Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Μα καλά, αμφισβητείς τον άνθρωπο που βγαίνει και τα λέει τόσο ωραία. Εδώ σου λέει για δοκιμές 100.000χλμ σε τυράννους και εσύ λες αυτά; Θα ξεχάσουμε τις δοκιμές που είχαν γίνει στα δικά μας, με τους ίδιους τυράννους και κανένα δεν δούλευε όπως έπρεπε; Ο εφιάλτης του κάθε ένα ήταν τα logs. Όσοι είχαν λογγάρει τα αμάξια τους, μετά ψαχνόντουσαν. Τα Emodium έδιναν και έπαιρναν τότε. Ξεχνιούνται αυτά; Δεν ξεχνιούνται...

Βέβαια εδώ γίνομαι κακός. Αλλά κάθε παραμύθι έχει και τον κακό του...

Εχεις απολυτο δικιο.

ΚΑΝΕΝΑ δε δουλευε οπως επρεπε...

Ρε τι ωραια που τα λεμε μεσα στα φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο.

ΚΑΝΕΝΑ δε δουλευε οπως επρεπε...

Ρε τι ωραια που τα λεμε μεσα στα φορουμ.

Είπα πουθενά κανένα; Σίγουρα κάποια δούλεψαν. Και σίγουρα κάποια όχι. Τουλάχιστον όχι όπως έπρεπε να δουλεύουν. Δεν έσπασε κανένα βέβαια και αυτό το αναγνωρίζω. Αλλά ας ρίξουμε λίγο νερό στο κρασί μας και μην υπερβάλουμε. Δοκιμές επί δοκιμών και άκαρδα χέρια...

Link to comment
Share on other sites

Που ακριβως εγραψα "μη-αξιοπιστο" και που ακριβως εγραψα "215 μονο με προγραμμα";

επειδί είμαι καρδίτσα για δουλειά και μένω σε ξενοδοχείο και αυτή την στιγμή μπαίνω απο ένα αγνωστο ασύρματο δύκτιο,όταν γυρίσω αθήνα θα ξάψω το site και θα στο δείξω.

Είχες πεί οτι το θεωρείς τα tsi απο κάποιο αριθμό και μετά 215-220hp παίζουν με την αξιοπίστια.άρα το πρόγραμμα των e-tuner που βγάζουν 220 το θεωρείς μη αξιόπιστο αφου τρεμοπαίζει η αξιοπιστία...

Οσο για τα 215 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ SITE αλλα το διαφημήζατε στο ATS με δυναμομέτρηση maha.και θυμήθηκα τα λόγια που είχε πει περι αξιοπιστίας και σε ρώτησα.πως ένα 1.4TSi βγάζει με πρόγραμμα 215(ΕΣΕΙΣ το διαφημήζατε με δυναμομετρηση) και είναι αξιόποστο και ένα tsi full περιφεριακα και βγάζει 220 αρχίζει να μην είναι αξιόπιστο.

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, αμφισβητείς τον άνθρωπο που βγαίνει και τα λέει τόσο ωραία. Εδώ σου λέει για δοκιμές 100.000χλμ σε τυράννους και εσύ λες αυτά; Θα ξεχάσουμε τις δοκιμές που είχαν γίνει στα δικά μας, με τους ίδιους τυράννους και κανένα δεν δούλευε όπως έπρεπε; Ο εφιάλτης του κάθε ένα ήταν τα logs. Όσοι είχαν λογγάρει τα αμάξια τους, μετά ψαχνόντουσαν. Τα Emodium έδιναν και έπαιρναν τότε. Ξεχνιούνται αυτά; Δεν ξεχνιούνται...

Βέβαια εδώ γίνομαι κακός. Αλλά κάθε παραμύθι έχει και τον κακό του...

Και ειρωνια και δε βλεπεις και τι γραφεις;

Το κανεις που το κανεις, τουλαχιστον καντο σωστα και με αξιοπρεπεια.

Είπα πουθενά κανένα; Σίγουρα κάποια δούλεψαν. Και σίγουρα κάποια όχι. Τουλάχιστον όχι όπως έπρεπε να δουλεύουν. Δεν έσπασε κανένα βέβαια και αυτό το αναγνωρίζω. Αλλά ας ρίξουμε λίγο νερό στο κρασί μας και μην υπερβάλουμε. Δοκιμές επί δοκιμών και άκαρδα χέρια...

Το "καποια δουλεψαν" και "καποια οχι", εαν το δεις με πραγματικα νουμερα, δεν ειναι αξιο ουτε σχολιασμου.

