Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Καλα ολα αυτα ρε συ Λατου αλλα οι αποριες μου παραμενουν..Και εγω τωρα με το προγραμματακι abt και τα συναφη ειμαι σχεδον full stage 2 και το αυτοκινητακι ραβει στο δρομο ομως απλα ρωταω κατα ποσο ειναι μεγαλες οι διαφορες σε σχεση με ενα stage 3 της apr..Οσο για το r που αναφερεις ειναι σουπερ το αυτοκινητακι αλλα ειναι πολλα τα λεφτα..Αξιζει???

Αν το βγάλουν στα 50.000 όπως λένε, για μένα θα είναι ξεφτίλες του κερατά, όταν στη Γερμανία έχει αρχική τα 32-33, και στην αγγλία τα 32.500...

Οσο για τα υπόλοιπα, μπορώ να σου πω πως πάνω σε δυναμόμετρο, η Carbonio μου έδειξε 7 άλογα διαφορά. Πριν και μετά την τοποθέτηση, και ίδια θερμοκρασία περιβάλλοντος, συν το φόρτωμα που έφαγε το αμάξι από 2 προηγούμενα runs (προθέρμανσης και αξιολόγησης) στο δυναμόμετρο... Και για το Stage.... Σαν τα Stage του προσωπικού στο Δημόσιο είναι κι αυτά! Στάζ' (του ταβάν')... Η REVo στην Ελλάδα, βάζει Stg2+ με την προοπτική πως θα αλλάξεις κάτι και να μην ξανατρέχεις τσάμπα. Στην Αγγλία όμως, δε σου βάζουν Stg2+, παρά μόνο αν τους πεις πως έχεις αντλία και μπεκ, ή αν έχεις πρόθεση να βάλεις, οπότε και πάλι υπογράφεις πως δεν θα τους αναγνωρίσεις καμία ευθύνη σε δυσλειτουργία...

Ετσι σκέφτεται ο κόσμος ;) Πάντως για την APR δε θα πω κουβέντα, γιατί τα προϊόντα της δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκαν καλά. Οχι σε μένα... Στην αγορά γενικότερα!

Link to comment
Share on other sites

Το Stage III της εταιρείας μας δεν έρχεται με το carbonio που εχεις δει για TFSI αλλα έχει έναν άλλο carbon σωλήνα ο οποίος καταλήγει σε φιλτροχωάνη πίσω από το φανάρι (οπως η AEM)

To kit περιλαμβάνει

Τουρμπο Gt2871r

Πολλαπλή εξαγωγής από ινκονελ

Downturn απο ινκονελ

Downpipe

Carbonio εισαγωγή

Maf Cace 3"

Αγελάδες

Σωληνώσεις intercooler

Intercooler

Μπεκ APR

Τρόμπα υψηλής πίεσης APR

Τρομπα ρεζερβουαρ

Μπουζί

Φλάτζες

Βιδες

Βάσεις

Σωληνακια λαδιου-νερου

κλπ

κλπ

κλπ εξτρα

Πρόγραμμα με τρεις επιλογες προγραμματων μέσα από το εργοστασιακό Cruise Control

Economy

95

98

Race

Valet

Η απόδοση του κιτ είναι περίπου 390 άλογα για κλειστό μοτερ.

Απο εκει και πάνω είναι υποχρεωτική η αλλαγη μπιελών.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα έρχεται και το STAGE IV για ιπποδύναμη που θα ξεπερνάει τα 450άλογα.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα με το εν λόγω κιτ που έχουν κάνει πάνω από 50,000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα στην ΕΛΛΑΔΑ.

Οτι αλλο θέλετε εδώ είμαι

Edited by kostas@aprgreece
Link to comment
Share on other sites

Το Stage III της εταιρείας μας δεν έρχεται με το carbonio που εχεις δει για TFSI αλλα έχει έναν άλλο carbon σωλήνα ο οποίος καταλήγει σε φιλτροχωάνη πίσω από το φανάρι (οπως η AEM)

To kit περιλαμβάνει

Τουρμπο Gt2871r

Πολλαπλή εξαγωγής από ινκονελ

Downturn απο ινκονελ

Downpipe

Carbonio εισαγωγή

Maf Cace 3"

Αγελάδες

Σωληνώσεις intercooler

Intercooler

Μπεκ APR

Τρόμπα υψηλής πίεσης APR

Τρομπα ρεζερβουαρ

Μπουζί

Φλάτζες

Βιδες

Βάσεις

Σωληνακια λαδιου-νερου

κλπ

κλπ

κλπ εξτρα

Πρόγραμμα με τρεις επιλογες προγραμματων μέσα από το εργοστασιακό Cruise Control

Economy

95

98

Race

Valet

Η απόδοση του κιτ είναι περίπου 390 άλογα για κλειστό μοτερ.

