Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Κώστα δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας.

Όπως επίσης και το θέμα με το σπασμένο TSI είναι ακομα θολο....

Προσπάθησε πάντως να λύσεις το θέμα με τα κοψίματα καθώς πρόκειται για γνωστό-λυμένο bug του εργοστασιακού προγράμματος. B)

Καλές Διακοπές.

Γιαννη γεια χαρα. Πιστευω οτι υπαρχουν πολυ σαν και εμενα με την ίδια απορία........υπαρχει λογος ανησυχιας?

Ειναι θεμα πυρομετρου και AFR ή όλοι πανω απο 200 εχουμε θεμα?

Θα θελα την γνωμη σου μιας και γνωριζεις το θεμα tunning...

A! Οντως είναι "bug" το safe mode απο πιεση αντλίας υψηλής ή καλως υπάρχει?

Ελπίζω να μην σε κούρασα...... B)

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικός είσαι. Μην ξεχνας το GTi iV φορουσε τα φρένα του TSi 140 και είχε και χειρότερο κράτημα (ημιάκαμπτος άξονας - όχι πολλαπλών συνδέσμων σήμερα) και έφτανε σε τρελές ιπποδυνάμεις. Μην υποτιμάς τους Γερμανούς. Τα φρένα είναι υπεραρκετα για 180-200 ps, αλλα για παρατεταμένο πάτημα, εκεί θα χρειαστείς κάτι σε Gti (312mm) λογο θερμοκρασιας.

Η εξατμιση γενικα σε βοηθά στην απαγωγή των καυσαερίων άρα και θερμοκρασίας. Ήδη η θερμοκρασία στο πυρόμετρο ενός GT φτάνει περίπου 950+ μετά από σκίσιμο!!! Είναι πολύ μεγάλη θερμοκρασία φαντάσου σε ένα πιεσμένο μοτέρ που βγαζει 220+. Μια ολοσωμη εξατμιση σου δινει χρονια ζωης στο μοτερ (μπουζι, εμβολα κλπ) αλλα και στην τουρμπινα.

Κανεις λαθος..το Golf IV GTi φοραγε δαγκανα ιδια με του S3 και αν και το εδινε η VW με 288 δισκο η δαγκανα επερνε δισκο μεχρι 312χ25! ;)

Link to comment
Share on other sites

Να σας ρωτησω κατι παιδια. Μιλαγα σημερα με τον Δημητρη απο την ABT μηπως βαλω προγραμμα στο ψοφιμι, αλλα κολλαω λιγο στο θεμα DSG7. Η ΑΒΤ στο site το εχει στα 29KG ροπη με το 7αρι. Εσεις τι θα κανατε? Να παω ΑΒΤ στα ¤1550, επειδη ειναι η μονη αξιοπιστη που βαζει προγραμμα στο 7 η οχι? Αν μου πειτε να περιμενω κανα τριμηνο σας λεω οτι δεν παιζει γιατι τα εχω παρει με το ψοφιμι.

Revo or Etuners εχουν καμμια εμπειρια στο 7 η οχι?

Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος..το Golf IV GTi φοραγε δαγκανα ιδια με του S3 και αν και το εδινε η VW με 288 δισκο η δαγκανα επερνε δισκο μεχρι 312χ25! ;)

Ναι αυτό είπα, 288mm οπως και το GT-Tsi. H δαγκανα του GTi iV ειναι ιδια, μονοπιστονη, και απλα λιγο πιο βελτιωμενη στα δικα μας.....

Η δαγκανα GT-TSi ειναι ιδια με το GTi V, μονη διαφορα calliper carrier (βαση δαγκανας) στο 140αρι και δισκοπλακα (288mm)

Τι θα μπορουσε να φορεσει αστο....τι φορουσε μαμα ειναι το θεμα.

Μαλλον δεν τα γνωριζεις και πολυ καλα....