Επι της ουσιας, ειναι ζητημα να υπηρξαν 3-4 μεμονωμενες περιπτωσεις με προβλημα, οι οποιες λυθηκαν με αντικατασταση καποιου ελλατωματικου ανταλλακτικου (π.χ. τρομπα, εκκεντροφορος κ.λ.π.) ή δεν λυθηκαν και ποτε, αφου η τεχνογνωσια (κυριως των εξουσιοδοτημενων) εκεινη την εποχη ηταν ελαχιστη.

Απο τα 3-4 (πες 10 βρε αδερφε), ποσα λες να ηταν στο συνολο αυτα που δεν ειχαν προβλημα;

100 ή 200;

Ή λες να ηταν 500;

Ετσι απλως για να βαζουμε σε μια σειρα το "καποια δουλεψαν".

Link to comment
Share on other sites

επειδί είμαι καρδίτσα για δουλειά και μένω σε ξενοδοχείο και αυτή την στιγμή μπαίνω απο ένα αγνωστο ασύρματο δύκτιο,όταν γυρίσω αθήνα θα ξάψω το site και θα στο δείξω.

Είχες πεί οτι το θεωρείς τα tsi απο κάποιο αριθμό και μετά 215-220hp παίζουν με την αξιοπίστια.άρα το πρόγραμμα των e-tuner που βγάζουν 220 το θεωρείς μη αξιόπιστο αφου τρεμοπαίζει η αξιοπιστία...

Οσο για τα 215 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ SITE αλλα το διαφημήζατε στο ATS με δυναμομέτρηση maha.και θυμήθηκα τα λόγια που είχε πει περι αξιοπιστίας και σε ρώτησα.πως ένα 1.4TSi βγάζει με πρόγραμμα 215(ΕΣΕΙΣ το διαφημήζατε με δυναμομετρηση) και είναι αξιόποστο και ένα tsi full περιφεριακα και βγάζει 220 αρχίζει να μην είναι αξιόπιστο.

Η δυναμομετρηση που ειδες ηταν απο Tiguan και σε μια μετρηση με 100αρα βενζινη μας εβγαλε 215.

Καμμια σχεση με το Golf, αφου εχει εντελως διαφορετικο προφιλ προγραμματισμου.

Για να ανακεφαλαιωσουμε, γιατι τελικα καταλαβαινετε οτι θελετε, το Golf με προγραμμα revo παει περιπου στα 205-210 και ναι, πιστευω οτι ενας κινητηρας 1,4L TSi, απο εκει και πανω φλερταρει με την αξιοπιστεια του, οποιοδηποτε προγραμμα κι αν εχει...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία. Είπα κανένα μιας και παρασύρθηκα από το στόρυ. Υπερέβαλα.

Έστω λοιπόν ότι ήταν 3-4 αυτά που δεν δούλεψαν. Πόσοι ήταν αυτοί που λόγγαραν το αμάξι τους; Είδαν τι πραγματικά γινόταν ποτέ; Αν το έκαναν οι 100, οι 200 έστω οι 500, πόσοι λες να έμεναν ευχαριστημένοι;

Και επειδή αυτή η κουβέντα έχει ξαναγίνει, εγώ δεν θα το συνεχίσω. Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα οι σελίδες στο GTI tuning που τα λέγαμε αναλυτικά.

Γιατί καλή είναι η διαφήμιση αλλά ακόμα καλύτερα είναι αν το ψάχνεις λίγο παραπάνω. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα βρεις.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία. Είπα κανένα μιας και παρασύρθηκα από το στόρυ. Υπερέβαλα.

Έστω λοιπόν ότι ήταν 3-4 αυτά που δεν δούλεψαν. Πόσοι ήταν αυτοί που λόγγαραν το αμάξι τους; Είδαν τι πραγματικά γινόταν ποτέ; Αν το έκαναν οι 100, οι 200 έστω οι 500, πόσοι λες να έμεναν ευχαριστημένοι;

Και επειδή αυτή η κουβέντα έχει ξαναγίνει, εγώ δεν θα το συνεχίσω. Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα οι σελίδες στο GTI tuning που τα λέγαμε αναλυτικά.

Γιατί καλή είναι η διαφήμιση αλλά ακόμα καλύτερα είναι αν το ψάχνεις λίγο παραπάνω. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα βρεις.

Εξηγησε το λιγο πιο αναλυτικα, για να καταλαβω τι εννοεις...