Απο εκει και πάνω είναι υποχρεωτική η αλλαγη μπιελών.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα έρχεται και το STAGE IV για ιπποδύναμη που θα ξεπερνάει τα 450άλογα.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αυτοκίνητα με το εν λόγω κιτ που έχουν κάνει πάνω από 50,000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα στην ΕΛΛΑΔΑ.

Οτι αλλο θέλετε εδώ είμαι

ωραια ακουγονται ολα αυτα και σιγουρα δεν υπαρχει λογος αμφισβητησης για το ονομα-κυρος της εταιρειας που αντιπροσωπευεις...λεφτα για ολο το εγχειρημα δεν μας ειπατε

Link to comment
Share on other sites

Το κιτ κοστίζει 8000 ευρώ τοποθετημένο και με αλλαγμένες τις βασικές βαλβίδες πίεσης καυσίμου, καθως και καινουργιο ποτηράκι για την τρόμπα.

Επιμένουμε όμως να το τοποθετούμε εμεις!!

Link to comment
Share on other sites

Αν σκεφτεί κανείς ότι τρόμπα+μπεκ+ιντερκούλερ=3000+¤, τότε είναι καλή τιμή! Ωραία... ;)

η τιμη απ'οτι καταλαβα ειναι μονο για αγορα του κιτ οχι και για τοποθετηση μιας και ο Κος Κωστας αναφερει οτι η εταιρεια επιμενει στην τοποθετηση του κιτ με δικα τους "εργαλεια"....οποτε κανα δυο χιλιαρικα ακομα ε?

Link to comment
Share on other sites

Το κιτ κοστίζει 8000 ευρώ τοποθετημένο και με αλλαγμένες τις βασικές βαλβίδες πίεσης καυσίμου, καθως και καινουργιο ποτηράκι για την τρόμπα.

Επιμένουμε όμως να το τοποθετούμε εμεις!!

Link to comment
Share on other sites

Κώστα η εισαγωγή μήπως πωλείται ξεχωριστά;και αν πωλείται πες μου αν κάνει για κ04τουρμπινα και μια τιμουλα παρακαλώ

Link to comment
Share on other sites

πολύ ωραία μετατροπή :D

έχω 2-3 ερωτησούλες;

1)Η εισαγωγή και το μαφ είναι 76άρια;

2) τα μπεκ και η πίσω αντλία βενζίνης δίνονται ξεχωριστά ή μόνο στα πλάσια του τουρμπο κιτ; από Αμερική τι αναφορές έχετε; τα έχουν δοκιμάσει αρκετά; είναι όλα οκ;

Link to comment
Share on other sites

H εισαγωγή που δίνουμε ξεχωριστά είναι μόνο το carbon κομματι. Το μαφ και τα κολλαρα δεν διδονται ξεχωριστά.

MAF και εισαγωγή είναι 76αρια

Η πίσω τρόμπα δίνεται ξεχωριστά

Τα μπεκ οχι.

Πλέον έχουμε φτιάξει πάνω από 10 αυτοκίνητα με το εν λόγω κιτ στην ΕΛΛΑΔΑ. Θέμα αξιοπιστίας δεν υπάρχει κανένα.

Εμεις σαν APR πάντα προσπαθούμε να έχουμε τα καλύτερα όσον αφορα την ποιότητα και την απόδοση πράγματα. Σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό προσφερουν το ποιό ολοκληρωμένο κιτ βελτίωσης στην αγορά.

Να πω οτι υπάρχει και το κιτ το καινούργιο το 2,0TSI το οποίο έρχεται και φτηνότερα λόγω του ότι δεν χρειάζεται μπεκ και τρόμπα υψηλής. Η απόδοση του είναι στα 380 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

μπορείς να πεις με τι πίεση θα βγάλει τα 390 άλογα;

Όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω από τη στιγμή που η τιμή περιλαμβάνει τοποθέτηση συν HPFP συν intercooler (που από μόνα τους θες κανα διχίλιαρο για να τα αγοράσεις) δεν είναι και τόσο τρελή. Φυσικά μιλάω για κάποιον που έχει αποφασίσει να βάλει τέτοιου επιπέδου σεταπ :D

Link to comment
Share on other sites

Να πω οτι υπάρχει και το κιτ το καινούργιο το 2,0TSI το οποίο έρχεται και φτηνότερα λόγω του ότι δεν χρειάζεται μπεκ και τρόμπα υψηλής. Η απόδοση του είναι στα 380 άλογα.