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Να σας ρωτησω κατι παιδια. Μιλαγα σημερα με τον Δημητρη απο την ABT μηπως βαλω προγραμμα στο ψοφιμι, αλλα κολλαω λιγο στο θεμα DSG7. Η ΑΒΤ στο site το εχει στα 29KG ροπη με το 7αρι. Εσεις τι θα κανατε? Να παω ΑΒΤ στα ¤1550, επειδη ειναι η μονη αξιοπιστη που βαζει προγραμμα στο 7 η οχι? Αν μου πειτε να περιμενω κανα τριμηνο σας λεω οτι δεν παιζει γιατι τα εχω παρει με το ψοφιμι.

Revo or Etuners εχουν καμμια εμπειρια στο 7 η οχι?

Φιλε διαβασα σε περιοδικο απο συνεντευξη με ανθρωπο της SEAT οτι το DSG7 εχει μεγιστη ονομαστικη ισχυ 25 Kgr. Δεν συνιστα παραπανω αλλα σε ερωτηση δημοσιογραφου αν αντεχει λεει οτι αντεχει...κοιταξε το παντως....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε διαβασα σε περιοδικο απο συνεντευξη με ανθρωπο της SEAT οτι το DSG7 εχει μεγιστη ονομαστικη ισχυ 25 Kgr. Δεν συνιστα παραπανω αλλα σε ερωτηση δημοσιογραφου αν αντεχει λεει οτι αντεχει...κοιταξε το παντως....

Πως ακριβως να το κοιταξω / διαπιστωσω, εφοσον δεν ξερω κανεναν στην Ελλαδα που να το εχει κανει? Παω για πειραματοζωο μου φαινεται tongue.gif Αν συμβει το χειροτερο, κανω επαναπρογραματισμο εγκεφαλου και το παω service και δεν βλεπουν τιποτα απο το vas η φαινεται αν εχει μπει προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικός είσαι. Μην ξεχνας το GTi iV φορουσε τα φρένα του TSi 140 και είχε και χειρότερο κράτημα (ημιάκαμπτος άξονας - όχι πολλαπλών συνδέσμων σήμερα) και έφτανε σε τρελές ιπποδυνάμεις. Μην υποτιμάς τους Γερμανούς. Τα φρένα είναι υπεραρκετα για 180-200 ps, αλλα για παρατεταμένο πάτημα, εκεί θα χρειαστείς κάτι σε Gti (312mm) λογο θερμοκρασιας.

Η εξατμιση γενικα σε βοηθά στην απαγωγή των καυσαερίων άρα και θερμοκρασίας. Ήδη η θερμοκρασία στο πυρόμετρο ενός GT φτάνει περίπου 950+ μετά από σκίσιμο!!! Είναι πολύ μεγάλη θερμοκρασία φαντάσου σε ένα πιεσμένο μοτέρ που βγαζει 220+. Μια ολοσωμη εξατμιση σου δινει χρονια ζωης στο μοτερ (μπουζι, εμβολα κλπ) αλλα και στην τουρμπινα.

Αυτό ακριβώς ήθελα να πώ και εγώ απλά δεν έχω τις γνώσεις!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό είπα, 288mm οπως και το GT-Tsi. H δαγκανα του GTi iV ειναι ιδια, μονοπιστονη, και απλα λιγο πιο βελτιωμενη στα δικα μας.....

Η δαγκανα GT-TSi ειναι ιδια με το GTi V, μονη διαφορα calliper carrier (βαση δαγκανας) στο 140αρι και δισκοπλακα (288mm)

Τι θα μπορουσε να φορεσει αστο....τι φορουσε μαμα ειναι το θεμα.

Μαλλον δεν τα γνωριζεις και πολυ καλα....

To TSI με τα 140 αλογα και οχι το GT δν εχει τα ιδια φρενα με το Gti...Εχει αλλη δαγκανα!GT και GTi εχουν την ιδια...Το γνωριζω οτι αν αλλαξεις το calliper carrier ακομα και το TSI περνει 312 δισκο...Ακομα και στο ΕΤΚΑ για το TSi εχει αλλο κωδικο δαγκανας..