ΟΚ, μπορει να μην λογγαραν, εμεις δηλαδη που λογγαραμε, τι βλεπαμε (-ουμε) και το κραταμε μυστικο;

Πολυ χαμηλο "λ";

Link to comment
Share on other sites

Για να ανακεφαλαιωσουμε, γιατι τελικα καταλαβαινετε οτι θελετε, το Golf με προγραμμα revo παει περιπου στα 205-210 και ναι, πιστευω οτι ενας κινητηρας 1,4L TSi, απο εκει και πανω φλερταρει με την αξιοπιστεια του, οποιοδηποτε προγραμμα κι αν εχει...

ίδιο μοτερ δν ειναι του TIGUAN με το golf?δηλαδή το πρόγραμμα για το tiguan είναι ποιο δυνατό απο του golf?γιατι άμα είναι έτσι μου φένεται χαζό και επικίνδυνο.γιατι το 1.4τσι του tiguan έχει να μετακινήσει εκτός απο το βαρύ αμάξωμα(2 τονους) έχει και την τετρακίνηση.οπότε μεγαλύτερο φορτίο περισσότερο ζόρισμα ο κινητήρας.ποιό λογικό θα ήταν το golf να ήταν ποιο δυνατο ..

Αλήθεια αμα βγεί stage 2 για το 1.4tsi θα το προτείνεις στους πελάτες ? γιατι αμα βγάζει τώρα 210, με μιά εξατμισούλα ενα update θα τα περάνει τα 215 και μετά δεν θα είναι τοσο αξιόπιστο....

Link to comment
Share on other sites

ίδιο μοτερ δν ειναι του TIGUAN με το golf?δηλαδή το πρόγραμμα για το tiguan είναι ποιο δυνατό απο του golf?γιατι άμα είναι έτσι μου φένεται χαζό και επικίνδυνο.γιατι το 1.4τσι του tiguan έχει να μετακινήσει εκτός απο το βαρύ αμάξωμα(2 τονους) έχει και την τετρακίνηση.οπότε μεγαλύτερο φορτίο περισσότερο ζόρισμα ο κινητήρας.ποιό λογικό θα ήταν το golf να ήταν ποιο δυνατο ..

Μεγαλυτερο φορτιο=μεγαλυτερη καταπονηση για τον κινητηρα, αρα μεγαλυτερη προσοχη και στο προγραμμα, το οποιο δεν πρεπει να εχει αυξημενη ροπη.

Εντελως διαφορετικο προφιλ...

Αλήθεια αμα βγεί stage 2 για το 1.4tsi θα το προτείνεις στους πελάτες ? γιατι αμα βγάζει τώρα 210, με μιά εξατμισούλα ενα update θα τα περάνει τα 215 και μετά δεν θα είναι τοσο αξιόπιστο....

Χλωμο....

Link to comment
Share on other sites

ίδιο μοτερ δν ειναι του TIGUAN με το golf?δηλαδή το πρόγραμμα για το tiguan είναι ποιο δυνατό απο του golf?γιατι άμα είναι έτσι μου φένεται χαζό και επικίνδυνο.

Edition 30 και GTI... Ιδιος τύπος εγκεφάλου. Αλλάζουν τα τελευταία γράμματα. Ξέρεις τι διαφορά προκύπτει; Πόσα Layers αλλάζουν και τι δύναμη μπορείς να ξεθάψεις στο ψάξιμο;!

Tiguan vs 1.4 TSi... Σχέσεις συμπίεσης; Ιδιες είναι;

E30 vs Cupra vs S3... Ιδια περίπου περιφερειακά, ακριβώς ίδια κυβικά στο μοτέρ, ακριβώς ίδιες τουρμπίνες. Γιατί δε βγάζουν και τα 3 δηλαδή 265, ακόμα και φορώντας S3 Intercooler στα άλλα 2; :lol:

Δεν είναι όλα έτσι απλά όπως φαίνεται να είναι!

Link to comment
Share on other sites

@VAG-Lover

Το revo (για tsi πάντα), δουλεύει με ασφάλεια με 95άρα βενζίνη ή πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιείται 100 οκτανίων;

Δουλευει χωρις προβλημα με 95αρα, δουλευει αρκετα καλυτερα με 100αρα.