τελικα τοσο μεγαλα ειναι τα μπεκ του νεου GTI? ειναι περιπου ιδια σε παροχη οπως του S3?

Link to comment
Share on other sites

τελικα τοσο μεγαλα ειναι τα μπεκ του νεου GTI? ειναι περιπου ιδια σε παροχη οπως του S3?

====

Σε στατική παροχή, τα μπέκ του νέου δίλιτρου TSI (8P0907115AE 0020 2.0l R4/4V TFSI CCZA) είναι κατά ~20% μικρότερα από αυτά του παλαιού S3 (8P0907115H 2.0l R4/4V TFSI 0040 0261S02342 1037387473).

Το S3 όμως (εργοστασιακά) παίζει με πίεση καυσίμου μέχρι 110bar, ενώ το TSI στα 150bar, δηλαδή ~36% περισσότερη πίεση

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!!

ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλεξη απο την Robbie οπου πραγματικα αυτη η μιση ωρα που καναμε για να φλασαρουμε το αμαξι εδω και δυο βδομαδες καταντησε σιριαλ και εδειξε τεραστια υπομονη απεναντι μου!!!

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!!

====

¶ντε καλοτάξιδος και απροβλημάτιστος :)

Link to comment
Share on other sites

====

¶ντε καλοτάξιδος και απροβλημάτιστος :blink:

μεγειες... μεγειές...

Καλά γκάζια... :D

σας ευχαριστω πολυ παιδια...το αμαξι πραγματικα εχει αλλαξει τελειως...πρεπει να μαθω να το ξαναοδηγαω :)

Link to comment
Share on other sites

σας ευχαριστω πολυ παιδια...το αμαξι πραγματικα εχει αλλαξει τελειως...πρεπει να μαθω να το ξαναοδηγαω :D

καλοτάξιδος αγορινα, αντε και για δωρακι θα σου ραψω ενα κουστουμακι :whistling:

πες που και ποτε να δουμε καμια διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

καλοτάξιδος αγορινα, αντε και για δωρακι θα σου ραψω ενα κουστουμακι :whistling:

πες που και ποτε να δουμε καμια διαφορα.

θα κοιταξω να ερθω αυτη την παρασκευη αν ολα πανε καλα με την δουλεια.... :D

Link to comment
Share on other sites

σας χαλαω την συζητηση αλλα μολις χθες εβαλα stage 2 της giac το αμαξι εχει παρει παντου δυναμη και φαινεται πολυ γραμμικο...εχει ακομα χρονο μεχρι να δωσει το 100% των δυνατοτητων του το προγραμμα μιας και με ενημερωαν οτι πρεπει να δουλεψει λιγο το μοτερ για να δωσει τα μεγιστα....συντομα δυναμομετρηση!!!

ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλεξη απο την Robbie οπου πραγματικα αυτη η μιση ωρα που καναμε για να φλασαρουμε το αμαξι εδω και δυο βδομαδες καταντησε σιριαλ και εδειξε τεραστια υπομονη απεναντι μου!!!

Ωραια πραγματα ! Αφθονη 100αρα στο ντεπιζιτο κι αφθονο λαστιχο στην ασφαλτο , man !

Καλοταξιδος !

Link to comment
Share on other sites

καλοτάξιδος αγορινα, αντε και για δωρακι θα σου ραψω ενα κουστουμακι ^_^

πες που και ποτε να δουμε καμια διαφορα.

Βρε τον Αντωνη... !!! Εγινε και κοντρακιας .... !!! Πηρες τα πανω σου , ε ???? ;) !!!

Link to comment
Share on other sites

====

Σε στατική παροχή, τα μπέκ του νέου δίλιτρου TSI (8P0907115AE 0020 2.0l R4/4V TFSI CCZA) είναι κατά ~20% μικρότερα από αυτά του παλαιού S3 (8P0907115H 2.0l R4/4V TFSI 0040 0261S02342 1037387473).

Το S3 όμως (εργοστασιακά) παίζει με πίεση καυσίμου μέχρι 110bar, ενώ το TSI στα 150bar, δηλαδή ~36% περισσότερη πίεση

Αν πηγαιναμε την πιεση καυσιμου στα tfsi στα 150 bar λες να ειχαμε ανατιναξη?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.