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

To TSI με τα 140 αλογα και οχι το GT δν εχει τα ιδια φρενα με το Gti...Εχει αλλη δαγκανα!GT και GTi εχουν την ιδια...

Στο ξαναλεω και την αλλη φορα θα σου ποσταρω το ΕΤΚΑ με τους κωδικους!!!

TSi140, TSi170 GTi = ιδια δαγκανα - τακακι- πιστονι!!!

ΤSi 140 διαφορετικο calliper carier και δισκοπλακα!

Gt-Tsi ιδια ολα.

Μη επιμενεις. Εχω αλλαξει μονος μου, σε Tsi 140 την δισκοπλακα και την βαση δαγκανας απο GTi! H δαγκανα ειναι ιδια......ιδιος κωδικος !

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Στο ξαναλεω και την αλλη φορα θα σου ποσταρω το ΕΤΚΑ με τους κωδικους!!!

TSi140, TSi170 GTi = ιδια δαγκανα - τακακι- πιστονι!!!

ΤSi 140 διαφορετικο calliper carier και δισκοπλακα!

Gt-Tsi ιδια ολα.

Μη επιμενεις. Εχω αλλαξει μονος μου, σε Tsi 140 την δισκοπλακα και την βαση δαγκανας απο GTi! H δαγκανα ειναι ιδια......ιδιος κωδικος !

Οκ δν επιμενω...Στο ΕΤΚΑ ομως δες οτι εχουν αλλο κωδικο...Το εχω μπροστα μου το ΕΤΚΑ γιαυτο στο λεω!Εκτος αν υπαρχει και αλλη εκδοση νεοτερη ή παλαιοτερη που το δινει πιο μετα με ιδιο κωδικο!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Ακομα και στο ΕΤΚΑ για το TSi εχει αλλο κωδικο δαγκανας..

Ο κωδικος αλλαζει στο τελος με ενα γραμα και υποδηλωνει το χρωμα (κοκκινο στο Gti)

Για GT-Tsi140 o κωδικος δακανας ειναι ιδιος. Ξαναδεστο

Δες και αυτο....

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...18327&st=80

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Ο κωδικος αλλαζει στο τελλος με ενα γραμα και υποδηλωνει το χρωμα (κοκκινο στο Gti)

Για GT-Tsi140 o κωδικος δακανας ειναι ιδιος. Ξαναδεστο

Οκ δν επιμενω...Για να το λες μαλλον ετσι θα ειναι καθως και εγω δν το γνωριζω 100%!Απλα στο ΕΤΚΑ που εχω εγω εκτος απο το τελευταιο γραμμα που αλλαζει και ειναι λογικο γτ ειναι αβαυτες οι δαγκανες σε TSi-GT αλλαζουν και αλλα 3 γραμματα!

Link to comment
Share on other sites

Πως ακριβως να το κοιταξω / διαπιστωσω, εφοσον δεν ξερω κανεναν στην Ελλαδα που να το εχει κανει? Παω για πειραματοζωο μου φαινεται tongue.gif Αν συμβει το χειροτερο, κανω επαναπρογραματισμο εγκεφαλου και το παω service και δεν βλεπουν τιποτα απο το vas η φαινεται αν εχει μπει προγραμμα?

Οι περισσότεροι που έχουν βάλει πρόγραμμα και έχουν πάει σε αντιπροσωπία για σέρβις , δεν το αντιλήφθηκε κανείς , εκτός από μερικούς όπου πήγαν δοκιμαστική βόλτα το αμάξι και εκεί το είδαν ότι δεν αποδίδει σαν εργοστασιακό . Όλα όσα σου λέω είναι μια σούμα των όσων έχουν γραφτεί στο φόρουμ για το θέμα πρόγραμμα και αντίληψη ύπαρξης αυτού από την αντιπροσωπία σε περίπτωση σέρβις .