Link to comment
Share on other sites

Tελικα πηγα στον Παπαδόπουλο και εβαλα cat-back 63.5 κανει υπερβολικο θορυβο αλλα δε πειραζει μου αρεσει :thumbsup: :thumbsup:

Βεβαια ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη στην διαμετρο :heart: (Ο Παπαδοπουλος φαγωθηκε να βαλω 60.5 γιατι θεωρουσε την 63.5 υπερβολικη :heart: ) ενω ο Κωστας απο την REVO μου ειπε να βαλω 63.5 οπου και τον ακουσα στο δρομο δε φαινεται να εχω χασει βεβαια δε ξερω αν εχω κερδισει και καθολου δ μπορω να το καταλαβω γιατι με ξεγελαει ο θορυβος... (απο τον θορυβο νομίζεις οτι εχεις παρει καμια 20ρια αλογα :lol: :lol: )

Ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ που έβαλα φουλ εξάτμιση στην Gp exhaust επέμεναν τα παιδιά εκεί για 60αρα (το tsi έχει πρόγραμμα από overload) και λέγε λέγε με ψησαν και έβαλα τελικά την 60αρα τώρα τι να σου πω δεν ξέρω πάει σαφώς καλύτερα από πριν το αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρω πως θα πήγαινε αν φορούσε 63αρα. Όσο για τον θόρυβο και εμένα έκανε υπερβολικό ειδικά στις ψηλές στροφές λες και περνάει κανένα EVOLUTION με καμιά 300αρια και άλογα....έτσι τους το πήγα πίσω και είπα παίδες κάντε κάτι έχω γίνει ρεζίλι στην γειτονιά και μου αλλάξαν το μεσαίο καζανάκι βάλαν μεγαλύτερο και τώρα είναι όπως πρέπει ο θόρυβος.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο έπαθα και εγώ που έβαλα φουλ εξάτμιση στην Gp exhaust επέμεναν τα παιδιά εκεί για 60αρα (το tsi έχει πρόγραμμα από overload) και λέγε λέγε με ψησαν και έβαλα τελικά την 60αρα τώρα τι να σου πω δεν ξέρω πάει σαφώς καλύτερα από πριν το αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρω πως θα πήγαινε αν φορούσε 63αρα. Όσο για τον θόρυβο και εμένα έκανε υπερβολικό ειδικά στις ψηλές στροφές λες και περνάει κανένα EVOLUTION με καμιά 300αρια και άλογα....έτσι τους το πήγα πίσω και είπα παίδες κάντε κάτι έχω γίνει ρεζίλι στην γειτονιά και μου αλλάξαν το μεσαίο καζανάκι βάλαν μεγαλύτερο και τώρα είναι όπως πρέπει ο θόρυβος.

Ποσα λεφτα σου πηγε η εξατμιση υποθετω αλλαξες και καταλυτη και downpipe? Στα ποσα αλογα εισαι τωρα ? Εχεις κανει δυναμομετρηση ?

Link to comment
Share on other sites

Ποσα λεφτα σου πηγε η εξατμιση υποθετω αλλαξες και καταλυτη και downpipe? Στα ποσα αλογα εισαι τωρα ? Εχεις κανει δυναμομετρηση ?

Όλα μαζί 900 ευρώ downpipe, καταλύτης, μεσαίο και τελικό καζανάκι και φυσικά τον ενδιάμεσο σωλήνα, όλα δηλαδή. Όσο για δυναμομέτρηση λόγω ατυχήματος που είχα θα κάνω μέσα στον μήνα αυτόν. Μόλις την έχω θα βάλω και την παλιά και την καινούργια να δούμε διαφορές. Πάντως από μια πρώτη άποψη το αυτοκίνητο σαφώς πάει καλύτερα σαν να ξεμπούκωσε. Το πόσο καλύτερα θα ξέρω σε λίγο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Είχες πεί οτι το θεωρείς τα tsi απο κάποιο αριθμό και μετά 215-220hp παίζουν με την αξιοπίστια.άρα το πρόγραμμα των e-tuner που βγάζουν 220 το θεωρείς μη αξιόπιστο αφου τρεμοπαίζει η αξιοπιστία...

Γιωργο, επειδη γραφονται παραλογα πραγματα και , το κυριοτερο , ΜΗ ΤΕΧΝΙΚΑ θα πω 2 λογια περι αξιοπιστιας.

Η αξιοπιστια καταρχην βρισκεται σε πολλους παραγοντες περα απο τον κινητηρα , οπως ειναι τα ηλεκτρικα - ηλεκτρονικα , η μεταδοση ή περιφερειακα μηχανικα. Οσον αφορα στο θεμα της ρυθμισης ("προγραμμα"), η αξιοπιστια επηρεαζει τον κινητηρα με 3 τροπους:

