shaddow23 Posted December 17, 2016 Report Share Posted December 17, 2016 Καλημερα παιδια να ξεθαψω λιγο και εγω το τοπικ..Γιωργος λεγομαι και πηρα ενα golf gti 6 μεταχειρισμενο με 90000 km..Επειδη σκεφτομαι να το πειραξω λιγο,το μικροβιο δεν φευγει ειχα ενα golf v gt 1το σταδιο,εχω καποιες ερωτησεις να κανω: 1)τι πρεπει να κοιταξω μηχανικα για να πω πως ειμαι ενταξει να παω να βαλλω ενα προγραμμα και να δουλεψει το αυτοκινητο οπως πρεπει με τα χιλιομετρα που εχει το αυτοκινητο??π.χ. τουρμπινα,σκαστρα 1)με εισαγωγη αξιζει να ασχοληθω και εξατμιση εκτος απο θορυβο??καμια διαφορα θα δω?? 3)τις 18αρες που βαζουν σχεδον ολοι στα GTI τις βαζουνε για να μπουνε μεγαλυτερα φρενα?? Μιλαω για βελτιωση πρωτου σταδιου παντα οχι για s3 set up Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george kls Posted January 27, 2017 Report Share Posted January 27, 2017 καλησπερα σε ολους.εδω και 9 μηνες ειμαι κατοχος ενος golf gti mk5 .εβαλα προγραμμα το οποιο ευχαριστηθηκα μονο λιγες μερες διοτι μετα καπου εχανε την πιεση και δεν με ευχαριστουσε οπως πριν.νομιζαμε ειναι η σκαστρα αλλαχτηκε με μια της forge κλειστου τυπου.κοιταξαμε ολα τα κολαρα και λοιπα τιποτα επισης .στο vag .com βγαζει προβλημα ρυθμιστης πιεσης υπερπληρωσης.μηπως εχει τυχει σε καποιον να με βοηθησει?ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 28, 2017 Report Share Posted January 28, 2017 17 hours ago , george kls said: καλησπερα σε ολους.εδω και 9 μηνες ειμαι κατοχος ενος golf gti mk5 .εβαλα προγραμμα το οποιο ευχαριστηθηκα μονο λιγες μερες διοτι μετα καπου εχανε την πιεση και δεν με ευχαριστουσε οπως πριν.νομιζαμε ειναι η σκαστρα αλλαχτηκε με μια της forge κλειστου τυπου.κοιταξαμε ολα τα κολαρα και λοιπα τιποτα επισης .στο vag .com βγαζει προβλημα ρυθμιστης πιεσης υπερπληρωσης.μηπως εχει τυχει σε καποιον να με βοηθησει?ευχαριστω Θα κάνεις ένα log πίεσης να δεις τι ζητάει τι παίρνει και ακολούθως ένα leak test σε συνεργείο στις υποπιέσεις αλλά και στην πίεση. Αν θυμάσαι το σφάλμα με κωδικό θα βοηθούσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toliatos Rudolf Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 καλησπέρα , εχει βάλει κανεις turbo muffler delete για να μας πει αν ειδε διαφορα και αν αξιζεουν τα 100 ευρω για την αγορα-τοποθετηση του ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Τσαμπα λεφτα. Επενδυσε αλλου το ποσοSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted May 23, 2017 Report Share Posted May 23, 2017 Καλημέρα .. Μέτα από καιρό ας ξαναγράψουμε κάτι και εδώ... Τελικά από μπουζί για τα tfsi πρώτο στάδιο πια δουλεύουν καλύτερα ; bosch ή ngk ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Ρώτα αυτόν που σε ρυθμίζει για NGK BKR8EIX, τα οποία παρεπιπτόντως συνεργάζονται ά-ψ-ο-γ-α με τους πολλαπλασιαστές NGK U5014. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Αν και είσαι k04 setup ... έχεις δει κάποια διαφορά απο αυτο το συνδυασμό; Γενικά η αλλαγή των πολλαπλασιαστών πέραν του αισθητικού κομματιού δίνουν κάτι άλλο ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Είδα αισθητή διαφορά καταρχήν μετά από κάθε βελτίωση κάθομαι και λογκάρω, οπότε μου μείωσε τις επιστροφές (γύρω στις 2 μοίρες), τις οποίες αναγκάζομαι να αποδεχτώ για να δουλεύω το αβάνς που δουλεύω με καλή 100άρα χωρίς μεθανόλες. Οι R8 πολλαπλασιαστές δηλαδή μπορούν να σου δώσουν τη δυνατότητα να ανεβάσεις αβάνς. Ακόμα και τίποτα να μην κάνεις διαφορά θα δεις. Για μένα είναι must σε αυτό το μοτέρ και από έρευνα που είχα κάνει ισχύει και για το δικό σου. Καλύτερα όμως να ρωτήσεις αυτόν που σε ρυθμίζει πριν το κάνεις, εγώ έτσι έκανα. Ρώτα συγκεκριμένα για τον συνδυασμό με αυτά τα μπουζί. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBull Posted May 25, 2017 Report Share Posted May 25, 2017 Καλημέρα ... και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ... θα μπεί στο πρόγραμμα και αυτό .... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thodoris tfsi Posted July 7, 2017 Report Share Posted July 7, 2017 Καλησπέρα στην ομάδα!Εχω ενα golf mk5 gti και του φοραω k04.Ελεγα να βαλω external εχω το μαμα χταπόδι..ξερει κανεις κοστος και τι προιοντα να κοιταξω;;;ευχαριστώ εκ των προτέρων!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 9, 2017 Report Share Posted July 9, 2017 Θοδωρή, μπαίνει external το έχω κάνει σε εργοστασιακές πολλαπλές, και σε Κ04, θα χρειαστείς μια external που περιλαμβάνει και 2 κολιέδες καθώς και ένα πλακάκι κι ένα κομμάτι σωλήνα inox ίδιας διαμέτρου με την external. Αν βάλεις πχ. 38άρι θα χρειαστείς 38-40mm σωλήνα. Στην έξοδο της external θα χρειαστεί σπιράλ και σωληνάκι Inox μέχρι το downpipe ή αν το ρίξεις έξω κατέβασμα και στήριγμα. Το μαντέμι, το κόβω με πλάσμα και μετά κολλάω το inox και το πλακάκι της external. + Θα έχεις καλύτερο έλεγχο πίεσης, τον ήχο της External και αποσυμφόρηση του Turbo Housing. - Κόστος External, Κόλλησης & Εργατικών & Αναλωσίμων(φλάτζα-μπουζόνια-παξιμάδια) εγκατάστασης, επίφοβη η κόλληση για να ξεκολλήσει (ξανά εργατικά), κόστος σπιράλ-εξατμισάκι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thodoris tfsi Posted July 9, 2017 Report Share Posted July 9, 2017 Ευχαριστώ πολύ Νίκο για τις συμβουλές σου!Απο αποδοση υπάρχει καποια διαφορα;;;Και περίπου ενα συνολικό κόστος γνωρίζεις;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thodoris tfsi Posted July 9, 2017 Report Share Posted July 9, 2017 10 λεπτά πριν , nikdev said: Θοδωρή, μπαίνει external το έχω κάνει σε εργοστασιακές πολλαπλές, και σε Κ04, θα χρειαστείς μια external που περιλαμβάνει και 2 κολιέδες καθώς και ένα πλακάκι κι ένα κομμάτι σωλήνα inox ίδιας διαμέτρου με την external. Αν βάλεις πχ. 38άρι θα χρειαστείς 38-40mm σωλήνα. Στην έξοδο της external θα χρειαστεί σπιράλ και σωληνάκι Inox μέχρι το downpipe ή αν το ρίξεις έξω κατέβασμα και στήριγμα. Το μαντέμι, το κόβω με πλάσμα και μετά κολλάω το inox και το πλακάκι της external. + Θα έχεις καλύτερο έλεγχο πίεσης, τον ήχο της External και αποσυμφόρηση του Turbo Housing. - Κόστος External, Κόλλησης & Εργατικών & Αναλωσίμων(φλάτζα-μπουζόνια-παξιμάδια) εγκατάστασης, επίφοβη η κόλληση για να ξεκολλήσει (ξανά εργατικά), κόστος σπιράλ-εξατμισάκι. Π.χ 38αρι της tial πιστευω ειναι ιδανικο και χρειάζεται ξανα ρυθμισμα το αυτοκίνητο;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis2929 Posted September 13, 2017 Report Share Posted September 13, 2017 Καλησπέρα στην ομάδα.Εχω ένα mk5 gti με s3 setup.Ελεγα να το κάνω mafles.Το έχει κάνει κάποιος σε αυτό το setup, αξίζει? Κερδίζει σε κάτι ? Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted September 13, 2017 Report Share Posted September 13, 2017 Δεν έχει νόημα με τέτοιο setup. Συνεννοήθηκε με τον προγραμματιστή σου;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis2929 Posted September 13, 2017 Report Share Posted September 13, 2017 Απλά ρωταω αν αξίζει κάτι τέτοιο η το έχει κάνει κάποιος.