Link to comment
Share on other sites

Οκ δν επιμενω...Για να το λες μαλλον ετσι θα ειναι καθως και εγω δν το γνωριζω 100%!Απλα στο ΕΤΚΑ που εχω εγω εκτος απο το τελευταιο γραμμα που αλλαζει και ειναι λογικο γτ ειναι αβαυτες οι δαγκανες σε TSi-GT αλλαζουν και αλλα 3 γραμματα!

Δες και αυτο....

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...18327&st=80

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις φτιάξε λίγο το λίνκ γτ σε βγάζει στο shoutbox!! ;)

Golf_MK2 μαζί γράφαμε!! tongue.gif

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις φτιάξε λίγο το λίνκ γτ σε βγάζει στο shoutbox!! ;)

Golf_MK2 μαζί γράφαμε!! tongue.gif

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...18327&st=80 ;)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικός είσαι. Μην ξεχνας το GTi iV φορουσε τα φρένα του TSi 140 και είχε και χειρότερο κράτημα (ημιάκαμπτος άξονας - όχι πολλαπλών συνδέσμων σήμερα) και έφτανε σε τρελές ιπποδυνάμεις. Μην υποτιμάς τους Γερμανούς. Τα φρένα είναι υπεραρκετα για 180-200 ps, αλλα για παρατεταμένο πάτημα, εκεί θα χρειαστείς κάτι σε Gti (312mm) λογο θερμοκρασιας.

Η εξατμιση γενικα σε βοηθά στην απαγωγή των καυσαερίων άρα και θερμοκρασίας. Ήδη η θερμοκρασία στο πυρόμετρο ενός GT φτάνει περίπου 950+ μετά από σκίσιμο!!! Είναι πολύ μεγάλη θερμοκρασία φαντάσου σε ένα πιεσμένο μοτέρ που βγαζει 220+. Μια ολοσωμη εξατμιση σου δινει χρονια ζωης στο μοτερ (μπουζι, εμβολα κλπ) αλλα και στην τουρμπινα.

Επειδη εχω αλλαξει 2 tsi και επειδη εχω εμπειρια και απο αλλα αυτοκινητα του ομιλου, ημουν και κατοχος Corrado g60 για δεκα χρονια, εξακολουθω να λεω οτι τα φρενα του δεν ειναι ικανοποιητικα ουτε για τα 150-155 αλογα που εχει (τοσα πραγματικα ειναι οχι 140) ποσο μαλλον για 200.Δεν ξερω τι αυτοκινητο ειχες πριν αλλα ισως παιζει ρολο οταν τα συγκρινεις.

Εδω το Α3 sportback του αδελφου μου, το 1600αρι, και στο φρεναρισμα μου εδινε πολυ μα πολυ καλυτερη αισθηση.

Οσο για το gti iV, μην ξεχνας οτι ηταν και πανω απο 100 κιλα ελαφρυτερο, οποτε οτι εκανε σε αυτο δεν ειναι δυνατο να κανει και σε ενα αυτοκινητο που ξεπερναει τα 1300 κιλα στη βασικη του εκδοση.

Γιατι η VW στο GT εχει βαλει τα φρενα του Gti? Αν ηταν οπως τα λες τοτε για τα 30 αλογα παραπανω δεν θα χρειαζοταν να κανει αυτη την αλλαγη!

Στο θεμα της εξατμισης συμφωνω σε αυτα που λες, αρκει οπως ειπα να εχει γινει σωστη δουλεια, αυτο ομως που λεω ειναι οτι εγω (προσωπικα παντα) θα εδινα αβλεπι τα χρηματα αυτα για να βελτιωσω πρωτα τα φρενα η την αναρτηση (η και τα δυο μαζι γιατι λυσεις απο επωνυμους οικους εχουν τιμες που ευκολα καλυπτουν και τα δυο) που ειναι τα μερη που χρειαζεται να βελτιωσει καποιος μετα απο μια αυξηση ισχυος της ταξης του 30-40%, και αυτο δεν χρειαζεται καποιον ειδικο για να διαπιστωθει.Τωρα βεβαια αν το αυτοκινητο το 'σκιζεις' ανελλιπως τοτε χρειαζεσαι αναμβιβολα και τα τρια για να πεις οτι εκανες σωστη δουλεια και πηρες οσο δυνατον τα μετρα σου (περαν φυσικα απο το οτι εννοειται οτι και το προγραμμα πρεπει να δουλευει σωστα).