1) Θερμοκρασια καυσης

2) Πολυστροφια

3) Ροπη στρεψης

Αν λαβουμε υπ οψιν οτι : ΙΣΧΥΣ = ΡΟΠΗ Χ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ, βλεπουμε οτι για να εχουμε περισσοτερη δυναμη πρεπει να ανεβασουμε την ροπη ή/και την ταχυτητα περιστροφης. Μπορει λοιπον να εχουμε 220ΗΡ στις 4000 σαλ , που σημαινει 39 χγρμ , που ο 1.4 θα σπασει ενδεχομενως ειτε απο λυγισμα μπιελων ειτε απο σπασιμο εμβολων (πχ στα λουκια). Επισης, μπορει να εχουμε 220ΗΡ στις 8000 σαλ που σημαινει 19.5 χγρμ ροπης (πολυ λογικο νουμερο) αλλα ο κινητηρας παλι θα χαλασει απο "καρφωμα" βαλβιδων, αφου το ΟΕΜ valve train πορει να μην αντεχει τετοια πολυστροφια παρατεταμενα. Γι αυτο πρεπει να ανεβαζουμε ΛΟΓΙΚΑ περισσοτερη ροπη σε ΛΟΓΙΚΑ περισσοτερες σαλ.

Τελος, μπορει ενα μοτερ να αστοχησει επειδη εχει υπερβολικη θερμοκρασια καυσης. Αυτη καθοριζει το ποση μεση πιεση μπορει να δεχτει το εμβολο χωρις να σπασει. Μπορει να εχουμε πχ 29 χγρμ και 220ΗΡ και να μην παθει ποτε τιποτα ο κινητηρας επειδη η θερμοκρασια στην πολλαπλη ειναι 880οC , ενω μπορει να γινουν αλοιφη τα παντα με 25 χγρμ και 195ΗΡ επειδη δυλευουμε με 1170οC. Φυσικα, αυτο δεν επηρεαζει μονο την αξιοπιστια των εμβολων αλλα και της κυλινδροκεφαλης, των βαλβιδων , της τουρμπινας και πολλων αλλων στοιχειων. Ο κυριος παραγοντας που καθοριζει τη θερμοκρασια καυσης ειναι το AFR (μιγμα) και πρεπει να βρισκεται σε πολυ χαμηλοτερα απο το εργοστασιο, που το υπολογισανε για πολυ χαμηλοτερες σταθερες πιεσεις. Αυτο εξασφαλιξει και χαμηλοτερο πυρομετρο απο την ΟΕΜ ρυθμιση.

Για ολους αυτους τους λογους ειναι τελειως ατοπο να λεμε "ο κινητηρας ειναι αναξιοπιστος στα 220ΗΡ , ενω μεχρι 200ΗΡ αντεχει" και πρεπει να ειναι τελειως ασχετος με μηχανολογια αυτος που το αναφερει.

Link to comment
Share on other sites

Σε βλεπω πολυ σιγουρο και εχεις απολυτο δικιο στην -ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ- προσεγγιση που κανεις.

Δινεις και εγγυηση μηχανικων μερων στις μετατροπες αυτες;

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια Κώστα εσύ εκτός απο dealer είσαι και προγραμματιστής? δηλαδή με τα ανάλογα εργαλεία μπορείς να προγραμματίζεις? η απλός έχεις το laptop διαβάζεις τους εγκεφαλους από τα αμάξια και απλά περνάς την κονσέρβα?

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια Κώστα εσύ εκτός απο dealer είσαι και προγραμματιστής? δηλαδή με τα ανάλογα εργαλεία μπορείς να προγραμματίζεις?

Φυσικα οχι.

Οταν πρωτοπαρακολουθησα την ολη διαδικασια κατασκευης λογισμικου απο μηχανικους της revo, καταλαβα πως ο καθενας με λιγα χρηματα και μερικα σεμιναρια μπορει να κατασκευασει ενα λογισμικο, αλλα για να κανεις τη διαφορα (βλεπε switching, 5h demo, ιπποδυναμη, αξιοπιστεια κ.λ.π.) οι παραγοντες και οι διαδικασιες που ακολουθουνται ειναι παρα πολλες.

Εκτος αν φανταζεται καποιος οτι αυτες οι μεγαλες εταιρειες φτιαχνουν ενα κωδικα και μετα περιμενουν με την καραμπινα στη γωνια να σκασει ο πρωτος κακομοιρης, να του περασουν ενα file (πεστο και "κονσερβα" αν σε "φτιαχνει" η ορολογια) και να δουν ποσα αλογα θα βγαλει για να κανουν τις τελικες ρυθμισεις. Διορθωση και flash, διορθωση και flash και παει λεγοντας...

Εμεις σε κανενα αυτοκινητο δεν κανουμε παραπανω απο 1 επαναπρογραμματισμο, αφου το να χρειαστει διορθωση ενας κωδικας ειναι εξαιρετικα απιθανο.

