα ο οποίος καταλήγει σε φιλτροχωάνη πίσω από το φανάρι (οπως η AEM)To kit περιλαμβάνει Τουρμπο Gt2871r Πολλαπλή εξαγωγής από ινκονελ Downturn απο ινκονελ Downpipe Carbonio εισαγωγή Maf Cace 3" Αγελάδες Σωληνώσεις intercooler Intercooler Μπεκ APR Τρόμπα υψηλής πίεσης APR Τρομπα ρεζερβουαρ Μπουζί Φλάτζες Βιδες Βάσεις Σωληνακια λαδιου-νερου κλπ κλπ κλπ εξτρα Πρόγραμμα με τρεις επιλογες προγραμματων μέσα από το εργοστασιακό Cruise Control Economy 95 98 Race Valet Η απόδοση του κιτ είναι περίπου 390 άλογα για κλειστό μοτερ. Απο εκει και πάνω είναι υποχρεωτική η αλλαγη μπιελών. Σε σύντομο χρονικό διάστημα έρχεται και το STAGE IV για ιπποδύναμη που θα ξεπερνάει τα 450άλογα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα με το εν λόγω κιτ που έχουν κάνει πάνω από 50,000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα στην ΕΛΛΑΔΑ. Οτι αλλο θέλετε εδώ είμαι ωραια ακουγονται ολα αυτα και σιγουρα δεν υπαρχει λογος αμφισβητησης για το ονομα-κυρος της εταιρειας που αντιπροσωπευεις...λεφτα για ολο το εγχειρημα δεν μας ειπατε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Το κιτ κοστίζει 8000 ευρώ τοποθετημένο και με αλλαγμένες τις βασικές βαλβίδες πίεσης καυσίμου, καθως και καινουργιο ποτηράκι για την τρόμπα. Επιμένουμε όμως να το τοποθετούμε εμεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Αν σκεφτεί κανείς ότι τρόμπα+μπεκ+ιντερκούλερ=3000+¤, τότε είναι καλή τιμή! Ωραία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Αν σκεφτεί κανείς ότι τρόμπα+μπεκ+ιντερκούλερ=3000+¤, τότε είναι καλή τιμή! Ωραία... η τιμη απ'οτι καταλαβα ειναι μονο για αγορα του κιτ οχι και για τοποθετηση μιας και ο Κος Κωστας αναφερει οτι η εταιρεια επιμενει στην τοποθετηση του κιτ με δικα τους "εργαλεια"....οποτε κανα δυο χιλιαρικα ακομα ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Το κιτ κοστίζει 8000 ευρώ τοποθετημένο και με αλλαγμένες τις βασικές βαλβίδες πίεσης καυσίμου, καθως και καινουργιο ποτηράκι για την τρόμπα.Επιμένουμε όμως να το τοποθετούμε εμεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Κώστα η εισαγωγή μήπως πωλείται ξεχωριστά;και αν πωλείται πες μου αν κάνει για κ04τουρμπινα και μια τιμουλα παρακαλώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 πολύ ωραία μετατροπή έχω 2-3 ερωτησούλες; 1)Η εισαγωγή και το μαφ είναι 76άρια; 2) τα μπεκ και η πίσω αντλία βενζίνης δίνονται ξεχωριστά ή μόνο στα πλάσια του τουρμπο κιτ; από Αμερική τι αναφορές έχετε; τα έχουν δοκιμάσει αρκετά; είναι όλα οκ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas@aprgreece Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 H εισαγωγή που δίνουμε ξεχωριστά είναι μόνο το carbon κομματι. Το μαφ και τα κολλαρα δεν διδονται ξεχωριστά. MAF και εισαγωγή είναι 76αρια Η πίσω τρόμπα δίνεται ξεχωριστά Τα μπεκ οχι. Πλέον έχουμε φτιάξει πάνω από 10 αυτοκίνητα με το εν λόγω κιτ στην ΕΛΛΑΔΑ. Θέμα αξιοπιστίας δεν υπάρχει κανένα. Εμεις σαν APR πάντα προσπαθούμε να έχουμε τα καλύτερα όσον αφορα την ποιότητα και την απόδοση πράγματα. Σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό προσφερουν το ποιό ολοκληρωμένο κιτ βελτίωσης στην αγορά. Να πω οτι υπάρχει και το κιτ το καινούργιο το 2,0TSI το οποίο έρχεται και φτηνότερα λόγω του ότι δεν χρειάζεται μπεκ και τρόμπα υψηλής. Η απόδοση του είναι στα 380 άλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 μπορείς να πεις με τι πίεση θα βγάλει τα 390 άλογα; Όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω από τη στιγμή που η τιμή περιλαμβάνει τοποθέτηση συν HPFP συν intercooler (που από μόνα τους θες κανα διχίλιαρο για να τα αγοράσεις) δεν είναι και τόσο τρελή. Φυσικά μιλάω για κάποιον που έχει αποφασίσει να βάλει