Περαν αυτου ομως η καθε επιλογη η οχι ειναι καθαρα θεμα προσωπικο και προτεραιοτητων.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη γεια χαρα. Πιστευω οτι υπαρχουν πολυ σαν και εμενα με την ίδια απορία........υπαρχει λογος ανησυχιας?

Ειναι θεμα πυρομετρου και AFR ή όλοι πανω απο 200 εχουμε θεμα?

Θα θελα την γνωμη σου μιας και γνωριζεις το θεμα tunning...

A! Οντως είναι "bug" το safe mode απο πιεση αντλίας υψηλής ή καλως υπάρχει?

Ελπίζω να μην σε κούρασα...... :blink:

Καλημερα Τζώνη.

Δεν είναι μόνο όσοι είναι πάνω από 200 αυτοί που έχουν θέμα.

Τι εννοώ;

Πράγματι υπάρχει bug το οποίο δεν προκαλεί άμμεσα το safe mode αλλά έμμεσα ... δυστυχώς δεν μπορώ να το αναλύσω παραπάνω για επαγγελματικούς λόγους.

Αν κρατιέσε στο 11.5 AFR που μας δίνει γύρω στους 850oC όπως το ρυθμίζουμε εμείς δεν έχεις λόγο να ανυσηχείς και φυσικά χωρίς κοψίματα.

Link to comment
Share on other sites

Αν κρατιέσε στο 11.5 AFR που μας δίνει γύρω στους 850oC όπως το ρυθμίζουμε εμείς δεν έχεις λόγο να ανυσηχείς και φυσικά χωρίς κοψίματα.

Και ποσα αλογα παρακαλω το φτανετε με 11,5 AFR? Να μαντεψω κατω απο 200 δυναμομετρημενα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα Τζώνη.

Δεν είναι μόνο όσοι είναι πάνω από 200 αυτοί που έχουν θέμα.

Τι εννοώ;

Πράγματι υπάρχει bug το οποίο δεν προκαλεί άμμεσα το safe mode αλλά έμμεσα ... δυστυχώς δεν μπορώ να το αναλύσω παραπάνω για επαγγελματικούς λόγους.

Αν κρατιέσε στο 11.5 AFR που μας δίνει γύρω στους 850oC όπως το ρυθμίζουμε εμείς δεν έχεις λόγο να ανυσηχείς και φυσικά χωρίς κοψίματα.

πιστευεις δλδ γιαννη οτι τα κοψιματα προκαλουντε απο το πολυ "πλουσιο" καυσιμο???

δλδ με 11"1 afr σε σχεδον ολο το φασμα στροφων η αντλια δεν επαρκει και προκαλει κοψιματα?

Link to comment
Share on other sites

quote

Κανεις λαθος..το Golf IV GTi φοραγε δαγκανα ιδια με του S3 και αν και το εδινε η VW με 288 δισκο η δαγκανα επερνε δισκο μεχρι 312χ25!

unquote

βρε νικο ισχει αυτο που λες 100/100?????δηλαδη να παρω 2 δισκοπλακες 312 και να παω να τις βαλω στο ηδη υπαρχον γκολφ4 γτι με τα 288???δεν θα με παρουν με τις πετρες στην ατιπροσωπεια????δηλαδη γιατι μπαινανε στο τρυπακι πολλοι απο εμας να αλλαξουμε τα 288 του γτι σε σ3 και καλα 312 αφου την ιδια δισκοπλακα χωραει να μπει και στο δικο μας 288???

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.