Οι Αγγλοι νοικιαζουν αυτοκινητα (συνηθως leasing) και κανουν οτι δοκιμες μπορει να φανταστεις καποιος, ενω αντιστοιχες διαδικασιες ακολουθουνται και απο εμας στην Ελλαδα.

Εαν σας ελεγα ποσα αλογα εφτανε ο TSi μονο με προγραμμα (στα πειραματικα σταδια), δε θα με πιστευε κανεις...

Ανεκυπταν ομως διαφορα προβληματα (οχι απαραιτητα "σπασιματα") και αποφασιστηκε να μεινει η ιπποδυναμη στα σημερινα επιπεδα, ωστε να μην υπαρξει κανενα μελλοντικο προβλημα με την αξιοπιστεια του κινητηρα, αλλα και να μην χασει το αυτοκινητο τον αρχικο του χαρακτηρα. (π.χ. υψηλη καταναλωση)

η απλός έχεις το laptop διαβάζεις τους εγκεφαλους από τα αμάξια και απλά περνάς την κονσέρβα?

Η "κονσερβα" που αναφερεις, εχει διαφορες παραμετροποιησεις σε ποιοτητα καυσιμου, συμπεριφορα τουρμπο κ.λ.π.

Οχι βεβαια στα 1,4TSi, αλλα σε ολους τους υπολοιπους κωδικες που χρησιμοποιουμε.

Επι της ευκαιριας, να αναφερω οτι τον συγκεκριμενο χαρακτηρισμο ("κονσερβα"), προσωπικα δεν τον θεωρω απαξιωτικο, οπως επι ματαιω κανουν πολλοι, ακομα και σε πραγματικα "κονσερβα" κωδικες, οπως π.χ. ΜΤΜ.

Εχουν κανει ολο το αναλογο R&Dτους, και σου λενε με απλα λογια οτι εμεις μεχρι εκει το παμε, παραπανω δεν αναλαμβανουμε.

Ειναι ενας κωδικας ο οποιος μπορει καλλιστα να δουλεψει 95αρα και 100αρα βενζινη, σε θερμοκρασιες -30οC εως +50οC χωρις να προκαλεσει κανενα απολυτως προβλημα.

Eαν αυτο καποιος το χαρακτηριζει απαξιωτικα "κονσερβα", εγω το αποκαλω "μαγκια κονσερβα"... ;)

Link to comment
Share on other sites

1) Σε βλεπω πολυ σιγουρο και

2) εχεις απολυτο δικιο στην -ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ- προσεγγιση που κανεις.

1) Δυστυχως δεν μπορω να ειμαι πολυ σιγουρος. Αλλωστε παντα η εννοια της αστοχιας υλικου ειναι αμεσα συνδεδεμενη και με την εννοια της πιθανοτητας! Γι αυτο πχ και σε ενα διαγραμμα Woehler διαπιστωνουμε οτι δεν ειναι σταθερο το ποτε θα σπασει μια μπιελα με εναλλασομενη καταπονηση (εφελκ. - θλιψη) συναρτησει του πληθους καταπονησεων, αλλα ο Woehler σου δινει καμπυλη κατανομης πιθανοτητας που θα σπασει. Ετσι μου ειπαν στους Μηχανολογους στο ΕΜΠ...

2) Συνηθως η θεωρητικη προσεγγιση επαληθευεται και στην πραξη. Αλλιως τα μισα μοτερ θα ηταν σπασμενα, εδω μιλαμε για ποσοστο αστοχιας 0%! Αυτο νομιζω αποτελει κατα καποιον τροπο εγγυηση...

Link to comment
Share on other sites

1) Δυστυχως δεν μπορω να ειμαι πολυ σιγουρος. Αλλωστε παντα η εννοια της αστοχιας υλικου ειναι αμεσα συνδεδεμενη και με την εννοια της πιθανοτητας! Γι αυτο πχ και σε ενα διαγραμμα Woehler διαπιστωνουμε οτι δεν ειναι σταθερο το ποτε θα σπασει μια μπιελα με εναλλασομενη καταπονηση (εφελκ. - θλιψη) συναρτησει του πληθους καταπονησεων, αλλα ο Woehler σου δινει καμπυλη κατανομης πιθανοτητας που θα σπασει. Ετσι μου ειπαν στους Μηχανολογους στο ΕΜΠ...

Καλα στα ειπανε, αλλα παραβλεπεις τις μεταβλητες...

Στη θεωρια εχουμε ενα παραγομενο εργο απο τελειες (ή τουλαχιστον ιδανικες) συνθηκες, αρα εκει επανω βασιζονται και οι οποιες θεωρητικες πιθανοτητες.