τέτοιου επιπέδου σεταπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Να πω οτι υπάρχει και το κιτ το καινούργιο το 2,0TSI το οποίο έρχεται και φτηνότερα λόγω του ότι δεν χρειάζεται μπεκ και τρόμπα υψηλής. Η απόδοση του είναι στα 380 άλογα. τελικα τοσο μεγαλα ειναι τα μπεκ του νεου GTI? ειναι περιπου ιδια σε παροχη οπως του S3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 (edited) τελικα τοσο μεγαλα ειναι τα μπεκ του νεου GTI? ειναι περιπου ιδια σε παροχη οπως του S3? ==== Σε στατική παροχή, τα μπέκ του νέου δίλιτρου TSI (8P0907115AE 0020 2.0l R4/4V TFSI CCZA) είναι κατά ~20% μικρότερα από αυτά του παλαιού S3 (8P0907115H 2.0l R4/4V TFSI 0040 0261S02342 1037387473). Το S3 όμως (εργοστασιακά) παίζει με πίεση καυσίμου μέχρι 110bar, ενώ το TSI στα 150bar, δηλαδή ~36% περισσότερη πίεση Edited November 3, 2009 by turborabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 (edited) σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!! ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλεξη απο την Robbie οπου πραγματικα αυτη η μιση ωρα που καναμε για να φλασαρουμε το αμαξι εδω και δυο βδομαδες καταντησε σιριαλ και εδειξε τεραστια υπομονη απεναντι μου!!! Edited November 3, 2009 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!! ==== ¶ντε καλοτάξιδος και απροβλημάτιστος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seattheodore Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 μεγειες... μεγειές... Καλά γκάζια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 ====¶ντε καλοτάξιδος και απροβλημάτιστος μεγειες... μεγειές...Καλά γκάζια... σας ευχαριστω πολυ παιδια...το αμαξι πραγματικα εχει αλλαξει τελειως...πρεπει να μαθω να το ξαναοδηγαω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 σας ευχαριστω πολυ παιδια...το αμαξι πραγματικα εχει αλλαξει τελειως...πρεπει να μαθω να το ξαναοδηγαω καλοτάξιδος αγορινα, αντε και για δωρακι θα σου ραψω ενα κουστουμακι πες που και ποτε να δουμε καμια διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 καλοτάξιδος αγορινα, αντε και για δωρακι θα σου ραψω ενα κουστουμακι πες που και ποτε να δουμε καμια διαφορα. θα κοιταξω να ερθω αυτη την παρασκευη αν ολα πανε καλα με την δουλεια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!!ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλεξη απο την Robbie οπου πραγματικα αυτη η μιση ωρα που καναμε για να φλασαρουμε το αμαξι εδω και δυο βδομαδες καταντησε σιριαλ και εδειξε τεραστια υπομονη απεναντι μου!!! Ωραια πραγματα ! Αφθονη 100αρα στο ντεπιζιτο κι αφθονο λαστιχο στην ασφαλτο , man ! Καλοταξιδος ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 καλοτάξιδος αγορινα, αντε και για δωρακι θα σου ραψω ενα κουστουμακι πες που και ποτε να δουμε καμια διαφορα. Βρε τον Αντωνη... !!! Εγινε και κοντρακιας .... !!! Πηρες τα πανω σου , ε ???? !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Ναι, έβγαλε γλώσσα κιόλας! Μεγιές Μιχάλη!!! Δεν το σήκωσα το τηλ γιατί είχα μύτinmg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 ====Σε στατική παροχή, τα μπέκ του νέου δίλιτρου TSI (8P0907115AE 0020 2.0l R4/4V TFSI CCZA) είναι κατά ~20% μικρότερα από αυτά του παλαιού S3 (8P0907115H 2.0l R4/4V TFSI 0040 0261S02342 1037387473). Το S3 όμως (εργοστασιακά) παίζει με πίεση καυσίμου μέχρι 110bar, ενώ το TSI στα 150bar, δηλαδή ~36% περισσότερη πίεση Αν πηγαιναμε την πιεση καυσιμου στα tfsi στα 150 bar λες να ειχαμε ανατιναξη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Αν πηγαιναμε την πιεση καυσιμου στα tfsi στα 150 bar λες να ειχαμε ανατιναξη? ==== Τελικά το πουλάς "ξηλωμένο", "μαμά"? Με ΜΤΜ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...