Jump to content
wolfburg

Ζωή Συμπλέκτη

Recommended Posts

Εχω ένα Polo 6N με 174.000 χιλ και ακόμα δεν έχω αλλάξει δίσκο και δεν μου φαίνεται να πατινάρει.Τώρα τελευταία το δουλεύω σε πόλη η αλήθεια είναι αλλά πολλά τα χιλιόμετρα.Έκανα το τέστ με τετάρτη και δεμένο χειρόφρενο και δεν πατινάριζε απλά πήγαινε να ξεκινήσει.Η αλήθεια είναι ότι δεν πιάνει κ πολύ καλά το χειρόφρενο μου.Πόση είναι η διάρκεια ζωής των δίσκων αυτών με φυσιολογική φθορά πάντα? 

Link to comment
Share on other sites

Για να φτάσεις εκεί σημαίνει οτι είναι καλοδουλεμένο το αυτοκίνητο. Βέβαια υπαρχει Golf 5 του 04 εδώ στο club με πάνω από 220.000χλμ που δεν έχει αλλάξει δίσκο - πλατώ. Οπότε όσο δεν έχεις προβλήματα, δεν το ψάχνεις παραπάνω. Ο μέσος όρος είναι πάνω κάτω στα χλμ που λέει ο methana.

Ποιό μοτέρ φοράς?

Edited by symearg
Link to comment
Share on other sites

Μόνο τόσο λίγο «αντέχει» ρε παιδιά ο δίσκος του συμπλέκτη; Οι περισσότεροι που γνωρίζω και τον έχουν αλλάξει το έκαναν κοντά στις 200,000 χιλιόμετρα. Κάποιοι και παραπάνω. Και το Nissan Primera του πατέρα μου είναι με ~290,000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή δίσκου, wtf!

Link to comment
Share on other sites

Α ναί! Οι μπαμπάδες είναι άλλη κατηγορία (και δεν εννοώ εμάς τους 30 - 40 ετών μπαμπάδες). Καταλαβαίνεις.. Άλλο να το σπας σε κάθε ευκαιρία και άλλο να το οδηγά χαϊδεύοντας ο μπαμπάς. 

Link to comment
Share on other sites

Για να φτάσεις εκεί σημαίνει οτι είναι καλοδουλεμένο το αυτοκίνητο. Βέβαια υπαρχει Golf 5 του 04 εδώ στο club με πάνω από 220.000χλμ που δεν έχει αλλάξει δίσκο - πλατώ. Οπότε όσο δεν έχεις προβλήματα, δεν το ψάχνεις παραπάνω. Ο μέσος όρος είναι πάνω κάτω στα χλμ που λέει ο methana.

Ποιό μοτέρ φοράς?

Είναι το 1.6 το ΑΕΕ

Μόνο τόσο λίγο «αντέχει» ρε παιδιά ο δίσκος του συμπλέκτη; Οι περισσότεροι που γνωρίζω και τον έχουν αλλάξει το έκαναν κοντά στις 200,000 χιλιόμετρα. Κάποιοι και παραπάνω. Και το Nissan Primera του πατέρα μου είναι με ~290,000 χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή δίσκου, wtf!

ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η ζωη του δισκο-πλατω εξαρταται απο τα υλικα του και την χρηση(πολη-ταξιδια).Στα καινουρια vw αν βγαλει πανω απο 100.000 χλμ μην το πεις ουτε του παππα.Στο audi μπαμπα μου εχει 220.000 χλμ και θελει τωρα αλλαγμα με χρηση κατα 90% σε εθνικη.Ενω honda civic ενος συγγενη μου αλλαξε δισκο πλατω στα 410.000 χλμ με καθημερινη χρηση μεσα στη πολη και πολυ συχνο τραβηγμα βαρκας,ακομα και με 410.000 χλμ το θερμουιτ ειχε ψωμι ακομα,αλλα εσπασαν τα χτενια.

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να μην οδηγώ στην πόλη (πέρα από τα τελευταία 1000 χιλιόμετρα) η αλήθεια είναι ότι το πίνω λίγο που κ που. Ούτε σασμάν έχει βγάλει τίποτα μέχρι στιγμής!Βγήκε καλό το polακι!

Link to comment
Share on other sites

Α ναί! Οι μπαμπάδες είναι άλλη κατηγορία (και δεν εννοώ εμάς τους 30 - 40 ετών μπαμπάδες). Καταλαβαίνεις.. Άλλο να το σπας σε κάθε ευκαιρία και άλλο να το οδηγά χαϊδεύοντας ο μπαμπάς. 

 

Μεχεχε, ίσως... ο δικός μου πάντως δε το «αγαπάει» και τόσο... τα σκίζει τα αμάξια, από κάθε άποψη... ένα Lada Niva του '89 που έχουμε, το τι καρφωτές ταχύτητες έχει φάει, τι πατινάρισμα για να ξεκινήσει σε λασπωμένη ανηφόρα μέσα σε χωράφι με τρέιλερ και 400 κιλά ελιές... ακόμα τίποτα! Μια φορά είχαμε αλλάξει συμπλέκτη, κάπου το '96. 'Εκτοτε τίποτε. :p

 

Τώρα θα μου πεις τι συγκρίνω, το Ρώσικο τανκ με τα απλά αμάξια... αλλά και πάλι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.