Οταν αυτες μεταβληθουν;

Μην ξεχνας οτι υπαρχει θεωρητικος και πρακτικος κυκλο λειτουργιας, ο οποιος στους FSi κινητηρες εχει σχεδον ισοσκελιστει, αλλα ποτε δε θα γινει ιδιος.

Μιας και το αναφερεις ομως, μηπως πηρες καμμια μπιελα και την επεβαλες σε διαδικασια συνθλιψης να δεις ποσα Nm αντεχει;

2) Συνηθως η θεωρητικη προσεγγιση επαληθευεται και στην πραξη. Αλλιως τα μισα μοτερ θα ηταν σπασμενα

Συνηθως...

Ομως με το "συνηθως", υπαρχει καποιος παραδιπλα που πληρωνει γραμματια για να πληρωσει το αυτοκινητο του και ενα "συνηθως" μπορει να του κλεισει το σπιτι.

Αυτο το διδασκουν πουθενα στο ΕΜΠ;

Δεν ειμαι μηδενιστης, αλλα πρεπει παντα να βλεπουμε σφαιρικα μια διαδικασια.

Καλη η θεωρια (χωρις αυτη δεν θα υπηρχε πραξη, απλως τυχαιες επιλογες), αλλα η πραξη μπορει να ειναι πολυ διαφορετικη.

2) Συνηθως η θεωρητικη προσεγγιση επαληθευεται και στην πραξη. Αλλιως τα μισα μοτερ θα ηταν σπασμενα, εδω μιλαμε για ποσοστο αστοχιας 0%! Αυτο νομιζω αποτελει κατα καποιον τροπο εγγυηση...

Κατα καποιον τροπο ναι αποτελει εγγυηση, αν παρουμε σαν δεδομενο το 0% αστοχιας που αναφερεις (που επι της ευκαιριας, οταν το αναφερει η revo, παντα το αμφισβητεις), αλλα σε τι βαθος χρονου και με ποιες εγγυησεις; Τον υψηλο "λ";

Μονο απο "λ" γινονται ζημιες;

Επειδη λοιπον ουτε εσυ, ουτε κανενας αλλος δε δινει εγγυησεις μηχανικων μερων για αυτες τις μετατροπες/τροποποιησεις, καλο θα ηταν να μην γινονται πειραματα με την περιουσια του αλλου.

Εγω λοιπον επαναλαμβανω οτι ο 1,4 εχει καποια ορια και απο ενα σημειο και πανω αρχιζει να φλερταρει με την αξιοπιστεια του και εσυ απαντας οτι "συνηθως δεν σπανε".

Απλα εχουμε διαφορετικη προσεγγιση και στοχους στο τελικο προϊον...

Για να σου δωσω ενα απλο παραδειγμα, οταν με παιρνει πελατης με το Χ αυτοκινητο και μου λεει οτι εριξα μια κολωνα σε ενα ιδιο, με ιδια πραγματα, με μονη διαφορα οτι φοραγε το Ψ προγραμμα, εγω στελνω memo Αγγλια-Αμερικη, ζητωντας να μου εγγυηθουν οτι δεν ειναι πολυ aggressive ο κωδικας και οτι δεν εχουν μπει στη διαδικασια "εμεις την εχουμε μεγαλυτερη".

(παντα η απαντηση ειναι "don't worry")

Σε αντιστοιχη περιπτωση εσυ μπαινεις στα φορουμ και γραφεις "ελατε να σας πατησουμε".

Μολις σε "παταει" καποιος αρχιζεις να λες περι "λ", μολις καποιος βγαλει παραπανω αλογα απο εσενα αρχιζεις τα περι "διορθωση ISO & γαβ-γαβ" και το e-tuning ζει και βασιλευει....

Δυστυχως ομως δεν ταϊζει στοματα και εγω προσωπικα εχω αλλα 3 στο σπιτι.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν ανταλλάζετε msn να τα λέτε απο εκεί ? tongue.gif σε λίγο θα μοιράζουμε και popcorn.

προς θεού οταν λέω κονσερβα ένα πρόγραμμα δεν το υποτιμάω αλλα όλοι έτσι να λέμε.

¶λλωστε κοσέρβα έχω και εγώ άσχετα αν δεν είμαι ευχαριστημένος.

Το κακό όμως με αυτά τα προγράμματα είναι οτι άμα θες κάτι παραπάνω δεν μπορείς να το έχεις ή δν έχεις μια επικοινωνία face 2 face με τον προγραμματιστή.