Ο προγραμματιστης μου μου είπε να μην το κάνω δεν χρειάζεται Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zanis73 Posted December 17, 2017 Report Share Posted December 17, 2017 Καλησπερα σε όλους , είμαι κάτοχος Golf Mk6 Gti Dsg με 103000km και πριν μια έβδομα δα έγιναν οι παρακάτω αλλαγές. • εξάτμισης 76mm από downpipe έως πίσω με 100αρι καταλύτη και ένα μεσαίο και τελικό • προγραμμα στον κύριο Κρίτωνα •εισαγωγή μεταλλική και χοάνη •πολλαπλασιαστές Rs4 και μπουζί Και ύστερα από dyno στον Μαραβέλια βγάλαμε 290,2 hp με πίεση 1.28 bar Επομενο στάδιο τι θα ήταν πιο σωστό να κάνω ώστε να ανέβω λίγο ακόμα;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 K04Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 Το επομενο σταδιο κοστιζει αλλα αξιζει Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 (edited) Όπως είπε και ο Skynet αλλαγή τουρμπίνας Για αυτή την τουρμπίνα που φορας τωρα τα έχεις κάνει όλα. Αν θες παραπάνω ιπποδυναμη βάζεις μια Κ04-064 που είναι plug and playστο μοτερ σου, και περνάς καινούργιο πρόγραμμα. Μπορεί να χρειαστείς και μεγαλύτερο intercooler. Edited December 18, 2017 by Aramis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 τωρα αφου ηθελες λιγο ακομη εννοεις ισως καμια 350 αλογα να χες θα σουν ενταξει δηλαδή?πιστευες ότι με τα υπαρχοντα πραγματα θα πηγαινες πανω από 300+?μια κο4 γυρω στα 750 ευρο ένα κοολερακι σωστο βαλε αλλα 600 πιστευω ,αναπρογραμματισμος κανα 100 ρικο εκει που εισαι. βασικα αμα δεν εχεις ακομη κανα 1000+ να ριξεις σε βελτιωση κατσε ησυχος γιατι αυτά είναι αλληλένδετα...και κο4 να βαλεις θα θες να τη πας 1.8 να δεις τι κανει...ε μετα θα θελουμε αλλα παλι...καλυτερα μεινε με τα 290 και όταν σπασει το τούρμπο τοτε αλλαζεις..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 Καλή επιλογή προγράμματος, μου κάνει εντύπωση που βγάλατε 290 με μαμά κούλερ, δεν κάνει και παγωνιά ακόμα, ειδικά εκεί κάτω στο δυναμόμετρο. Να το χαίρεσαι. Ως προς τη συνέχεια, και γω θα συμφωνήσω μείνε στο στάδιο που είσαι λίγο να το χαρείς, έχει περισσότερη γλύκα έτσι. Για μένα η κατάλληλη στιγμή να αρχίσεις να ψάχνεσαι είναι όταν το συνηθίσεις τόσο που να λες έτσι το πήρα. Από κει και πέρα να ξέρεις ότι θα χρειαστείς κούλερ πριν το καλοκαίρι γιατί θα φας πίκρα με τα 30άρια+ οπότε μάζευε λεφτά να βάλεις κάτι καλό, εφόσον σκοπεύεις να το προχωρήσεις άρα και να το κρατήσεις καιρό το αμάξι. Δεν γράφεις και τι μπουζί φοράς, αλλά ρώτα τον Κρίτωνα για πολλαπλασιαστές R8, μπορεί και να μην έχει νόημα για σένα ακόμα αλλά ίσως και να πάρεις λίγο αβάνς, πρώτα το κούλερ όμως γιατί αβάνς δεν πρόκειται να δεις διαφορετικά. Στη συνέχεια συζητάμε για Κ04 που όπως σωστά είπε ο από πάνω για να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές της θέλει πίεση = $$. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zanis73 Posted December 18, 2017 Report Share Posted December 18, 2017 Επίσης να τονίσω πως το αμάξι φοράει φρένα εμπρός πίσω S3 με σωληνάκια αεροπορικού τύπου. Επίσης. Να σας πω την αμαρτία μου θα μου άρεσε πολύ κάποια στιγμή και η μετατροπή σε τετρακίνητο ώστε να αποφύγω το σπινάρισμα από στάση...να τονίσω πως το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα είναι αποκλειστικά για το χόμπι μου ανάλογα με τις οικονομίες μου. Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 επισης να σου πω ότι βαζοντας σ3 φρενα που είναι θεοβαρα εβαλες βαρος στο ακονα κινησης αντι να του βγαλεις και να τον ελαφρυνεις.......αχ στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα....εχει κ πινακακι με τα βαρη των φρενων που κυκλοφορουν...ότι κανεις θα το τσεκαρεις από 100 μπαντες,.,.συμφεει από απόψη βαρους,,,μηπως εκει δεν πρεπει να βαζουμε βαρια πραγμτα...εμμ...το λοιπον πουλημα να τα παρει κανας ασχετος και εσυ παρε κατι σε αλουμινιου η τιποτα διαιρουμενα για να σωθεις και να κερδισεις κ από εκει...τα ψαγμένα είναι ψαγμένα παντου,,,,όχι μονο ιπποδυναμη,,.κ τετρακινησεις τωρα εχει βρωμισει ο τοπος ...λεφτα να χεις και στο φβ εχει 2- 3 που πουλιούνται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...