επίσης μαγκιά δεν είναι μόνο να φτιάχνεις τα μοτέρ μόνο μιας συγκεκριμένης εταιρίας πμ VAG ,μαγκιά είναι να φτάχνεις και άλλα δυνατά και αξιόπιστα αμάξια όπως opel ford mazda κουλουπου.

και δεν μαρέσει η πολιτική των προγραμματιστών που μπαίνουν σε όλα τα site και ψαρεύουν κόσμο ή να ξεκατινιάζονται με άλλους ανταγωνιστές!και αυτό δεν είναι μονο δίκια μου άποψη και δεν το λέω μόνο για σένα VAG LOVER αλλα και για τον golf-agu.μπορεί να τον εκτιμώ ελπίζω το ίδιο και αυτός αλλα τις άποψης μου πάντα θα τις λέω.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν ανταλλάζετε msn να τα λέτε απο εκεί ? tongue.gif σε λίγο θα μοιράζουμε και popcorn.

προς θεού οταν λέω κονσερβα ένα πρόγραμμα δεν το υποτιμάω αλλα όλοι έτσι να λέμε.

¶λλωστε κοσέρβα έχω και εγώ άσχετα αν δεν είμαι ευχαριστημένος.

Το κακό όμως με αυτά τα προγράμματα είναι οτι άμα θες κάτι παραπάνω δεν μπορείς να το έχεις ή δν έχεις μια επικοινωνία face 2 face με τον προγραμματιστή.

επίσης μαγκιά δεν είναι μόνο να φτιάχνεις τα μοτέρ μόνο μιας συγκεκριμένης εταιρίας πμ VAG ,μαγκιά είναι να φτάχνεις και άλλα δυνατά και αξιόπιστα αμάξια όπως opel ford mazda κουλουπου.

και δεν μαρέσει η πολιτική των προγραμματιστών που μπαίνουν σε όλα τα site και ψαρεύουν κόσμο ή να ξεκατινιάζονται με άλλους ανταγωνιστές!και αυτό δεν είναι μονο δίκια μου άποψη και δεν το λέω μόνο για σένα VAG LOVER αλλα και για τον golf-agu.μπορεί να τον εκτιμώ ελπίζω το ίδιο και αυτός αλλα τις άποψης μου πάντα θα τις λέω.

+1 twoface,,, συμφωνω απολυτα.

Link to comment
Share on other sites

επίσης μαγκιά δεν είναι μόνο να φτιάχνεις τα μοτέρ μόνο μιας συγκεκριμένης εταιρίας πμ VAG ,μαγκιά είναι να φτάχνεις και άλλα δυνατά και αξιόπιστα αμάξια όπως opel ford mazda κουλουπου.

Δεν ξερω αν εχεις δικιο.

Μου δινει την εντυπωση "ολα τα σφαζω...".

Ισως να ειναι και λαθος αποψη, αλλα προσωπικα νομιζω οτι ειναι καλυτερο να εξειδεικευεσαι σε κατι συγκεκριμενο.

και δεν μαρέσει η πολιτική των προγραμματιστών που μπαίνουν σε όλα τα site και ψαρεύουν κόσμο ή να ξεκατινιάζονται με άλλους ανταγωνιστές!και αυτό δεν είναι μονο δίκια μου άποψη και δεν το λέω μόνο για σένα VAG LOVER αλλα και για τον golf-agu.μπορεί να τον εκτιμώ ελπίζω το ίδιο και αυτός αλλα τις άποψης μου πάντα θα τις λέω.

Νομιζεις μ'αρεσει εμενα να μπαινω να γραφω ολοκληρα κατεβατα;

Το συγκεκριμενο κλαμπ ειναι απο τα λιγα που γραφω, γιατι ειναι απο τα λιγα που διαβαζω τοσες ανακριβιες.

Το εχω ξαναγραψει πολλες φορες.....Δεν υπαρχει προβλημα αν αυτες τις γραφει καποιος "twoface" (μπορει απλα να "ακουσε"), αλλα ειναι εξοργιστικο να τις γραφει επαγγελματιας.

Ειδε ποτε κανεις ποστ μου να αναφερεται απαξιωτικα ή να αφηνει υπονοουμενα για τη δουλεια καποιου;

Οσο για το "ψαρεμα κοσμου" που αναφερεις εχεις απολυτο δικιο, ετσι ακριβως φαινεται, ασχετα αν απο τη μερια μου δεν ισχυει.

Δεν ειναι σνομπαρισμα, αλλα δεν εχω αναγκη να κανω κατι τετοιο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.